Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.08 hétfő, 23:41:49 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 370 371 372 373 374 375 376 [377] 378 379 380 381 382 383 384 ... 798   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11329091 alkalommal)
0 Felhasználó és 61 vendég van a témában
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #18800 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 11:34:58 »

Sziasztok.
Pár napja eladtam az MK3 Mondeómat és Mk4 lenne a következő. Nézegetem a választékot és mindig ennél kötök ki.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_titanium-x_powershift_bor-navi-kamera-7475818
 Kívül, belül tetszik. Mire kell figyelni, ha közelebbről is megnézem?

Üdv!
Ezt már Én is néztem.  eljen
Szép, de a 19-es kerék miatt inged-gatyád a gumicsere (ha kell)...
Szerintem próbálj alvázszám alapján minél többet megtudni róla, ha van lehetőséged, illetve időd...
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18801 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 11:38:21 »

Sziasztok.
Pár napja eladtam az MK3 Mondeómat és Mk4 lenne a következő. Nézegetem a választékot és mindig ennél kötök ki.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_titanium-x_powershift_bor-navi-kamera-7475818
 Kívül, belül tetszik. Mire kell figyelni, ha közelebbről is megnézem?

A titanium s a piros cérnás. Az meg csak 2.2-eshez van... ha jól tudom.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
brumi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35


E-mail
« Új hozzászólás #18802 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 11:40:12 »

Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék, SONY 6cd-és fejegységem van,2009 Mk4-es és azt írja ki, hogy CD drive fault.
Nem fogadja be a CD-t. Érdemes-e javítatni és hol?
Előre is köszi
Naplózva

MK4 2.0tdci 2009
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #18803 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 11:44:12 »

A titanium s a piros cérnás. Az meg csak 2.2-eshez van... ha jól tudom.
Azt akarod mondani, hogy esetleg 2.2-es? Mondeónál eléggé meg szokták kavarni ezeket az extrákat, ha jól tudom.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18804 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 11:47:55 »

Azt akarod mondani, hogy esetleg 2.2-es? Mondeónál eléggé meg szokták kavarni ezeket az extrákat, ha jól tudom.

2.2-eshez nincs powershift váltó... aztán lehet, hogy mégis lehetett rendelni piros cérnást, bár én még nem láttam ilyet.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #18805 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 11:53:22 »

2.2-eshez nincs powershift váltó... aztán lehet, hogy mégis lehetett rendelni piros cérnást, bár én még nem láttam ilyet.
Azt észre tudom venni, ha valami nem stimmel a váltóval? Arra gondolok, hogy ha esetleg nem cseréltek benne olajat 60 ezrenként, azt jelzi valami lámpa, vagy csak szervizben derül ki? Meg esetleg más tanácsok is jöhetnek.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #18806 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 11:55:12 »

Üdv!
Ezt már Én is néztem.  eljen
Szép, de a 19-es kerék miatt inged-gatyád a gumicsere (ha kell)...
Szerintem próbálj alvázszám alapján minél többet megtudni róla, ha van lehetőséged, illetve időd...
Néztem a gumi árakat. Hát igen.... Majd kialakul.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18807 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 12:44:14 »

Azt észre tudom venni, ha valami nem stimmel a váltóval? Arra gondolok, hogy ha esetleg nem cseréltek benne olajat 60 ezrenként, azt jelzi valami lámpa, vagy csak szervizben derül ki? Meg esetleg más tanácsok is jöhetnek.

Hát... aki ért hozzá, az biztosan meg tudja mondani... de hirtelen én nem sok ambert tudok, aki ilyen.

A felnit el lehet adni, és vehetsz 18-ast.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
siki
Vendég
« Új hozzászólás #18808 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 13:05:24 »

A titanium s a piros cérnás. Az meg csak 2.2-eshez van... ha jól tudom.


mi az,hogy piros cérnás,felvilágosítanál?Huh???

egyébként az első légbeömlőknek fent is lent is nem krómnak kellene lennie?Huh??,de nem értek hozzá,csak mintha valahol olvastam róla, ezért kérdezem

a válaszokért előre is  worship  worship
Naplózva
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #18809 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 13:12:53 »


mi az,hogy piros cérnás,felvilágosítanál?Huh???

egyébként az első légbeömlőknek fent is lent is nem krómnak kellene lennie?Huh??,de nem értek hozzá,csak mintha valahol olvastam róla, ezért kérdezem

a válaszokért előre is  worship  worship
Arra gondolt, hogy az ülések huzatát piros cérnával varrták.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18810 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 13:42:05 »

Arra gondolt, hogy az ülések huzatát piros cérnával varrták.

Meg a kormány, váltószoknya. Valamint a szőnyeg is veres szegélyű.
Ha ez valóban csak az S-nél van, akkor itt üléseket, kormányt cseréltek.
A rádió szerintem nem gyári...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #18811 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 14:39:00 »

Sziasztok.
Pár napja eladtam az MK3 Mondeómat és Mk4 lenne a következő. Nézegetem a választékot és mindig ennél kötök ki.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_titanium-x_powershift_bor-navi-kamera-7475818
 Kívül, belül tetszik. Mire kell figyelni, ha közelebbről is megnézem?

Ebben a kereskedésben én is néztem képeken jónak tűnő autót anno. A valóságban egy lelakott, igénytelen *** volt.
Egyértelműen egy külföldről behozott, minden bizonnyal jókm-esített példánnyal állunk szembe. Ennyire peres gumi a hazai utakon rémes lehet. A gumiméret szerintem nem is stimmel.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #18812 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 17:20:09 »

Ebben a kereskedésben én is néztem képeken jónak tűnő autót anno. A valóságban egy lelakott, igénytelen *** volt.
Egyértelműen egy külföldről behozott, minden bizonnyal jókm-esített példánnyal állunk szembe. Ennyire peres gumi a hazai utakon rémes lehet. A gumiméret szerintem nem is stimmel.
Rendelhető 19-es kerékkel is. Az MK3-at 18"-al használtam. Nem volt rossz.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
kofy
Vendég
« Új hozzászólás #18813 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 18:00:18 »

Sziasztok.
Pár napja eladtam az MK3 Mondeómat és Mk4 lenne a következő. Nézegetem a választékot és mindig ennél kötök ki.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_titanium-x_powershift_bor-navi-kamera-7475818
 Kívül, belül tetszik. Mire kell figyelni, ha közelebbről is megnézem?
Ez nem Tit-X, hanem Tit-S. Volt 2.0 TDCi-vel is ez a felszereltség. A fejegység a gyári navi. Az alcantara talán a legjobb választás. A 19-es felni volt opcióként, úgyhogy ez is OK, de próbáld ki, nekem a 18-as az optimális. Anno próbáltam 19-est, sima úton jó volt, de Pesten már rázott, mint a csuda...
Mivel az eladó a fehérvári bermuda háromszögban van, ezért a km állás (szerintem) a vicc kategóriájába tartozik.
Naplózva
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #18814 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 18:12:48 »

Ez nem Tit-X, hanem Tit-S. Volt 2.0 TDCi-vel is ez a felszereltség. A fejegység a gyári navi. Az alcantara talán a legjobb választás. A 19-es felni volt opcióként, úgyhogy ez is OK, de próbáld ki, nekem a 18-as az optimális. Anno próbáltam 19-est, sima úton jó volt, de Pesten már rázott, mint a csuda...
Mivel az eladó a fehérvári bermuda háromszögban van, ezért a km állás (szerintem) a vicc kategóriájába tartozik.
A km valódiságával nekem is kételyeim vannak, de majd meglátom. Az előzőt is 43 ezerrel vettem és 263-al adtam el. Semmi bajom nem volt vele csak a kopó alkatrészek.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
cssl
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 187


E-mail
« Új hozzászólás #18815 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 19:25:58 »

A km valódiságával nekem is kételyeim vannak, de majd meglátom. Az előzőt is 43 ezerrel vettem és 263-al adtam el. Semmi bajom nem volt vele csak a kopó alkatrészek.

Szinte ugyanilyet vettem egy hónapja, csak 5 ajtós 74.000 km-el. Igaz Németországban és márkaszervizben. Az ár pedig csupán 100.000-el került többe mindennel együtt. Vagyis szerintem ebből van mit alkudni.
Naplózva

MK5 - 2016 2.0 TDci 180LE Power Shift Hatchback Ruby Red
ex: MK4 - 2011  2.0 TDci  Power Shift lunar sky 5 ajtós
ex: Mk4 - 2008 2.0 TDci kék kombi
ex: Mk3 - 2006 2.0 TDci szürke kombi
ex: Mk2 - 2002 1.8 TD lila kombi
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18816 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 19:46:42 »

Meg a kormány, váltószoknya. Valamint a szőnyeg is veres szegélyű.
Ha ez valóban csak az S-nél van, akkor itt üléseket, kormányt cseréltek.
A rádió szerintem nem gyári...
Vagy lehet Trend, és kicseréltek mindent nem?!  nyes    Ez S nem X. Van 2.0 ban is. És Smax is van S  2.0    A navi/rádió gyári, ilyen mind.
« Utoljára szerkesztve: 2013.12.29 vasárnap, 19:58:16 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18817 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 19:51:42 »

Rendelhető 19-es kerékkel is. Az MK3-at 18"-al használtam. Nem volt rossz.
Nem lehet rossz a 19-es kerék, ezeknek már jobb a futóművük sokkal+magasabb a gumi oldalfala. Az meg hogy drága a gumi 1 ilyen  értékű kocsinál nem lehet szempont. Annyi amennyi.   De jól néz ki.          km-t megnézetni!  wave
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18818 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 20:00:34 »

Vagy lehet Trend, és kicseréltek mindent nem?!  nyes    Ez S nem X. Van 2.0 ban is. És Smax is van S  2.0    A navi/rádió gyári, ilyen mind.

Kofy már írta, van 2.0 tdci titanium s is. Szóval, valószínűleg minden gyári.
Ja, és ilyen a gyári navi. Kicsit csodálkoztam a tolatókamerán, de ezek szerint van már ilyen is.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
kofy
Vendég
« Új hozzászólás #18819 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 22:01:01 »

Kicsit csodálkoztam a tolatókamerán, de ezek szerint van már ilyen is.
Van bizony. Az SD Navi Plushoz (aminek jellemzője, hogy Eco módban is tud útvonalat is tervezni, valamint a navi gombjai közötti műanyag elem nem fekete, hanem ezüst színű) lehetett kérni extraként.
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #18820 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 10:49:11 »

Nagyon köszönöm a választ! Smiley Igen, sokat pakolok, ezért is van a III-asból is kombim, ezen kívül megyek is vele évi 45-50 km-t, úgyhogy a 2 literes lenne a cél. Smiley Meg hát eddig is az volt, csak ez 25 lóerővel több lenne, valamint ugyebár a nem kevés nyomaték...Smiley De mindenhol azt hallom, hogy ez a "psa" dízel mennyivel megbízhatóbb, úgyhogy talán itt már az ilyen jellegű problémáktól nem tartanék annyira, mint a delphi esetében..Smiley (bár az enyémben most fog 300.000-et fordulni a mutató, és még nem cseréltem porlasztókat, sem lendkereket.. Smiley )
Meglátjuk, sok múlik a "matekon", meg a lelkesedés fennmaradásán is még. Smiley De nagyon köszönöm! Lehet, hogy lesznek még kérdéseim, ha szabad majd..

Üdv!
hmm... hát amikor olaszból jöttünk haza nyakig pakolva olivával, tésztákka, meg borokkal, nekem nem volt erőtlen az 1,8 szerintem ebből ne indulj ki, nagyon jó az áttételezése. az alkatrészek egy lehelletnyivel olcsóbbak, ez tény. A kuplung szerintem mindegyikben hulladék, 120 és 200e km között garantáltan megszólal, hacsak nem autópályázol végig. (én bp-szeged vonalat toltam bele 50e km-t, zajos kuplunggal, és nem azért cseréltem mert kellett, hanem mert vezérléssel együtt ment a levesbe...)
ár-érték tekintetben egy 2009-es 1,8 tdci titaniumot vennék, aprópénzért, vagy a másik végét, 2,2-t mert akkor már inkább vigyorgok a 175-200le mögött... szerintem nem sokkal többért (2-300e) el is lehet hozni mint a 2,0-át.
visszatérve, az 1,8 is jó kis autó, nem kell helyből agyonlőni...kiszolgálja az idejét.
ez csak egy vélemény, nem kell nekem esni...
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #18821 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 13:12:06 »

hmm... hát amikor olaszból jöttünk haza nyakig pakolva olivával, tésztákka, meg borokkal, nekem nem volt erőtlen az 1,8 szerintem ebből ne indulj ki, nagyon jó az áttételezése. az alkatrészek egy lehelletnyivel olcsóbbak, ez tény. A kuplung szerintem mindegyikben hulladék, 120 és 200e km között garantáltan megszólal, hacsak nem autópályázol végig. (én bp-szeged vonalat toltam bele 50e km-t, zajos kuplunggal, és nem azért cseréltem mert kellett, hanem mert vezérléssel együtt ment a levesbe...)
ár-érték tekintetben egy 2009-es 1,8 tdci titaniumot vennék, aprópénzért, vagy a másik végét, 2,2-t mert akkor már inkább vigyorgok a 175-200le mögött... szerintem nem sokkal többért (2-300e) el is lehet hozni mint a 2,0-át.
visszatérve, az 1,8 is jó kis autó, nem kell helyből agyonlőni...kiszolgálja az idejét.
ez csak egy vélemény, nem kell nekem esni...
Sőt az esetek 95%-ban nem is kell több az 1,8-nál bőven elég még arra is hogy megbüntessenek mindenhol... vigyor3 a maradék 5%-ban meg jusson eszébe az embernek, hogy nem egy 3.0 V6-ban ül, és ahhoz mérten vagánykodjon..ennyi.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #18822 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 13:50:45 »

Sőt az esetek 95%-ban nem is kell több az 1,8-nál bőven elég még arra is hogy megbüntessenek mindenhol... vigyor3 a maradék 5%-ban meg jusson eszébe az embernek, hogy nem egy 3.0 V6-ban ül, és ahhoz mérten vagánykodjon..ennyi.
worship
ööö hát ezt több mint százezer forintom tudná elmesélni...meg a vas megyei "alapítványi központ" amit támogatok...
 hehe
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #18823 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 13:59:49 »

worship
ööö hát ezt több mint százezer forintom tudná elmesélni...meg a vas megyei "alapítványi központ" amit támogatok...
 hehe

30-as táblánál egy kispolákkal is bele lehet rongyolni!  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #18824 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 14:04:57 »

30-as táblánál egy kispolákkal is bele lehet rongyolni!  hehe
sőt a behajtani tilosban egy verolexel is.... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #18825 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 14:08:20 »

sőt a behajtani tilosban egy verolexel is.... vigyor3

Ha járművekkel ennyi büntetést lehet összeszedni, akkor mit kap az, akinek járműve sincs?  fejvakaras
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #18826 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 14:16:51 »

Ha járművekkel ennyi büntetést lehet összeszedni, akkor mit kap az, akinek járműve sincs?  fejvakaras
ezt a mondatot nem értem.  Roll Eyes
ha az a rejtvény megfejtése hogy "...júniusban..."
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #18827 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 14:22:52 »

ezt a mondatot nem értem.  Roll Eyes
ha az a rejtvény megfejtése hogy "...júniusban..."

Nem rejtvény........ a júnuisban-t meg én nem értem  nyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #18828 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 14:31:23 »

hogy nem egy 3.0 V6-ban ül, és ahhoz mérten vagánykodjon..ennyi.

a mondeo v6 ot nem vagánykodni veszi az ember  wave
Semelyik paramétere nem illeszthető a vagyányságra  eplus2
Naplózva
kovacsgergo
Vendég
« Új hozzászólás #18829 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 14:32:12 »

Hogyne szabadna!  vigyor3
A többiek csak úgy szomjazzák a kérdéseket!!  eplus2

Köszönöm, akkor élnék is a lehetőséggel! Smiley Megnéztem az autót, egyelőre hibátlannak tűnik, de még vár rá egy szerelős átnézés is. Smiley
A kérdésem még annyi lenne, hogy kiderült, hogy nem 140 lovas, hanem 115 a 2ezres motorhoz. Mentem vele, teljesen elég lenne, tehát ez nekem nem hátrány, de ti tudtok valami hátulütőjéről a 140 lovassal szemben? vagy tényleg csak motorelektronikai különbség van?

Ugyanitt 3 éves futamidővel, 0 forintért elvihető mk3-as kombi Mondeo.  smile
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #18830 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 14:34:39 »

Ugyanitt 3 éves futamidővel, 0 forintért elvihető mk3-as kombi Mondeo.  smile

fejtsd ki kérlek
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #18831 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 14:38:28 »

Köszönöm, akkor élnék is a lehetőséggel! Smiley Megnéztem az autót, egyelőre hibátlannak tűnik, de még vár rá egy szerelős átnézés is. Smiley
A kérdésem még annyi lenne, hogy kiderült, hogy nem 140 lovas, hanem 115 a 2ezres motorhoz. Mentem vele, teljesen elég lenne, tehát ez nekem nem hátrány, de ti tudtok valami hátulütőjéről a 140 lovassal szemben? vagy tényleg csak motorelektronikai különbség van?

Ugyanitt 3 éves futamidővel, 0 forintért elvihető mk3-as kombi Mondeo.  smile
megalkuvás a 2,0 115 lóval, 1,8 125 ló helyett... hehe
ez az mk3 ajánlat lehet hogy érdekelné a havert, mit kell tudni?
Naplózva
kovacsgergo
Vendég
« Új hozzászólás #18832 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 14:41:43 »

fejtsd ki kérlek

2009. januárjában vásároltam, 8 évre, Erste-s, eurós hitel. Akkor 43ezerrel lett megállapítva a törlesztő, ami azóta is 40 és 45 között mozog. Még 2009-ben, amikor pont ezután elszaladt az euro 325 forint környékére, akkor volt 49-50, utána már sosem. Volt olyan, hogy 38 volt. Most konstans 43 környéke. 3 év van hátra belőle, és nekem csak az a lényeg, hogy 0-san kiszálljak belőle.
Az autó fehér, 2.0 tdci, 115 lovas, 2006. januári, facelift 2-es kombi. Xenon, ülésfűtés, tempomat, első szélvédő fűtés, aux jack, fedélzeti számítógép, plusz az akkorra már alapfelszereltség biztonsági extrák, amit ti jobban is tudtok, mint én. Smiley
Naplózva
kovacsgergo
Vendég
« Új hozzászólás #18833 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 14:44:52 »

megalkuvás a 2,0 115 lóval, 1,8 125 ló helyett... hehe
ez az mk3 ajánlat lehet hogy érdekelné a havert, mit kell tudni?

Igen, én is ezen gondolkodtam, de ez itt van helyben, és nagyon passzol mindene az igényeimnek. Smiley
Közben pont leírtam a hitelről a dolgokat, de nyugodtan írjon bárki privátban is, vagy beszéljünk telefonon!
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #18834 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 14:52:37 »

2009. januárjában vásároltam, 8 évre, Erste-s, eurós hitel. Akkor 43ezerrel lett megállapítva a törlesztő, ami azóta is 40 és 45 között mozog. Még 2009-ben, amikor pont ezután elszaladt az euro 325 forint környékére, akkor volt 49-50, utána már sosem. Volt olyan, hogy 38 volt. Most konstans 43 környéke. 3 év van hátra belőle, és nekem csak az a lényeg, hogy 0-san kiszálljak belőle.
Az autó fehér, 2.0 tdci, 115 lovas, 2006. januári, facelift 2-es kombi. Xenon, ülésfűtés, tempomat, első szélvédő fűtés, aux jack, fedélzeti számítógép, plusz az akkorra már alapfelszereltség biztonsági extrák, amit ti jobban is tudtok, mint én. Smiley

Azaz még 1.8 M ft van hátra... Hát, ebből nullán nem fogsz kiszállni!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #18835 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 14:55:27 »

2009. januárjában vásároltam, 8 évre, Erste-s, eurós hitel. Akkor 43ezerrel lett megállapítva a törlesztő, ami azóta is 40 és 45 között mozog. Még 2009-ben, amikor pont ezután elszaladt az euro 325 forint környékére, akkor volt 49-50, utána már sosem. Volt olyan, hogy 38 volt. Most konstans 43 környéke. 3 év van hátra belőle, és nekem csak az a lényeg, hogy 0-san kiszálljak belőle.
Az autó fehér, 2.0 tdci, 115 lovas, 2006. januári, facelift 2-es kombi. Xenon, ülésfűtés, tempomat, első szélvédő fűtés, aux jack, fedélzeti számítógép, plusz az akkorra már alapfelszereltség biztonsági extrák, amit ti jobban is tudtok, mint én. Smiley
írj még lszi a javításokról/szervizekről is, megy egyenesen copy-ba a havernek.
köszi
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #18836 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 14:56:53 »

Azaz még 1.8 M ft van hátra... Hát, ebből nullán nem fogsz kiszállni!
ha valaki most venne egy jobb állapotú mk3-at hitelre, az is ugyanennyi lenne... a biztos előéleten meg foghat annyit amennyit 3 év alatt elvisz a kamat.
Naplózva
kovacsgergo
Vendég
« Új hozzászólás #18837 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 14:57:41 »

Azaz még 1.8 M ft van hátra... Hát, ebből nullán nem fogsz kiszállni!

Most telefonáltuk le, ha ma le akarnánk záratni, akkor 1.450.000-et kéne lerakni lezárási díjastól, árfolyamkülönbözetestől, mindenestől. A tőketartozás a mai árfolyamon 1,3 millió ebben a hónapban..
Nyilván ez akkor tud jó lenni valakinek, ha nem akar kezdőrészletet fizetni és rövid futamidőt akar..Smiley
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #18838 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 14:57:57 »

Azaz még 1.8 M ft van hátra... Hát, ebből nullán nem fogsz kiszállni!
inkább másfél.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kovacsgergo
Vendég
« Új hozzászólás #18839 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 15:02:31 »

inkább másfél.

A legegyszerűbb, ha euroban leírom a számokat. Smiley
a novemberi tőkerész a komplett törlesztőből 94,25 euro volt, ami innentől már csak nő, mert kb a futamidő felénél átfordult a kamat és a tőke aránya a tőke javára. Smiley
Az ugyanezen havi összes tőketartozás 4500,78 euro volt, a decemberin már 4100 alatt, csak az most nincs a kezemben, azért nem tudom pontosan. Ezen kívül az aktuális tőketartozás 5%-át kell befizetni lezárásnál is, valamint hitelátvállalásnál is. Most telefonáltam le éppen. Smiley
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #18840 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 15:07:47 »

A legegyszerűbb, ha euroban leírom a számokat. Smiley
a novemberi tőkerész a komplett törlesztőből 94,25 euro volt, ami innentől már csak nő, mert kb a futamidő felénél átfordult a kamat és a tőke aránya a tőke javára. Smiley
Az ugyanezen havi összes tőketartozás 4500,78 euro volt, a decemberin már 4100 alatt, csak az most nincs a kezemben, azért nem tudom pontosan. Ezen kívül az aktuális tőketartozás 5%-át kell befizetni lezárásnál is, valamint hitelátvállalásnál is. Most telefonáltam le éppen. Smiley

Ezen aza utón cseréltél komplett hengerfejet? Miért?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kovacsgergo
Vendég
« Új hozzászólás #18841 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 15:35:23 »

Ezen aza utón cseréltél komplett hengerfejet? Miért?

Így van, épp most meséltem el telefonon Arabic-nak. Smiley
Ez egy meglehetősen összetett eseménysorozat volt. Úgy indult, hogy a gyári ford olaj télen egyszer nem nyomta oda eléggé a láncfszítő patront a helyére, és állóhelyzetben átugrott a vezérlésem, az autó el sem indult. Akkor volt egy vezérlés csere, plusz egy hengerfej síkolás. Ezután pár hónapra megint átugrott a vezérlés, mint utóbb kiderült, azért, mert olyannyira jó (uténgyártott) láncot sikerült vennem előzőleg, ami 1 cm-t megnyúlott 15ezer km alatt. Na, ekkor már megrepedt a hengerfej himbák körüli kerete, amit csak a komplet hengerfej cserével lehetett orvosolni. Vettem Motorcraft "Úrtól" egy bontott hengerfejet, ami aztán teljesen fel lett újítva, vettem gyári láncot, meg a szokásos ilyenkor kellő dolgokat, és meg lett csinálva, szerencsére jól, mert azóta eltelt több, mint 100.000 km. Csak az egész ok-okozati összefüggés-sorozat utólag lett fejben összerakva, mert senki sem értette, amíg észre nem vettük, hogy megnyúlt a lánc..
Naplózva
kovacsgergo
Vendég
« Új hozzászólás #18842 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 15:36:31 »

Így van, épp most meséltem el telefonon Arabic-nak. Smiley
Ez egy meglehetősen összetett eseménysorozat volt. Úgy indult, hogy a gyári ford olaj télen egyszer nem nyomta oda eléggé a láncfszítő patront a helyére, és állóhelyzetben átugrott a vezérlésem, az autó el sem indult. Akkor volt egy vezérlés csere, plusz egy hengerfej síkolás. Ezután pár hónapra megint átugrott a vezérlés, mint utóbb kiderült, azért, mert olyannyira jó (uténgyártott) láncot sikerült vennem előzőleg, ami 1 cm-t megnyúlott 15ezer km alatt. Na, ekkor már megrepedt a hengerfej himbák körüli kerete, amit csak a komplet hengerfej cserével lehetett orvosolni. Vettem Motorcraft "Úrtól" egy bontott hengerfejet, ami aztán teljesen fel lett újítva, vettem gyári láncot, meg a szokásos ilyenkor kellő dolgokat, és meg lett csinálva, szerencsére jól, mert azóta eltelt több, mint 100.000 km. Csak az egész ok-okozati összefüggés-sorozat utólag lett fejben összerakva, mert senki sem értette, amíg észre nem vettük, hogy megnyúlt a lánc..

Természetesen azóta (és az eset előtt is) csak Castrol Magnatec A1, 5w 30 került bele... Ez lemarat.. Smiley
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #18843 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 15:43:48 »

Így van, épp most meséltem el telefonon Arabic-nak. Smiley
Ez egy meglehetősen összetett eseménysorozat volt. Úgy indult, hogy a gyári ford olaj télen egyszer nem nyomta oda eléggé a láncfszítő patront a helyére, és állóhelyzetben átugrott a vezérlésem, az autó el sem indult. Akkor volt egy vezérlés csere, plusz egy hengerfej síkolás. Ezután pár hónapra megint átugrott a vezérlés, mint utóbb kiderült, azért, mert olyannyira jó (uténgyártott) láncot sikerült vennem előzőleg, ami 1 cm-t megnyúlott 15ezer km alatt. Na, ekkor már megrepedt a hengerfej himbák körüli kerete, amit csak a komplet hengerfej cserével lehetett orvosolni. Vettem Motorcraft "Úrtól" egy bontott hengerfejet, ami aztán teljesen fel lett újítva, vettem gyári láncot, meg a szokásos ilyenkor kellő dolgokat, és meg lett csinálva, szerencsére jól, mert azóta eltelt több, mint 100.000 km. Csak az egész ok-okozati összefüggés-sorozat utólag lett fejben összerakva, mert senki sem értette, amíg észre nem vettük, hogy megnyúlt a lánc..

"a gyári ford olaj télen egyszer nem nyomta oda eléggé"

Ez biztos így történt?
Szerintem más volt ott a hiba.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kovacsgergo
Vendég
« Új hozzászólás #18844 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 15:47:35 »

"a gyári ford olaj télen egyszer nem nyomta oda eléggé"

Ez biztos így történt?
Szerintem más volt ott a hiba.

Nem tudom, hogy pontosan hogy működik, de ha jól emlékszem, a szerelők olyasmit mondtak, hogy a patron ugye alapból is feszít, de hogy indításnál az olaj is rásegít.. Utána beszéltem más mondeo-sal és transit-ossal is, aki hasonlóan járt.. Ha pedig nem ez volt a baj, akkor egyszerűen a feszítő adta meg magát, gondolom.. Én mindenesetre többet nem vettem ford olajat..Smiley Akkor persze már a cromax-os srác is mondta, hogy igen, ők sem hallanak jókat róla, de előtte kellett volna...Smiley
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #18845 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 15:49:23 »

Természetesen azóta (és az eset előtt is) csak Castrol Magnatec A1, 5w 30 került bele... Ez lemarat.. Smiley
Tehát ford formula F-et használsz azóta is... Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #18846 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 15:49:59 »

Nem tudom, hogy pontosan hogy működik, de ha jól emlékszem, a szerelők olyasmit mondtak, hogy a patron ugye alapból is feszít, de hogy indításnál az olaj is rásegít.. Utána beszéltem más mondeo-sal és transit-ossal is, aki hasonlóan járt.. Ha pedig nem ez volt a baj, akkor egyszerűen a feszítő adta meg magát, gondolom.. Én mindenesetre többet nem vettem ford olajat..Smiley Akkor persze már a cromax-os srác is mondta, hogy igen, ők sem hallanak jókat róla, de előtte kellett volna...Smiley

Semmi baja a Ford olajnak. A feszítő volt a rossz és feltehetően a 2. alkalommal is miatta történtek a dolgok.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kovacsgergo
Vendég
« Új hozzászólás #18847 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 15:51:59 »

Semmi baja a Ford olajnak. A feszítő volt a rossz és feltehetően a 2. alkalommal is miatta történtek a dolgok.

Másodszorra biztos, hogy nem, mert egy komplett szett került bele újonnan, ahol a lánc volt rossz minőségű. Smiley
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #18848 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 16:10:38 »

Másodszorra biztos, hogy nem, mert egy komplett szett került bele újonnan, ahol a lánc volt rossz minőségű. Smiley
utángyártott.... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kovacsgergo
Vendég
« Új hozzászólás #18849 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 16:24:15 »

utángyártott.... Roll Eyes

Igen, sajnos.. tájékozatlan voltam. De aztán a 3. már gyári lett.. Smiley
Naplózva
Oldalak: 1 ... 370 371 372 373 374 375 376 [377] 378 379 380 381 382 383 384 ... 798   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.086 másodperc alatt készült el 20 lekéréssel.