Ford Mondeo Club Hungary
2025.10.09 csütörtök, 14:31:47
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
MK4 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
401
402
403
404
405
406
407
[
408
]
409
410
411
412
413
414
415
...
799
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK4 Általános kérdések (Megtekintve 13334966 alkalommal)
brughom
és 21 vendég van a témában
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20350 Dátum:
2014.02.15 szombat, 19:28:36 »
Idézetet írta: sziloka - 2014.02.15 szombat, 19:19:01
Sásd az mi akar lenni?
A település ahol rendel a szakember. Sokan elégedettek a munkájával és az árképzésével.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20351 Dátum:
2014.02.15 szombat, 19:28:56 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.02.15 szombat, 19:21:20
Vegyél egy elm327-et, letöltöd a forscant és azzal elindítasz egy regent. Ennyi...
elm327 van, forscan-t honnan lehet lőni?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48606
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20352 Dátum:
2014.02.15 szombat, 19:29:24 »
Idézetet írta: tomeed - 2014.02.15 szombat, 19:28:56
elm327 van, forscan-t honnan lehet lőni?
http://www.forscan.org/download.html
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20353 Dátum:
2014.02.15 szombat, 19:30:07 »
Idézetet írta: tomeed - 2014.02.15 szombat, 19:28:56
elm327 van, forscan-t honnan lehet lőni?
http://lmgtfy.com/?q=forscan
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20354 Dátum:
2014.02.15 szombat, 19:30:43 »
Idézetet írta: alf - 2014.02.15 szombat, 19:29:24
http://www.forscan.org/download.html
Melyik béta a tuti?
Naplózva
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20355 Dátum:
2014.02.15 szombat, 19:32:46 »
Forscan tud csatlakozni bluetoothon keresztül is?
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20356 Dátum:
2014.02.15 szombat, 19:34:16 »
Idézetet írta: tomeed - 2014.02.15 szombat, 19:32:46
Forscan tud csatlakozni bluetoothon keresztül is?
Igen. Utolsót töltsd le nyugodtan.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20357 Dátum:
2014.02.15 szombat, 19:35:25 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.02.15 szombat, 19:34:16
Igen. Utolsót töltsd le nyugodtan.
Oké
Holnap ki is nyírom vele az autót
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6488
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20358 Dátum:
2014.02.15 szombat, 19:37:57 »
Idézetet írta: sziloka - 2014.02.15 szombat, 19:11:39
140 lovas tdci mondeohoz milyen tuningboxot ajalnatok ami jo es kiprobalt
Szvsz: Mi a lóf...nak ehhez a motorhoz tuning? 220-at simás megy, 290-et akkor sem fox vele menni, ha csip-csip csóka. . Ez egy igás ló, megbízható, erős, de nem rakéta, nem is lesz soha....
UFF
PS: amúgy, ha versenyezni kell, ne próbálkozz, bármelyik rízskályha a porba aláz...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20359 Dátum:
2014.02.15 szombat, 19:39:28 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2014.02.15 szombat, 19:37:57
Szvsz: Mi a lóf...nak ehhez a motorhoz tuning? 220-at simás megy, 290-et akkor sem fox vele menni, ha csip-csip csóka. . Ez egy igás ló, megbízható, erős, de nem rakéta, nem is lesz soha....
UFF
PS: amúgy, ha versenyezni kell, ne próbálkozz, bármelyik rízskályha a porba aláz...
Ennyire rossz a 4-es?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6488
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20360 Dátum:
2014.02.15 szombat, 19:45:00 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.02.15 szombat, 19:39:28
Ennyire rossz a 4-es?
Az attól függ, mire kell...
Amúgy, ha üres a csomagtartó és lehajtod a hátsó az üléseket a rendelkezésre álló platz-ot sok mindenre lehet használni...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20361 Dátum:
2014.02.15 szombat, 19:46:49 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2014.02.15 szombat, 19:45:00
Az attól függ, mire kell...
Amúgy, ha üres a csomagtartó és lehajtod a hátsó az üléseket a rendelkezésre álló platz-ot sok mindenre lehet használni...
Utoljára bútort szállítottam úgy.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
papione
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20362 Dátum:
2014.02.15 szombat, 19:54:04 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.02.15 szombat, 19:34:16
Igen. Utolsót töltsd le nyugodtan.
okos telefonhoz csak androidoshoz van program, windowshoz még mindig nincs???
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20363 Dátum:
2014.02.15 szombat, 19:56:36 »
Idézetet írta: papione - 2014.02.15 szombat, 19:54:04
okos telefonhoz csak androidoshoz van program, windowshoz még mindig nincs???
Az android fejlődik a leggyorsabban, a többieknek sajnos várniuk kell. Megértésüket köszönjük!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
papione
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20364 Dátum:
2014.02.15 szombat, 20:02:41 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.02.15 szombat, 19:56:36
Az android fejlődik a leggyorsabban, a többieknek sajnos várniuk kell. Megértésüket köszönjük!
akkor majd berakom a "lapostopot" a kocsiba, az asszonyt meg hátraültetem!!!
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20365 Dátum:
2014.02.15 szombat, 20:03:57 »
Idézetet írta: papione - 2014.02.15 szombat, 20:02:41
akkor majd berakom a "lapostopot" a kocsiba, az asszonyt meg hátraültetem!!!
Töltsél le a wines telódra egy android emulátort, és élvezd a választékot!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6488
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20366 Dátum:
2014.02.15 szombat, 20:12:01 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.02.15 szombat, 19:46:49
Utoljára bútort szállítottam úgy.
Az s-maxi még nagyobb, érdeklődjünk csak BTominknál, hogy ő már mi mindenre használta...
PS: a szállításokról nem beszéljünk az én esetemben, mert b4k cégautó...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20367 Dátum:
2014.02.15 szombat, 20:14:17 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.02.15 szombat, 20:03:57
Töltsél le a wines telódra egy android emulátort, és élvezd a választékot!
Style,
Androidra melyik a befutó mostanában?
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20368 Dátum:
2014.02.15 szombat, 20:14:55 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2014.02.15 szombat, 20:12:01
Az s-maxi még nagyobb,
érdeklődjünk csak BTominknál, hogy ő már mi mindenre használta
...
PS: a szállításokról nem beszéljünk az én esetemben, mert b4k cégautó...
Én azt nem szeretném megtudni!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20369 Dátum:
2014.02.15 szombat, 20:15:16 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2014.02.15 szombat, 20:12:01
Az s-maxi még nagyobb, érdeklődjünk csak BTominknál, hogy ő már mi mindenre használta...
PS: a szállításokról nem beszéljünk az én esetemben, mert b4k cégautó...
Lehajtom az összes ülést, és két három bútornak rakom be...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6488
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20370 Dátum:
2014.02.15 szombat, 20:17:33 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.02.15 szombat, 20:15:16
Lehajtom az összes ülést, és két három bútornak rakom be...
Q: én milyen a bútor? Rusztikus, koloniál vagy vmi modern... esetleg ikea?
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20371 Dátum:
2014.02.15 szombat, 20:20:29 »
És honnan lehetne leszedni, mert ez a legegyszerűbb, telefonnal kiballagni és annyika.
Laptop macerás, ott vagy adapter kell, vagy atelefont kell adapterként használni.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20372 Dátum:
2014.02.15 szombat, 20:21:03 »
Idézetet írta: tomeed - 2014.02.15 szombat, 20:14:17
Style,
Androidra melyik a befutó mostanában?
Én a Torque full verzióját, anno megvettem egy ezresért. Vannak hozzá kiegészítő progik is, és mindig fejlesztik. Élő adatok megjelenítése, diag, könnyen ki lehet rakni a nagyképernyőre (windshield), szem elé egy tartóval. Mindig kéznél van a teló + az ELM327. Az szerintem nem tud regenerálást indítani. A Forscan specifikusabb, részletesebb. Ahhoz kell a laptop. Kíváncsi leszek, hogy lesz-e egyszer droidos verziója.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20373 Dátum:
2014.02.15 szombat, 20:23:17 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.02.15 szombat, 20:21:03
Én a Torque full verzióját, anno megvettem egy ezresért. Vannak hozzá kiegészítő progik is, és mindig fejlesztik. Élő adatok megjelenítése, diag, könnyen ki lehet rakni a nagyképernyőre (windshield), szem elé egy tartóval. Mindig kéznél van a teló + az ELM327. Az szerintem nem tud regenerálást indítani. A Forscan specifikusabb, részletesebb. Ahhoz kell a laptop. Kíváncsi leszek, hogy lesz-e egyszer droidos verziója.
Értem, akkor marad a laptop
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20374 Dátum:
2014.02.15 szombat, 20:23:38 »
Idézetet írta: tomeed - 2014.02.15 szombat, 20:20:29
És honnan lehetne leszedni, mert ez a legegyszerűbb, telefonnal kiballagni és annyika.
Laptop macerás, ott vagy adapter kell, vagy atelefont kell adapterként használni.
Inkább ikeás, hamar megunom, és nem sajnálom kidobni...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20375 Dátum:
2014.02.15 szombat, 20:27:36 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.02.15 szombat, 20:23:38
Inkább ikeás, hamar megunom, és nem sajnálom kidobni...
Ez kéknégykombinénak ment...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20376 Dátum:
2014.02.15 szombat, 20:36:17 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2014.02.15 szombat, 19:37:57
Szvsz: Mi a lóf...nak ehhez a motorhoz tuning? 220-at simás megy, 290-et akkor sem fox vele menni, ha csip-csip csóka. . Ez egy igás ló, megbízható, erős, de nem rakéta, nem is lesz soha....
UFF
PS: amúgy, ha versenyezni kell, ne próbálkozz, bármelyik rízskályha a porba aláz...
pl mert van akinek nem elég?! nem végsebesség miatt csippeltetnek, hanem, h jobban gyorsuljon. emelkedőkön, vagy megpakolva jól jön a +ló+nyomaték. próbálj ki egyet, és biztos, h tetszeni fog
tudom, h régen a lada stb is elég volt, és azzal is elmentek mindenhová
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6488
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20377 Dátum:
2014.02.15 szombat, 20:45:08 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.02.15 szombat, 20:23:38
Inkább ikeás, hamar megunom, és nem sajnálom kidobni...
OK, tehát pipihús...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6488
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20378 Dátum:
2014.02.15 szombat, 20:50:14 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2014.02.15 szombat, 20:36:17
pl mert van akinek nem elég?! nem végsebesség miatt csippeltetnek, hanem, h jobban gyorsuljon. emelkedőkön, vagy megpakolva jól jön a +ló+nyomaték. próbálj ki egyet, és biztos, h tetszeni fog
tudom, h régen a lada stb is elég volt, és azzal is elmentek mindenhová
Nem értem... Ha nem elég a PS, miért nem vesz 2.2-öt...
Mint már írtam: chiptuning=szilikoncici. De ez csak az én véleményem és hozzáállásom. Ha futja rá, a következő a min. 140ló kategóriás lesz.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20379 Dátum:
2014.02.15 szombat, 20:51:56 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2014.02.15 szombat, 20:50:14
Nem értem... Ha nem elég a PS, miért nem vesz 2.2-öt...
Mint már írtam: chiptuning=szilikoncici. De ez csak az én véleményem és hozzáállásom. Ha futja rá, a következő a min. 140ló kategóriás lesz.
Én a szilikon cicit is szeretem, de csak az egyik fajtát.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20380 Dátum:
2014.02.15 szombat, 20:52:13 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2014.02.15 szombat, 20:50:14
Nem értem... Ha nem elég a PS, miért nem vesz 2.2-öt...
Mint már írtam: chiptuning=szilikoncici. De ez csak az én véleményem és hozzáállásom. Ha futja rá, a következő a min. 140ló kategóriás lesz.
Azéé csak bedugnád a fejed két 400 ml közé
Naplózva
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20381 Dátum:
2014.02.15 szombat, 20:54:35 »
Sziasztok!
Torque-t, Scanmaster-t többször használtam, az EGR, DPF adatok, regenerációt NEM tud!
A Forscant szívesen kipróbálnám. Használt már valaki ilyet? Az ajánlott Beta verziót letöltöttem, elég egyszerű felületnek tűnik... milyen funkciókat tud az említett két programon kívűl?
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20382 Dátum:
2014.02.15 szombat, 20:59:06 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2014.02.15 szombat, 20:50:14
Nem értem... Ha nem elég a PS, miért nem vesz 2.2-öt...
Mint már írtam: chiptuning=szilikoncici. De ez csak az én véleményem és hozzáállásom. Ha futja rá, a következő a min. 140ló kategóriás lesz.
pedig nem bonyolult, lehet korfüggő
pl azért, mert nem talál olyan felszereltségűt, km sok, szín stb. De én a 2.2 175 lót is csippeltetném
De mondom, próbálj ki egyet
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20383 Dátum:
2014.02.15 szombat, 21:04:13 »
Na de a csöcsöket félre téve, ez most nálam nagyobb szopás
Ha sikerül indítanom egy regent, azt gondolom üzemi hőfokon tegyem,
Ha elindítom, le is kell kapcsolni,vagy magától lefut és kész?
Jajj, hát nem is meséltem el a kalandos utazásunkat
A fő probléma amiért ledobta a víz csövet az autó, az a kis rohadék kiegyenlítő tartály kupakja volt.
Ugyanis a szelep ami a kupakban van, nem igazán működött, tehát mindig zárva volt. Ami normál használatnál nem derül ki soha, mert megoldja a menetszél és a ventilátor a dolgot, de ha kap egy combosabb erőpróbát ott már dolgoznia kéne a szelepnek. Ha nem teszi a dolgát akkor bummmm.
És ez is lett a vége a dolognak.
Potom 256 euróért elvitte az autómentő a kocsit a 35 km-re lévő Fordba, onnan hívtak ,hogy mi a gond, felöntik lőrével, kap egy új kupakot és happy minden, nincs mit 87 euró.
Oké, mehet a buláj, megyek a kocsiért.
Haza felé szerpentin, bimm-bumm cső megint repül
, vadi new hűtővíz megint a flaszteren. Hívom a legényt, hogy ne hozza már a magyar szinvonalat, kicsit szedje már össze magát ha már euróért melózik.
Vigyem vissza.
Az volt a bibi, hogy az autómentős kolléga elfelejtette mondani, azt amit a lelkére kötöttem,hogy az a cső ami lerepült azt én felülről vissza imádkoztam,de akna nélkül az nem megy vissza tutin a helyére, tehát tegyék fel a Fordban rendesen.
Na ez elmaradt, szóval amint megint kellett a kraft és nőtt a nyomás elengedett a cumó, ott ahol rossz volt a rögzítés.
Ford miattam csütörtökön túlórázott egy kicsit, a második kör már ingyé volt. El vitték a hegyekbe kétszer fel-le. Aztán utamra engedtek,hogy ez így már tutira fertig!!!
És tényleg.
De a lényeg ebben az egészben, hogy egy ilyen kupak probléma így megtudja szopatni az embert, éreztem én, hogy szorul a cucc, de nem érdekelt túlzottan a dolog, úgy látszik cserélni kellett volna már régen.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.02.15 szombat, 21:07:20 írta tomeed
»
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6488
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20384 Dátum:
2014.02.15 szombat, 21:20:06 »
Idézetet írta: tomeed - 2014.02.15 szombat, 21:04:13
Na de a csöcsöket félre téve, ez most nálam nagyobb szopás
Ha sikerül indítanom egy regent, azt gondolom üzemi hőfokon tegyem,
Ha elindítom, le is kell kapcsolni,vagy magától lefut és kész?
Jajj, hát nem is meséltem el a kalandos utazásunkat
A fő probléma amiért ledobta a víz csövet az autó, az a kis rohadék kiegyenlítő tartály kupakja volt.
Ugyanis a szelep ami a kupakban van, nem igazán működött, tehát mindig zárva volt. Ami normál használatnál nem derül ki soha, mert megoldja a menetszél és a ventilátor a dolgot, de ha kap egy combosabb erőpróbát ott már dolgoznia kéne a szelepnek. Ha nem teszi a dolgát akkor bummmm.
És ez is lett a vége a dolognak.
Potom 256 euróért elvitte az autómentő a kocsit a 35 km-re lévő Fordba, onnan hívtak ,hogy mi a gond, felöntik lőrével, kap egy új kupakot és happy minden, nincs mit 87 euró.
Oké, mehet a buláj, megyek a kocsiért.
Haza felé szerpentin, bimm-bumm cső megint repül
, vadi new hűtővíz megint a flaszteren. Hívom a legényt, hogy ne hozza már a magyar szinvonalat, kicsit szedje már össze magát ha már euróért melózik.
Vigyem vissza.
Az volt a bibi, hogy az autómentős kolléga elfelejtette mondani, azt amit a lelkére kötöttem,hogy az a cső ami lerepült azt én felülről vissza imádkoztam,de akna nélkül az nem megy vissza tutin a helyére, tehát tegyék fel a Fordban rendesen.
Na ez elmaradt, szóval amint megint kellett a kraft és nőtt a nyomás elengedett a cumó, ott ahol rossz volt a rögzítés.
Ford miattam csütörtökön túlórázott egy kicsit, a második kör már ingyé volt. El vitték a hegyekbe kétszer fel-le. Aztán utamra engedtek,hogy ez így már tutira fertig!!!
És tényleg.
De a lényeg ebben az egészben, hogy egy ilyen kupak probléma így megtudja szopatni az embert, éreztem én, hogy szorul a cucc, de nem érdekelt túlzottan a dolog, úgy látszik cserélni kellett volna már régen.
Megint tanultam...
Olyan faluba menj csak sielni, ahol van fordxy.....
PS: hóláncügyi hivatal?
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6488
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20385 Dátum:
2014.02.15 szombat, 21:23:38 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2014.02.15 szombat, 20:59:06
pedig nem bonyolult, lehet korfüggő
pl azért, mert nem talál olyan felszereltségűt, km sok, szín stb. De én a 2.2 175 lót is csippeltetném
De mondom, próbálj ki egyet
Ok. Jövőhéten: K: Bp-Szfvár-Oroszlány-Bp, sz: Bp-cegléd-Bp.
Q: van vkinek kölcsön egy 2.0 tdci+cipp, min. 180ló?
Tudok várni a taliig is....
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20386 Dátum:
2014.02.15 szombat, 21:26:00 »
Idézetet írta: tomeed - 2014.02.15 szombat, 18:58:34
Na ezért primkó,
Nem akkor fut le a progi mikor minden adott, neeem, akkor mikor semmi nem adott
De hát ez ilyen, mindig is ilyen volt és mindig is idegesített
Nem indul regeneráció, ha
- a DPF nem telítődött és nincs szükség regenerációra
- nincsenek meg a regeneráláshoz szükséges feltételek
Honnan tudod, hogy amikor minden adott (?) , akkor nem fut le? Akkor még nem szükséges, tehát nem adott minden. Adott esetben a szűrő telítettsége.
Semmi nem adott? Hát akkor nem is fogja elkezdeni.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.02.15 szombat, 21:33:40 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6488
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20387 Dátum:
2014.02.15 szombat, 21:26:44 »
Idézetet írta: tomeed - 2014.02.15 szombat, 20:52:13
Azéé csak bedugnád a fejed két 400 ml közé
Az a 400ml nem sok 1 kicsit... Nekem 90D épp OK.
PS: a 400ml az 85 G vag H
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20388 Dátum:
2014.02.15 szombat, 21:32:43 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2014.02.15 szombat, 21:23:38
Tudok várni a taliig is....
Akkor jó....
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20389 Dátum:
2014.02.15 szombat, 21:47:36 »
Idézetet írta: GSR - 2014.02.15 szombat, 21:26:00
Nem indul regeneráció, ha
- a DPF nem telítődött és nincs szükség regenerációra
- nincsenek meg a regeneráláshoz szükséges feltételek
Honnan tudod, hogy amikor minden adott (?) , akkor nem fut le? Akkor még nem szükséges, tehát nem adott minden. Adott esetben a szűrő telítettsége.
Semmi nem adott? Hát akkor nem is fogja elkezdeni.
Látom te ilyen óvodában a homokozóban mindig homokot evő kisgyerek voltál.
Én szerettem az ilyeneket, még ma is mindig van hozzájuk egy két baráti szavam.
Szerinted, ha -2 fokból indulva és 8 km múlva megállva, mikor a vízhőfok alig éri el a 80 fokot, és leállításkor hallom, hogy forog a venti,akkor megvan minden szükséges feltéltel?
Hát nincs, a kipuff rendszer hideg, de ennek ellenére ez a hülye mégegyszer megpróbálja elindítani.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20390 Dátum:
2014.02.15 szombat, 21:49:10 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2014.02.15 szombat, 21:23:38
Ok. Jövőhéten: K: Bp-Szfvár-Oroszlány-Bp, sz: Bp-cegléd-Bp.
Q: van vkinek kölcsön egy 2.0 tdci+cipp, min. 180ló?
Tudok várni a taliig is....
talin biztos lesz valakinek. ha más nem, alf smaxa. az biztos a vigyorgós kategória, mer kétszáztizenlóerő ha jól számolok
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20391 Dátum:
2014.02.15 szombat, 21:50:49 »
készítsétek a popkornt, buli lesz
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20392 Dátum:
2014.02.15 szombat, 21:52:31 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2014.02.15 szombat, 21:49:10
talin biztos lesz valakinek. ha más nem, alf smaxa. az biztos a vigyorgós kategória, mer kétszáztizenlóerő ha jól számolok
Igen, de ha beülnek hozzá, akkor lemaradnak.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20393 Dátum:
2014.02.15 szombat, 21:55:44 »
Idézetet írta: tomeed - 2014.02.15 szombat, 21:47:36
Látom te ilyen óvodában a homokozóban mindig homokot evő kisgyerek voltál.
Én szerettem az ilyeneket, még ma is mindig van hozzájuk egy két baráti szavam.
Szerinted, ha -2 fokból indulva és 8 km múlva megállva, mikor a vízhőfok alig éri el a 80 fokot, és leállításkor hallom, hogy forog a venti,akkor megvan minden szükséges feltéltel?
Hát nincs, a kipuff rendszer hideg, de ennek ellenére ez a hülye mégegyszer megpróbálja elindítani.
Rendben, higgy amit akarsz.
(a ventilátor nem csak a regeneráláskor indul el...........de ezt te úgyis jobban tudod)
Lehet, hogy én a homokot ettem, de te meg a csokit amit a kutyák hagytak benne.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20394 Dátum:
2014.02.15 szombat, 21:56:11 »
Idézetet írta: tomeed - 2014.02.15 szombat, 21:47:36
Látom te ilyen óvodában a homokozóban mindig homokot evő kisgyerek voltál.
Én szerettem az ilyeneket, még ma is mindig van hozzájuk egy két baráti szavam.
Szerinted, ha -2 fokból indulva és 8 km múlva megállva, mikor a vízhőfok alig éri el a 80 fokot, és leállításkor hallom, hogy forog a venti,akkor megvan minden szükséges feltéltel?
Hát nincs, a kipuff rendszer hideg, de ennek ellenére ez a hülye mégegyszer megpróbálja elindítani.
A megszakított regenerációt azért szerettem mert utána nagyon hamar fűtött az autó! Próbálta minél hamarabb a körülményeket megteremteni!
Perszeha lehetett próbáltam a regen végére járni... Hányszor bókláztam itt a városban (
) céltalanul...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20395 Dátum:
2014.02.15 szombat, 21:59:42 »
Idézetet írta: GSR - 2014.02.15 szombat, 21:55:44
Rendben, higgy amit akarsz.
(a ventilátor nem csak a regeneráláskor indul el...........de ezt te úgyis jobban tudod)
Lehet, hogy én a homokot ettem, de te meg a csokit amit a kutyák hagytak benne.
Te Tibcsi. A csokis poén egész jó.
Viszont:
Volt mk4 mondeód?
Vagy a középiskolai tankönyvedben volt egy olyan fejezet, hogy mk4 mondeo aktív regenerációja?
Én tapasztalatból mondom neked, hogy úgy még a 44 fokos tengerparton dugóban sem megy a ventilátor, mint amikor ez a bhuta télen a -32 fokban regenerál...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20396 Dátum:
2014.02.15 szombat, 22:03:11 »
Más gyártók, hogy oldották meg ezt a "buta" regenerációt?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20397 Dátum:
2014.02.15 szombat, 22:05:22 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.02.15 szombat, 22:03:11
Más gyártók, hogy oldották meg ezt a "buta" regenerációt?
Ahogy utóbb a Ford is. A dpf-hez fecskendez be, nem a motortérbe...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20398 Dátum:
2014.02.15 szombat, 22:06:03 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.02.15 szombat, 22:05:22
Ahogy utóbb a Ford is. A dpf-hez fecskendez be, nem a motortérbe...
Ja és ugye egy normális sw... Ami Fjordnál nem erősség...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20399 Dátum:
2014.02.15 szombat, 22:06:19 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.02.15 szombat, 22:05:22
Ahogy utóbb a Ford is. A dpf-hez fecskendez be, nem a motortérbe...
Tesláéknál hogy van ez?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Oldalak:
1
...
401
402
403
404
405
406
407
[
408
]
409
410
411
412
413
414
415
...
799
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ