Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:18:19 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 174 175 176 177 178 179 180 [181] 182 183 184 185 186 187 188 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5258994 alkalommal)
0 Felhasználó és 270 vendég van a témában
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #9000 Dátum: 2016.07.24 vasárnap, 12:59:43 »

Azt kellene, de gondolom van valami funkciója, rezgés csillapítás, vagy valami ilyesmi...

Világít a nincs töltés lámpicsek, a kis piros akksi.

elvileg rezgéscsilapító funciot lát el, régi kocsikon ilyen nem volt és merem állítni hogy ezzel csak több gond lett mint amennyi előnnyel jár Cheesy
oktató videó Cheesy https://www.youtube.com/watch?v=u82Z5raT4xg
« Utoljára szerkesztve: 2016.07.24 vasárnap, 13:01:39 írta ReFi » Naplózva

kzrider
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 97


kakuk.zoltan@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9001 Dátum: 2016.07.26 kedd, 11:33:09 »

Szép Napot Mindenkinek!
Valaki tud abban segíteni,hogy egr ledugózása után várható e hogy híbát jelez majd a gépezet?2009 2.0tdci
Naplózva

2009 MK4 Ford Mondeo Titanium X 2.0 TDCI (170 LE) morello
Fiat seicento Optimus
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #9002 Dátum: 2016.07.26 kedd, 12:02:14 »

Szép Napot Mindenkinek!
Valaki tud abban segíteni,hogy egr ledugózása után várható e hogy híbát jelez majd a gépezet?2009 2.0tdci

nem fog, arra figyeljetek, ha nem raktatok alá/fölé tömítést, akkor ott megjelenhet az olajpára.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
kzrider
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 97


kakuk.zoltan@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9003 Dátum: 2016.07.26 kedd, 12:53:12 »

nem fog, arra figyeljetek, ha nem raktatok alá/fölé tömítést, akkor ott megjelenhet az olajpára.

Köszi!  Wink
Naplózva

2009 MK4 Ford Mondeo Titanium X 2.0 TDCI (170 LE) morello
Fiat seicento Optimus
Zoli87
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


E-mail
« Új hozzászólás #9004 Dátum: 2016.07.26 kedd, 17:18:24 »

Sziasztok! Ma indultunk a nászútunkra a párommal Nagykanizsáról Miskolctapolcára.Mire ide értünk elkezdett ingadozni az alapjárat.Mik okozhatják ezt?Minden szervíz időben megcsinálva,valós 180.000km csak omw maxx motion tankolok mindìg.
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #9005 Dátum: 2016.07.26 kedd, 17:40:19 »

Sziasztok! Ma indultunk a nászútunkra a párommal Nagykanizsáról Miskolctapolcára.Mire ide értünk elkezdett ingadozni az alapjárat.Mik okozhatják ezt?Minden szervíz időben megcsinálva,valós 180.000km csak omw maxx motion tankolok mindìg.

jó lenne az aláírásodból látszana, hogy pontosan melyik autó
1.8, 2.0, 2.2, melyik évjárat....
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Zoli87
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


E-mail
« Új hozzászólás #9006 Dátum: 2016.07.26 kedd, 17:45:37 »

jó lenne az aláírásodból látszana, hogy pontosan melyik autó
1.8, 2.0, 2.2, melyik évjárat....
Bocsi.2008 2.0 tdci 143le manual.
Naplózva
optikal
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93



« Új hozzászólás #9007 Dátum: 2016.07.26 kedd, 17:52:46 »

Sziasztok! Ma indultunk a nászútunkra a párommal Nagykanizsáról Miskolctapolcára.Mire ide értünk elkezdett ingadozni az alapjárat.Mik okozhatják ezt?Minden szervíz időben megcsinálva,valós 180.000km csak omw maxx motion tankolok mindìg.


Nekem az előző kocsimnál a rossz aksi miatt ingadozott. Okozhatja ezt rossz gyertya is.
Naplózva

2009 2.0TDCI 140LE Kombi
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #9008 Dátum: 2016.07.26 kedd, 18:52:15 »


Nekem az előző kocsimnál a rossz aksi miatt ingadozott. Okozhatja ezt rossz gyertya is.

Gyertya, dízelbe?  nyes  Max az izzító, de ugye jár a motor. Smiley
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #9009 Dátum: 2016.07.26 kedd, 19:38:00 »

Sziasztok! Ma indultunk a nászútunkra a párommal Nagykanizsáról Miskolctapolcára.Mire ide értünk elkezdett ingadozni az alapjárat.Mik okozhatják ezt?Minden szervíz időben megcsinálva,valós 180.000km csak omw maxx motion tankolok mindìg.
Sztem a borsodi levegőt nem szokta meg az ECU, de amugymeg éjjen a zifjú pár  taps
Naplózva

danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #9010 Dátum: 2016.07.26 kedd, 20:18:27 »

Miben jó még a Febi? (Komolyan kérdem...)

febi-t ilyen gumis cuccoknál nem szokták agyon dicsérni.


Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
optikal
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93



« Új hozzászólás #9011 Dátum: 2016.07.26 kedd, 20:19:30 »

Gyertya, dízelbe?  nyes  Max az izzító, de ugye jár a motor. Smiley

Jaj igen el is felejtettem hogy már dízeles a kocsi Grin
« Utoljára szerkesztve: 2016.07.26 kedd, 20:24:17 írta optikal » Naplózva

2009 2.0TDCI 140LE Kombi
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #9012 Dátum: 2016.07.26 kedd, 20:52:16 »

Miben jó még a Febi? (Komolyan kérdem...)


Toronycsapágy nekem febi lett még idáig jó..
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9013 Dátum: 2016.07.26 kedd, 21:00:54 »

Miben jó még a Febi? (Komolyan kérdem...)

stabpálcái állítólag egész jó, meg 1-2 jeladó. én nem nagyon szoktam febi cuccokat venni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #9014 Dátum: 2016.07.26 kedd, 21:02:37 »

stabpálcái állítólag egész jó, meg 1-2 jeladó. én nem nagyon szoktam febi cuccokat venni

Nekem is csak azért lett, mert nem volt más az Unixnál. Cheesy
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #9015 Dátum: 2016.07.26 kedd, 21:57:17 »

Bocsi.2008 2.0 tdci 143le manual.

hát itt kéne egy diagniosztika, az is lehet, hogy az üzemanyag szűrő koszos, az is lehet, hogy a légtömegmérő koszos, az is lehet, hogy valahonnan kap valami falsot és  ez megbolondítja. ODB-n lehetne olvasni ilyenkor az üa nyomástól kezdve egy jó pár dolgot és abból talán lehet látni valamit
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Zoli87
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


E-mail
« Új hozzászólás #9016 Dátum: 2016.07.27 szerda, 19:14:34 »

Sztem a borsodi levegőt nem szokta meg az ECU, de amugymeg éjjen a zifjú pár  taps
Köszi Smiley Ma már nem vettem észre,hogy ingadozna.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #9017 Dátum: 2016.07.27 szerda, 20:24:48 »

Köszi Smiley Ma már nem vettem észre,hogy ingadozna.
Sőt, 15 év múlva, azt sem veszed észre, ha ott lesz.... Cheesy
A 25 évesre meg illik adni egy ezüst gyűrűt.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Zoli87
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


E-mail
« Új hozzászólás #9018 Dátum: 2016.07.27 szerda, 21:17:09 »

Sőt, 15 év múlva, azt sem veszed észre, ha ott lesz.... Cheesy
A 25 évesre meg illik adni egy ezüst gyűrűt.
XD
Naplózva
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #9019 Dátum: 2016.07.27 szerda, 21:30:29 »

Köszi Smiley Ma már nem vettem észre,hogy ingadozna.
Nah, egyebkent ma törtent meg elöször, hogy eszrevettem hogy regenerál a drága, épp rosszkor tette, mert időre mentem a fogorvoshoz.
Elöször azt vettem eszre mintha ingadozna az alapjarat, de a FORDulatszamjelzo megsem moccant, utana feltünt hogy morgósabb hangja van, átváltottam pillanatnyi fogyira és ott már látszott az 1.4-1.5l/h-ból is hogy regenerál, majd leállítottam a picsába  eplus2
Nem lehet hogy a tied is csak regenerált?
Naplózva

ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9020 Dátum: 2016.07.28 csütörtök, 13:13:11 »

De most komolyan... ha olyan fontos, hogy ne szakítsuk félbe a regent, akkor nem lehetett volna egy picike kis rózsaszín vagy hupizöld "hé lúzer, dolgozom, ne állítsd le!" lámpácskát a műszerfalra tenni?

Nah, egyebkent ma törtent meg elöször, hogy eszrevettem hogy regenerál a drága, épp rosszkor tette, mert időre mentem a fogorvoshoz.
Elöször azt vettem eszre mintha ingadozna az alapjarat, de a FORDulatszamjelzo megsem moccant, utana feltünt hogy morgósabb hangja van, átváltottam pillanatnyi fogyira és ott már látszott az 1.4-1.5l/h-ból is hogy regenerál, majd leállítottam a picsába  eplus2
Nem lehet hogy a tied is csak regenerált?
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #9021 Dátum: 2016.07.28 csütörtök, 13:48:16 »

De most komolyan... ha olyan fontos, hogy ne szakítsuk félbe a regent, akkor nem lehetett volna egy picike kis rózsaszín vagy hupizöld "hé lúzer, dolgozom, ne állítsd le!" lámpácskát a műszerfalra tenni?

Nem olyan fontos. Fogyasztói társadalom, nem lehetne eladni olyan autót, aminek havibaja van ami külön törődést kíván.
Jön a "service oil" és kész.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Zoli87
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


E-mail
« Új hozzászólás #9022 Dátum: 2016.07.28 csütörtök, 15:45:46 »

Nah, egyebkent ma törtent meg elöször, hogy eszrevettem hogy regenerál a drága, épp rosszkor tette, mert időre mentem a fogorvoshoz.
Elöször azt vettem eszre mintha ingadozna az alapjarat, de a FORDulatszamjelzo megsem moccant, utana feltünt hogy morgósabb hangja van, átváltottam pillanatnyi fogyira és ott már látszott az 1.4-1.5l/h-ból is hogy regenerál, majd leállítottam a picsába  eplus2
Nem lehet hogy a tied is csak regenerált?
üdv!Nem hiszem.Amikor regenerál az enyém mindíg bekapcsol a ventilátor és a szaga is fura lesz de olyankor nem ingadozott eddig sosem.Ha hallom,hogy megy a venti le sem állítom.Megyek egy kört magas fordulaton vagy csak üresben nyomom 2500 fordulatig.
Naplózva
tayrol
Vendég
« Új hozzászólás #9023 Dátum: 2016.07.30 szombat, 10:50:34 »

Tegnap az autópályán elkezdett regenerálni, majd jött a dugó es abbahagyta. Na es ezt még háromszor, aztán jött is a service oil üzenet. Ezt kínulláztam, hogy ne jelenjen meg. Ettől a következő lehetseges alkalomkor le fog futni a regen?

Lehet valamit tenni, hogy elkerüljem a dugós időszakokban az ilyen sokszoros regen indulásokat es az ezzel járó következményeket?
« Utoljára szerkesztve: 2016.07.30 szombat, 10:54:23 írta tayrol » Naplózva
bviktr
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #9024 Dátum: 2016.07.30 szombat, 12:43:59 »

Tegnap az autópályán elkezdett regenerálni, majd jött a dugó es abbahagyta. Na es ezt még háromszor, aztán jött is a service oil üzenet. Ezt kínulláztam, hogy ne jelenjen meg. Ettől a következő lehetseges alkalomkor le fog futni a regen?

Lehet valamit tenni, hogy elkerüljem a dugós időszakokban az ilyen sokszoros regen indulásokat es az ezzel járó következményeket?
Ha regenerál nem szabad intenzíven gyorsítani, valamint a hosszú motorfékkel gurulás is kerülendő.  Első esetben megszakítja a regent másodiknál erősen visszahül a kipufogó és kezdheti fűteni előlről.
Naplózva

ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI  '12 - UFBA - PowerShift  140Le 163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
tayrol
Vendég
« Új hozzászólás #9025 Dátum: 2016.07.30 szombat, 13:03:19 »

Ha regenerál nem szabad intenzíven gyorsítani, valamint a hosszú motorfékkel gurulás is kerülendő.  Első esetben megszakítja a regent másodiknál erősen visszahül a kipufogó és kezdheti fűteni előlről.

Ezeket nagyjából kerülöm, de ugye sok percig álló kocsisor volt a pályán, aztán meg lehetett normálisan haladni - igy nehéz...
Naplózva
bviktr
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #9026 Dátum: 2016.07.30 szombat, 14:46:01 »

Ezeket nagyjából kerülöm, de ugye sok percig álló kocsisor volt a pályán, aztán meg lehetett normálisan haladni - igy nehéz...
Nekem mindig pillanatnyin van a fogyasztás, ebből a legkönnyebb megállapítani mikor regenerál. Olyankor beveszem a tablettát és nem érdekel úgy megyek hogy jó legyen. Smiley
Naplózva

ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI  '12 - UFBA - PowerShift  140Le 163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
tayrol
Vendég
« Új hozzászólás #9027 Dátum: 2016.07.30 szombat, 15:21:31 »

Nekem mindig pillanatnyin van a fogyasztás, ebből a legkönnyebb megállapítani mikor regenerál. Olyankor beveszem a tablettát és nem érdekel úgy megyek hogy jó legyen. Smiley

Nekem is pillanatnyin van, de amikor áll az autópálya mert baleset illetve torlódás van, akkor vehetsz be egy levélnyi tablettát is. Smiley
Naplózva
bviktr
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #9028 Dátum: 2016.07.30 szombat, 17:57:25 »

Nekem is pillanatnyin van, de amikor áll az autópálya mert baleset illetve torlódás van, akkor vehetsz be egy levélnyi tablettát is. Smiley
Akkor neked az a baj hogy alapjáraton nem fut le a regen. Nemtudom nekem már az fl-es van és még nem volt ilyen problem.
Naplózva

ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI  '12 - UFBA - PowerShift  140Le 163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #9029 Dátum: 2016.07.30 szombat, 22:07:00 »

Nekem is pillanatnyin van, de amikor áll az autópálya mert baleset illetve torlódás van, akkor vehetsz be egy levélnyi tablettát is. Smiley
Nem kéne abbahagynia ha dugóba kerülsz. Alapjáraton is regenerál. Pont alapjáraton látni legjobban a pillanatnyi fogyasztásból, hogy regeneráció zajlik.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #9030 Dátum: 2016.07.30 szombat, 22:37:19 »

Nem kéne abbahagynia ha dugóba kerülsz. Alapjáraton is regenerál. Pont alapjáraton látni legjobban a pillanatnyi fogyasztásból, hogy regeneráció zajlik.
Igen mennie kellene, de amennyiben nem megy pl a ventilatora es nem tudja huteni akkor sztm allo helyzetben megallitja vagy elnyujthatja a regent amig nincs elegendo menetszel..
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
tayrol
Vendég
« Új hozzászólás #9031 Dátum: 2016.07.31 vasárnap, 08:46:54 »

Nem kéne abbahagynia ha dugóba kerülsz. Alapjáraton is regenerál. Pont alapjáraton látni legjobban a pillanatnyi fogyasztásból, hogy regeneráció zajlik.

Alapjáraton is, ha jól tudom 180 mp-ig. Utána megszakad. Vagy ha egyszer elkezdi es tartson bárhol, alapjáraton állva be is fejezi? Ezekkel nem vagyok tisztában.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #9032 Dátum: 2016.07.31 vasárnap, 10:47:01 »

Alapjáraton is, ha jól tudom 180 mp-ig. Utána megszakad. Vagy ha egyszer elkezdi es tartson bárhol, alapjáraton állva be is fejezi? Ezekkel nem vagyok tisztában.
Befejezi. Volt már többször, hogy megérkeztem valahova és a parkolóban alapjáraton megvártam, hogy befejezze a regent. Volt, hogy majd negyedórát vártam.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
tayrol
Vendég
« Új hozzászólás #9033 Dátum: 2016.07.31 vasárnap, 12:13:01 »

Befejezi. Volt már többször, hogy megérkeztem valahova és a parkolóban alapjáraton megvártam, hogy befejezze a regent. Volt, hogy majd negyedórát vártam.

Szuper, köszi. Smiley
Naplózva
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #9034 Dátum: 2016.07.31 vasárnap, 15:46:26 »

Sziasztok!

Végre sikerült beüzemelnem a gépem és igy tesztelhettem az ELM327-em! Minden szépen működik rajta, szuper az egész. Hibát olvastam, töröltem, szerencsére csak egy apróság volt, amiről tudok!  smile
És csináltam egy regenerálást, ami gond nélkül lezajlott! Az első 15 percben ~2800-as fordulaton, 1,8-2,0 l/h pillanatnyi fogyasztással ment, amiből az első 10 percben kicsit egyenetlen volt a motor és baromi büdös, aztán egyre egyenletesebb járású és kellemesebb illatú lett, majd az utolsó 5 perben alapjáraton ment ~0,6 l/h-s pillanatnyival és aztán kész lett!   taps
Mentem vele utána egy kis kört és lehet, hogy csak pszichikai a dolog, de mintha egyenletesebb lenne a motor, hallkabb és kevesebb korom jönne a kipufogóból
Egy szó, mint száz, csodás dolog ez az ELM és ha esetleg valakinek szüksége volna segitségre, akkor Csepelen is akad már egy ember, aki szivesen segit kiolvasásban!  Wink integet2
« Utoljára szerkesztve: 2016.07.31 vasárnap, 21:09:19 írta ManiMondeo » Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
tayrol
Vendég
« Új hozzászólás #9035 Dátum: 2016.07.31 vasárnap, 17:33:23 »

Sziasztok!

Végre sikerült beüzemelnem a gépem és igy tesztelhettem az ELM327-em! Minden szépen működik rajta, szuper az egész. Hibát olvastam, töröltem, szerencsére csak egy apróság volt, amiről tudok!  smile
És csináltam egy regenerálást, ami gond nélkül lezajlott! Az első 15 percben ~2800-as fordulaton, 1,8-2,0 l/h pillanatnyi fogyasztással ment, amiből az első 10 percben kicsit egyenetlen volt a motor és baromi büdös, aztán egyre egyenletesebb járású és kellemesebb illatú lett, majd az utolsó 5 perben alapjáraton ment ~0,6 l/h-s pillanatnyival és aztán kész lett!   taps
Mentem vele utána egy kis kört és lehet, hogy csak pszichologiai a dolog, de mintha egyenletesebb lenne a motor, hallkabb és kevesebb korom jönne a kipufogóból
Egy szó, mint száz, csodás dolog ez az ELM és ha esetleg valakinek szüksége volna segitségre, akkor Csepelen is akad már egy ember, aki szivesen segit kiolvasásban!  Wink integet2

Tudnál adni egy linket ahol vetted az ELM-et?
Naplózva
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #9036 Dátum: 2016.07.31 vasárnap, 17:38:21 »

Tudnál adni egy linket ahol vetted az ELM-et?

http://m.ebay.com/itm/ELM327-USB-Switch-for-Ford-Mazda-Elmconfig-FORScan-FTDI-PIC18F25K80-500-kbps-/301983279662?txnId=1270280653020

Nem a legolcsobb kiadás és usb-s, viszont benne a hs/ms kapcsoló és eredeti chippes.  Wink És nekem fizetés után egy héttel megjött a csomag.  wave
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
tayrol
Vendég
« Új hozzászólás #9037 Dátum: 2016.07.31 vasárnap, 19:37:08 »

http://m.ebay.com/itm/ELM327-USB-Switch-for-Ford-Mazda-Elmconfig-FORScan-FTDI-PIC18F25K80-500-kbps-/301983279662?txnId=1270280653020

Nem a legolcsobb kiadás és usb-s, viszont benne a hs/ms kapcsoló és eredeti chippes.  Wink És nekem fizetés után egy héttel megjött a csomag.  wave

 eljen
Naplózva
KLaci78
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31



E-mail
« Új hozzászólás #9038 Dátum: 2016.07.31 vasárnap, 20:45:09 »

Regen elindítva - indításkor 68%os volt a DPF-em. kb 40 percig 2700-es fordulaton pörgött a motor, lement 40%-ra.
Nem magasabb fordulaton kellene mennie a regennek? 40 perc nem sok 1 kicsit?
Cserben hagyott a Mondim.....
Indulás nyaralni, ismét kigyulladt nagykapornaki tetőn az Engine Malfunction, majd a motorolajnyomás vészjelző lámpa. Elvette a nyomatékot is, begurultam a benzinkútra, leállítottam. Ezután be sem indult. Olaj megfelelő szinten volt, kb 1000 km-rel ezelőtt volt olajcserén az autó.
Kódolvasás: ismét P244D
Autót vissza trélereztük Zalaegerszegre, majd kölcsönkocsival go nyaralni.
2 óra múlva telefonál a szerelő: a kocsi rendben beindult, nincs semmi hibaüzenet, túlmelegedhetett a részecskeszűrőm és elektronikusan letiltotta a motort.
Bevitte szervízbe, sikerült a hibát ismét előhozni, csináltak szoftverfrissítést, 1 napig tesztelgetés, hiba nem jelentkezett eddig újra. Most már félek hosszabb távra elindulni vele....
Valakinek van valami ötlete, hogy mi lehet a végleges megoldás? Cseréltessek részecskeszűrőt? Esetleg felső holtponti jeladó (külföldi fórumon olvastam, hogy ez is lehet a gond, de lehet, hogy félreértettem....)
Most nincs tárolt hibakód az autóban.
Naplózva

FORD MONDEO Turnier 2.0 TDCi Titanium Kombi 2012
kzrider
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 97


kakuk.zoltan@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9039 Dátum: 2016.07.31 vasárnap, 21:23:47 »

Sziasztok!
Valaki tudja azt,hogy ha a pierburg szelep már elfáradt,az befolyásolhatja a fogyasztást?
Nyaralni jöttünk és kicsit sokallom a kajáját!Igaz megpakolva+tetőbox,de autópálya hatodikba többnyire kb 140 tempó.Fogyasztás pedig olyan 7.8-8.2l.
A pierburg szelepeket megcseréltem nyaralás előtt mert leállításkor morgott.Az előtt otthon vegyesben 5.9-6.2 evett!
Előre is köszi a válaszokat! Esetleg visszacseréljem mielőtt elindulunk haza?
Naplózva

2009 MK4 Ford Mondeo Titanium X 2.0 TDCI (170 LE) morello
Fiat seicento Optimus
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #9040 Dátum: 2016.07.31 vasárnap, 21:24:53 »

Cserben hagyott a Mondim.....
Indulás nyaralni, ismét kigyulladt nagykapornaki tetőn az Engine Malfunction, majd a motorolajnyomás vészjelző lámpa. Elvette a nyomatékot is, begurultam a benzinkútra, leállítottam. Ezután be sem indult. Olaj megfelelő szinten volt, kb 1000 km-rel ezelőtt volt olajcserén az autó.
Kódolvasás: ismét P244D
Autót vissza trélereztük Zalaegerszegre, majd kölcsönkocsival go nyaralni.
2 óra múlva telefonál a szerelő: a kocsi rendben beindult, nincs semmi hibaüzenet, túlmelegedhetett a részecskeszűrőm és elektronikusan letiltotta a motort.
Bevitte szervízbe, sikerült a hibát ismét előhozni, csináltak szoftverfrissítést, 1 napig tesztelgetés, hiba nem jelentkezett eddig újra. Most már félek hosszabb távra elindulni vele....
Valakinek van valami ötlete, hogy mi lehet a végleges megoldás? Cseréltessek részecskeszűrőt? Esetleg felső holtponti jeladó (külföldi fórumon olvastam, hogy ez is lehet a gond, de lehet, hogy félreértettem....)
Most nincs tárolt hibakód az autóban.

Végleges megoldás? Ki kell iktatni a fenébe azt no problem.  nyes

tayrol Ennyit ért, hogy megcsinálták múltkor, ha nem állítod le a motort dugóban is befejezi a regent, neked megint össze-vissza indítja ezért kaptad a service oilt.
Nekem is ezt csinálta rosszak a szenzorjaim és fals adatokat közöl az ECU felé így azt hiszi, hogy indítania kell a regent, de mégse...
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #9041 Dátum: 2016.07.31 vasárnap, 21:33:24 »

Sziasztok!
Valaki tudja azt,hogy ha a pierburg szelep már elfáradt,az befolyásolhatja a fogyasztást?
Nyaralni jöttünk és kicsit sokallom a kajáját!Igaz megpakolva+tetőbox,de autópálya hatodikba többnyire kb 140 tempó.Fogyasztás pedig olyan 7.8-8.2l.
A pierburg szelepeket megcseréltem nyaralás előtt mert leállításkor morgott.Az előtt otthon vegyesben 5.9-6.2 evett!
Előre is köszi a válaszokat! Esetleg visszacseréljem mielőtt elindulunk haza?

Igen lehetséges, mivel most a hibás pierburg szelep végzi a turbo nyomás átalakítás szerepét a jó meg a leállításért felel. Ahogy gondolod tedd vissza és a vissza út alatt kiderül, hogy az volt-e a hiba. Viszont érdemes kicserélni nem egy horror árú alkatrész.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
kzrider
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 97


kakuk.zoltan@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9042 Dátum: 2016.07.31 vasárnap, 21:38:47 »

Köszi a gyors választ!Akkor nagy ráérésemben majd visszacserélem és majd kiderül!

Igen lehetséges, mivel most a hibás pierburg szelep végzi a turbo nyomás átalakítás szerepét a jó meg a leállításért felel. Ahogy gondolod tedd vissza és a vissza út alatt kiderül, hogy az volt-e a hiba. Viszont érdemes kicserélni nem egy horror árú alkatrész.
Naplózva

2009 MK4 Ford Mondeo Titanium X 2.0 TDCI (170 LE) morello
Fiat seicento Optimus
tayrol
Vendég
« Új hozzászólás #9043 Dátum: 2016.07.31 vasárnap, 22:26:23 »

Végleges megoldás? Ki kell iktatni a fenébe azt no problem.  nyes

tayrol Ennyit ért, hogy megcsinálták múltkor, ha nem állítod le a motort dugóban is befejezi a regent, neked megint össze-vissza indítja ezért kaptad a service oilt.
Nekem is ezt csinálta rosszak a szenzorjaim és fals adatokat közöl az ECU felé így azt hiszi, hogy indítania kell a regent, de mégse...

Akkor szenzor csere?
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #9044 Dátum: 2016.08.01 hétfő, 07:00:17 »

Akkor szenzor csere?

Ki kell méretni, hogy egyáltalán az a baj-e.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
KLaci78
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31



E-mail
« Új hozzászólás #9045 Dátum: 2016.08.01 hétfő, 07:37:56 »

Végleges megoldás? Ki kell iktatni a fenébe azt no problem.  nyes

Ki tudja véglegesen kiiktatni? Szoftveresen is meg kell piszkálni a kocsit, hogy ne keresse.
Műszakin nem bukik ki?
Naplózva

FORD MONDEO Turnier 2.0 TDCi Titanium Kombi 2012
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #9046 Dátum: 2016.08.01 hétfő, 08:03:12 »

Sziasztok!
Valaki tudja azt,hogy ha a pierburg szelep már elfáradt,az befolyásolhatja a fogyasztást?
Nyaralni jöttünk és kicsit sokallom a kajáját!Igaz megpakolva+tetőbox,de autópálya hatodikba többnyire kb 140 tempó.Fogyasztás pedig olyan 7.8-8.2l.
A pierburg szelepeket megcseréltem nyaralás előtt mert leállításkor morgott.Az előtt otthon vegyesben 5.9-6.2 evett!
Előre is köszi a válaszokat! Esetleg visszacseréljem mielőtt elindulunk haza?
Inkább a tetőbox lesz az oka.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #9047 Dátum: 2016.08.01 hétfő, 08:28:10 »

Sziasztok!
Valaki tudja azt,hogy ha a pierburg szelep már elfáradt,az befolyásolhatja a fogyasztást?
Nyaralni jöttünk és kicsit sokallom a kajáját!Igaz megpakolva+tetőbox,de autópálya hatodikba többnyire kb 140 tempó.Fogyasztás pedig olyan 7.8-8.2l.
A pierburg szelepeket megcseréltem nyaralás előtt mert leállításkor morgott.Az előtt otthon vegyesben 5.9-6.2 evett!
Előre is köszi a válaszokat! Esetleg visszacseréljem mielőtt elindulunk haza?

A plusz súly és a tetőbox bazi nagy légellenállása meg tudja dobni a fogyasztát.
Szerintem előbb állj vissza a megszokozott közlekedési rutinodra, és úgy számolj egy fogyasztást.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #9048 Dátum: 2016.08.01 hétfő, 11:43:15 »

Ki tudja véglegesen kiiktatni? Szoftveresen is meg kell piszkálni a kocsit, hogy ne keresse.
Műszakin nem bukik ki?

Chiptuning műhelyekben meg tudják csinálni.

De kell ismerős műszakira.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #9049 Dátum: 2016.08.01 hétfő, 13:59:36 »

Remek, holnap megyek nyaralni, ma megjelent a "Service Oil" üzenet....
Olajcsere 2500km-el ezelőtt volt, az azt megelőző meg 19950km-el.
Hibakodot olvastam de nem igazan talaltam relevans DTC-t.
Eloszor regen megszakitasok miatti service oil üzenetre gondoltam, mert megszakitasbol biztosan volt 1db a multheten
de akkor a DTC-k között kellett volna legyen valami ezzel kapcsolatos bejegyzes nem?
Utana gondoltam arra hogy a legutobbi olajcserekor nem resetelték a 20e km-es olajcsere szamlalot,
bar az meg nem pont 20e km-el utana jelzett be hanem csak 19950 kmel, szal az sem passzol pontosan,
arrol nincs infom hogy esetleg 19950e kmenkent vagy pontosan 20e km-enkent kellene jelezzen az olajcserere.

A DPF_LOAD a PCM-bol kiolvasva 55%

azert töröltem a service oil üzit.


 help

Kód:
(OK) [10:55:14.783] Felismert modulok:  PCM - Táplálási Soros Szabályozó Modul
(OK) [10:55:17.035] Felismert modulok:  OBDII - Fedélzeti diagnosztika - OBD-II
(OK) [10:55:18.187] Felismert modulok:  SASM - Kormány szöghelyzet-érzékelő modul
(OK) [10:55:20.329] Felismert modulok:  ABS - Blokkolásgátló fékrendszer / kipörgésgátló vezérlőmodul
(OK) [10:55:23.091] Felismert modulok:  RCM - Visszatartó Vezérlő Modul
(OK) [10:55:26.588] Felismert modulok:  BCMii - Karosszéria vezérlőmodul
(WARN) [10:55:29.217] DTC-k a modulban -  BCMii: B109B:15-68
(OK) [10:55:45.654] Felismert modulok:  PDM - Utasajtó vezérloegység
(OK) [10:55:46.947] Felismert modulok:  DDM - Vezető oldali ajtó modul
(OK) [10:55:48.915] Felismert modulok:  PAM - Parkolás segítő modul
(OK) [10:55:50.388] Felismert modulok:  HVAC - Fűtés, szellőzés, légkondicionálás
(WARN) [10:55:51.132] DTC-k a modulban -  HVAC: B10B9:00-28, U2101:00-28, B1A69:14-28
(OK) [10:55:54.340] Felismert modulok:  ACM - Audioegység-vezérlőmodul
(WARN) [10:55:55.014] DTC-k a modulban -  ACM: U0140:00-28
(OK) [10:55:55.874] Felismert modulok:  IPC - Műszerfal vezérlőegység
(WARN) [10:55:56.965] DTC-k a modulban -  IPC: U3006:17-2B, P1607:82-2A, P1607:87-2A,
 U0140:00-2A, U0151:00-2A, U0401:68-2A, U0416:68-2A
« Utoljára szerkesztve: 2016.08.01 hétfő, 14:18:46 írta ReFi » Naplózva

Oldalak: 1 ... 174 175 176 177 178 179 180 [181] 182 183 184 185 186 187 188 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.076 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.