Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.24 vasárnap, 15:17:44 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: [1]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: 1 fő csőszerelő  (Megtekintve 11945 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Dátum: 2016.05.30 hétfő, 21:16:53 »

Keresek (akár azonnali belépéssel is) egy fő csőszerelőt. Igazából bármilyen gépész irányból jövő (akár pályakezdő is) rendes, szorgalmas, megbízható munkatárs megfelelne. Nyelvtudás nem szükséges, de egy szakmunkás bizonyítvány igen.
A munkavégzés helye: Budapest és Pest megye, de előfordulhat az ország más része is.
Rendes munkáért, rendes bejelentett fizetés! Nem minimálbér!

Kérem, ha ismertek valakit, aki szívesen dolgozna vagy váltana, az alábbi elérhetőségeimen keressen:
Molnár László: 70/36-55-948, molnar@pipewelding.hu
 
 
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #1 Dátum: 2016.07.06 szerda, 21:33:39 »

Akár kettő is jöhetne. A feltételek változatlanok. Ha vki egyéni vállalkozósdiba, esetleg cégesen jönne, úgy is jó. Sőt:
akár az alkalmi foglalkoztatós is lehet. Jelenleg Veresegyházon dolgozunk, kb. augusztus végéig.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #2 Dátum: 2019.07.05 péntek, 12:36:36 »

Továbbra is keresek 1-2 fő csőszerelőt vagy lakatost vagy "bánomisénmárkit". Felőlem lehet cukrász is, csak legyen szolgalmas, nyitott és jöjjön dolgozni minden nap. A feltételek változatlanok: bejelentett munkahely, könnyű fizikai munka, változó munkahely. Az esetek 80%-ában Cegléden, a többi Budapest és Magyarország. Alapvetően 8 órás munkaidő. Túlóra, 7végi munkavégzés csak nagyon ritkán a megfelelő pótlék ellenében.
Nincs heti kifizetés! Nem alkalmi munka! Ha felkeltettem érdeklődésedet, a részletek ügyében írjál pü-t rövid bemutatkozással, fizetési igénnyel.     
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3 Dátum: 2019.07.05 péntek, 12:54:44 »

Továbbra is keresek 1-2 fő csőszerelőt vagy lakatost vagy "bánomisénmárkit". Felőlem lehet cukrász is, csak legyen szolgalmas, nyitott és jöjjön dolgozni minden nap. A feltételek változatlanok: bejelentett munkahely, könnyű fizikai munka, változó munkahely. Az esetek 80%-ában Cegléden, a többi Budapest és Magyarország. Alapvetően 8 órás munkaidő. Túlóra, 7végi munkavégzés csak nagyon ritkán a megfelelő pótlék ellenében.
Nincs heti kifizetés! Nem alkalmi munka! Ha felkeltettem érdeklődésedet, a részletek ügyében írjál pü-t rövid bemutatkozással, fizetési igénnyel.    

Laci!

A mindenkiben felmerülő kétségek esetleges eloszlatása érdekében, engedd meg, hogy feltegyek pár tisztázó kérdést:

- Milyen csövet kellene "szerelni"?  vigyor
- Mit értünk az alatt, hogy legyen nyitott?
- Ha elmegy dolgozni, és szorgalmas, az már elég is? Nem is kell dolgoznia? csak ott legyen?
- Minden nap menjen dolgozni? Akkor most hétvégén is kellene dolgozni?
- A munkahely bejelentett, de a munkaviszony is?
- Az esetek 20%-ában Budapesten ÉS Magyarországon kellene dolgozni. Mi értendő a Magyarországon kívüli Budapest alatt?
- Az jelentkezzen, aki érdeklődik irántad, vagy a munka iránt? Mert az írod, hogy az jelentkezzen, akinek te felkeltetted az érdeklődését...

- Mennyit fizetsz? Ha sokat, megyek eskü...

 eplus2 hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4 Dátum: 2019.07.05 péntek, 13:03:30 »

Laci!

A mindenkiben felmerülő kétségek esetleges eloszlatása érdekében, engedd meg, hogy feltegyek pár tisztázó kérdést:

- Milyen csövet kellene "szerelni"?  vigyor
- Mit értünk az alatt, hogy legyen nyitott?
- Ha elmegy dolgozni, és szorgalmas, az már elég is? Nem is kell dolgoznia? csak ott legyen?
- Minden nap menjen dolgozni? Akkor most hétvégén is kellene dolgozni?
- A munkahely bejelentett, de a munkaviszony is?
- Az esetek 20%-ában Budapesten ÉS Magyarországon kellene dolgozni. Mi értendő a Magyarországon kívüli Budapest alatt?
- Az jelentkezzen, aki érdeklődik irántad, vagy a munka iránt? Mert az írod, hogy az jelentkezzen, akinek te felkeltetted az érdeklődését...

- Mennyit fizetsz? Ha sokat , megyek ]eskü...

 eplus2 hehe


Ez gyilkos!  nyes taps
Viszont a kiemelt rész viszont nem konkrét. Ha már te is konkrétumokat kérdezel.....  hehe
« Utoljára szerkesztve: 2019.07.05 péntek, 13:06:58 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #5 Dátum: 2019.07.05 péntek, 13:06:22 »

Technológiai csőszerelésről van szó. 50% saválló cső, a maradék 50% műanyag, horganyzott, légtechnika, réz.
Legyen nyitott: a mai épületgépész csőszerelők nagy része még mindig a kenderkóc+gumiánpaszta párosnál tart. Kevés helyen alkalmazzák azokat a gépeket és eszközöket, amit mi. Azért kell nyitottnak lennie, hogyezeket az újfajta szerelési módokat, szemlétetet befogadja.
Természetesen dolgozni is kell (megjelenésre csak a közszférában fizetnek   Cheesy Cheesy Cheesy) !
A munkaviszony is bejelentett.
A fizetés megbeszélés kérdése.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #6 Dátum: 2019.07.05 péntek, 13:07:23 »

Laci!

A mindenkiben felmerülő kétségek esetleges eloszlatása érdekében, engedd meg, hogy feltegyek pár tisztázó kérdést:

- Milyen csövet kellene "szerelni"?  vigyor
- Mit értünk az alatt, hogy legyen nyitott?
- Ha elmegy dolgozni, és szorgalmas, az már elég is? Nem is kell dolgoznia? csak ott legyen?
- Minden nap menjen dolgozni? Akkor most hétvégén is kellene dolgozni?
- A munkahely bejelentett, de a munkaviszony is?
- Az esetek 20%-ában Budapesten ÉS Magyarországon kellene dolgozni. Mi értendő a Magyarországon kívüli Budapest alatt?
- Az jelentkezzen, aki érdeklődik irántad, vagy a munka iránt? Mert az írod, hogy az jelentkezzen, akinek te felkeltetted az érdeklődését...

- Mennyit fizetsz? Ha sokat, megyek eskü...

 eplus2 hehe


Köszönjük érdeklődését. Tájékoztatjuk, hogy a pozíciót nem Önnel kívánjuk betölteni. További sok sikert kívánunk!  hehe
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #7 Dátum: 2019.07.05 péntek, 13:10:13 »

Köszönjük érdeklődését. Tájékoztatjuk, hogy a pozíciót nem Önnel kívánjuk betölteni. További sok sikert kívánunk!  hehe

 taps  integet2
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8 Dátum: 2019.07.05 péntek, 13:23:43 »

taps  integet2

Akkor nem is kell neked munkaerő. majd te megoldod...  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #9 Dátum: 2019.07.05 péntek, 14:12:14 »

Akkor nem is kell neked munkaerő. majd te megoldod...  hehe

Pont ez az, munkaerőt keres, nem megmondóembert....  eplus2
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #10 Dátum: 2019.07.05 péntek, 15:32:11 »

Csak fő csöveket kell szerelni? Mellékcsöveket nem? Mert hogy 1 fő csőszerelőt keresel  vigyor3
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11 Dátum: 2019.07.05 péntek, 15:36:47 »

Csak fő csöveket kell szerelni? Mellékcsöveket nem? Mert hogy 1 fő csőszerelőt keresel  vigyor3

Ráadásul mindig ugyanazt az 1 fő csövet.
Ha ennyire rossz, ki kellene cserélni... Nem állandóan szerelni.  Roll Eyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #12 Dátum: 2019.07.05 péntek, 19:57:07 »

Ráadásul mindig ugyanazt az 1 fő csövet.
Ha ennyire rossz, ki kellene cserélni... Nem állandóan szerelni.  Roll Eyes
Ha nem kellene állandóan szerelni, akkor miből élne B4K? eplus2
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Oldalak: [1]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.062 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.