Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 07:08:59 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: [1] 2 3   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Facelift modellek  (Megtekintve 70827 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
gravitydave
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1002



« Dátum: 2016.01.10 vasárnap, 00:09:21 »

MK V facelift:

http://formula.hu/auto/2016/01/08/ford-fusion-2017-az-uj-mondeo

http://www.caradvice.com.au/407653/2017-ford-mondeo-sport-spied-without-disguise-turbo-v6-expected-for-detroit-show/

szerk.: átírtam a topic címet úgy ahogy a többi generációnál is van
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.10 vasárnap, 22:20:45 írta HZsolt92 » Naplózva

2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #1 Dátum: 2016.01.10 vasárnap, 21:15:59 »

Az a krómcsík már az Insignián sem valami szép a hátsó lámpában, itt kimondottan béna. Egyébként rendben van.
Naplózva
zeix
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 318



E-mail
« Új hozzászólás #2 Dátum: 2016.01.11 hétfő, 16:00:13 »


Az új ST (sport), V6 2,7 biturbó motorral jön és automata váltóval? 325le, 475Nm

Kíváncsi leszek a tesztekre, hogyan fog vizsgázni a váltó.

Remélem az európai verzióban manuális lesz. A béna amcsiknak kell automata.  falbav

Az összkerék hajtás tetszik, meg a turbó is, könnyebben lehet majd felpiszkálni egy kicsit.  eplus2
Nagyon kíváncsi vagyok, meg az árára is.  taps
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.11 hétfő, 16:02:29 írta zeix » Naplózva

ST220, EBC BRAKES, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb. Smiley
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #3 Dátum: 2016.01.11 hétfő, 18:44:25 »

A bele jó, de a váltó előtti kijelzőn mi van? Ki tud odanézni vezetés közben?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4 Dátum: 2016.01.11 hétfő, 20:32:10 »

A bele jó, de a váltó előtti kijelzőn mi van? Ki tud odanézni vezetés közben?
talán a váltó visszajeljője. mintha D-t írna ki. de nem biztos, mert a tekerőn meg mintha a P alatti világítana
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #5 Dátum: 2016.01.11 hétfő, 20:50:35 »

talán a váltó visszajeljője. mintha D-t írna ki. de nem biztos, mert a tekerőn meg mintha a P alatti világítana
A bele jó, de a váltó előtti kijelzőn mi van? Ki tud odanézni vezetés közben?


Szerintem az egy kivilágított USB dugasz.  vigyor3 
 (2. képre ránagyítva lehet látni)
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6 Dátum: 2016.01.11 hétfő, 20:54:13 »



Szerintem az egy kivilágított USB dugasz.  vigyor3 
 (2. képre ránagyítva lehet látni)
tényleg, mintha annak az ikonja lenne felette vigyor3 eljen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #7 Dátum: 2016.01.11 hétfő, 21:13:48 »

Az Insigniát is a hátsó krómcsíkkal csúfították el. Erre a Mondeót is hazavágják. A rusnya középkonzol, ami senkinek nem tetszik, az meg marad a régi? Hát normálisak ezek?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8 Dátum: 2016.01.11 hétfő, 21:16:50 »

Az Insigniát is a hátsó krómcsíkkal csúfították el. Erre a Mondeót is hazavágják. A rusnya középkonzol, ami senkinek nem tetszik, az meg marad a régi? Hát normálisak ezek?

nekem tetszik vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #9 Dátum: 2016.01.11 hétfő, 21:33:14 »

nekem tetszik vigyor3
Melyik része?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10 Dátum: 2016.01.11 hétfő, 22:50:51 »

Melyik része?

így egyben a belső. a kijelző, a váltóvezérlő, minden
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #11 Dátum: 2016.01.12 kedd, 21:04:58 »

így egyben a belső. a kijelző, a váltóvezérlő, minden
wow1 Cheesy
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #12 Dátum: 2016.02.19 péntek, 09:10:30 »

http://www.carscoops.com/2016/02/refreshed-2017-ford-mondeo-follows.html
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #13 Dátum: 2016.02.19 péntek, 09:18:31 »


Mondtam nektek, hogy a Ford oktatási anyagai szerint már decemberben ki kellet volna jönnie a faceliftnek...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #14 Dátum: 2016.02.19 péntek, 09:55:10 »

Mondtam nektek, hogy a Ford oktatási anyagai szerint már decemberben ki kellet volna jönnie a faceliftnek...


Papírforma szerint már neked is az új s-maxban kellene ülnöd.  vigyor3
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
agostonb_OFF
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 113


E-mail
« Új hozzászólás #15 Dátum: 2016.02.20 szombat, 13:52:27 »


Az új ST (sport), V6 2,7 biturbó motorral jön és automata váltóval? 325le, 475Nm

Kíváncsi leszek a tesztekre, hogyan fog vizsgázni a váltó.

Remélem az európai verzióban manuális lesz. A béna amcsiknak kell automata.  falbav

Az összkerék hajtás tetszik, meg a turbó is, könnyebben lehet majd felpiszkálni egy kicsit.  eplus2
Nagyon kíváncsi vagyok, meg az árára is.  taps
Te mikori kiadású vagy? Gondolom 90 utáni. Olyasmi koromban én is így gondolkoztam az (akkori) automatáról, mára benőtt a fejem lágya, és amondó vagyok, hogy az automata a kényelmet szolgálja, nem a bénaságot palástolja. Aki 12milliós ótóban kuplungot szeretne nyomkorászni, pl. pesti araszolásban, az valszeg mazochista. Váltás sebességben elbújhatsz egy mai automata mellett még 18 évesen is, nem beszélve a tartósságról. Ha 18 éves vehemenciával váltasz kézivel, akkor elmész akár 50ekm-t is egy kéttömegűvel. Ugyanez ótómatával akár 500e is lehet. Nem beszélva arról, a nem akarsz ilyen lóerő, és nyomaték mellett állandóan pörgő kerekekkel járni, akkor bekapcsolod a kipörgésgátlót, az meg ugyanúgy elkeni a váltást, mint az automata. Ha automata ellenes vagy akkor viszont át kellene térned a hátsókerekes fanokhoz is, mivel egy sportkocsi kizárólag hátsó kerekesen sport. Gondolkozz már. A nagy teljesítményű, nyomatékú Lambo, McLaren, Ferrari, Bugatti vagy akár az F1 is biztosan azé automata, mert ott nem szeretnek a júzerek gyorsan és hátbavágósan váltani. ugyanmá
« Utoljára szerkesztve: 2016.02.20 szombat, 13:56:49 írta agostonb_OFF » Naplózva

2003/1/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata durashift+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #16 Dátum: 2016.02.27 szombat, 20:11:33 »

A magam részéről elképesztőnek tartom, hogy a (szerintem mindenki által szidott) középkonzolt változatlanul hagyták

https://www.youtube.com/watch?v=wqtfnuDTNVg
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #17 Dátum: 2016.02.27 szombat, 21:34:42 »

A magam részéről elképesztőnek tartom, hogy a (szerintem mindenki által szidott) középkonzolt változatlanul hagyták

https://www.youtube.com/watch?v=wqtfnuDTNVg
1. Bár a tetejét csak egy rövid ideig mutatják, de ebbe ez fullüvegtető?
2. Alapvetően minden autóban a majrévas az anyósülés esetén jobb-fenn van. Ebben van bal-lent is. Ez praktikus?  Grin
És a vezetőoldali luknak mi a funkciója, meséljétek már el bitte? Vagy a kettőt együtt kell használni?  fejvakaras conf confused wilting ticking miaz conf nemtudom többet nem találtam... Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #18 Dátum: 2016.02.28 vasárnap, 08:43:14 »

1. Bár a tetejét csak egy rövid ideig mutatják, de ebbe ez fullüvegtető?
2. Alapvetően minden autóban a majrévas az anyósülés esetén jobb-fenn van. Ebben van bal-lent is. Ez praktikus?  Grin
És a vezetőoldali luknak mi a funkciója, meséljétek már el bitte? Vagy a kettőt együtt kell használni?  fejvakaras conf confused wilting ticking miaz conf nemtudom többet nem találtam... Cheesy
1. Ahogy nézem full üveg tető van benne.
2. A majrévas ahogy nézem az üvegtető miatt nem fért el.

Az én véleményem szerint, (bár gyanítom, hogy főleg a gyártó részéről senkit sem érdekel) sikerült elrontani a külalakját. Eddig elölről nagyon jól nézett ki, most meg olyan, mint egy Kia Optima. A hátsó lámpája a króm csíkkal Opel Insignia. A váltó a Jaguártól lopott, de valószínűleg nem süllyed vissza. Az ormótlan és használhatatlan luk ott maradt a középkonzolon, a levegő rostélyok továbbra sem szabályozhatók külön. Feltételezem, hogy a fabetétekkel és a steppelt oldalkárpittal a luxus látszatát akarták kelteni. De a luxus nem itt kezdődik.
Naplózva
Alexander09
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 100



E-mail
« Új hozzászólás #19 Dátum: 2016.02.28 vasárnap, 09:23:52 »

1. Ahogy nézem full üveg tető van benne.
2. A majrévas ahogy nézem az üvegtető miatt nem fért el.

Az én véleményem szerint, (bár gyanítom, hogy főleg a gyártó részéről senkit sem érdekel) sikerült elrontani a külalakját. Eddig elölről nagyon jól nézett ki, most meg olyan, mint egy Kia Optima. A hátsó lámpája a króm csíkkal Opel Insignia. A váltó a Jaguártól lopott, de valószínűleg nem süllyed vissza. Az ormótlan és használhatatlan luk ott maradt a középkonzolon, a levegő rostélyok továbbra sem szabályozhatók külön. Feltételezem, hogy a fabetétekkel és a steppelt oldalkárpittal a luxus látszatát akarták kelteni. De a luxus nem itt kezdődik.

Az a nagy luk szerintem nagyon jó, én legalábbis rendszeresen használom Smiley
A többivel maximálisan egyet értek... Sad
Naplózva

Jelenleg: mk5 Titanium 1.5 ecoboost 160 LE, 5 ajtós, fehér;
Toyota LJ70
VW T5
Előző: mk4 Titanium 2.0 tdci 140 LE, kombi, fekete ;
 BMW 330 Ci;
VW 1300 70' ;
G Astra 1.4 ecotec;
 Porsche 996 4S;
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #20 Dátum: 2016.02.28 vasárnap, 09:59:04 »

Az a nagy luk szerintem nagyon jó, én legalábbis rendszeresen használom Smiley
A többivel maximálisan egyet értek... Sad

Mire használod? Bármit rakok oda, vagy nem érem el, vagy kiesik a kanyarban.
Naplózva
Alexander09
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 100



E-mail
« Új hozzászólás #21 Dátum: 2016.02.28 vasárnap, 10:08:30 »

Mire használod? Bármit rakok oda, vagy nem érem el, vagy kiesik a kanyarban.

Én leggyakrabban a telefonomat tölteni, vagy az iratokat.
A gumírozás nekem megtartja... pedig elég tempósan veszem néha a kanyarokat  nyes
Naplózva

Jelenleg: mk5 Titanium 1.5 ecoboost 160 LE, 5 ajtós, fehér;
Toyota LJ70
VW T5
Előző: mk4 Titanium 2.0 tdci 140 LE, kombi, fekete ;
 BMW 330 Ci;
VW 1300 70' ;
G Astra 1.4 ecotec;
 Porsche 996 4S;
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #22 Dátum: 2016.02.28 vasárnap, 10:51:45 »

Én leggyakrabban a telefonomat tölteni, vagy az iratokat.
A gumírozás nekem megtartja... pedig elég tempósan veszem néha a kanyarokat  nyes
Na de telefont tölteni kissé órmótlan a luk, nem? Smiley
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #23 Dátum: 2016.02.28 vasárnap, 15:39:53 »

Na de telefont tölteni kissé órmótlan a luk, nem? Smiley
Nem luk, hanem lyuk.......
Itt a lyuk, sajnáljuk!  Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy (gyk: Falfúró)
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #24 Dátum: 2016.02.28 vasárnap, 15:47:06 »

Nem luk, hanem lyuk.......
Itt a lyuk, sajnáljuk!  Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy (gyk: Falfúró)
Lik?
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #25 Dátum: 2016.02.28 vasárnap, 16:46:14 »

Lik?
Haj-lik? Nem inkább odail-lik!  Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Alexander09
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 100



E-mail
« Új hozzászólás #26 Dátum: 2016.02.28 vasárnap, 17:00:45 »

Nem luk, hanem lyuk.......
Itt a lyuk, sajnáljuk!  Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy (gyk: Falfúró)
Inkább odu ez már Cheesy
Naplózva

Jelenleg: mk5 Titanium 1.5 ecoboost 160 LE, 5 ajtós, fehér;
Toyota LJ70
VW T5
Előző: mk4 Titanium 2.0 tdci 140 LE, kombi, fekete ;
 BMW 330 Ci;
VW 1300 70' ;
G Astra 1.4 ecotec;
 Porsche 996 4S;
Alexander09
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 100



E-mail
« Új hozzászólás #27 Dátum: 2016.02.28 vasárnap, 17:04:58 »

Na de telefont tölteni kissé órmótlan a luk, nem? Smiley
Erről általában az jut az eszembe, hogy még mindig jobb mintha feleslegesen ki lenne töltve valamivel.
Nekem a felette lévő gombok többsége is tök haszontalan, de legalább is túl nagy helyen van szétszórva.
Naplózva

Jelenleg: mk5 Titanium 1.5 ecoboost 160 LE, 5 ajtós, fehér;
Toyota LJ70
VW T5
Előző: mk4 Titanium 2.0 tdci 140 LE, kombi, fekete ;
 BMW 330 Ci;
VW 1300 70' ;
G Astra 1.4 ecotec;
 Porsche 996 4S;
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #28 Dátum: 2016.02.28 vasárnap, 18:44:49 »

Erről általában az jut az eszembe, hogy még mindig jobb mintha feleslegesen ki lenne töltve valamivel.
Nekem a felette lévő gombok többsége is tök haszontalan, de legalább is túl nagy helyen van szétszórva.
Igen, túl nagy helyen van szétszórva, és bénán néz ki. Angry
Naplózva
Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #29 Dátum: 2016.03.07 hétfő, 22:32:11 »

1. Ahogy nézem full üveg tető van benne.
2. A majrévas ahogy nézem az üvegtető miatt nem fért el.

Az én véleményem szerint, (bár gyanítom, hogy főleg a gyártó részéről senkit sem érdekel) sikerült elrontani a külalakját. Eddig elölről nagyon jól nézett ki, most meg olyan, mint egy Kia Optima. A hátsó lámpája a króm csíkkal Opel Insignia. A váltó a Jaguártól lopott, de valószínűleg nem süllyed vissza. Az ormótlan és használhatatlan luk ott maradt a középkonzolon, a levegő rostélyok továbbra sem szabályozhatók külön. Feltételezem, hogy a fabetétekkel és a steppelt oldalkárpittal a luxus látszatát akarták kelteni. De a luxus nem itt kezdődik.

Ti hol láttok ebben full üvegtetőt? Én azt látom ki van vágva az egész teteje, hátsó üvegestől stb stb. Sőt, ahogy elnézem zeix belinkelt képét is(legfelső), sima napfénytetővel van(amekkora talán már 20 éve is volt a Fordokban...) és még sedan is.




agostonb_OFF userrel totál egyet kell értsek... Smiley
Amúgy apám is csőlátású manuál fanatikus(volt?), de aztán nagy nehezen rá tudtuk beszélni, hogy kipróbálja keresztapám mk5-ös powercsifttyét, és azért rájött miről is van szó. Smiley Csak "pechére"(végül jobban jár) elvitték amit kinéztünk.
« Utoljára szerkesztve: 2016.03.07 hétfő, 23:05:22 írta Bandy » Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
AndrewJ
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #30 Dátum: 2017.12.11 hétfő, 16:32:18 »

Ti hol láttok ebben full üvegtetőt? Én azt látom ki van vágva az egész teteje, hátsó üvegestől stb stb. Sőt, ahogy elnézem zeix belinkelt képét is(legfelső), sima napfénytetővel van(amekkora talán már 20 éve is volt a Fordokban...) és még sedan is.




agostonb_OFF userrel totál egyet kell értsek... Smiley
Amúgy apám is csőlátású manuál fanatikus(volt?), de aztán nagy nehezen rá tudtuk beszélni, hogy kipróbálja keresztapám mk5-ös powercsifttyét, és azért rájött miről is van szó. Smiley Csak "pechére"(végül jobban jár) elvitték amit kinéztünk.


Egy kicsit álljunk meg egy szóra.

A képen látható modell egy 2017-es Facelift-es Ford Fusion. 4 ajtós karosszériával. Az USA-ban nincs sem 5 ajtós sem kombi. Üvegtető csak az 5-ajtóshoz és a kombihoz van. A 4 ajtós Vignale és Hybrid modelleket nem tudod üvegtetővel kérni Europában sem mert nincs. Faceliftes Mondeo jelenleg nincs.
« Utoljára szerkesztve: 2017.12.11 hétfő, 16:39:20 írta HZsolt92 » Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi (225 Superchips) Titanium (Mk5) 2017

Korábban: Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium (Mk5) 2015
                Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium (Mk4) 2011
                Ford Mondeo 2.0i             Ghia  (Mk2) 1999
                Ford Mondeo 1.8i             GLX   (Mk1) 1993
AndrewJ
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #31 Dátum: 2017.12.11 hétfő, 21:41:28 »

1. Bár a tetejét csak egy rövid ideig mutatják, de ebbe ez fullüvegtető?
2. Alapvetően minden autóban a majrévas az anyósülés esetén jobb-fenn van. Ebben van bal-lent is. Ez praktikus?  Grin
És a vezetőoldali luknak mi a funkciója, meséljétek már el bitte? Vagy a kettőt együtt kell használni?  fejvakaras conf confused wilting ticking miaz conf nemtudom többet nem találtam... Cheesy

https://youtu.be/wqtfnuDTNVg

Az autó egy tető nélküli demo autó amit a beszúrt youtube video remekül mutat. 47-48-49 mp.-nél.
Hátsó ablak sincs benne.


De most ki ne találjátok hogy cabrio mert nem az  wave
« Utoljára szerkesztve: 2017.12.11 hétfő, 21:46:52 írta AndrewJ » Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi (225 Superchips) Titanium (Mk5) 2017

Korábban: Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium (Mk5) 2015
                Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium (Mk4) 2011
                Ford Mondeo 2.0i             Ghia  (Mk2) 1999
                Ford Mondeo 1.8i             GLX   (Mk1) 1993
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #32 Dátum: 2017.12.12 kedd, 19:10:58 »


Egy kicsit álljunk meg egy szóra.
Faceliftes Mondeo jelenleg nincs.
Enyém verda a Facelift keretében rendelődött. (2017.05 havi gyártás)
Gyakorlatilag nem tudtuk /láttuk mit rendelünk mert annyi változtatás történt a 2017.jan.16 ig érvényes addigi Mondeo széria közt.
Német honlapon olvastam, h több mint 240 módosítás történt a korábbi szériához képest.(felhasznált anyagok, motor, szigetelés, ragasztás, ülések, műszerfal, opciók)
+ azt a színt amit szerettem volna, a Facelift "elvitte ".
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
AndrewJ
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #33 Dátum: 2018.03.21 szerda, 00:53:05 »

Enyém verda a Facelift keretében rendelődött. (2017.05 havi gyártás)
Gyakorlatilag nem tudtuk /láttuk mit rendelünk mert annyi változtatás történt a 2017.jan.16 ig érvényes addigi Mondeo széria közt.
Német honlapon olvastam, h több mint 240 módosítás történt a korábbi szériához képest.(felhasznált anyagok, motor, szigetelés, ragasztás, ülések, műszerfal, opciók)
+ azt a színt amit szerettem volna, a Facelift "elvitte ".

Nem akarlak elkeseríteni, de az hogy változtatnak bizonyos anyagokon ragasztásokon stb, az egy abszolut On-going folyamat. Gyakorlatilag havonta van némi változtatás az autón. A Face-Lift a modell frissítését jelenti. Ez az autó nem lett Face-Lifetelve. A Face Liftes egyelőre csak az USA-ban kapható Fusion néven.

A színkivonás oka nem a Facelift, hanem az hogy globálisan nagyon keveset adtak el belőle. Vagy éppen a költség csökkentés.

Új műszerfal, motor SmileyHuh?Huh?? Muhahhhahhhhaaaaa..... .elhitted?Huh? Na és mi az új a műszerfaladon? Mi a motorban a változtatás, ez egyiket mindenképpen látod, a motor tekintetében mi lett az újítás?

Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi (225 Superchips) Titanium (Mk5) 2017

Korábban: Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium (Mk5) 2015
                Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium (Mk4) 2011
                Ford Mondeo 2.0i             Ghia  (Mk2) 1999
                Ford Mondeo 1.8i             GLX   (Mk1) 1993
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #34 Dátum: 2018.03.21 szerda, 06:41:52 »

Nem akarlak elkeseríteni, de az hogy változtatnak bizonyos anyagokon ragasztásokon stb, az egy abszolut On-going folyamat. Gyakorlatilag havonta van némi változtatás az autón. A Face-Lift a modell frissítését jelenti. Ez az autó nem lett Face-Lifetelve. A Face Liftes egyelőre csak az USA-ban kapható Fusion néven.

A színkivonás oka nem a Facelift, hanem az hogy globálisan nagyon keveset adtak el belőle. Vagy éppen a költség csökkentés.

Új műszerfal, motor SmileyHuh?Huh?? Muhahhhahhhhaaaaa..... .elhitted?Huh? Na és mi az új a műszerfaladon? Mi a motorban a változtatás, ez egyiket mindenképpen látod, a motor tekintetében mi lett az újítás?


Biztos igy van.

Szinkivonás ra annyit, hogy a törley eltünt, de lett helyette más. Amit még utcán nem láttam szembejönni. Bristolba láttam még, de az meg jobbkormányos volt.

Müszerfal változott a kijelzö tekintetében az analog müszerek helyett lett a DMI.
Csak annak hiszek amit a saját szememmel látok. Láttam egy 2017 januar elötti gyártást+összehasonlitottam az enyémmel. ST Line röl beszélek.

Ez a motor ezelött nem volt, ebbe rendelhetö, a 180 as paci volt a csúcs, igaz felárért rendelhetö volt AWD.

Külsö megjelenésben is lett változtatás(ködlámpa forma, kerekek mérete és színe, az elsö világítás testek) amik 2017.01.16 elötti ekben nem volt.

Persze, rá lehet fogni hogy mindezek csak legozások a raktárban/készletekben, de nekem pont ezek által lett olyan amit el tudtam képzelni. wave
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
AndrewJ
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #35 Dátum: 2018.03.24 szombat, 00:32:20 »

Biztos igy van.

Szinkivonás ra annyit, hogy a törley eltünt, de lett helyette más. Amit még utcán nem láttam szembejönni. Bristolba láttam még, de az meg jobbkormányos volt.

Müszerfal változott a kijelzö tekintetében az analog müszerek helyett lett a DMI.
Csak annak hiszek amit a saját szememmel látok. Láttam egy 2017 januar elötti gyártást+összehasonlitottam az enyémmel. ST Line röl beszélek.

Ez a motor ezelött nem volt, ebbe rendelhetö, a 180 as paci volt a csúcs, igaz felárért rendelhetö volt AWD. 

Külsö megjelenésben is lett változtatás(ködlámpa forma, kerekek mérete és színe, az elsö világítás testek) amik 2017.01.16 elötti ekben nem volt.



Persze, rá lehet fogni hogy mindezek csak legozások a raktárban/készletekben, de nekem pont ezek által lett olyan amit el tudtam képzelni. wave


Az USA-ban van, létezik a Facelift modell, de az FUSION és nem Mondeo. A Ford Europe nem gyárt egyelőre Faceliftes Mondeo-t. Csak, hogy tisztázzuk.
Tehát, ha Te Valenciában gyárott Europai Ford Mondeoról beszélsz akkor az sajna nem ráncfelvarrott.

Az, hogy bővítettek a hajtásláncon az opció és nem ráncfelvarrás.
Analóg műszerek helyett DMI ? Mi??  Csak a full fapadban voltak analóg műszerek A Titániumban 2014 szeptember 8. óta DMI van. Kicsit változott egyébként mert firmware-t cseréltek rajta 2016 augusztusban és vékonyabb lett mutató. Ráncfelvarrták benne a szftorvert.
Az St line egy új felszereltségi szint, ugyanazon az autón de korábban is lehetett ugyan ilyen spoilerekkel megrendelni az autót.
De mondok mást. Az ST-Line nem más mint egy szaros Trend amire felaggatták a komplett spoiler garnitúrát raktak rá 18-as kereket, meg piros cérnával megvarrták az ülést és kanyarítottak rá egy viccesen magas árat. Mivel az autó szép és szívesen veszik az emberek, berakták extrának a DMI műszerfalat, tehát alapnak csak az analógot adták hozzá. A horog meg van a sportos dögös autó, aztán meg ott szívatnak minden más extrával ahol tudnak.


Ködlámpa színe?Huh?? Miért milyen szinű lett a ködlámpád? Piros? Mérete ?? A Vignale ködlámpája más. De az nem ráncfelvarrás hanem egy felszereltségi szint.
Az opcionálisan rendelhető nappali menetfényes ködlámpa megint csak opció és nem ráncfelvarrás. De a lámpa mérete ott sem változott.
Ilyen alapon azt se felejtsd el, hogy a 2015 év közepéig gyártott Mondeokban a lökhárító rögzítő patentok csavarosak voltak aztán meg pattintósak lettek mert ez kapásból 6 változás a 250-ből.

Azt Te sem gondolod komolyan, ha egy autót más színűre festenek akkor már az ráncfelvarrás. Ha igen akkor szóljatok aztán lefestetem flip-flopra az enyémet. Minden pillanatban vadi új lenne forever.

Ne felejtsd el a SYNC3-at. ÉS bontsunk pezsgőt. Az USA-ban már 2015-ben meg volt a SYNC3 a Fusionban, bennünket meg itt szívattak a SYNC2-vel még vagy 2 évig.

Hidd el én örülnék a legjobban ha már 2017-ben a "ránc felvarrott, Faceliftelt" modellbe ülhettem volna. De ez baromira nem az. Egy kicsit reszelgettek rajta itt-ott és ennyi.

... de tudod mit nekem semmi bajom azzal ha Te annak látod.



Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi (225 Superchips) Titanium (Mk5) 2017

Korábban: Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium (Mk5) 2015
                Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium (Mk4) 2011
                Ford Mondeo 2.0i             Ghia  (Mk2) 1999
                Ford Mondeo 1.8i             GLX   (Mk1) 1993
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #36 Dátum: 2018.03.25 vasárnap, 09:23:30 »

Az USA-ban van, létezik a Facelift modell, de az FUSION és nem Mondeo. A Ford Europe nem gyárt egyelőre Faceliftes Mondeo-t. Csak, hogy tisztázzuk.
Tehát, ha Te Valenciában gyárott Europai Ford Mondeoról beszélsz akkor az sajna nem ráncfelvarrott.

Az, hogy bővítettek a hajtásláncon az opció és nem ráncfelvarrás.
Analóg műszerek helyett DMI ? Mi??  Csak a full fapadban voltak analóg műszerek A Titániumban 2014 szeptember 8. óta DMI van. Kicsit változott egyébként mert firmware-t cseréltek rajta 2016 augusztusban és vékonyabb lett mutató. Ráncfelvarrták benne a szftorvert.
Az St line egy új felszereltségi szint, ugyanazon az autón de korábban is lehetett ugyan ilyen spoilerekkel megrendelni az autót.
De mondok mást. Az ST-Line nem más mint egy szaros Trend amire felaggatták a komplett spoiler garnitúrát raktak rá 18-as kereket, meg piros cérnával megvarrták az ülést és kanyarítottak rá egy viccesen magas árat. Mivel az autó szép és szívesen veszik az emberek, berakták extrának a DMI műszerfalat, tehát alapnak csak az analógot adták hozzá. A horog meg van a sportos dögös autó, aztán meg ott szívatnak minden más extrával ahol tudnak.


Ködlámpa színe?Huh?? Miért milyen szinű lett a ködlámpád? Piros? Mérete ?? A Vignale ködlámpája más. De az nem ráncfelvarrás hanem egy felszereltségi szint.
Az opcionálisan rendelhető nappali menetfényes ködlámpa megint csak opció és nem ráncfelvarrás. De a lámpa mérete ott sem változott.
Ilyen alapon azt se felejtsd el, hogy a 2015 év közepéig gyártott Mondeokban a lökhárító rögzítő patentok csavarosak voltak aztán meg pattintósak lettek mert ez kapásból 6 változás a 250-ből.

Azt Te sem gondolod komolyan, ha egy autót más színűre festenek akkor már az ráncfelvarrás. Ha igen akkor szóljatok aztán lefestetem flip-flopra az enyémet. Minden pillanatban vadi új lenne forever.

Ne felejtsd el a SYNC3-at. ÉS bontsunk pezsgőt. Az USA-ban már 2015-ben meg volt a SYNC3 a Fusionban, bennünket meg itt szívattak a SYNC2-vel még vagy 2 évig.

Hidd el én örülnék a legjobban ha már 2017-ben a "ránc felvarrott, Faceliftelt" modellbe ülhettem volna. De ez baromira nem az. Egy kicsit reszelgettek rajta itt-ott és ennyi.

... de tudod mit nekem semmi bajom azzal ha Te annak látod.




Ezzel sem vitatkoznék. Összeszedett irás. eljen
Az MKIII attól lett anno Facelift(2), hogy csikos lett a hátso lámpa+a hütörács más lett. Ilyen volt nekem, most a fiam használja. Azt mégis Facelift ként vonult a történelembe.

Az enyém ST Line már a Titanium X re épült, 2017. 01.15 ig gyártott Modellen a Trend volt az alap. És kromozott lett a kipuff vég.
DMI=Digitalis kijelzö.

Olvasd el pls mit irtam. Hogy lehet mindez a raktárban talált alkatrészek variálása, de ettöl még mondhatom, hogy ilyen Modell még nem jött szembe az utca túloldalán.
Tegnap Zebegényben késön láttam meg egy másik ST Line t, oda akartam állni h lefotozzam a jol láthato különbségeket, de mire vissza ertünk a túrárol addigra nem volt ott.

Tehát akkor erre pontositottam a definiciot.
Igy ok? integet2
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #37 Dátum: 2018.03.25 vasárnap, 11:21:25 »

Ezzel sem vitatkoznék. Összeszedett irás. eljen
Az MKIII attól lett anno Facelift(2), hogy csikos lett a hátso lámpa+a hütörács más lett. Ilyen volt nekem, most a fiam használja. Azt mégis Facelift ként vonult a történelembe.

Az enyém ST Line már a Titanium X re épült, 2017. 01.15 ig gyártott Modellen a Trend volt az alap. És kromozott lett a kipuff vég.
DMI=Digitalis kijelzö.

Olvasd el pls mit irtam. Hogy lehet mindez a raktárban talált alkatrészek variálása, de ettöl még mondhatom, hogy ilyen Modell még nem jött szembe az utca túloldalán.
Tegnap Zebegényben késön láttam meg egy másik ST Line t, oda akartam állni h lefotozzam a jol láthato különbségeket, de mire vissza ertünk a túrárol addigra nem volt ott.

Tehát akkor erre pontositottam a definiciot.
Igy ok? integet2
csak mellékvágányon megjegyzem,hogy az mk3 fl2 azért ennél több dologban változott.Szerintem konkrétan senki nem tudja számszerűsíteni.
Ajtókról eltűnt a díszléc
Hűtőrács és a grill is más
Motortéri változások
stbstbstb

Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #38 Dátum: 2018.03.25 vasárnap, 12:52:43 »

csak mellékvágányon megjegyzem,hogy az mk3 fl2 azért ennél több dologban változott.Szerintem konkrétan senki nem tudja számszerűsíteni.
Ajtókról eltűnt a díszléc
Hűtőrács és a grill is más
Motortéri változások
stbstbstb


Igen, erre irták korábban, hogy ami a motorháztetö alatt változik azt ugyse tudja az user ellenörizni. Lehet rá bármit mondani.
Azt, hogy eltünik egy diszléc, más lett a rendelhetö szin/+épp vmi eltünik ettöl lesz Facelift...
Hogy más lesz egy egy külsö elem, látod, ez még nem ok a Faceliftre.
Ha jol értem Andrew topiktárs irását. smile
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #39 Dátum: 2018.03.25 vasárnap, 12:58:03 »

Elnézve az árcéduláját, 3 év alatt emelkedett majdnem 1 millát az ára, valaminek lennie kell....  vigyor3
Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #40 Dátum: 2018.03.25 vasárnap, 13:07:51 »

Igen, erre irták korábban, hogy ami a motorháztetö alatt változik azt ugyse tudja az user ellenörizni. Lehet rá bármit mondani.
Azt, hogy eltünik egy diszléc, más lett a rendelhetö szin/+épp vmi eltünik ettöl lesz Facelift...
Hogy más lesz egy egy külsö elem, látod, ez még nem ok a Faceliftre.
Ha jol értem Andrew topiktárs irását. smile
azért a fl nem azt jelenti, hogy kijön egy új modell.Ellekezőleg.Ráncfelvarrás.Apró módosítások,amik az előzőben esetleg hibaként módosításra szorultak.
És éppen szerintem simán belefér akár egy szín teljes megszűnése is,és egy új szín megjelenése a fl-el.Lámpák,lökösök,betétek.
De a motorház alatt is ugyan úgy lehet tudni, hogy mi változik ilyenkor.

Lehet Andrew kollégának (más) véleménye,mint bárki másnak,de az nem változtat sokmindenen.Még kritikaként is elfogadható,de nem több. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #41 Dátum: 2018.03.25 vasárnap, 13:08:39 »

Elnézve az árcéduláját, 3 év alatt emelkedett majdnem 1 millát az ára, valaminek lennie kell....  vigyor3
Az az infláció követés... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #42 Dátum: 2018.03.31 szombat, 07:56:24 »

Az az infláció követés... eplus2
https://youtu.be/0NOink7RPHc

Hát nekem a mostani MKV formavilága jobban bejön.
Biztos jo dolog a technikai ujdonságok amik jönnek, de...
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #43 Dátum: 2018.04.11 szerda, 15:51:53 »

https://youtu.be/xiNIuJtF5Dc

Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #44 Dátum: 2018.04.11 szerda, 18:10:47 »

Kombi még nincs? Remélem lefelejtik róla az antennát hátulról... 
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #45 Dátum: 2018.04.12 csütörtök, 06:49:38 »

Kombi még nincs? Remélem lefelejtik róla az antennát hátulról... 
Nem láttam eddig kombit, pedig a tyúkos keresö be van pozicionalva az ujdonságokra.

Antenna? Ha csak nincs vmi plusz pozicioja- Level 2 - akkor mindig van visszalépés...
Azt mondja az offodi gyárban dolgozo ismerös, h azokon is az önvezetö mod elökészités miatt maradnak a cápauszonyok a jövöben.
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #46 Dátum: 2018.04.17 kedd, 08:15:42 »

Kombi még nincs? Remélem lefelejtik róla az antennát hátulról... 
https://youtu.be/iosdkmur-Dg
Igaz ez Focus, de van neked benne kombi. wave
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #47 Dátum: 2018.04.19 csütörtök, 19:22:48 »

https://youtu.be/iosdkmur-Dg
Igaz ez Focus, de van neked benne kombi. wave
Majdnem 8 milla indulója van az 5 ajtós 1.5 tdci st line-nak 8as automatával, 2.0 val és kombiként lesz az 9 is Cheesy Aztán csak a panorámatető 360ezer ft felár...  vigyor3
Persze biztos leakciózzák majd, de ezek brutál számok. MK5 Mondeo Titanium 2.0 tdci kombi 9.050.000Ft volt 2014ben listaáron, igaz manuállal :S
Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #48 Dátum: 2018.04.19 csütörtök, 22:36:29 »

https://youtu.be/iosdkmur-Dg
Igaz ez Focus, de van neked benne kombi. wave
Egyenlőre maradnék a mondeonál. A jelenlegi kivitel teljesen megfelel. Lehet, ha a nyikorgást megoldják, a következőnél veszek egy tolótetőst (vagy milyet, olyan még nem volt... persze még mustang sem...  Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #49 Dátum: 2018.08.01 szerda, 15:18:24 »

http://m.hvg.hu/cegauto/20180801_kemfotok_uj_ford_mondeo_kombi_prototipus_europa_usa_dizelmotor_benzinmotor_automatavalto_suv_divatterepjarok
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Oldalak: [1] 2 3   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.083 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.