Ford Mondeo Club Hungary
2025.05.24 szombat, 18:57:25
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
MK4 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
370
371
372
373
374
375
376
[
377
]
378
379
380
381
382
383
384
...
799
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK4 Általános kérdések (Megtekintve 12600020 alkalommal)
kovaimi
és 26 vendég van a témában
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18800 Dátum:
2013.12.29 vasárnap, 11:34:58 »
Idézetet írta: nagytomi - 2013.12.29 vasárnap, 11:30:26
Sziasztok.
Pár napja eladtam az MK3 Mondeómat és Mk4 lenne a következő. Nézegetem a választékot és mindig ennél kötök ki.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_titanium-x_powershift_bor-navi-kamera-7475818
Kívül, belül tetszik. Mire kell figyelni, ha közelebbről is megnézem?
Üdv!
Ezt már Én is néztem.
Szép, de a 19-es kerék miatt inged-gatyád a gumicsere (ha kell)...
Szerintem próbálj alvázszám alapján minél többet megtudni róla, ha van lehetőséged, illetve időd...
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18801 Dátum:
2013.12.29 vasárnap, 11:38:21 »
Idézetet írta: nagytomi - 2013.12.29 vasárnap, 11:30:26
Sziasztok.
Pár napja eladtam az MK3 Mondeómat és Mk4 lenne a következő. Nézegetem a választékot és mindig ennél kötök ki.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_titanium-x_powershift_bor-navi-kamera-7475818
Kívül, belül tetszik. Mire kell figyelni, ha közelebbről is megnézem?
A titanium s a piros cérnás. Az meg csak 2.2-eshez van... ha jól tudom.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
brumi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 35
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18802 Dátum:
2013.12.29 vasárnap, 11:40:12 »
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék, SONY 6cd-és fejegységem van,2009 Mk4-es és azt írja ki, hogy CD drive fault.
Nem fogadja be a CD-t. Érdemes-e javítatni és hol?
Előre is köszi
Naplózva
MK4 2.0tdci 2009
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1097
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18803 Dátum:
2013.12.29 vasárnap, 11:44:12 »
Idézetet írta: Angel - 2013.12.29 vasárnap, 11:38:21
A titanium s a piros cérnás. Az meg csak 2.2-eshez van... ha jól tudom.
Azt akarod mondani, hogy esetleg 2.2-es? Mondeónál eléggé meg szokták kavarni ezeket az extrákat, ha jól tudom.
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18804 Dátum:
2013.12.29 vasárnap, 11:47:55 »
Idézetet írta: nagytomi - 2013.12.29 vasárnap, 11:44:12
Azt akarod mondani, hogy esetleg 2.2-es? Mondeónál eléggé meg szokták kavarni ezeket az extrákat, ha jól tudom.
2.2-eshez nincs powershift váltó... aztán lehet, hogy mégis lehetett rendelni piros cérnást, bár én még nem láttam ilyet.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1097
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18805 Dátum:
2013.12.29 vasárnap, 11:53:22 »
Idézetet írta: Angel - 2013.12.29 vasárnap, 11:47:55
2.2-eshez nincs powershift váltó... aztán lehet, hogy mégis lehetett rendelni piros cérnást, bár én még nem láttam ilyet.
Azt észre tudom venni, ha valami nem stimmel a váltóval? Arra gondolok, hogy ha esetleg nem cseréltek benne olajat 60 ezrenként, azt jelzi valami lámpa, vagy csak szervizben derül ki? Meg esetleg más tanácsok is jöhetnek.
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1097
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18806 Dátum:
2013.12.29 vasárnap, 11:55:12 »
Idézetet írta: Takiatti - 2013.12.29 vasárnap, 11:34:58
Üdv!
Ezt már Én is néztem.
Szép, de a 19-es kerék miatt inged-gatyád a gumicsere (ha kell)...
Szerintem próbálj alvázszám alapján minél többet megtudni róla, ha van lehetőséged, illetve időd...
Néztem a gumi árakat. Hát igen.... Majd kialakul.
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18807 Dátum:
2013.12.29 vasárnap, 12:44:14 »
Idézetet írta: nagytomi - 2013.12.29 vasárnap, 11:53:22
Azt észre tudom venni, ha valami nem stimmel a váltóval? Arra gondolok, hogy ha esetleg nem cseréltek benne olajat 60 ezrenként, azt jelzi valami lámpa, vagy csak szervizben derül ki? Meg esetleg más tanácsok is jöhetnek.
Hát... aki ért hozzá, az biztosan meg tudja mondani... de hirtelen én nem sok ambert tudok, aki ilyen.
A felnit el lehet adni, és vehetsz 18-ast.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
siki
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18808 Dátum:
2013.12.29 vasárnap, 13:05:24 »
Idézetet írta: Angel - 2013.12.29 vasárnap, 11:38:21
A titanium s a piros cérnás. Az meg csak 2.2-eshez van... ha jól tudom.
mi az,hogy piros cérnás,felvilágosítanál?
??
egyébként az első légbeömlőknek fent is lent is nem krómnak kellene lennie?
?,de nem értek hozzá,csak mintha valahol olvastam róla, ezért kérdezem
a válaszokért előre is
Naplózva
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1097
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18809 Dátum:
2013.12.29 vasárnap, 13:12:53 »
Idézetet írta: siki - 2013.12.29 vasárnap, 13:05:24
mi az,hogy piros cérnás,felvilágosítanál?
??
egyébként az első légbeömlőknek fent is lent is nem krómnak kellene lennie?
?,de nem értek hozzá,csak mintha valahol olvastam róla, ezért kérdezem
a válaszokért előre is
Arra gondolt, hogy az ülések huzatát piros cérnával varrták.
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18810 Dátum:
2013.12.29 vasárnap, 13:42:05 »
Idézetet írta: nagytomi - 2013.12.29 vasárnap, 13:12:53
Arra gondolt, hogy az ülések huzatát piros cérnával varrták.
Meg a kormány, váltószoknya. Valamint a szőnyeg is veres szegélyű.
Ha ez valóban csak az S-nél van, akkor itt üléseket, kormányt cseréltek.
A rádió szerintem nem gyári...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4957
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18811 Dátum:
2013.12.29 vasárnap, 14:39:00 »
Idézetet írta: nagytomi - 2013.12.29 vasárnap, 11:30:26
Sziasztok.
Pár napja eladtam az MK3 Mondeómat és Mk4 lenne a következő. Nézegetem a választékot és mindig ennél kötök ki.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_titanium-x_powershift_bor-navi-kamera-7475818
Kívül, belül tetszik. Mire kell figyelni, ha közelebbről is megnézem?
Ebben a kereskedésben én is néztem képeken jónak tűnő autót anno. A valóságban egy lelakott, igénytelen *** volt.
Egyértelműen egy külföldről behozott, minden bizonnyal jókm-esített példánnyal állunk szembe. Ennyire peres gumi a hazai utakon rémes lehet. A gumiméret szerintem nem is stimmel.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1097
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18812 Dátum:
2013.12.29 vasárnap, 17:20:09 »
Idézetet írta: Sakos - 2013.12.29 vasárnap, 14:39:00
Ebben a kereskedésben én is néztem képeken jónak tűnő autót anno. A valóságban egy lelakott, igénytelen *** volt.
Egyértelműen egy külföldről behozott, minden bizonnyal jókm-esített példánnyal állunk szembe. Ennyire peres gumi a hazai utakon rémes lehet. A gumiméret szerintem nem is stimmel.
Rendelhető 19-es kerékkel is. Az MK3-at 18"-al használtam. Nem volt rossz.
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
kofy
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18813 Dátum:
2013.12.29 vasárnap, 18:00:18 »
Idézetet írta: nagytomi - 2013.12.29 vasárnap, 11:30:26
Sziasztok.
Pár napja eladtam az MK3 Mondeómat és Mk4 lenne a következő. Nézegetem a választékot és mindig ennél kötök ki.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_titanium-x_powershift_bor-navi-kamera-7475818
Kívül, belül tetszik. Mire kell figyelni, ha közelebbről is megnézem?
Ez nem Tit-X, hanem Tit-S. Volt 2.0 TDCi-vel is ez a felszereltség. A fejegység a gyári navi. Az alcantara talán a legjobb választás. A 19-es felni volt opcióként, úgyhogy ez is OK, de próbáld ki, nekem a 18-as az optimális. Anno próbáltam 19-est, sima úton jó volt, de Pesten már rázott, mint a csuda...
Mivel az eladó a fehérvári bermuda háromszögban van, ezért a km állás (szerintem) a vicc kategóriájába tartozik.
Naplózva
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1097
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18814 Dátum:
2013.12.29 vasárnap, 18:12:48 »
Idézetet írta: kofy - 2013.12.29 vasárnap, 18:00:18
Ez nem Tit-X, hanem Tit-S. Volt 2.0 TDCi-vel is ez a felszereltség. A fejegység a gyári navi. Az alcantara talán a legjobb választás. A 19-es felni volt opcióként, úgyhogy ez is OK, de próbáld ki, nekem a 18-as az optimális. Anno próbáltam 19-est, sima úton jó volt, de Pesten már rázott, mint a csuda...
Mivel az eladó a fehérvári bermuda háromszögban van, ezért a km állás (szerintem) a vicc kategóriájába tartozik.
A km valódiságával nekem is kételyeim vannak, de majd meglátom. Az előzőt is 43 ezerrel vettem és 263-al adtam el. Semmi bajom nem volt vele csak a kopó alkatrészek.
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
cssl
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 187
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18815 Dátum:
2013.12.29 vasárnap, 19:25:58 »
Idézetet írta: nagytomi - 2013.12.29 vasárnap, 18:12:48
A km valódiságával nekem is kételyeim vannak, de majd meglátom. Az előzőt is 43 ezerrel vettem és 263-al adtam el. Semmi bajom nem volt vele csak a kopó alkatrészek.
Szinte ugyanilyet vettem egy hónapja, csak 5 ajtós 74.000 km-el. Igaz Németországban és márkaszervizben. Az ár pedig csupán 100.000-el került többe mindennel együtt. Vagyis szerintem ebből van mit alkudni.
Naplózva
MK5 - 2016 2.0 TDci 180LE Power Shift Hatchback Ruby Red
ex: MK4 - 2011 2.0 TDci Power Shift lunar sky 5 ajtós
ex: Mk4 - 2008 2.0 TDci kék kombi
ex: Mk3 - 2006 2.0 TDci szürke kombi
ex: Mk2 - 2002 1.8 TD lila kombi
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18816 Dátum:
2013.12.29 vasárnap, 19:46:42 »
Idézetet írta: Angel - 2013.12.29 vasárnap, 13:42:05
Meg a kormány, váltószoknya. Valamint a szőnyeg is veres szegélyű.
Ha ez valóban csak az S-nél van, akkor itt üléseket, kormányt cseréltek.
A rádió szerintem nem gyári...
Vagy lehet Trend, és kicseréltek mindent nem?!
Ez S nem X. Van 2.0 ban is. És Smax is van S 2.0 A navi/rádió gyári, ilyen mind.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.12.29 vasárnap, 19:58:16 írta Dentcraft
»
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18817 Dátum:
2013.12.29 vasárnap, 19:51:42 »
Idézetet írta: nagytomi - 2013.12.29 vasárnap, 17:20:09
Rendelhető 19-es kerékkel is. Az MK3-at 18"-al használtam. Nem volt rossz.
Nem lehet rossz a 19-es kerék, ezeknek már jobb a futóművük sokkal+magasabb a gumi oldalfala. Az meg hogy drága a gumi 1 ilyen értékű kocsinál nem lehet szempont. Annyi amennyi. De jól néz ki. km-t megnézetni!
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18818 Dátum:
2013.12.29 vasárnap, 20:00:34 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.12.29 vasárnap, 19:46:42
Vagy lehet Trend, és kicseréltek mindent nem?!
Ez S nem X. Van 2.0 ban is. És Smax is van S 2.0 A navi/rádió gyári, ilyen mind.
Kofy már írta, van 2.0 tdci titanium s is. Szóval, valószínűleg minden gyári.
Ja, és ilyen a gyári navi. Kicsit csodálkoztam a tolatókamerán, de ezek szerint van már ilyen is.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
kofy
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18819 Dátum:
2013.12.29 vasárnap, 22:01:01 »
Idézetet írta: Angel - 2013.12.29 vasárnap, 20:00:34
Kicsit csodálkoztam a tolatókamerán, de ezek szerint van már ilyen is.
Van bizony. Az SD Navi Plushoz (aminek jellemzője, hogy Eco módban is tud útvonalat is tervezni, valamint a navi gombjai közötti műanyag elem nem fekete, hanem ezüst színű) lehetett kérni extraként.
Naplózva
Arabic
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18820 Dátum:
2013.12.30 hétfő, 10:49:11 »
Idézetet írta: kovacsgergo - 2013.12.28 szombat, 10:38:34
Nagyon köszönöm a választ!
Igen, sokat pakolok, ezért is van a III-asból is kombim, ezen kívül megyek is vele évi 45-50 km-t, úgyhogy a 2 literes lenne a cél.
Meg hát eddig is az volt, csak ez 25 lóerővel több lenne, valamint ugyebár a nem kevés nyomaték...
De mindenhol azt hallom, hogy ez a "psa" dízel mennyivel megbízhatóbb, úgyhogy talán itt már az ilyen jellegű problémáktól nem tartanék annyira, mint a delphi esetében..
(bár az enyémben most fog 300.000-et fordulni a mutató, és még nem cseréltem porlasztókat, sem lendkereket..
)
Meglátjuk, sok múlik a "matekon", meg a lelkesedés fennmaradásán is még.
De nagyon köszönöm! Lehet, hogy lesznek még kérdéseim, ha szabad majd..
Üdv!
hmm... hát amikor olaszból jöttünk haza nyakig pakolva olivával, tésztákka, meg borokkal, nekem nem volt erőtlen az 1,8 szerintem ebből ne indulj ki, nagyon jó az áttételezése. az alkatrészek egy lehelletnyivel olcsóbbak, ez tény. A kuplung szerintem mindegyikben hulladék, 120 és 200e km között garantáltan megszólal, hacsak nem autópályázol végig. (én bp-szeged vonalat toltam bele 50e km-t, zajos kuplunggal, és nem azért cseréltem mert kellett, hanem mert vezérléssel együtt ment a levesbe...)
ár-érték tekintetben egy 2009-es 1,8 tdci titaniumot vennék, aprópénzért, vagy a másik végét, 2,2-t mert akkor már inkább vigyorgok a 175-200le mögött... szerintem nem sokkal többért (2-300e) el is lehet hozni mint a 2,0-át.
visszatérve, az 1,8 is jó kis autó, nem kell helyből agyonlőni...kiszolgálja az idejét.
ez csak egy vélemény, nem kell nekem esni...
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18821 Dátum:
2013.12.30 hétfő, 13:12:06 »
Idézetet írta: Arabic - 2013.12.30 hétfő, 10:49:11
hmm... hát amikor olaszból jöttünk haza nyakig pakolva olivával, tésztákka, meg borokkal, nekem nem volt erőtlen az 1,8 szerintem ebből ne indulj ki, nagyon jó az áttételezése. az alkatrészek egy lehelletnyivel olcsóbbak, ez tény. A kuplung szerintem mindegyikben hulladék, 120 és 200e km között garantáltan megszólal, hacsak nem autópályázol végig. (én bp-szeged vonalat toltam bele 50e km-t, zajos kuplunggal, és nem azért cseréltem mert kellett, hanem mert vezérléssel együtt ment a levesbe...)
ár-érték tekintetben egy 2009-es 1,8 tdci titaniumot vennék, aprópénzért, vagy a másik végét, 2,2-t mert akkor már inkább vigyorgok a 175-200le mögött... szerintem nem sokkal többért (2-300e) el is lehet hozni mint a 2,0-át.
visszatérve, az 1,8 is jó kis autó, nem kell helyből agyonlőni...kiszolgálja az idejét.
ez csak egy vélemény, nem kell nekem esni...
Sőt az esetek 95%-ban nem is kell több az 1,8-nál bőven elég még arra is hogy megbüntessenek mindenhol...
a maradék 5%-ban meg jusson eszébe az embernek, hogy nem egy 3.0 V6-ban ül, és ahhoz mérten vagánykodjon..ennyi.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Arabic
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18822 Dátum:
2013.12.30 hétfő, 13:50:45 »
Idézetet írta: Ervin - 2013.12.30 hétfő, 13:12:06
Sőt az esetek 95%-ban nem is kell több az 1,8-nál bőven elég még arra is hogy megbüntessenek mindenhol...
a maradék 5%-ban meg jusson eszébe az embernek, hogy nem egy 3.0 V6-ban ül, és ahhoz mérten vagánykodjon..ennyi.
ööö hát ezt több mint százezer forintom tudná elmesélni...meg a vas megyei "alapítványi központ" amit támogatok...
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26691
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18823 Dátum:
2013.12.30 hétfő, 13:59:49 »
Idézetet írta: Arabic - 2013.12.30 hétfő, 13:50:45
ööö hát ezt több mint százezer forintom tudná elmesélni...meg a vas megyei "alapítványi központ" amit támogatok...
30-as táblánál egy kispolákkal is bele lehet rongyolni!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48583
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18824 Dátum:
2013.12.30 hétfő, 14:04:57 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.12.30 hétfő, 13:59:49
30-as táblánál egy kispolákkal is bele lehet rongyolni!
sőt a behajtani tilosban egy verolexel is....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18825 Dátum:
2013.12.30 hétfő, 14:08:20 »
Idézetet írta: alf - 2013.12.30 hétfő, 14:04:57
sőt a behajtani tilosban egy verolexel is....
Ha járművekkel ennyi büntetést lehet összeszedni, akkor mit kap az, akinek járműve sincs?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Arabic
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18826 Dátum:
2013.12.30 hétfő, 14:16:51 »
Idézetet írta: GSR - 2013.12.30 hétfő, 14:08:20
Ha járművekkel ennyi büntetést lehet összeszedni, akkor mit kap az, akinek járműve sincs?
ezt a mondatot nem értem.
ha az a rejtvény megfejtése hogy "...júniusban..."
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18827 Dátum:
2013.12.30 hétfő, 14:22:52 »
Idézetet írta: Arabic - 2013.12.30 hétfő, 14:16:51
ezt a mondatot nem értem.
ha az a rejtvény megfejtése hogy "...júniusban..."
Nem rejtvény........ a júnuisban-t meg én nem értem
Naplózva
Imádom a dízeleket!
vzoli
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18828 Dátum:
2013.12.30 hétfő, 14:31:23 »
Idézetet írta: Ervin - 2013.12.30 hétfő, 13:12:06
hogy nem egy 3.0 V6-ban ül, és ahhoz mérten vagánykodjon..ennyi.
a mondeo v6 ot nem vagánykodni veszi az ember
Semelyik paramétere nem illeszthető a vagyányságra
Naplózva
kovacsgergo
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18829 Dátum:
2013.12.30 hétfő, 14:32:12 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2013.12.28 szombat, 11:21:41
Hogyne szabadna!
A többiek csak úgy szomjazzák a kérdéseket!!
Köszönöm, akkor élnék is a lehetőséggel!
Megnéztem az autót, egyelőre hibátlannak tűnik, de még vár rá egy szerelős átnézés is.
A kérdésem még annyi lenne, hogy kiderült, hogy nem 140 lovas, hanem 115 a 2ezres motorhoz. Mentem vele, teljesen elég lenne, tehát ez nekem nem hátrány, de ti tudtok valami hátulütőjéről a 140 lovassal szemben? vagy tényleg csak motorelektronikai különbség van?
Ugyanitt 3 éves futamidővel, 0 forintért elvihető mk3-as kombi Mondeo.
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18830 Dátum:
2013.12.30 hétfő, 14:34:39 »
Idézetet írta: kovacsgergo - 2013.12.30 hétfő, 14:32:12
Ugyanitt 3 éves futamidővel, 0 forintért elvihető mk3-as kombi Mondeo.
fejtsd ki kérlek
Naplózva
Arabic
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18831 Dátum:
2013.12.30 hétfő, 14:38:28 »
Idézetet írta: kovacsgergo - 2013.12.30 hétfő, 14:32:12
Köszönöm, akkor élnék is a lehetőséggel!
Megnéztem az autót, egyelőre hibátlannak tűnik, de még vár rá egy szerelős átnézés is.
A kérdésem még annyi lenne, hogy kiderült, hogy nem 140 lovas, hanem 115 a 2ezres motorhoz. Mentem vele, teljesen elég lenne, tehát ez nekem nem hátrány, de ti tudtok valami hátulütőjéről a 140 lovassal szemben? vagy tényleg csak motorelektronikai különbség van?
Ugyanitt 3 éves futamidővel, 0 forintért elvihető mk3-as kombi Mondeo.
megalkuvás a 2,0 115 lóval, 1,8 125 ló helyett...
ez az mk3 ajánlat lehet hogy érdekelné a havert, mit kell tudni?
Naplózva
kovacsgergo
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18832 Dátum:
2013.12.30 hétfő, 14:41:43 »
Idézetet írta: vzoli - 2013.12.30 hétfő, 14:34:39
fejtsd ki kérlek
2009. januárjában vásároltam, 8 évre, Erste-s, eurós hitel. Akkor 43ezerrel lett megállapítva a törlesztő, ami azóta is 40 és 45 között mozog. Még 2009-ben, amikor pont ezután elszaladt az euro 325 forint környékére, akkor volt 49-50, utána már sosem. Volt olyan, hogy 38 volt. Most konstans 43 környéke. 3 év van hátra belőle, és nekem csak az a lényeg, hogy 0-san kiszálljak belőle.
Az autó fehér, 2.0 tdci, 115 lovas, 2006. januári, facelift 2-es kombi. Xenon, ülésfűtés, tempomat, első szélvédő fűtés, aux jack, fedélzeti számítógép, plusz az akkorra már alapfelszereltség biztonsági extrák, amit ti jobban is tudtok, mint én.
Naplózva
kovacsgergo
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18833 Dátum:
2013.12.30 hétfő, 14:44:52 »
Idézetet írta: Arabic - 2013.12.30 hétfő, 14:38:28
megalkuvás a 2,0 115 lóval, 1,8 125 ló helyett...
ez az mk3 ajánlat lehet hogy érdekelné a havert, mit kell tudni?
Igen, én is ezen gondolkodtam, de ez itt van helyben, és nagyon passzol mindene az igényeimnek.
Közben pont leírtam a hitelről a dolgokat, de nyugodtan írjon bárki privátban is, vagy beszéljünk telefonon!
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26691
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18834 Dátum:
2013.12.30 hétfő, 14:52:37 »
Idézetet írta: kovacsgergo - 2013.12.30 hétfő, 14:41:43
2009. januárjában vásároltam, 8 évre, Erste-s, eurós hitel. Akkor 43ezerrel lett megállapítva a törlesztő, ami azóta is 40 és 45 között mozog. Még 2009-ben, amikor pont ezután elszaladt az euro 325 forint környékére, akkor volt 49-50, utána már sosem. Volt olyan, hogy 38 volt. Most konstans 43 környéke. 3 év van hátra belőle, és nekem csak az a lényeg, hogy 0-san kiszálljak belőle.
Az autó fehér, 2.0 tdci, 115 lovas, 2006. januári, facelift 2-es kombi. Xenon, ülésfűtés, tempomat, első szélvédő fűtés, aux jack, fedélzeti számítógép, plusz az akkorra már alapfelszereltség biztonsági extrák, amit ti jobban is tudtok, mint én.
Azaz még 1.8 M ft van hátra... Hát, ebből nullán nem fogsz kiszállni!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Arabic
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18835 Dátum:
2013.12.30 hétfő, 14:55:27 »
Idézetet írta: kovacsgergo - 2013.12.30 hétfő, 14:41:43
2009. januárjában vásároltam, 8 évre, Erste-s, eurós hitel. Akkor 43ezerrel lett megállapítva a törlesztő, ami azóta is 40 és 45 között mozog. Még 2009-ben, amikor pont ezután elszaladt az euro 325 forint környékére, akkor volt 49-50, utána már sosem. Volt olyan, hogy 38 volt. Most konstans 43 környéke. 3 év van hátra belőle, és nekem csak az a lényeg, hogy 0-san kiszálljak belőle.
Az autó fehér, 2.0 tdci, 115 lovas, 2006. januári, facelift 2-es kombi. Xenon, ülésfűtés, tempomat, első szélvédő fűtés, aux jack, fedélzeti számítógép, plusz az akkorra már alapfelszereltség biztonsági extrák, amit ti jobban is tudtok, mint én.
írj még lszi a javításokról/szervizekről is, megy egyenesen copy-ba a havernek.
köszi
Naplózva
Arabic
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18836 Dátum:
2013.12.30 hétfő, 14:56:53 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.12.30 hétfő, 14:52:37
Azaz még 1.8 M ft van hátra... Hát, ebből nullán nem fogsz kiszállni!
ha valaki most venne egy jobb állapotú mk3-at hitelre, az is ugyanennyi lenne... a biztos előéleten meg foghat annyit amennyit 3 év alatt elvisz a kamat.
Naplózva
kovacsgergo
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18837 Dátum:
2013.12.30 hétfő, 14:57:41 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.12.30 hétfő, 14:52:37
Azaz még 1.8 M ft van hátra... Hát, ebből nullán nem fogsz kiszállni!
Most telefonáltuk le, ha ma le akarnánk záratni, akkor 1.450.000-et kéne lerakni lezárási díjastól, árfolyamkülönbözetestől, mindenestől. A tőketartozás a mai árfolyamon 1,3 millió ebben a hónapban..
Nyilván ez akkor tud jó lenni valakinek, ha nem akar kezdőrészletet fizetni és rövid futamidőt akar..
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48583
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18838 Dátum:
2013.12.30 hétfő, 14:57:57 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.12.30 hétfő, 14:52:37
Azaz még 1.8 M ft van hátra... Hát, ebből nullán nem fogsz kiszállni!
inkább másfél.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kovacsgergo
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18839 Dátum:
2013.12.30 hétfő, 15:02:31 »
Idézetet írta: alf - 2013.12.30 hétfő, 14:57:57
inkább másfél.
A legegyszerűbb, ha euroban leírom a számokat.
a novemberi tőkerész a komplett törlesztőből 94,25 euro volt, ami innentől már csak nő, mert kb a futamidő felénél átfordult a kamat és a tőke aránya a tőke javára.
Az ugyanezen havi összes tőketartozás 4500,78 euro volt, a decemberin már 4100 alatt, csak az most nincs a kezemben, azért nem tudom pontosan. Ezen kívül az aktuális tőketartozás 5%-át kell befizetni lezárásnál is, valamint hitelátvállalásnál is. Most telefonáltam le éppen.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26691
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18840 Dátum:
2013.12.30 hétfő, 15:07:47 »
Idézetet írta: kovacsgergo - 2013.12.30 hétfő, 15:02:31
A legegyszerűbb, ha euroban leírom a számokat.
a novemberi tőkerész a komplett törlesztőből 94,25 euro volt, ami innentől már csak nő, mert kb a futamidő felénél átfordult a kamat és a tőke aránya a tőke javára.
Az ugyanezen havi összes tőketartozás 4500,78 euro volt, a decemberin már 4100 alatt, csak az most nincs a kezemben, azért nem tudom pontosan. Ezen kívül az aktuális tőketartozás 5%-át kell befizetni lezárásnál is, valamint hitelátvállalásnál is. Most telefonáltam le éppen.
Ezen aza utón cseréltél komplett hengerfejet? Miért?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kovacsgergo
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18841 Dátum:
2013.12.30 hétfő, 15:35:23 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.12.30 hétfő, 15:07:47
Ezen aza utón cseréltél komplett hengerfejet? Miért?
Így van, épp most meséltem el telefonon Arabic-nak.
Ez egy meglehetősen összetett eseménysorozat volt. Úgy indult, hogy a gyári ford olaj télen egyszer nem nyomta oda eléggé a láncfszítő patront a helyére, és állóhelyzetben átugrott a vezérlésem, az autó el sem indult. Akkor volt egy vezérlés csere, plusz egy hengerfej síkolás. Ezután pár hónapra megint átugrott a vezérlés, mint utóbb kiderült, azért, mert olyannyira jó (uténgyártott) láncot sikerült vennem előzőleg, ami 1 cm-t megnyúlott 15ezer km alatt. Na, ekkor már megrepedt a hengerfej himbák körüli kerete, amit csak a komplet hengerfej cserével lehetett orvosolni. Vettem Motorcraft "Úrtól" egy bontott hengerfejet, ami aztán teljesen fel lett újítva, vettem gyári láncot, meg a szokásos ilyenkor kellő dolgokat, és meg lett csinálva, szerencsére jól, mert azóta eltelt több, mint 100.000 km. Csak az egész ok-okozati összefüggés-sorozat utólag lett fejben összerakva, mert senki sem értette, amíg észre nem vettük, hogy megnyúlt a lánc..
Naplózva
kovacsgergo
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18842 Dátum:
2013.12.30 hétfő, 15:36:31 »
Idézetet írta: kovacsgergo - 2013.12.30 hétfő, 15:35:23
Így van, épp most meséltem el telefonon Arabic-nak.
Ez egy meglehetősen összetett eseménysorozat volt. Úgy indult, hogy a gyári ford olaj télen egyszer nem nyomta oda eléggé a láncfszítő patront a helyére, és állóhelyzetben átugrott a vezérlésem, az autó el sem indult. Akkor volt egy vezérlés csere, plusz egy hengerfej síkolás. Ezután pár hónapra megint átugrott a vezérlés, mint utóbb kiderült, azért, mert olyannyira jó (uténgyártott) láncot sikerült vennem előzőleg, ami 1 cm-t megnyúlott 15ezer km alatt. Na, ekkor már megrepedt a hengerfej himbák körüli kerete, amit csak a komplet hengerfej cserével lehetett orvosolni. Vettem Motorcraft "Úrtól" egy bontott hengerfejet, ami aztán teljesen fel lett újítva, vettem gyári láncot, meg a szokásos ilyenkor kellő dolgokat, és meg lett csinálva, szerencsére jól, mert azóta eltelt több, mint 100.000 km. Csak az egész ok-okozati összefüggés-sorozat utólag lett fejben összerakva, mert senki sem értette, amíg észre nem vettük, hogy megnyúlt a lánc..
Természetesen azóta (és az eset előtt is) csak Castrol Magnatec A1, 5w 30 került bele... Ez lemarat..
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18843 Dátum:
2013.12.30 hétfő, 15:43:48 »
Idézetet írta: kovacsgergo - 2013.12.30 hétfő, 15:35:23
Így van, épp most meséltem el telefonon Arabic-nak.
Ez egy meglehetősen összetett eseménysorozat volt. Úgy indult, hogy a gyári ford olaj télen egyszer nem nyomta oda eléggé a láncfszítő patront a helyére, és állóhelyzetben átugrott a vezérlésem, az autó el sem indult. Akkor volt egy vezérlés csere, plusz egy hengerfej síkolás. Ezután pár hónapra megint átugrott a vezérlés, mint utóbb kiderült, azért, mert olyannyira jó (uténgyártott) láncot sikerült vennem előzőleg, ami 1 cm-t megnyúlott 15ezer km alatt. Na, ekkor már megrepedt a hengerfej himbák körüli kerete, amit csak a komplet hengerfej cserével lehetett orvosolni. Vettem Motorcraft "Úrtól" egy bontott hengerfejet, ami aztán teljesen fel lett újítva, vettem gyári láncot, meg a szokásos ilyenkor kellő dolgokat, és meg lett csinálva, szerencsére jól, mert azóta eltelt több, mint 100.000 km. Csak az egész ok-okozati összefüggés-sorozat utólag lett fejben összerakva, mert senki sem értette, amíg észre nem vettük, hogy megnyúlt a lánc..
"a gyári ford olaj télen egyszer nem nyomta oda eléggé"
Ez biztos így történt?
Szerintem más volt ott a hiba.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
kovacsgergo
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18844 Dátum:
2013.12.30 hétfő, 15:47:35 »
Idézetet írta: GSR - 2013.12.30 hétfő, 15:43:48
"a gyári ford olaj télen egyszer nem nyomta oda eléggé"
Ez biztos így történt?
Szerintem más volt ott a hiba.
Nem tudom, hogy pontosan hogy működik, de ha jól emlékszem, a szerelők olyasmit mondtak, hogy a patron ugye alapból is feszít, de hogy indításnál az olaj is rásegít.. Utána beszéltem más mondeo-sal és transit-ossal is, aki hasonlóan járt.. Ha pedig nem ez volt a baj, akkor egyszerűen a feszítő adta meg magát, gondolom.. Én mindenesetre többet nem vettem ford olajat..
Akkor persze már a cromax-os srác is mondta, hogy igen, ők sem hallanak jókat róla, de előtte kellett volna...
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18845 Dátum:
2013.12.30 hétfő, 15:49:23 »
Idézetet írta: kovacsgergo - 2013.12.30 hétfő, 15:36:31
Természetesen azóta (és az eset előtt is) csak Castrol Magnatec A1, 5w 30 került bele... Ez lemarat..
Tehát ford formula F-et használsz azóta is...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18846 Dátum:
2013.12.30 hétfő, 15:49:59 »
Idézetet írta: kovacsgergo - 2013.12.30 hétfő, 15:47:35
Nem tudom, hogy pontosan hogy működik, de ha jól emlékszem, a szerelők olyasmit mondtak, hogy a patron ugye alapból is feszít, de hogy indításnál az olaj is rásegít.. Utána beszéltem más mondeo-sal és transit-ossal is, aki hasonlóan járt.. Ha pedig nem ez volt a baj, akkor egyszerűen a feszítő adta meg magát, gondolom.. Én mindenesetre többet nem vettem ford olajat..
Akkor persze már a cromax-os srác is mondta, hogy igen, ők sem hallanak jókat róla, de előtte kellett volna...
Semmi baja a Ford olajnak. A feszítő volt a rossz és feltehetően a 2. alkalommal is miatta történtek a dolgok.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
kovacsgergo
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18847 Dátum:
2013.12.30 hétfő, 15:51:59 »
Idézetet írta: GSR - 2013.12.30 hétfő, 15:49:59
Semmi baja a Ford olajnak. A feszítő volt a rossz és feltehetően a 2. alkalommal is miatta történtek a dolgok.
Másodszorra biztos, hogy nem, mert egy komplett szett került bele újonnan, ahol a lánc volt rossz minőségű.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48583
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18848 Dátum:
2013.12.30 hétfő, 16:10:38 »
Idézetet írta: kovacsgergo - 2013.12.30 hétfő, 15:51:59
Másodszorra biztos, hogy nem, mert egy komplett szett került bele újonnan, ahol a lánc volt rossz minőségű.
utángyártott....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kovacsgergo
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18849 Dátum:
2013.12.30 hétfő, 16:24:15 »
Idézetet írta: alf - 2013.12.30 hétfő, 16:10:38
utángyártott....
Igen, sajnos.. tájékozatlan voltam. De aztán a 3. már gyári lett..
Naplózva
Oldalak:
1
...
370
371
372
373
374
375
376
[
377
]
378
379
380
381
382
383
384
...
799
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ