Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 06:12:17 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 176 177 178 179 180 181 182 [183] 184 185 186 187 188 189 190 ... 555   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Felnik, gumik  (Megtekintve 7297102 alkalommal)
0 Felhasználó és 32 vendég van a témában
MrBrown
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 774



E-mail
« Új hozzászólás #9100 Dátum: 2008.04.22 kedd, 16:59:50 »

ehhez felesleges fertődre menni, a bánfalvi úton is megcsinálják neked ennyiért Shocked)

Ezt meg én nemtudtam  worship worship
Naplózva

2011 Titanium S 2.2 200Le White
giorgio
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2753

bembe@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9101 Dátum: 2008.04.22 kedd, 17:07:40 »

Klasszak nagyon!  eljen
Bár még nem sokat mentem velük, de jó csendesek. Még tesztelek...  eplus2
Széééép lett az új felnivel, gyönyörűen mutat!  taps
Naplózva

ex: MK II. 2.0 Ghia Turnier '98 /Ezüstnyíl/
------------------------------------------------
Focus I. 2.0 Ghia '02 /Kékvillám/
Focus II. 1.6 TDCI Trend '05
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #9102 Dátum: 2008.04.22 kedd, 19:45:01 »

A képfeltöltés valami miatt nem üzemelt, így ide kerültek a képek:
http://mach1.gallery.extra.hu/

Jól néz ki! Grat taps eljen !
Naplózva
MrMach1
Vendég
« Új hozzászólás #9103 Dátum: 2008.04.23 szerda, 01:15:17 »

Minden gyári mérethez közeli gumit ugyanakkora nyomásra kell fújni?
Tehát nekem a 195/60R15-höz is jó a 2,1 mint a 4 kerékbe?
A gumisnál gyorsan beletoltak 2,5-öt, én meg leengedtem 2,3-ra.
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #9104 Dátum: 2008.04.23 szerda, 08:13:34 »

Minden gyári mérethez közeli gumit ugyanakkora nyomásra kell fújni?
Tehát nekem a 195/60R15-höz is jó a 2,1 mint a 4 kerékbe?
A gumisnál gyorsan beletoltak 2,5-öt, én meg leengedtem 2,3-ra.

Nekem 2,2 van benne mindenhol. Azt mondta a gumis, hogy ha sokat pakolok hátra akkor kell bele 1-2 tizeddel több.
Naplózva
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #9105 Dátum: 2008.04.24 csütörtök, 22:16:22 »

Nem ennyire átverés. Wink
...
gáztöltés....hmmm  Wink
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #9106 Dátum: 2008.04.25 péntek, 06:40:09 »

a gáztöltés csak humbuk. nem írom le a levegő összetevőit mégegyszer mert már valaki megtette. Ha tiszta nitrogénnel töltik, csak azért nem enged le könnyebben, mert nagyobb részecskékből áll. Oxigén és szennyeződés amúgy is kis százalékban van benne, és most is lesz. Gondolom nem vákumolják le a gumit mielőtt felfújják gázzal. A gumit meg annyira nagyon védi az elöregedéstől, hogy mondjuk levegővel fújva csak 20 évet bír ki, gázzal meg 50-et. (De én pl nem szoktam, csak 15 évig használni egy garnitúrát nyes) Tehát ebből a szempontból is  levele
Amúgy meg drága, és ha mégis véletlenül kell rá pumpálni, mert mondjuk sok motyót viszel hátul, akkor mindig jó pénzért fújatsz bele aztán meg leengeded? Ha kútnál nyomsz rá csak egyszer is akkor már megint elveszett ez a sok előnye.
Naplózva
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #9107 Dátum: 2008.04.25 péntek, 12:37:41 »

Minden gyári mérethez közeli gumit ugyanakkora nyomásra kell fújni?
Tehát nekem a 195/60R15-höz is jó a 2,1 mint a 4 kerékbe?
A gumisnál gyorsan beletoltak 2,5-öt, én meg leengedtem 2,3-ra.

Az a 2.3 - 2.5 teljesen jó bele.
én 2.8ra fújtam az enyémeimet. de au ugye /40-es méretű.

 wave
Naplózva
MrMach1
Vendég
« Új hozzászólás #9108 Dátum: 2008.04.25 péntek, 14:07:14 »

Ez egy elég jó írás a felni kérdés megértéséhez:
http://www.tirerack.com/wheels/tech/techpage.jsp?techid=95&currentpage=91
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9109 Dátum: 2008.04.25 péntek, 17:17:48 »

a gáztöltés csak humbuk. nem írom le a levegő összetevőit mégegyszer mert már valaki megtette. Ha tiszta nitrogénnel töltik, csak azért nem enged le könnyebben, mert nagyobb részecskékből áll. Oxigén és szennyeződés amúgy is kis százalékban van benne, és most is lesz. Gondolom nem vákumolják le a gumit mielőtt felfújják gázzal. A gumit meg annyira nagyon védi az elöregedéstől, hogy mondjuk levegővel fújva csak 20 évet bír ki, gázzal meg 50-et. (De én pl nem szoktam, csak 15 évig használni egy garnitúrát nyes) Tehát ebből a szempontból is  levele
Amúgy meg drága, és ha mégis véletlenül kell rá pumpálni, mert mondjuk sok motyót viszel hátul, akkor mindig jó pénzért fújatsz bele aztán meg leengeded? Ha kútnál nyomsz rá csak egyszer is akkor már megint elveszett ez a sok előnye.

Az egyik gumis nekem azt mondta hogy hosszabb,menetnél nagy sebességnél(pl autópályán) jobb a gáztöltés, mert a gumi melegszik, és pár ember halt már meg igy hogy nagy sebességnél durrdefektet kapott autópályán.
Nem vagyok gumis nem értek hozzá,csak leirtam mit mondott.
Amugy 400ft-ért fujja fel kerekenként, annyit meg kibirok.... vigyor3
Naplózva
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #9110 Dátum: 2008.04.25 péntek, 17:31:44 »

Helyes guminyomáson nem lehet durrdefekt, ha a gumi hibátlan. Sztem nem pont az a 20 százalék egyéb alkotórész melegszik csak a síma levegővel fújt keréknél sem. Egyébként a gumis aki ilyet fúj nem fogja azt mondani hogy nincs értelme
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #9111 Dátum: 2008.04.25 péntek, 18:32:51 »

Az egyik gumis nekem azt mondta hogy hosszabb,menetnél nagy sebességnél(pl autópályán) jobb a gáztöltés, mert a gumi melegszik, és pár ember halt már meg igy hogy nagy sebességnél durrdefektet kapott autópályán.
Nem vagyok gumis nem értek hozzá,csak leirtam mit mondott.
Amugy 400ft-ért fujja fel kerekenként, annyit meg kibirok.... vigyor3
Akkor én üzenem innen és nem a másvilágról, hogy nincs igaza  eplus2
Naplózva
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #9112 Dátum: 2008.04.25 péntek, 18:36:15 »

Ez is egy gumis weboldalról van, és ő másként vélekedik

Gáztöltés.

A gumiabrocsot általában a minket körülvevő, belélegzett levegővel pumpáljuk fel. Ennek összetétele kb. 70% nitrogén és 30% oxigén. Azt mondják a gázt hirdető cégek, hogy ez nem jó, mert amivel pumpálunk abban víz, piszok és sok olyan dolog van ami árt a guminak.

Amit ők kinálnak abban nincsen oxigén és nincsen pára, tehát víz. Az oxigén és víz szerintük károsítja a gumit, tehát jobb ha nincsen a gumiban oxigén és víz.

A techikai kivitelezés úgy néz ki, hogy a gumit felszerelik a felnire. Ekkor ez tele van a körülöttünk lévő "szennyezett" levegővel. Erre rátöltik a gázt, tehát ideális esetben az oxigén tartalom 30-ról 15 %-ra csökken. Tovább csökkentés gyakorlatilag lehetetlen.

Szerintem: a gumit egyáltalán nem károsítja a belsejében lévő oxigén és esetleges víz. Ettől a belseje 100 évig lenne használható, míg a külsejét az UV sugárzás kb. 15-20 év alatt tönkre teszi, kikeményíti és elporlasztja.

Szóval, ha majd vákumban szereljük a guimikat, akkor elérhető, hogy a belsejében ne legyen oxigén, mely a hő hatására jobban tágul, mint a nitrogén.

A gyakorlatban verseny körülmények között volt mérhető a nyomás növekedés különbsége hő hatására, utcai autón nem mérhető.

A gáztöltés annak jó, aki eldja a gázt. Azt mondják, a gáz töltés nagyobb molekulákat tartalmaz ezért nem ereszt le a gumi.

Sok hülyeséggel lehet kábítani a Vevőt, ez is olyan.

Már aki elhiszi.
Naplózva
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9113 Dátum: 2008.04.25 péntek, 19:24:28 »

Ez is egy gumis weboldalról van, és ő másként vélekedik

Gáztöltés.

Nézd meg francoe 9105-ös hozzászólását  nezze
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #9114 Dátum: 2008.04.25 péntek, 19:27:00 »

Nézd meg francoe 9105-ös hozzászólását  nezze

Jaaaa. Én ezt sosem veszem észre, mert nem emeli ki a szöveget. Egyébként hogy kell a link helyett szöveget beírni?
Naplózva
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9115 Dátum: 2008.04.25 péntek, 19:34:25 »

Jaaaa. Én ezt sosem veszem észre, mert nem emeli ki a szöveget. Egyébként hogy kell a link helyett szöveget beírni?
kijelölöd a link megnevezését, a válaszban megnyomod a földgömb gombot, a megjelent formába bemásolod a kijelölést.
[*url=http://valahol.hu/]
link leírása
[/url] csillag nem kell
kb így fog kinézni. link leírása helyett beírod azt, amit látni akarsz szövegként
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #9116 Dátum: 2008.04.25 péntek, 19:38:57 »

Most jó?
« Utoljára szerkesztve: 2008.04.25 péntek, 19:45:03 írta GinJoy » Naplózva
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #9117 Dátum: 2008.04.25 péntek, 19:40:23 »

ez nem jött össze
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #9118 Dátum: 2008.04.25 péntek, 19:42:30 »



talán így

hagyd ki a csillagot
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #9119 Dátum: 2008.04.25 péntek, 19:44:29 »

Idézz egy régi olyat, ahol műxik, és látni fogod.
Naplózva
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #9120 Dátum: 2008.04.25 péntek, 19:46:10 »

Most jó?
Naplózva
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #9121 Dátum: 2008.04.25 péntek, 19:46:54 »

worship worship worship worship nyes nyes nyes
Naplózva
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9122 Dátum: 2008.04.25 péntek, 19:47:43 »

worship worship worship worship nyes nyes nyes
közösen csak megszültük  nyes
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #9123 Dátum: 2008.04.25 péntek, 19:49:00 »

közösen csak megszültük  nyes


THX
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #9124 Dátum: 2008.04.25 péntek, 20:25:02 »

A gyakorlatban verseny körülmények között volt mérhető a nyomás növekedés különbsége hő hatására, utcai autón nem mérhető.

a teljes leírással egyetértek, csak ezzel az 1 mondattal nem.
pár éve még a helyi közlekedési cégnél dolgoztam ahol buszból nem kevés volt. mindennap átnéztük a buszokat elejétől a végéig, alul felül és belül is, h forgalomképesek e ... és biztonságosak e a következő 2 napjukban. 2 nap azért mert 1ik nap a páros másik nap a páratlan végződésű rendszámú buszok estek vizsgálat alá (így pont a fele 1ik nap és a fele másik nap). egyszer 1ik "okos" főnökünk kitalálta, h a buszonkénti 7,5 percbe még belefér a guminyomás műszeres ellenőrzése is (totál felesleges dolog, mert szemre is látszik ha kevés ... de ez csak a főnök előtt volt ismeretlen dolog). mindez a találmánya mikor is juthatott volna eszébe mint a legnagyobb kánikulába a nyár kellős közepén. mi este leengedtük a forró kereket az előírt 8bar nyomásra a rendelet szerint, viszont reggel nem győzték felfújni ... ugyi a felesleges idiótaság ami 1 ember miatt nem kevés időbe és pénzbe került. fejetlenség volt hajnalba az egész cég területén, mert okkal sírtak a sofőrök, h lapos a gumi pedig este még jó volt. mi szerelők pedig rohangáltunk a kiskocsis kompresszorokkal mint a kóbor kutyák szomoru1 mellesleg 11 - 14 bar nyomásról engedtük vissza a kerekeket ... csak ennyire nem mérhető a dolog nem versenykörülmények között.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
MrMach1
Vendég
« Új hozzászólás #9125 Dátum: 2008.04.26 szombat, 10:56:26 »

a teljes leírással egyetértek, csak ezzel az 1 mondattal nem.

mellesleg 11 - 14 bar nyomásról engedtük vissza a kerekeket ... csak ennyire nem mérhető a dolog nem versenykörülmények között.

Szerintem ez más eset. Itt most a gördülés miatti súrlódás által okozott melegedésről van szó.
Illetve arról, hogy a nitrogénes és a sima légköri levegővel töltött kerék melegedése között mekkora a különbség.
Az hogy tűző napon nagyon melegszik, az ettől független. Illetve egy másik körülmény.
Naplózva
nagylány
Vendég
« Új hozzászólás #9126 Dátum: 2008.04.26 szombat, 10:59:18 »

Most ígért valaki nekünk 4 db új acélfelnit 13.000,- ért / db. Az jó ár új felnikre? Majd a téli gumik lesznek rajta.
Naplózva
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #9127 Dátum: 2008.04.26 szombat, 12:44:07 »

Most ígért valaki nekünk 4 db új acélfelnit 13.000,- ért / db. Az jó ár új felnikre? Majd a téli gumik lesznek rajta.

KB annyi az annyi
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #9128 Dátum: 2008.04.26 szombat, 21:48:59 »

Most ígért valaki nekünk 4 db új acélfelnit 13.000,- ért / db. Az jó ár új felnikre? Majd a téli gumik lesznek rajta.
Én azt kicsit sokallom
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
MrBrown
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 774



E-mail
« Új hozzászólás #9129 Dátum: 2008.04.26 szombat, 21:52:19 »

Én azt kicsit sokallom

Én 11 rugó körül vettem!
Naplózva

2011 Titanium S 2.2 200Le White
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #9130 Dátum: 2008.04.26 szombat, 22:54:53 »

Gyári bontott felni 10K köröl van/ db.. Szerintem Cromaxnál se sokkal drágább.
Érdemes szétnézni neten is..
pl.. igaz ezek csak 13asak.. de a 4db 15 000 Smiley
http://www.hasznaltauto.hu/1995868
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #9131 Dátum: 2008.04.26 szombat, 23:03:27 »

Gyári bontott felni 10K köröl van/ db.. Szerintem Cromaxnál se sokkal drágább.
Érdemes szétnézni neten is..
pl.. igaz ezek csak 13asak.. de a 4db 15 000 Smiley
http://www.hasznaltauto.hu/1995868
Kicsit körülnézel és a gyári zsír új felni van 10k/db körül
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #9132 Dátum: 2008.04.27 vasárnap, 00:16:55 »

Szerintem ez más eset. Itt most a gördülés miatti súrlódás által okozott melegedésről van szó.
Illetve arról, hogy a nitrogénes és a sima légköri levegővel töltött kerék melegedése között mekkora a különbség.
Az hogy tűző napon nagyon melegszik, az ettől független. Illetve egy másik körülmény.

nem csak a gördülésről van szó. télen nem kínálgatják a gáztöltést ... okkal. de a nyári aszfalt pont eleget tesz rá a dologra, h tudjanak győzködni.
amit írtam nem a gáztöltés mellett szól, csak inkább érdekesség a nyomásváltozásra.

monnyuk pont akkor amikor ez volt a rendelkezés a cégnél, történt 2 eléggé súlyos baleset emiatt ... így ért véget a történet, akik pedig kiagyalták húzták fülüket farkukat.
« Utoljára szerkesztve: 2008.04.27 vasárnap, 00:18:49 írta Tsory » Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #9133 Dátum: 2008.04.27 vasárnap, 07:23:29 »

nem csak a gördülésről van szó. télen nem kínálgatják a gáztöltést ... okkal. de a nyári aszfalt pont eleget tesz rá a dologra, h tudjanak győzködni.
amit írtam nem a gáztöltés mellett szól, csak inkább érdekesség a nyomásváltozásra.

monnyuk pont akkor amikor ez volt a rendelkezés a cégnél, történt 2 eléggé súlyos baleset emiatt ... így ért véget a történet, akik pedig kiagyalták húzták fülüket farkukat.

Azért írják az okosok, hogy hideg guminál kell a nyomást beállítani.Egy busznál símán felmehet estére 12-ig, de ugyebár ilyenkor a  melegtől lágyabb is, tehát kell is neki. Ki kellett volna rúgni azt is aki kitalálta, de gondolom nem ő vitte el a balhét
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #9134 Dátum: 2008.04.27 vasárnap, 08:28:37 »

Azért írják az okosok, hogy hideg guminál kell a nyomást beállítani.Egy busznál símán felmehet estére 12-ig, de ugyebár ilyenkor a  melegtől lágyabb is, tehát kell is neki. Ki kellett volna rúgni azt is aki kitalálta, de gondolom nem ő vitte el a balhét
Aki napi használatban koptatja az autot az elküldi a fenébe az ilyen gáztöltéses baromságokat, meg az állandó idiota nyomás állításokat (bár figyelni azért kell rá ). Ha megy a gép akkor melegebb, majd lehül. Ami viszont fontos: Én elég sokat megyek ezért kell a teljesméretű pótkerék mert nem szeretnék több száz km-ről Sgabo tempoval hazaevickélni virsligumival szomoru1 Ha meg csak lapos valamelyik akkor ott a szivrgyújtóról működő filléres kompresszor és felfújom. Szűk 50ekm-et bír ki egy V-s papucs, nincs ideje elöregedni az oxigéntől meg a vízpárától:-\ Az se indok hogy majd autopályán nagytemponál felmelegszik és másként viselkedik.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #9135 Dátum: 2008.04.27 vasárnap, 09:15:02 »

Egy kollégám fújatta nitrogénnel fel az autójának a kerekeit, annyit mondott, hogy halkabb lett.
Egyébként a repülőgépek kerekeibe is nitrogént fújnak.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #9136 Dátum: 2008.04.27 vasárnap, 09:19:08 »

Egyébként a repülőgépek kerekeibe is nitrogént fújnak.
Ha olyan magasan és hidegben autóznák, én is azt fújatnák bele  vigyor3
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #9137 Dátum: 2008.04.27 vasárnap, 09:59:25 »

Egy kollégám fújatta nitrogénnel fel az autójának a kerekeit, annyit mondott, hogy halkabb lett.
Egyébként a repülőgépek kerekeibe is nitrogént fújnak.
Miért is halkabb? mert 20%-al több N2 van benne? Nem is tudtam, hogy N2 hangszigetelő eplus2
A repülőgépek kerekei egy szgk keréknyomásának 10x-szerese a nyomás, azért az extrém kategória. Ott egy pillanat alatt kell felgyorsulnia 0-ról landolási sebességre.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #9138 Dátum: 2008.04.27 vasárnap, 10:12:30 »

Miért is halkabb? mert 20%-al több N2 van benne? Nem is tudtam, hogy N2 hangszigetelő eplus2
A repülőgépek kerekei egy szgk keréknyomásának 10x-szerese a nyomás, azért az extrém kategória. Ott egy pillanat alatt kell felgyorsulnia 0-ról landolási sebességre.
Félreértesz. Én nem győzködni akarok senkit.

1. Kollégám ezt tapasztalta (halkabb lett neki), ez tény.
2. A repülőtéren dolgozom és azért jutott eszembe, hogy a repülőgépek kerekébe is nitrogént fújnak, gondoltam megemlítem érdekességképpen, azoknak akik nem tudják. Nem az autó kerekével akartam párhuzamba állítani a repgép kerekét.

Nem kell mindíg azt gondolni, hogy egymással szemben állunk, ez már kicsit beteges!  integet2 integet2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #9139 Dátum: 2008.04.27 vasárnap, 10:17:33 »

1. Kollégám ezt tapasztalta (halkabb lett neki), ez tény.:
Nem lehet hogy az után tünt fel neki amikor lecserélte a télipapucsot nyárira eplus2 Az ilyen N2-re váltás akkor szokott lenni amikor papucsot cserél az ember, csak úgy magától nem cserél az ember gáztöltésre. Ha meg gumit cserél akkor valszeg más futófelület, így viszont már érthető lenne.
 wave



Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #9140 Dátum: 2008.04.27 vasárnap, 10:19:49 »

Nem lehet hogy az után tünt fel neki amikor lecserélte a télipapucsot nyárira eplus2 Az ilyen N2-re váltás akkor szokott lenni amikor papucsot cserél az ember, csak úgy magától nem cserél az ember gáztöltésre. Ha meg gumit cserél akkor valszeg más futófelület, így viszont már érthető lenne.
 wave

Bármi lehet, de engem nem izgat annyira, mert úgy se tudok utántölteni/fujni én maradok a hagyományos kínai konzerv levegőnél!  integet2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #9141 Dátum: 2008.04.27 vasárnap, 11:34:40 »

Azért írják az okosok, hogy hideg guminál kell a nyomást beállítani.Egy busznál símán felmehet estére 12-ig, de ugyebár ilyenkor a  melegtől lágyabb is, tehát kell is neki. Ki kellett volna rúgni azt is aki kitalálta, de gondolom nem ő vitte el a balhét

a balhét nem vitte el senki. mivel főnökállatról volt szó így beindult a kézkezetmos gépezet, és ráfogták a gumi minőségére. amikor pedig bekövetkezett 1 hónapon belül a 2. baleset akkor elkezdtek %ozni, h 6 év alatt soha nem történt ijjen (kb annyi ideje használtuk azt a gumitípust) és sajna most ez 1 ijjen szállítmány volt.
aki buszozik teherautózik az sztem ismeri a TOP420 fantázianevű gumit, az ojjan ezeken a nagy dögökön mint személyótón a mislen godyer ... ki mire esküszik. ráhatások nélkül ezekkel sosem volt probléma. természetesen tönkre lehet tenni mint mindent, de még szélsőséges használat alatt se ment csak úgy tönkre.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #9142 Dátum: 2008.04.27 vasárnap, 19:13:02 »

Bármi lehet, de engem nem izgat annyira, mert úgy se tudok utántölteni/fujni én maradok a hagyományos kínai konzerv levegőnél!  integet2
A konzerv levegővel csak óvatosan  eplus2 Ugyan nem kinai hanem egy Wurth-ös levegőspray: amivel normál esetben takaritja az ember a finomabb dolgokat és azt hinné hogy levegő az levegő abban nincs semmi ártalmas. Nos nem ez történt, kipróbálásra nálunk volt egy gyors vegyi elemző. Az egésségre ártalmas kémia anyagokra reagál a kicsike. Azon ne csodálkoztunk amikor megfújtuk H2S-el de amikor brahiból a levegő palackal is megfújtuk 1 vonás halálfejet kijelzett  wow1 (Valszeg a párátartalomcsökkentés miatt lehetett benne némi vegyi anyag és olaj a kompressszorból) Szóval a konzervlevegővel is óvatosan wave
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #9143 Dátum: 2008.04.28 hétfő, 22:03:55 »

Keréknyomás kérdésem volna...

Mennyire kellene beállítani a 225/45 R17-es gumiban a nyomást?
(Általában egyedül utazom és csak ritkán 160 felett...)

A kézikönyvben csak kisebb méretek vannak benne... eddig 2,4-et használtam, de középen kopott az abroncs, így valószínűleg ez sok volt...
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #9144 Dátum: 2008.04.28 hétfő, 22:18:59 »

Keréknyomás kérdésem volna...

Mennyire kellene beállítani a 225/45 R17-es gumiban a nyomást?
(Általában egyedül utazom és csak ritkán 160 felett...)

A kézikönyvben csak kisebb méretek vannak benne... eddig 2,4-et használtam, de középen kopott az abroncs, így valószínűleg ez sok volt...
A 205/50 R17nél és a 225/40 R18-nál is az ajánlott 2,2 elől hátul, valszeg neked is ennyire kellene.
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #9145 Dátum: 2008.04.28 hétfő, 22:24:19 »

A 205/50 R17nél és a 225/40 R18-nál is az ajánlott 2,2 elől hátul, valszeg neked is ennyire kellene.

köszönöm szépen!  worship
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
nagylány
Vendég
« Új hozzászólás #9146 Dátum: 2008.04.29 kedd, 08:31:54 »

Én azt kicsit sokallom
Szóval hiába sok, én gondoltam, de az ember megvette 13-ért. Minicsekonics.
Beszéltük a Lurdy találkozón, hogy kellene 1 db disztárcsa. Levettük a mostanit és annyi szám van rajta, mint matekórán a táblán. Párat ideírok, ha ez kell, akkor hozhatod Kmaradasra, ha nem jók, akkor majd ott megnézed, és utána megkapjuk.
van ilyen: 0/1524, mellette beleöntve BW9
aztán: bTMS 601 149 A
megint öntve: D38MB
Ha egyik se jó, akkor majd ott megnézed.
Köszi
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #9147 Dátum: 2008.04.29 kedd, 09:37:04 »

Szóval hiába sok, én gondoltam, de az ember megvette 13-ért. Minicsekonics.
Beszéltük a Lurdy találkozón, hogy kellene 1 db disztárcsa. Levettük a mostanit és annyi szám van rajta, mint matekórán a táblán. Párat ideírok, ha ez kell, akkor hozhatod Kmaradasra, ha nem jók, akkor majd ott megnézed, és utána megkapjuk.
van ilyen: 0/1524, mellette beleöntve BW9
aztán: bTMS 601 149 A
megint öntve: D38MB
Ha egyik se jó, akkor majd ott megnézed.
Köszi
Sajnos egyik sem   vigyor3 1S71 1130 BE valami hasonló karakterű kéne
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
lullaby
Vendég
« Új hozzászólás #9148 Dátum: 2008.04.29 kedd, 17:10:13 »

Sziasztok!

Érdekelne két új, vagy kvázi-új nyárigumi a verdámra. 205-55-R16. Ha lehet Micheline Pilot Primacy.
Van valakinek eladó?

Köszi!
Naplózva
Zombi
Vendég
« Új hozzászólás #9149 Dátum: 2008.04.29 kedd, 17:31:51 »

Megboldogult mondim kerekei eladók.
7J x 17" ET40 INTRA 4x108
70 pénz. Az egyik sérült de javítható. Most is autón van és járok vele.


Üdv: Zombi
Naplózva
Oldalak: 1 ... 176 177 178 179 180 181 182 [183] 184 185 186 187 188 189 190 ... 555   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.059 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.