Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.26 péntek, 13:10:55 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 [2] 3   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motor  (Megtekintve 100463 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Zoli83
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 149



E-mail
« Új hozzászólás #50 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 19:46:50 »


Köszi!
Naplózva

2.0 TDCi Turnier Ghia Executive (2005)
ex:MK1-96' 2.5 v6 Mondeo kombi
drof
Vendég
« Új hozzászólás #51 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 21:53:38 »

Köszi!
Az enyémen így néz ki: http://kepfeltoltes.hu/130331/DSCN0976_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Hová kéne tennem, az elejébe vagy a légszűrő felé menő szakaszra?

A légszűrő felé menő szakaszra, ahol a légszűrőházból kijön.

De ide is teheted:
Naplózva
Zoli83
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 149



E-mail
« Új hozzászólás #52 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 23:10:38 »

A légszűrő felé menő szakaszra, ahol a légszűrőházból kijön.

De ide is teheted:


Tulajdonképen mi ez a kis "kupak", sima csővégzáró? És pontosan mit csinál, miért van rá szükség? Illetve mekkora szárral kell fúrni? Mert a kép alapját 6-os körülire tippelném, de ez az angol vagy nem tudom milyen méretezés nem tiszta.
Naplózva

2.0 TDCi Turnier Ghia Executive (2005)
ex:MK1-96' 2.5 v6 Mondeo kombi
drof
Vendég
« Új hozzászólás #53 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 23:34:20 »

Tulajdonképen mi ez a kis "kupak", sima csővégzáró? És pontosan mit csinál, miért van rá szükség? Illetve mekkora szárral kell fúrni? Mert a kép alapját 6-os körülire tippelném, de ez az angol vagy nem tudom milyen méretezés nem tiszta.

Én filctoll kupakból csináltam, pont jó méret.

Semmit nem csinál, a levegő áramlást korlátozza. Azért van rá szükség, mert túl sok levegőt kap az alapjárati, amivel nm tud mit kezdeni és korlátlanul engedi be a szívótorokba, amihez az ECU adagolja a nyálat szorgosan. A szűkítővel kevesebb levegőt kap az alapjárati, így nem tud felpörögni az alapjárat.
Gyakorlatilag akkorára szűkíti a légutat, amekkorára a gyárban kellett volna tervezni.

Kezd el 4-es szárral. Ha fulladozik, akkor bővíts 0.5-önként. Nekem az 5-ös vált be, ha jól emlékszem. Max. az 5.5-ös.
Naplózva
Zoli83
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 149



E-mail
« Új hozzászólás #54 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 23:41:07 »

Én filctoll kupakból csináltam, pont jó méret.

Semmit nem csinál, a levegő áramlást korlátozza. Azért van rá szükség, mert túl sok levegőt kap az alapjárati, amivel nm tud mit kezdeni és korlátlanul engedi be a szívótorokba, amihez az ECU adagolja a nyálat szorgosan. A szűkítővel kevesebb levegőt kap az alapjárati, így nem tud felpörögni az alapjárat.
Gyakorlatilag akkorára szűkíti a légutat, amekkorára a gyárban kellett volna tervezni.

Kezd el 4-es szárral. Ha fulladozik, akkor bővíts 0.5-önként. Nekem az 5-ös vált be, ha jól emlékszem. Max. az 5.5-ös.

Ezt akartam még kérdezni, hogy lehet-e műanyag is vagy csak fém, de ezek szerint lehet.
Köszi!
Naplózva

2.0 TDCi Turnier Ghia Executive (2005)
ex:MK1-96' 2.5 v6 Mondeo kombi
Zoli83
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 149



E-mail
« Új hozzászólás #55 Dátum: 2013.04.01 hétfő, 19:02:17 »

Sziasztok!

Ma betettem egy szűkítőt, ahogy Drof írta. Először 4-es lyukkal indítottam, de akkor leesett 500-ra az alapjárat, aztán visszaállt 750 körnékére, viszont eléggé fütyült. Fúrtam rá inkább egyet 5-ös szárral, így indításkor sem esik le az alapjárat és eleinte 750 környékén volt de egy kis járatás után visszaállt 600 körülire (szűkítés nélkül is ennyi volt). Mentem vele egy kört, hogy kipróbáljam, még így is ugrál-e a fordulatszám mérő váltásnál, nos ha rendesen odalépek neki és úgy váltok, ami azt jelenti, hogy 3000-4000 fölé pörgetem, akkor nem vagy nem észrevehető, de ha 2000-nél elváltok akkor, 500 és 1000 közötti értéket ugrik fel, míg a következő sebességet meg nem kapja. Így valószínű, hogy valami más baja van...
Naplózva

2.0 TDCi Turnier Ghia Executive (2005)
ex:MK1-96' 2.5 v6 Mondeo kombi
drof
Vendég
« Új hozzászólás #56 Dátum: 2013.04.01 hétfő, 19:28:12 »

Sziasztok!

Ma betettem egy szűkítőt, ahogy Drof írta. Először 4-es lyukkal indítottam, de akkor leesett 500-ra az alapjárat, aztán visszaállt 750 körnékére, viszont eléggé fütyült. Fúrtam rá inkább egyet 5-ös szárral, így indításkor sem esik le az alapjárat és eleinte 750 környékén volt de egy kis járatás után visszaállt 600 körülire (szűkítés nélkül is ennyi volt). Mentem vele egy kört, hogy kipróbáljam, még így is ugrál-e a fordulatszám mérő váltásnál, nos ha rendesen odalépek neki és úgy váltok, ami azt jelenti, hogy 3000-4000 fölé pörgetem, akkor nem vagy nem észrevehető, de ha 2000-nél elváltok akkor, 500 és 1000 közötti értéket ugrik fel, míg a következő sebességet meg nem kapja. Így valószínű, hogy valami más baja van...

Kísérletezz még. 4.5-ös szárat is ki kellene próbálnod.

Az alapjárati is lehet rossz/lusta.

Ettől függetlenül, mivel változott a beavatkozás után (már nem megy 4000-ig az alapjárat minden kuplungoldáskor) egyértelmű, hogy ez is a bajok között volt. Lehetséges, hogy más is súlyosbítja a helyzetet.

A 600-as alapjárat nem jó, 750 +- 50 a normális. Vagyis 700-800 között. Én az alapjáratit kipucolnám, illetve cserélném másikra, hogy azzal mit csinál. integet2 
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #57 Dátum: 2013.04.01 hétfő, 19:40:34 »

őőő, és mi TD-sek akkor mik vagyunk? igavonó parasztok?!  eplus2
igen
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Zoli83
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 149



E-mail
« Új hozzászólás #58 Dátum: 2013.04.01 hétfő, 20:56:39 »

Kísérletezz még. 4.5-ös szárat is ki kellene próbálnod.

Az alapjárati is lehet rossz/lusta.

Ettől függetlenül, mivel változott a beavatkozás után (már nem megy 4000-ig az alapjárat minden kuplungoldáskor) egyértelmű, hogy ez is a bajok között volt. Lehetséges, hogy más is súlyosbítja a helyzetet.

A 600-as alapjárat nem jó, 750 +- 50 a normális. Vagyis 700-800 között. Én az alapjáratit kipucolnám, illetve cserélném másikra, hogy azzal mit csinál. integet2 

Oké, akkor majd kipucolom az alapjáratit, hátha megoldódik a probléma vagy legalább is egy része. Mivel kell kipucolni, van valami "speciális cucc" hozzá?
A szűkítőt oda tettem ahol a piros nyíl van, egy kis műanyag kupak, nagyon jól illeszkedett, talán túl passzos is, mert beleszorult rendesen... Amelyik csövet a sárga nyíllal jelöltem az viszont csak egy lezárt végű cső a légszűrő csöve alatt véget is ér. Nem tudom annak mi a jelentősége vajon miért van ott?
http://kepfeltoltes.hu/130401/DSCN0976a_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva

2.0 TDCi Turnier Ghia Executive (2005)
ex:MK1-96' 2.5 v6 Mondeo kombi
drof
Vendég
« Új hozzászólás #59 Dátum: 2013.04.01 hétfő, 21:45:04 »

Oké, akkor majd kipucolom az alapjáratit, hátha megoldódik a probléma vagy legalább is egy része. Mivel kell kipucolni, van valami "speciális cucc" hozzá?
A szűkítőt oda tettem ahol a piros nyíl van, egy kis műanyag kupak, nagyon jól illeszkedett, talán túl passzos is, mert beleszorult rendesen... Amelyik csövet a sárga nyíllal jelöltem az viszont csak egy lezárt végű cső a légszűrő csöve alatt véget is ér. Nem tudom annak mi a jelentősége vajon miért van ott?
http://kepfeltoltes.hu/130401/DSCN0976a_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Az az "anti-moose" cső.

Moosing noise infók itt:
http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=V6_Moosing_Noise
Naplózva
Zoli83
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 149



E-mail
« Új hozzászólás #60 Dátum: 2013.04.01 hétfő, 22:39:08 »

Az az "anti-moose" cső.

Moosing noise infók itt:
http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=V6_Moosing_Noise

Köszi!
Naplózva

2.0 TDCi Turnier Ghia Executive (2005)
ex:MK1-96' 2.5 v6 Mondeo kombi
Zoli83
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 149



E-mail
« Új hozzászólás #61 Dátum: 2013.04.05 péntek, 19:45:29 »

Kísérletezz még. 4.5-ös szárat is ki kellene próbálnod.

Az alapjárati is lehet rossz/lusta.

Ettől függetlenül, mivel változott a beavatkozás után (már nem megy 4000-ig az alapjárat minden kuplungoldáskor) egyértelmű, hogy ez is a bajok között volt. Lehetséges, hogy más is súlyosbítja a helyzetet.

A 600-as alapjárat nem jó, 750 +- 50 a normális. Vagyis 700-800 között. Én az alapjáratit kipucolnám, illetve cserélném másikra, hogy azzal mit csinál. integet2 

Kipróbáltam 4.5-ös szárral is, de akkor lefulladt. 5-ös lyukkal jónak tűnik, mert eddig (szűkítés nélkül) indításnál felpörgött 2000-ig és onnét esett vissza, szűkítővel pedig indítás után csak 1000-ig megy fel és onnét áll vissza alapjáratra. De a fordulatszámmérő mutatója mint már előzőleg írtam még mindig feljebb ugrik váltásnál. Viszont azt előzőleg nem említettem, azaz nem volt pontos a megfogalmazásom ezzel kapcsolatban, hogy csak a mutató ugrik feljebb váltásnál ezzel szemben a motor nem lesz hangosabb, nem bőg fel. Az amit írtam, hogy tócsa után 4000 főlé ment a fordulatszám (ekkor bőgött a motor is), ez egyszer fordult csak elő és kb 10 percre rá el is múlt, gondolom addigra kiszáradt. Szóval lehet, hogy csak az órában a spirállal csinálja ezt a dolgot?

Üdv,
Zoli
Naplózva

2.0 TDCi Turnier Ghia Executive (2005)
ex:MK1-96' 2.5 v6 Mondeo kombi
drof
Vendég
« Új hozzászólás #62 Dátum: 2013.04.05 péntek, 20:07:48 »

De a fordulatszámmérő mutatója mint már előzőleg írtam még mindig feljebb ugrik váltásnál.

Az egy bizonyos szintig normális. De csak addig, amíg szépen visszaejti. Ha fenntartja, akkor nem az.
Naplózva
Zoli83
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 149



E-mail
« Új hozzászólás #63 Dátum: 2013.04.05 péntek, 20:13:30 »

Az egy bizonyos szintig normális. De csak addig, amíg szépen visszaejti. Ha fenntartja, akkor nem az.

Visszaejti, kinyomom a kuplungot, felugrik és szinte azonnal indul is vissza.
Köszi!
Naplózva

2.0 TDCi Turnier Ghia Executive (2005)
ex:MK1-96' 2.5 v6 Mondeo kombi
drof
Vendég
« Új hozzászólás #64 Dátum: 2013.04.05 péntek, 20:16:06 »

Visszaejti, kinyomom a kuplungot, felugrik és szinte azonnal indul is vissza.
Köszi!

Akkor ott minden rendben. nyes
Naplózva
Zoli83
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 149



E-mail
« Új hozzászólás #65 Dátum: 2013.04.05 péntek, 20:26:27 »

Akkor ott minden rendben. nyes

Akkor megnyugodtam, köszi!  Smiley
Naplózva

2.0 TDCi Turnier Ghia Executive (2005)
ex:MK1-96' 2.5 v6 Mondeo kombi
Zoli83
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 149



E-mail
« Új hozzászólás #66 Dátum: 2013.04.12 péntek, 19:52:36 »

Sziasztok!

Holnap szeretnék szelepfedél tömítést cserélni. Valaki tudna abban segíteni, hogy hogyan a legegyszerűbb ezt kivitelezni? Mert nem akarok feleslegesen túl sok mindent megbontani, csak ami szükséges. Illetve fontos-e, hogy milyen nyomatékkal vannak meghúzva a csavarok a szelepfedélen?

Üdv,
Zoli
Naplózva

2.0 TDCi Turnier Ghia Executive (2005)
ex:MK1-96' 2.5 v6 Mondeo kombi
Tamas0711
Vendég
« Új hozzászólás #67 Dátum: 2013.04.14 vasárnap, 11:19:11 »

Sziasztok!

Holnap szeretnék szelepfedél tömítést cserélni. Valaki tudna abban segíteni, hogy hogyan a legegyszerűbb ezt kivitelezni? Mert nem akarok feleslegesen túl sok mindent megbontani, csak ami szükséges. Illetve fontos-e, hogy milyen nyomatékkal vannak meghúzva a csavarok a szelepfedélen?

Üdv,
Zoli

Igen számít, ha kell elküldöm hogy hogyan kell és az sem mindegy hogy milyen sorrendben húzod meg a csavarokat.
Naplózva
Zoli83
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 149



E-mail
« Új hozzászólás #68 Dátum: 2013.04.14 vasárnap, 14:28:26 »

Igen számít, ha kell elküldöm hogy hogyan kell és az sem mindegy hogy milyen sorrendben húzod meg a csavarokat.

Szia!

Igen, küld el légyszi.

Előre is köszi!

Üdv,
Zoli
Naplózva

2.0 TDCi Turnier Ghia Executive (2005)
ex:MK1-96' 2.5 v6 Mondeo kombi
Tamas0711
Vendég
« Új hozzászólás #69 Dátum: 2013.04.14 vasárnap, 15:47:28 »

Szia!

Igen, küld el légyszi.

Előre is köszi!

Üdv,
Zoli

http://www.super7thheaven.co.uk/Duratec_V6

Bal oldalt vannak a leírások(Engine Assembly Procedure & Instruction PDF) az utolsó csavarig minden megtalálható, 1994-2007-ig minden V6-ot így kell összerakni.Ezek 2003as leírások de minden megeggyezi ami a lényeg neked. integet2
Naplózva
Zoli83
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 149



E-mail
« Új hozzászólás #70 Dátum: 2013.04.14 vasárnap, 16:05:54 »

http://www.super7thheaven.co.uk/Duratec_V6

Bal oldalt vannak a leírások(Engine Assembly Procedure & Instruction PDF) az utolsó csavarig minden megtalálható, 1994-2007-ig minden V6-ot így kell összerakni.Ezek 2003as leírások de minden megeggyezi ami a lényeg neked. integet2

Köszi!  worship
Naplózva

2.0 TDCi Turnier Ghia Executive (2005)
ex:MK1-96' 2.5 v6 Mondeo kombi
Zoli83
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 149



E-mail
« Új hozzászólás #71 Dátum: 2013.05.18 szombat, 19:23:55 »

Sziasztok!

Valami csattogó hangot hallok a motortérből. Először azt hittem, hogy a hosszbordás szíj egyik tárcsája csattog, de tüzetesebb vizsgálódás után, inkább a motor mögül hallom a zajt. Nem állandó, mondjuk indítás után mindig hallom, de aztán egy kis idő múlva elhalkul, aztán megint felerősödik stb... Szerintetek mi lehet ez?

Üdv,
Zoli
Naplózva

2.0 TDCi Turnier Ghia Executive (2005)
ex:MK1-96' 2.5 v6 Mondeo kombi
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #72 Dátum: 2013.05.18 szombat, 19:45:07 »

Sziasztok!

Valami csattogó hangot hallok a motortérből. Először azt hittem, hogy a hosszbordás szíj egyik tárcsája csattog, de tüzetesebb vizsgálódás után, inkább a motor mögül hallom a zajt. Nem állandó, mondjuk indítás után mindig hallom, de aztán egy kis idő múlva elhalkul, aztán megint felerősödik stb... Szerintetek mi lehet ez?

Üdv,
Zoli

Ilyen? http://www.youtube.com/watch?v=Fr1VlHlwVy8
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Zoli83
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 149



E-mail
« Új hozzászólás #73 Dátum: 2013.05.18 szombat, 21:21:03 »


Nem igazán ilyen.  Smiley Megpróbáltam felvenni, de természetesen most nem csinálja. Olyankor szokta csinálni, mikor hideg motorral indítom és ilyenkor szórakozik az alapjárat, leesik 500 alá a fordulat és van, hogy le is fullad. De mikor újra elindítom, akkor már beáll 750 környékére. Ilyenkor szoktam hallani leginkább a csattogást. Bár hallottam már menet után is, mikor visszaáll alapjáratra (600 körülire). Mert ha bemelegszik akkor már csak olyan 600-as alapjárata van, de az állandó, nem ingadozik. Ma nyomtam egy kis wd40-et a MAF csatlakozóra, meg az összes csatit széthúztam és befújtam, amiket fentről elértem. Kiszedtem a MAF szenzort is, de tiszták voltak a kis szálak, így azt nem fújtam be, mert nem voltam benne biztos, hogy annak is jó-e a wd40. Szóval most este, hogy elindítottam már nem fulladozott és visszaállt 750, de inkább 800-ra. Így most nem tudom, hogy mi van...
Naplózva

2.0 TDCi Turnier Ghia Executive (2005)
ex:MK1-96' 2.5 v6 Mondeo kombi
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #74 Dátum: 2013.05.19 vasárnap, 00:14:06 »

Nem igazán ilyen.  Smiley Megpróbáltam felvenni, de természetesen most nem csinálja. Olyankor szokta csinálni, mikor hideg motorral indítom és ilyenkor szórakozik az alapjárat, leesik 500 alá a fordulat és van, hogy le is fullad. De mikor újra elindítom, akkor már beáll 750 környékére. Ilyenkor szoktam hallani leginkább a csattogást. Bár hallottam már menet után is, mikor visszaáll alapjáratra (600 körülire). Mert ha bemelegszik akkor már csak olyan 600-as alapjárata van, de az állandó, nem ingadozik. Ma nyomtam egy kis wd40-et a MAF csatlakozóra, meg az összes csatit széthúztam és befújtam, amiket fentről elértem. Kiszedtem a MAF szenzort is, de tiszták voltak a kis szálak, így azt nem fújtam be, mert nem voltam benne biztos, hogy annak is jó-e a wd40. Szóval most este, hogy elindítottam már nem fulladozott és visszaállt 750, de inkább 800-ra. Így most nem tudom, hogy mi van...

maf-nak nem jó a wd!!!!!
a csattogás több dolog lehet, de egyik sem lélek derítő...
meg kellene nézned valahogy a hátsó leömlőben a lambdát. az enyémben anno annyira ki volt lazulva, hogy kézzel lehetett tekergetni. ez is okozhat fals jelet meg fura hangokat is. ez a legjobb, ami okozhatja. a többit nem taglalnám, mert nem örülnél neki...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Zoli83
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 149



E-mail
« Új hozzászólás #75 Dátum: 2013.05.19 vasárnap, 18:54:58 »

maf-nak nem jó a wd!!!!!
a csattogás több dolog lehet, de egyik sem lélek derítő...
meg kellene nézned valahogy a hátsó leömlőben a lambdát. az enyémben anno annyira ki volt lazulva, hogy kézzel lehetett tekergetni. ez is okozhat fals jelet meg fura hangokat is. ez a legjobb, ami okozhatja. a többit nem taglalnám, mert nem örülnél neki...

Akkor még jó, hogy azt nem fújtam le, csak a csatlakozókat.  Cheesy
A biztonság kedvéért csináltam róla egy képet, hogy egyre gondolunk-e, mert Wiki-n néztem meg, hogy egyáltalán mit kellene keresnem, de nálam nem teljesen úgy néz ki a dolog mint ott a képeken, ezért beletelt egy kis időbe, amíg megtaláltam... Ha egyáltalán erről van szó: http://kepfeltoltes.hu/130519/DSCN1347_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Szóval ha ez az, akkor ez nem mozog.
Nyugodtan írhatod a többit, ez a kocsi már nem tud meglepni... Pénteken kapott egy új akksit, mert szerdán majdnem otthagyott Kecskeméten.... Úgyhogy akármi legyen vele, ebben a hónapban többet már biztos, hogy nem tudok rákölteni.
Egyébként most nem csattogott mikor indítottam viszont az alapjárat még mindig ingadozik indítás után 500 és 1000 között, míg be nem áll kb. 750-re. De most legalább nem fulladt le.
Naplózva

2.0 TDCi Turnier Ghia Executive (2005)
ex:MK1-96' 2.5 v6 Mondeo kombi
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #76 Dátum: 2013.05.19 vasárnap, 22:51:41 »

Akkor még jó, hogy azt nem fújtam le, csak a csatlakozókat.  Cheesy
A biztonság kedvéért csináltam róla egy képet, hogy egyre gondolunk-e, mert Wiki-n néztem meg, hogy egyáltalán mit kellene keresnem, de nálam nem teljesen úgy néz ki a dolog mint ott a képeken, ezért beletelt egy kis időbe, amíg megtaláltam... Ha egyáltalán erről van szó: http://kepfeltoltes.hu/130519/DSCN1347_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Szóval ha ez az, akkor ez nem mozog.
Nyugodtan írhatod a többit, ez a kocsi már nem tud meglepni... Pénteken kapott egy új akksit, mert szerdán majdnem otthagyott Kecskeméten.... Úgyhogy akármi legyen vele, ebben a hónapban többet már biztos, hogy nem tudok rákölteni.
Egyébként most nem csattogott mikor indítottam viszont az alapjárat még mindig ingadozik indítás után 500 és 1000 között, míg be nem áll kb. 750-re. De most legalább nem fulladt le.

Az első leömlőt fotóztad, csekkold a hátsót is.
Bemelegedve pl terhelésen sosem hallani már a csattogást?
Az alapjárat ingadozás esélyes hogy fals levegő szívás miatt van. Valahol repedt egy cső, fújkálj mindenhova féktisztítót, és ha felpörög, akkor tudni fogod hogy ott szív. Vagy rossz az alapjárati motor, ha szokott üresben 2000 rpm fölé is pörögni magától.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Zoli83
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 149



E-mail
« Új hozzászólás #77 Dátum: 2013.05.20 hétfő, 19:24:29 »

Az első leömlőt fotóztad, csekkold a hátsót is.
Bemelegedve pl terhelésen sosem hallani már a csattogást?
Az alapjárat ingadozás esélyes hogy fals levegő szívás miatt van. Valahol repedt egy cső, fújkálj mindenhova féktisztítót, és ha felpörög, akkor tudni fogod hogy ott szív. Vagy rossz az alapjárati motor, ha szokott üresben 2000 rpm fölé is pörögni magától.

Megnéztem a hátsó leömlőn is a lambdát, de azt sem bírom kézzel tekerni.
Szombaton délután fújkáltam a csatlakozókat, azóta nem hallottam a csattogást, vagyis nem olyan erősen mint azelőtt. Terhelés alatt nem hallottam ezelőtt sem, csak ha megálltam vele és visszaállt alapjáratra. Üresben nem szokott 2000 fölé pörögni.
Sajnos nincs itthon féktisztítóm, így azt még nem tudtam megnézni, hogy annak hatására felpörög-e.
Naplózva

2.0 TDCi Turnier Ghia Executive (2005)
ex:MK1-96' 2.5 v6 Mondeo kombi
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #78 Dátum: 2013.05.21 kedd, 07:32:05 »

Akkor még jó, hogy azt nem fújtam le, csak a csatlakozókat.  Cheesy
A biztonság kedvéért csináltam róla egy képet, hogy egyre gondolunk-e, mert Wiki-n néztem meg, hogy egyáltalán mit kellene keresnem, de nálam nem teljesen úgy néz ki a dolog mint ott a képeken, ezért beletelt egy kis időbe, amíg megtaláltam... Ha egyáltalán erről van szó: http://kepfeltoltes.hu/130519/DSCN1347_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Szóval ha ez az, akkor ez nem mozog.
Nyugodtan írhatod a többit, ez a kocsi már nem tud meglepni... Pénteken kapott egy új akksit, mert szerdán majdnem otthagyott Kecskeméten.... Úgyhogy akármi legyen vele, ebben a hónapban többet már biztos, hogy nem tudok rákölteni.
Egyébként most nem csattogott mikor indítottam viszont az alapjárat még mindig ingadozik indítás után 500 és 1000 között, míg be nem áll kb. 750-re. De most legalább nem fulladt le.
igazából csatlakozóra is a kontaktspray való
Naplózva
Zoli83
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 149



E-mail
« Új hozzászólás #79 Dátum: 2013.05.21 kedd, 21:07:28 »

igazából csatlakozóra is a kontaktspray való

Wd-re is rá van írva, hogy kontaktjavító, gondoltam falura parasztnak jójaz.  hehe
Naplózva

2.0 TDCi Turnier Ghia Executive (2005)
ex:MK1-96' 2.5 v6 Mondeo kombi
Zoli83
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 149



E-mail
« Új hozzászólás #80 Dátum: 2013.05.25 szombat, 22:46:12 »

Sziasztok!

Féktisztítóval befújtam a motortérbe, de nem pörgött fel tőle a motor. Igaz ma mondjuk nem is csinálta az alapjárat leesést indítás után, de tegnap igen. Leesett 500-ra és onnét jött vissza, de nem fulladt le. Ha nem a vákumcső és nem is a lambda, akkor vajon mitől csinálhatja ezt?

Üdv,
Zoli
Naplózva

2.0 TDCi Turnier Ghia Executive (2005)
ex:MK1-96' 2.5 v6 Mondeo kombi
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #81 Dátum: 2013.05.26 vasárnap, 13:19:23 »

Sziasztok!

Féktisztítóval befújtam a motortérbe, de nem pörgött fel tőle a motor. Igaz ma mondjuk nem is csinálta az alapjárat leesést indítás után, de tegnap igen. Leesett 500-ra és onnét jött vissza, de nem fulladt le. Ha nem a vákumcső és nem is a lambda, akkor vajon mitől csinálhatja ezt?

Üdv,
Zoli

Én célirányosan a szívósor alá fújnék a tömítések miatt, valamint a vákuum csövekre, és egyéb kritikus csövekre és csőcsatlakozásokra. A folytószelepház  alatt érdemes még csekkolni a kartergáz visszavezető csöveket is. Mozgasd is meg ezeket járó motornál.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Zoli83
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 149



E-mail
« Új hozzászólás #82 Dátum: 2013.05.26 vasárnap, 17:03:36 »

Én célirányosan a szívósor alá fújnék a tömítések miatt, valamint a vákuum csövekre, és egyéb kritikus csövekre és csőcsatlakozásokra. A folytószelepház  alatt érdemes még csekkolni a kartergáz visszavezető csöveket is. Mozgasd is meg ezeket járó motornál.

Indításkor megint leesett a fordulat 500 alá, de nem fulladt le. Befújkáltam célirányosan, akkor sem pörgött fel. Viszont mikor elkezdtem a csöveket mozgatni, akkor benyúltam a gázbovden mellett, hogy megmozgassam azt a csövet, amin egy szelep szerű valami van (nem tudom a nevét), ekkor lefulladt a kocsi és nem tudom elindítani, csak teker, de nem röffen be.... Mi lehet a gond? Kiakadhatott a gázbovden?
Naplózva

2.0 TDCi Turnier Ghia Executive (2005)
ex:MK1-96' 2.5 v6 Mondeo kombi
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #83 Dátum: 2013.05.26 vasárnap, 18:55:30 »

Indításkor megint leesett a fordulat 500 alá, de nem fulladt le. Befújkáltam célirányosan, akkor sem pörgött fel. Viszont mikor elkezdtem a csöveket mozgatni, akkor benyúltam a gázbovden mellett, hogy megmozgassam azt a csövet, amin egy szelep szerű valami van (nem tudom a nevét), ekkor lefulladt a kocsi és nem tudom elindítani, csak teker, de nem röffen be.... Mi lehet a gond? Kiakadhatott a gázbovden?

Akkor valószínűleg itt sérült a cső, vagy eltört a PCV szelep valamelyik csonkja. Az is lehet, hogy eddig is valamennyire szét volt csúszva, és ahogy megmozgattad teljesen szétcsúszott. Azok elég olajos csövek, a PCV könnyen kicsúszhat.
Ez (a forgattyúház kartergáza) a pillangó mögött van bevezetve, így a fojtószelep zárt állapotában is tud szívni azon a csövön, ha sérült. Ha a fojtószelep potmétere csukott állapotot érzékel + a MAF pedig 0 légáramot, és mégis több a levegő mint kéne (fals levegő), akkor nem tudja kezelni a vezérlés, ezért egyből lefullad, vagy be sem tud indulni.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Zoli83
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 149



E-mail
« Új hozzászólás #84 Dátum: 2013.05.26 vasárnap, 19:39:03 »

Akkor valószínűleg itt sérült a cső, vagy eltört a PCV szelep valamelyik csonkja. Az is lehet, hogy eddig is valamennyire szét volt csúszva, és ahogy megmozgattad teljesen szétcsúszott. Azok elég olajos csövek, a PCV könnyen kicsúszhat.
Ez (a forgattyúház kartergáza) a pillangó mögött van bevezetve, így a fojtószelep zárt állapotában is tud szívni azon a csövön, ha sérült. Ha a fojtószelep potmétere csukott állapotot érzékel + a MAF pedig 0 légáramot, és mégis több a levegő mint kéne (fals levegő), akkor nem tudja kezelni a vezérlés, ezért egyből lefullad, vagy be sem tud indulni.

Nem látok szétcsúszva semmit. Viszont eddig amikor indítottam, az úgy zajlott, hogy ráadtam a gyújtást halkan elkezdett kattogni, ez után az utólagos riasztóval kiütöm az indításgátlót, ekkor volt egy búgó hang és kigyulladtak a ledek és ezt követően indítottam. Most minden ugyan így van kivéve, hogy nincs az a búgó hang. Tehát valami nem tölt be? Mikor leállt előtte volt egy kattanás... Pedig elég óvatosan nyúltam a csőhöz, nem rángattam épphogy csak megmozdítottam.
Naplózva

2.0 TDCi Turnier Ghia Executive (2005)
ex:MK1-96' 2.5 v6 Mondeo kombi
drof
Vendég
« Új hozzászólás #85 Dátum: 2013.05.26 vasárnap, 20:06:03 »

Nem látok szétcsúszva semmit. Viszont eddig amikor indítottam, az úgy zajlott, hogy ráadtam a gyújtást halkan elkezdett kattogni, ez után az utólagos riasztóval kiütöm az indításgátlót, ekkor volt egy búgó hang és kigyulladtak a ledek és ezt követően indítottam. Most minden ugyan így van kivéve, hogy nincs az a búgó hang. Tehát valami nem tölt be? Mikor leállt előtte volt egy kattanás... Pedig elég óvatosan nyúltam a csőhöz, nem rángattam épphogy csak megmozdítottam.

Az a búgó hang a benzinpumpa volt.

Valószínűleg nem cső probléma lesz, hanem az utólagos riasztó egyik vezetékét sikerült elszakítani és most tiltja a benzinpumpát.

Naplózva
Zoli83
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 149



E-mail
« Új hozzászólás #86 Dátum: 2013.05.26 vasárnap, 20:25:11 »

Az a búgó hang a benzinpumpa volt.

Valószínűleg nem cső probléma lesz, hanem az utólagos riasztó egyik vezetékét sikerült elszakítani és most tiltja a benzinpumpát.



Hogy tudom kideríteni, hogy az-e a gond? Gondolom ki kell kötni a riasztót, csak hol és hogyan kell?  Smiley
Naplózva

2.0 TDCi Turnier Ghia Executive (2005)
ex:MK1-96' 2.5 v6 Mondeo kombi
Zoli83
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 149



E-mail
« Új hozzászólás #87 Dátum: 2013.05.30 csütörtök, 20:12:08 »

Sziasztok!

Mivel még mindig nem sikerült elindítanom a kocsit (mert nem öngyógyító fajta  eplus2 ), így most kiszedtem a légszűrőházat és a harmonikacsövet, hogy jobban lássak, de sajnos nem látok semmi rendellenességet, gondolok ezalatt szakadt vezetékre.... Csináltam pár képet, persze tudom, hogy kép alapján nem lehet sok mindent mondani, hogy mi lehet a baj, de hátha valami egyszerű dolog és valamelyikőtök tapasztalata segítségemre lehet.
Először is ezt a csatlakozót találtam a motortérben: http://kepfeltoltes.hu/130530/DSCN1364_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Mi lehet ez? Csak ott lót....

Itt vannak a képek:

http://kepfeltoltes.hu/130530/DSCN1365_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/130530/DSCN1366_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/130530/DSCN1367_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/130530/DSCN1368_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/130530/DSCN1369_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Ez pedig egy videó arról amit csinál:

http://www.youtube.com/watch?v=vYnfIQP0jD4

Üdv,
Zoli
Naplózva

2.0 TDCi Turnier Ghia Executive (2005)
ex:MK1-96' 2.5 v6 Mondeo kombi
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #88 Dátum: 2013.05.31 péntek, 10:31:04 »

Sziasztok!

Mivel még mindig nem sikerült elindítanom a kocsit (mert nem öngyógyító fajta  eplus2 ), így most kiszedtem a légszűrőházat és a harmonikacsövet, hogy jobban lássak, de sajnos nem látok semmi rendellenességet, gondolok ezalatt szakadt vezetékre.... Csináltam pár képet, persze tudom, hogy kép alapján nem lehet sok mindent mondani, hogy mi lehet a baj, de hátha valami egyszerű dolog és valamelyikőtök tapasztalata segítségemre lehet.
Először is ezt a csatlakozót találtam a motortérben: http://kepfeltoltes.hu/130530/DSCN1364_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Mi lehet ez? Csak ott lót....

Itt vannak a képek:

http://kepfeltoltes.hu/130530/DSCN1365_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/130530/DSCN1366_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/130530/DSCN1367_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/130530/DSCN1368_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/130530/DSCN1369_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Ez pedig egy videó arról amit csinál:

http://www.youtube.com/watch?v=vYnfIQP0jD4

Üdv,

Zoli
a lógó vezeték automata váltó tartozéka, tehát a tiéd is átalakított verda

sajnos nem látszik semmi olyan, amire azt lehetne mondani, hogy az okozza az AC tiltását
immo led mit csinál gyújtás ráadáskor?
Naplózva
Zoli83
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 149



E-mail
« Új hozzászólás #89 Dátum: 2013.05.31 péntek, 17:23:19 »

a lógó vezeték automata váltó tartozéka, tehát a tiéd is átalakított verda

sajnos nem látszik semmi olyan, amire azt lehetne mondani, hogy az okozza az AC tiltását
immo led mit csinál gyújtás ráadáskor?

Ha az indításgátlót kiütöm a riasztóval, akkor folyamatosan világít. Már amennyiben az óra melletti kis ledről van szó.

Olvastam egy általános AC cserét, ott azt írják, hogy vagy a tankban vagy valahol akörül van. Megpróbáltam a hátsó ülés alatti "tányért" kiszedni. Gondoltam akkor már egyúttal megnézem az üzemagyag szintjelzőt is, de annyira be van rohadva, hogy meg sem tudom mozdítani.... óvatosan elkezdtem kocogtatni kalapáccsal a kis füleket, hátha elfordul, de meg sem mozdul...
Naplózva

2.0 TDCi Turnier Ghia Executive (2005)
ex:MK1-96' 2.5 v6 Mondeo kombi
Petya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 138



E-mail
« Új hozzászólás #90 Dátum: 2013.05.31 péntek, 20:31:54 »

Ha az indításgátlót kiütöm a riasztóval, akkor folyamatosan világít. Már amennyiben az óra melletti kis ledről van szó.

Olvastam egy általános AC cserét, ott azt írják, hogy vagy a tankban vagy valahol akörül van. Megpróbáltam a hátsó ülés alatti "tányért" kiszedni. Gondoltam akkor már egyúttal megnézem az üzemagyag szintjelzőt is, de annyira be van rohadva, hogy meg sem tudom mozdítani.... óvatosan elkezdtem kocogtatni kalapáccsal a kis füleket, hátha elfordul, de meg sem mozdul...

Helló!

Első körben mérj feszültséget az 1-es és a 3-as láb között, a gyújtás ráadásakor. Ha meg van a 12V, akkor megállt a szivattyú, ha nincs, akkor próbálj meg direkt feszültséget adni az AC-nak, akkor, amikor indítózol:



1-es láb: test
3-as láb +12V

Ha így indul, akkor én a helyedben teljesen kitakarítanám az utólagos indításgátlót és akkor kiderül, hogy mi blokkolja az AC-t.

Üdv: Petya!
Naplózva

2005 Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia, 130 LE, MMT6, B5Y, Panther Black

ex: 1995 Ford Mondeo 2.0 Zetec, CLX -> GHIA
Zoli83
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 149



E-mail
« Új hozzászólás #91 Dátum: 2013.06.01 szombat, 07:13:34 »

Helló!

Első körben mérj feszültséget az 1-es és a 3-as láb között, a gyújtás ráadásakor. Ha meg van a 12V, akkor megállt a szivattyú, ha nincs, akkor próbálj meg direkt feszültséget adni az AC-nak, akkor, amikor indítózol:



1-es láb: test
3-as láb +12V

Ha így indul, akkor én a helyedben teljesen kitakarítanám az utólagos indításgátlót és akkor kiderül, hogy mi blokkolja az AC-t.

Üdv: Petya!

Gondolom ez az a csatlakozó, ami a hátsó ülés alatt van (legalább is az egyik vége), de annak hol találom a másik végét?
Köszi!
Naplózva

2.0 TDCi Turnier Ghia Executive (2005)
ex:MK1-96' 2.5 v6 Mondeo kombi
Petya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 138



E-mail
« Új hozzászólás #92 Dátum: 2013.06.01 szombat, 09:04:28 »

Gondolom ez az a csatlakozó, ami a hátsó ülés alatt van (legalább is az egyik vége), de annak hol találom a másik végét?
Köszi!

Igen ez az. Az 5 érintkezős a fed.comp. nélküli csati. A másik vége a műszerfal alatt van bal oldalon, de egyenlőre azzal ne foglalkozz. Húzd le a csatit az AC-ről és vigyél oda fix 12V-ot és azt kösd az 1-es és a 3-as lábára az AC-nek, ha a lehúztt csatiban nincs meg a 12V.
Naplózva

2005 Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia, 130 LE, MMT6, B5Y, Panther Black

ex: 1995 Ford Mondeo 2.0 Zetec, CLX -> GHIA
Zoli83
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 149



E-mail
« Új hozzászólás #93 Dátum: 2013.06.01 szombat, 14:33:08 »

Igen ez az. Az 5 érintkezős a fed.comp. nélküli csati. A másik vége a műszerfal alatt van bal oldalon, de egyenlőre azzal ne foglalkozz. Húzd le a csatit az AC-ről és vigyél oda fix 12V-ot és azt kösd az 1-es és a 3-as lábára az AC-nek, ha a lehúztt csatiban nincs meg a 12V.

Csatlakozóban csak 1.23V-ot mértem. Az AC viszont tekert mikkor rákötöttem a 12V-ot. Akkor hogyan tovább?  Smiley
Naplózva

2.0 TDCi Turnier Ghia Executive (2005)
ex:MK1-96' 2.5 v6 Mondeo kombi
Petya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 138



E-mail
« Új hozzászólás #94 Dátum: 2013.06.01 szombat, 14:50:35 »

Csatlakozóban csak 1.23V-ot mértem. Az AC viszont tekert mikkor rákötöttem a 12V-ot. Akkor hogyan tovább?  Smiley

Próbálj meg úgy indítózni, hogy közben adj direkt 12V-ot az AC-nek!
Naplózva

2005 Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia, 130 LE, MMT6, B5Y, Panther Black

ex: 1995 Ford Mondeo 2.0 Zetec, CLX -> GHIA
Zoli83
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 149



E-mail
« Új hozzászólás #95 Dátum: 2013.06.01 szombat, 15:06:48 »

Próbálj meg úgy indítózni, hogy közben adj direkt 12V-ot az AC-nek!

Le van szedve róla a légszűrő, azt előtte vissza kéne szerelnem?
Naplózva

2.0 TDCi Turnier Ghia Executive (2005)
ex:MK1-96' 2.5 v6 Mondeo kombi
Petya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 138



E-mail
« Új hozzászólás #96 Dátum: 2013.06.01 szombat, 15:29:45 »

Le van szedve róla a légszűrő, azt előtte vissza kéne szerelnem?

Ha nem poros nagyon a motortér és környéke, meg a szél sem fújja a port, akkor egy rövid ideig nem olyan lényeges, csak a MAF rajta legyen a szívócsövön és rá legyen dugva a csatija.
Naplózva

2005 Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia, 130 LE, MMT6, B5Y, Panther Black

ex: 1995 Ford Mondeo 2.0 Zetec, CLX -> GHIA
Zoli83
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 149



E-mail
« Új hozzászólás #97 Dátum: 2013.06.01 szombat, 15:43:18 »

Ha nem poros nagyon a motortér és környéke, meg a szél sem fújja a port, akkor egy rövid ideig nem olyan lényeges, csak a MAF rajta legyen a szívócsövön és rá legyen dugva a csatija.

Összeraktam közben és kipróbáltam, de nem indul, pedig dolgozik az AC. Legalább is van hangja...
Naplózva

2.0 TDCi Turnier Ghia Executive (2005)
ex:MK1-96' 2.5 v6 Mondeo kombi
Zoli83
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 149



E-mail
« Új hozzászólás #98 Dátum: 2013.06.01 szombat, 17:31:17 »

Összeraktam közben és kipróbáltam, de nem indul, pedig dolgozik az AC. Legalább is van hangja...

Csináltam egy videót: http://www.youtube.com/watch?v=A2gbZ59a2pE
Ez normális, hogy a bovdennek ekkora holtjátéka van?
Ugyan itt nyúltam le a múltkor ahhoz a csőhöz amin a szelep van és akkor hallottam egy kattanást és azóta nem indul. Az a gond, hogy semmilyen vezetéket nem látok, ami szét lenne csúszva stb...
Naplózva

2.0 TDCi Turnier Ghia Executive (2005)
ex:MK1-96' 2.5 v6 Mondeo kombi
Petya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 138



E-mail
« Új hozzászólás #99 Dátum: 2013.06.01 szombat, 17:39:54 »

Összeraktam közben és kipróbáltam, de nem indul, pedig dolgozik az AC. Legalább is van hangja...

Mérj üzemanyagnyomást a befecskendezőknél. Ha van nyomás, akkor azt kellene megnézni, hogy van-e szikra: egy régi gyertyára rádugod valamelyik gyújtókábelt és a gyertyának a menetes részét hozzányomod egy testelt felülethez és indítózol.
Naplózva

2005 Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia, 130 LE, MMT6, B5Y, Panther Black

ex: 1995 Ford Mondeo 2.0 Zetec, CLX -> GHIA
Oldalak: 1 [2] 3   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.061 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.