Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.06 vasárnap, 17:48:23
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
MK4 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
363
364
365
366
367
368
369
[
370
]
371
372
373
374
375
376
377
...
799
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK4 Általános kérdések (Megtekintve 11773705 alkalommal)
wofer
és 49 vendég van a témában
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18450 Dátum:
2013.12.04 szerda, 10:38:43 »
Idézetet írta: Dzsana - 2013.12.04 szerda, 07:20:05
Még mindig rágódok autócsere ügyben. Ha vetnétek erre egy pillantást, van-e valami kivetnivaló benne, azt megköszönném:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_titanium_navi.alu.szervizkonyv-7453251
Annyit tudok róla, hogy Holland flottakezelő cégé volt, de német papírjai vannak. A ford rendszerben 2012. januárjában egy garanciális javításra jelent meg, amikor a km óra állása 88.000 volt, ennek alapján reálisnak tűnik a km.
Nekem elsőre tetszik. Magam részéről elmennék és megnézném. Sőt, pár km-re ott a Petrányi, akár egy átvizsgálást is el tudsz végeztetni.
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18451 Dátum:
2013.12.04 szerda, 19:11:56 »
Idézetet írta: Dzsana - 2013.12.04 szerda, 07:20:05
Még mindig rágódok autócsere ügyben. Ha vetnétek erre egy pillantást, van-e valami kivetnivaló benne, azt megköszönném:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_titanium_navi.alu.szervizkonyv-7453251
Annyit tudok róla, hogy Holland flottakezelő cégé volt, de német papírjai vannak. A ford rendszerben 2012. januárjában egy garanciális javításra jelent meg, amikor a km óra állása 88.000 volt, ennek alapján reálisnak tűnik a km.
Képek alapján nekem is tetszik. Szép állapotban lévőnek tűnik, de igaz ezt csak képek alapján mondom!
A km hogy igaz-e... ki tudja, ha igaz, ha nem, nekem soknak tűnik az amit kérnek érte. Szerintem az én 1.8-omhoz képest is drága (vagy én vettem az enyémet drágán!
), 2.0 létére meg pláne! De aztán majd a többi 2.0-es fórumos tag megmondja.
De sztem sokat kérnek érte.
Van már olyan is, hogy automatikusan sötétedő külső tükör?? Igen lemaradtam a belsőnél!
Az hogy nincs benne ülés fűtés sztem 200.000,- Ft-ot el vesz az értékéből!!!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6478
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18452 Dátum:
2013.12.04 szerda, 19:36:17 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2013.12.04 szerda, 19:11:56
Képek alapján nekem is tetszik. Szép állapotban lévőnek tűnik, de igaz ezt csak képek alapján mondom!
A km hogy igaz-e... ki tudja, ha igaz, ha nem, nekem soknak tűnik az amit kérnek érte. Szerintem az én 1.8-omhoz képest is drága (vagy én vettem az enyémet drágán!
), 2.0 létére meg pláne! De aztán majd a többi 2.0-es fórumos tag megmondja.
De sztem sokat kérnek érte.
Van már olyan is, hogy automatikusan sötétedő külső tükör?? Igen lemaradtam a belsőnél!
Az hogy nincs benne ülés fűtés sztem 200.000,- Ft-ot el vesz az értékéből!!!
Egyetértek. Ha komolyan érdekel, motorszám és etis. Érdekes, hogy nincs ülésfűtés, pedig a télicsomag többi része megvan. szvsz: 2,6....2,7. Továbbá, nagyon megnézni. Ez a holland/német verzió kissé büdi. 88ekm-el megvették a német? (inkább török, kurd stb.) autókereskedők, belelöktek egy 100-ast, majd visszateker és eladták a haver magyaroknak. Csak óvatosan és körültekintően.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 26668
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18453 Dátum:
2013.12.04 szerda, 19:47:48 »
Egy mk4 2008-2009- es ára kb 2400-2600e, de akkor nagyon tutti, és nagyon felsterelt. Egy 2007-2008-as, ráadásul egynyóc a kétmiiliót súrolja, alulról, nagyon alulról...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18454 Dátum:
2013.12.04 szerda, 20:02:30 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2013.12.04 szerda, 19:11:56
Képek alapján nekem is tetszik. Szép állapotban lévőnek tűnik, de igaz ezt csak képek alapján mondom!
A km hogy igaz-e... ki tudja, ha igaz, ha nem, nekem soknak tűnik az amit kérnek érte. Szerintem az én 1.8-omhoz képest is drága (vagy én vettem az enyémet drágán!
), 2.0 létére meg pláne! De aztán majd a többi 2.0-es fórumos tag megmondja.
De sztem sokat kérnek érte.
Érdemes megnézni német oldalakat.
Idézetet írta: doszi_zeg - 2013.12.04 szerda, 19:11:56
Van már olyan is, hogy automatikusan sötétedő külső tükör?? Igen lemaradtam a belsőnél!
Mercedes-emen volt. Le is lopták.
Idézetet írta: doszi_zeg - 2013.12.04 szerda, 19:11:56
Az hogy nincs benne ülés fűtés sztem 200.000,- Ft-ot el vesz az értékéből!!!
Mennyibe kerül utólag beépíteni?
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6478
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18455 Dátum:
2013.12.04 szerda, 20:10:02 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.12.04 szerda, 19:47:48
Egy mk4 2008-2009- es ára kb 2400-2600e, de akkor nagyon tutti, és nagyon felsterelt. Egy 2007-2008-as, ráadásul egynyóc a kétmiiliót súrolja, alulról, nagyon alulról...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Arabic
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18456 Dátum:
2013.12.04 szerda, 23:04:20 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.12.04 szerda, 19:47:48
Egy mk4 2008-2009- es ára kb 2400-2600e, de akkor nagyon tutti, és nagyon felsterelt. Egy 2007-2008-as, ráadásul egynyóc a kétmiiliót súrolja, alulról, nagyon alulról...
melegallamitisztviselok.hu oldalról szedted?
ha nem csak fordra nézed és meglátod mivel akarod egy osztályba tenni... hát rajta... én felújítva nem adnám oda senkinek 2,4 alatt. igaz, ebben minden ki van cserélve és úgy zenél mint a budapest parádé.
Naplózva
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18457 Dátum:
2013.12.04 szerda, 23:22:56 »
Idézetet írta: Arabic - 2013.12.04 szerda, 23:04:20
...
... én felújítva nem adnám oda senkinek 2,4 alatt. igaz, ebben minden ki van cserélve és úgy zenél mint a budapest parádé.
Bocs, hogy beleszólok, de szerintem az eredeti témával kapcsolatban indifferens, te mennyiért adnád a sajátodat. Ha megnézed a hahu-t, akkor azt látod, hogy listaáron vannak 2mFt alatt az 1,8-as, 2007-8as paripák.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18458 Dátum:
2013.12.05 csütörtök, 07:57:29 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2013.12.04 szerda, 19:11:56
Az hogy nincs benne ülés fűtés sztem 200.000,- Ft-ot el vesz az értékéből!!!
Az amit 50.000- ér beletesznek?Ujonnan kerve sincs 100-tól több szerintem.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18459 Dátum:
2013.12.05 csütörtök, 08:01:20 »
Idézetet írta: Arabic - 2013.12.04 szerda, 23:04:20
melegallamitisztviselok.hu oldalról szedted?
ha nem csak fordra nézed és meglátod mivel akarod egy osztályba tenni... hát rajta... én felújítva nem adnám oda senkinek 2,4 alatt. igaz, ebben minden ki van cserélve és úgy zenél mint a budapest parádé.
Akkor legalább nem kell gondolkodni az eladason
de beszamittatni be tudod majd, csak otszazzal drágább kesz a másik is
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18460 Dátum:
2013.12.05 csütörtök, 08:31:20 »
Idézetet írta: Dzsana - 2013.12.04 szerda, 07:20:05
Még mindig rágódok autócsere ügyben. Ha vetnétek erre egy pillantást, van-e valami kivetnivaló benne, azt megköszönném:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_titanium_navi.alu.szervizkonyv-7453251
Annyit tudok róla, hogy Holland flottakezelő cégé volt, de német papírjai vannak. A ford rendszerben 2012. januárjában egy garanciális javításra jelent meg, amikor a km óra állása 88.000 volt, ennek alapján reálisnak tűnik a km.
Én megint ellentmondok a tobbieknek de ez ugylatszik mindig igy lesz. Ha neked ez tetszik, tényleg ser mentes minden eleme, és van rendes könyve akkor nem sok az ár. 40 körül ment évente jonak tünik a km. Egy ilyet nyilván nem fognak annyiert adni mint a többit. Nekem megérne par szazzal tobbet h jot vegyek.
De a forumosok biztos annyiert adnák a sajatjukat ami tuti, mint amik santitanak valamiben..
«
Utoljára szerkesztve: 2013.12.05 csütörtök, 08:33:03 írta Dentcraft
»
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18461 Dátum:
2013.12.05 csütörtök, 08:51:52 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2013.12.04 szerda, 19:36:17
Egyetértek. Ha komolyan érdekel, motorszám és etis. Érdekes, hogy nincs ülésfűtés, pedig a télicsomag többi része megvan. szvsz: 2,6....2,7. Továbbá, nagyon megnézni. Ez a holland/német verzió kissé büdi. 88ekm-el megvették a német? (inkább török, kurd stb.) autókereskedők, belelöktek egy 100-ast, majd visszateker és eladták a haver magyaroknak. Csak óvatosan és körültekintően.
Hallod kalambo. Senki nem mondta h eladták 88-nál
holland flottas volt, és most nemet papírjai vannak. Eladta a flottakezelo mert elérte a km-t.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Arabic
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18462 Dátum:
2013.12.05 csütörtök, 09:53:55 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.12.05 csütörtök, 08:51:52
Hallod kalambo. Senki nem mondta h eladták 88-nál
holland flottas volt, és most nemet papírjai vannak. Eladta a flottakezelo mert elérte a km-t.
igen, általában olyan kulcsszavak vannak autócserénél nálunk fejlettebb országokban mint 90, 120, 150e Km, vagy 3 esetleg 4 év. mivel naponta kapok 3-4 autót a belga portálról, ezek folyamatosan visszaigazolt tények. persze láttunk már karón varjút.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18463 Dátum:
2013.12.05 csütörtök, 10:57:03 »
Idézetet írta: Arabic - 2013.12.05 csütörtök, 09:53:55
igen, általában olyan kulcsszavak vannak autócserénél nálunk fejlettebb országokban mint 90, 120, 150e Km, vagy 3 esetleg 4 év. mivel naponta kapok 3-4 autót a belga portálról, ezek folyamatosan visszaigazolt tények. persze láttunk már karón varjút.
Jo dragan vehetted ha még mindig zaklatnak, hatha rád soznak megegyet
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Arabic
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18464 Dátum:
2013.12.05 csütörtök, 12:37:45 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.12.05 csütörtök, 10:57:03
Jo dragan vehetted ha még mindig zaklatnak, hatha rád soznak megegyet
ha mézzel veszed be az algoflexet akkor nem olyan keserű az élet.
Naplózva
MrBrown
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 774
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18465 Dátum:
2013.12.05 csütörtök, 16:46:57 »
Sziasztok! Gondoltam leírok egy kis történetet, aminek végére tegnap került pont. Úgy kezdődött, hogy egyszer csak előzés közben Check Engine lámpa felragyogott a műszerfalon.... Nagy boldogság öntötte elma szívemet, mert mit is várna az ember egy 2 éves autótól ugye? Még aznap kiolvasás - 2 oldalnyi hibaüzenet a légtömegmérőtől a befecskendezésen át az üzemanyagellátó rendszer valamint részecskeszűrő, kuplungpedál, gázpedál stb, sorolhatnám.... De azt el kell mondanom, hogy az auton csak azt vettem észre, hogy teljes gázadásnál ahelyett, hogy megindúlna, gondolkodott picit és csak aztán kezdett húzni.... Hibakódokat kitörölték és szélnek eresztettek, hogy most várjuk meg mi lesz! Itt egy kis idő kimarad, mert hibakód újra nem jött elő csak a " gondolkozás" maradt meg. Tegnap úgy hozta a sors, hogy a párom autóját be kellet bikázni ( meg kell jegyeznem, hogy nem sikerült, mert úgy be van szerelve ês elburolva az akksi a mondiban, hogy képtelenség csak úgy hozzáférni), és amint azt keresgéltem, hogy hogyan csatlakozzak az akksira, hozzáértem véletlenűl a légszűrőházból induló csőhoz ami ahogy volt le is vált a légszűrőházról....
az autó nemrég volt a 60 ezres szervizén és a légszűrő csere után nem sikerűlt meghúzni a bilincset a csövön!
Visszatérve a kiindulási problémára a hibajelzés az akadozó gyorsulás problémája ezzel meg is oldódott! ( Az auto falschot szívott). Tanúlság: ha az autót elhozod a szervízből, húzz utána minden csavarnak? Vagy mi?
Naplózva
2011 Titanium S 2.2 200Le White
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 26668
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18466 Dátum:
2013.12.05 csütörtök, 16:52:55 »
Idézetet írta: MrBrown - 2013.12.05 csütörtök, 16:46:57
Sziasztok! Gondoltam leírok egy kis történetet, aminek végére tegnap került pont. Úgy kezdődött, hogy egyszer csak előzés közben Check Engine lámpa felragyogott a műszerfalon.... Nagy boldogság öntötte elma szívemet, mert mit is várna az ember egy 2 éves autótól ugye? Még aznap kiolvasás - 2 oldalnyi hibaüzenet a légtömegmérőtől a befecskendezésen át az üzemanyagellátó rendszer valamint részecskeszűrő, kuplungpedál, gázpedál stb, sorolhatnám.... De azt el kell mondanom, hogy az auton csak azt vettem észre, hogy teljes gázadásnál ahelyett, hogy megindúlna, gondolkodott picit és csak aztán kezdett húzni.... Hibakódokat kitörölték és szélnek eresztettek, hogy most várjuk meg mi lesz! Itt egy kis idő kimarad, mert hibakód újra nem jött elő csak a " gondolkozás" maradt meg. Tegnap úgy hozta a sors, hogy a párom autóját be kellet bikázni ( meg kell jegyeznem, hogy nem sikerült, mert úgy be van szerelve ês elburolva az akksi a mondiban, hogy képtelenség csak úgy hozzáférni), és amint azt keresgéltem, hogy hogyan csatlakozzak az akksira, hozzáértem véletlenűl a légszűrőházból induló csőhoz ami ahogy volt le is vált a légszűrőházról....
az autó nemrég volt a 60 ezres szervizén és a légszűrő csere után nem sikerűlt meghúzni a bilincset a csövön!
Visszatérve a kiindulási problémára a hibajelzés az akadozó gyorsulás problémája ezzel meg is oldódott! ( Az auto falschot szívott). Tanúlság: ha az autót elhozod a szervízből, húzz utána minden csavarnak? Vagy mi?
Ez érdekes, mert elvileg azt a bilincset le sem kell szedni.
Az akksi pozitívjához hozzáférsz, a negatívra meg ki van vezetve egy tüske...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
krisztian
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18467 Dátum:
2013.12.05 csütörtök, 17:23:05 »
Idézetet írta: MrBrown - 2013.12.05 csütörtök, 16:46:57
Sziasztok! Gondoltam leírok egy kis történetet, aminek végére tegnap került pont. Úgy kezdődött, hogy egyszer csak előzés közben Check Engine lámpa felragyogott a műszerfalon.... Nagy boldogság öntötte elma szívemet, mert mit is várna az ember egy 2 éves autótól ugye? Még aznap kiolvasás - 2 oldalnyi hibaüzenet a légtömegmérőtől a befecskendezésen át az üzemanyagellátó rendszer valamint részecskeszűrő, kuplungpedál, gázpedál stb, sorolhatnám.... De azt el kell mondanom, hogy az auton csak azt vettem észre, hogy teljes gázadásnál ahelyett, hogy megindúlna, gondolkodott picit és csak aztán kezdett húzni.... Hibakódokat kitörölték és szélnek eresztettek, hogy most várjuk meg mi lesz! Itt egy kis idő kimarad, mert hibakód újra nem jött elő csak a " gondolkozás" maradt meg. Tegnap úgy hozta a sors, hogy a párom autóját be kellet bikázni ( meg kell jegyeznem, hogy nem sikerült, mert úgy be van szerelve ês elburolva az akksi a mondiban, hogy képtelenség csak úgy hozzáférni), és amint azt keresgéltem, hogy hogyan csatlakozzak az akksira, hozzáértem véletlenűl a légszűrőházból induló csőhoz ami ahogy volt le is vált a légszűrőházról....
az autó nemrég volt a 60 ezres szervizén és a légszűrő csere után nem sikerűlt meghúzni a bilincset a csövön!
Visszatérve a kiindulási problémára a hibajelzés az akadozó gyorsulás problémája ezzel meg is oldódott! ( Az auto falschot szívott). Tanúlság: ha az autót elhozod a szervízből, húzz utána minden csavarnak? Vagy mi?
Ez érdekes mert nekem is kiírta hogy system mailfunction. 3xor is. Előzés közben írta ki és biztonsági üzemmódba kapcsolt. Majd félreálltam restart és minden a régiben. Kilolvastattam a hibakódokat de semmi érdemleges. Majd szétnézek a motortérben már én is !
Naplózva
MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48504
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18468 Dátum:
2013.12.05 csütörtök, 17:28:51 »
Idézetet írta: krisztian - 2013.12.05 csütörtök, 17:23:05
Ez érdekes mert nekem is kiírta hogy system mailfunction. 3xor is. Előzés közben írta ki és biztonsági üzemmódba kapcsolt. Majd félreálltam restart és minden a régiben. Kilolvastattam a hibakódokat de semmi érdemleges. Majd szétnézek a motortérben már én is !
Mivel,forscannel?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
krisztian
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18469 Dátum:
2013.12.05 csütörtök, 17:45:51 »
Idézetet írta: alf - 2013.12.05 csütörtök, 17:28:51
Mivel,forscannel?
nem tudom .. elvittem Hzsolt-hoz és ő olvasta ki, de a szakszervízben is van ismerős nála még nem voltam.
Naplózva
MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48504
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18470 Dátum:
2013.12.05 csütörtök, 17:52:21 »
Idézetet írta: krisztian - 2013.12.05 csütörtök, 17:45:51
nem tudom .. elvittem Hzsolt-hoz és ő olvasta ki, de a szakszervízben is van ismerős nála még nem voltam.
ő biztos forscanel olvasta.érdekes,hogy semmi nem tárolódott el,mert minden xart eltárol pedig.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
krisztian
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18471 Dátum:
2013.12.05 csütörtök, 18:18:29 »
Idézetet írta: alf - 2013.12.05 csütörtök, 17:52:21
ő biztos forscanel olvasta.érdekes,hogy semmi nem tárolódott el,mert minden xart eltárol pedig.....
Jah volt eltárolva ez az de direkt benne hagyattam vele hogy majd a szakszervizesek megnézzék. ilyen van:
- U0140 Lost communication with body control module (audio)
- U3001 Control module improper shutdown
- P0620 Generator control circuit
- P2290 Injector control pessure - too low
- P0087 Fuel rail/system preesure - too low
Amikor volt olaj és gázoljaszűrő cserém nem akart beindulni az autó csak nehezen, sztem azért dobta az alsó kettőt fel. a többit nem tudom mi az.
Naplózva
MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48504
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18472 Dátum:
2013.12.05 csütörtök, 18:25:14 »
Idézetet írta: krisztian - 2013.12.05 csütörtök, 18:18:29
Jah volt eltárolva ez az de direkt benne hagyattam vele hogy majd a szakszervizesek megnézzék. ilyen van:
- U0140 Lost communication with body control module (audio)
- U3001 Control module improper shutdown
- P0620 Generator control circuit
- P2290 Injector control pessure - too low
- P0087 Fuel rail/system preesure - too low
Amikor volt olaj és gázoljaszűrő cserém nem akart beindulni az autó csak nehezen, sztem azért dobta az alsó kettőt fel. a többit nem tudom mi az.
nekem a generátor hiba ami gyanús.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
krisztian
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18473 Dátum:
2013.12.05 csütörtök, 18:26:30 »
Idézetet írta: alf - 2013.12.05 csütörtök, 18:25:14
nekem a generátor hiba ami gyanús.....
Szóval előzésnél az is dobhatta akár a system mailfunction?
Naplózva
MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48504
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18474 Dátum:
2013.12.05 csütörtök, 18:34:39 »
Idézetet írta: krisztian - 2013.12.05 csütörtök, 18:26:30
Szóval előzésnél az is dobhatta akár a system mailfunction?
ha valami kontakthiba okozza akkor bármikor......igazából az az egyetlen,ami nem a leállással van közvetlen kapcsolatban,inkább okozó.
az első kettő kommunikációs hiba,ekkor már fennállt a hiba.A másik kettő meg alacsony üza rendszernyomásból fakad-ugye vészüzem.A generátor nem kerülhetett volna fel a listára,csak ha ott volt valami konkrét dolog.....szerintem.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
krisztian
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18475 Dátum:
2013.12.05 csütörtök, 18:39:38 »
Idézetet írta: alf - 2013.12.05 csütörtök, 18:34:39
ha valami kontakthiba okozza akkor bármikor......igazából az az egyetlen,ami nem a leállással van közvetlen kapcsolatban,inkább okozó.
az első kettő kommunikációs hiba,ekkor már fennállt a hiba.A másik kettő meg alacsony üza rendszernyomásból fakad-ugye vészüzem.A generátor nem kerülhetett volna fel a listára,csak ha ott volt valami konkrét dolog.....szerintem.
A H A. Micsoda kimerítő válasz, Tetszett az érvelés. Mindenesetre megnézetem. lehet megint belenyúltam egy "jó" példányba... Hurrá.
-Ezek a hibák+turbó+ most műszaki+ zsír új gumik és szarok...
Felhőtlen az örömöm !
Naplózva
MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48504
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18476 Dátum:
2013.12.05 csütörtök, 18:47:32 »
Idézetet írta: krisztian - 2013.12.05 csütörtök, 18:39:38
A H A. Micsoda kimerítő válasz, Tetszett az érvelés. Mindenesetre megnézetem. lehet megint belenyúltam egy "jó" példányba... Hurrá.
-Ezek a hibák+turbó+ most műszaki+ zsír új gumik és szarok...
Felhőtlen az örömöm !
....a fordban egy jó diagnoszta szinte biztosra megmondja mi okozhatta a hibát.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
MrBrown
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 774
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18477 Dátum:
2013.12.05 csütörtök, 19:13:09 »
Idézetet írta: krisztian - 2013.12.05 csütörtök, 18:18:29
Amikor volt olaj és gázoljaszűrő cserém nem akart beindulni az autó csak nehezen, sztem azért dobta az alsó kettőt fel. a többit nem tudom mi az.
Szintén zenész! Ugyan ez volt nálam is, alig tudták a szűrőcsere után elindítani, és ezek a hibakódok is benne voltak a hibalistámban!
Naplózva
2011 Titanium S 2.2 200Le White
MrBrown
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 774
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18478 Dátum:
2013.12.05 csütörtök, 19:22:13 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.12.05 csütörtök, 16:52:55
Ez érdekes, mert elvileg azt a bilincset le sem kell szedni.
Az akksi pozitívjához hozzáférsz, a negatívra meg ki van vezetve egy tüske...
Őszintén szólva láttam a kivezetést, de nem mertem kísérletezni, valamint azt én sem igazán értem, hogy a bilincset miért kellett leszedni....
Naplózva
2011 Titanium S 2.2 200Le White
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 26668
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18479 Dátum:
2013.12.05 csütörtök, 19:34:23 »
Idézetet írta: MrBrown - 2013.12.05 csütörtök, 19:13:09
Szintén zenész! Ugyan ez volt nálam is, alig tudták a szűrőcsere után elindítani, és ezek a hibakódok is benne voltak a hibalistámban!
Mert balfaxok. Be kell iktatni egy kézipumpát, van ilyen célszerszám is, azzal felpumpálni és simán beindul...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18480 Dátum:
2013.12.05 csütörtök, 19:34:54 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.12.05 csütörtök, 07:57:29
Az amit 50.000- ér beletesznek?Ujonnan kerve sincs 100-tól több szerintem.
Én az eszmei értékre gondoltam!!!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
zotty
Vendég
MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18481 Dátum:
2013.12.05 csütörtök, 20:11:57 »
Sziasztok! Láttam néhány hozzászólást mk4 aktuális áráról. Én most vettem, elég sokat megnéztem. Nagyjából 2,4-2,6 között vannak a 2.0 tdci tit. árai (2008-9), de szinte lehetetlen szép állapotút találni. Ott kezdődik, hogy no téligumi és tuti nem az a nyári, amivel használták (ez ugye 3-4k +). Általában 130-180e km, lelakott belső, furcsa felszereltség (cserélt, kiszerelt belső elemek, nem odavaló egységek, stb.) A "varázs garázs" csodákra képes, de legfőképp 3kg szilikonnal -és motormosással- kezdi a ténykedését. A szép állapotú jól felszerelt darabokért többet kérnek, de beletelik pár hétbe mire rátalálsz (a kereskedő tudja, hogy lesz aki megfizeti az állapotot, ezekből nehéz alkudni).
Naplózva
dombi6
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 58
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18482 Dátum:
2013.12.05 csütörtök, 20:24:54 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.12.05 csütörtök, 19:34:23
Mert balfaxok. Be kell iktatni egy kézipumpát, van ilyen célszerszám is, azzal felpumpálni és simán beindul...
Így van a szűrőház tetején a középről lejövő csövet (szűrő kilépő) kell szétszedni, egy kézi pumpával légteleníteni és utána simán indul.
Naplózva
2013.09 Mondeo MKIV 2.0 TDCi kombi
dombi6
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 58
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18483 Dátum:
2013.12.05 csütörtök, 20:27:29 »
Idézetet írta: dombi6 - 2013.12.05 csütörtök, 20:24:54
Így van a szűrőház tetején a középről lejövő csövet (szűrő kilépő) kell szétszedni, egy kézi pumpával légteleníteni és utána simán indul.
Olyan pumpa tökéletes, ami a kézi vérnyomásmérőkön is van :-) Már kétszer cseréltem így GO szűrőt és hibátlan.
Naplózva
2013.09 Mondeo MKIV 2.0 TDCi kombi
krisztian
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18484 Dátum:
2013.12.05 csütörtök, 21:54:59 »
Idézetet írta: alf - 2013.12.05 csütörtök, 18:47:32
....a fordban egy jó diagnoszta szinte biztosra megmondja mi okozhatta a hibát.
Nos biztos a generátor lesz az, mivel enyhén remegnek a helyzetjelző lámpák elől és hátul is. és a rendszám táblavilágításom is...
Idézetet írta: MrBrown - 2013.12.05 csütörtök, 19:13:09
Szintén zenész! Ugyan ez volt nálam is, alig tudták a szűrőcsere után elindítani, és ezek a hibakódok is benne voltak a hibalistámban!
Sajnos az előzőnél nem voltak ilyen gondok.
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.12.05 csütörtök, 19:34:23
Mert balfaxok. Be kell iktatni egy kézipumpát, van ilyen célszerszám is, azzal felpumpálni és simán beindul...
Felöntötte gázlolajjal és úgysem akart indulni ... elvileg mennie kellett volna elsőre!
Naplózva
MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18485 Dátum:
2013.12.05 csütörtök, 23:16:25 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.12.05 csütörtök, 19:34:23
Mert balfaxok. Be kell iktatni egy kézipumpát, van ilyen célszerszám is, azzal felpumpálni és simán beindul...
pffff...
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 26668
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18486 Dátum:
2013.12.06 péntek, 08:32:13 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.12.05 csütörtök, 23:16:25
pffff...
Ezt becoptam...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48504
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18487 Dátum:
2013.12.06 péntek, 09:11:04 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.12.06 péntek, 08:32:13
Ezt becoptam...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
stealt
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18488 Dátum:
2013.12.06 péntek, 11:30:27 »
Idézetet írta: zotty - 2013.12.05 csütörtök, 20:11:57
Sziasztok! Láttam néhány hozzászólást mk4 aktuális áráról. Én most vettem, elég sokat megnéztem. Nagyjából 2,4-2,6 között vannak a 2.0 tdci tit. árai (2008-9), de szinte lehetetlen szép állapotút találni. Ott kezdődik, hogy no téligumi és tuti nem az a nyári, amivel használták (ez ugye 3-4k +). Általában 130-180e km, lelakott belső, furcsa felszereltség (cserélt, kiszerelt belső elemek, nem odavaló egységek, stb.) A "varázs garázs" csodákra képes, de legfőképp 3kg szilikonnal -és motormosással- kezdi a ténykedését. A szép állapotú jól felszerelt darabokért többet kérnek, de beletelik pár hétbe mire rátalálsz (a kereskedő tudja, hogy lesz aki megfizeti az állapotot, ezekből nehéz alkudni).
De lehet hibátlan gyári állapotút is találni akár 0 kilóméterrel is, csak nem ennyiért. Ennyi pénzért enyit adnak.
Naplózva
Dzsana
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18489 Dátum:
2013.12.06 péntek, 11:38:05 »
Köszönöm a sok hozzászólást! Én 2009-től keresek mondi kombikat, titánium felszereltséggel, és 3 misi alatt nem igen lehet kapni, vagy ha igen, akkor sok km-el. Amit nézegettem, annál fel sem tűnt az ülésfűtés hiánya, ennyi pénzért csak ne fázzon már a sejhajom. Most van két újabb kiszemelt, ihaz, az egyiknek csak az alja mondeo:
Az egyik ez a már faceliftes mondeo, éppen ezér gyanús az ára. Ford nem tud róla semmit, állítólag 20.000 km-enként volt szervizelve németben, a szervizkönyve szerint:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_titanium_sportbor.keylessgo.pdc.17alu-7394039
Meg itt ez az S-max, a történet szerint fél éve hozták be az autót, de anya nem tudja használni, nagy neki, ezért eladó:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/s-max/ford_s-max_2.0_tdci_titanium_navi.parkrad.ufut.17felnik-7404301
Ebben jobban elférnék, majd 2 méter magas vagyok.
Naplózva
Dzsana
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18490 Dátum:
2013.12.06 péntek, 19:49:10 »
Hú emberek, ma csapattam ezzel egy kört!
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/s-max/ford_s-max_2.0_tdci_titanium_stndhz_sposi_tempo-7468504
Nagyon állat volt, el is dőlt a meccs, nekem S-max kell! A mondeoba úgy kellett behajtogatnom magam, ez viszont parádés! Végre egy autó, amiben nem kell nyomorognom, kereshetem az s-maxokat.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48504
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18491 Dátum:
2013.12.06 péntek, 20:29:43 »
Idézetet írta: Dzsana - 2013.12.06 péntek, 19:49:10
Hú emberek, ma csapattam ezzel egy kört!
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/s-max/ford_s-max_2.0_tdci_titanium_stndhz_sposi_tempo-7468504
Nagyon állat volt, el is dőlt a meccs, nekem S-max kell! A mondeoba úgy kellett behajtogatnom magam, ez viszont parádés! Végre egy autó, amiben nem kell nyomorognom, kereshetem az s-maxokat.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Dzsana
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18492 Dátum:
2013.12.06 péntek, 20:44:32 »
Idézetet írta: alf - 2013.12.06 péntek, 20:29:43
Ja hogy Neked is az van!
A probléma a következő. A mostani focusomban is, és a próbált s-maxban is úgy férek el, hogy a kormány a felső helyzetébe van állítva teljesen. Ebben az állásában a fél műszeregységet ki is takarja előlem. Na már most a mondeoban nem lehet ennyire felállítani a kormányt, a kormányközép felső síkja pont vonalba esik a műszeregység alsó síkjával, idáig lehet csak feltolni. Nem fér el a lábam a kormánytól, csak úgy, ha teljesen magam felé kihúzom a kormányt. Ekkor meg nem tudok kiszállni a kocsiból!
Az, hogy meg állandóan álligassam a kormányt, nonszensz. De hogy egy ekkora batár nagy autóban miért nem lehet feljebb állítani? Úgyhogy s-maxben kell, hogy gondolkodjak.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48504
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18493 Dátum:
2013.12.06 péntek, 21:25:38 »
Idézetet írta: Dzsana - 2013.12.06 péntek, 20:44:32
Ja hogy Neked is az van!
A probléma a következő. A mostani focusomban is, és a próbált s-maxban is úgy férek el, hogy a kormány a felső helyzetébe van állítva teljesen. Ebben az állásában a fél műszeregységet ki is takarja előlem. Na már most a mondeoban nem lehet ennyire felállítani a kormányt, a kormányközép felső síkja pont vonalba esik a műszeregység alsó síkjával, idáig lehet csak feltolni. Nem fér el a lábam a kormánytól, csak úgy, ha teljesen magam felé kihúzom a kormányt. Ekkor meg nem tudok kiszállni a kocsiból!
Az, hogy meg állandóan álligassam a kormányt, nonszensz. De hogy egy ekkora batár nagy autóban miért nem lehet feljebb állítani? Úgyhogy s-maxben kell, hogy gondolkodjak.
szép nagyra nőttél.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zili
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18494 Dátum:
2013.12.06 péntek, 21:26:46 »
Hello! Sziasztok!
Azt szeretném megtudni, hogy az én 2008 - as kombi Mondeomba tudok-e rakni valahogy normál pótkereket? Sajnos az enyémben még mankókerék sincs, ezért érdekel a dolog. Előre köszi a segítséget.
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18495 Dátum:
2013.12.06 péntek, 21:40:31 »
Idézetet írta: Zili - 2013.12.06 péntek, 21:26:46
Hello! Sziasztok!
Azt szeretném megtudni, hogy az én 2008 - as kombi Mondeomba tudok-e rakni valahogy normál pótkereket? Sajnos az enyémben még mankókerék sincs, ezért érdekel a dolog. Előre köszi a segítséget.
Hát ha mankókerékre van a Tiéd is tervezve, akkor nem hiszem!
Nekem is csak a mankókerék fér be!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18496 Dátum:
2013.12.06 péntek, 22:21:30 »
Idézetet írta: alf - 2013.12.06 péntek, 21:25:38
szép nagyra nőttél.
Én is ezen filóztam.
A magam 187centijével teljes kényelemben tudok vezetni és mögém még befér a gyerekülés, lurkóval együtt.
Naplózva
Dzsana
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18497 Dátum:
2013.12.07 szombat, 05:52:35 »
Idézetet írta: Candle - 2013.12.06 péntek, 22:21:30
Én is ezen filóztam.
A magam 187centijével teljes kényelemben tudok vezetni és mögém még befér a gyerekülés, lurkóval együtt.
198 cm magas vagyok. A fókában teljesen felejtős, hogy elférjen mögöttem valaki, a lányok is cipőkanállal, viszon én ott elférek. Köszönhető ez a félköríves középső konzolnak, meg a jól beállítható kormánynak. A mondiban már elférnének mögöttem, egy felnőtt is, csak abban meg én nem találtam a helyem. Az a kormányállítás....
Sajnálom, mert a mondeo jobban tetszik, mint az s-max, de hát ez van, az s-max hasznosabb lenne számomra, megint min. 5 évre tervezek autót, addig a lányok is nőnek, szóval a használati értéke és kihasználhatósága jobb lenne számomra. Meg talán az értékét is jobban tartja.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48504
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18498 Dátum:
2013.12.07 szombat, 09:25:52 »
Idézetet írta: Dzsana - 2013.12.07 szombat, 05:52:35
198 cm magas vagyok. A fókában teljesen felejtős, hogy elférjen mögöttem valaki, a lányok is cipőkanállal, viszon én ott elférek. Köszönhető ez a félköríves középső konzolnak, meg a jól beállítható kormánynak. A mondiban már elférnének mögöttem, egy felnőtt is, csak abban meg én nem találtam a helyem. Az a kormányállítás....
Sajnálom, mert a mondeo jobban tetszik, mint az s-max, de hát ez van, az s-max hasznosabb lenne számomra, megint min. 5 évre tervezek autót, addig a lányok is nőnek, szóval a használati értéke és kihasználhatósága jobb lenne számomra. Meg talán az értékét is jobban tartja.
mindenképp....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18499 Dátum:
2013.12.07 szombat, 18:55:31 »
Próbálom összeszedni, milyen cseréket mennyi időnként kell végrehajtani a paripán. Ehhez kapcsolódik a kérdésem, hogy a dot4-es fékfolyadékból mennyi a feltöltési (komplett csere) mennyiség?
Naplózva
Oldalak:
1
...
363
364
365
366
367
368
369
[
370
]
371
372
373
374
375
376
377
...
799
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ