Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:53:58 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: [1]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Ford Mondeo 2.0 TDCI kombi eladó  (Megtekintve 10651 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
orion81
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Dátum: 2015.01.10 szombat, 20:18:57 »

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia_bwy-8586347

Üdv!
Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCI kombi családi autóm. Most műszakiztattam le (érv: 2016.12.17.) Olaj és szűrőcserék megtörténtek. Szeretném kisebbre cserélni, mert már nincs szükségem ilyen nagy autóra.
2. tulajdonos vagyok, 86e km-ig vezetett szervízkönyve van a kocsinak. Most 153e km van benne.
Sok-sok extrával rendelkezik:
tolatóradar, vonohorog, tempomat, ESP, ABS, fűthető ülések, elektromos tükrök, csomagtér rács, automata klíma, ködlámpa,gyári ford alufelni, lemzfelnin téli gumik (jelenleg ezzel fut), törzskönyv, 2 gyári kulcs.
A műszakin kiderült, hogy turbó problémái vannak, ezért ez minél hamarabb fel kellene újítanom, de én már nem szeretnék ezzel foglalkozni,illetve költeni rá, mivel kisebb autóra lenne szükségem.
Ha valakinek így is kellene hívjon, írjon, biztos meg tudunk egyezni.
Kisebb autót beszámítok, illetve érdekel.

Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #1 Dátum: 2015.01.10 szombat, 20:24:28 »

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia_bwy-8586347

Üdv!
Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCI kombi családi autóm. Most műszakiztattam le (érv: 2016.12.17.) Olaj és szűrőcserék megtörténtek. Szeretném kisebbre cserélni, mert már nincs szükségem ilyen nagy autóra.
2. tulajdonos vagyok, 86e km-ig vezetett szervízkönyve van a kocsinak. Most 153e km van benne.
Sok-sok extrával rendelkezik:
tolatóradar, vonohorog, tempomat, ESP, ABS, fűthető ülések, elektromos tükrök, csomagtér rács, automata klíma, ködlámpa,gyári ford alufelni, lemzfelnin téli gumik (jelenleg ezzel fut), törzskönyv, 2 gyári kulcs.
A műszakin kiderült, hogy turbó problémái vannak, ezért ez minél hamarabb fel kellene újítanom, de én már nem szeretnék ezzel foglalkozni,illetve költeni rá, mivel kisebb autóra lenne szükségem.
Ha valakinek így is kellene hívjon, írjon, biztos meg tudunk egyezni.
Kisebb autót beszámítok, illetve érdekel.



turbója lehet csak tisztításra szorul, de ha mégsem, 40-50 körül lehet hozzá jó állapotú bontottat találni, ha pedig az elektronikával van probléma, az is olcsón javítható.
Mi a gond ezzel,h kisebbet szeretnél? Fogyasztás? méretek?
Csak mert fogyasztás terén nem biztos,hogy ha kisebb autót veszel, az kevesebbet is fog enni.
Ja,ezek a kérdések nem kötözködéből kerültek ám ide.  vigyor3 wave
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2 Dátum: 2015.01.11 vasárnap, 09:50:28 »

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia_bwy-8586347

Üdv!
Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCI kombi családi autóm. Most műszakiztattam le (érv: 2016.12.17.) Olaj és szűrőcserék megtörténtek. Szeretném kisebbre cserélni, mert már nincs szükségem ilyen nagy autóra.
2. tulajdonos vagyok, 86e km-ig vezetett szervízkönyve van a kocsinak. Most 153e km van benne.
Sok-sok extrával rendelkezik:
tolatóradar, vonohorog, tempomat, ESP, ABS, fűthető ülések, elektromos tükrök, csomagtér rács, automata klíma, ködlámpa,gyári ford alufelni, lemzfelnin téli gumik (jelenleg ezzel fut), törzskönyv, 2 gyári kulcs.
A műszakin kiderült, hogy turbó problémái vannak, ezért ez minél hamarabb fel kellene újítanom, de én már nem szeretnék ezzel foglalkozni,illetve költeni rá, mivel kisebb autóra lenne szükségem.
Ha valakinek így is kellene hívjon, írjon, biztos meg tudunk egyezni.
Kisebb autót beszámítok, illetve érdekel.


a műszakin? az hogy?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
orion81
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #3 Dátum: 2015.01.12 hétfő, 18:26:55 »

Elég érdekes dolgokat csinált az autó. Műszaki előtt pár héttel visszaesett a teljestmény, de amint leállítottam és újraindítottam megint ment mint a villám. Azonban egy idő után már villogni kezdett az izzitószál is. De ha mentem vele kb 20 km utána újra minden a normális volt. Vittem műszakira, mondtam nézzék át, de valamiért akkor abban a pár napban megint nem jött elő a hiba, illetve volt valami hibakód ami đturbóra utalt, de menet közbeni diagnosztikával se mutatott semmi eltérést.
Azóta eltelt 1 hónap és egyszer csak kopogni kezdett a motorház alatt valam, teljesítmény elment, és füst. Megáll, újraindít és újra mint a kisangyal.
Miután így nem túl üzembiztos megpróbálom eladni, mert ki tudja mennyit kell rákölteni...De...mégiscsak úgy döntöttem tegnap elviszem szerelőhöz, aki kiszerelte a turbót, holnap néznek rá.
Előzetesen azt mondták hogy a turbó jó, csak valami szabályzó vagy valami be van ragadva, nem húz át, illetve néha igen (akkor jó) néha nem (akkor füstől mint az állat, merthát nem megy)
Holnap minden kiderül. De egyébként ha megszereltetem akkor s továbbra is eladó sorba kerül.
min 1.6 benzines kis városi autót szeretnék, ami naponta bevisz dolgozni meg vissza (50 km).
Naplózva
Mike31
Vendég
« Új hozzászólás #4 Dátum: 2015.01.12 hétfő, 20:34:49 »

Elég érdekes dolgokat csinált az autó. Műszaki előtt pár héttel visszaesett a teljestmény, de amint leállítottam és újraindítottam megint ment mint a villám. Azonban egy idő után már villogni kezdett az izzitószál is. De ha mentem vele kb 20 km utána újra minden a normális volt. Vittem műszakira, mondtam nézzék át, de valamiért akkor abban a pár napban megint nem jött elő a hiba, illetve volt valami hibakód ami đturbóra utalt, de menet közbeni diagnosztikával se mutatott semmi eltérést.
Azóta eltelt 1 hónap és egyszer csak kopogni kezdett a motorház alatt valam, teljesítmény elment, és füst. Megáll, újraindít és újra mint a kisangyal.
Miután így nem túl üzembiztos megpróbálom eladni, mert ki tudja mennyit kell rákölteni...De...mégiscsak úgy döntöttem tegnap elviszem szerelőhöz, aki kiszerelte a turbót, holnap néznek rá.
Előzetesen azt mondták hogy a turbó jó, csak valami szabályzó vagy valami be van ragadva, nem húz át, illetve néha igen (akkor jó) néha nem (akkor füstől mint az állat, merthát nem megy)
Holnap minden kiderül. De egyébként ha megszereltetem akkor s továbbra is eladó sorba kerül.
min 1.6 benzines kis városi autót szeretnék, ami naponta bevisz dolgozni meg vissza (50 km).

Cseréld el velem a járgányod.  nyes Nekem kis 1.6-os kombim van. No de komolyra fordítva a szót, nagyon értékelendő - és becsülendő dolog - hogy leírod az autó hibáit őszintén...Sajnos sokan NEM írják le, és nem mondják el. hehe Amikor meg észreveszem, akkor meg jön a szokásos duma "Eddig nem csinálta" Pedig jó volt stb. Véleményem szerint, ha már az oldalon regizve vagy, ne add el. Itt majdnem az összes hiba le van írva, és megoldás is van szerintem a 98%-ra. Te tudod. Wink Szerintem egy típustársad szívesen segít, de a másik topikba.

Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5 Dátum: 2015.01.13 kedd, 06:34:03 »

Elég érdekes dolgokat csinált az autó. Műszaki előtt pár héttel visszaesett a teljestmény, de amint leállítottam és újraindítottam megint ment mint a villám. Azonban egy idő után már villogni kezdett az izzitószál is. De ha mentem vele kb 20 km utána újra minden a normális volt. Vittem műszakira, mondtam nézzék át, de valamiért akkor abban a pár napban megint nem jött elő a hiba, illetve volt valami hibakód ami đturbóra utalt, de menet közbeni diagnosztikával se mutatott semmi eltérést.
Azóta eltelt 1 hónap és egyszer csak kopogni kezdett a motorház alatt valam, teljesítmény elment, és füst. Megáll, újraindít és újra mint a kisangyal.
Miután így nem túl üzembiztos megpróbálom eladni, mert ki tudja mennyit kell rákölteni...De...mégiscsak úgy döntöttem tegnap elviszem szerelőhöz, aki kiszerelte a turbót, holnap néznek rá.
Előzetesen azt mondták hogy a turbó jó, csak valami szabályzó vagy valami be van ragadva, nem húz át, illetve néha igen (akkor jó) néha nem (akkor füstől mint az állat, merthát nem megy)
Holnap minden kiderül. De egyébként ha megszereltetem akkor s továbbra is eladó sorba kerül.
min 1.6 benzines kis városi autót szeretnék, ami naponta bevisz dolgozni meg vissza (50 km).

a turbó elektronika javítható,akár házilag is.....de egy tisztítás a turbóra nem árt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
orion81
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #6 Dátum: 2015.01.13 kedd, 13:11:22 »

Köszi a válaszod!

Igen, lehet hogy csak egy tisztítás lesz, most várom a turbós telefonhívását. 35-110e -ig mondták a javítás költségét hibától függ. Szerencsére a másik "hiba" a részecskeszűrő amitől rettegtem mert már egyszer tönkre vágódott az a gond most nem áll fent, azzal rendben van minden.

Egyébként eddig (4 éve van nálam) ez a 2 javítani való volt/van  + még a hűtő ventilátor ment tönkre azt kellet kicseréltetni.

Az a baj, hogy meglennék én turbó meg részecskeszűrő nélkül is, de ha már egyszer belerakták ebbe az autóba nem tudok mit kezdeni.
Tehát még továbbra is fennáll az eladás, mert egy kisebb autóval is meglennék (szóval ha nincs turbó és nincs részecskeszűrő benne akkor már 2 hibalehetőséget kizártam). Tudom van még kb 1000 féle hiba ami még előjöhet egy autón.

Rettegve várom az árat, de sajnos én meg olyan helyen lakok ahol kocsi nélkül nem nagyon lehet meglenni, illetve 2 gyerköcöt fuvarozok nap mint nap + Pest melóhelyre bejárás.  Tongue
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7 Dátum: 2015.01.13 kedd, 13:36:13 »

Köszi a válaszod!

Igen, lehet hogy csak egy tisztítás lesz, most várom a turbós telefonhívását. 35-110e -ig mondták a javítás költségét hibától függ. Szerencsére a másik "hiba" a részecskeszűrő amitől rettegtem mert már egyszer tönkre vágódott az a gond most nem áll fent, azzal rendben van minden.

Egyébként eddig (4 éve van nálam) ez a 2 javítani való volt/van  + még a hűtő ventilátor ment tönkre azt kellet kicseréltetni.

Az a baj, hogy meglennék én turbó meg részecskeszűrő nélkül is, de ha már egyszer belerakták ebbe az autóba nem tudok mit kezdeni.
Tehát még továbbra is fennáll az eladás, mert egy kisebb autóval is meglennék (szóval ha nincs turbó és nincs részecskeszűrő benne akkor már 2 hibalehetőséget kizártam). Tudom van még kb 1000 féle hiba ami még előjöhet egy autón.

Rettegve várom az árat, de sajnos én meg olyan helyen lakok ahol kocsi nélkül nem nagyon lehet meglenni, illetve 2 gyerköcöt fuvarozok nap mint nap + Pest melóhelyre bejárás.  Tongue
nem akarlak letörni, de egy turbo takarításért 35eft szomoru1 másfelől még nem hallottam idehaza sikeres turbo szakértőről akinek megbízható lenne a munkája, sem felújításban, sem átalakításban. kínai alkatrészeket használnak, mert az olcsó, cserébe nem túl tartós. itt van ez, ~56eft, otthon összerakható és akkor van egy új turbod az itthoni ár feléért. http://www.ebay.co.uk/itm/MONDEO-JAGUAR-TURBO-TURBOCHARGER-CARTRIDGE-2-0-TDCi-115ps-125ps-130ps-ELECTRONIC-/290930293772?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Model%3AMondeo&hash=item43bccbfc0c

megbízható bontóstól(Motorcraft, mk2) 35-40eft egy jóállapotú keveset futott turbo, még ha nem is elektromos szabályzású, akkor is a tiedről át lehet tenni amit kell és akkor pici pénzből rendbe lett rakva. felrakni szerelő 10-15eft-ért felrakja, ha te nem tudod megoldani.

másfelől többe fog kerülni az új autót átiratni, mint amit fentebb leírtam neked. arról nem is beszélve, hogy ha most átülsz egy kisebbe, akkor lehet hogy pont fél év múlva fog kelleni egy nagyobb, akkor lehet megint cserélni
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.13 kedd, 13:37:53 írta HZsolt92 » Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8 Dátum: 2015.01.13 kedd, 13:40:04 »

Elég érdekes dolgokat csinált az autó. Műszaki előtt pár héttel visszaesett a teljestmény, de amint leállítottam és újraindítottam megint ment mint a villám. Azonban egy idő után már villogni kezdett az izzitószál is. De ha mentem vele kb 20 km utána újra minden a normális volt. Vittem műszakira, mondtam nézzék át, de valamiért akkor abban a pár napban megint nem jött elő a hiba, illetve volt valami hibakód ami đturbóra utalt, de menet közbeni diagnosztikával se mutatott semmi eltérést.
Azóta eltelt 1 hónap és egyszer csak kopogni kezdett a motorház alatt valam, teljesítmény elment, és füst. Megáll, újraindít és újra mint a kisangyal.
Miután így nem túl üzembiztos megpróbálom eladni, mert ki tudja mennyit kell rákölteni...De...mégiscsak úgy döntöttem tegnap elviszem szerelőhöz, aki kiszerelte a turbót, holnap néznek rá.
Előzetesen azt mondták hogy a turbó jó, csak valami szabályzó vagy valami be van ragadva, nem húz át, illetve néha igen (akkor jó) néha nem (akkor füstől mint az állat, merthát nem megy)
Holnap minden kiderül. De egyébként ha megszereltetem akkor s továbbra is eladó sorba kerül.
min 1.6 benzines kis városi autót szeretnék, ami naponta bevisz dolgozni meg vissza (50 km).

adok cserébe egy 1.6 benzin bmw 316 e36 coupe-t Cheesy
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
orion81
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #9 Dátum: 2015.01.13 kedd, 18:14:14 »

Azért abba zűrös lenne beszuszmákolni a 2 gyereket reggel 2 perc alatt...merthogy ennyi időm van rá.
De ha 2 ajtóval több lenne rajta... Grin
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #10 Dátum: 2015.01.13 kedd, 20:11:40 »

Azért abba zűrös lenne beszuszmákolni a 2 gyereket reggel 2 perc alatt...merthogy ennyi időm van rá.
De ha 2 ajtóval több lenne rajta... Grin

bocsánat, hogy én is belevau, de ez szerintem nem ghia. Turbóhibával, pedig piaci áron nehéz lesz eladni.
Naplózva
orion81
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #11 Dátum: 2015.01.14 szerda, 08:39:42 »

Már szerelőnél van az autó, elvitték a turbót javítani. Tehát ez még megcsináltatom és utána újra belevetem magam az eladásba.
Segíts már nekem légyszi akkor...honnan gondolod, hogy nem ghia. A törzskönyvén, az adatlapján, a forgalmiban sehol nem láttam semmit róla, de amikor megkérdeztem anno egy autószerelőt, hogy végül is milyen, ő azt mondta, hogy az ghia.
Mi a különbség?
Naplózva
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #12 Dátum: 2015.01.14 szerda, 08:56:51 »

Már szerelőnél van az autó, elvitték a turbót javítani. Tehát ez még megcsináltatom és utána újra belevetem magam az eladásba.
Segíts már nekem légyszi akkor...honnan gondolod, hogy nem ghia. A törzskönyvén, az adatlapján, a forgalmiban sehol nem láttam semmit róla, de amikor megkérdeztem anno egy autószerelőt, hogy végül is milyen, ő azt mondta, hogy az ghia.
Mi a különbség?
Középkonzol,belső lábtérvilágitás,ghia fémplakett a hátsó ajtókon,belső hátsó mennyezeti világitás +középen elől 2db oldalsó kiegészitő világitás,sötétedő belső visszapillantó tükör,alukerék,bőr seb.v.gomb,utasoldali deréktámasz,hátul középkartámasz pohártartos.....
a teljessé igénye nélkül. smile
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
orion81
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #13 Dátum: 2015.01.14 szerda, 08:58:11 »

Most olvastam utána a neten a ghia felszereltségnek.
Valóban nincs a kocsiba műfa berakás és ghia logókat sem látok, de a felszereltsége viszont "maximális". Mármint amit olvastam az ilyen autókról.
Akkor szerinted Ambiente vagy Trend vagy van még valami variáció. Azért kérdezek ennyit mert tényleg el akarom adni. Becsapni senkit nem akarok, normálisan akarom meghirdetni és nem akarok magyarázkodni senkinek, ha valamit elírtam a hirdetésben.
Egyébként már nagyon szeretnék túladni rajta, mert 2 hete bérautókázom ami elég költséges és a javítás sem lesz olcsó.
Szóval horror ez a történet már ...
Nem vagyok sajnos gazdag minden 1000 Ft számít, de most csak reménykedni tudok, hogy még ezt kifizetem és vége.
Naplózva
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #14 Dátum: 2015.01.14 szerda, 09:01:00 »

Most olvastam utána a neten a ghia felszereltségnek.
Valóban nincs a kocsiba műfa berakás és ghia logókat sem látok, de a felszereltsége viszont "maximális". Mármint amit olvastam az ilyen autókról.
Akkor szerinted Ambiente vagy Trend vagy van még valami variáció. Azért kérdezek ennyit mert tényleg el akarom adni. Becsapni senkit nem akarok, normálisan akarom meghirdetni és nem akarok magyarázkodni senkinek, ha valamit elírtam a hirdetésben.
Egyébként már nagyon szeretnék túladni rajta, mert 2 hete bérautókázom ami elég költséges és a javítás sem lesz olcsó.
Szóval horror ez a történet már ...
Nem vagyok sajnos gazdag minden 1000 Ft számít, de most csak reménykedni tudok, hogy még ezt kifizetem és vége.

A kasztni számot üst be az    " etis " -be és megtudod mivel jött le a kocsid..milyen a felszereltsége és a tipusa is.



Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #15 Dátum: 2015.01.14 szerda, 09:03:05 »

https://www.etis.ford.com/home.do
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #16 Dátum: 2015.01.14 szerda, 09:25:13 »

Már szerelőnél van az autó, elvitték a turbót javítani. Tehát ez még megcsináltatom és utána újra belevetem magam az eladásba.
Segíts már nekem légyszi akkor...honnan gondolod, hogy nem ghia. A törzskönyvén, az adatlapján, a forgalmiban sehol nem láttam semmit róla, de amikor megkérdeztem anno egy autószerelőt, hogy végül is milyen, ő azt mondta, hogy az ghia.
Mi a különbség?

látom, már megválaszolták. Kiváncsi vagyok mi volt a turbó hibája
Naplózva
orion81
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #17 Dátum: 2015.01.14 szerda, 20:49:53 »

Késő du hívott a szerelő. Az mondta:
"a turbó nyomást szabályozó szelep nem húz át, mert valami tömítés tönkrement benne, ezt kell cserélni és tisztítani: 19ezer Ft lesz." (remélem jól írtam), egyébként a turbónak semmi baja.
Ezen kívül még a sortömítést,az egr szelep tömítést és valami négyszögletes tömítést cselélnek benne.(ezeket én hozom az cuccott, mert amit kaptam árakat rá, mondtam hogy felejtős). Ja szőke vagyok és nő Smiley
Szóval 19e, 11e (tömítések) és kb 15 e munkadíj után igy állunk.
Továbbra is eladó a kocsi!!!!
Naplózva
orion81
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #18 Dátum: 2015.01.14 szerda, 21:15:05 »

Megnéztem a kocsit ebben a rendszerben.
Előzetes jellemzők
Gyártás dátuma:     05.04.2006
Gépkocsi típus:     Mondeo 2001-2007
Karosszéria kialakítás:     kombi
Változat:     40-es sorozat
Motor:     2.0L Duratorq DI HPCR (125PS)
Váltó:     6 sebességes, manuális MMT6
Hajtás:     LHD FWD
Tengely áttétel:     4.071/2.850
Emisszió:     IV. fokozat+ DPF kibocsátások
Légkondicionáló:     automatikus hőmérsékletszabályozás
Terület:     (+)"D"
Fényezés:     Kristály Ezüst (met)
Belső anyag:     Ink Blue Tria / Ebony

és egy oldalnyi felsorolás hogy mi van és mi nincs benne.
nekem még mindg nem egyértelmű hogy ghia vagy nem....
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #19 Dátum: 2015.01.15 csütörtök, 09:06:38 »

Megnéztem a kocsit ebben a rendszerben.
Előzetes jellemzők
Gyártás dátuma:     05.04.2006
Gépkocsi típus:     Mondeo 2001-2007
Karosszéria kialakítás:     kombi
Változat:     40-es sorozat
Motor:     2.0L Duratorq DI HPCR (125PS)
Váltó:     6 sebességes, manuális MMT6
Hajtás:     LHD FWD
Tengely áttétel:     4.071/2.850
Emisszió:     IV. fokozat+ DPF kibocsátások
Légkondicionáló:     automatikus hőmérsékletszabályozás
Terület:     (+)"D"
Fényezés:     Kristály Ezüst (met)
Belső anyag:     Ink Blue Tria / Ebony

és egy oldalnyi felsorolás hogy mi van és mi nincs benne.
nekem még mindg nem egyértelmű hogy ghia vagy nem....


40-es sorozat = Trend
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #20 Dátum: 2015.01.15 csütörtök, 10:31:56 »

Késő du hívott a szerelő. Az mondta:
"a turbó nyomást szabályozó szelep nem húz át, mert valami tömítés tönkrement benne, ezt kell cserélni és tisztítani: 19ezer Ft lesz." (remélem jól írtam), egyébként a turbónak semmi baja.
Ezen kívül még a sortömítést,az egr szelep tömítést és valami négyszögletes tömítést cselélnek benne.(ezeket én hozom az cuccott, mert amit kaptam árakat rá, mondtam hogy felejtős). Ja szőke vagyok és nő Smiley
Szóval 19e, 11e (tömítések) és kb 15 e munkadíj után igy állunk.
Továbbra is eladó a kocsi!!!!

hamár EGR, akkor dugóztasd le.
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #21 Dátum: 2015.01.15 csütörtök, 12:58:59 »

hamár EGR, akkor dugóztasd le.

szerelő úgysem fogja.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
kismisi
Vendég
« Új hozzászólás #22 Dátum: 2015.01.15 csütörtök, 14:34:34 »

Az 50-es sorozat az mi?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #23 Dátum: 2015.01.15 csütörtök, 14:36:58 »

Az 50-es sorozat az mi?

Ghia
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
orion81
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #24 Dátum: 2015.01.16 péntek, 12:58:24 »

Köszi, akkor Trend, csak jól fel van szerelve.
Az egr szelep már réges rég ki van iktatva, és meg is csinálták tisztítás után.
Turbó kész. Autót leveszem a lapról és indulok hétvégén nézelődni újért.
Köszi az eddigi segítséget!
Naplózva
Oldalak: [1]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.073 másodperc alatt készült el 26 lekéréssel.