Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 19:20:35 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: [1] 2   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: 2.5 V6 motor 170LE-s garantált 157 ezer km-el eladó.  (Megtekintve 20400 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
Fordos Gábor
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 629


E-mail
« Dátum: 2012.08.29 szerda, 09:14:12 »

96-os autóban lévő 2.5 V6-os motor kipróbálható állapotban eladó. Az autó négy éve pihen, váltó hiba miatt, de a motorja kitűnő állapotban van a megtett km- ért felelősséget vállalok.
Naplózva
Fordos Gábor
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 629


E-mail
« Új hozzászólás #1 Dátum: 2012.09.01 szombat, 09:15:56 »

Üdv: addig érdeklődjetek, amíg a kaszniban van, ha raklapon lesz már nem egyszerü beindítani.
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #2 Dátum: 2012.09.01 szombat, 09:58:53 »

Üdv: addig érdeklődjetek, amíg a kaszniban van, ha raklapon lesz már nem egyszerü beindítani.
Ha mondjuk 4 évvel fiatalabb lenne, még csak. De nekem nem hiszem, hogy jó lenne. Bár nem tudom? Az enyém 1999 végi, és gondolom, sok minden változott közben. Ja, meg MK2-es. Nekem 314000 van benne, és szépen megy, csendes, van erő, de innentől azért bármikor várható valami "esemény"!
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #3 Dátum: 2012.09.01 szombat, 14:02:33 »

Ha mondjuk 4 évvel fiatalabb lenne, még csak. De nekem nem hiszem, hogy jó lenne. Bár nem tudom? Az enyém 1999 végi, és gondolom, sok minden változott közben. Ja, meg MK2-es. Nekem 314000 van benne, és szépen megy, csendes, van erő, de innentől azért bármikor várható valami "esemény"!

Mi a gond? Ha bizonytalan vagy, szerintem vidd el kompresszió mérésre ott minden kiderül integet2
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #4 Dátum: 2012.09.01 szombat, 14:19:42 »

Mi a gond? Ha bizonytalan vagy, szerintem vidd el kompresszió mérésre ott minden kiderül integet2
Nincs semmi gond, nem vagyok bizonytalan semmiben. Csak a kor, meg a megtett kilométer (314000, és remélem, nem tekerték vissza!) sejteti, hogy egyszer majd lesz valami. Semmi jel nem utal hibára, csak az említett kilométer szám azért nem kevés. Van itt olyan V6-os, akinek több van benne?
Bár ezt nem itt kellene megbeszélni.
Szakértő urak, ez a motor jó lehetne az enyémbe (ha szükségem lenne rá, például)?
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #5 Dátum: 2012.09.01 szombat, 16:00:35 »

Nincs semmi gond, nem vagyok bizonytalan semmiben. Csak a kor, meg a megtett kilométer (314000, és remélem, nem tekerték vissza!) sejteti, hogy egyszer majd lesz valami. Semmi jel nem utal hibára, csak az említett kilométer szám azért nem kevés. Van itt olyan V6-os, akinek több van benne?
Bár ezt nem itt kellene megbeszélni.
Szakértő urak, ez a motor jó lehetne az enyémbe (ha szükségem lenne rá, például)?

Az enyém most 200ezret mutat, de szerintem a 3xosa is megvan az  hehe mikor beledeztem az órát láttam a csavarokon hogy kopott, mégcsak nem volt rendes torx kulcsa a parasztnak  vigyor3 így az enyém tuti tekert de lesz@rom mert jól mükxik  smile
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
drof
Vendég
« Új hozzászólás #6 Dátum: 2012.09.01 szombat, 16:20:30 »

Nincs semmi gond, nem vagyok bizonytalan semmiben. Csak a kor, meg a megtett kilométer (314000, és remélem, nem tekerték vissza!) sejteti, hogy egyszer majd lesz valami. Semmi jel nem utal hibára, csak az említett kilométer szám azért nem kevés. Van itt olyan V6-os, akinek több van benne?
Bár ezt nem itt kellene megbeszélni.
Szakértő urak, ez a motor jó lehetne az enyémbe (ha szükségem lenne rá, például)?

Nefossámán, enyémben volt már 500e is, semmi mechanikus baja nem volt az olajevésen kívül. Lánccsere volt rajta 300-nál és ennyi.

Meg különben is, az összes V6-osban 300 fölött van. Kivétel persze mindig akad (valós szervizkönyv, angol igazolt előéletű motor) de ölég ritka.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #7 Dátum: 2012.09.01 szombat, 16:20:53 »

nem teljesen egyfora az mk1-és mk2 v6 motor, sőt az elsőkre sok panasz is volt
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #8 Dátum: 2012.09.01 szombat, 16:33:08 »

Nefossámán, enyémben volt már 500e is, semmi mechanikus baja nem volt az olajevésen kívül. Lánccsere volt rajta 300-nál és ennyi.

Meg különben is, az összes V6-osban 300 fölött van. Kivétel persze mindig akad (valós szervizkönyv, angol igazolt előéletű motor) de ölég ritka.

igen igen, nem kell a para, lényeg a szerviz idők betartása,normális olaj, stb, és kimegy a világból is, gond akkor van ha előző két tulaj ezekre tojt..... de ha azt mondod okés akkor biztos jó  smile 
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
drof
Vendég
« Új hozzászólás #9 Dátum: 2012.09.01 szombat, 16:39:57 »

nem teljesen egyfora az mk1-és mk2 v6 motor, sőt az elsőkre sok panasz is volt

Ez mondjuk pont urban legen, csak ezen a fórumon terjed.

Egyetlen különbség volt csak a motorban, az IMRC-t vákuumosról elektronyikásra cserélték. A motor változatlan 1994-től 2007-ig.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #10 Dátum: 2012.09.01 szombat, 16:45:32 »

Ez mondjuk pont urban legen, csak ezen a fórumon terjed.

Egyetlen különbség volt csak a motorban, az IMRC-t vákuumosról elektronyikásra cserélték. A motor változatlan 1994-től 2007-ig.
akkor sorry, én is csak a hallott infók alapján mondtam, tapasztalatom nincs, drága a benzin  nyes
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Fordos Gábor
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 629


E-mail
« Új hozzászólás #11 Dátum: 2012.09.05 szerda, 18:06:48 »

Üdv: Ugye ti nem nem az én általam hirdetett Mondeóról beszéltek, mert ez nem Angliai  visszatekert kilométerű autó, hanem GARANTÁLT 157 ezer KM-ű  NÉMETORSZÁGI, 2002 óta Magyarországon lévő autó. Forgalmi fénymásolatát, bárkinek bármikor megmutatom,pöccre indul,és gyönyörű hangja van. Ha valaki ilyet szeretne, ez biztos elnyeri a tetszését.
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #12 Dátum: 2012.09.05 szerda, 18:19:38 »

Üdv: Ugye ti nem nem az én általam hirdetett Mondeóról beszéltek, mert ez nem Angliai  visszatekert kilométerű autó, hanem GARANTÁLT 157 ezer KM-ű  NÉMETORSZÁGI, 2002 óta Magyarországon lévő autó. Forgalmi fénymásolatát, bárkinek bármikor megmutatom,pöccre indul,és gyönyörű hangja van. Ha valaki ilyet szeretne, ez biztos elnyeri a tetszését.
Már, hogy beszélhetnénk a tiédről, mikor irod, hogy Németből behozott a tiéd!!! wave
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #13 Dátum: 2012.09.05 szerda, 18:24:58 »

Az a baj ezekkel az Angolból hozott mondeokkal meg cuccaikkal, hogy mk2 Krisztiánnal beszélgettem és elárulta, hogy pont a mahinált km óra állás miatt lefoglalt autókat veszi meg olcsón, mivel Angliában ezt keményen büntetik. Szóval amikor ő megveszi, akkor már a mahinált visszatekert km óra állás van, ki tudja mennyi volt benne valójában?
Az angolok pont nem olyan csórók, hogy keveset autózzanak, ők 3 év alatt több mint 150000km-t beleraknak egy verdába.

De gondolom akkor azt is elmondta, hogy a Mondeo ott a 2., 3. autó, amivel oviba viszi anya a gyerekeket. Ott az utazó/üzletkötő/családi autó az nem a Mondeo kategória. Meg még sok minden mást is elmondott gondolom, ami maradjon köztetek és köztem. eplus2 integet2
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14 Dátum: 2012.09.05 szerda, 19:48:41 »

Persze, csak én azért nem esek hanyatt az Angliából behozott autóktól, van km bőven azokban is. wave

Az már igaz. Fele, mint az itthoniakban. hehe
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #15 Dátum: 2012.09.05 szerda, 20:00:59 »

Az már igaz. Fele, mint az itthoniakban. hehe
Nem vennék rá mérget, 5 éve pár hónapot ott töltöttem Angliában és jó néhány autót megnéztem, nem 1 volt, amelyben 1 éves korára 40-50000mph volt, akkor azokba mennyi lehet 8-10 éves korára mire bekerül Magyarországra.
Az is igaz, hogy Angliában 4-5 autó van egy családban, de nem azért, hogy az egyikkel csak ide a másikkal csak oda járnak, hanem azért, mert minden családtagnak külön autója van és akár egy időben használva van mind a 4-5 autó. wave
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.05 szerda, 20:05:46 írta Kusti1 » Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #16 Dátum: 2012.09.05 szerda, 20:11:25 »

Az a baj ezekkel az Angolból hozott mondeokkal meg cuccaikkal, hogy mk2 Krisztiánnal beszélgettem és elárulta, hogy pont a mahinált km óra állás miatt lefoglalt autókat veszi meg olcsón, mivel Angliában ezt keményen büntetik. Szóval amikor ő megveszi, akkor már a mahinált visszatekert km óra állás van, ki tudja mennyi volt benne valójában?
Az angolok pont nem olyan csórók, hogy keveset autózzanak, ők 3 év alatt több mint 150000km-t beleraknak egy verdába.
Ehhez képest pont azt ecsetelte múltkor valamelyik topicban, hogy ő azért adja 2-szer annyiért a váltót, mint bárki más, mert ő nem agyonhajtott német, és osztrák autókból, hanem keveset futott angol autóból árulja, és az sokkal jobb
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #17 Dátum: 2012.09.05 szerda, 20:29:08 »

Beszéltünk itt már mindenről, csak az árról nem. Egyébként ezeket tényleg nem itt kellene kitárgyalni. Általános, vagy V6, esetleg másik.
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #18 Dátum: 2012.09.05 szerda, 20:43:43 »

Beszéltünk itt már mindenről, csak az árról nem. Egyébként ezeket tényleg nem itt kellene kitárgyalni. Általános, vagy V6, esetleg másik.
worship
Naplózva
Fordos Gábor
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 629


E-mail
« Új hozzászólás #19 Dátum: 2012.09.19 szerda, 18:21:36 »

worship
   A motor 60000ft-os irányáron eladó kompletten, beindítható állapotban, bárkit érdekel írjon vagy hívjon:06302725502
Naplózva
mk2
Vendég
« Új hozzászólás #20 Dátum: 2012.09.19 szerda, 21:49:34 »

              Igazad van nem vagyok autószerelő,de a mondeom se sok szerelőt ismer, pedig már 8.éve nálam van, magam javítgatom, ennek ellenére sokan dicsérik. A nevem Fordos Gábor lehetne MK-I is, de az nekem nem tettszik, meg aztán később meg kellene változtatni MK-3-ra vagy MK-4-re. vigyor0
Értem,tehát a 8 év saját autón való barkácsolás segített kitanulni az autóimportot is és így szakértője lettél az angol autóknak. eljen
Én csak 1994ben kezdtem behozni autókat németből de ez nemérdekes.Angliából "csak" 5 éve hozzuk a kocsikat de te 8 éve okítod magad így meghajlok a tudásod előtt. worship
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21 Dátum: 2012.09.23 vasárnap, 21:59:52 »

Ez mondjuk pont urban legen, csak ezen a fórumon terjed.

Egyetlen különbség volt csak a motorban, az IMRC-t vákuumosról elektronyikásra cserélték. A motor változatlan 1994-től 2007-ig.

2544 vs 2498?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
drof
Vendég
« Új hozzászólás #22 Dátum: 2012.09.23 vasárnap, 22:18:19 »

2544 vs 2498?

Igaz, de csak részben. 2495.

Valamikor 1999-körül levették a köbcentit 2544-ről, 2495-re az európai biztosítási kategóriák miatt. MKII mindkét verzióval létezik, MK I csak a nagyobbal, MK III csak a kisebbel. De semmi jelentősége nincs, teljesítményt és kapcsolódó alkatrészeket nem érinti.

Hengerfej-dugó páros miatt lehet fontos, de cseredugó ugye nincs (nem gyártottak tudtommal utángyártottat sem), a teljesítmény változatlansága miatt pedig előbbi is lényegtelen. Akkor lehet jelentősége, ha valaki a régi blokkra tenne új hengerfejet, de elvileg azzal is tökéletesen passzentos.

Tömítés készlet pl. jó MK I-hez és MK II-höz is. wave
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #23 Dátum: 2012.09.23 vasárnap, 22:25:03 »

Igaz, de csak részben. 2495.

Ja, tényleg. 2495.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #24 Dátum: 2012.09.23 vasárnap, 23:07:59 »

Ja, tényleg. 2495.
Na meg még a dugattyúk meg a főtengelyek sem egyformák. 2544ccm 82.4X79.5 a furat-löket szemben a 2495ccm 79.5X81.6 furat-löket.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #25 Dátum: 2012.09.23 vasárnap, 23:17:33 »

Na meg még a dugattyúk meg a főtengelyek sem egyformák. 2544ccm 82.4X79.5 a furat-löket szemben a 2495ccm 79.5X81.6 furat-löket.

Nem jó ez így... inkább:
2544ccm 82.4X79.5 a furat-löket szemben a 2495ccm 81.6x79.5 furat-löket. Vagyis, ebből a löket ua... de a dugattyú más.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #26 Dátum: 2012.09.23 vasárnap, 23:22:55 »

Nem jó ez így... inkább:
2544ccm 82.4X79.5 a furat-löket szemben a 2495ccm 81.6x79.5 furat-löket. Vagyis, ebből a löket ua... de a dugattyú más.
Előfordulhat, mivel nem úgy mértem, hanem szakirodalomra hagyatkoztam, így logikusabban hangzik, ha kiadja azt a 49ccm különbséget. Lényeg az, hogy nem egyformák a 2 motor dugattyui.
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.23 vasárnap, 23:25:47 írta Kusti1 » Naplózva
Fordos Gábor
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 629


E-mail
« Új hozzászólás #27 Dátum: 2012.09.24 hétfő, 21:18:14 »

Ahogy látom, ebben a témában 1-2 hozzászólás, furcsa módon eltűnt. wow1
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #28 Dátum: 2012.09.24 hétfő, 21:24:22 »

Néha vannak dolgok, amik hiányoznak, de ezek között a hozzászólások között volt egy két személyeskedő, és ezt figyelembe véve, már nem is hiányzik, főleg, hogy az eredeti témához a legkevésbé sem passzolt. Újra a 2.5 V6 motoré a terep!
Naplózva
rebb
Vendég
« Új hozzászólás #29 Dátum: 2012.09.24 hétfő, 21:36:59 »

Ahogy látom, ebben a témában 1-2 hozzászólás, furcsa módon eltűnt. wow1

Hello!

Igen ez érdekes.  wow1

Én azt hittem egy fórumra azért ír valaki, hogy azt más is elolvassa és abból netalántán más is nyerjen hasznos információt.

Most két dolog lehetséges:

1. Amit itt eddig leírtak az egy nagy baromság és ezért kellett törölni.
2. Amit itt leírtak az mind igaz (és ez a félelmetesebb) és azért kellet törölni, nehogy más is megtudjon olyant, amit nem kellene neki.

Nem kötekedés csak elgondolkodtató  worship

Amúgy rendszeres olvasója voltam a topic-nak.

Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #30 Dátum: 2012.09.24 hétfő, 21:43:39 »

Néha vannak dolgok, amik hiányoznak, de ezek között a hozzászólások között volt egy két személyeskedő, és ezt figyelembe véve, már nem is hiányzik, főleg, hogy az eredeti témához a legkevésbé sem passzolt. Újra a 2.5 V6 motoré a terep!
ámen!
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #31 Dátum: 2012.09.24 hétfő, 21:43:52 »

Hello!

Igen ez érdekes.  wow1

Én azt hittem egy fórumra azért ír valaki, hogy azt más is elolvassa és abból netalántán más is nyerjen hasznos információt.

Most két dolog lehetséges:

1. Amit itt eddig leírtak az egy nagy baromság és ezért kellett törölni.
2. Amit itt leírtak az mind igaz (és ez a félelmetesebb) és azért kellet törölni, nehogy más is megtudjon olyant, amit nem kellene neki.

Nem kötekedés csak elgondolkodtató  worship

Amúgy rendszeres olvasója voltam a topic-nak.



A 3. lehetőség meg egy személyes vita,ami a fórumszabályzatba ütközött,és ezért lett törölve...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #32 Dátum: 2012.09.24 hétfő, 21:46:37 »

Hello!

Igen ez érdekes.  wow1

Én azt hittem egy fórumra azért ír valaki, hogy azt más is elolvassa és abból netalántán más is nyerjen hasznos információt.

Most két dolog lehetséges:

1. Amit itt eddig leírtak az egy nagy baromság és ezért kellett törölni.
2. Amit itt leírtak az mind igaz (és ez a félelmetesebb) és azért kellet törölni, nehogy más is megtudjon olyant, amit nem kellene neki.

Nem kötekedés csak elgondolkodtató  worship

Amúgy rendszeres olvasója voltam a topic-nak.


egymás hülyézése, meg seggnyalózása nem hasznos információnak minősül...és az utókor számára sem informatív...bár minősít, az tény...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #33 Dátum: 2012.09.24 hétfő, 22:15:19 »

Hello!

Igen ez érdekes.  wow1

Én azt hittem egy fórumra azért ír valaki, hogy azt más is elolvassa és abból netalántán más is nyerjen hasznos információt.

Most két dolog lehetséges:

1. Amit itt eddig leírtak az egy nagy baromság és ezért kellett törölni.
2. Amit itt leírtak az mind igaz (és ez a félelmetesebb) és azért kellet törölni, nehogy más is megtudjon olyant, amit nem kellene neki.

Nem kötekedés csak elgondolkodtató  worship

Amúgy rendszeres olvasója voltam a topic-nak.



Aki olvasta, azok számára volt benne hasznos és tanulságos, akiknek nem sikerült olvasnia, azok talán megtudják máshonnan a tutit. Jól gyanítod, hogy mi miatt tüntek el a hsz-ok.
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.24 hétfő, 22:18:29 írta Kusti1 » Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #34 Dátum: 2012.09.24 hétfő, 22:22:09 »

Ahogy látom, ebben a témában 1-2 hozzászólás, furcsa módon eltűnt. wow1
Ez neked új? PÜ-k is szoktak eltűnni, nem odaérni a címzetthez.
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #35 Dátum: 2012.09.24 hétfő, 22:23:35 »

egymás hülyézése, meg seggnyalózása nem hasznos információnak minősül...és az utókor számára sem informatív...bár minősít, az tény...
Meg a jó tippet, tanácsot adó lehülyézése is mínősít!
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #36 Dátum: 2012.09.24 hétfő, 22:46:07 »

Meg a jó tippet, tanácsot adó lehülyézése is mínősít!
ne kezdjük már el ezt ismét az elejéről!
számtalan ember van ezen a fórumon, aki nem motorcraft cuccokat épít be a kocsijába és működik neki. vannak alternatívák a papírformákon túl is és éppen ez az értelme ennek a fórumnak. ha nem így lenne, elég lenne minden felhasználó kezébe nyomni egy tis-t, microcat-et, egy haynest és egy etzold féle könyvet oszt kész.
de ezeken a nagyon nagy értékű autókon lehet kísérletezni és érdemes is. számtalan alkalommal bebizonyosodott.
ezen kívül jó lenne, ha mindenki megbarátkozna azzal, hogy létezhet olyan dolog, amit ő még nem látott és ha egyet látott egy bizonyos dologból, akkor nem látta az összeset és nem is ismeri az összeset. ha valaki képtelen elismerni, hogy lehet másnak is igaza és lehet más megoldás is bizonyos dolgokra, mint amit ő mond és tud, akkor nincs mit mondani, mert ez is minősít....
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #37 Dátum: 2012.09.24 hétfő, 23:09:45 »

Persze, hogy vannak alternatívák és ha arra célzol, hogy én csak egy megoldást ismerek, akkor nem tudom, hogyan jutottam odáig, hogy a gyáritól a legmesszebb menőkig eltérő nagy fékesre építek át autókat, csak 1 példa, van olyan alternatívám is, amit más klubtagok is alkalmaztak már, költségmegtakarító és tartósabb megoldás mint a gyári Motorcraft, de ezt ti nem tudjátok.

Fiúk...ne legyen vita Smiley Az ellenségeskedés-piszkálódás sehova se vezet,tartsunk össze,osszuk meg egymással a tapasztalatokat  worship
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #38 Dátum: 2012.09.24 hétfő, 23:27:45 »

Fiúk...ne legyen vita Smiley Az ellenségeskedés-piszkálódás sehova se vezet,tartsunk össze,osszuk meg egymással a tapasztalatokat  worship
Megigérem neked nem lesz vita, de itt tapasztalatot nem érdemes megosztani. wave
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.10 szerda, 14:43:02 írta Kusti1 » Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #39 Dátum: 2012.09.24 hétfő, 23:38:08 »

Megigérem neked nem lesz vita, de itt tapasztalatot sem lehet megosztani.

Lehet,csak néha a befogadás nehéz Smiley
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #40 Dátum: 2012.09.25 kedd, 05:18:17 »

Persze, hogy vannak alternatívák és ha arra célzol, hogy én csak egy megoldást ismerek, akkor nem tudom, hogyan jutottam odáig, hogy a gyáritól a legmesszebb menőkig eltérő nagy fékesre építek át autókat, csak 1 példa, van olyan alternatívám is, amit más klubtagok is alkalmaztak már, költségmegtakarító és tartósabb megoldás mint a gyári Motorcraft, de ezt ti nem tudjátok.
Lehet, hogy nem tudjuk, de itt néhányan nem is vagyunk rá kíváncsiak. Észre kéne vegyed, valamiért a billentyűzeted nem jó irányba viszi a hozzászólásaidat, ezért nem vagy túl népszerű mostanában. Ja, hogy a billentyűket meg Te nyomkodod ész nélkül? Hát mindenkinek meg van a maga hibája, csak van aki időben észreveszi. A korodhoz képest Te még nem tartasz ott. Úgy látom, jó néhányan unjuk már az ömlengéseidet, öndicséreteidet, ódáidat az általad megreparált csodákról, össze épített autókról. Javaslom, nyissál magadnak egy új topikot, ahová ezt beírhatod, és aki kíváncsi rá, ott olvashatja. Nem tudom, mi keresni valója ennek a beszólásdinak itt, egy autó motorjának topikjában, de rendszeresen belerondítasz, mások meg, mint én is, reagálunk rá. Írj máshová. Aki meg szakmai témákkal kíván undorító beszólások, sárdobálás nélkül foglalkozni, az marad a régi megszokott rengeteg jó topikban. Maradok tisztelettel egy "rajongód". vigyor3
Naplózva
Fordos Gábor
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 629


E-mail
« Új hozzászólás #41 Dátum: 2012.10.07 vasárnap, 10:09:16 »

Üdv: Senkit nem érdekel ez a motor? Szeretném egyben eladni /sajnálom szétszedni/, de ha nincs rá jelentkező kénytelen leszek alkatrészenként eladni. Ha valakit érdekel szóljon, igérem olcsón megegyezünk.
Naplózva
Fordos Gábor
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 629


E-mail
« Új hozzászólás #42 Dátum: 2012.11.16 péntek, 18:42:34 »

Üdv: Senkit nem érdekel ez a motor? Szeretném egyben eladni /sajnálom szétszedni/, de ha nincs rá jelentkező kénytelen leszek alkatrészenként eladni. Ha valakit érdekel szóljon, igérem olcsón megegyezünk.
    Hali: A motor már raklapon van, még egyben, és már olyan olcsón adom, hogy szinte szégyenlem.JELENTKEZZETEK!!!
Naplózva
Fordos Gábor
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 629


E-mail
« Új hozzászólás #43 Dátum: 2013.01.08 kedd, 20:15:11 »

    Hali: A motor már raklapon van, még egyben, és már olyan olcsón adom, hogy szinte szégyenlem.JELENTKEZZETEK!!!
Üdv Ha 36000-ért sem érdekel senkit, szétszedem és viszem a MÉH-telepre. Csak ne sajnálnám ennyire.
Naplózva
Fordos Gábor
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 629


E-mail
« Új hozzászólás #44 Dátum: 2013.01.29 kedd, 18:56:19 »

Üdv: A motor végső ára: 30000ft, ha nem kel el februárban szétszedem.
Naplózva
v.ivan
Vendég
« Új hozzászólás #45 Dátum: 2013.01.30 szerda, 08:29:13 »

Üdv: A motor végső ára: 30000ft, ha nem kel el februárban szétszedem.
Jövő hét végéig tudsz várni? Megpróbálok leugrani.
Naplózva
Fordos Gábor
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 629


E-mail
« Új hozzászólás #46 Dátum: 2013.01.30 szerda, 09:22:04 »

Jövő hét végéig tudsz várni? Megpróbálok leugrani.
   Rendben, megbeszéltük, ha komolyan érdekel írj,vagy hívj:06302725502
Naplózva
Fordos Gábor
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 629


E-mail
« Új hozzászólás #47 Dátum: 2013.02.09 szombat, 08:54:02 »

Jövő hét végéig tudsz várni? Megpróbálok leugrani.
    Üdv: Akkor leugrasz hozzám?
Naplózva
v.ivan
Vendég
« Új hozzászólás #48 Dátum: 2013.02.26 kedd, 18:23:13 »

    Üdv: Akkor leugrasz hozzám?
Basszus, bocsánat. Zűrös volt az elmúlt 3 hetem, teljesen kiment a fejemből. Kérlek ne haragudj, nem jön össze. szomoru1
Naplózva
Fordos Gábor
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 629


E-mail
« Új hozzászólás #49 Dátum: 2013.02.26 kedd, 20:46:55 »

Basszus, bocsánat. Zűrös volt az elmúlt 3 hetem, teljesen kiment a fejemből. Kérlek ne haragudj, nem jön össze. szomoru1
Hát akkor ez van, ha haragszom azzal se lesz jobb.
Naplózva
Oldalak: [1] 2   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.072 másodperc alatt készült el 27 lekéréssel.