Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:13:42
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo V.
>
Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
Oldalak:
1
...
6
7
8
9
10
11
12
[
13
]
14
15
16
17
18
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max (Megtekintve 331667 alkalommal)
0 Felhasználó és 11 vendég van a témában
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #600 Dátum:
2019.02.19 kedd, 13:23:30 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2019.02.19 kedd, 13:16:00
Nyarom kaptam kovet, javitottak, futoszal nem serult.
Nagyon nem mindegy hogy hol sérül az üveg és mekkora a sérülés. Nálam egyik esetben se játszott a javítási lehetőség.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
oszkaar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #601 Dátum:
2019.02.19 kedd, 13:26:12 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2019.02.19 kedd, 13:16:00
Nyarom kaptam kovet, javitottak, futoszal nem serult.
Köszönöm a válaszokat.
Neked hol javították Zsolteey? Nálam ez céges lízing, cascós autó, gondolom a javítást is akkor úgy érdemes és csak olyan helyen, ahol valóban garancia is érvényesíthető.
Gondolom az a fűtőszál sem egyetlen szál ott, ami ha egy helyen megsérül, akkor a teljes ablakfűtésnek annyi, nekem logikus lenne, hogy valahogyan zónákra van osztva.
Majd azért először megnézetem egy márkaszervizben.
Naplózva
2018 Ford Galaxy 2.0 TDCI Powershift 150Le
oszkaar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #602 Dátum:
2019.02.19 kedd, 13:28:08 »
Idézetet írta: titta - 2019.02.19 kedd, 12:40:42
Auto-Forthoz jelentettem be, még várom hogy mikor mehetek, nem tartanak raktáron szélvédőt. Ha jól értettem aamit Viktor mondott, megvették a Védgát utcai Autonett-et vagy mifene, valszeg ott fogják javítani. Átvétel előtt alaposan átnézem, az előző cserénél bár Ford-osat szereltek be, az alsó 10-15 cm-en erősen torzított, zavaró.
Majd légyszíves jelezz itt vissza, mi lett a végeredmény és mennyire leszel vele megelégedve. Amúgy is valszeg a váltómmal majd oda keveredek hozzájuk.
Naplózva
2018 Ford Galaxy 2.0 TDCI Powershift 150Le
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #603 Dátum:
2019.02.19 kedd, 13:34:04 »
Idézetet írta: oszkaar - 2019.02.19 kedd, 13:26:12
Köszönöm a válaszokat.
Neked hol javították Zsolteey? Nálam ez céges lízing, cascós autó, gondolom a javítást is akkor úgy érdemes és csak olyan helyen, ahol valóban garancia is érvényesíthető.
Gondolom az a fűtőszál sem egyetlen szál ott, ami ha egy helyen megsérül, akkor a teljes ablakfűtésnek annyi, nekem logikus lenne, hogy valahogyan zónákra van osztva.
Majd azért először megnézetem egy márkaszervizben.
Szekszardon csinaltak, epp videken voltam. Nem vegeztek tul szep munkat, ezert inkabb nem is ajanlom oket.
Bpn pilkingtont tudom ajanlani, de en a helyedben beszelnek a lizing ceggel, valszeg van bejaratott megoldasuk.
A futoszalak fuggolegesen vannak behuzva, ha kotol egy serul, akkor csak az nem fog menni.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #604 Dátum:
2019.02.19 kedd, 13:35:40 »
Idézetet írta: titta - 2019.02.19 kedd, 13:23:30
Nagyon nem mindegy hogy hol sérül az üveg és mekkora a sérülés. Nálam egyik esetben se játszott a javítási lehetőség.
Persze, sokmindentol fugg. Nalam is allandoan rinyaltak, hogy jajj lehet reped...
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Radvany_18
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 132
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #605 Dátum:
2019.02.19 kedd, 15:18:39 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2019.02.19 kedd, 13:35:40
Persze, sokmindentol fugg. Nalam is allandoan rinyaltak, hogy jajj lehet reped...
Hali. Bár nem Galaxy/S-Max de ide tartozó történet.
2017. őszén csréltettem a szélvédőt az Mk4-ben. A kavicsot a szélvédő jobb felső sarkába kaptam (51-es út az M0 felé), kb. 10cm oldaltól és 5cm felső széltől. Szinte azonnal elindult a repedés, amely jó hosszúra sikeredett a végére. Függőlegesen lefelé kb. az üveg feléig, majd egy balkanyarral átjött teljesen a vezetőoldalra (mindezt úgy néhány napjára). Magyarul: gyakorlatilag végigrepedt, bazi nagy részen átfutva -
de a fűtőszálak így is hiba nélkül működtek
!!!
Alig telt el egy év (kb. 2018/09-10) és szinte karcmentes szélvédőre az északi szomszédoknál kaptam be (jó nagy csattanással) középrész alsó peremtől kb. 5cm, ami ugyancsak azonnal elfutott fölfele, majd jobbra. Aszt hittem ott kapok agyvérzést
Titanium felszereltség, kék árnyalatú üvegekkel, ami még dob az áron (CSASCO persze -), nem FORD jelzésű Pilkington (minden szám és betű-felirat egyezik a gyárival, csak éppen a Ford jel nincs rajta): csere munkadíjjal együtt kb. 130-140eFt környékén (szervizzel együtt cseréltettem, ezért pontos összeget csak a számla előkeresése után tudnék).
Tanulság: az Mk5-re külön biztosítás szélvédőre.
Naplózva
Vectron
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 547
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #606 Dátum:
2019.02.19 kedd, 17:29:55 »
Idézetet írta: Radvany_18 - 2019.02.19 kedd, 15:18:39
Hali. Bár nem Galaxy/S-Max de ide tartozó történet.
2017. őszén csréltettem a szélvédőt az Mk4-ben. A kavicsot a szélvédő jobb felső sarkába kaptam (51-es út az M0 felé), kb. 10cm oldaltól és 5cm felső széltől. Szinte azonnal elindult a repedés, amely jó hosszúra sikeredett a végére. Függőlegesen lefelé kb. az üveg feléig, majd egy balkanyarral átjött teljesen a vezetőoldalra (mindezt úgy néhány napjára). Magyarul: gyakorlatilag végigrepedt, bazi nagy részen átfutva -
de a fűtőszálak így is hiba nélkül működtek
!!!
Alig telt el egy év (kb. 2018/09-10) és szinte karcmentes szélvédőre az északi szomszédoknál kaptam be (jó nagy csattanással) középrész alsó peremtől kb. 5cm, ami ugyancsak azonnal elfutott fölfele, majd jobbra. Aszt hittem ott kapok agyvérzést
Titanium felszereltség, kék árnyalatú üvegekkel, ami még dob az áron (CSASCO persze -), nem FORD jelzésű Pilkington (minden szám és betű-felirat egyezik a gyárival, csak éppen a Ford jel nincs rajta): csere munkadíjjal együtt kb. 130-140eFt környékén (szervizzel együtt cseréltettem, ezért pontos összeget csak a számla előkeresése után tudnék).
Tanulság: az Mk5-re külön biztosítás szélvédőre.
Deja vu.
Casco tartalmazza évente 1x a szélvédö cserét, úgy hogy a Bonus megmaradt.
Carglass volt a nyerö, profi munka. Igy amikor a kicserélt zsir uj szélvédö ujbol kavicsot kapott(autópályán, nonprofit zrt töl) ismét öket kerestem az M1/7 kivezetön, Törökbálint. Itt választhattam, vagy Cascora ujbol de ekkor már beárazva Malus programba, vagy saját erö de Casco dij marad.(28.900/n.é.)
Utobbit választottam, 18 ropi volt a szélvédö repedés tehermentesitése, számlával. Ami azért fontos mert ha mégis tovább repedne és megérne egy cserét ujra, a biztosito nem köt bele.
90%-ban autópályán közlekedem, a 1,5 éves kocsim eleje úgy néz ki mint akire a dinnyecsösz rálött a sörétessel.
Lehetne foliáztatni, de akkor a teljes elejét. Illetve az egész kocsit. Oldalán(!) is találok mindig eggyel több lepattogzást.
Sajnos tuti védelem nincs. Vagy csak városban használom, vagy berakom a garázsba a kocsit, azt ki se állok vele...
Naplózva
Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line, 5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi, Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #607 Dátum:
2019.02.19 kedd, 17:51:46 »
Idézetet írta: Vectron - 2019.02.19 kedd, 17:29:55
Deja vu.
Casco tartalmazza évente 1x a szélvédö cserét, úgy hogy a Bonus megmaradt.
Carglass volt a nyerö, profi munka....
Én is náluk cseréltetem (ha kell) Mondeot és a teherautót is.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
BENIREY
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #608 Dátum:
2019.02.19 kedd, 18:56:10 »
(a kép csak illusztráció)
Pénteken hozom el a Győri szalonból a Ford Galaxy 2,0 155KW -os Automata,Titanium fsz.ű, 2015 évvégi modellt.
Valakinek rossz,de inkább a (jónak örülnék) tapasztalata róla.
Bármilyen hozzászólás érdekel.
Kérlek ne kíméljetek,ha már ennyi lóvét kiadtam érte,meg a régim is beszámolták(nem olyan jó áron,mint amire számoltam
)
Sosem volt automata autóm,most is a google-ról tanulok vezetni.
Mentem vele egy kört,de annyira a bal lábamra figyeltem,hogy igazán az autót sem volt időm tüzetesen megtapasztalni.
Köszönöm mindenkinek előre is a segítő hsz.eket.
«
Utoljára szerkesztve: 2019.02.19 kedd, 19:00:10 írta alf®
»
Naplózva
VAPER
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #609 Dátum:
2019.02.19 kedd, 19:02:01 »
Idézetet írta: BENIREY - 2019.02.19 kedd, 18:56:10
[img width=800 height=450]https://kepkuldes.com/images/fe80af6a79a74fbd55a41699ed529875.jpg
(a kép csak illusztráció)
Pénteken hozom el a Győri szalonból a Ford Galaxy 2,0 155KW -os Automata,Titanium fsz.ű, 2015 évvégi modellt.
Valakinek rossz,de inkább a (jónak örülnék) tapasztalata róla.
Bármilyen hozzászólás érdekel.
Kérlek ne kíméljetek,ha már ennyi lóvét kiadtam érte,meg a régim is beszámolták(nem olyan jó áron,mint amire számoltam
)
Sosem volt automata autóm,most is a google-ról tanulok vezetni.
Mentem vele egy kört,de annyira a bal lábamra figyeltem,hogy igazán az autót sem volt időm tüzetesen megtapasztalni.
Köszönöm mindenkinek előre is a segítő hsz.eket.
a motor jó választás,kell neki ez az erő.A mérettel és a kényelemmel nem lesz gondod.Sok balesetmentes km-t!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
BENIREY
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #610 Dátum:
2019.02.19 kedd, 20:20:42 »
Idézetet írta: alf® - 2019.02.19 kedd, 19:02:01
a motor jó választás,kell neki ez az erő.A mérettel és a kényelemmel nem lesz gondod.Sok balesetmentes km-t!
Kösz,kicsit megnyugodtam.
Ez már a 3. Galaxym lesz,család,gyerekek,asszony,mindenki szereti.
Anyósék,Anyámék már idősek,nem vezetnek,azért kell a 7 személyes,hogy lehetőleg senki ne maradjon itthon,ha v.hova menni kell.
Naplózva
VAPER
oszkaar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #611 Dátum:
2019.02.21 csütörtök, 08:44:04 »
Jóreggelit,
A csomagtérajtó mozgatómotorja a baloldalon elég hangoska, amolyan darabosnak tűnik. Lehetséges, hogy a jobboldalon nincs is motor benne? Vagy annyira csöndes, hogy azt nem is érzékelem.
Egyébként szerintem jobboldal nem dolgozik, ha van egyáltalán, amikor elkezdi kinyitni látszik, hogy megtolja kicsit jobbra is az ajtót a baloldalon dolgozó motor.
Bocs kivettem ide külön a kérdést, elveszik a tömegben.
Ha netán valakinek van vonóhorga láblengetős csomagtér nyitással együtt, mondhatna róla valamit. Német fórumon olvastam még a legelején, hogy nemigen barátkoznak össze ezek ketten.
Köszönöm, Oszkár
Naplózva
2018 Ford Galaxy 2.0 TDCI Powershift 150Le
oszkaar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #612 Dátum:
2019.02.27 szerda, 12:47:18 »
Idézetet írta: oszkaar - 2019.02.21 csütörtök, 08:44:04
Jóreggelit,
A csomagtérajtó mozgatómotorja a baloldalon elég hangoska, amolyan darabosnak tűnik. Lehetséges, hogy a jobboldalon nincs is motor benne? Vagy annyira csöndes, hogy azt nem is érzékelem.
Egyébként szerintem jobboldal nem dolgozik, ha van egyáltalán, amikor elkezdi kinyitni látszik, hogy megtolja kicsit jobbra is az ajtót a baloldalon dolgozó motor.
Bocs kivettem ide külön a kérdést, elveszik a tömegben.
Ha netán valakinek van vonóhorga láblengetős csomagtér nyitással együtt, mondhatna róla valamit. Német fórumon olvastam még a legelején, hogy nemigen barátkoznak össze ezek ketten.
Köszönöm, Oszkár
Hogy ne csak kérdezzek, rákerestem másképpen, rémlett, hogy volt valahol egy grafikus alkatrészábrás oldal.
Ez alapján baloldalon van motor, jobboldalon csak gázos teleszkóp:
https://ford.7zap.com/en/car/186/no/0/2837/21047/97034/#14B350
Naplózva
2018 Ford Galaxy 2.0 TDCI Powershift 150Le
oszkaar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #613 Dátum:
2019.02.27 szerda, 14:39:53 »
Idézetet írta: titta - 2019.02.19 kedd, 12:40:42
Auto-Forthoz jelentettem be, még várom hogy mikor mehetek, nem tartanak raktáron szélvédőt. Ha jól értettem aamit Viktor mondott, megvették a Védgát utcai Autonett-et vagy mifene, valszeg ott fogják javítani. Átvétel előtt alaposan átnézem, az előző cserénél bár Ford-osat szereltek be, az alsó 10-15 cm-en erősen torzított, zavaró.
Titta, esetleg valami hír, hogy mennyi idő alatt érkezett meg? Vagy egyáltalán mit ígértek.
Elképzelhető, hogy tart bármelyik márkaszervíz szélvédőt?
Nekem ugyan nem sürgős, de a kárfelvevő már belekarcolta a biztosító nevét a bal alsó sarkába ...
Ezt a torzítás ellenőrzés dolgot akkor nekem is figyelembe kell venni.
Apropó, képesek a márkaszervizesek is áttenni a matricákat vajon? Korábbi autómnál az üvegre specializált műhelyben simán átrakták a regadós matricától kezdve minden egyebet is.
Kösz, Oszkár
Naplózva
2018 Ford Galaxy 2.0 TDCI Powershift 150Le
TamTam
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 185
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #614 Dátum:
2019.02.27 szerda, 23:48:22 »
Idézetet írta: alf® - 2019.02.19 kedd, 19:02:01
a motor jó választás,kell neki ez az erő.A mérettel és a kényelemmel nem lesz gondod.Sok balesetmentes km-t!
Automata váltó megszokásáig a bal lábadat húzd az ülés alá. Akkor nem kavarsz bele. Nekem, amikor először automata váltós autót vezettem (az US-ban béreltem vmi hatalmas Volvo kombit 960?), akkor sikerült egyszerre féket (ballal) és gázt (jobbal) egyszerre tövig nyomni. Szépen keresztbe állt.
Naplózva
Most: Mondeo MKV. Kombi TDCI 2.0 (180LE) Titanium AWD Powershift 2016.01 (Deep Impact Blue)
Előtte: Mondeo MKIV. Kombi TDCI 2.0 (140LE) Titanium-X ++ 6Aut 2008.09 / Mondeo MKIII Kombi Ghia TDCi 2.0 (130LE)
TamTam
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 185
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #615 Dátum:
2019.02.27 szerda, 23:53:26 »
Idézetet írta: alf® - 2019.02.19 kedd, 11:59:51
a korszerű dízeleknek már a rövid távok sem annyira probléma, mint korábban. Vagy kicsi benzines, vagy családi dízel.Saját vélemény.
Persze ha nem gond tankolni, jó a 4,2es S8 audi is...
Én 180LE-s aut. MKV-tel 90%-ban városban járok, ráadásul keveset (<10km per út). Többet fogyaszt (vegyesben három éve alatta 9L/100km) és az akkut nem tölti teljesen. Egyébként más baj nincs vele. Az előző (7 évig) is aut. volt, hasonló üzemben (140Le-s). Igaz, az nem a PS váltóval, hanem az A6-ossal. Annak sem volt semmi baja motorikusan.
Naplózva
Most: Mondeo MKV. Kombi TDCI 2.0 (180LE) Titanium AWD Powershift 2016.01 (Deep Impact Blue)
Előtte: Mondeo MKIV. Kombi TDCI 2.0 (140LE) Titanium-X ++ 6Aut 2008.09 / Mondeo MKIII Kombi Ghia TDCi 2.0 (130LE)
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #616 Dátum:
2019.03.01 péntek, 06:33:25 »
Idézetet írta: oszkaar - 2019.02.27 szerda, 14:39:53
Titta, esetleg valami hír, hogy mennyi idő alatt érkezett meg? Vagy egyáltalán mit ígértek.
Elképzelhető, hogy tart bármelyik márkaszervíz szélvédőt?
Nekem ugyan nem sürgős, de a kárfelvevő már belekarcolta a biztosító nevét a bal alsó sarkába ...
Ezt a torzítás ellenőrzés dolgot akkor nekem is figyelembe kell venni.
Apropó, képesek a márkaszervizesek is áttenni a matricákat vajon? Korábbi autómnál az üvegre specializált műhelyben simán átrakták a regadós matricától kezdve minden egyebet is.
Kösz, Oszkár
Szia, bocs hogy csak most válaszolok, eléggé összejöttek a dolgok. Nem tartanak raktáron, kb 4 nap alatt jött meg, pont tegnap hívtak hogy hétfőn vihetem leadni. De a rendelés is elhúzódott, ha jól értettem nyugdíjba ment aki elkezdte intézni és nem adott át mindent. Az eredeti kárfelvégelt meg a jogalap igazolást átadta az új ügyintézőnek, de a pótszemle iratait nem. Ő meg arra várt, aztán egyszer csak felhívott hogy mikor lesz pótszemle. Miután tisztáztuk a dolgot, már hamar intézkedtek.
Szóval jövő hét péntek körül lesz kész, akkor tudok beszámolni mit végeztek. Nekem fényezés is lesz, a lökhárító meg a motorháztető is kapott pár kavicsot, azt is megcsináltatom.
Üdv
tita
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
oszkaar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #617 Dátum:
2019.03.01 péntek, 19:16:22 »
Idézetet írta: titta - 2019.03.01 péntek, 06:33:25
Szia, bocs hogy csak most válaszolok, eléggé összejöttek a dolgok. Nem tartanak raktáron, kb 4 nap alatt jött meg, pont tegnap hívtak hogy hétfőn vihetem leadni. De a rendelés is elhúzódott, ha jól értettem nyugdíjba ment aki elkezdte intézni és nem adott át mindent. Az eredeti kárfelvégelt meg a jogalap igazolást átadta az új ügyintézőnek, de a pótszemle iratait nem. Ő meg arra várt, aztán egyszer csak felhívott hogy mikor lesz pótszemle. Miután tisztáztuk a dolgot, már hamar intézkedtek.
Szóval jövő hét péntek körül lesz kész, akkor tudok beszámolni mit végeztek. Nekem fényezés is lesz, a lökhárító meg a motorháztető is kapott pár kavicsot, azt is megcsináltatom.
Üdv
tita
Én végül reggel beugrottam Petrányihoz Budaörsi úton, pont ott jártam mellettük és odaadtam a papírokat, most egyszerűbbnek tűnt, Ivanicsos diagnosztáról akit itt említett valaki korábban nem sikerült informálódnom (van egy felderítetlen hangjelenségem is ...). Mire lezsírozzák a biztosítóval meg megrendelik, addigra ismét hazaérek majd a köv. külföldi utamról.
Azért majd számolj be az eredményről légyszi.
Üdv, Oszk
Naplózva
2018 Ford Galaxy 2.0 TDCI Powershift 150Le
fxpwrh
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 54
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #618 Dátum:
2019.04.01 hétfő, 16:21:37 »
Sziasztok,
Van egy pár napos, 2019-es gyártású, 1000km-t futott S-Max St line, 1.5 Ecoboost autóm (elvileg 165LE-s). Van egy dolog, ami zavar, és nem tudom probléma-e.
Viszonylag gyakran bekapcsol a motor hűtőventilátora leállítás után. Akkor is, ha reggeli hidegindítás után, klíma nélkül, megyek városban 8-9 km-t (vidéki kisváros, viszonylag egyhuzamban le tudom tudni, nincsenek lámpák), aztán leállítom, és 4-5 percig pörög a ventilátor. Nem mondom, hogy mindig, de 10-ből 8 alkalommal igen.
De "sokat" pályáztam is vele az hétvégén, klímával, és pálya pihenőben megállva, pár percet üresben járatva leállítom, és szintén pörög utána a ventilátor, ami gondolom normális lehet ezesetben.
Vagy hazafelé, pályáról le, klíma kikapcs, utána van még 30 percnyi nyugisabb országút 90-el, majd a városban 10 perc lassú haladás, garázsba beállok, leállítom és a ventilátor indul és 4-5 percig süvít.
Akinek ilyen motorral szerelt autója van meg tudná mondani lehet e normális. Esetleg az az első 1-2-3 e km után megszűnik, és a csak a "bejáratsákor" van így?
Köszönöm!
Naplózva
S-Max ST Line, 2019, 1.5/165LE EcoBoost
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #619 Dátum:
2019.04.27 szombat, 20:21:35 »
Érdekes dolgot írt ma ki az autóm.
"Most a részecskeszűrő tisztítása van folyamatban. Nyomd meg az OK gombot."
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #620 Dátum:
2019.05.01 szerda, 19:52:18 »
Idézetet írta: alf® - 2019.04.27 szombat, 20:21:35
Érdekes dolgot írt ma ki az autóm.
"Most a részecskeszűrő tisztítása van folyamatban. Nyomd meg az OK gombot."
Mert fent van rajta az OCR szoftver, amivel kapcsolatban (annak akinek felrakták) nyilatkoznia kellett a veszélyek megértéséről és a biztonsági előírások betartásáról.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
fxpwrh
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 54
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #621 Dátum:
2019.05.27 hétfő, 00:10:58 »
Idézetet írta: fxpwrh - 2019.04.01 hétfő, 16:21:37
Sziasztok,
Van egy pár napos, 2019-es gyártású, 1000km-t futott S-Max St line, 1.5 Ecoboost autóm (elvileg 165LE-s). Van egy dolog, ami zavar, és nem tudom probléma-e.
Viszonylag gyakran bekapcsol a motor hűtőventilátora leállítás után. Akkor is, ha reggeli hidegindítás után, klíma nélkül, megyek városban 8-9 km-t (vidéki kisváros, viszonylag egyhuzamban le tudom tudni, nincsenek lámpák), aztán leállítom, és 4-5 percig pörög a ventilátor. Nem mondom, hogy mindig, de 10-ből 8 alkalommal igen.
De "sokat" pályáztam is vele az hétvégén, klímával, és pálya pihenőben megállva, pár percet üresben járatva leállítom, és szintén pörög utána a ventilátor, ami gondolom normális lehet ezesetben.
Vagy hazafelé, pályáról le, klíma kikapcs, utána van még 30 percnyi nyugisabb országút 90-el, majd a városban 10 perc lassú haladás, garázsba beállok, leállítom és a ventilátor indul és 4-5 percig süvít.
Akinek ilyen motorral szerelt autója van meg tudná mondani lehet e normális. Esetleg az az első 1-2-3 e km után megszűnik, és a csak a "bejáratsákor" van így?
Köszönöm!
Egy kis kiegészítés. Sajnos a Ford és a márkaszervíz sem jutott előrébb, jelenleg még azt sem tudják, hogy ez egy normális jelenség, vagy egy hiba. A márkaszerviz arra vár, hogy találjanak egy ilyen 1.5 ecoboost s-max-ot, hogy megnézzék annál is jelenkezik-e.
Egy saját videóban megmutatva a dolog így néz ki, amikor is napi első hidegindítás után kb 20 perc, 7-8 km városi, nyugis, klíma és start/stop nélküli autózás után beállok a garázsba, és a kb 18 m2-es garázst rendesen be is fűti fél perc alatt:
https://youtu.be/GxfZsOpPjBU
Kicsit megfigyelve a dolgot, részletesebben leírva azt szűrtem le, hogy:
Amennyiben a motor leállításakor a vízhőfok 92 fok vagy felette van, akkor az egyik, ha 98 fok, vagy felette, akkor mindkét ventilátor elindul (max sebességggel, jó hangosan), és ilyenkor 5-6 percig forognak, és ekkor nem egy bizonyos hőfok alá hűt, hanem minden esetben csak 5 fokkal igyekszik csökkenteni a vízhőfokot, és utána leáll.
Tehát, ha motor leállításkor 93 fok volt a vízhőfok, akkor 88 fokra hűt, ha 99 fok volt, akkor 94 fokra hűt és leáll(nak) a ventilátor(ok).
Ilyenkor, amennyiben üzemelő ventilátorral újból beindítom az motort, akkor a ventilátor leáll, és ha pl 10 másodperc után ismét leállítom a motort, akkor a ventilátor nem indul el csak ritkán. Gondolom ekkor megindul jobban a hűtőkör a normál vízpumpa által, és 92 fok alá kerül gyorsan vízhőfok.
Ha azután akár 15-20 perc múlva megyek vele ismét 2-3 km-t, majd leállítom, akkor ismét elindul a ventilátor, és így tovább.
A pontos vízhőfokot a műszerfalon előhívható szerviz menüben látom.
Az aktív zsaluk nyitott állapotban vannak, illetve motor indításkor látszik is, hogy mozognak.
Még valami: Talán van, talán nincs kiegészítő elektromos vízpumpa is a hűtőkörben ennél a motornál, aminek leállítás után kellene forgatnia a vizet, és talán ennek látszódnia is kellene, mármint a kiegyenlítő tartályban, a víz mozgásának, kb mintha forrna. Namármost ilyenkor én ott nem látok semmit, meg sem moccan a víz a tartályban, semmilyen apró mozgást sem (persze a kupakot nemcsavarom le), mint a mások által más ecoboost motorok esetén feltöltött videókban, pl itt:
https://www.youtube.com/watch?v=Y5CcIxVkbiY
Tehát vagy nincs, vagy nem működik ez a kiegészítő elektromos vízpumpa, bár hibakódom nincs, ami hibára utalna.
A fent általam leírt jelenség, akár tervezettnek "programozottnak" is tűnhet, csak furcsa, hogy nincs infó róla, és sem a hazai sem a német/angol/lengyel fórumokon nem említi senki, ami miatt pedig inkább valami egyedi hibának tűnik.
Ezért is kérdeztem itt is, hogy ilyen motorral másnak is van e ilyen tapasztalata.
«
Utoljára szerkesztve: 2019.05.27 hétfő, 00:15:21 írta fxpwrh
»
Naplózva
S-Max ST Line, 2019, 1.5/165LE EcoBoost
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #622 Dátum:
2019.05.27 hétfő, 09:34:16 »
Idézetet írta: alf® - 2019.04.27 szombat, 20:21:35
Érdekes dolgot írt ma ki az autóm.
"Most a részecskeszűrő tisztítása van folyamatban. Nyomd meg az OK gombot."
magyarul írta ki?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #623 Dátum:
2019.05.27 hétfő, 09:53:25 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.05.27 hétfő, 09:34:16
magyarul írta ki?
nem.lebuktam...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #624 Dátum:
2019.05.28 kedd, 09:26:46 »
Idézetet írta: alf® - 2019.04.27 szombat, 20:21:35
Érdekes dolgot írt ma ki az autóm.
"Most a részecskeszűrő tisztítása van folyamatban. Nyomd meg az OK gombot."
Azt is tudja írni menüben, hogy %-osan mennyire telített?
Van már olyan de/konfig is....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #625 Dátum:
2019.05.28 kedd, 11:01:44 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.05.28 kedd, 09:26:46
Azt is tudja írni menüben, hogy %-osan mennyire telített?
Van már olyan de/konfig is....
Azt menüben nem(szerintem).Diaggal igen.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #626 Dátum:
2019.06.07 péntek, 08:02:00 »
Idézetet írta: alf® - 2019.05.28 kedd, 11:01:44
Azt menüben nem(szerintem).Diaggal igen.
Az OCR konfig tartalmazza azt is. De inkább az haszongépjárművekre kerül fel.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #627 Dátum:
2019.06.14 péntek, 08:57:38 »
Egy kis tapasztalat megosztás...
Kilépőfény:
nem tudtam eldönteni, hogy mikor működik, mikor nem. Már mindent próbáltam, automata állásban a fényszóró, behajtott, kihajtott tükör, sötétben, esőben, nem tudtam rájönni mi az elv. Egyelőre úgy néz ki, hogy akkor működik, ha az elektronyikus kézifék használatban van. Ez valószínű valamilyen sw bug, szóval lehet egy frissítés megoldja.
Kihangosító:
sync2, de gondolom sync3 is, ha BT-n és kábelen is össze van dugva a telefon (iphone), akkor nagy akadás van. Ha csak BT, akkor működik rendesen, még sms-t is beolvas és jelez, kivéve, ha nem betü karatketereket tartalmaz, emojikra még csak jelzés sincs.
Nagyon tetszik, hogy ha beszélek, akkor leveszi a légkondit, hogy ne olyan hangosan dolgozzon.
Navi:
egyes menüpontokban a karakterek nem aktívak, viszont van emlyik igen és ha azt kétszer megnyomom és visszatörlöm, akkor megint aktív lesz minden karakter. Ez egyértelműen bug
Klíma:
A hátsó (második) utassornál van ugye két szellőző, ami egyébként intenzív hűtéskor nagyon hasznos. Nagyon jó a klíma teljesítménye. Pl. tegnap 6 órát állt az autó tűző napon, és kb 5 perc alatt simán behűtötte. Viszont ha beáll a hőmérséklet a beállított hőfokra a hátsó szellőzőből néha meleg levegő jön. Egyszerűen nem tudom megfejteni... ha leveszem a hőfokot megint hideg levegő jön, szóval ott el kell zárnom néha a szellőzőt.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #628 Dátum:
2019.06.14 péntek, 16:20:39 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.06.14 péntek, 08:57:38
Egy kis tapasztalat megosztás...
Kilépőfény:
nem tudtam eldönteni, hogy mikor működik, mikor nem. Már mindent próbáltam, automata állásban a fényszóró, behajtott, kihajtott tükör, sötétben, esőben, nem tudtam rájönni mi az elv. Egyelőre úgy néz ki, hogy akkor működik, ha az elektronyikus kézifék használatban van. Ez valószínű valamilyen sw bug, szóval lehet egy frissítés megoldja.
Kihangosító:
sync2, de gondolom sync3 is, ha BT-n és kábelen is össze van dugva a telefon (iphone), akkor nagy akadás van. Ha csak BT, akkor működik rendesen, még sms-t is beolvas és jelez, kivéve, ha nem betü karatketereket tartalmaz, emojikra még csak jelzés sincs.
Nagyon tetszik, hogy ha beszélek, akkor leveszi a légkondit, hogy ne olyan hangosan dolgozzon.
Navi:
egyes menüpontokban a karakterek nem aktívak, viszont van emlyik igen és ha azt kétszer megnyomom és visszatörlöm, akkor megint aktív lesz minden karakter. Ez egyértelműen bug
Klíma:
A hátsó (második) utassornál van ugye két szellőző, ami egyébként intenzív hűtéskor nagyon hasznos. Nagyon jó a klíma teljesítménye. Pl. tegnap 6 órát állt az autó tűző napon, és kb 5 perc alatt simán behűtötte. Viszont ha beáll a hőmérséklet a beállított hőfokra a hátsó szellőzőből néha meleg levegő jön. Egyszerűen nem tudom megfejteni... ha leveszem a hőfokot megint hideg levegő jön, szóval ott el kell zárnom néha a szellőzőt.
Mit csináltál a hátsó ülésen? Malackodtál vagy részeg voltál?
Nekem a sync3 nem akad,talána tükrözésnél picit belassul,de nem szaggat.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #629 Dátum:
2019.06.14 péntek, 16:28:53 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.06.14 péntek, 08:57:38
Egy kis tapasztalat megosztás...
Navi:
egyes menüpontokban a karakterek nem aktívak, viszont van emlyik igen és ha azt kétszer megnyomom és visszatörlöm, akkor megint aktív lesz minden karakter. Ez egyértelműen bug
Ez a gyári ugye,nem a tükrözött?
Az neked a sync2-re nem valami faragott megoldás?
Én a hivatalos oldalon alvázszám alapján töltöttem le az F8-as térkép sw-t, és pillanatnyilag annyi hibát fedeztem fel, hogy a veszprémi 8as elkerülő új szakaszainál levitálunk a semmiben,ugyanis nincs rajta a térképen az út.Nyilván van még pár ilyen.Nem értem, hogy egy friss verzióban miért nem valósan friss az úthálózat.Költői kérdés volt.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #630 Dátum:
2019.06.14 péntek, 18:08:41 »
Idézetet írta: alf® - 2019.06.14 péntek, 16:28:53
Ez a gyári ugye,nem a tükrözött?
Az neked a sync2-re nem valami faragott megoldás?
Én a hivatalos oldalon alvázszám alapján töltöttem le az F8-as térkép sw-t, és pillanatnyilag annyi hibát fedeztem fel, hogy a veszprémi 8as elkerülő új szakaszainál levitálunk a semmiben,ugyanis nincs rajta a térképen az út.Nyilván van még pár ilyen.Nem értem, hogy egy friss verzióban miért nem valósan friss az úthálózat.Költői kérdés volt.
Faragott? Mi a faragott? Be lett aktiválva a navi, semmit nem kellett cserélni hozzá. És kapott egy navi sd kártyát, gyári térképpel.
De én nem a térkép hibáról beszéltem.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #631 Dátum:
2019.06.14 péntek, 18:11:20 »
Idézetet írta: alf® - 2019.06.14 péntek, 16:20:39
Mit csináltál a hátsó ülésen? Malackodtál vagy részeg voltál?
Nekem a sync3 nem akad,talána tükrözésnél picit belassul,de nem szaggat.
A sync3 sem egy hűha... az apple carplayt leszámítva még mindig nem jobb sajnos.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #632 Dátum:
2019.06.14 péntek, 19:47:09 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.06.14 péntek, 18:11:20
A sync3 sem egy hűha... az apple carplayt leszámítva még mindig nem jobb sajnos.
nem mondom, hogy hűha,épp annyit,hogy faszán működik.
Mit vársz ennél többet?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #633 Dátum:
2019.06.14 péntek, 19:56:46 »
Idézetet írta: alf® - 2019.06.14 péntek, 19:47:09
nem mondom, hogy hűha,épp annyit,hogy faszán működik.
Mit vársz ennél többet?
Hogy még mindig egy wince szintjén van...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #634 Dátum:
2019.06.19 szerda, 10:16:47 »
2017-es Smaxinál létezik olyan extra/felszereltség, ami vészhelyzetben állóra fékezi a kocsit automatikusan (pályán is, városban is)? Ha igen, mi a Fordos elnevezése?
«
Utoljára szerkesztve: 2019.06.19 szerda, 10:18:20 írta Zsolteey
»
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #635 Dátum:
2019.06.19 szerda, 10:28:33 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2019.06.19 szerda, 10:16:47
2017-es Smaxinál létezik olyan extra/felszereltség, ami vészhelyzetben állóra fékezi a kocsit automatikusan (pályán is, városban is)? Ha igen, mi a Fordos elnevezése?
https://www.ford.hu/aruszallitok-pickupok/haszongepjarmuvek/innovativ-technologia/biztonsag-es-vedelem/active-city-stop
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #636 Dátum:
2019.06.19 szerda, 11:16:37 »
Idézetet írta: alf® - 2019.06.19 szerda, 10:28:33
https://www.ford.hu/aruszallitok-pickupok/haszongepjarmuvek/innovativ-technologia/biztonsag-es-vedelem/active-city-stop
Aha. Pályán akkor az adaptív tempomat a max, ami tud segíteni.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Radvany_18
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 132
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #637 Dátum:
2019.06.19 szerda, 15:43:48 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2019.06.19 szerda, 11:16:37
Aha. Pályán akkor az adaptív tempomat a max, ami tud segíteni.
Üdv!
Igaz az enyém nem Galaxy/S-Max, hanem Mondi, de ebből a szempontból szerintem mindegy. Ami még nekem (és persze sok-sok másnak is
) segíthet még a "pre collision assist". Hasznos dolognak tartom! Már a szélvédőre vetített figyelmeztető piros csík (még mindenféle hangjelzés, fékezés nélkül) is támogatja a ráfutásos-közeledéses közlekedési helyzetek megoldását. Ami még érdekes: ha már vészfékezett a kocsi, azt a kis agyacskájában rögzíti... Hát igen, támogatja, de valamilyen szinten el is kényelmesíti ebben az egyre szörnyűbb forgalomban a sofőröket.
«
Utoljára szerkesztve: 2019.06.19 szerda, 15:46:49 írta Radvany_18
»
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #638 Dátum:
2019.06.19 szerda, 16:12:27 »
Idézetet írta: Radvany_18 - 2019.06.19 szerda, 15:43:48
Üdv!
Igaz az enyém nem Galaxy/S-Max, hanem Mondi, de ebből a szempontból szerintem mindegy. Ami még nekem (és persze sok-sok másnak is
) segíthet még a "pre collision assist". Hasznos dolognak tartom! Már a szélvédőre vetített figyelmeztető piros csík (még mindenféle hangjelzés, fékezés nélkül) is támogatja a ráfutásos-közeledéses közlekedési helyzetek megoldását. Ami még érdekes: ha már vészfékezett a kocsi, azt a kis agyacskájában rögzíti... Hát igen, támogatja, de valamilyen szinten el is kényelmesíti ebben az egyre szörnyűbb forgalomban a sofőröket.
Igen, az hogy bimmbammol, meg "felkeményíti" a pedált, már van az MK4-ben is. Hasznos, csak néha kicsit túlaggódja a dolgokat
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
TamTam
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 185
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #639 Dátum:
2019.06.23 vasárnap, 23:31:34 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.06.14 péntek, 08:57:38
...
Navi:
egyes menüpontokban a karakterek nem aktívak, viszont van emlyik igen és ha azt kétszer megnyomom és visszatörlöm, akkor megint aktív lesz minden karakter. Ez egyértelműen bug
...
Nem csak címmegadásnál? Pl., mert az első 1-2 betű után csak azok a betűk aktívak, amikhez van utcanév. Pl. (kisebb helység esetén) PE után csak T és K aktív, mert csak Petőfi és Pék utca van PE kezdéssel.
Naplózva
Most: Mondeo MKV. Kombi TDCI 2.0 (180LE) Titanium AWD Powershift 2016.01 (Deep Impact Blue)
Előtte: Mondeo MKIV. Kombi TDCI 2.0 (140LE) Titanium-X ++ 6Aut 2008.09 / Mondeo MKIII Kombi Ghia TDCi 2.0 (130LE)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #640 Dátum:
2019.06.24 hétfő, 10:30:19 »
Idézetet írta: TamTam - 2019.06.23 vasárnap, 23:31:34
Nem csak címmegadásnál? Pl., mert az első 1-2 betű után csak azok a betűk aktívak, amikhez van utcanév. Pl. (kisebb helység esetén) PE után csak T és K aktív, mert csak Petőfi és Pék utca van PE kezdéssel.
Nem-nem, azt értem, hogy csak a lehetséges opciók betűi maradnak, de amit írok, ott majdnem az összes karakter inaktív lesz...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #641 Dátum:
2019.07.26 péntek, 16:42:43 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.05.27 hétfő, 09:34:16
magyarul írta ki?
érdekesen alakult a fogyi. A pályán 150 tempomattal 700km t mentunk el 55literrel klimazva, 5en full csomagokkal. A környéken autózás soran 1100 km t mentunk el 60 literrel. Hargita megye összes erdekes helyét bejartuk. Tök jo a közlekedés erre felé. Nagyon sokat fejlődtek.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #642 Dátum:
2019.07.26 péntek, 16:57:09 »
Idézetet írta: alf® - 2019.07.26 péntek, 16:42:43
érdekesen alakult a fogyi. A pályán 150 tempomattal 700km t mentunk el 55literrel klimazva, 5en full csomagokkal. A környéken autózás soran 1100 km t mentunk el 60 literrel. Hargita megye összes erdekes helyét bejartuk. Tök jo a közlekedés erre felé. Nagyon sokat fejlődtek.
Nekem csak egy tempomat van az autóban
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #643 Dátum:
2019.07.26 péntek, 17:56:14 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.07.26 péntek, 16:57:09
Nekem csak egy tempomat van az autóban
Csak?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #644 Dátum:
2019.07.26 péntek, 19:16:37 »
Idézetet írta: oszkaar - 2018.06.25 hétfő, 22:40:35
Megbízható magánrendelőt tudtok ajánlani Délbudán vagy annak közelében?
Valami módon nem regisztrálja a computere, hogy pl. lecsökkent az olajszint a leeresztés miatt majd hirtelen ismét helyreállt a betöltés után? Vagy esetleg egyszerűen az olajszűrő sorozatszáma (ha van neki ilyen) netán nyilván lehet-e tartva?
Csak hogy ne tudjon senki belekötni egy esetleges jövőbeni vitás esetnél. Tudom, túlkombinálom
Az Ivanicsot ajánlom. Hozott alkatrésszel sem hajtanak el. Nagyon régóta járok hozzájuk.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #645 Dátum:
2019.07.26 péntek, 20:07:24 »
Idézetet írta: Sakos - 2019.07.26 péntek, 19:16:37
Az Ivanicsot ajánlom. Hozott alkatrésszel sem hajtanak el. Nagyon régóta járok hozzájuk.
Remélem szegénynek így bő egy év alatt már megoldódott a problémája
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #646 Dátum:
2019.07.26 péntek, 21:10:04 »
Idézetet írta: Domi - 2019.07.26 péntek, 20:07:24
Remélem szegénynek így bő egy év alatt már megoldódott a problémája
Benéztem.
Ezt hozta valamiért friss hozzászólásnak.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
lantika
Vendég
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #647 Dátum:
2019.07.27 szombat, 16:26:00 »
Idézetet írta: alf® - 2019.06.14 péntek, 16:28:53
Ez a gyári ugye,nem a tükrözött?
Az neked a sync2-re nem valami faragott megoldás?
Én a hivatalos oldalon alvázszám alapján töltöttem le az F8-as térkép sw-t, és pillanatnyilag annyi hibát fedeztem fel, hogy a veszprémi 8as elkerülő új szakaszainál levitálunk a semmiben,ugyanis nincs rajta a térképen az út.Nyilván van még pár ilyen.Nem értem, hogy egy friss verzióban miért nem valósan friss az úthálózat.Költői kérdés volt.
Mert az F8 2019 januärban lett nyilvänossägra hozva,2018-ban fejlesztettek ami azt jelenti,hogy a 2017 ev vegi uthälozattal dolgoznak.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #648 Dátum:
2019.08.02 péntek, 12:29:25 »
Bordó NHJ... Smax,2hete erdélyben.Itteni tag vajon?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #649 Dátum:
2019.08.02 péntek, 13:36:16 »
Idézetet írta: alf® - 2019.08.02 péntek, 12:29:25
Bordó NHJ... Smax,2hete erdélyben.Itteni tag vajon?
Teavajon?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak:
1
...
6
7
8
9
10
11
12
[
13
]
14
15
16
17
18
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ