Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 00:31:21 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 52 53 54 55 56 57 58 [59] 60 61 62 63 64 65 66 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11144348 alkalommal)
0 Felhasználó és 31 vendég van a témában
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #2900 Dátum: 2010.11.12 péntek, 16:50:51 »

lehet hogy a zarszerkezet nem hult meg ki :-)

Nekem volt olyan hogy befujtam, aznap nem ment akarhogy probaltam, aztan masnapra elindult.

Naplózva
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #2901 Dátum: 2010.11.12 péntek, 18:09:11 »

Az rendben, hogy a riaszto allandoan tolti a sajat akksijat, de azert 220 mA nem keves igy sem. Ez napi 5A, azaz ket het alatt uresre ***ja az akksidat, egy het-tiz nap allas utan mar nehezen fogod berugni az autot arrol az akksirol. Erre en nem mondanam, hogy normalis, bar a fene tudja, milyen riogato az. Meg kellene ugy is nezni, hogy a riasztot valahogy kikotod a korbol, vagy legalabbis annyira, hogy annak kulon meg tudd merni a felvett aramat. Lakatfogos muszer van? Probald megkeresni vele a vonatkozo drotot.

AndyA

Beszéltem közben a riasztósokkal, szerintük a riasztó 40mA-nél nem vehet fel többet.
Én is úgy tervezem, hogy ha nem marad más hátra, akkor széttúrom az autót és kikötöm a riasztót és a kihangosítót is. Csak kezdetben próbálom megoldani a dolgot anélkül, hogy meg kellene bontani az utasteret, mert persze mindkettő rejtve van és sajnos egyiket sem én szereltem bele, így keresni kell.
Naplózva
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #2902 Dátum: 2010.11.12 péntek, 18:28:09 »

Mérd meg egy óra nyugalom után is. Szerintem van egy relé, ami késleltetve kapcsolja le a belsőtér világítást. Egy ilyen relé kb. 150-200mA-t fogyaszt.


A belsőtér világítás megviccelt első körben!
Lekapcsoltam az utastér világítást elől is és a csomagtér felett is. Aztán gondoltam ezzel rendben is vagyok. Itt jött az első sokk! 960mA áramfelvétel! Aztán szép lassan összeállt a kép, hogy minden ajtó becsuk, motortér nyitás kapcsoló lenyom, autó bezár és akkor lekapcsolja a lábtér világítást is! Na így lett "csak" 220mA.
Szóval szerintem nem a beltér világítás, de az ötlet, hogy valamelyik relé opat engem, az nem rossz! Holnap világosban megcsinálom amit mondtál az egy óra várakozással.

Tényleg nagyon örülnék, ha tudna valaki mondani egy referencia adatot a nyugalmi áramfelvételről. Jó lenne tudni, hogy pontosan mennyi a normális, hogy tudjam hogy mennyivel vesz fel többet az enyém.

Mérje meg valaki lécci, lécci, lécci, lécci, lécci, lécci, lécci!  worship worship worship worship worship
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2903 Dátum: 2010.11.12 péntek, 18:30:34 »

Beszéltem közben a riasztósokkal, szerintük a riasztó 40mA-nél nem vehet fel többet.
Én is úgy tervezem, hogy ha nem marad más hátra, akkor széttúrom az autót és kikötöm a riasztót és a kihangosítót is. Csak kezdetben próbálom megoldani a dolgot anélkül, hogy meg kellene bontani az utasteret, mert persze mindkettő rejtve van és sajnos egyiket sem én szereltem bele, így keresni kell.

Nekem is nagyon eszi az áramot a riasztó /Magic car/.Meg a navi is fogyaszt álló helyzetben is.
A villamoságis egyszer már mérte, mert ha nagyon hideg van /-10körül/ két nap állás után már neccesen indul be.
Nekem 50 perc után kapcsolt ki.
Új aksival is.

Hogy méred a fogyasztást?
« Utoljára szerkesztve: 2010.11.12 péntek, 18:32:32 írta soho001 » Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #2904 Dátum: 2010.11.12 péntek, 18:37:59 »

Nekem is nagyon eszi az áramot a riasztó /Magic car/.Meg a navi is fogyaszt álló helyzetben is.
A villamoságis egyszer már mérte, mert ha nagyon hideg van /-10körül/ két nap állás után már neccesen indul be.
Nekem 50 perc után kapcsolt ki.
Új aksival is.

Hogy méred a fogyasztást?

Mármint a navi kapcsolt ki 50 perc után? Gyári blau EX navi van benne nekem és erre pl nem gondoltam! Tudja ezt a TIM nevezetű forgalmi info figyelést és leállítás után a beállításnak megfelelő ideig még rögzíti az adatokat, de azt én fixen kikapcsoltam, mert MO-n úgyse működik.

Egy multimétert kötöttem sorba az aksinál és úgy mértem.
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2905 Dátum: 2010.11.12 péntek, 18:50:47 »

Mármint a navi kapcsolt ki 50 perc után? Gyári blau EX navi van benne nekem és erre pl nem gondoltam! Tudja ezt a TIM nevezetű forgalmi info figyelést és leállítás után a beállításnak megfelelő ideig még rögzíti az adatokat, de azt én fixen kikapcsoltam, mert MO-n úgyse működik.

Egy multimétert kötöttem sorba az aksinál és úgy mértem.

Állítólag leállítás után az autó még futtat mindenféle ellenőrző programokat kb 50percig.
A GPS antenna pedig folyamatosan használja az áramot.
Ezeket a villamossági szaki mondotta.Sajnos már nem emlékszem,hogy mennyit fogyasztott.
Először azt mondta,hogy nagyon sokat,de mikor lekapcsolt az "autó" akkor határ eset lett a fogyasztásom.
Azt mondta,hogy nem kell hagyni sokat állni vagy nem kell bekapcsolni a riasztót.
Ez a fajta riasztó nagyon fullos csak sokat fogyaszt.Hát ez van.

A sorba kötés azt jelenti,hogy a multiméter egyik csatlakozója az aksi + ra a másik az aksi - ra megy?
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2906 Dátum: 2010.11.12 péntek, 18:56:22 »

Állítólag leállítás után az autó még futtat mindenféle ellenőrző programokat kb 50percig.
A GPS antenna pedig folyamatosan használja az áramot.
Ezeket a villamossági szaki mondotta.Sajnos már nem emlékszem,hogy mennyit fogyasztott.
Először azt mondta,hogy nagyon sokat,de mikor lekapcsolt az "autó" akkor határ eset lett a fogyasztásom.
Azt mondta,hogy nem kell hagyni sokat állni vagy nem kell bekapcsolni a riasztót.
Ez a fajta riasztó nagyon fullos csak sokat fogyaszt.Hát ez van.

A sorba kötés azt jelenti,hogy a multiméter egyik csatlakozója az aksi + ra a másik az aksi - ra megy?
nem. az egyik csatija a pluszra az akkura,a másik a plusz sarura,ami levan véve az akkuról.A mínusz a helyén marad!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2907 Dátum: 2010.11.12 péntek, 19:01:37 »

nem. az egyik csatija a pluszra az akkura,a másik a plusz sarura,ami levan véve az akkuról.A mínusz a helyén marad!

köszi
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #2908 Dátum: 2010.11.12 péntek, 19:06:30 »

nem. az egyik csatija a pluszra az akkura,a másik a plusz sarura,ami levan véve az akkuról.A mínusz a helyén marad!

Pontosan így!

A műszert érdemes nagyobb állásba rakni ( én 10A-esbe állítottam ), mert mikor először kap naftát, mikor zárom a kört, akkor 2,5-3A-t vesz fel pár másodpercig, aztán szépen "lecsillapodik".
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #2909 Dátum: 2010.11.12 péntek, 21:49:38 »

Itt van a számla a távírányítós kulcsról:
A kulcs bruttó 14 772.-, reszeléssel, programozással együtt 19 782.- lett volna.
Én egy kulcsmásolósnál kb. 1000.--ért megcsináltattam a tollát - a Fordnál másnapra tudták volna vállalni a reszelést, mert aznap nem volt bent aki megcsinálta volna - és a kezelésiben írtak alapján felprogramoztam magamnak. Így 16 000.--ből meglett.
Fordnál, Érden.
Én elhiszem,de ebből is látszik,hogy milyen árkülönbségek vannak nemde.Huh?!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #2910 Dátum: 2010.11.13 szombat, 07:04:19 »

A kihagyás alatt mit értesz? Van vízszintes vonal?Huh?
Nem, hanem egyszerűen eltűnik az LCD-ről a kijelzett adat, aztán megint ott van. De annyira rövid időre, hogy ha éppen nem fixen nézed az óracsoportot, akkor fel sem tűnik. És ezzel együtt az egész műszerfal világítás is pislog egy alig észrevehetőt.
Én a feszszabályzóra tippelnék, de akkor folyamatosan változni kéne a fényerőknek, és lenne egyéb tünet is... Huh?
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #2911 Dátum: 2010.11.13 szombat, 07:48:12 »

Nem, hanem egyszerűen eltűnik az LCD-ről a kijelzett adat, aztán megint ott van. De annyira rövid időre, hogy ha éppen nem fixen nézed az óracsoportot, akkor fel sem tűnik. És ezzel együtt az egész műszerfal világítás is pislog egy alig észrevehetőt.
Én a feszszabályzóra tippelnék, de akkor folyamatosan változni kéne a fényerőknek, és lenne egyéb tünet is... Huh?

Ilyet nekem is csinal a 2002-es Ghiam. Bevillan az osszes kijelzes a fedcomp LCD-n egy pillanatra. Nappal volt, azt nem lattam, hogy az izzok is pislogtak-e melle.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #2912 Dátum: 2010.11.13 szombat, 08:19:10 »

Nem, hanem egyszerűen eltűnik az LCD-ről a kijelzett adat, aztán megint ott van. De annyira rövid időre, hogy ha éppen nem fixen nézed az óracsoportot, akkor fel sem tűnik. És ezzel együtt az egész műszerfal világítás is pislog egy alig észrevehetőt.
Én a feszszabályzóra tippelnék, de akkor folyamatosan változni kéne a fényerőknek, és lenne egyéb tünet is... Huh?

Ilyet nekem is csinált már párszor.
Naplózva
gaaboy
Vendég
« Új hozzászólás #2913 Dátum: 2010.11.13 szombat, 12:06:26 »

Hi,

Ha az első helyzetjelzőkre gondolsz akkor, T10 üvegfoglalatos izzó.
igy néz ki:
http://www.thetoolboxshop.com/ab501-t10-12v-5w-501-cap-less-automotive-bulb-749-p.asp

és nemtudjátok véletlenul hogy lehet a legkonnyebben hozzáférni...mert ahogy néztem szerintem sétkell szedni a fél motorblokkot... Roll Eyes
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2914 Dátum: 2010.11.13 szombat, 12:20:18 »

és nemtudjátok véletlenul hogy lehet a legkonnyebben hozzáférni...mert ahogy néztem szerintem sétkell szedni a fél motorblokkot... Roll Eyes
1. motorháztető felnyit
2. hűtőrács 2 pöcke kiszed
3. hűtőrács kiemel
4. lámpatest 2 rögzítő pálcája kiszed
5. lámpatest csatlakozója szétszed
6. lámpatest kiemel
7. helyzetjelzőt takaró kupakot elfordítod, kihúzod
8. lapos fogóval kihúzod a helyzetjelző foglalatát
9. kicseréled az izzót
10. elindulsz a listán visszafele és összerakod a kocsit
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
K.Ghia
Vendég
« Új hozzászólás #2915 Dátum: 2010.11.13 szombat, 12:41:05 »

Nekem is elkezdet az ajtózáram rosszalkodni idegtépő dolog az biztos.Valaki nem írná le nekem hogyan kell az ajtó kárpitot leszedni nehogy valamit elszúrjak rajta meg próbálnám csatit befújni meg a zárszerkezetet hátha segít.Hanem marad a csere vagy kulcsozás!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2916 Dátum: 2010.11.13 szombat, 12:49:26 »

Nekem is elkezdet az ajtózáram rosszalkodni idegtépő dolog az biztos.Valaki nem írná le nekem hogyan kell az ajtó kárpitot leszedni nehogy valamit elszúrjak rajta meg próbálnám csatit befújni meg a zárszerkezetet hátha segít.Hanem marad a csere vagy kulcsozás!
az ajtókárpit körül(alul-2oladalt) 6db csillagcsavar van
a kapszkodó belső részét egy laposcsavarhúzóval kipattintod, az alatt is lesz 1 csavar
az ajtónyitónál lesz egy kics takaró, azt kipattintod, alatta lesz egy torx csavar

ha elektromos az ablakemelőd, akkor csak szét kell húzni a csatlakozót, ha tekerős, akkor kicsit kifeszíted a tekerőt és egy zégergyűrű szerű bitosítót kipattintasz belőle és lehúzod. ennél visszafele előszőr bepattintod a gyűrűt a tekerőbe, majd egy határozott mozdulattal visszapattintod a tengelyre
ezután egyszerűen leemelhető a kárpit
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
K.Ghia
Vendég
« Új hozzászólás #2917 Dátum: 2010.11.13 szombat, 12:58:57 »

az ajtókárpit körül(alul-2oladalt) 6db csillagcsavar van
a kapszkodó belső részét egy laposcsavarhúzóval kipattintod, az alatt is lesz 1 csavar
az ajtónyitónál lesz egy kics takaró, azt kipattintod, alatta lesz egy torx csavar

ha elektromos az ablakemelőd, akkor csak szét kell húzni a csatlakozót, ha tekerős, akkor kicsit kifeszíted a tekerőt és egy zégergyűrű szerű bitosítót kipattintasz belőle és lehúzod. ennél visszafele előszőr bepattintod a gyűrűt a tekerőbe, majd egy határozott mozdulattal visszapattintod a tengelyre
ezután egyszerűen leemelhető a kárpit
Köszönöm a gyors választ megyek neki is állok mert az idő is szép  Wink remélem megjavul a WD 40 től
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2918 Dátum: 2010.11.13 szombat, 13:08:52 »

Köszönöm a gyors választ megyek neki is állok mert az idő is szép  Wink remélem megjavul a WD 40 től
sok sikert a műtéthez wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #2919 Dátum: 2010.11.13 szombat, 15:38:43 »

Állítólag leállítás után az autó még futtat mindenféle ellenőrző programokat kb 50percig.
Nem a NASA űrrepülőgépe ez, csak egy autó. Meg van húzva egy relé, ennyi.
K115 Battery saver relay. A belső bizti tábla jobb felső sarkán.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #2920 Dátum: 2010.11.13 szombat, 15:39:53 »

Nem, hanem egyszerűen eltűnik az LCD-ről a kijelzett adat, aztán megint ott van. De annyira rövid időre, hogy ha éppen nem fixen nézed az óracsoportot, akkor fel sem tűnik. És ezzel együtt az egész műszerfal világítás is pislog egy alig észrevehetőt.
Én a feszszabályzóra tippelnék, de akkor folyamatosan változni kéne a fényerőknek, és lenne egyéb tünet is... Huh?
Többször tapasztaltam én is. Szerintem ne törődj vele. Ez ilyen és kész.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #2921 Dátum: 2010.11.13 szombat, 15:41:42 »

Mérje meg valaki lécci, lécci, lécci, lécci, lécci, lécci, lécci!  worship worship worship worship worship

20-30 szokott lenni, de 50mA alatt már teljesen jó.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #2922 Dátum: 2010.11.13 szombat, 16:38:51 »

20-30 szokott lenni, de 50mA alatt már teljesen jó.

Ma megcsináltam az 1 órás szünettel a mérést, amit javasoltál. Sajnos semmi nem változott!
Így nekiestem és kikötöttem a navis fejegységet, a kihangosítót és a riasztót.
Ezek után 160mA lett a nyugalmi áramfelvétel.
Itt elfogyott a tudományom...  falbav falbav rinya rinya
Naplózva
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #2923 Dátum: 2010.11.13 szombat, 16:48:02 »

Nem a NASA űrrepülőgépe ez, csak egy autó. Meg van húzva egy relé, ennyi.
K115 Battery saver relay. A belső bizti tábla jobb felső sarkán.

A motortérben lévő összes relét kihúztam szépen sorban, de semmi nem változott.
Az utastérben lévőt valahogy kihagytam...  falbav

Ez a relé mit csinál?
Mi lesz, ha egyszerűen kihúzom?
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #2924 Dátum: 2010.11.14 vasárnap, 09:09:30 »

A motortérben lévő összes relét kihúztam szépen sorban, de semmi nem változott.
Az utastérben lévőt valahogy kihagytam...  falbav

Ez a relé mit csinál?
Mi lesz, ha egyszerűen kihúzom?
Ez áramtalanítja a belsőtérvilágítás áramkörét. A múködését úgy is tesztelheted, hogy bekapcsolva hagyod a világítást, aminek egy idő után ki kell kapcsolnia.
A mérésnél ott futhattál hibába, hogy az árammérő sorbaiktatásakor megszakítod az áramellátást, és talán ilyenkor újraindul az egy óra. De ebben nem vagyok biztos.
Mindenesetre az jó mérés, ha be van kapcsolva a belső világítás, és a mérés közben meg vagy róla győződve, hogy nem világít.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
gaaboy
Vendég
« Új hozzászólás #2925 Dátum: 2010.11.14 vasárnap, 11:07:56 »

1. motorháztető felnyit
2. hűtőrács 2 pöcke kiszed
3. hűtőrács kiemel
4. lámpatest 2 rögzítő pálcája kiszed
5. lámpatest csatlakozója szétszed
6. lámpatest kiemel
7. helyzetjelzőt takaró kupakot elfordítod, kihúzod
8. lapos fogóval kihúzod a helyzetjelző foglalatát
9. kicseréled az izzót
10. elindulsz a listán visszafele és összerakod a kocsit

Koszonom szíííípen...egyszeru mint a pofony...  nyes
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #2926 Dátum: 2010.11.14 vasárnap, 18:27:17 »

Sziasztok!

Nem működik az első szélvédő fűtésem, a biztosítékok (mind a kettő) rendben, de a kapcsolót hiába is kapcsolnám nem történik semmi, a lámpácska sem gyullad fel és nem hallom hogy húzna a relé. Mit kellene megnézni?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2927 Dátum: 2010.11.14 vasárnap, 18:30:52 »

Sziasztok!

Nem működik az első szélvédő fűtésem, a biztosítékok (mind a kettő) rendben, de a kapcsolót hiába is kapcsolnám nem történik semmi, a lámpácska sem gyullad fel és nem hallom hogy húzna a relé. Mit kellene megnézni?
reléje jó?? a motortéri táblában van, esetleg nézd meg azt is. asszem ki lehet cserélni fényszóró reléjével

más a kapcsolót sikerült beszerelned??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #2928 Dátum: 2010.11.14 vasárnap, 18:47:34 »

reléje jó?? a motortéri táblában van, esetleg nézd meg azt is. asszem ki lehet cserélni fényszóró reléjével

más a kapcsolót sikerült beszerelned??

Szia!

A kapcsoló még nem került be, mert csúszik az ülésfűtés projekt. (A múltkori vízpumpa, szervó, termosztát + egyéb cserék kimerítették a keretet. Másra is kell költenem nem csak a Mondira)

Megnéztem a relét nem húz, de a cserélt másik sem. A relé vezérlése mehetett el, olyan mintha a kapcsolón sem lenne fesz. Minden más működik a középkonzolon csak ez nem.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2929 Dátum: 2010.11.14 vasárnap, 18:49:35 »

Megnéztem a relé nem húz, de a cserélt másik sem. A relé vezérlése mehetett el, olyan mintha a kapcsolón sem lenne fesz. Minden más működik a középkonzolon csak ez nem.
nálam is ez van, hiába tettem be a kapcsolót, nem húzza meg a relét, nem megy a visszajelzője, viszont szépen világít rajta a piktogram
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #2930 Dátum: 2010.11.14 vasárnap, 18:52:17 »

nálam is ez van, hiába tettem be a kapcsolót, nem húzza meg a relét, nem megy a visszajelzője, viszont szépen világít rajta a piktogram

Ezek a kapcsolók kiszedhetőek elölről is, vagy szét kell szedni a középkonzolt?
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #2931 Dátum: 2010.11.14 vasárnap, 19:00:29 »

nálam is ez van, hiába tettem be a kapcsolót, nem húzza meg a relét, nem megy a visszajelzője, viszont szépen világít rajta a piktogram

Szia Zsolt!

Küldtem egy pü-t nézd meg légyszíves. A kapcsolók kiszereléséről tudsz valamit mondani?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2932 Dátum: 2010.11.14 vasárnap, 19:12:01 »

Ezek a kapcsolók kiszedhetőek elölről is, vagy szét kell szedni a középkonzolt?
csakis előről szedhetők ki, egy lapos csavarhúzóval benyúlsz a vizszintes illesztésnél, és óvatosan kibillented. utána ki kell venni a vakdugót és bele tudod tenni a kapcsolót. egy határozott mozdulattal le kell húzni a fedlapot a vakdugóról, majd a maradék részt 4 kis fül tartja, azt óvatosan kiszeded. (én nem szenvedtem vele, hanem letörtem azokat a kis pöcköket a vázról, anélkül is stabilan áll nálam). ezután leszeded a kapcsolóról is a fedlapot, berakod a vázba, ha bepattant, akkor visszarakod rá a fedlapot és készen is vagy
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mondy2002
Vendég
« Új hozzászólás #2933 Dátum: 2010.11.15 hétfő, 00:08:18 »

Üdv Mindenkinek!
A segitségetek szeretném kérni.
2002-es Mondeom van amiben manuális klima van, Hogy lehet
digitklimát rakatni bele? És mi kell hozzá? Csak a belső középkonzol vagy más is?
Válaszotok előre is köszönöm!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #2934 Dátum: 2010.11.15 hétfő, 08:33:29 »

2002-es, digitklimas Ghiaban teljesen automata uzemmodban azt csinalja a cucc, hogy eloszor felforral ugy 3-4 percig, azutan meg kuld egy hideg zuhanyt masik 4-5 percig. Ez normalis? Ha nem, mit kellene megnezni? A masik autoban eszre sem veszem, hogy dolgozik a klima, csak azt, hogy annyi fok van, amit beallitottam.

THX!

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #2935 Dátum: 2010.11.15 hétfő, 13:12:58 »

2002-es, digitklimas Ghiaban teljesen automata uzemmodban azt csinalja a cucc, hogy eloszor felforral ugy 3-4 percig, azutan meg kuld egy hideg zuhanyt masik 4-5 percig. Ez normalis? Ha nem, mit kellene megnezni? A masik autoban eszre sem veszem, hogy dolgozik a klima, csak azt, hogy annyi fok van, amit beallitottam.

THX!

AndyA

Talan elkoszolodott a belso homerseklet jeladod, a jobb terdednel van a kormanynal. Ovatosan szedd ki, es pucold ki.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #2936 Dátum: 2010.11.15 hétfő, 13:15:49 »

Talan elkoszolodott a belso homerseklet jeladod, a jobb terdednel van a kormanynal. Ovatosan szedd ki, es pucold ki.

Vagy egesz uton a gazzal egyutt azt is "nyomtam". :-) Majd megnezem, hogy milyen az ulespoziciom.

De mintha lenne egy homero a plafonon is, a lampa toveben, nem?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #2937 Dátum: 2010.11.15 hétfő, 13:22:39 »

Meg egy elektromos kerdes:

Hol talalok arrol reszletesebb infot, hogy milyen izzok valok az autoba? Az alapvetoeket tudom, fenyszoro, tompitott stb., de pl. muszerfalban, belso vilagitasban, labter vilagitasban, csomagterben?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #2938 Dátum: 2010.11.15 hétfő, 13:47:15 »

Vagy egesz uton a gazzal egyutt azt is "nyomtam". :-) Majd megnezem, hogy milyen az ulespoziciom.

De mintha lenne egy homero a plafonon is, a lampa toveben, nem?

AndyA

az a tel. kihangosító mikrofon helye a plafonon...
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
szg
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164


E-mail
« Új hozzászólás #2939 Dátum: 2010.11.15 hétfő, 15:05:16 »

Kell hozzá

-digitklíma vezérlő
- belső hőmérő
- napfény érzékelő
- digitklímához való belső ventillátor vagy köztes kapcsoló elektronika. A ventillátorból az angol nem jó.

Sz.G.



Üdv Mindenkinek!
A segitségetek szeretném kérni.
2002-es Mondeom van amiben manuális klima van, Hogy lehet
digitklimát rakatni bele? És mi kell hozzá? Csak a belső középkonzol vagy más is?
Válaszotok előre is köszönöm!
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #2940 Dátum: 2010.11.15 hétfő, 15:31:11 »

Vagy egesz uton a gazzal egyutt azt is "nyomtam". :-) Majd megnezem, hogy milyen az ulespoziciom.

De mintha lenne egy homero a plafonon is, a lampa toveben, nem?

AndyA

A muszerfal burkolatan (alson a kormanyoszlop magassagaban) van egy kis racs, a mogott van, a kormanyoszlop jobb oldalan a terded magassagaban kb. jo koszos tud lenni...
Naplózva
Mondy2002
Vendég
« Új hozzászólás #2941 Dátum: 2010.11.15 hétfő, 17:25:58 »

Sziasztok!

Köszi a választ!
Jó lenne ezeket a digit klimához egy helyen megvenni, gondolom ha van ilyen bontott mondeó abba bent van az összes
olyan elem ami kellene egy ilyen átalakításhoz. Ha valaki tud olyan mondeót amit bontanak és digit klimás volt engem
érdekelne!!! Előre is köszi a válaszokat!

Robi
Naplózva
Tomy
Vendég
« Új hozzászólás #2942 Dátum: 2010.11.16 kedd, 17:26:23 »

Sziasztok!

Tudna valaki segíteni abban, hogy a vezető ülésnél lévő ablakemelő nem húzza fel automatikusan az ablakot, hiába nyomom meg az úgynevezett 2.kapcsolást amikor automatán húzná, ez nem működik. Természetesen a távirányítóval se húzza fel. Az összes többi működik.
Esetleg ha kapcsolót kell cserélni, tudna valaki ajánlani olcsóbb beszerzési helyet?
Előre is köszönöm.

Tomy
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #2943 Dátum: 2010.11.16 kedd, 17:58:14 »

Sziasztok!

Tudna valaki segíteni abban, hogy a vezető ülésnél lévő ablakemelő nem húzza fel automatikusan az ablakot, hiába nyomom meg az úgynevezett 2.kapcsolást amikor automatán húzná, ez nem működik. Természetesen a távirányítóval se húzza fel. Az összes többi működik.
Esetleg ha kapcsolót kell cserélni, tudna valaki ajánlani olcsóbb beszerzési helyet?
Előre is köszönöm.

Tomy

Szia!

Szerintem programozd újra. Felhúzod, majd rányomsz egy fel parancsot 2-3 mp-ig tartva - kicsit feljebb kell menjen az ablak - és ezt követően jónak kellene lennie.
Naplózva
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #2944 Dátum: 2010.11.16 kedd, 22:49:24 »

Ez áramtalanítja a belsőtérvilágítás áramkörét. A múködését úgy is tesztelheted, hogy bekapcsolva hagyod a világítást, aminek egy idő után ki kell kapcsolnia.
A mérésnél ott futhattál hibába, hogy az árammérő sorbaiktatásakor megszakítod az áramellátást, és talán ilyenkor újraindul az egy óra. De ebben nem vagyok biztos.
Mindenesetre az jó mérés, ha be van kapcsolva a belső világítás, és a mérés közben meg vagy róla győződve, hogy nem világít.

Sakos!

Köszönöm a tippet!
Egyenlőre nem tudtam még kipróbálni, mert az asszony hajtja a gépet folyamatosan és mostanában már korán sötétedik. Az eredeti mérésnél odafigyeltem arra, hogy mikor a műszert rárakom, akkor nem szakadjon meg az áramkör. Lekötöttem a sarut és egy bikakábellel kötöttem össze az aksival. Vártam 2 órát és utána a bikakábellel párhuzamosan raktam rá a műszert és  ezután vettem le bikakábelt.
Naplózva
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #2945 Dátum: 2010.11.17 szerda, 09:38:05 »

nemreg szetkeptam a kocsi muszerfalat. Egy egot kellett cserelni ami az uzemanyagorat vilagitja meg, egyuttal kicsit kipucoltam a tobbi reszt is.

Hat, a kilometeroras doboz az valami rettenetesen tre' munka. Hatul szinte 2 mm hezag van korbe korbe, ahol a por es egyeb anyagok ki-be jarkalnak es ez belul meg is latszik. Autoiparban dolgoztam 5 evig ilyen termekeket gyartva es sehol nem tapasztaltam ilyen osszerakasi modot.
Azt ne mondjatok hogy ott  hianyzik nekem valami garnitura/tomites.....

A legkondi/radio alatt talaltam 2/3 csatlakozot ami nincs bekotve, egy "buta" csatlakozoba vannak bedugva hogy ne zorogjenek. Ez mit jelent? Hogy elmeletileg a kocsi meg tudna valamit csak nem volt beszerelve? Pl elso ablakfutes v mi lehet meg ott...
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #2946 Dátum: 2010.11.17 szerda, 12:32:52 »

A legkondi/radio alatt talaltam 2/3 csatlakozot ami nincs bekotve, egy "buta" csatlakozoba vannak bedugva hogy ne zorogjenek. Ez mit jelent? Hogy elmeletileg a kocsi meg tudna valamit csak nem volt beszerelve? Pl elso ablakfutes v mi lehet meg ott...

Ott szerintem az ulesfutes kapcsoloja lenne, ha lenne.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #2947 Dátum: 2010.11.17 szerda, 12:34:34 »

Sakos!

Köszönöm a tippet!
Egyenlőre nem tudtam még kipróbálni, mert az asszony hajtja a gépet folyamatosan és mostanában már korán sötétedik. Az eredeti mérésnél odafigyeltem arra, hogy mikor a műszert rárakom, akkor nem szakadjon meg az áramkör. Lekötöttem a sarut és egy bikakábellel kötöttem össze az aksival. Vártam 2 órát és utána a bikakábellel párhuzamosan raktam rá a műszert és  ezután vettem le bikakábelt.
Akkor az eljárás korrekt volt. Ne feledkezz meg az elektromos áram hőhatásáról. Amelyik relé folyamatosan meg van húzva, az 1-2W-ot fogyaszt, így  tapinthatóan melegszik.
Ha más lenne az áramnyelő, a biztosítékok kihuzogatásával lehet szűkíteni a kört.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #2948 Dátum: 2010.11.17 szerda, 22:34:42 »


A legkondi/radio alatt talaltam 2/3 csatlakozot ami nincs bekotve, egy "buta" csatlakozoba vannak bedugva hogy ne zorogjenek. Ez mit jelent? Hogy elmeletileg a kocsi meg tudna valamit csak nem volt beszerelve? Pl elso ablakfutes v mi lehet meg ott...

A 2/3 csatlakozó pontosan mit jelent? 2 vagy 3 eres kábel megy bele?
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
octavia1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 256



E-mail
« Új hozzászólás #2949 Dátum: 2010.11.17 szerda, 23:42:20 »

Hali

Szeretném megkérdezni /inkább megtudni/, hogy valaki próbálta-e már leszedni a combi hátsó lámpáinak a
külső /színes/ fedelét. Ha igen, mennyi sikerrel és hogyan.
Köszi
Üdv Bandi
Naplózva

2004 nov. Mondeo turnier 2.0 TDCI 96kW autom. fekete "gyöngy" EGR Újra ON
Oldalak: 1 ... 52 53 54 55 56 57 58 [59] 60 61 62 63 64 65 66 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.074 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.