Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.02 csütörtök, 01:08:13 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 [2]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Eladó mk3 tdci Mondeo sedan  (Megtekintve 15442 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #50 Dátum: 2015.12.02 szerda, 22:50:23 »

hát az enyémnél nem kell nagyobb erőt kifejteni, mint bármi más autó fékezéséhez. pedig jócskán mentem fordokkal is . legyen akár fiesta akár más mondeo. ami ennél könnyebb az már nem érezhető normálisan. de mint mondtam, egy fiestához képest semmivel sem kell erősebben nyomni
lehet az a baj, hogy tizenéves autókat hasonlítgatunk össze, aminek mindnek van valami nyűgje, még ha azt is hiszi az ember, hogy ez jó. a fóka klub pont ilyen témája, hogy elkönyvelik, hogy a dízelben nincs fűtés, mert az gyárilag olyan  eplus2

A fiesta az még nincs 1 éves...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #51 Dátum: 2015.12.02 szerda, 22:55:23 »

A fiesta az még nincs 1 éves...
Ahhoz meg pláne nem illene egy 10-15 éves autót hasonlítani
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #52 Dátum: 2015.12.02 szerda, 23:10:12 »

Ahhoz meg pláne nem illene egy 10-15 éves autót hasonlítani

De a 99-es fifinél is nagyjából ugyanekkora erő kellett. Kisebb, mint a mondeónál.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #53 Dátum: 2015.12.02 szerda, 23:27:56 »

hát az enyémnél nem kell nagyobb erőt kifejteni, mint bármi más autó fékezéséhez. pedig jócskán mentem fordokkal is . legyen akár fiesta akár más mondeo. ami ennél könnyebb az már nem érezhető normálisan. de mint mondtam, egy fiestához képest semmivel sem kell erősebben nyomni
lehet az a baj, hogy tizenéves autókat hasonlítgatunk össze, aminek mindnek van valami nyűgje, még ha azt is hiszi az ember, hogy ez jó. a fóka klub pont ilyen témája, hogy elkönyvelik, hogy a dízelben nincs fűtés, mert az gyárilag olyan  eplus2


az asszonynak már akkor meg volt a focusa. Szóval én egy 2003-as mondit egy 2002-es fókával hasonlítottam össze. Te vagy az első aki szerint nem kell nagyobb erőt kifejteni. Nem azt mondom, hogy nem fog eléggé a fék, hanem, hogy nagyobb erővel kell nyomni a féket, kevesebb a szervó hatás.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #54 Dátum: 2015.12.02 szerda, 23:45:07 »

hát az enyémnél nem kell nagyobb erőt kifejteni, mint bármi más autó fékezéséhez. pedig jócskán mentem fordokkal is . legyen akár fiesta akár más mondeo. ami ennél könnyebb az már nem érezhető normálisan. de mint mondtam, egy fiestához képest semmivel sem kell erősebben nyomni
lehet az a baj, hogy tizenéves autókat hasonlítgatunk össze, aminek mindnek van valami nyűgje, még ha azt is hiszi az ember, hogy ez jó. a fóka klub pont ilyen témája, hogy elkönyvelik, hogy a dízelben nincs fűtés, mert az gyárilag olyan  eplus2


FL2-vel sokat javítottak a fékérzeten. Ha átülök a 2.2-esbe, akkor mindig kell 1-2 fékezés, hogy átálljak, hogy kevésbé kell határozott lenni a fékpedállal.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #55 Dátum: 2015.12.03 csütörtök, 10:25:18 »

...aminek ellentmond az, hogy a hirdetésben külön ki van emelve, hogy nem gyári. Ha nem lenne fontos, meg sem említetted volna.
Nem én hirdetem ....
A hirdetésben az szerepel, hogy brembo tárcsák és betétek elől hátul. Ez annyiban nem gyári, hogy nem motorcraft logós. Ettől még nem lesz tuning, mert nem jelent átalakítást. Tuning akkor lenne, ha pl. Focus st nyergek lennének rajta.

Ez pontosan mit is takar
Pont azt, amit aztán meg is erősítettél (ld következő idézet): Bunyek megoldását látatlanban minősíted az anyaghasználat alapján, holott annak kb annyi köze van a gyári kialakításhoz, hogy ugyanott kezdődik és végződik, mint a gyári.
A forge szettnél meg felteszed a kérdést, hogy bírja-e az olajat, hőt, miközben te is tudod, hogy egy 6 réteg szövettel erősített, szilikonból készült csőnek bírnia kell.

Továbbá tudod, hogy Bunyeknél a toldások, kanyarok hogy vannak megoldva? Mert ugye minden rendszer annyit bír, amennyit a leggyengébb pontja.
Harmadrészt én is írhatnám, hogy azért jó, mert a forge versenysportba is gyárt, és ott van minden, és ha ott bírja, akkor a 2.0 tdcit is bírja.

Erre írtam, hogy a tőled, tekintve az autóipari felkészültségedet, szakértőbb választ vártam.  wave

Értem, hogy neked nem tetszik /te nem tetetnél a sajátodra ilyet, és ezt meg sem kell érvelni, mert saját vélemény/döntés.

1. Bunyek által írt megoldás traktorra van kitalálva. Na ott aztán van minden. Ha azt bírja, akkor bírja egy sima 2 literes dízelnél is. Nem egy szezonra, hanem több 10 évre-
2. Nézzük... 1 autó lement kb 1/3-ad annyit mint pl az enyém (ami ugyanúgy 1 autó). Mit akarsz ezzel bizonyítani? Mert ezzel semmit nem lehet.
A gyárinál több százezer/millió autóról beszélünk, azok általában kibírnak mondjuk 100e-et. Tudunk pár 10 forgeról, azok közül mondjuk 1 sem ment tönkre.
Tudunk olyanról, amelyik lement 200e-et, mint az enyém? Szerintem nem. Ki lehet jelenteni, hogy többet bír ki? Persze, hogy nem.
Komolyabb anyagból van mint a gyári, ezt láttam. Tudjuk hogy reagál a hőre, olajra? Nem tudjuk. Egy sincs olyan, ami mondjuk 10 éve van benn.
Szép a színe, ez ok, de egy átlag vásárlónak vagy semmit nem jelent, vagy hátrányt, mert ez valami nem gyári.
Amúgy értelme annyi van, mint a toronymerevítésnek meg a direktszűrőnek, de ez egy más tészta.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #56 Dátum: 2015.12.03 csütörtök, 14:16:20 »

FL2-vel sokat javítottak a fékérzeten. Ha átülök a 2.2-esbe, akkor mindig kell 1-2 fékezés, hogy átálljak, hogy kevésbé kell határozott lenni a fékpedállal.
akkor lehet hogy ez a "baj" Cheesy
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #57 Dátum: 2015.12.03 csütörtök, 22:24:11 »

Nincs annak a FORGE szettnek semmi baja, max az ára...van aki megteheti és van aki nem...én meg akkor is azt tenném be amit én elképzeltem oda pénztől függetlenül.
Én rendszerem szinte gyári, a cooler és 1 db egyenes traktorcső kivételével, ami azért került bele mert az egész komplett EGR-t csövezéssel együtt kidobtam a kocsiból, és egy egyenes csővel lett megoldva....gyári is birta a nyomást nálam.
Naplózva
MZoli80
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #58 Dátum: 2015.12.07 hétfő, 23:14:02 »

Szia! Engem lehet hogy érdekel az autó, de eddig főleg benzinest akartam. Az igazság az, hogy főleg városban használom évente kb 8-10 e km-t megyek és félek tőle hogy a TDCI-vel sok problémám lenne. Viszont benzinesből jó állapotút venni majdnem reménytelen:( Mivel itt többen is ismeritek az autót, hosszú távon (kb 5 évig szeretném megtartani) milyen költségeim lehetnek vele? Gondolok itt az nagynyomású szívattyúra, turbóra, meg a többi dízeles problémás alkatrészre.
Naplózva

2004 Ford Mondeo MK3 2.0 (benzin) Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #59 Dátum: 2015.12.08 kedd, 06:24:07 »

Mert értek az autókhoz.
...és senki más nem,aki nem ott dolgozik ahol te? Cheesy
Pont olyan átlagjúzer vagy mint bárki aki nem profi módon él és dogozik az autógyártásban,javításban,felhasználásban.

A többire meg felesleges reagálni,mert csak a te személyes véleményedet tükrözi-saját tapasztalat nélkül.Az meg ugye olyan mint a sheggjuk..... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #60 Dátum: 2015.12.08 kedd, 10:19:42 »

Szia! Engem lehet hogy érdekel az autó, de eddig főleg benzinest akartam. Az igazság az, hogy főleg városban használom évente kb 8-10 e km-t megyek és félek tőle hogy a TDCI-vel sok problémám lenne. Viszont benzinesből jó állapotút venni majdnem reménytelen:( Mivel itt többen is ismeritek az autót, hosszú távon (kb 5 évig szeretném megtartani) milyen költségeim lehetnek vele? Gondolok itt az nagynyomású szívattyúra, turbóra, meg a többi dízeles problémás alkatrészre.
2007.07-2014.02 között nagyrészt (~80%) budapesti használatban volt nálam. Az átlagfogyasztást az aláírásomban látod. A 8L körüli fogyasztáson kívül más gond nem volt vele, viszont érdemes figyelni a hidegüzem miatti dolgokra: óvatos terhelés, felezett olajcsere ciklus. Én 10eKmes olaj és gázolaj szűrő cserét használtam (a go szűrő véleményes, mert a gyári ciklus 60ekm, de mivel az üzemanyagrendszer igazi szopó bír lenni, úgy voltam vele, hogy jobb a békesség). A rövid utak miatt az akksi feszültségre tud még panaszkodni, de ez nem kritikus, a 74Ah-s akksi simán indította mindig. A generátor szabadonfutós rajta, ami a városi üzen allandóan változó fordulatszámát jobban tolerálja. Az EGR le van dugózva, nem kormolja tele a szívósort. Néha érdemes kikormolni pályán.
Nálam gyári futóművel és vezérléssel (130le) szolgált.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
nejo88
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 565



E-mail
« Új hozzászólás #61 Dátum: 2015.12.14 hétfő, 17:33:40 »

Eladva.  wave szomoru1
Naplózva

Audi A6 3.0 tdi V6 Quattro (225 LE)
A múlt.Ford mondeo 2003 2.0 tdci 96kw (131 le) by:Relhist
A múlt. Ford mondeo 2004 2.0 Tdci 85kw (115 Le)
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #62 Dátum: 2015.12.14 hétfő, 17:34:14 »

Eladva.  wave szomoru1

grat
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #63 Dátum: 2015.12.14 hétfő, 20:44:19 »

Eladva.  wave szomoru1
taps
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #64 Dátum: 2015.12.14 hétfő, 20:55:43 »

Nem én hirdetem ....
A hirdetésben az szerepel, hogy brembo tárcsák és betétek elől hátul. Ez annyiban nem gyári, hogy nem motorcraft logós. Ettől még nem lesz tuning, mert nem jelent átalakítást.

Külön kiemelted, tehát...

Válasz
Tuning akkor lenne, ha pl. Focus st nyergek lennének rajta.

Valójában igen, itt kezdődne a tuning.

Válasz
Pont azt, amit aztán meg is erősítettél (ld következő idézet): Bunyek megoldását látatlanban minősíted az anyaghasználat alapján, holott annak kb annyi köze van a gyári kialakításhoz, hogy ugyanott kezdődik és végződik, mint a gyári.
A forge szettnél meg felteszed a kérdést, hogy bírja-e az olajat, hőt, miközben te is tudod, hogy egy 6 réteg szövettel erősített, szilikonból készült csőnek bírnia kell.

A traktoros megoldást az idő dícséri.
Fogalmam sincs, hogy mit bír az x szövettel megerősített cső. Bírnia kell? Lehet. Vagy nem.

Válasz
Továbbá tudod, hogy Bunyeknél a toldások, kanyarok hogy vannak megoldva?

Fogalmam sincs.

Válasz
Mert ugye minden rendszer annyit bír, amennyit a leggyengébb pontja.

Maximálisan így van. És jogos is.

Válasz
Harmadrészt én is írhatnám, hogy azért jó, mert a forge versenysportba is gyárt, és ott van minden, és ha ott bírja, akkor a 2.0 tdcit is bírja.

Persze hogy nem. A verseny az nem 10 év 300e km-re szól.

Válasz
Erre írtam, hogy a tőled, tekintve az autóipari felkészültségedet, szakértőbb választ vártam.  wave

Nem ugyanúgy látjuk...

Válasz
Értem, hogy neked nem tetszik /te nem tetetnél a sajátodra ilyet, és ezt meg sem kell érvelni, mert saját vélemény/döntés.

Pont fordítva. Nekem tetszik, és előbb tennék forge szettet, mint traktoros megoldást. Azaz, azt „sosem” tennék.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #65 Dátum: 2015.12.14 hétfő, 20:56:56 »

...és senki más nem,aki nem ott dolgozik ahol te? Cheesy

Dehogynem.

Válasz
Pont olyan átlagjúzer vagy mint bárki aki nem profi módon él és dogozik az autógyártásban,javításban,felhasználásban.

Nem így van.

Válasz
A többire meg felesleges reagálni,mert csak a te személyes véleményedet tükrözi-saját tapasztalat nélkül.Az meg ugye olyan mint a sheggjuk..... eplus2

Tévedés.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #66 Dátum: 2015.12.14 hétfő, 21:00:24 »

Dehogynem.

Nem így van.

Tévedés.
Cheesy elég gyenge érvelés.de jol is van ez így.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #67 Dátum: 2015.12.14 hétfő, 21:11:09 »

Cheesy elég gyenge érvelés.de jol is van ez így.

Pedig ennél hosszabbra nincs szükség.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #68 Dátum: 2015.12.15 kedd, 05:56:07 »

Pedig ennél hosszabbra nincs szükség.
értelme sincs. hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 [2]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.128 másodperc alatt készült el 26 lekéréssel.