Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.02 csütörtök, 00:40:53 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: [1]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Eladó ST 220, 2006-os évjárat, fekete + világos bőr belső  (Megtekintve 3794 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
una038
Vendég
« Dátum: 2016.02.10 szerda, 16:57:59 »

Tisztelt Fórumtársak!

Még mielőtt a HaHura feltenném, tennék egy próbát a típust ismerők körében. Megválnánk céges flottába már nem alkalmas, 2006-os évjáratú ST-nktől. Nem ebből élünk, így keresni nemigen akarunk a bolton, de gombokért sem adnánk oda. Ésszerű ajánlatért vihető, a magam részéről örülnék, ha hozzáértő kezekbe kerülne.

A félreértéseket elkerülendő, az alábbi tudnivalókat tartanám fontosnak közölni a Nyájas Érdeklődővel:

- Az autó német papírokkal rendelkezik, mivel a cégünk németországi irodájának a flottájához tartozott. A műszaki 01.18.-án lejárt. Honosításban nem tudok segíteni, de mivel a motorja EURO IV-es, ezért nyilván sokba kerül rá a magyar rendszám.
- A kilométeróra állása 390.285 km. És valóban a kaszniban ennyi is van, de a motort kompletten kicseréltük, mikor a gyári hengerfejes lett. A cseremotorban ennél kb. 20000 km-rel több van, és 2005-ös gyártás (a 6-os váltó került vissza). Ennek ellenére indul-jön-megy-megáll. Talán a legfontosabb hibája, hogy valamelyik katalizátor cserére vagy felújításra szorul (nemcsak a sárga MIL lámpa, és a hozzá tartozó hibakód jelzi, hanem a CO is határértéken áll.
- Némi olajfogyasztás van már, füst viszont nincs. 3000 köbcentis, sokat futott szívómotor, csodák nincsenek.
- A belső tere a futásteljesítményéhez mérten remek állapotban van, egy új váltószoknyát azért elbírna. Szép vajszínű bőrülések, elől fűthetős Recaro, még ki sincs ülve annyira.
- Minden motor, lámpa, állítóka, mütyür és tekerentyű, valamint elektronikus bizgere működik, kivéve a rádió lemezes navigációját, amihez a CD már ki tudja, hol lehet.
- A garnitúra nyári ST felnik is megvannak! Egész jó Fulda gumikkal szerelve, szerkezetileg ép, nem rázós (jó a gumisunk), de esztétikailag nem épp makulátlan állapotban. Két felnikupak sajnos emigrált az idők során.
- A 4 lemezfelnin idei beszerzésű, új téli gumik vannak. Már nem szőrösek, de bőven 70% feletti állapotúak.
Az akkumulátort, hátsó lengéscsillapítókat, kinyomócsapágyat idén januárban cseréltük, a fékeket tárcsástul tavaly novemberben.
- Kisebb sérülések, parkolásnyomok vannak a kasznin, de semmi komoly, egy polír csodákra volna képes. Rozsda nincs sehol.
- A helyzet az, hogy összességében talán sokkal jobban megérné talán alkatrészenként kiárulni, de az autót régóta ismerem, és amíg nem kenyérre kell a pénz, nincs szívem megbontani. Markoló kéne, ha a rá költött pénzt el kéne egyben hordani, azon felül vezetni még mindig élmény, aki ismeri a típust, tudja ezt. Vaskos köteg számlával igazolható, hogy a tákolást kerültük, amennyire lehetett. Cégautóként már nem érdemes tovább fenntartanunk, kár, hogy a már említett katalizátor-csere iránti igény egy közel 700.000 Ft-os javítás után derült ki, és ezt így tovább már nem akarjuk finanszírozni. Mivel a motordonor szerkezetileg komplett volt, így az autóhoz jár még egy újszerű hűtó, önindító, klímakompresszor, injektorsor, és egy gyújtótrafó kábelekkel. Plusz 2 db komplett visszapillantó tükör az előző generációhoz, és dísznek egy motorburkolat a falra Smiley

Íme pár kép, de bármely részéről tudok szükség esetén lőni még:

https://drive.google.com/folderview?id=0B5Uab79PjXtqWURQei1lOGtnWm8&usp=sharing

Az autón a mai naptól számolva még két hétig van rendszám, ha valaki látna benne akár projektautóként fantáziát, legalább ki tudja próbálni. Utána kivonjuk a forgalomból, garázsba tesszük, és ott várja majd a megváltást. Jelenleg Budaörsön van, két hét múlva átviszem Dunakeszire.

Telefonon egész nap, és hétvégén is elérhető vagyok: harminc-kettőkilencvenhét-negyvenkettő-harminchét, Tamás

 worship

Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #1 Dátum: 2016.02.10 szerda, 23:32:49 »

nincs ár  wave
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 06:07:59 »

nincs ár  wave
licitálni kell rá. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 08:22:35 »

Adok érte 500 eurót.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
una038
Vendég
« Új hozzászólás #4 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 09:50:41 »

Nem kell licitálni Smiley

Az utolsó szervize valamivel meghaladta a 700.000 Ft-ot - legfeljebb ezt az összeget szeretném viszontlátni.

Naplózva
renitens
Vendég
« Új hozzászólás #5 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 09:55:00 »

Nem kell licitálni Smiley

Az utolsó szervize valamivel meghaladta a 700.000 Ft-ot - legfeljebb ezt az összeget szeretném viszontlátni.


wow1 wow
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 09:55:26 »

Nem kell licitálni Smiley

Az utolsó szervize valamivel meghaladta a 700.000 Ft-ot - legfeljebb ezt az összeget szeretném viszontlátni.



A legfeljebbe belefér az én 500 eurós ajánlatom.  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #7 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 10:00:19 »

Nem kell licitálni Smiley

Az utolsó szervize valamivel meghaladta a 700.000 Ft-ot - legfeljebb ezt az összeget szeretném viszontlátni.


a motorcsere ennyiben volt?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
una038
Vendég
« Új hozzászólás #8 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 10:03:42 »

a motorcsere ennyiben volt?

Nem, az egy korábbi történet még tavalyelőttről. A donort olcsón vettem, de ennél többe volt, mire bekerült. Akkor az volt a cél, hogy egy-másfél évet problémamentesen kiszolgáljon, ez teljesült.

Mindent nyilván nem számolok Smiley
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 10:06:47 »

Nem, az egy korábbi történet még tavalyelőttről. A donort olcsón vettem, de ennél többe volt, mire bekerült. Akkor az volt a cél, hogy egy-másfél évet problémamentesen kiszolgáljon, ez teljesült.

Mindent nyilván nem számolok Smiley

400 euro
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #10 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 19:59:11 »

Markoló kellett, kell, és kelleni fog. hehe A markoló hiába demonstrálja a pénz mennyiségét ami rá lett fordítva, és azért nem látszik, mert feneketlen kút volt / van, és lesz is amibe a markoló hordta. eplus2
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #11 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 20:07:14 »

Markoló kellett, kell, és kelleni fog. hehe A markoló hiába demonstrálja a pénz mennyiségét ami rá lett fordítva, és azért nem látszik, mert feneketlen kút volt / van, és lesz is amibe a markoló hordta. eplus2
fejvakaras mit ittál?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: [1]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.093 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.