Kedves Klubtársaim, gazdasági megfontolásokból (
) (de: nem minden áron és mindenkinek - ezért csak itt hirdetem) fiatalabbra cserélem nagyon szeretett és karbantartott, első "manager" autómat.
WF0GXXGBBG8D08521. (az etisben utána nézhettek). Az ott található adatokban annyi a változás, hogy kapott egy mankókereket és az fx navi egy somasoft-os sw-update-et. Jelenleg 203ekm-et mutat az óra, friss vizsgával.
Emlékezetből az eddigi karbatartások:
-vétel előtt egy generátor csere
-2012.10. hó - akku csere (számla megvan)
-20ekm-enként a szokásos
-óra szerinti 120ekm-nél vezérműszíj+vízpumpa&co. (szeretek nyugodtan aludni)
-140ekm kt+lk csere+ -ugyanekkor váltójavítás
-145ekm-nél izzítógyertyák csere
-160ekm hátsó fékbetétek
-190ekm körül önindító csere
-200ekm első tárcsák+betétek
Mint látjátok, az autó 2008. augusztusi. Első tulajdonos a K+S... GmbH volt, akiket 2012ben a BoschCar Gmbh vett meg Németországban és onnan hozták az autót. Vszinű 100-150ekm lett visszatererve. Mióta nálam van (úgy, mint a menhelyi kutyánk) mindenből a legjobbat kapta, hiszem, nem titok, ezzel kerestem a kenyerem és a család téli/nyári vakációira is ő vitt minket. Persze az utóbbi 6 év nem múlt el sérülések nélkül:
-a csomitér ajtó fényezve volt (lásd ivanics szfvár állopot felmérő 2012), mely fényezést ismételni kell majd (erről küldök képet)
-továbbá vki nekitolatott a hátsó lökösnek (kis hiba, de meg kell említeni, képet szintén küldök)
-és a csomagtartó kárpiton van egy kis folt, ahova belefolyt a pálmatext ragasztó (képet küldök)
Más igazából nincs.
Ja és az ár: 2M. Ezt onnan találtam ki, hogy a hahu-n található ilyen jellegű autókra rászűrtem és ebből a legolcsóbbat vettem
iránymutatóként.
Hát ennyi. Írjatok vagy hívjatok (70/36-55-948), ha szerető gazdája lennétek b4k-nak.
Laci
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.huA képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.huA képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.huA képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu