Sziasztok,
9 éve vagyunk együtt, most jött el az ideje, hogy új gazdát keressek neki. Az utód is mondi lesz, mk IV-est fogok nézni, addig szerencsére cégautót tudok használni.
Fent van a hahu-n a hirdetés:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_ghia_xenon.bor.gondos_tulajdonostol-8525866 Régi kollégák biztos emlékeznek a sörpadokra és asztalokra, amiket a találkozókra vittem vele... :-) 40-en tudtunk rájuk csüccsenni és falatozni...
Mostanában már csak olvastam a fórumot, nem voltak kérdéseim. Szerencsére olyan hiba sem volt, amire a fórumon kellett volna érdeklődni.
Az autóról: Viszonylag kevés baj volt vele, a porlasztókat 2009-ben cseréltem (fox volt a forrás), a kuplung és a lendkerék kombó is frissítve. Egyszer volt főtengely jeladó hiba (5e Ft volt a cucc), egyedül ekkor állt le velem, de beindult és lábon bementünk a külső váci úti márkaszervizbe. A csúcsok cseréjekor is saját lábán közlekedett.
2006 januárban vettem, a klímakompresszort kellett akkor javítani, azóta is jól működik.
Minden olajcserénél diagnosztikát kapott, csak átmeneti hibakódjai voltak.
Két éve belement egy teherautó dugóban araszoláskor a hátuljába (kb. 10km/h sebességgel), ezért cseréltem a csomagtér ajtót egy másik gyári ajtóra (bontott, azonos évjáratú fekete kocsiról, fényezni nem kellett). A lökhárító is ekkor sérült, de nem cseréltem csak javíttattam, mert nem találtam értelmes áron 4 szenzoros példányt.
Vaskos mappában a szervizszámlák, még vaskosabb csomag az üzemanyag számlák. Gázolajat csak OMV-től kapott, mert az üzemanyagellátó rendszer esetleges hibájakor az OMV felé így van esélyem ügyeket intézni. Eddig nem volt gond az üa. rendszerrel, a számlák csak gyűlnek, az elsők már lassan nem is olvashatók...
A kocsit eredetileg is magamnak és hosszú távra vettem, ennek szellemében gondoztam. Aki tudja, hogy ez mit jelent, az megérti miért van sok számlám a kocsihoz és miért javíttattam meg olyan dolgokat is, amik egy átlagos (vagy inkább lelakott) kocsiban még évekig megmaradnak. Ez ad magyarázatot a hirdetésben szereplő árra is.
A kocsin nincs és nem is volt semmilyen tuning vagy átalakítás, szerintem a legbiztosabban és legnyugodtabban a gyári alkatrészekkel és beállításokkal lehet élni.
Ha kérdés van szívesen válaszolok. Akinek van kedve, az javaslatokat és észrevételeket küldhet.
email:
pimpa007@freemail.hu.
Tel. +36-30-428-9112