Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2019.03.25 hétfő, 07:01:05 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 [2]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Facelift modellek  (Megtekintve 9986 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6127


E-mail
« Új hozzászólás #50 Dátum: 2018.10.30 kedd, 18:42:08 »

https://www.autonavigator.hu/cikkek/tudod-mi-valtozott-iden-a-ford-mondeon-elaruljuk/?fbclid=IwAR1xShdUqAz41HlSCBsknJh0S28eAZAFYCfogY7SlyXQOMnGBS2MrMp_DxE

Na, már megint elavult a másféléves ótom...
Nem baj, custom az új!  Grin
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon. Megsírattam, de a Klubban maradt
Vectron
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 314



E-mail
« Új hozzászólás #51 Dátum: 2019.01.29 kedd, 19:37:44 »

Ma láttam Linzben az utcán egy új példányt.
Elfogult vagyok a látottak alapján. Az enyémhez. vigyor3
Nem tudom, de sztem a hátso lámpákat összekötö krómcsik giccses, de nem volt ismeretlen mert a Jaguároknál láttam korábban és az se tetszett. szomoru1
A potméterre hajazo automata sebességválto gomb(Vida Jani vidioját láttam egy 30 millás verdárol amibe szintén visszatévedtek a kar opciohoz, 270e ért rendelhetö extra a tekergetös cucc helyett) nekem nem bejövös. Meg menetközben hosszu utazások alatt is tök kényelmes h a könyöklö elött van vmi amire támaszkodik a csuklom.
Így elsö blikkre ezek ugrottak be.

Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6127


E-mail
« Új hozzászólás #52 Dátum: 2019.01.29 kedd, 22:21:39 »

Ma láttam Linzben az utcán egy új példányt.
Elfogult vagyok a látottak alapján. Az enyémhez. vigyor3
Nem tudom, de sztem a hátso lámpákat összekötö krómcsik giccses, de nem volt ismeretlen mert a Jaguároknál láttam korábban és az se tetszett. szomoru1
A potméterre hajazo automata sebességválto gomb(Vida Jani vidioját láttam egy 30 millás verdárol amibe szintén visszatévedtek a kar opciohoz, 270e ért rendelhetö extra a tekergetös cucc helyett) nekem nem bejövös. Meg menetközben hosszu utazások alatt is tök kényelmes h a könyöklö elött van vmi amire támaszkodik a csuklom.
Így elsö blikkre ezek ugrottak be.


Én egyenlőre biztos kivárok! Most lesz két éves törley. Mivel nagyon úgy néz ki, hogy az éves 50ekm-et két autó között oszlik, így lehet, hogy tovább is marad, mint 4-5év. Persze ahhoz előbb a következő mondjuk 3at kell megérni...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon. Megsírattam, de a Klubban maradt
Vectron
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 314



E-mail
« Új hozzászólás #53 Dátum: 2019.01.30 szerda, 05:48:16 »

Én egyenlőre biztos kivárok! Most lesz két éves törley. Mivel nagyon úgy néz ki, hogy az éves 50ekm-et két autó között oszlik, így lehet, hogy tovább is marad, mint 4-5év. Persze ahhoz előbb a következő mondjuk 3at kell megérni...
Én se fogok rohanni cserélni...meg ha cserélni kellene akkor a Ford lovas jelzésü verdára tenném az ikszet(Mustang).
Villanyautozás annyira nem pálya, villanyosozok munkámban eleget tisztán E hajtáslánccal (300 kN, 6,4 MWh)újat nekem igy nem tudna jelenteni amugy sem.

Mostani Mondeo-m meg egyszerüen kompakt, hosszú utazások alkalmával elsö osztály kényelme, ha családi kirándulás akkor is van mit hova pakolni, ha kell kevés naftával is beéri, de ha az idö a fontos a távolságot illetöen se kell szégyenkezve a külsö sávokba húzódni emelkedönek fölfelé megy mint a vaddiszno.

Ahogy nézem, olvasom a híreket nem tetszik ez a Downsize irány, h lassan fünyiro motorokat pakolgatnak a kocsikba. Nehogy a 4 henger olyan legenda legyen mint a V6 volt. Lesz még itt 1.0-s 4 turbos motor ha igy haladnak.

Asszem nálam is maradni fog a jelenlegi még 5-6 évig.  taps
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Oldalak: 1 [2]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.048 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.