Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.17 hétfő, 07:29:15 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: [1]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Mondeo TDi motor alkatrész érdekel!!SOS  (Megtekintve 2414 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
schumacher8
Vendég
« Dátum: 2012.10.14 vasárnap, 09:53:32 »

önindító keresek korrekt állapotú, meg ami van a hideg indítón kis vákum szivattyú motor. Undecided  vagy mi vigyor3
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1 Dátum: 2012.10.14 vasárnap, 18:05:28 »

önindító keresek korrekt állapotú, meg ami van a hideg indítón kis vákum szivattyú motor. Undecided  vagy mi vigyor3
nekem van mind2, de a 2. cuccot azt nem határoznád meg mégegyszer, valahogy máshogy?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #2 Dátum: 2012.10.16 kedd, 15:28:33 »

nekem van mind2, de a 2. cuccot azt nem határoznád meg mégegyszer, valahogy máshogy?

Csak csendesen megszólalok, hogy az MK1-2 nem "TDI" ám, csak TD. Az "i" nem az intercoolert (töltőlevegő hűtő) jelzi, hanem az elektromos befecskendezést ("injektálást" innen az "i"), ami a mi esetünkben nemvan, mert mechanikus adagolóval bír mindkettő. Wink
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3 Dátum: 2012.10.16 kedd, 20:49:21 »

 thumbup
Csak csendesen megszólalok, hogy az MK1-2 nem "TDI" ám, csak TD. Az "i" nem az intercoolert (töltőlevegő hűtő) jelzi, hanem az elektromos befecskendezést ("injektálást" innen az "i"), ami a mi esetünkben nemvan, mert mechanikus adagolóval bír mindkettő. Wink

 thumbup
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4 Dátum: 2012.10.16 kedd, 21:15:09 »

Csak csendesen megszólalok, hogy az MK1-2 nem "TDI" ám, csak TD. Az "i" nem az intercoolert (töltőlevegő hűtő) jelzi, hanem az elektromos befecskendezést ("injektálást" innen az "i"), ami a mi esetünkben nemvan, mert mechanikus adagolóval bír mindkettő. Wink

Az i inkább a közvetlen befecskendezést jelenti. Az lehetne mechanikus is.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
schumacher8
Vendég
« Új hozzászólás #5 Dátum: 2012.10.17 szerda, 06:41:47 »

Elírtam falbav még valami. miért van az,hogy amikor a benti fütést átkapcsolom,belső  levegő keringjen akkor bekapcsol a motor hütőventilátor is..Huh???
Naplózva
schumacher8
Vendég
« Új hozzászólás #6 Dátum: 2012.10.17 szerda, 07:26:36 »

nekem van mind2, de a 2. cuccot azt nem határoznád meg mégegyszer, valahogy máshogy?
és mennyibe fájhat? Cheesy de most a vákumost nem írtam jól ? van egy vákum dob amiből egy kis fekete "vákum szivatyu" Cheesy kiszííja a levegőt ha hideg kezd lenni Cheesy csak az a baj ezzel a "vákum szivatyúúval" hogy egyáltalán nem müködik tele van vmi sz...al  Roll Eyes
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #7 Dátum: 2012.10.17 szerda, 09:02:01 »

Elírtam falbav még valami. miért van az,hogy amikor a benti fütést átkapcsolom,belső  levegő keringjen akkor bekapcsol a motor hütőventilátor is..Huh???


Az ott klíma probléma lehet. Digitklíma esetén normális lenne, hogy belső keringétés kapcsolásánál belövi az AC-t is. Tekerősnél (ill. digitnél ez is alap) olvastam olyat, hogy szélvédőre fújásnál beröffen az AC is és nem lehet kikapcsolni. (ami logikus, lévén páramentesítő funkció)
Viszont a Tied érdekes... Olyat még nem hallottam, hogy sima tekerősnél, belső keringetésre kapcsolva beindul a klíma. Lehet, hogy kontakthibás a tekerőd? Huh? (mert ugye ott meg kell nyomni az AC-hez a tekerő gombot)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
schumacher8
Vendég
« Új hozzászólás #8 Dátum: 2012.10.17 szerda, 16:10:41 »

kicseréltem...:/ de ne mmindig csinálja....ja és nem mindig van meleg fűtés...van hogy úgy gondolja magát akkor átkapcsol... de a klima kivan kötve mert csapágyat cseréltem és majd jövőre dobom fel...:/
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #9 Dátum: 2012.10.18 csütörtök, 01:53:19 »

kicseréltem...:/ de ne mmindig csinálja....ja és nem mindig van meleg fűtés...van hogy úgy gondolja magát akkor átkapcsol... de a klima kivan kötve mert csapágyat cseréltem és majd jövőre dobom fel...:/

A ventik akkor is beindulnak, ha klímakompresszor nem dolgozik. A flap-motort nézted már?
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
schumacher8
Vendég
« Új hozzászólás #10 Dátum: 2012.10.18 csütörtök, 10:54:13 »

A ventik akkor is beindulnak, ha klímakompresszor nem dolgozik. A flap-motort nézted már?
még nem néztem meg,de nemsokára megfogom ahogy vissza kapom, de ha azzal van baj akkor lehet vmit tájkolni h jo legyen? vagy egyből csere db....?
Naplózva
csaba 81
Vendég
« Új hozzászólás #11 Dátum: 2012.10.20 szombat, 09:13:25 »

hello.van önindítóm ha még nem oldódott volna meg a probléma,aszt egy 5ezresbe oda adnám,meg van az a vákumos nyavajám is de aszt ténleg konkretizálni kellenne hogy mi is az,de van egy egész td mondom bontva,
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #12 Dátum: 2012.10.21 vasárnap, 04:44:53 »

még nem néztem meg,de nemsokára megfogom ahogy vissza kapom, de ha azzal van baj akkor lehet vmit tájkolni h jo legyen? vagy egyből csere db....?

Wikiben van bővebb infó róla, de cserés, ha rossz... (talán nekem is van egy, MK1-es 95-ös fűtődobozból... helyesebben megvan az egész doboz Grin)
Lecsekkolom majd.
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Oldalak: [1]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.053 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.