Tisztelt Fórumtársak!
Még mielőtt a HaHura feltenném, tennék egy próbát a típust ismerők körében. Megválnánk céges flottába már nem alkalmas, 2006-os évjáratú ST-nktől. Nem ebből élünk, így keresni nemigen akarunk a bolton, de gombokért sem adnánk oda. Ésszerű ajánlatért vihető, a magam részéről örülnék, ha hozzáértő kezekbe kerülne.
A félreértéseket elkerülendő, az alábbi tudnivalókat tartanám fontosnak közölni a Nyájas Érdeklődővel:
- Az autó német papírokkal rendelkezik, mivel a cégünk németországi irodájának a flottájához tartozott. A műszaki 01.18.-án lejárt. Honosításban nem tudok segíteni, de mivel a motorja EURO IV-es, ezért nyilván sokba kerül rá a magyar rendszám.
- A kilométeróra állása 390.285 km. És valóban a kaszniban ennyi is van, de a motort kompletten kicseréltük, mikor a gyári hengerfejes lett. A cseremotorban ennél kb. 20000 km-rel több van, és 2005-ös gyártás (a 6-os váltó került vissza). Ennek ellenére indul-jön-megy-megáll. Talán a legfontosabb hibája, hogy valamelyik katalizátor cserére vagy felújításra szorul (nemcsak a sárga MIL lámpa, és a hozzá tartozó hibakód jelzi, hanem a CO is határértéken áll.
- Némi olajfogyasztás van már, füst viszont nincs. 3000 köbcentis, sokat futott szívómotor, csodák nincsenek.
- A belső tere a futásteljesítményéhez mérten remek állapotban van, egy új váltószoknyát azért elbírna. Szép vajszínű bőrülések, elől fűthetős Recaro, még ki sincs ülve annyira.
- Minden motor, lámpa, állítóka, mütyür és tekerentyű, valamint elektronikus bizgere működik, kivéve a rádió lemezes navigációját, amihez a CD már ki tudja, hol lehet.
- A garnitúra nyári ST felnik is megvannak! Egész jó Fulda gumikkal szerelve, szerkezetileg ép, nem rázós (jó a gumisunk), de esztétikailag nem épp makulátlan állapotban. Két felnikupak sajnos emigrált az idők során.
- A 4 lemezfelnin idei beszerzésű, új téli gumik vannak. Már nem szőrösek, de bőven 70% feletti állapotúak.
Az akkumulátort, hátsó lengéscsillapítókat, kinyomócsapágyat idén januárban cseréltük, a fékeket tárcsástul tavaly novemberben.
- Kisebb sérülések, parkolásnyomok vannak a kasznin, de semmi komoly, egy polír csodákra volna képes. Rozsda nincs sehol.
- A helyzet az, hogy összességében talán sokkal jobban megérné talán alkatrészenként kiárulni, de az autót régóta ismerem, és amíg nem kenyérre kell a pénz, nincs szívem megbontani. Markoló kéne, ha a rá költött pénzt el kéne egyben hordani, azon felül vezetni még mindig élmény, aki ismeri a típust, tudja ezt. Vaskos köteg számlával igazolható, hogy a tákolást kerültük, amennyire lehetett. Cégautóként már nem érdemes tovább fenntartanunk, kár, hogy a már említett katalizátor-csere iránti igény egy közel 700.000 Ft-os javítás után derült ki, és ezt így tovább már nem akarjuk finanszírozni. Mivel a motordonor szerkezetileg komplett volt, így az autóhoz jár még egy újszerű hűtó, önindító, klímakompresszor, injektorsor, és egy gyújtótrafó kábelekkel. Plusz 2 db komplett visszapillantó tükör az előző generációhoz, és dísznek egy motorburkolat a falra
Íme pár kép, de bármely részéről tudok szükség esetén lőni még:
https://drive.google.com/folderview?id=0B5Uab79PjXtqWURQei1lOGtnWm8&usp=sharingAz autón a mai naptól számolva még két hétig van rendszám, ha valaki látna benne akár projektautóként fantáziát, legalább ki tudja próbálni. Utána kivonjuk a forgalomból, garázsba tesszük, és ott várja majd a megváltást. Jelenleg Budaörsön van, két hét múlva átviszem Dunakeszire.
Telefonon egész nap, és hétvégén is elérhető vagyok: harminc-kettőkilencvenhét-negyvenkettő-harminchét, Tamás