Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 06:10:10 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 262 263 264 265 266 267 268 [269] 270 271 272 273 274 275 276 ... 555   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Felnik, gumik  (Megtekintve 7297051 alkalommal)
0 Felhasználó és 27 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #13400 Dátum: 2011.06.16 csütörtök, 07:45:47 »

dobd már át őket hátra Wink akkor ki kellene derülnie

én is néztem 225/45r17 méretben.

http://gumi.autoalkatresz.hu/auto-gumi/federal_ss595_nyari_225_45r17_91_v_tl_0811-273808

venni kell egy szett élit offra, meg szerintem kelleni fog 17-es is a szezon végére... még 5mm-es

Nem dicserik agyba-fobe. Gugli elso talalat:

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Federal/SS595-SUPER-STEEL.htm

Alig paran elegedettek vele, a tobbseg alig varja, hogy eldobhassa, plane esoben.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #13401 Dátum: 2011.06.16 csütörtök, 10:52:31 »

Nem dicserik agyba-fobe. Gugli elso talalat:

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Federal/SS595-SUPER-STEEL.htm

Alig paran elegedettek vele, a tobbseg alig varja, hogy eldobhassa, plane esoben.

AndyA
Kedden M60 szakadó esőben mentem mint a töketlen kb. 160-al de még mindig én kormányoztam!! Najó annyira nem mert már azért kicsit felfeküdt a kocsi  eplus2
De én próbálgattam és nem csúszkál úgyhogy EDDIG nem tudok rosszat mondani  Roll Eyes
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Herceg
Vendég
« Új hozzászólás #13402 Dátum: 2011.06.20 hétfő, 15:10:37 »

Szeretném megkérdezni, mi a véleményetek, ha a gumin lévő DOT számban, az évet jelölő két karakter 6-7 éves korúnak jelzi a gumit? mi bajom lehet, ha ilyen gumival járok? köszi a válaszokat!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #13403 Dátum: 2011.06.20 hétfő, 15:19:48 »

Szeretném megkérdezni, mi a véleményetek, ha a gumin lévő DOT számban, az évet jelölő két karakter 6-7 éves korúnak jelzi a gumit? mi bajom lehet, ha ilyen gumival járok? köszi a válaszokat!

Gyengebben fog muzsikalni, de ha tudataban vagy, hogy mit kovetsz el, es annak megfeleloen visszafogod magad, amikor olyanok a korulmenyek, tul sokat nem kockaztatsz. Nyari gumival telen nagysagrendileg konnyebb meghalni, mint egy "lejart" nyari gumival mostanaban.

Volt anno az osztrakoknal egy teszt ilyen gumikkal, csak nem tudom, hova tettem azt a linket. Ha megtalalom, majd kozzeteszem. Ott volt tablazat is, amit nemettudas nelkul is meg lehet erteni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #13404 Dátum: 2011.06.20 hétfő, 16:22:20 »

Na itten van a teszt a tulkoros gumikrol:

http://www.oeamtc.at/media.php?id=%2C%2C%2C%2CZmlsZW5hbWU9ZG93bmxvYWQlM0QlMkYyMDExLjAzLjIxJTJGMTMwMDcxNjc2OC5wZGYmcm49U3BlemlhbHRlc3RfU29tbWVycmVpZmVuXzIwMTEucGRm

Konkret marka nincs benne, de a hozzatartozo cikkben leirjak, mit es hogyan teszteltek (aki tud nemetul, illetve translate.google.com segit):

http://www.oeamtc.at/reifentests/?id=2500%2C1359800%2C%2C

Roviden: legalabb 5 mm-es profilmelyseg volt a kovetelmeny, es egy 1-5-os skalan nevleges 2-es ertekrol indulo, azaz nem a legjobb, de felso kozepes kategoriaju osztalyzatot kapott gumit hasznaltak viszonyitasi alapnak. Meg egyszer: ezek nem raktarban allo, null kilometeres, "uj" gumik, hanem autokon levo, hasznalatban levo gumik voltak.

Lathato, hogy az uj allapothoz kepest mar a 2-3 eves guminak is latvanyos a vizes uton a teljesitmenyromlasa, mikozben szarazon rosszabb volt ugyan a teljesitmeny, de meg nem kritikus. 5-6 eves korra ertek el azt az erteket a tesztgumik, ami vizes uton mar a "csak feltetelesen ajanlott" kategoriara rontotta le az ertekelest.

Az ÖAMTC osszegzese az, hogy 4 evnel tovabb ne hasznaljuk a gumit. Szerintem meg aki akarja, hasznalja, de az a lenyeg, hogy tudja, mit csinal. Esszel kell hasznalni, de mint mondtam, akar egy vadi uj nyari gumival telidoben ennel sokkal veszelyesebb kozlekedni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Herceg
Vendég
« Új hozzászólás #13405 Dátum: 2011.06.21 kedd, 09:28:32 »

Na itten van a teszt a tulkoros gumikrol:

http://www.oeamtc.at/media.php?id=%2C%2C%2C%2CZmlsZW5hbWU9ZG93bmxvYWQlM0QlMkYyMDExLjAzLjIxJTJGMTMwMDcxNjc2OC5wZGYmcm49U3BlemlhbHRlc3RfU29tbWVycmVpZmVuXzIwMTEucGRm

Konkret marka nincs benne, de a hozzatartozo cikkben leirjak, mit es hogyan teszteltek (aki tud nemetul, illetve translate.google.com segit):

http://www.oeamtc.at/reifentests/?id=2500%2C1359800%2C%2C

Roviden: legalabb 5 mm-es profilmelyseg volt a kovetelmeny, es egy 1-5-os skalan nevleges 2-es ertekrol indulo, azaz nem a legjobb, de felso kozepes kategoriaju osztalyzatot kapott gumit hasznaltak viszonyitasi alapnak. Meg egyszer: ezek nem raktarban allo, null kilometeres, "uj" gumik, hanem autokon levo, hasznalatban levo gumik voltak.

Lathato, hogy az uj allapothoz kepest mar a 2-3 eves guminak is latvanyos a vizes uton a teljesitmenyromlasa, mikozben ***azon rosszabb volt ugyan a teljesitmeny, de meg nem kritikus. 5-6 eves korra ertek el azt az erteket a tesztgumik, ami vizes uton mar a "csak feltetelesen ajanlott" kategoriara rontotta le az ertekelest.

Az ÖAMTC osszegzese az, hogy 4 evnel tovabb ne hasznaljuk a gumit. Szerintem meg aki akarja, hasznalja, de az a lenyeg, hogy tudja, mit csinal. Esszel kell hasznalni, de mint mondtam, akar egy vadi uj nyari gumival telidoben ennel sokkal veszelyesebb kozlekedni.

AndyA


köszönöm a részletes infót! Smiley
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #13406 Dátum: 2011.06.21 kedd, 09:33:46 »

Lecsereltem a gumijaimat. A Trekxc-tol kapott Conti Premiumcontactok nem alltak mar a helyzet magaslatan, volt talan 3-4 mm hatra beloluk. 16-os felnire valo 205-os Pirelli P7 Cinturatok mentek fel. Azota hallom a gondolataimat az autopalyan... Sokkal csendesebbek lettek a kerekek. Most mas kopog es nyikorog,amit eddig elnyomott a gordulesi zaj... :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #13407 Dátum: 2011.06.21 kedd, 12:14:52 »

Lecsereltem a gumijaimat. A Trekxc-tol kapott Conti Premiumcontactok nem alltak mar a helyzet magaslatan, volt talan 3-4 mm hatra beloluk. 16-os felnire valo 205-os Pirelli P7 Cinturatok mentek fel. Azota hallom a gondolataimat az autopalyan... Sokkal csendesebbek lettek a kerekek. Most mas kopog es nyikorog,amit eddig elnyomott a gordulesi zaj... :-)

AndyA
eljen lehet kicsit túl nyomtad a gumi nyomást.előfordulhat ha kicsit csökkented a guminyomást megszünnek a hangok.
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #13408 Dátum: 2011.06.21 kedd, 12:44:46 »

eljen lehet kicsit túl nyomtad a gumi nyomást.előfordulhat ha kicsit csökkented a guminyomást megszünnek a hangok.

Hivatalos, gyari erteken volt, rendszeresen szoktam ellenorizni. Mindegy, ugyse volt nekik sok hatra.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #13409 Dátum: 2011.06.21 kedd, 19:10:33 »

Lecsereltem a gumijaimat. A Trekxc-tol kapott Conti Premiumcontactok nem alltak mar a helyzet magaslatan, volt talan 3-4 mm hatra beloluk. 16-os felnire valo 205-os Pirelli P7 Cinturatok mentek fel. Azota hallom a gondolataimat az autopalyan... Sokkal csendesebbek lettek a kerekek. Most mas kopog es nyikorog,amit eddig elnyomott a gordulesi zaj... :-)

AndyA

 eljen Jó szelet nekünk hozzájuk! Bár én 225/45 r17-el járok, de én is most Szombaton cseréltem le az SP9000 Dunlop szettet Cinturato-kra. Azt hittem bedugult a fülem!  vigyor3 Az ára egyáltalán nem vészes, simán kiadok értük 5000huf/db - al többet, de tudjam, hogy gumikon gurulok.... Sok haver használja őket nagy megelégedéssel, már mértem miért... Ajánlom mindenkinek!
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
teo
Vendég
« Új hozzászólás #13410 Dátum: 2011.06.21 kedd, 19:14:35 »

... ha kicsit csökkented a guminyomást megszünnek a hangok.

Hű, ha ez ilyen egyszerű lenne! Sok dilidoki visszaadhatná a praxisát!  vigyor3
Naplózva
kulani
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: leet



E-mail
« Új hozzászólás #13411 Dátum: 2011.06.22 szerda, 11:12:52 »

Szeretném megkérdezni, mi a véleményetek, ha a gumin lévő DOT számban, az évet jelölő két karakter 6-7 éves korúnak jelzi a gumit? mi bajom lehet, ha ilyen gumival járok? köszi a válaszokat!

Új a gumi, vagy használt? Most vennéd, vagy egy meglévő szett?

(Amúgy az élettartam -- a kopáson túl -- nagyban függ a tárolástól. A gumi legnagyobb ellensége az UV-sugárzás. Egy nappal garázsban tartott autón a 8-10 éves gumik is teljesen jók lehetnek...)

Naplózva

Gumik Mondeóra és másra: i.szekeres@kulani-tyres.hu
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #13412 Dátum: 2011.06.22 szerda, 11:20:08 »

Új a gumi, vagy használt? Most vennéd, vagy egy meglévő szett?

(Amúgy az élettartam -- a kopáson túl -- nagyban függ a tárolástól. A gumi legnagyobb ellensége az UV-sugárzás. Egy nappal garázsban tartott autón a 8-10 éves gumik is teljesen jók lehetnek...)

Illetve a sosem hasznalt gumin is van egy vedoreteg, ami a hasznalatban lekopik, de ha "uj" a gumi, akkor a 3-4 eves is lehet olyan siman, mint egy 2 eves az auton.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Herceg
Vendég
« Új hozzászólás #13413 Dátum: 2011.06.23 csütörtök, 10:52:28 »

Új a gumi, vagy használt? Most vennéd, vagy egy meglévő szett?

(Amúgy az élettartam -- a kopáson túl -- nagyban függ a tárolástól. A gumi legnagyobb ellensége az UV-sugárzás. Egy nappal garázsban tartott autón a 8-10 éves gumik is teljesen jók lehetnek...)



használt gumma, most venném, csak kora szerint öreg, de nincs kirepedezve és van még rajta bőven a futófelületen. csak mivel öreg, ócsón adják... Smiley
szerintem egyébként garázsban volt tartva.
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #13414 Dátum: 2011.06.23 csütörtök, 11:06:52 »

Szerintetek elfér az mk3 alatt a 205/65 R16 ?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #13415 Dátum: 2011.06.23 csütörtök, 11:12:24 »

Szerintetek elfér az mk3 alatt a 205/65 R16 ?

Elférni elfér, max a doblemez majd leszedi a felesleget, vagy esetleg nem forog majd a kerék.

Nem erre a mértre van tervezve az autó. A magasság különbség 20,5 mm, ami azért nem kevés...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Gr3g
Vendég
« Új hozzászólás #13416 Dátum: 2011.06.23 csütörtök, 19:23:43 »

Szerintetek elfér az mk3 alatt a 205/65 R16 ?

a Grand Cherokee-mon 245/65/r16 volt, a "kis" cherokeen 225 vagy 235......

Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #13417 Dátum: 2011.06.23 csütörtök, 20:30:59 »

Elférni elfér, max a doblemez majd leszedi a felesleget, vagy esetleg nem forog majd a kerék.

Nem erre a mértre van tervezve az autó. A magasság különbség 20,5 mm, ami azért nem kevés...
akkor a /60 lenne a kompromisszum? vagy még az is szűkös?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13418 Dátum: 2011.06.23 csütörtök, 20:34:11 »

akkor a /60 lenne a kompromisszum? vagy még az is szűkös?
miért nem jó a 205/55 r16??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #13419 Dátum: 2011.06.23 csütörtök, 21:00:32 »

miért nem jó a 205/55 r16??
mert a kapuban felakadok vele, ha néhány csomag kerül a csomagtartóba. dombos, problémás helyen lakunk Smiley
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13420 Dátum: 2011.06.23 csütörtök, 21:04:39 »

mert a kapuban felakadok vele, ha néhány csomag kerül a csomagtartóba. dombos, problémás helyen lakunk Smiley
szerintem inkébb a kapubejárón módosíts, mint hogy más méretű gumit tegyél rá
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Gr3g
Vendég
« Új hozzászólás #13421 Dátum: 2011.06.23 csütörtök, 21:13:22 »

szerintem inkébb a kapubejárón módosíts, mint hogy más méretű gumit tegyél rá

ha egy fókán elférnek a 19"-es kerekek peres gumikkal úgy hogy mellé ültetve is van, akkor szerintem megoldható.... kérdés, hogy mennyit akarsz rákölteni....

de lehet, hogy amit Zsolt mond az a legjobb...
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #13422 Dátum: 2011.06.23 csütörtök, 21:13:50 »

szerintem inkébb a kapubejárón módosíts, mint hogy más méretű gumit tegyél rá
ahhoz szét kéne törni és újrabetonozni egy komoly járdát (amit nem én csináltam ilyen idióta módon). Én nem tudom, lehet a rugóim gyengék? mindenütt alacsonynak érzem a kocsit. Ha egy padkával állok szembe, akkor is mindig odaér, ha tolatok rá, akkor is odaver a vonóhorognak.. már tényleg nézegetem a rangereket, csak az indulótőkém kevés hozzá   Grin
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13423 Dátum: 2011.06.23 csütörtök, 21:16:18 »

ha egy fókán elférnek a 19"-es kerekek peres gumikkal úgy hogy mellé ültetve is van, akkor szerintem megoldható.... kérdés, hogy mennyit akarsz rákölteni....

de lehet, hogy amit Zsolt mond az a legjobb...
el kell férni, nem azzal van a gond....

hanem negatív irányba változik az úttartás, a menettulajdonságok, stb... ami szerintem balesetveszélyes... de mindenki úgy tesz, ahogy jónak érzi wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13424 Dátum: 2011.06.23 csütörtök, 21:16:55 »

ahhoz szét kéne törni és újrabetonozni egy komoly járdát (amit nem én csináltam ilyen idióta módon). Én nem tudom, lehet a rugóim gyengék? mindenütt alacsonynak érzem a kocsit. Ha egy padkával állok szembe, akkor is mindig odaér, ha tolatok rá, akkor is odaver a vonóhorognak.. már tényleg nézegetem a rangereket, csak az indulótőkém kevés hozzá   Grin
még mindig olcsóbb újra betonozni, vagy lerakni térkővel, mint autót cserélni, vagy esetleg egy árokból kiszedni a mondit szomoru1
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #13425 Dátum: 2011.06.23 csütörtök, 21:21:59 »

ahhoz szét kéne törni és újrabetonozni egy komoly járdát (amit nem én csináltam ilyen idióta módon). Én nem tudom, lehet a rugóim gyengék? mindenütt alacsonynak érzem a kocsit. Ha egy padkával állok szembe, akkor is mindig odaér, ha tolatok rá, akkor is odaver a vonóhorognak.. már tényleg nézegetem a rangereket, csak az indulótőkém kevés hozzá   Grin
miért nem raksz be légrugót?
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #13426 Dátum: 2011.06.23 csütörtök, 21:24:06 »

miért nem raksz be légrugót?
mibe kerül az?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Gr3g
Vendég
« Új hozzászólás #13427 Dátum: 2011.06.23 csütörtök, 21:25:35 »

még mindig olcsóbb újra betonozni, vagy lerakni térkővel, mint autót cserélni, vagy esetleg egy árokból kiszedni a mondit szomoru1

vagy megvenni rá az "óriás" felniket, gumikat, és kialakítani mindent ahogy kell...

nem akarlak elkeseríteni GIN, de nekem a legolcsóbb gumim a "kis" cherokee-ra volt 300e /4db.....

annyiból azért kijön egy betonozás....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13428 Dátum: 2011.06.23 csütörtök, 21:27:39 »

vagy megvenni rá az "óriás" felniket, gumikat, és kialakítani mindent ahogy kell...

nem akarlak elkeseríteni GIN, de nekem a legolcsóbb gumim a "kis" cherokee-ra volt 300e /4db.....

annyiból azért kijön egy betonozás....
hiába vesz rá nagyobb felnit, a kerék átmérő ugyan akkora lesz...gyári gumiméretnél
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #13429 Dátum: 2011.06.23 csütörtök, 21:28:23 »

vagy megvenni rá az "óriás" felniket, gumikat, és kialakítani mindent ahogy kell...

nem akarlak elkeseríteni GIN, de nekem a legolcsóbb gumim a "kis" cherokee-ra volt 300e /4db.....

annyiból azért kijön egy betonozás....
de most a /60 miért nem jó? már a /65-ről úgyis lemondtam Smiley
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #13430 Dátum: 2011.06.23 csütörtök, 21:44:20 »

miért nem raksz be légrugót?

Honnan, milyet, mennyiert?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #13431 Dátum: 2011.06.23 csütörtök, 21:45:37 »

airspring.hu
mk3-hoz nem tudom, hogy mennyibe kerülhet
mk1-hez 16-17e a pár ára
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13432 Dátum: 2011.06.23 csütörtök, 21:53:31 »

airspring.hu
mk3-hoz nem tudom, hogy mennyibe kerülhet
mk1-hez 16-17e a pár ára
tavaly, amikor kérdeztem (2010.09.30 10:35) 2002-es kombiba, akkor ezt írták:

 
Üdvözlöm!
A kért típusba 14.000 Ft-ba kerül a légrugó.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #13433 Dátum: 2011.07.07 csütörtök, 20:31:16 »

Üdv!

Idén vásároltam 4 új Continental Premium2 contact gumit, de a tél végeztével még nem ezt tettem fel, mivel a tavalyi Dunlop gumikban volt kb 10ezer km. Ezek kerültek fel, szépen le is mentem velük a 10-et. Aztán felkerültek a vadiúj Contik. Már kezdettől fogva ráztak egy sebességtartományban, ez pedig a 100-120 között, de 160 felett is lehetett érezni. Vissza a gumishoz, újracentírozta, de a jelenség nem szűnt meg. Gondoltam, biztos már a felnik vannak kicsit eldeformálódva, úgyhogy elmentem Érdre, a már oly sokszor dicsért Majer gumihoz. A szakik megnézték, és mondták hogy igazából 3 felni majdnem teljesen ép, csak egy nagyon kicsi van bennük, az egyikben egy kicsit nagyobb az "ütés". Oké, mondtam hogy akkor mind a 4et görgőzzék át.Délutánra kész is volt,de egy öreg mókus, aki felszerelte, mutatta hogy 2 gumi gyártási hibás, nagyon sokat kimozog, vagy tapsol, vagy minek nevezzem, ahogy megforgatta, tényleg lehetett szabad szemmel is látni, hogy furán fut a kerék. Ok, hazajöttem, de a remegés, rázás nem szűnt meg. Vissza a saját gumisomhoz, hogy centírozza át megint mind a 4-et. Megtörtént, de semmi javulás. Nos, akkor hívtam az Automaxot(tőlük vettem a gumikat), hogy garanciális bevizsgálást szeretnék, mert 2 gumival baj lehet. Ezt meg is ejtettük, a telephelyükön a Conti bevizsgáló emberével együtt átnézték(tük) a felniket, gumikat, az "ütés" határérték alatt, de azért újracentírozták, átforgatták, majd próbakör. persze csak az M2 felé tudtunk kimenni, és csak pár km-es tesztútra, de úgy tűnt rendben vannak. Azért kérdeztem a Contis srácot, hogy ha mégis gond lenne velük, akkor mit csináljak, mire mondta, hogy ha ezután is csinálja, akkor kicserélik azt a 2 gumit. Még aznap Hollandia felé vettem az utam, de már az M1-esen éreztem, hogy nem szűnt meg a gond, ugyanúgy rázza a kormányt/kasznit, de csak abban a 100-120as (110 nél a legintenzívebb) sebességnél. Még kintről hívtam a gyereket, aki mondta hogy oké, már szól is oda hogy ha hazaértem cseréljék. 5perc múlva már csörgött a telefonom, hogy időpontot egyeztessenek a garanciális cserére ( végre egy korrekt hozzáállás mindkét részről ). Ezt meg is ejtettük, a problémás 2 gumit kicserélték. Na, örültem mint majom a farkának, kaptam 2 új gumit(12ezret mentem a régiekkel), és még a remegés is megszűnt. De hazafelé az M3-on már nem voltam ilyen boldog, 110-nél rázza a kormányt/kasznit... falbav

Tehát a kérdésem, mi a büdös kurvaannyapicsájáért csinálja, mi lehet a baj? vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #13434 Dátum: 2011.07.07 csütörtök, 20:34:29 »

Üdv!

Idén vásároltam 4 új Continental Premium2 contact gumit, de a tél végeztével még nem ezt tettem fel, mivel a tavalyi Dunlop gumikban volt kb 10ezer
[...]
Tehát a kérdésem, mi a büdös ***annyapicsájáért csinálja, mi lehet a baj? vigyor3

...mert megerdemled? Mert Continental? Ha jol emlekszem, a contikrol irta valaki, hogy parkolt egy helyben ket hetig, es utana tojasra jart mind a 4 kerek?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #13435 Dátum: 2011.07.07 csütörtök, 20:45:35 »

...mert megerdemled? Mert Continental? Ha jol emlekszem, a contikrol irta valaki, hogy parkolt egy helyben ket hetig, es utana tojasra jart mind a 4 kerek?

AndyA

Hasznos infókat keresek, kösz. wave
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
drof
Vendég
« Új hozzászólás #13436 Dátum: 2011.07.07 csütörtök, 20:48:48 »

...mert megerdemled? Mert Continental? Ha jol emlekszem, a contikrol irta valaki, hogy parkolt egy helyben ket hetig, es utana tojasra jart mind a 4 kerek?

AndyA

Jó kis városi legenda........ hehe

Minden gumigyártónak van hibás szériája, egyik sem jobb a másiknál (Conti, Michelin, Pirelli, stb). Nekem mindháromból volt, nálam a Pirelli csinálta ezt, szálszakadásos volt (4-ből 3). Kaptam helyette újat.

Úgyhogy mellőzzed ezt a "azért, mert Conti" hülyeséget.  levele
Ha Contid lenne és a történetben Michelin szerepelne, akkor arról írnád ugyanezt..... falbav

No comment.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #13437 Dátum: 2011.07.07 csütörtök, 20:50:19 »

Hasznos infókat keresek, kösz. wave

Mivel 12e-t mentél a hibás gumival, elképzelhető, hogy szétrázta a szilenteket. integet2
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #13438 Dátum: 2011.07.07 csütörtök, 20:55:38 »

Mivel 12e-t mentél a hibás gumival, elképzelhető, hogy szétrázta a szilenteket. integet2

De akkor nem csak 110nél kellene neki rázni, nem?  Azért kösz a tippet, átnézetem a szerelőmmel. worship

ui: első lengőkar szilent okozhat ilyet? (más okból gyanakszom annak a rossz állapotára)
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
drof
Vendég
« Új hozzászólás #13439 Dátum: 2011.07.07 csütörtök, 21:03:10 »

De akkor nem csak 110nél kellene neki rázni, nem?  Azért kösz a tippet, átnézetem a szerelőmmel. worship

ui: első lengőkar szilent okozhat ilyet? (más okból gyanakszom annak a rossz állapotára)

Elvileg azok nem rázni szoktak, hanem elhúzni valamerre gyorsításnál és fékezésnél.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #13440 Dátum: 2011.07.07 csütörtök, 21:12:26 »

Elvileg azok nem rázni szoktak, hanem elhúzni valamerre gyorsításnál és fékezésnél.

Már régóta nem tudják beállítani a körmányközepet (ott ahol eddig mindig profin csinálták, lézeres padon), mikor a gépen van, minden a határértéken belül, de menet közben kicsit balra áll a kormány. Ezért gondoltam lengőkar szilentre.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
teo
Vendég
« Új hozzászólás #13441 Dátum: 2011.07.07 csütörtök, 22:11:02 »

Nekem is egy viseltes készlet conti van fent, de úgy megyek vele 190-et, mint a sínautó (persze, 120-at, csak kerekítettem  vigyor3 ). Es köv. szezonban ismét ilyet akarok venni.
Naplózva
teo
Vendég
« Új hozzászólás #13442 Dátum: 2011.07.07 csütörtök, 22:12:19 »

Már régóta nem tudják beállítani a körmányközepet (ott ahol eddig mindig profin csinálták, lézeres padon), mikor a gépen van, minden a határértéken belül, de menet közben kicsit balra áll a kormány. Ezért gondoltam lengőkar szilentre.

Na, még egy közhely: túl jó a szemmértéked. Igyál valamit!  nyes
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #13443 Dátum: 2011.07.07 csütörtök, 22:12:37 »

Nekem is egy viseltes készlet conti van fent, de úgy megyek vele 190-et, mint a sínautó (persze, 120-at, csak kerekítettem  vigyor3 ). Es köv. szezonban ismét ilyet akarok venni.

Nekem is volt már Conti (téli is, nyári is), és csak jókat tudok róla mondani, pont ezért vettem most is azt.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13444 Dátum: 2011.07.09 szombat, 18:03:00 »

Már régóta nem tudják beállítani a körmányközepet (ott ahol eddig mindig profin csinálták, lézeres padon), mikor a gépen van, minden a határértéken belül, de menet közben kicsit balra áll a kormány. Ezért gondoltam lengőkar szilentre.
az lehet mástól is,hogy nincs meg a kormányközép.pl ha valamelyik hátsó keresztlengőkar ratyi.Az autó ettől fut keresztben,és közben lehetséges az ostor szindróma-csapódik az autó fara,mintha futót húzna.És a kormányremegés is lehet tőle,mert azt a kereket amelyik nem fut a többivel azt folyamatosan rángatja  a futása ferdesége.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #13445 Dátum: 2011.07.11 hétfő, 13:43:55 »

az lehet mástól is,hogy nincs meg a kormányközép.pl ha valamelyik hátsó keresztlengőkar ratyi.Az autó ettől fut keresztben,és közben lehetséges az ostor szindróma-csapódik az autó fara,mintha futót húzna.És a kormányremegés is lehet tőle,mert azt a kereket amelyik nem fut a többivel azt folyamatosan rángatja  a futása ferdesége.

Hosszlengőkarokat már cseréltünk, de a jelenség megmaradt. Keresztlengőkarokat hogy lehet ellenőrizni? Csak mert rángatásra, feszegetésre nem nagyon reagál, nem tűnik rossznak...(de ez innentől már off, át lehetne rakni a fütőműbe, csak nem tudom hogy kell)  vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #13446 Dátum: 2011.07.13 szerda, 14:23:14 »

Most szemezgetek egy garnitúra Michelin Energy Saver gumival.
Jókat írnak róla... A Contim átment slick-be.

Nekem is volt már Conti (téli is, nyári is), és csak jókat tudok róla mondani, pont ezért vettem most is azt.
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #13447 Dátum: 2011.07.13 szerda, 14:35:24 »

Most szemezgetek egy garnitúra Michelin Energy Saver gumival.
Jókat írnak róla... A Contim átment slick-be.

Az jó gumi! Sohasem értem hogy csinálják, hogy meg is lehet állni vele, lassan kopik és üzemanyag takarékos is  integet2
Kéne  eplus2
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #13448 Dátum: 2011.07.13 szerda, 18:29:18 »

Zene füleimnek  smile
Off-omon úgy fogyott a francia gumi, hogy hallani lehetett. Ezen a Conti már vételkor elég ratyi volt, de egy szezon alatt elfogyott teljesen.

Az jó gumi! Sohasem értem hogy csinálják, hogy meg is lehet állni vele, lassan kopik és üzemanyag takarékos is  integet2
Kéne  eplus2
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
kulani
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: leet



E-mail
« Új hozzászólás #13449 Dátum: 2011.07.14 csütörtök, 20:39:50 »


Tehát a kérdésem, mi a büdös ***annyapicsájáért csinálja, mi lehet a baj? vigyor3

Én arra gyanakszom, nem annyira a gumival volt a baj, hanem valami más forgó alkatrésszel, a féktárcsával, a féltengellyel -- egyik sem megy ritkaságszámba.

Keress egy olyan műhelyt, ahol csinálnak dinamikus kiegyensúlyozást -- ez a módszer az autón magán centrírozza a kereket, illetve a forgó alkatrészek saját kiegyensúlyozatlanságát is felderíti.

Hívd Pásztóy Tamást a 20/938-0068 számon.
Naplózva

Gumik Mondeóra és másra: i.szekeres@kulani-tyres.hu
Oldalak: 1 ... 262 263 264 265 266 267 268 [269] 270 271 272 273 274 275 276 ... 555   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.075 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.