Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 15:58:52 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: [1]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Mk-2,kombi,hátsó rugó.  (Megtekintve 2615 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
Toy
Vendég
« Dátum: 2014.12.19 péntek, 13:41:35 »

Sziasztok! Keresek mk-2,kombihoz,gyári rugókat,hátra!   Tudja valaki,hogy volt e választható lehetőség a gátlót és a rugókat tekintve? Most,hogy lengéscsillapítót cseréltem,ami gyári volt még,sajnos egy normál gátló került be és így máris lejjebb ült az autó és brutálisan a kerekekre ereszkedik a kasztni,ha 4-5-en beülünk. :-( Ez így olyan,mintha sedanban ülnénk. Semmi teherbírás! :-(  Szerintetek?
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #1 Dátum: 2014.12.19 péntek, 14:31:09 »

Szia!
Én pár éve cseréltettem rugót, vmi utángyártottra, pláne erősített, mert nem sokkal drágább.
Xart sem ért, 1 éven belül ült az autó shegge, és fekvőrendőrnél vertem oda a horog alját, csakúgy mint előtte.
Én akkor légrugóban gondolkoztam, de a szerelő lebeszélt.
A mostani autónak is ül a shegge kis pakolás után, ebbe sztem légrugó fog kerülni...
Vagy vmi márkás garantáltan jó rugó
Üdv, Ferqó
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Toy
Vendég
« Új hozzászólás #2 Dátum: 2014.12.19 péntek, 14:46:57 »

Szia!
Én pár éve cseréltettem rugót, vmi utángyártottra, pláne erősített, mert nem sokkal drágább.
Xart sem ért, 1 éven belül ült az autó shegge, és fekvőrendőrnél vertem oda a horog alját, csakúgy mint előtte.
Én akkor légrugóban gondolkoztam, de a szerelő lebeszélt.
A mostani autónak is ül a shegge kis pakolás után, ebbe sztem légrugó fog kerülni...
Vagy vmi márkás garantáltan jó rugó
Üdv, Ferqó



 Szia! Értem. Nos,elég elszomorító a helyzet mert sok tízezerért,nem tudok normális,vagy ugyan olyan lengéscsillapítót venni,mint ami kikerült belőle. Valami nagyon extrás lehetett és gyári is ráadásul! Sajnos,senki nem látott még ilyet és nem is találok róla semmit sem.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #3 Dátum: 2014.12.19 péntek, 14:49:29 »


 Szia! Értem. Nos,elég elszomorító a helyzet mert sok tízezerért,nem tudok normális,vagy ugyan olyan lengéscsillapítót venni,mint ami kikerült belőle. Valami nagyon extrás lehetett és gyári is ráadásul! Sajnos,senki nem látott még ilyet és nem is találok róla semmit sem.
Aha, szóval neked nem is a rugóval van bajod
ÉN bontott csillapított tettem bele, új rugóval, de úgy jártam ahogy írtam
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Toy
Vendég
« Új hozzászólás #4 Dátum: 2014.12.19 péntek, 14:58:10 »

Aha, szóval neked nem is a rugóval van bajod
ÉN bontott csillapított tettem bele, új rugóval, de úgy jártam ahogy írtam

 Igen,nem a rugóval van a bajom nevezetesen,hanem avval a lengéscsillapítóval,ami újonnan került bele. Normál,kombiba való,Monroe Original típust kapott az autó. De ahogy 4 kerékre került az autó,máris lejjebb ült az egész hátulja,úgy,hogy még súj sincs benne. 4,vagy 5 személlyel pedig,szerintem nem is lehetne így használni már. Most úgy viselkedik,mint ha sedánom lenne.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #5 Dátum: 2014.12.19 péntek, 15:31:05 »

Igen,nem a rugóval van a bajom nevezetesen,hanem avval a lengéscsillapítóval,ami újonnan került bele. Normál,kombiba való,Monroe Original típust kapott az autó. De ahogy 4 kerékre került az autó,máris lejjebb ült az egész hátulja,úgy,hogy még súj sincs benne. 4,vagy 5 személlyel pedig,szerintem nem is lehetne így használni már. Most úgy viselkedik,mint ha sedánom lenne.
Passz. Csak olyan bölcseket tudnék rá mondani, ami sztem magadtól is eszedbe jut. Vidd vissza, hasonlítsd össze ezzel azzal, stb.
Szerelő mit mond rá? Vagy te csináltad?
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
cruiser
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208



« Új hozzászólás #6 Dátum: 2014.12.20 szombat, 01:22:05 »

Sziasztok! Keresek mk-2,kombihoz,gyári rugókat,hátra!   Tudja valaki,hogy volt e választható lehetőség a gátlót és a rugókat tekintve? Most,hogy lengéscsillapítót cseréltem,ami gyári volt még,sajnos egy normál gátló került be és így máris lejjebb ült az autó és brutálisan a kerekekre ereszkedik a kasztni,ha 4-5-en beülünk. :-( Ez így olyan,mintha sedanban ülnénk. Semmi teherbírás! :-(  Szerintetek?

Több megoldás is létezik a problémádra.

- Lehet kapni kis gumi távtartókat a rugó menetei közé, amik nem hagyják a rugót összeülni terhelésnél.
- Létezik univerzális légrugó, amit a spirálrugó belsejébe kell rakni, és kívánt keménységűre lehet fújni.
- A meglévő rugók kovácsolása és/vagy a telók keményítése.
- Fém pogácsák gyártása a rugók alá, ami kiemeli az autó seggét.
- Nagyobb kerekek/ballonosabb gumik a nagyobb hasmagasságért.
- Más autó rugói, telói, amik terhelhetőbbek, pl. kisteherautóé.

MK1 kombiból vannak eladó rugóim, ha akarsz kísérletezni.
Naplózva

MK1 MK2 MK3 bontott alkatrészek
Toy
Vendég
« Új hozzászólás #7 Dátum: 2014.12.22 hétfő, 15:27:49 »

Több megoldás is létezik a problémádra.

- Lehet kapni kis gumi távtartókat a rugó menetei közé, amik nem hagyják a rugót összeülni terhelésnél.
- Létezik univerzális légrugó, amit a spirálrugó belsejébe kell rakni, és kívánt keménységűre lehet fújni.
- A meglévő rugók kovácsolása és/vagy a telók keményítése.
- Fém pogácsák gyártása a rugók alá, ami kiemeli az autó ***ét.
- Nagyobb kerekek/ballonosabb gumik a nagyobb hasmagasságért.
- Más autó rugói, telói, amik terhelhetőbbek, pl. kisteherautóé.

MK1 kombiból vannak eladó rugóim, ha akarsz kísérletezni.

 Szia! Köszi a lehetőségek sorolását! :-) Számomra a többsége,sufni tuning,így ezeket mellőzném. Gyári megoldás érdekel csak,ami megbízható és hosszú életű! Rugóval kísérleteznék inkább,de csak úgy teszem,ha nem kell előre kifizetni. Egyébként,köszi!
Naplózva
Döme
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101



E-mail
« Új hozzászólás #8 Dátum: 2014.12.26 péntek, 06:31:40 »

Szia! Köszi a lehetőségek sorolását! :-) Számomra a többsége,sufni tuning,így ezeket mellőzném. Gyári megoldás érdekel csak,ami megbízható és hosszú életű! Rugóval kísérleteznék inkább,de csak úgy teszem,ha nem kell előre kifizetni. Egyébként,köszi!
Szia!Nekem mk1-en volt,vastagabb hátsó rugó beszerelve futóműves által tette a dolgát rendesen,utána kipróbáltam a légrugót is az se volt "sufnituning".Asztalos a szakmám,helyszini szerelésre a fél aszt.műhelyt bepakoltam és semmi gond nem volt.Ha gondolod megkeresem őket.Az autót eladtam ,de előtte visszacseréltem a rugót az eredetire.Üdv:  Döme
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2003. 2.0 TDCI 96kW Turnier
Toy
Vendég
« Új hozzászólás #9 Dátum: 2015.01.02 péntek, 15:52:56 »

Szia!Nekem mk1-en volt,vastagabb hátsó rugó beszerelve futóműves által tette a dolgát rendesen,utána kipróbáltam a légrugót is az se volt "sufnituning".Asztalos a szakmám,helyszini szerelésre a fél aszt.műhelyt bepakoltam és semmi gond nem volt.Ha gondolod megkeresem őket.Az autót eladtam ,de előtte visszacseréltem a rugót az eredetire.Üdv:  Döme

 Szia!
Köszönöm szépen a lehetőséget,de ragaszkodom a gyári megoldáshoz inkább! :-)  Csak még azt nem tudom,hogy milyen az anyagvastagsága az én autóm,rugójának!
 B.U.É.K. !  wave wave wave
Naplózva
Oldalak: [1]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.055 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.