Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 06:36:40 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 483 484 485 486 487 488 489 [490] 491 492 493 494 495 496 497 ... 555   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Felnik, gumik  (Megtekintve 7297632 alkalommal)
0 Felhasználó és 22 vendég van a témában
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #24450 Dátum: 2016.04.18 hétfő, 14:14:29 »

Vannak sokan, akik nem értenek az autókhoz és nem is érdekli őket. rábízzák magukat a - szerintük jó - szakemberre.
pl.: most vettem egy s-maxot, még téligumi van rajta (dec. óta 1x mozdultak meg vele), mondták, hogy van rá nyári gumi is, de nem tudják pontosan a típusát, de a gumistól valamilyen jobb fajtát kértek tavaly.......... ez egy Taurus  wow1
én csak néztem ki a fejemből, amikor előhozták a gumit...
ha a kínai sz.rokat is belevesszük, akkor már majdnem jobb fajta, de összességében elég gyenge gumi lesz. és ezt egy gumis ajánlotta  rinya
valószínűleg olcsón bevásárolt belőle, valakire rá kell sózni  Sad

2014-es teszt alapján úgy tűnik, hogy nem is kell sokáig használni a Taurust, mert kopásállóságban nagyon gyenge. ha elkezd így foszlani, akkor mennie kell.

valamikor említettem, hogy a taurus-al nekem rossz élményem volt. A 2014-es test nem hozza ki annyira vacaknak száraz úton (vizesen azért már nem annyira jó), de most 2016 van.
A másik, hogy méretekben is van különbség gumiban. Lehet az egyik a 205-ben király, de lehet, hogy a 215-ben már vacak. a minta, az anyag és egy raklap egyéb dolog számít. Nekem a tapasztalatom nem jó a taurus-al és inkább adok plusz pénzt a Vredestein, GY, Brigi, hankook cuccért, ami tudom, hogy nem a gyártó előző szériájának a levetett terméke. Azt hiszem a taurus a contié (majd kijavítotok ha nem), szóval valamelyik előző conti anyagot, meg mintát használ, de ugye az mindenkinek alap, hogy a cég a saját termékei között nem csinál versenyt.

Ha valaki odafigyel és tudja, hogy az adott gumi egy kicsivel vacakabb és ennek megfelelően közlekedik, az nem gond. Nekem a gond az, amikor a suhanc a f0s 3-as golf-al tolja neki a 10 éves használt matadoron és csodálkozik, hogy nem bír megállni...

Ugyan ez a jó képességű hirdeti a fácsén a *** hullámos 3-as golf kabriót 800-ért és a kereskedőnek beszól (aki jelezte, hogy az autó erősen túlárazott), hogy mert "irigyili a kötsög"
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #24451 Dátum: 2016.04.18 hétfő, 14:25:53 »

valamikor említettem, hogy a taurus-al nekem rossz élményem volt. A 2014-es test nem hozza ki annyira vacaknak száraz úton (vizesen azért már nem annyira jó), de most 2016 van.
A másik, hogy méretekben is van különbség gumiban. Lehet az egyik a 205-ben király, de lehet, hogy a 215-ben már vacak. a minta, az anyag és egy raklap egyéb dolog számít. Nekem a tapasztalatom nem jó a taurus-al és inkább adok plusz pénzt a Vredestein, GY, Brigi, hankook cuccért, ami tudom, hogy nem a gyártó előző szériájának a levetett terméke. Azt hiszem a taurus a contié (majd kijavítotok ha nem), szóval valamelyik előző conti anyagot, meg mintát használ, de ugye az mindenkinek alap, hogy a cég a saját termékei között nem csinál versenyt.

Ha valaki odafigyel és tudja, hogy az adott gumi egy kicsivel vacakabb és ennek megfelelően közlekedik, az nem gond. Nekem a gond az, amikor a suhanc a f0s 3-as golf-al tolja neki a 10 éves használt matadoron és csodálkozik, hogy nem bír megállni...

Ugyan ez a jó képességű hirdeti a fácsén a *** hullámos 3-as golf kabriót 800-ért és a kereskedőnek beszól (aki jelezte, hogy az autó erősen túlárazott), hogy mert "irigyili a kötsög"
nekem michelin rémlik, de mindenképp valami nagy gyártó áll mögötte. amúgy a kormoran gamma b1 is ez a minta, meg van még vagy 2 név aminél fut ez a minta vigyor3 amúgy a minta egyedi, nem futott az anyacégnél, az anyagot meg szerintem pár nagyemberen kívül senki se tudja vigyor3

ár/érték arányban szerintem verhetetlen (14/db volt újonnan számlával 17es méretben). én tavaly szezon végém vettem, mert kellett vizsgára az új gumi, és akkor már sehol se volt más gyártótól normális áron raktáron 4db egyforma gumi. (40/db-ért lett volna conti, vagy pirelli)
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #24452 Dátum: 2016.04.18 hétfő, 14:28:48 »

valamikor említettem, hogy a taurus-al nekem rossz élményem volt. A 2014-es test nem hozza ki annyira vacaknak száraz úton (vizesen azért már nem annyira jó), de most 2016 van.
A másik, hogy méretekben is van különbség gumiban. Lehet az egyik a 205-ben király, de lehet, hogy a 215-ben már vacak. a minta, az anyag és egy raklap egyéb dolog számít. Nekem a tapasztalatom nem jó a taurus-al és inkább adok plusz pénzt a Vredestein, GY, Brigi, hankook cuccért, ami tudom, hogy nem a gyártó előző szériájának a levetett terméke. Azt hiszem a taurus a contié (majd kijavítotok ha nem), szóval valamelyik előző conti anyagot, meg mintát használ, de ugye az mindenkinek alap, hogy a cég a saját termékei között nem csinál versenyt.

Ha valaki odafigyel és tudja, hogy az adott gumi egy kicsivel vacakabb és ennek megfelelően közlekedik, az nem gond. Nekem a gond az, amikor a suhanc a f0s 3-as golf-al tolja neki a 10 éves használt matadoron és csodálkozik, hogy nem bír megállni...

Ugyan ez a jó képességű hirdeti a fácsén a *** hullámos 3-as golf kabriót 800-ért és a kereskedőnek beszól (aki jelezte, hogy az autó erősen túlárazott), hogy mert "irigyili a kötsög"
közben megtaláltam:

Az új, európai gyártású SEBRING gumiabroncsokat a világ egyik legnagyobb abroncsgyártója, a Michelin konszern készíti. A SEBRING gumiabroncsok fejlesztésénél nagy figyelemmel kísérték a piaci igényeket, ezért mintázatok kialakításakor a gyártó a konszern minden korábbi technológiai ismeretét és tapasztalatát felhasználta. Szélesített méretkínálattal készítenek abroncsokat személy-kisteher-offroad szegmensekben.

riken: A michelin csoport által gyártott olcsó, de nagyon megbízható és népszerű gumi.

A Michelin konszern néhány éve megvásárolta a korábban az európai piacon már jól ismert Taurus márkát. Az új mintázatú Taurus abroncsokat a Michelin szakemberi gárdája tervezi és teszteli.

A Kormoran 1995 óta a Michelin csoport professzionális gyártástechnikájával gyártott abroncs. Mintázatai megfelelő tapadást biztosítanak nyári és téli útviszonyok között egyaránt, kiváló ár-érték arány mellett.A Kormoran gumiabroncsok gyártása Lengyelországban történik. A vállalat több mint 30 éves múltra tekint vissza és számos területen vívtak ki elismerést termékeikkel. A Michelin csoport tagjaként, az anya-vállalat szakértelmét felhasználva rendkívül kedvező áron kínálnak kiemelkedő minőségű és megbízható abroncsokat az európai vásárlók számára.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #24453 Dátum: 2016.04.18 hétfő, 14:31:13 »

valamikor említettem, hogy a taurus-al nekem rossz élményem volt. A 2014-es test nem hozza ki annyira vacaknak száraz úton (vizesen azért már nem annyira jó), de most 2016 van.
A másik, hogy méretekben is van különbség gumiban. Lehet az egyik a 205-ben király, de lehet, hogy a 215-ben már vacak. a minta, az anyag és egy raklap egyéb dolog számít. Nekem a tapasztalatom nem jó a taurus-al és inkább adok plusz pénzt a Vredestein, GY, Brigi, hankook cuccért, ami tudom, hogy nem a gyártó előző szériájának a levetett terméke. Azt hiszem a taurus a contié (majd kijavítotok ha nem), szóval valamelyik előző conti anyagot, meg mintát használ, de ugye az mindenkinek alap, hogy a cég a saját termékei között nem csinál versenyt.
2013-ban a Michelin életre kelltette a híres Taurus Magyar márka nevét, és elkezdte gyártani a személy kisteher autógumikat Taurus néven, különböző Európai gyáraiban. A mintázatok gyakorlatilag a Kormoran abroncsokéval megegyező.

de teljesen mindegy, hogy melyik nagy márka x-edik almárkája, a lényegen nem változtat Smiley
nekem a s-maxot is szokni kell, így alap, hogy óvatosan megyek.
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #24454 Dátum: 2016.04.18 hétfő, 14:32:25 »

közben megtaláltam:

Az új, európai gyártású SEBRING gumiabroncsokat a világ egyik legnagyobb abroncsgyártója, a Michelin konszern készíti. A SEBRING gumiabroncsok fejlesztésénél nagy figyelemmel kísérték a piaci igényeket, ezért mintázatok kialakításakor a gyártó a konszern minden korábbi technológiai ismeretét és tapasztalatát felhasználta. Szélesített méretkínálattal készítenek abroncsokat személy-kisteher-offroad szegmensekben.

riken: A michelin csoport által gyártott olcsó, de nagyon megbízható és népszerű gumi.

A Michelin konszern néhány éve megvásárolta a korábban az európai piacon már jól ismert Taurus márkát. Az új mintázatú Taurus abroncsokat a Michelin szakemberi gárdája tervezi és teszteli.

A Kormoran 1995 óta a Michelin csoport professzionális gyártástechnikájával gyártott abroncs. Mintázatai megfelelő tapadást biztosítanak nyári és téli útviszonyok között egyaránt, kiváló ár-érték arány mellett.A Kormoran gumiabroncsok gyártása Lengyelországban történik. A vállalat több mint 30 éves múltra tekint vissza és számos területen vívtak ki elismerést termékeikkel. A Michelin csoport tagjaként, az anya-vállalat szakértelmét felhasználva rendkívül kedvező áron kínálnak kiemelkedő minőségű és megbízható abroncsokat az európai vásárlók számára.


Na, akkor annyi, hogy a Contit a szövegemben a misi-re kell cserélni. A misi sem annyira hülye, hogy ugyan olyan jó gumikat áruljon olcsóbban, mint a drágább prémium gumit. Majd egyszer talán lesz olyan teszt, ahol a gyártó leányvállalatainak a gumijai is ott lesznek, ugyan azon évjáratból és lehet látni a különbséget. Addig ez úgy is tapasztalati és hitvita kérdés marad
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #24455 Dátum: 2016.04.18 hétfő, 14:34:29 »

2013-ban a Michelin életre kelltette a híres Taurus Magyar márka nevét, és elkezdte gyártani a személy kisteher autógumikat Taurus néven, különböző Európai gyáraiban. A mintázatok gyakorlatilag a Kormoran abroncsokéval megegyező.

de teljesen mindegy, hogy melyik nagy márka x-edik almárkája, a lényegen nem változtat Smiley
nekem a s-maxot is szokni kell, így alap, hogy óvatosan megyek.

jaja, óvatosan csak.

a minta az egyik dolog, a másik a gumi összetétele. A Taurus, kormoran szerintem mindenkiben hasonló kategória érzést vált ki, a Michelin név viszont inkább prémium érzést. Nem hiszem, hogy a legújabb Taurus/kormoránnak ugyan az a mintázata és gumi összetétele lenne mint a legújabb Misinek.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #24456 Dátum: 2016.04.18 hétfő, 14:37:19 »

Na, akkor annyi, hogy a Contit a szövegemben a misi-re kell cserélni. A misi sem annyira hülye, hogy ugyan olyan jó gumikat áruljon olcsóbban, mint a drágább prémium gumit. Majd egyszer talán lesz olyan teszt, ahol a gyártó leányvállalatainak a gumijai is ott lesznek, ugyan azon évjáratból és lehet látni a különbséget. Addig ez úgy is tapasztalati és hitvita kérdés marad
én vezettem már a legtöbb nagymárka nagyneves gumijait is, én azoktól egyáltalán nem estem hanyatt, azoktól többet vártam annyi pénzért, ezekért apróért meg kb semmit és pozitívan csalódtam  vigyor3 mondjuk az ára is olyan, hogy ha nem fut el 60000-t, akkor se fogom bánni. még egy pilot sport többeknél csak ilyen 40-45ekm-t tudott. eco gumi lehet tud többet, de olyan meg nekem nem kell, nem ér annyit az a 2 deci fogyasztás különbség, ami elvileg van vele

amúgy meg mivel mindannyian különbözőek vagyunk, különböző autóval, vezetési stílussal, felhasználási területtel stb, így biztos is, hogy csak hitvita marad ebből nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #24457 Dátum: 2016.04.18 hétfő, 14:41:26 »

jaja, óvatosan csak.

a minta az egyik dolog, a másik a gumi összetétele. A Taurus, kormoran szerintem mindenkiben hasonló kategória érzést vált ki, a Michelin név viszont inkább prémium érzést. Nem hiszem, hogy a legújabb Taurus/kormoránnak ugyan az a mintázata és gumi összetétele lenne mint a legújabb Misinek.
tudom, hogy a minta az egyik dolog, de csak ezt az egyetlen írást találtam a Taurusról + az egyetlen linkelt 2014-es tesztet. ez van az autóhoz, így kipróbálom vele, de ha nagyon rossz, akkor megy a háztól.
a tesztek amúgy is olyanok, mint a sör: egy teszt nem teszt  Wink
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #24458 Dátum: 2016.04.18 hétfő, 14:43:47 »

tudom, hogy a minta az egyik dolog, de csak ezt az egyetlen írást találtam a Taurusról + az egyetlen linkelt 2014-es tesztet. ez van az autóhoz, így kipróbálom vele, de ha nagyon rossz, akkor megy a háztól.
a tesztek amúgy is olyanok, mint a sör: egy teszt nem teszt  Wink
nyes
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
kulani
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: leet



E-mail
« Új hozzászólás #24459 Dátum: 2016.04.18 hétfő, 15:56:41 »

és ezt egy gumis ajánlotta  rinya valószínűleg olcsón bevásárolt belőle, valakire rá kell sózni  Sad

Ez nem így szokott működni. Amikor a kuncsaft bejön gumiért, a tapasztalt gumis egyből rákérdez a kuncsaft költségkeretére.

Ami mindig, de tényleg mindig a legolcsóbb kínai szarok árának kb kétharmada :-)

Na, innen kell indulni, és elmagyarázni a sok okosságot a gumikról, gumik kategorizálása, tapadás-tartósság viszonya, újabb technológiák előnyei, teszt eredmények, saját tapasztalatok, szóval bármi, ami egy nem internetes autós fórumokban élő autós számára a meglepetés erejével hathat. Ha ügyes, akkor a kuncsaft módosítani fogja a költségkeretét.

Nos, a te S-Maxodra gumit értékesítő kolléga csak a Taurusig jutott az "upselling-ben," ami vagy a saját sales-es, vagy a vásárló anyagi korlátaira utal ;-)
Naplózva

Gumik Mondeóra és másra: i.szekeres@kulani-tyres.hu
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #24460 Dátum: 2016.04.18 hétfő, 16:19:45 »

Ez nem így szokott működni. Amikor a kuncsaft bejön gumiért, a tapasztalt gumis egyből rákérdez a kuncsaft költségkeretére.

Ami mindig, de tényleg mindig a legolcsóbb kínai szarok árának kb kétharmada :-)

Na, innen kell indulni, és elmagyarázni a sok okosságot a gumikról, gumik kategorizálása, tapadás-tartósság viszonya, újabb technológiák előnyei, teszt eredmények, saját tapasztalatok, szóval bármi, ami egy nem internetes autós fórumokban élő autós számára a meglepetés erejével hathat. Ha ügyes, akkor a kuncsaft módosítani fogja a költségkeretét.

Nos, a te S-Maxodra gumit értékesítő kolléga csak a Taurusig jutott az "upselling-ben," ami vagy a saját sales-es, vagy a vásárló anyagi korlátaira utal ;-)

ilyennek kéne lennie a gumisnak és veled lehet is értelmesen beszélni. Sajna két másik gumissal kapcsolatban nekem a következő a tapasztalat:
- jónapot, kellene a XCGF típusú autómra gumi
- mekkora méret?
- 215/75 r16 (nehogy kigyere a kocsihoz ***)
- van matador XeHuf, Taurus YeHuf, Conti Zehuf, Misi FeHUF
- melyiket ajánlja
- hát a matador itt van, a Contit holnapra tudom hozni, a többire 3-4napot várni kell
- oké, de melyik lenne a jobb
- hááát mind ugyan ott készül
- tényleg? Hmmmmmm,
- ebben az árban a felszerelés benne van?
- hát nincsen, az még 2000Huf/kerék
- de azt írták a honlapon, hogy 100ehuf felett ingyen van
- jah, akkor legyen 1000Huf/kerék
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
kulani
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: leet



E-mail
« Új hozzászólás #24461 Dátum: 2016.04.18 hétfő, 16:53:26 »

A Kormoran gumiabroncsok gyártása Lengyelországban történik.

Ez egy régi szöveg. Régen tényleg Lenygelországban készült a Kormoran.

A Kormoran, Riken, Taurus, Tigar és Sebring abroncsokat ma (egy-két méret kivételével) Dél-Szerbiában, Pirotban gyártják. Ugyanazon a gyártósoron készülnek, csak az utolsó fázisban, az oldalfalra sütött feliratok elkészítésénél dől el, hogy melyik márka lesz. Azért kell ennyi márka, mert a különböző piacokon más nevek számítanak bejáratottnak. A Tigar például az ex-YU-ba megy, a Taurus Magyarországra és a régi Taurus export piacaira (nagyjából a valamikori KGST-országok), a Sebring a német nyelvű piacra, stb...

Ezek egyébként korrekt gumik. Nagyjából két évtizedes technológiával készülnek (ez főleg a karkaszon vehető észre - magas a súlya és pocsék a gördülési ellenállása, cserében sosem kapsz defektet), a gumikeverékből minden drágább összetevőt kihagytak, a minta meg nélkülözi azokat az apró kis fineszeket, amiket olyan szívesen szoktam megmutogatni mindenkinek, aki hajlandó végighallgatni :-)

Olyan ez, mintha ma lehetne újban megkapni mondjuk másfél milláért a Ford Sierra első változatát az alap motorral, alap felszereltségben - pont mint az arany időkben. Nyilván semmi köze egy legfrissebb fejlesztésű Mondeóhoz, sem biztonság, sem kényelem, sem környezetvédelem, sem helykínálat, sem fogyasztás tekintetében - de A-ból B-be olcsón eljutni alkalmas.

Naplózva

Gumik Mondeóra és másra: i.szekeres@kulani-tyres.hu
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #24462 Dátum: 2016.04.18 hétfő, 17:10:03 »

Ez egy régi szöveg. Régen tényleg Lenygelországban készült a Kormoran.

A Kormoran, Riken, Taurus, Tigar és Sebring abroncsokat ma (egy-két méret kivételével) Dél-Szerbiában, Pirotban gyártják. Ugyanazon a gyártósoron készülnek, csak az utolsó fázisban, az oldalfalra sütött feliratok elkészítésénél dől el, hogy melyik márka lesz. Azért kell ennyi márka, mert a különböző piacokon más nevek számítanak bejáratottnak. A Tigar például az ex-YU-ba megy, a Taurus Magyarországra és a régi Taurus export piacaira (nagyjából a valamikori KGST-országok), a Sebring a német nyelvű piacra, stb...

Ezek egyébként korrekt gumik. Nagyjából két évtizedes technológiával készülnek (ez főleg a karkaszon vehető észre - magas a súlya és pocsék a gördülési ellenállása, cserében sosem kapsz defektet), a gumikeverékből minden drágább összetevőt kihagytak, a minta meg nélkülözi azokat az apró kis fineszeket, amiket olyan szívesen szoktam megmutogatni mindenkinek, aki hajlandó végighallgatni :-)

Olyan ez, mintha ma lehetne újban megkapni mondjuk másfél milláért a Ford Sierra első változatát az alap motorral, alap felszereltségben - pont mint az arany időkben. Nyilván semmi köze egy legfrissebb fejlesztésű Mondeóhoz, sem biztonság, sem kényelem, sem környezetvédelem, sem helykínálat, sem fogyasztás tekintetében - de A-ból B-be olcsón eljutni alkalmas.



Egy RS cosworth sierrába ma is beülnék...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #24463 Dátum: 2016.04.18 hétfő, 17:39:20 »


Ezek egyébként korrekt gumik. Nagyjából két évtizedes technológiával készülnek (ez főleg a karkaszon vehető észre - magas a súlya és pocsék a gördülési ellenállása, cserében sosem kapsz defektet), a gumikeverékből minden drágább összetevőt kihagytak, a minta meg nélkülözi azokat az apró kis fineszeket, amiket olyan szívesen szoktam megmutogatni mindenkinek, aki hajlandó végighallgatni :-)


Pedig szívesen végighallgatnám vagy olvasnám
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #24464 Dátum: 2016.04.18 hétfő, 17:41:02 »

Egy RS cosworth sierrába ma is beülnék...

volt olyan autó, amire én is így gondoltam. Aztán márciusban beleültem, mentem vele és a mai napig nem jöttem rá, hogy mi a francért volt olyan érzésem, hogy ez jó, mennék vele, szeretnék egyet, mindamellett, hogy az autó teljesen fel volt újítva.

Az az RS-t most sok széria autó lenyomná minden téren
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #24465 Dátum: 2016.04.18 hétfő, 18:59:58 »

Egy RS cosworth sierrába ma is beülnék...

Jogásznak csak olyat vesznek fel, akinél az értő olvasás képessége határértékben tart a nullához? eplus2

"Ford Sierra első változatát az alap motorral, alap felszereltségben"

Ez nyilván nagyon közeli rokonságban áll a Coswroth-szel, ugyebár. Végülis mind a kettőnek négy kereke van.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #24466 Dátum: 2016.04.18 hétfő, 23:57:59 »

Jogásznak csak olyat vesznek fel, akinél az értő olvasás képessége határértékben tart a nullához? eplus2

"Ford Sierra első változatát az alap motorral, alap felszereltségben"

Ez nyilván nagyon közeli rokonságban áll a Coswroth-szel, ugyebár. Végülis mind a kettőnek négy kereke van.

AndyA
ne bántsd, így is szomorú hogy beszántják a munkahelyét. biztos a sok tehetséges kolléga miatt  eplus2

majd az smaxit olcsóé átveszem...
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #24467 Dátum: 2016.04.25 hétfő, 19:10:11 »

Ma felkerült a Hankook Ventus Prime 3. Az első benyomások igen kedvezőek. Halk és komfortos. Pont amit kerestem.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #24468 Dátum: 2016.04.25 hétfő, 21:17:58 »

Ma felkerült a Hankook Ventus Prime 3. Az első benyomások igen kedvezőek. Halk és komfortos. Pont amit kerestem.

én is azon vaciláltam, de végül is a vredestein sportrac 5 -ös lett. Csendes és jól tapad egyenlőre.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #24469 Dátum: 2016.04.26 kedd, 08:40:33 »

én is azon vaciláltam, de végül is a vredestein sportrac 5 -ös lett. Csendes és jól tapad egyenlőre.

Mivel egyenlőre?

Bocsi... hehe

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #24470 Dátum: 2016.04.26 kedd, 09:27:59 »

Mivel egyenlőre?

Bocsi... hehe

AndyA

 wow1 jelenleg  hehe
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #24471 Dátum: 2016.04.26 kedd, 09:53:57 »

16-os acélfelnit keresek, S-Max-ra jó a mk4 Mondeo acélfelnije? ET szám megegyezik?
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #24472 Dátum: 2016.04.26 kedd, 09:54:10 »

16-os acélfelnit keresek, S-Max-ra jó a mk4 Mondeo acélfelnije? ET szám megegyezik?
jo.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #24473 Dátum: 2016.04.26 kedd, 19:01:49 »

Tudtok esetleg Dél-Budán olyan helyet ahol TPMS diagnosztikát végeznek?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #24474 Dátum: 2016.04.27 szerda, 08:36:52 »

Tudtok esetleg Dél-Budán olyan helyet ahol TPMS diagnosztikát végeznek?

Ivanics biztosan.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #24475 Dátum: 2016.04.27 szerda, 10:27:23 »

Ivanics biztosan.

AndyA
Na, ők nem. Ismerem a villamosságist. Első körben vele beszéltem.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #24476 Dátum: 2016.04.27 szerda, 10:50:29 »

Tudtok esetleg Dél-Budán olyan helyet ahol TPMS diagnosztikát végeznek?
ők?
http://www.tpmsmanager.hu/szerviz/szerviz-manager
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #24477 Dátum: 2016.04.27 szerda, 11:08:18 »

Igen, nekik írtam, mert említenek a honlapjukon szerviz partnereket, de lista az nincs.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #24478 Dátum: 2016.04.27 szerda, 11:11:56 »

Igen, nekik írtam, mert említenek a honlapjukon szerviz partnereket, de lista az nincs.
nekem van itthon 4db kiszerelt bmw(beru) tpms-em. elvileg jók és olyan frekin mennek mint a mondeo (433mhz) össze lehet ezt tanítani mk4el?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #24479 Dátum: 2016.04.27 szerda, 11:25:18 »

nekem van itthon 4db kiszerelt bmw(beru) tpms-em. elvileg jók és olyan frekin mennek mint a mondeo (433mhz) össze lehet ezt tanítani mk4el?

Puding próbája az evés.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #24480 Dátum: 2016.04.27 szerda, 12:47:06 »

Puding próbája az evés.

AndyA
nyilvan de ha eselytelen akkor nem szereltetem bele 10kert mert akkor full felesleges Cheesy
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gordon24
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 75



E-mail
« Új hozzászólás #24481 Dátum: 2016.04.28 csütörtök, 18:19:02 »

Sziasztok!

Nem rég letten alufelni tulajdonos, viszont sajna csavar nincs hozzá. Kellene Nekem 12 darab csavar (a maradék 4 kerékőr lesz.) persze ha 16 van és jó áron az sem gond.

Van valakinek? És ha igen mennyibe kerülne?

Az autó a képen látszik egy MkI kombi.

És még egy kérdés a felni kupakok ezen jó nagyok és sajnos az egyik füle el van törve így nem 100% a tartása. Van ötlet arra, hogy azzal mit lehet kezdeni? Műanyagos javít ilyet?

Köszi.
« Utoljára szerkesztve: 2016.04.28 csütörtök, 18:42:59 írta gordon24 » Naplózva

Mondeo MKI '94 1800 cm3 Benya
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #24482 Dátum: 2016.04.28 csütörtök, 21:02:24 »

Sziasztok!

Nem rég letten alufelni tulajdonos, viszont sajna csavar nincs hozzá. Kellene Nekem 12 darab csavar (a maradék 4 kerékőr lesz.) persze ha 16 van és jó áron az sem gond.

Van valakinek? És ha igen mennyibe kerülne?

Az autó a képen látszik egy MkI kombi.

És még egy kérdés a felni kupakok ezen jó nagyok és sajnos az egyik füle el van törve így nem 100% a tartása. Van ötlet arra, hogy azzal mit lehet kezdeni? Műanyagos javít ilyet?

Köszi.

gumisnál van kerékcsavar és a legtöbb esetben kupak is
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #24483 Dátum: 2016.04.28 csütörtök, 21:21:50 »

Sziasztok!

Nem rég letten alufelni tulajdonos, viszont sajna csavar nincs hozzá. Kellene Nekem 12 darab csavar (a maradék 4 kerékőr lesz.) persze ha 16 van és jó áron az sem gond.

Van valakinek? És ha igen mennyibe kerülne?

Az autó a képen látszik egy MkI kombi.

És még egy kérdés a felni kupakok ezen jó nagyok és sajnos az egyik füle el van törve így nem 100% a tartása. Van ötlet arra, hogy azzal mit lehet kezdeni? Műanyagos javít ilyet?

Köszi.
nem tudom, hogy miféle kupakról van szó, de a focus fórumon van egy példa a javításra -> LINK
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #24484 Dátum: 2016.04.28 csütörtök, 21:25:01 »

nem tudom, hogy miféle kupakról van szó, de a focus fórumon van egy példa a javításra -> LINK

biztos megérte ennyit pöcsölni és biztos nem lesz hatással a felni egyensúlyára, de inkább ezt javasolom:

http://www.jofogas.hu/budapest/Ford_alufelni_kupak_48348555.htm?first=1
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
gordon24
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 75



E-mail
« Új hozzászólás #24485 Dátum: 2016.04.28 csütörtök, 22:36:29 »

Köszi! Bár volt annyi eszem, hogy tudtam hogy a gumisnál van csavar. Csak gondoltam ha valaki esetleg itt árul nem arany áron stb..

A felni kupak az nem ez a kis karika. (Nem tudom képet mutatni mert telefonról írok itt meg elég bonyolult linkelgetni) Ez egy gyári felni ha jól tudom MkII szerelték ezzel. Ezen kb másfél tenyérnyi a kupak. És íves ahova a küllők csatlakoznak. Szép a kupak, csak az 5 rugótartó kis lábból egy eltört.

Holnap este leszek gépnél majd belinkelem a képet róla.
Naplózva

Mondeo MKI '94 1800 cm3 Benya
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #24486 Dátum: 2016.04.28 csütörtök, 22:49:13 »

Köszi! Bár volt annyi eszem, hogy tudtam hogy a gumisnál van csavar. Csak gondoltam ha valaki esetleg itt árul nem arany áron stb..

A felni kupak az nem ez a kis karika. (Nem tudom képet mutatni mert telefonról írok itt meg elég bonyolult linkelgetni) Ez egy gyári felni ha jól tudom MkII szerelték ezzel. Ezen kb másfél tenyérnyi a kupak. És íves ahova a küllők csatlakoznak. Szép a kupak, csak az 5 rugótartó kis lábból egy eltört.

Holnap este leszek gépnél majd belinkelem a képet róla.
cromax-ban tudsz ilyen kupakot venni: https://cromax.hu/futomu_kormanymu/kerek_szereles/kerekagy_takaro_diszfedel/?kereso_modell=7&kereso_marka=Ford
még csavart is árulnak  Wink
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #24487 Dátum: 2016.04.29 péntek, 00:07:37 »

Köszi! Bár volt annyi eszem, hogy tudtam hogy a gumisnál van csavar. Csak gondoltam ha valaki esetleg itt árul nem arany áron stb..

A felni kupak az nem ez a kis karika. (Nem tudom képet mutatni mert telefonról írok itt meg elég bonyolult linkelgetni) Ez egy gyári felni ha jól tudom MkII szerelték ezzel. Ezen kb másfél tenyérnyi a kupak. És íves ahova a küllők csatlakoznak. Szép a kupak, csak az 5 rugótartó kis lábból egy eltört.

Holnap este leszek gépnél majd belinkelem a képet róla.

esetleg mérjél egy átmérőt is
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
gordon24
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 75



E-mail
« Új hozzászólás #24488 Dátum: 2016.04.30 szombat, 08:47:55 »

A cromax oldalán megtaláltam. Ilyen felni kupakom van: https://cromax.hu/futomu_kormanymu/kerek_szereles/kerekagy_takaro_diszfedel/kerekagy_takaro_diszfedel_ford_mondeo_1996-2000_19176

Ennek az egyik füle van eltörve. 2600 huf itt lehet majd veszek egyet. (Ha elhagyom :-) )

Ezeket lehet rögzíteni egyébként valahogy? Vagy az ember bízzon abban, hogy olyan helyen parkorozik ahol nincs a közelben valaki akinek kő ilyeb kupak? :-)

Naplózva

Mondeo MKI '94 1800 cm3 Benya
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #24489 Dátum: 2016.05.02 hétfő, 10:53:57 »

A cromax oldalán megtaláltam. Ilyen felni kupakom van: https://cromax.hu/futomu_kormanymu/kerek_szereles/kerekagy_takaro_diszfedel/kerekagy_takaro_diszfedel_ford_mondeo_1996-2000_19176

Ennek az egyik füle van eltörve. 2600 huf itt lehet majd veszek egyet. (Ha elhagyom :-) )

Ezeket lehet rögzíteni egyébként valahogy? Vagy az ember bízzon abban, hogy olyan helyen parkorozik ahol nincs a közelben valaki akinek kő ilyeb kupak? :-)



Szerintem vállald be!
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
steve78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 398



« Új hozzászólás #24490 Dátum: 2016.05.03 kedd, 19:38:27 »

Sziasztok!
Most lettem tulajdonosa egy FL-es Mondeo MKIV-nek (2.0 TDCI, 103 kW), ami jelenleg 215/55r16-os méretű téli gumikkal van szerelve. Azt olvastam, hogy ezt a típust szerelték 205/55r16, illetve 215/55r16-os abroncsokkal is. Lehet-e bármilyen probléma abból, ha 205/55r16-os nyári abroncsot veszek a kocsira -árban jóval olcsóbb-, vagy maradjak inkább a 215-ös szélességnél?
Köszönöm válaszaitokat!

István
Naplózva

Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #24491 Dátum: 2016.05.03 kedd, 20:15:39 »

Sziasztok!
Most lettem tulajdonosa egy FL-es Mondeo MKIV-nek (2.0 TDCI, 103 kW), ami jelenleg 215/55r16-os méretű téli gumikkal van szerelve. Azt olvastam, hogy ezt a típust szerelték 205/55r16, illetve 215/55r16-os abroncsokkal is. Lehet-e bármilyen probléma abból, ha 205/55r16-os nyári abroncsot veszek a kocsira -árban jóval olcsóbb-, vagy maradjak inkább a 215-ös szélességnél?
Köszönöm válaszaitokat!

István

A tied gyari merete 215/55/R16. Nehanyan teli meretnek hasznaljak a kisebbet, szerintem mar az se igazan jo. Nagy gep, megy is, szerintem sokat szamit az a kerekenkenti 1 cm.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #24492 Dátum: 2016.05.03 kedd, 20:29:18 »

Sziasztok!
Most lettem tulajdonosa egy FL-es Mondeo MKIV-nek (2.0 TDCI, 103 kW), ami jelenleg 215/55r16-os méretű téli gumikkal van szerelve. Azt olvastam, hogy ezt a típust szerelték 205/55r16, illetve 215/55r16-os abroncsokkal is. Lehet-e bármilyen probléma abból, ha 205/55r16-os nyári abroncsot veszek a kocsira -árban jóval olcsóbb-, vagy maradjak inkább a 215-ös szélességnél?
Köszönöm válaszaitokat!

István
Ráadásul a 205-ös átmérőben is kisebb lenne. Vegyél Hakook Ventus Prime 3 K125-öt 215-ös méretben. Árban ez jobb, és jó guminak mondják. Páran vettünk itt.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
steve78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 398



« Új hozzászólás #24493 Dátum: 2016.05.03 kedd, 20:45:28 »

Köszönöm szépen titta és Sakos.
Naplózva

Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #24494 Dátum: 2016.05.03 kedd, 21:14:21 »

Ráadásul a 205-ös átmérőben is kisebb lenne. Vegyél Hakook Ventus Prime 3 K125-öt 215-ös méretben. Árban ez jobb, és jó guminak mondják. Páran vettünk itt.

+1 szerintem is jó gumi és én is végül a 215-öset vettem, bár vredestein-t, mert az volt valamivel jobb árban. A Hankook szerintem király gumi
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
kulani
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: leet



E-mail
« Új hozzászólás #24495 Dátum: 2016.05.11 szerda, 22:47:43 »

Szezonzáró kiárusítás Mondeo méretekben. Ingyen kiszállítás Budapesten.
Megrendelés, kérdések: kulani@citromail.hu

205/55R16

Apollo Alnac 4G 13.500 (by Vredestein)
Hankook K125 Ventus Prime 3 V 16.800
Bridgestone Turanza T001 V 17.500
Continental PremiumContact5 V 19.500
Michelin Primacy 3 V 22.990

225/45R17

Bridgestone Adrenalin RE002 W 22.500
Bridgestone Potenza S001 Y 23.990
Continental SportContact 5 Y 26.500

235/45R17

Hankook K125 Ventus Prime 3 W XL 24.990
Continental Sportcontact 5 Y 32.500

 245/40R18

Bridgestone Potenza S001 Y XL 36.990
Naplózva

Gumik Mondeóra és másra: i.szekeres@kulani-tyres.hu
adam83
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


E-mail
« Új hozzászólás #24496 Dátum: 2016.05.12 csütörtök, 20:36:42 »

Üdv!
A kérdésem az lenne hogy egy 18" felni ezekkel a paraméterekkel jó egy mk4 kombira? 18" 5X108 8.0JX18H2 ET55
Naplózva
kulani
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: leet



E-mail
« Új hozzászólás #24497 Dátum: 2016.05.17 kedd, 20:06:07 »

Üdv!
A kérdésem az lenne hogy egy 18" felni ezekkel a paraméterekkel jó egy mk4 kombira? 18" 5X108 8.0JX18H2 ET55

A helyzet a következő: a gyári felnik közül a 8" szélesek ET-je 50 mm. Az 5 mm eltérés nem szokott gondot okozni. Viszont mivel az ET nem pontosan a gyári érték, ezért feltehetően nem gyári felnit akarsz feltenni :-)

Ebben az esetben van még két leküzdendő ellenség: a középfurat és a kerékcsavarok átmérője. A Mondeo MK IV gyári középfurata 63.3 mm. Ha a választott felni középfurata nagyobb, akkor központosító gyűrűvel fel lehet tenni - de azt le kell gyártatni, és az bizony pénzbe kerül. Ha a választott felni középfurata kisebb, akkor elvi lehetőség van a furat kitágítására (esztergálással), de én azt nem nagyon erőltetném.

A másik csapda, amibe pont most esett bele egy ismerősöm, hogy a kerékcsavarok furata is tud túl keskeny lenni egyes felniknél.

Ha a felnit újonnan, boltban veszed, akkor a boltban adják mellé a műbizonylatot, hogy konkrétan a te autódra felszerelhető az adott felni. Ezt a műbizonylatot egyébként néha a vizsgán is kérik. Ha használtan veszed a felnit, akkor ragaszkodni kell a szerelési próbához.
Naplózva

Gumik Mondeóra és másra: i.szekeres@kulani-tyres.hu
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #24498 Dátum: 2016.05.18 szerda, 14:31:00 »

A helyzet a következő: a gyári felnik közül a 8" szélesek ET-je 50 mm. Az 5 mm eltérés nem szokott gondot okozni. Viszont mivel az ET nem pontosan a gyári érték, ezért feltehetően nem gyári felnit akarsz feltenni :-)

Ebben az esetben van még két leküzdendő ellenség: a középfurat és a kerékcsavarok átmérője. A Mondeo MK IV gyári középfurata 63.3 mm. Ha a választott felni középfurata nagyobb, akkor központosító gyűrűvel fel lehet tenni - de azt le kell gyártatni, és az bizony pénzbe kerül. Ha a választott felni középfurata kisebb, akkor elvi lehetőség van a furat kitágítására (esztergálással), de én azt nem nagyon erőltetném.

A másik csapda, amibe pont most esett bele egy ismerősöm, hogy a kerékcsavarok furata is tud túl keskeny lenni egyes felniknél.

Ha a felnit újonnan, boltban veszed, akkor a boltban adják mellé a műbizonylatot, hogy konkrétan a te autódra felszerelhető az adott felni. Ezt a műbizonylatot egyébként néha a vizsgán is kérik. Ha használtan veszed a felnit, akkor ragaszkodni kell a szerelési próbához.


Mester, lehet, hogy spam-be került a levelem nálad?
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
kulani
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: leet



E-mail
« Új hozzászólás #24499 Dátum: 2016.05.18 szerda, 22:25:29 »

Mester, lehet, hogy spam-be került a levelem nálad?

Sőt, még csak oda sem....  Angry

Naplózva

Gumik Mondeóra és másra: i.szekeres@kulani-tyres.hu
Oldalak: 1 ... 483 484 485 486 487 488 489 [490] 491 492 493 494 495 496 497 ... 555   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.053 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.