Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.08 hétfő, 16:15:48 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 396 397 398 399 400 401 402 [403] 404 405 406 407 408 409 410 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 10597047 alkalommal)
0 Felhasználó és 26 vendég van a témában
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #20100 Dátum: 2014.01.24 péntek, 22:58:34 »

Akkor elkepzelheto, hogy ez miatt szokott az alapjaratom hidegen, hidegben 1000korul lenni?
Gondolom eszi a generatort, meg az ulesfutes, klima...
Bunyek fórumtársnak is ez volt a hiba és lakatfogóval megmértük és volt nézés amit mértünk.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
o_tom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 241



WWW E-mail
« Új hozzászólás #20101 Dátum: 2014.01.24 péntek, 23:00:43 »

Bunyek fórumtársnak is ez volt a hiba és lakatfogóval megmértük és volt nézés amit mértünk.
Aha. Mar csak a tipusa kellene, hogy utana nezzek, mi penz lenne kicserelni oket?
Naplózva

2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #20102 Dátum: 2014.01.24 péntek, 23:04:07 »

Aha. Mar csak a tipusa kellene, hogy utana nezzek, mi penz lenne kicserelni oket?
Ez egy érdekes dolog.Ha jól emlékszem akkor volt itt olyan aki a tipus alapján szerzett be hozzá való izzító gyertyát és sajnos ami benne volt az nem olyan volt.Én azt javaslom szedd ki belőle az egyiket persze előtte vedd ki a reléket,hogy ne müködjön ha ő a rossz és az alapján menj venni.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #20103 Dátum: 2014.01.25 szombat, 09:32:30 »

Akkor elkepzelheto, hogy ez miatt szokott az alapjaratom hidegen, hidegben 1000korul lenni?
Gondolom eszi a generatort, meg az ulesfutes, klima...

Az alapjárat hidegen kieg.fűtés nélkül is magasabb....ez normális.
A generátort csak akkor eszi, ha zárlatos valamelyik gyertya....normál esetben a smart charge rendszer nem engedi túlterhelni a generátort még akkor sem, ha bekapcsolsz minden fogyasztót.   
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #20104 Dátum: 2014.01.25 szombat, 09:33:02 »

Sziasztok!
Még mindig nehezen indul az autó most olyat kérdeznék hogy az ac-pumpa mikor kezd dolgozni?Már akkor ha csak gyújtást kap, vagy csak indítózással együtt
Arra gondolok hogy nem tolja fel a got időben az adagolóhoz,létezhet ez?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #20105 Dátum: 2014.01.25 szombat, 09:35:27 »

Sziasztok!
Még mindig nehezen indul az autó most olyat kérdeznék hogy az ac-pumpa mikor kezd dolgozni?Már akkor ha csak gyújtást kap, vagy csak indítózással együtt
Arra gondolok hogy nem tolja fel a got időben az adagolóhoz,létezhet ez?


Csak indítózásnál kezd dolgozni.
Próbáld meg azt , hogy a szűrő után átlátszó üza.csöveket teszel be....akkor látni fogod, hogy levegősödik -e vagy sem.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #20106 Dátum: 2014.01.25 szombat, 09:36:10 »

Sziasztok!
Még mindig nehezen indul az autó most olyat kérdeznék hogy az ac-pumpa mikor kezd dolgozni?Már akkor ha csak gyújtást kap, vagy csak indítózással együtt
Arra gondolok hogy nem tolja fel a got időben az adagolóhoz,létezhet ez?

mivel az üanyag rendszer egy zárt rendszer(nek kéne lennie) így mind1, hogy mikor kezd el tolni az ac, ígyis-úgyis be kell indulnia. ha már nem zárt, akkor le tud levegősödni. ilyenkor ki szoktuk cserélni az adagoló előtt a 2 csövet átlátszóra és akkor kiderül.


am nekem a sedanban gyújtásra megy 5-8mp-et, után kb 30másodperc szünet és utána megint nyom.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #20107 Dátum: 2014.01.25 szombat, 09:37:39 »

mivel az üanyag rendszer egy zárt rendszer(nek kéne lennie) így mind1, hogy mikor kezd el tolni az ac, ígyis-úgyis be kell indulnia. ha már nem zárt, akkor le tud levegősödni. ilyenkor ki szoktuk cserélni az adagoló előtt a 2 csövet átlátszóra és akkor kiderül.


am nekem a sedanban gyújtásra megy 5-8mp-et, után kb 30másodperc szünet és utána megint nyom.

Ezt már Te csináltad...vagy gyári?
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #20108 Dátum: 2014.01.25 szombat, 09:41:45 »

mivel az üanyag rendszer egy zárt rendszer(nek kéne lennie) így mind1, hogy mikor kezd el tolni az ac, ígyis-úgyis be kell indulnia. ha már nem zárt, akkor le tud levegősödni. ilyenkor ki szoktuk cserélni az adagoló előtt a 2 csövet átlátszóra és akkor kiderül.


am nekem a sedanban gyújtásra megy 5-8mp-et, után kb 30másodperc szünet és utána megint nyom.
Ok wave
Ezt fogom kipróbálni elsőnek tegnap is 500m húztuk hogy beinduljon a gép pedig csak -8fok volt,de tök úgy indul mint ami nem kap got.csak teker,egyet kettőt dadog,s majd elindúl utánna semmi gond,ha nem álla az autó 8-10órát
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #20109 Dátum: 2014.01.25 szombat, 09:43:53 »

Ok wave
Ezt fogom kipróbálni elsőnek tegnap is 500m húztuk hogy beinduljon a gép pedig csak -8fok volt,de tök úgy indul mint ami nem kap got.csak teker,egyet kettőt dadog,s majd elindúl utánna semmi gond,ha nem álla az autó 8-10órát
Huh?

Nem tudom,hogy tudod-e,hogy nem szabad a láncos mondeót behúzni?!Kockázatos,hogy átugrik a vezérlés....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #20110 Dátum: 2014.01.25 szombat, 09:57:11 »

Ezt már Te csináltad...vagy gyári?
gyári.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #20111 Dátum: 2014.01.25 szombat, 09:58:04 »

Huh?

Nem tudom,hogy tudod-e,hogy nem szabad a láncos mondeót behúzni?!Kockázatos,hogy átugrik a vezérlés....
wow1 wow1 :wow1:Akkor hogy a pics...be lehet beindítani ha xarozik,itt -8fok van az autó +10is produkálta a nehezen indulást,most.....érted,van hogy 1 percig tekertetem,s egyszerűen nem akar indúlni falbav falbav falbav,már voltam vele diagnosztikán maglepő de semmi hibakód nincs,az izzítógyertyák be lettek mérve,az is jónak tűnik,úgy hogy nem tudom.
Még egy dolog tünt fel hogy ha az autó beindul nincs  30-40 másodpercig műszerfal visszajelzésem vagyis nincs fordulatszám üzema.szint vízhőfok  sebesség,hőmérséklet kijelzés,se kilóméter kijelzés,se semmi,s majd menet közbe egyszer csak beáll minden a helyére ennek lehet hozzá köze?Huh?Huh???
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #20112 Dátum: 2014.01.25 szombat, 09:58:20 »

Huh?

Nem tudom,hogy tudod-e,hogy nem szabad a láncos mondeót behúzni?!Kockázatos,hogy átugrik a vezérlés....
mi is húztuk már be nem egyszer, semmi baja tőle. ahogy elkezded engedni fel a kuplungot, szinte rögtön el is alszik az olajnyomás lámpa
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #20113 Dátum: 2014.01.25 szombat, 10:15:10 »

mi is húztuk már be nem egyszer, semmi baja tőle. ahogy elkezded engedni fel a kuplungot, szinte rögtön el is alszik az olajnyomás lámpa
Figyi! Nekem teljesen mind1,hogy ki hogy oldja meg a problémáit.Viszont vannak dolgok amiket érdemes elmondani előre.Ezt pont ilyen.És nem én találtam ki,hanem a TIS-ben van.Gondolhatod,hogy nem véletlenül.A továbbiakban nem fogok ebben a témában senkivel vitázni a kamikáze akciókról.Ilyen a hidegindító is...
 Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #20114 Dátum: 2014.01.25 szombat, 10:16:58 »

wow1 wow1 :wow1:Akkor hogy a pics...be lehet beindítani ha xarozik,itt -8fok van az autó +10is produkálta a nehezen indulást,most.....érted,van hogy 1 percig tekertetem,s egyszerűen nem akar indúlni falbav falbav falbav,már voltam vele diagnosztikán maglepő de semmi hibakód nincs,az izzítógyertyák be lettek mérve,az is jónak tűnik,úgy hogy nem tudom.
Még egy dolog tünt fel hogy ha az autó beindul nincs  30-40 másodpercig műszerfal visszajelzésem vagyis nincs fordulatszám üzema.szint vízhőfok  sebesség,hőmérséklet kijelzés,se kilóméter kijelzés,se semmi,s majd menet közbe egyszer csak beáll minden a helyére ennek lehet hozzá köze?Huh?Huh???
kannából itatva kilehet zárni a levegősödési problémát.ehhez nem kell vontatni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #20115 Dátum: 2014.01.25 szombat, 10:19:19 »

Figyi! Nekem teljesen mind1,hogy ki hogy oldja meg a problémáit.Viszont vannak dolgok amiket érdemes elmondani előre.Ezt pont ilyen.És nem én találtam ki,hanem a TIS-ben van.Gondolhatod,hogy nem véletlenül.A továbbiakban nem fogok ebben a témában senkivel vitázni a kamikáze akciókról.Ilyen a hidegindító is...
 Wink
Amúgy azt is írják, hogy a katalizátornak sem jó. Persze aki a polcon tartja, annak nem árthat.  Cheesy
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #20116 Dátum: 2014.01.25 szombat, 10:25:47 »

kannából itatva kilehet zárni a levegősödési problémát.ehhez nem kell vontatni.
akor ha jól értem csináljak egy "beöntést" az autónak,vagyis egy csövet teszek az adagolóra menő csőre,s annak a végére egy tartályt ami nyílván magasabban van mint az adagoló,sígy jön létre az üza.nyomás taps taps taps
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #20117 Dátum: 2014.01.25 szombat, 10:30:01 »

akor ha jól értem csináljak egy "beöntést" az autónak,vagyis egy csövet teszek az adagolóra menő csőre,s annak a végére egy tartályt ami nyílván magasabban van mint az adagoló,sígy jön létre az üza.nyomás taps taps taps

igen.
Ezzel csak az a gond, hogy nem fogod tudni, hogy az AC nyom -e rendesen....
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #20118 Dátum: 2014.01.25 szombat, 10:31:55 »

igen.
Ezzel csak az a gond, hogy nem fogod tudni, hogy az AC nyom -e rendesen....
Ez igaz, de gondolom megtudhatom hogy az adagolóm jó e vagy az nem tud kellő rendszer nyomást előállítani eplus2
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #20119 Dátum: 2014.01.25 szombat, 10:35:42 »

Ez igaz, de gondolom megtudhatom hogy az adagolóm jó e vagy az nem tud kellő rendszer nyomást előállítani eplus2

Igen....bár nem tartom valószínűnek, hogy rossz lenne. Akkor először próbáld kannából indítani, ha beindul simán azt kizárhatod.....utána mehet az átlátszó csövezés.
AC-t cseréltél már? Km? 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #20120 Dátum: 2014.01.25 szombat, 10:40:52 »

Igen....bár nem tartom valószínűnek, hogy rossz lenne. Akkor először próbáld kannából indítani, ha beindul simán azt kizárhatod.....utána mehet az átlátszó csövezés.
AC-t cseréltél már? Km? 
Még nem,km 205 000,135000-óta hajtom.Az ac-re visszatérve nem hiszem hogy olyan bonyolult lehet(?) Wink,csak van a dolognak egy kis pikantériája hogy jelenleg 1300 km-re vagyok otthontól kint vagyok németbe.de ha kell kicserélem itt,az alkatrészek szinte ugyanabban az árban vannak,ha nem olcsóbbak,mint otthon.
az ac-nek mi a jó szállítási kapacitása
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #20121 Dátum: 2014.01.25 szombat, 10:49:07 »

akor ha jól értem csináljak egy "beöntést" az autónak,vagyis egy csövet teszek az adagolóra menő csőre,s annak a végére egy tartályt ami nyílván magasabban van mint az adagoló,sígy jön létre az üza.nyomás taps taps taps
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #20122 Dátum: 2014.01.25 szombat, 10:59:40 »

Még nem,km 205 000,135000-óta hajtom.Az ac-re visszatérve nem hiszem hogy olyan bonyolult lehet(?) Wink,csak van a dolognak egy kis pikantériája hogy jelenleg 1300 km-re vagyok otthontól kint vagyok németbe.de ha kell kicserélem itt,az alkatrészek szinte ugyanabban az árban vannak,ha nem olcsóbbak,mint otthon.
az ac-nek mi a jó szállítási kapacitása

Nem bonyolult csak kellemetlen, ha bexarik.  vigyor3  Azért javasoltuk az átlátszó csövezést, mert ott látni fogod, ha nem nyom elég anyagot. Nekem pl. beindult simán és pár perc járás után megállt-elindult....össze-vissza működött  szomoru1...cseréltem (19x 000km-nél) és azóta minden jó.   nyes Egyébként a jobb hátsó keréknél, ha fülelsz simán lehet hallani, hogy megy -e az AC. 
Pontos szállítási kapacitást most nem tudok mondani....0,8-1 bar nyomást tud talán.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #20123 Dátum: 2014.01.25 szombat, 11:02:48 »

Figyi! Nekem teljesen mind1,hogy ki hogy oldja meg a problémáit.Viszont vannak dolgok amiket érdemes elmondani előre.Ezt pont ilyen.És nem én találtam ki,hanem a TIS-ben van.Gondolhatod,hogy nem véletlenül.A továbbiakban nem fogok ebben a témában senkivel vitázni a kamikáze akciókról.Ilyen a hidegindító is...
 Wink
Gyakorlatilag semmilyen autót (mindegy, hogy benzin vagy dízel vagy láncos vagy szíjjas) nem szabad behúzni. Ez szintén egy olyan gyártói önvédelem, mint ahogy van pár dolog.
Lehet egyébként, hogy a fogaskerék hajtás vezérlésű autóknál is azt írja a gyártó, hogy tilos. Pedig ott se lánc, se szíj.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #20124 Dátum: 2014.01.25 szombat, 11:08:07 »

Nem bonyolult csak kellemetlen, ha bexarik.  vigyor3  Azért javasoltuk az átlátszó csövezést, mert ott látni fogod, ha nem nyom elég anyagot. Nekem pl. beindult simán és pár perc járás után megállt-elindult....össze-vissza működött  szomoru1...cseréltem (19x 000km-nél) és azóta minden jó.   nyes Egyébként a jobb hátsó keréknél, ha fülelsz simán lehet hallani, hogy megy -e az AC. 
Pontos szállítási kapacitást most nem tudok mondani....0,8-1 bar nyomást tud talán.

Kösz :worship:i, de a szállítási kapacitásra valami olyasmire gondoltam, amit így szemrevételezésre is meg tudok állapítani,pl egy 1,5l flakont kb4-6mp alatt tele kell hogy nyomjon vagy.......??
Ja és ha ac problémám va, annak a cseréjének a menete,le kell hozzá engedni a tankot?
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #20125 Dátum: 2014.01.25 szombat, 11:18:46 »

Huh?

Nem tudom,hogy tudod-e,hogy nem szabad a láncos mondeót behúzni?!Kockázatos,hogy átugrik a vezérlés....
Hmm. Számomra rejtély mi a különbség egy motor megforgatásában ha egy fogaskerekes áttétellel vagy dörzs áttétellel van meforgatva. Ugye az előbbi az önindító a másik a kuplungon keresztül a futómű.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #20126 Dátum: 2014.01.25 szombat, 11:57:41 »

Kösz :worship:i, de a szállítási kapacitásra valami olyasmire gondoltam, amit így szemrevételezésre is meg tudok állapítani,pl egy 1,5l flakont kb4-6mp alatt tele kell hogy nyomjon vagy.......??
Ja és ha ac problémám va, annak a cseréjének a menete,le kell hozzá engedni a tankot?

Nem tudok pontos szállítási mennyiséget.....egy 1,5l flakont szerintem elég gyorsan meg kell töltenie.
Első körben csináld meg amiket javasoltunk.....kannából indítás, átlátszó csövezés.  Wink Ezek után már tudni fogod, hogy mi a baj.
Ac cserénél nem kell a tankot leengedni....a jobb hátsó keréknél alánézel és látni fogod az ac-t.....egy fém tartóban van.
így néz ki: http://www.youtube.com/watch?v=wjRL9ITUwS0 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #20127 Dátum: 2014.01.25 szombat, 12:02:39 »

Nem tudok pontos szállítási mennyiséget.....egy 1,5l flakont szerintem elég gyorsan meg kell töltenie.
Első körben csináld meg amiket javasoltunk.....kannából indítás, átlátszó csövezés.  Wink Ezek után már tudni fogod, hogy mi a baj.
Ac cserénél nem kell a tankot leengedni....a jobb hátsó keréknél alánézel és látni fogod az ac-t.....egy fém tartóban van.
így néz ki: http://www.youtube.com/watch?v=wjRL9ITUwS0 
Azt tudom hogy hol van s hogy hogy néz ki és köszi a tanácsokat,még egy dolog ???a tankból tudok got.kivenni a tankoló nyílláson keresztül,mert ugye a kannás indításhoz kell a go,az pedig a tankban szomoru1
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #20128 Dátum: 2014.01.25 szombat, 12:10:14 »

Azt tudom hogy hol van s hogy hogy néz ki és köszi a tanácsokat,még egy dolog ???a tankból tudok got.kivenni a tankoló nyílláson keresztül,mert ugye a kannás indításhoz kell a go,az pedig a tankban szomoru1

Ha tele a tank akkor igen....fél tank környékén már nem valószínű. 
Most beindul a kocsi? Ha igen akkor egyszerűbb a visszamenő ágat levenni a szűrőnél és azon keresztül megtölteni a kannát.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #20129 Dátum: 2014.01.25 szombat, 12:32:35 »

Hmm. Számomra rejtély mi a különbség egy motor megforgatásában ha egy fogaskerekes áttétellel vagy dörzs áttétellel van meforgatva. Ugye az előbbi az önindító a másik a kuplungon keresztül a futómű.
Az a különbség, hogy az öninditó alapjárati fordulatszám környéki fordulattal forgatja a motort, behúzatásnál meg pl., ha 2. sebességfokozatban hajtod végre a manővert, akkor hirtelen rántás szerűen akár több ezres fordulatra kényszeríti a motort és ha elugrik a vezérlés akkor nagy a különbség igazán, akár több száz ezer forint is lehet. Wink
« Utoljára szerkesztve: 2014.01.25 szombat, 12:50:14 írta Truthful » Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #20130 Dátum: 2014.01.25 szombat, 12:35:38 »

Az a különbség, hogy az öninditó alapjárati fordulatszám környéki fordulattal forgatja a motort, behúzatásnál meg pl., ha 2. sebességfokozatban hajtod végre a manővert, akkor hirtelen rántás szerűen akár több ezres fordulatra kényszeríti a motort és ha elugrik a vezérlés akkor nagy a különbség igazán, aká több száz ezer forint is lehet. Wink

Az önindító 150-250 f/perc-et tud.
2. ban pl. 20 km/h-nál rácsúsztatod a kuplungot (nem rádobni kell), akkor nincs ott több ezres fordulatszám.
Nézd majd meg, hogy 20-ál másodikban mennyi a fordulatszám.
 wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #20131 Dátum: 2014.01.25 szombat, 12:39:43 »

Ha tele a tank akkor igen....fél tank környékén már nem valószínű. 
Most beindul a kocsi? Ha igen akkor egyszerűbb a visszamenő ágat levenni a szűrőnél és azon keresztül megtölteni a kannát.
Na szóval lementem a géphez levettem a szüröre menő csövet alá tettem egy flakont, mondtam a kolegámnak hogy indítózon én meg figyeltem nos kb 4-5 mp alatt nyomot max 3 decit nem tudom hogy ez elég e vagy nem.gondolom a szállítási kapacitás független a motor fordulatszámától,szóval ugyanaz a szállítási kapacitás indítózásnál mint 3500 fordulaton Huh?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #20132 Dátum: 2014.01.25 szombat, 12:58:05 »

Aha. Mar csak a tipusa kellene, hogy utana nezzek, mi penz lenne kicserelni oket?
Nekem lesz lassan egy eladó csere szettem. A fűtőgyertyákat csak ugy tudod cserélni, ha ki van véve az egység a hűtőkörből, mert nehezen jönnek ki a helyükről.
Elvileg beru GN984 jelű gyertya van benne, 3db.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
feripap
Vendég
« Új hozzászólás #20133 Dátum: 2014.01.25 szombat, 15:01:04 »

Szisztok, Fórumozók

Az lenne a kérdésem, hogy ha az első ablakmosóm nem működik, akkor megúszom motorcserével, vagy nem ilyen egyszerű? A hátsó műxik, de az elsőnél a törlés sem indul be, ha megnyomom a gombot...

Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #20134 Dátum: 2014.01.25 szombat, 15:09:10 »

Szisztok, Fórumozók

Az lenne a kérdésem, hogy ha az első ablakmosóm nem működik, akkor megúszom motorcserével, vagy nem ilyen egyszerű? A hátsó műxik, de az elsőnél a törlés sem indul be, ha megnyomom a gombot...



Első körben a biztosítékot ellenőrizd.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #20135 Dátum: 2014.01.25 szombat, 15:24:30 »

Szisztok, Fórumozók

Az lenne a kérdésem, hogy ha az első ablakmosóm nem működik, akkor megúszom motorcserével, vagy nem ilyen egyszerű? A hátsó műxik, de az elsőnél a törlés sem indul be, ha megnyomom a gombot...



Ha a hátsó működik akkor a szivattyú jó (egy szivattyú van előre-hátra). Valószínű a kapcsoló xarakodik.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
feripap
Vendég
« Új hozzászólás #20136 Dátum: 2014.01.25 szombat, 15:34:27 »

Ha a hátsó működik akkor a szivattyú jó (egy szivattyú van előre-hátra). Valószínű a kapcsoló xarakodik.
Köszönöm, igazad lehet...
Erősebben megütöttem, most jó
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #20137 Dátum: 2014.01.25 szombat, 15:36:39 »

Köszönöm, igazad lehet...
Erősebben megütöttem, most jó

 eljen
Próbáld szétszedni....kis kontakt spray hátha segít. Ha nem akkor bontott 1-2ezer ft.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #20138 Dátum: 2014.01.25 szombat, 15:37:28 »

Javítás kézrátéttel!   taps
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
feripap
Vendég
« Új hozzászólás #20139 Dátum: 2014.01.25 szombat, 16:10:02 »

Javítás kézrátéttel!   taps
Szép szóval mindent meg lehet oldani...
Odabaxtam kettőt neki, most spriccel, mint a kisangyal
Naplózva
kiscsaszi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 162


Mondejóóm


WWW
« Új hozzászólás #20140 Dátum: 2014.01.25 szombat, 16:15:50 »

Na sikerült megmérnem a töltést amit Zoleex tanácsolt tegnap este. 3x mértem egymás után.Egész éjszaka kint volt a kocsim hidegben, indításkor átlagosan 9-10V között mozog, mikor már megy a motor és kivan kapcsolva minden akkor átlag 14,2-14,4 között megy de akkor az alapjárat se ingadozik, na és mikor pl bekapcsolom a szélvédő fűtés és a sima fűtést akkor leesik egy pillanatra 12,3V-12,5V de utána mikor az alapjárat elkezd ugrálni akkor visszamegy 14.3V-ra, ha pedig csak a lámpákat kapcsolom be akkor 13.6 körül mozog, de szintúgy ugrál az alapjárat. Szerintetek mi lehet a hibás akksi vagy generátor?
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 2.0 TDCi (Mk3 Facelift) 130Le, MMT6 váltó, EGR off, TA-Technix, Recaro, Pioneer, Blaupunkt, JR21, ST, Low...stb imádoom!
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #20141 Dátum: 2014.01.25 szombat, 16:21:24 »

Na sikerült megmérnem a töltést amit Zoleex tanácsolt tegnap este. 3x mértem egymás után.Egész éjszaka kint volt a kocsim hidegben, indításkor átlagosan 9-10V között mozog, mikor már megy a motor és kivan kapcsolva minden akkor átlag 14,2-14,4 között megy de akkor az alapjárat se ingadozik, na és mikor pl bekapcsolom a szélvédő fűtés és a sima fűtést akkor leesik egy pillanatra 12,3V-12,5V de utána mikor az alapjárat elkezd ugrálni akkor visszamegy 14.3V-ra, ha pedig csak a lámpákat kapcsolom be akkor 13.6 körül mozog, de szintúgy ugrál az alapjárat. Szerintetek mi lehet a hibás akksi vagy generátor?

Akksid mikori? Az nem túl jó, hogy indítózásnál leesik a feszültség 10V alá.
 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kiscsaszi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 162


Mondejóóm


WWW
« Új hozzászólás #20142 Dátum: 2014.01.25 szombat, 16:30:08 »

Akksid mikori? Az nem túl jó, hogy indítózásnál leesik a feszültség 10V alá.
 

most múlt el 3éves, kb szeptemberben. Azt tudom, hogy anno mikor túltöltéses volt a generátorom akkor már benne volt ez, csak a szerelő azt mondta, hogy az akksinak nincs baja és maradt benne.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 2.0 TDCi (Mk3 Facelift) 130Le, MMT6 váltó, EGR off, TA-Technix, Recaro, Pioneer, Blaupunkt, JR21, ST, Low...stb imádoom!
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #20143 Dátum: 2014.01.25 szombat, 16:54:02 »

most múlt el 3éves, kb szeptemberben. Azt tudom, hogy anno mikor túltöltéses volt a generátorom akkor már benne volt ez, csak a szerelő azt mondta, hogy az akksinak nincs baja és maradt benne.

Én most dobtam ki a 3 éves akksimat.  szomoru1
zárt akksi? ha nem akkor csavard ki a kupakokat és tedd töltőre közben nézd a cellákat....finoman pezsegniük kellene...ioncserélt vizet önthetsz rá, ha kevés van benne.   
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kiscsaszi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 162


Mondejóóm


WWW
« Új hozzászólás #20144 Dátum: 2014.01.25 szombat, 17:30:42 »

Én most dobtam ki a 3 éves akksimat.  szomoru1
zárt akksi? ha nem akkor csavard ki a kupakokat és tedd töltőre közben nézd a cellákat....finoman pezsegniük kellene...ioncserélt vizet önthetsz rá, ha kevés van benne.   

Az akksim Banner Starting Bull 12V 74Ah 640A ha minden igaz zárt... de így már érthető lenne, hogy miért csak hidegben csinálja ezt, mert ha már gyenge az akksi akkor azt hidegbe mutatja ki magát jobban ugye? Majd holnap reggel töltőre teszem és ha feltöltve nem csinálja ezt a kocsimmal akkor csere, vehetek új akksit.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 2.0 TDCi (Mk3 Facelift) 130Le, MMT6 váltó, EGR off, TA-Technix, Recaro, Pioneer, Blaupunkt, JR21, ST, Low...stb imádoom!
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #20145 Dátum: 2014.01.25 szombat, 17:36:36 »

Az akksim Banner Starting Bull 12V 74Ah 640A ha minden igaz zárt... de így már érthető lenne, hogy miért csak hidegben csinálja ezt, mert ha már gyenge az akksi akkor azt hidegbe mutatja ki magát jobban ugye? Majd holnap reggel töltőre teszem és ha feltöltve nem csinálja ezt a kocsimmal akkor csere, vehetek új akksit.

Ugyan ilyet dobtam ki  vigyor3 Igen zárt...gondozásmentes. Nekem mikor elkezdett kicsit jobban lehűlni az idő akkor 2 nap állás után meghalt.  szomoru1   
Most perion 80Ah vettem bele.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #20146 Dátum: 2014.01.25 szombat, 17:40:42 »

most múlt el 3éves, kb szeptemberben. Azt tudom, hogy anno mikor túltöltéses volt a generátorom akkor már benne volt ez, csak a szerelő azt mondta, hogy az akksinak nincs baja és maradt benne.
Látod mikor írtam ,hogy terhelő vilával is nézzétek meg az akksit akkor nem figyeltél.A szerelő azt mondta akkor jó és ha nem.Bocsi de amikor keresem a hibát ilyen dolgot nem hagyok ki falbav falbav.Az meg,hogy 3 éves szerinted??,Amikor 8 hónapos akksi kuka lesz egyik napról a másikra.Nézesd meg azt is és utána állj neki a javításnak.
« Utoljára szerkesztve: 2014.01.25 szombat, 17:42:17 írta TISLER19 » Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
kiscsaszi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 162


Mondejóóm


WWW
« Új hozzászólás #20147 Dátum: 2014.01.25 szombat, 17:48:33 »

Látod mikor írtam ,hogy terhelő vilával is nézzétek meg az akksit akkor nem figyeltél.A szerelő azt mondta akkor jó és ha nem.Bocsi de amikor keresem a hibát ilyen dolgot nem hagyok ki falbav falbav.Az meg,hogy 3 éves szerinted??,Amikor 8 hónapos akksi kuka lesz egyik napról a másikra.Nézesd meg azt is és utána állj neki a javításnak.

Jól van na  Wink de tényleg akit eddig megkérdeztem mindenki mást mondott, de így már kezd összeállni. Csak tudod annyira zavaró ilyen időben hogy állok a lámpáknál vagy akárhol és össze-vissza ugrál az alapjárat és néznek, hogy mi lett  Undecided  Az lenne a legjobb ha lenne egy másik ilyen erőségű akksi és mengézni hogy azzal is csinálja-e.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 2.0 TDCi (Mk3 Facelift) 130Le, MMT6 váltó, EGR off, TA-Technix, Recaro, Pioneer, Blaupunkt, JR21, ST, Low...stb imádoom!
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #20148 Dátum: 2014.01.25 szombat, 17:51:34 »

Jól van na  Wink de tényleg akit eddig megkérdeztem mindenki mást mondott, de így már kezd összeállni. Csak tudod annyira zavaró ilyen időben hogy állok a lámpáknál vagy akárhol és össze-vissza ugrál az alapjárat és néznek, hogy mi lett  Undecided  Az lenne a legjobb ha lenne egy másik ilyen erőségű akksi és mengézni hogy azzal is csinálja-e.
Ne vedd lecseszésnek,de most neki állsz véletlenül a generátort javítani és kiderül az akksi a ludas.HA megnézeted akkor kiderül 2 közül melyik.menj be ahol akksit árulnak ott van terhelő villa nekik és megnézik aztán kiderül!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Janika111
Vendég
« Új hozzászólás #20149 Dátum: 2014.01.25 szombat, 18:40:59 »

Köszönöm, igazad lehet...
Erősebben megütöttem, most jó

Nem volt lefagyva?  hehe
Naplózva
Oldalak: 1 ... 396 397 398 399 400 401 402 [403] 404 405 406 407 408 409 410 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.08 másodperc alatt készült el 20 lekéréssel.