Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 03:55:01 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: [1] 2   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Ezüst tetősinek Kombira  (Megtekintve 19685 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Dátum: 2013.03.18 hétfő, 12:42:53 »

Áruk: 16.000/pár+kérem a régit. A képek nem teljesen adják vissza a színét, szemcséket, de élőben elég jól néz ki.


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu









« Utoljára szerkesztve: 2013.06.08 szombat, 22:23:32 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #1 Dátum: 2013.03.19 kedd, 18:40:19 »

Nagyon ádáz  wave
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2 Dátum: 2013.03.19 kedd, 22:26:12 »

Nagyon ádáz  wave

hajrá!     az autó után első a család  vigyor3
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
tschikosch
Vendég
« Új hozzászólás #3 Dátum: 2013.03.23 szombat, 18:50:23 »

Szia!

Ez most gyárilag ilyen,vagy a fekete van valamivel bevonva?
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4 Dátum: 2013.03.23 szombat, 18:53:51 »

Szia!

Ez most gyárilag ilyen,vagy a fekete van valamivel bevonva?
Hello!

Én fújtam át őket ezüstre,  a legnagyobb szemcséjű világos ezüst festékkel. Képek nem adják vissza, de jól mutatnak. Meg van csinálva normálisan.   Krómosban nem létezik szerintem.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
tschikosch
Vendég
« Új hozzászólás #5 Dátum: 2013.03.23 szombat, 18:58:06 »

Hello!

Én fújtam át őket ezüstre,  a legnagyobb szemcséjű világos ezüst festékkel. Képek nem adják vissza, de jól mutatnak. Meg van csinálva normálisan.   Krómosban nem létezik szerintem.

Akkor amiket behoznak bontani autókat,és ezüstszínűek a tetősínek,akkor azok milyen technológiával vannak?
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6 Dátum: 2013.03.23 szombat, 19:01:57 »

Akkor amiket behoznak bontani autókat,és ezüstszínűek a tetősínek,akkor azok milyen technológiával vannak?

gondolom van gyárilag is ezüsttel.  nincs jelentősége.  Ha nem vigyáznak rá, mindkettőről lejön a festék. pl tetőbox.   ha meg nem teszel rá semmit,  egyikről sem.  a sajátomon is ez lesz  wave
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.23 szombat, 19:04:52 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
tschikosch
Vendég
« Új hozzászólás #7 Dátum: 2013.03.23 szombat, 19:04:35 »

gondolom van gyárilag is ezüsttel.  nincs jelentősége.  Ha nem vigyáznak rá, mindkettőről lejön a festék. pl tetőbox.   ha meg nem tezsel rá semmit,  egyikről sem.  a sajátomon is ez lesz  wave

Akkor engem fog érdekelni a közeljövőben. Keresni foglak. Gondolom lesz ez a lehetőség később is,mondjuk 1-2 hónap múlva?
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8 Dátum: 2013.03.23 szombat, 19:06:31 »

Akkor engem fog érdekelni a közeljövőben. Keresni foglak. Gondolom lesz ez a lehetőség később is,mondjuk 1-2 hónap múlva?

OK!  worship     lesz folyamatosan!
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9 Dátum: 2013.05.05 vasárnap, 17:00:18 »

Felkerültek végre a kocsira





A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
gyalogkakukk75
Vendég
« Új hozzászólás #10 Dátum: 2013.05.06 hétfő, 06:57:11 »

Szia!
A leszerelése, hogy működik? Tetőkárpitot kell bontani hozzá?
Köszi!
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11 Dátum: 2013.05.06 hétfő, 09:52:10 »

Szia!
A leszerelése, hogy működik? Tetőkárpitot kell bontani hozzá?
Köszi!
igen. De nem nagy ügy, tegnap 1.5 óra alatt lazán atcsereltem
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #12 Dátum: 2013.05.06 hétfő, 10:01:11 »

Szia!
A leszerelése, hogy működik? Tetőkárpitot kell bontani hozzá?
Köszi!

Nem is kicsit... Smiley

A hátsó csavarokhoz elég egyszerű hozzáférni, de az elsőkhöz csak úgy, ha szétkapod az egész autót, mint Floki a lábtörlőt...

Ne kérdezd, honnan tudom! gun gun gun gun gun

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13 Dátum: 2013.05.06 hétfő, 10:58:54 »

az elsőkhöz csak úgy, ha szétkapod az egész autót, mint Floki a lábtörlőt...
AndyA
dehogy..      csak az oszlop boritasokat kell levenni, és leengedni a tetokarpitot. Az első csavarokat villaskulcsal simán ki lehet tekerni.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #14 Dátum: 2013.05.06 hétfő, 11:07:07 »

dehogy..      csak az oszlop boritasokat kell levenni, és leengedni a tetokarpitot. Az első csavarokat villaskulcsal simán ki lehet tekerni.

Akkor most jöhet a beázás?  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15 Dátum: 2013.05.06 hétfő, 12:37:13 »

Akkor most jöhet a beázás?  vigyor3
ez nem smax, h beazzon a tető  eplus2     csak az ajtók, de már megcsinaltam, lehet vele menni tóba is hehe
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #16 Dátum: 2013.05.06 hétfő, 13:13:50 »

Akkor most jöhet a beázás?  vigyor3

Ki az a Bea? taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #17 Dátum: 2013.05.06 hétfő, 13:58:54 »

Felkerültek végre a kocsira
Hát???, nagyon cooool lett az autó!  taps
Azért lenne nehány kérdésem: nálam, (mint Petőfinél) szeptember végén indult a mondeo-projekt (akkor vettem a vasat). A tetősín volt az egyedüli (nameg, a kor, a futásteljesítmény, ár, stb.), ahol kompromisszumot kellet "elfogadni". Tavaly októberben intéztem itt a fórumon több körkérdést az utólagos felszerelés ügyében és gyakorlatilag a "megcsinálható, de nagyon rizikós" kategóriájú válaszokat kaptam.  Ennyire más a helyzet mk4-nél? Többen óva intettek az utólagos felszereléstől, a tertőkárpit bontás és visszaépítés, a terhelhetőség (nincsen benne a keresztmerevítő a tetőbe), vízbefolyás, tető újbóli fényezése problémakörei miatt. Te meg csak úgy tetőkárpit le, fúró, sinek felcsavaroz, tetőkárpit vissza oszt jónapot? Akkor most hogy is van ez?
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #18 Dátum: 2013.05.06 hétfő, 14:01:28 »

Hát???, nagyon cooool lett az autó!  taps
Azért lenne nehány kérdésem: nálam, (mint Petőfinél) szeptember végén indult a mondeo-projekt (akkor vettem a vasat). A tetősín volt az egyedüli (nameg, a kor, a futásteljesítmény, ár, stb.), ahol kompromisszumot kellet "elfogadni". Tavaly októberben intéztem itt a fórumon több körkérdést az utólagos felszerelés ügyében és gyakorlatilag a "megcsinálható, de nagyon rizikós" kategóriájú válaszokat kaptam.  Ennyire más a helyzet mk4-nél? Többen óva intettek az utólagos felszereléstől, a tertőkárpit bontás és visszaépítés, a terhelhetőség (nincsen benne a keresztmerevítő a tetőbe), vízbefolyás, tető újbóli fényezése problémakörei miatt. Te meg csak úgy tetőkárpit le, fúró, sinek felcsavaroz, tetőkárpit vissza oszt jónapot? Akkor most hogy is van ez?

Az övé is mk3, és szerintem "csak" leszedte a fekete sínt, és felrakta az ezüstszínűt.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #19 Dátum: 2013.05.06 hétfő, 14:14:19 »

Az övé is mk3, és szerintem "csak" leszedte a fekete sínt, és felrakta az ezüstszínűt.
Hát, akkor így már kicsit más a leányzó fekvése...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #20 Dátum: 2013.05.06 hétfő, 20:13:26 »

Hát???, nagyon cooool lett az autó!  taps
Azért lenne nehány kérdésem: nálam, (mint Petőfinél) szeptember végén indult a mondeo-projekt (akkor vettem a vasat). A tetősín volt az egyedüli (nameg, a kor, a futásteljesítmény, ár, stb.), ahol kompromisszumot kellet "elfogadni". Tavaly októberben intéztem itt a fórumon több körkérdést az utólagos felszerelés ügyében és gyakorlatilag a "megcsinálható, de nagyon rizikós" kategóriájú válaszokat kaptam.  Ennyire más a helyzet mk4-nél? Többen óva intettek az utólagos felszereléstől, a tertőkárpit bontás és visszaépítés, a terhelhetőség (nincsen benne a keresztmerevítő a tetőbe), vízbefolyás, tető újbóli fényezése problémakörei miatt. Te meg csak úgy tetőkárpit le, fúró, sinek felcsavaroz, tetőkárpit vissza oszt jónapot? Akkor most hogy is van ez?
Kössz!

nekem volt sínem, csak fekete, és nem teccett. nem kellett fúrni, feketele, ezüst fel.

aki fél a tetőkárpit le-fel szereléstől, az tévét se nézzen, mert a reklámok hangosabbak mint a műsorok, és meg  lehet ijedni  Wink

nemhinném, h van tetősínes tető merevítőkkel-felfogatási pontokkal, és tetősíntelen, felfogatási pontok nélkül.  Ez sok plusz költség lenne a gyárnak.   szerintem ez úgy van, h tuggyák  sines lesz vagy sintelen ami megy a soron, és aszerint fúrnak lyukat a tetőlemezre vagy nem.

múltkor jegeztem 1 négyest amin nem volt sín, de nem jutott eszembe megnézni..

és ha jól gondolom, akkor utólag fel lehet tenni. a beázás is baromság. ha pontosan precizen meg van csinálva, nem ázhat be.  pl leszedni 1 sinesről, sablont készíteni, kimérni, és az alapján a tiéden pontosan lehetne lyukakat fúrni, lépcsős fúróval. széleket lejavítani, és nem kell tetőt sem festeni.

mikor csináljuk?  smile


« Utoljára szerkesztve: 2013.05.06 hétfő, 20:53:04 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #21 Dátum: 2013.05.06 hétfő, 21:18:39 »

Kössz!

nekem volt sínem, csak fekete, és nem teccett. nem kellett fúrni, feketele, ezüst fel.

aki fél a tetőkárpit le-fel szereléstől, az tévét se nézzen, mert a reklámok hangosabbak mint a műsorok, és meg  lehet ijedni  Wink

nemhinném, h van tetősínes tető merevítőkkel-felfogatási pontokkal, és tetősíntelen, felfogatási pontok nélkül.  Ez sok plusz költség lenne a gyárnak.   szerintem ez úgy van, h tuggyák  sines lesz vagy sintelen ami megy a soron, és aszerint fúrnak lyukat a tetőlemezre vagy nem.

múltkor jegeztem 1 négyest amin nem volt sín, de nem jutott eszembe megnézni..

és ha jól gondolom, akkor utólag fel lehet tenni. a beázás is baromság. ha pontosan precizen meg van csinálva, nem ázhat be.  pl leszedni 1 sinesről, sablont készíteni, kimérni, és az alapján a tiéden pontosan lehetne lyukakat fúrni, lépcsős fúróval. széleket lejavítani, és nem kell tetőt sem festeni.

mikor csináljuk?  smile




Nagyon szép!  eljen
A tartósságáról mit tudsz? Csak azért kérdezem, mert nekem krómozva lett, de pár év elteltével már nem valami szép.  szomoru1
A csere tényleg nem nagy dolog....azért a "mérnökök" a tetőkárpit és A oszlop találkozásához tervezhettek volna a kábelkötegre (belső világítás...) egy csatlakozót, hogy ki lehessen venni a kocsiból a tetőkárpitot, a komoly szigetelőanyagról a tetőn már nem is beszélek.


OFF: http://www.youtube.com/watch?v=pOHtXwg66UU
A lyukakat szalonnával kell bekenni és soha nem fog "rozsdálani".  eplus2

Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #22 Dátum: 2013.05.06 hétfő, 21:29:49 »

Kössz! ...mikor csináljuk?  smile
Ma éppen Anya astráját hoztuk el a szervízből (hogy miért is, az megérne az misét...) és volt ott egy insignia kombi. Hát megállapítottuk mindketten, hogy maradunk a mondeonál.  Smiley Na de vissza a tetősín kérdéshez:
Majd ha 1x, olyan 2-3 év múlva, ha futja egy újabb autóra és azon sem lesz tetősín és még mindig lesz rá igény és már valakinél tesztelted az utólagos felrakást és még áfás számlát is kapok róla, na majd akkor (talán...). 
Egyébként én nem vagyok híve az utólagos barkácsolgatásnak. Egy autót összeraknak a gyárban és az úgy jól van. Szerintem az egyedüli tuning az én autómon a "www.mondeo.hu"-s matrica (lesz).
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #23 Dátum: 2013.05.06 hétfő, 21:40:54 »

Nagyon szép!  eljen
A tartósságáról mit tudsz? Csak azért kérdezem, mert nekem krómozva lett, de pár év elteltével már nem valami szép.  szomoru1
A csere tényleg nem nagy dolog....azért a "mérnökök" a tetőkárpit és A oszlop találkozásához tervezhettek volna a kábelkötegre (belső világítás...) egy csatlakozót, hogy ki lehessen venni a kocsiból a tetőkárpitot, a komoly szigetelőanyagról a tetőn már nem is beszélek.


OFF: http://www.youtube.com/watch?v=pOHtXwg66UU
A lyukakat szalonnával kell bekenni és soha nem fog "rozsdálani".  eplus2


így, h szombaton fújtam és tegnap tettem rá, nem sokat  smile  max tetőbox lesz rajta néha, de biztos fel fogom úgy tenni, h ne szedje le a festéket.  ha mégis, akkor gyors lefestem.
 
az A oszlopnál van csati. vagy nincs?    még eccer le lesz szedve, akkor teszek szigetelést is.

a video nagyon nagy  nyes nyes
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #24 Dátum: 2013.05.06 hétfő, 21:44:26 »

Ma éppen Anya astráját hoztuk el a szervízből (hogy miért is, az megérne az misét...) és volt ott egy insignia kombi. Hát megállapítottuk mindketten, hogy maradunk a mondeonál.  Smiley Na de vissza a tetősín kérdéshez:
Majd ha 1x, olyan 2-3 év múlva, ha futja egy újabb autóra és azon sem lesz tetősín és még mindig lesz rá igény és már valakinél tesztelted az utólagos felrakást és még áfás számlát is kapok róla, na majd akkor (talán...). 
Egyébként én nem vagyok híve az utólagos barkácsolgatásnak. Egy autót összeraknak a gyárban és az úgy jól van. Szerintem az egyedüli tuning az én autómon a "www.mondeo.hu"-s matrica (lesz).
én sem vagyok híve a szögelésnek. de mint látod csak gyári dolgokat teszek rá, semmi récsing.  Wink 
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #25 Dátum: 2013.05.06 hétfő, 21:55:53 »

így, h szombaton fújtam és tegnap tettem rá, nem sokat  smile  max tetőbox lesz rajta néha, de biztos fel fogom úgy tenni, h ne szedje le a festéket.  ha mégis, akkor gyors lefestem.
 
az A oszlopnál van csati. vagy nincs?    még eccer le lesz szedve, akkor teszek szigetelést is.

a video nagyon nagy  nyes nyes

Ezért jobb a festés...könnyebben lehet javítani. Azért kiváncsi leszek majd a hosszabbtávú tapasztalatokra.
Nekem facelift előttiben nincs csati...biztosítéktáblától A oszlopon keresztül megy a kárpitra a kábel, lehet faceliftnél már gondolkoztak.   

Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #26 Dátum: 2013.05.06 hétfő, 22:03:34 »

a video nagyon nagy  nyes nyes
Ja, olyan Rózsa Sándoros...
"én sem vagyok híve a szögelésnek. de mint látod csak gyári dolgokat teszek rá, semmi récsing.  Wink"
Az jó, de azért más dolog a 16-os felnit 18-asra cserélni (pláne ha váltóméret), mint egy trendből tit-s-t csinálni...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #27 Dátum: 2013.05.06 hétfő, 22:11:19 »

Ja, olyan Rózsa Sándoros...
"én sem vagyok híve a szögelésnek. de mint látod csak gyári dolgokat teszek rá, semmi récsing.  Wink"
Az jó, de azért más dolog a 16-os felnit 18-asra cserélni (pláne ha váltóméret), mint egy trendből tit-s-t csinálni...
17est cseréltem  vigyor3   nem csak ennyi volt ám. pl teljes belső csere, lökhárítókra "F2es" koptatók-rács-krómok, díszrács, sinek.

De a következőn semmit nem akarok cserélgetni. max a téli kereket nyárira, és fordítva  Wink
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #28 Dátum: 2013.05.06 hétfő, 22:29:15 »

17est cseréltem  vigyor3   nem csak ennyi volt ám. pl teljes belső csere, lökhárítókra "F2es" koptatók-rács-krómok, díszrács, sinek.

De a következőn semmit nem akarok cserélgetni. max a téli kereket nyárira, és fordítva  Wink

Ennyiből kijött volna már egy autó is... hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #29 Dátum: 2013.05.07 kedd, 08:11:45 »

Ezért jobb a festés...könnyebben lehet javítani. Azért kiváncsi leszek majd a hosszabbtávú tapasztalatokra.
Nekem facelift előttiben nincs csati...biztosítéktáblától A oszlopon keresztül megy a kárpitra a kábel, lehet faceliftnél már gondolkoztak.   


facelift előtt is van csati, közvetlen a műszerfalpárna alatt. ha kiveszed a km órát, akkor hozzáférsz
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #30 Dátum: 2013.05.07 kedd, 08:39:50 »

Ennyiből kijött volna már egy autó is... hehe
vagy 1 nyaralás.  De sokmindent eladtam a cserélt dolgokbol, és így nem került sokba. A 18as felnik+gumik nem kerültek 1forintba se
« Utoljára szerkesztve: 2013.05.07 kedd, 09:31:42 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #31 Dátum: 2013.05.07 kedd, 11:11:04 »

facelift előtt is van csati, közvetlen a műszerfalpárna alatt. ha kiveszed a km órát, akkor hozzáférsz

Köszi!  worship
Jó tudni.  vigyor3  Hova rakták volna...a km óra alá, mert a tetőkárpiton nem fért volna el, így a tetőkárpit bontást km óra bontással kell kezdeni....barmok.  falbav 
Szerencsére a tetőléc cseréhez elég volt a fejtámlákra ereszteni a kárpitot.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #32 Dátum: 2013.05.07 kedd, 11:26:17 »

Köszi!  worship
Jó tudni.  vigyor3  Hova rakták volna...a km óra alá, mert a tetőkárpiton nem fért volna el, így a tetőkárpit bontást km óra bontással kell kezdeni....barmok.  falbav 
Szerencsére a tetőléc cseréhez elég volt a fejtámlákra ereszteni a kárpitot.
valszeg a műszerfalpárna bekerülése előtt került fel a tetőkárpit a gyárban, úgy még hozzáférhető.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #33 Dátum: 2013.05.07 kedd, 11:55:35 »

a video nagyon nagy  nyes nyes
tényleg  nyes
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
kalimera75
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 249


kalimera75@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #34 Dátum: 2013.05.07 kedd, 13:33:14 »

Nagyon szép!  eljen
A tartósságáról mit tudsz? Csak azért kérdezem, mert nekem krómozva lett, de pár év elteltével már nem valami szép.  szomoru1
A csere tényleg nem nagy dolog....azért a "mérnökök" a tetőkárpit és A oszlop találkozásához tervezhettek volna a kábelkötegre (belső világítás...) egy csatlakozót, hogy ki lehessen venni a kocsiból a tetőkárpitot, a komoly szigetelőanyagról a tetőn már nem is beszélek.


OFF: http://www.youtube.com/watch?v=pOHtXwg66UU
A lyukakat szalonnával kell bekenni és soha nem fog "rozsdálani".  :eplus2:Hogy ez mekkora!!! Nem tudod Magyari Simon telószámát véletlenül? Akkor visszamondanám Dentcraftnál a tetősineket és inkább vele csináltatok egyet. A nyugatiak nem tudnak kocsit csinálni.


Naplózva

Mondeo Turnier 2.0 TDCI 4kerék,2gyerek, 131Le+ 1pici 2003.11.Inkblue,fűtött-hűtött bőr,xenon+ úgy minden ami van.
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #35 Dátum: 2013.06.08 szombat, 22:25:18 »

Áruk: 16.000/pár+kérem a régit. A képek nem teljesen adják vissza a színét, szemcséket, de élőben elég jól néz ki.


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu




A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu








[/quote]
« Utoljára szerkesztve: 2013.06.08 szombat, 22:26:55 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
kalimera75
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 249


kalimera75@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #36 Dátum: 2013.07.03 szerda, 08:09:01 »

igen. De nem nagy ügy, tegnap 1.5 óra alatt lazán atcsereltem
SIKERÜLT!!!!   2 óra szerelgetés után egy nagyon szép tetősín büszke tulaja lehetek én is. Köszönöm!
Naplózva

Mondeo Turnier 2.0 TDCI 4kerék,2gyerek, 131Le+ 1pici 2003.11.Inkblue,fűtött-hűtött bőr,xenon+ úgy minden ami van.
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #37 Dátum: 2013.07.06 szombat, 17:49:17 »

SIKERÜLT!!!!   2 óra szerelgetés után egy nagyon szép tetősín büszke tulaja lehetek én is. Köszönöm!
mondtam én h nem bonyolult  wave
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #38 Dátum: 2013.11.30 szombat, 18:22:26 »

Azóta teszteltem. Tetőcsomagtartó+tetőbox, többször is.  Hibátlan!  csak akkor jön le a festék ha balfax aki használja.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
kalimera75
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 249


kalimera75@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #39 Dátum: 2013.11.30 szombat, 18:52:50 »

Nekem is van tetőboxom,és nem vette le sehol a festéket duhos2. Profi munka volt worship,és ismét köszönöm,jobb mint  a gyári.
Naplózva

Mondeo Turnier 2.0 TDCI 4kerék,2gyerek, 131Le+ 1pici 2003.11.Inkblue,fűtött-hűtött bőr,xenon+ úgy minden ami van.
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #40 Dátum: 2014.02.17 hétfő, 20:11:44 »

Még mindig van ezekből.  3 pár.   Nagytalira tudom vinni ha valakinek ez segítség.  Nem kell a régi sem, és 14-ér oda adom párját, csak ne lássam már őket  Wink

Festék bírja, nem jön le, teszteltem!
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #41 Dátum: 2014.02.17 hétfő, 20:27:10 »

Még mindig van ezekből.  3 pár.   Nagytalira tudom vinni ha valakinek ez segítség.  Nem kell a régi sem, és 14-ér oda adom párját, csak ne lássam már őket  Wink

Festék bírja, nem jön le, teszteltem!
Megy pü
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #42 Dátum: 2014.02.17 hétfő, 20:31:01 »

Megy pü
Ezt nyugodtan írhattad volna ide is  smile  viszem.


Akkor még 2 pár van
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #43 Dátum: 2014.02.17 hétfő, 20:32:25 »

Ezt nyugodtan írhattad volna ide is  smile  viszem.


Akkor még 2 pár van
  eljen
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #44 Dátum: 2014.04.04 péntek, 07:44:48 »

Még mindig van ezekből.  3 pár.   Nagytalira tudom vinni ha valakinek ez segítség.  Nem kell a régi sem, és 14-ér oda adom párját, csak ne lássam már őket  Wink

Festék bírja, nem jön le, teszteltem!
1 H. Balázs-nak
1 Wolfgábor-nak


Még 1 van
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #45 Dátum: 2014.04.20 vasárnap, 16:48:22 »


Még 1 van
Már nincs  papakacsint
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #46 Dátum: 2014.04.21 hétfő, 13:18:10 »

Már nincs  papakacsint
De van  Wink     szerintem wolfgábornak nem fog kelleni ha eladja a kocsiját, csak nem szólt.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #47 Dátum: 2014.04.21 hétfő, 17:59:47 »

De van  Wink     szerintem wolfgábornak nem fog kelleni ha eladja a kocsiját, csak nem szólt.

Deeee Kell!!!!  eplus2 eplus2 eplus2 eplus2

A kiszemelten sincs.... hehe hehe
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #48 Dátum: 2014.04.22 kedd, 23:55:45 »

Akkor elvileg elkeltek.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #49 Dátum: 2014.05.18 vasárnap, 10:10:59 »

Már nincs  papakacsint
Tegnap teljesült a legfőbb vágyam: szombat délután tetősíneket fújhattam  falbav     Úgyhogy viszem őket neked meg H Balázsnak wave

wolfgábornak még kicsit mindig várni kellene, mert kevés lett a festék, és 1 párat még fújni kell...  De cserébe házhozviszem, Kecskemétre.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Oldalak: [1] 2   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.073 másodperc alatt készült el 27 lekéréssel.