Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.26 szerda, 14:10:45 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 409 410 411 412 413 414 415 [416] 417 418 419 420 421 422 423 ... 798   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11247276 alkalommal)
0 Felhasználó és 21 vendég van a témában
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #20750 Dátum: 2014.03.05 szerda, 09:07:21 »

Nem, jó volt.  laugh eljen
szhar volt
jó az egynyóc és kész
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #20751 Dátum: 2014.03.05 szerda, 09:30:14 »

szhar volt
jó az egynyóc és kész

Nem isaz 1,8 volt a poén tárgya, az teljesen ok, hanem a tuningbox, meg a "146 lett a vége"
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #20752 Dátum: 2014.03.05 szerda, 09:46:04 »

Nem isaz 1,8 volt a poén tárgya, az teljesen ok, hanem a tuningbox, meg a "146 lett a vége"

ÁÁÁÁÁÁÁÁáááááááááááááááá, ezt nem értitek meg?

Kezdem érteni miért vettetek egynyócat...  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #20753 Dátum: 2014.03.05 szerda, 10:57:09 »

Nem isaz 1,8 volt a poén tárgya, az teljesen ok, hanem a tuningbox, meg a "146 lett a vége"
értem én... de a 2.0 tdci meg csak 143...  szóval jobb az 1,8. minden szempontból  hehe
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #20754 Dátum: 2014.03.05 szerda, 11:54:30 »

értem én... de a 2.0 tdci meg csak 143...  szóval jobb az 1,8. minden szempontból  hehe
Hát, akkor a következőd is legyen olyan....  Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #20755 Dátum: 2014.03.05 szerda, 12:45:32 »

Én most veszek egy 2011.10.havi Mondeo IV-et (2.0 TDCI), amelynek 163LE a teljesítménye.
Ez nincs a felsorolásodban, akkor ezt hova soroljuk ? Smiley
köszi




Szia!

Szerezd meg a kiválasztott mondeo alvázszámát és
http://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do;jsessionid=E221FD297BCFA0B2E93E8AE007B99009.fcvas510 linken írd be és a rendszer mindent megad az autóról, a motor emisszió osztályát is, illetve hogy melyik országban helyezték elöször forgalomba az autót.

Én is most vettem egy 2011.07-es mondeót. Itt ellenőriztem a szóbajövő autókat. Volt olyan hirdetés a hsznaltauto.hu-n, hogy 163Le írtak és 115LE volt valójában az autó.

Szép napot!

Tibor


Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #20756 Dátum: 2014.03.05 szerda, 13:44:26 »

Szia!

Szerezd meg a kiválasztott mondeo alvázszámát és
http://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do;jsessionid=E221FD297BCFA0B2E93E8AE007B99009.fcvas510 linken írd be és a rendszer mindent megad az autóról, a motor emisszió osztályát is, illetve hogy melyik országban helyezték elöször forgalomba az autót.

Én is most vettem egy 2011.07-es mondeót. Itt ellenőriztem a szóbajövő autókat. Volt olyan hirdetés a hsznaltauto.hu-n, hogy 163Le írtak és 115LE volt valójában az autó.

Szép napot!

Tibor




Kéretik az etis-t is egészséges kritikával kezelni.
Naplózva
erazko
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 154


E-mail
« Új hozzászólás #20757 Dátum: 2014.03.05 szerda, 14:30:03 »

Sziasztok!
Ha javítószett van a kocsihoz, akkor nem alaptartozék az emelő?
köszönöm!
Üdv.
Erasko
Naplózva

Ford Mondeo Trend Traveller 2.0 (2006) 116LE. MK3.
Ford Mondeo Titanium Travell.2.0 (2011) 163LE MK4, aut,navi, bőr.
Ford Mondeo Titanium Traveller 2.0.(2016) 150LE, MK5. aut.
laikus
Vendég
« Új hozzászólás #20758 Dátum: 2014.03.05 szerda, 15:10:58 »

Köszi Smiley
Igen azt tettem, én is még a Focusom idejéből ismerem, hogy van ez a Ford Etis rendszer (csak régebben, 2011 körül még több infót lehetett látni pl. hibajavítások)
ott is 2011.10.20-i a gyártási időpont, az üzembehelyezés meg 2011.12. hó.
Most már For-Top-nál állapotfelmérésen is voltam és jónak találtatott, így le is fogalóztam, most már csak azon kell aggódjak, hogy nem "ÁFA trükköznek"-e, mivel én leszek az első magyaro-i tulaj (francia LeaePlan-es volt az autó és egy magyar importör cégtől veszem meg, és most intézik a regisztrációt, rendszámtáblát stb.)
Kérdés:
kérhetik rajtam (mint 1. moi tulajon) számon a NAV-ék a ÁFA-t, vagy ha már jóhiszeműen a nevemen van, akkor azt már csak az importör cégen ? 
Majd beszámolok, ha valami gáz van
   

Szia!

Szerezd meg a kiválasztott mondeo alvázszámát és
http://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do;jsessionid=E221FD297BCFA0B2E93E8AE007B99009.fcvas510 linken írd be és a rendszer mindent megad az autóról, a motor emisszió osztályát is, illetve hogy melyik országban helyezték elöször forgalomba az autót.

Én is most vettem egy 2011.07-es mondeót. Itt ellenőriztem a szóbajövő autókat. Volt olyan hirdetés a hsznaltauto.hu-n, hogy 163Le írtak és 115LE volt valójában az autó.

Szép napot!

Tibor



Naplózva
laikus
Vendég
« Új hozzászólás #20759 Dátum: 2014.03.05 szerda, 15:11:41 »

Miért ?
Még a ETIS-ben is lehet hamis info Huh?

Kéretik az etis-t is egészséges kritikával kezelni.
Naplózva
Nyemó
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185



E-mail
« Új hozzászólás #20760 Dátum: 2014.03.05 szerda, 16:05:58 »

Üdvözletem Fórumtársak!

Nos , történt egy kis baleset...képen látható!

http://clip2net.com/s/6WRAXv

Esetleg valakinek ötlete , hogyan tudnám ezt orvosolni , lehetőleg alacsony költségvetésből...Voltam ma Ford szervizben Cheesy , 60 magyar ropogós ezres lenne az ára egy új kulcsnak...annyit azért nem adnék ki érte.

Válaszokat előre is köszönöm!

Kulcsprobléma megoldva , reszeléssel együtt 4500 pénzből kijött Smiley

http://www.extracar.hu/spd/EC212430/Ford-Nyers-kulcs?utm_source=arcedula.hu&utm_medium=cpc&utm_campaign=price_comparison_site

Naplózva

2008/06 - 1,8 TDCI Trend - kombi - 125 LE (+chip) , 175.000 km , Fekete metál
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #20761 Dátum: 2014.03.05 szerda, 17:28:34 »

Köszi Smiley
Igen azt tettem, én is még a Focusom idejéből ismerem, hogy van ez a Ford Etis rendszer (csak régebben, 2011 körül még több infót lehetett látni pl. hibajavítások)
ott is 2011.10.20-i a gyártási időpont, az üzembehelyezés meg 2011.12. hó.
Most már For-Top-nál állapotfelmérésen is voltam és jónak találtatott, így le is fogalóztam, most már csak azon kell aggódjak, hogy nem "ÁFA trükköznek"-e, mivel én leszek az első magyaro-i tulaj (francia LeaePlan-es volt az autó és egy magyar importör cégtől veszem meg, és most intézik a regisztrációt, rendszámtáblát stb.)
Kérdés:
kérhetik rajtam (mint 1. moi tulajon) számon a NAV-ék a ÁFA-t, vagy ha már jóhiszeműen a nevemen van, akkor azt már csak az importör cégen ? 
Majd beszámolok, ha valami gáz van
   


Kérdés hogy az adásvételi másik felén ki áll. Ha egy magyar cégtől veszed, akkor az ő kötelességük az áfa+regadó, és te védve vagy, ha kapásból kintről veszed csak úgymond segítenek bent, akkor több kérdés felmerülhet. De többen sajna én sem tudok.
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #20762 Dátum: 2014.03.05 szerda, 17:35:07 »

Magánszemélyként kint csak brutto áron veheted meg. Továbbá a forgalomba helyezéshez be kell fizetni a regadót. Szóval addig nem lesz rendszám, s mivel rendszámosan veszed át, így a regadót is elvileg befizették. (olyan hírt olvastam már, hogy hamis csekkel igazolták a regadó befizetését, s később kiderült hogy a pénz nem érkezett be)
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #20763 Dátum: 2014.03.05 szerda, 17:55:21 »

Köszi Smiley
Igen azt tettem, én is még a Focusom idejéből ismerem, hogy van ez a Ford Etis rendszer (csak régebben, 2011 körül még több infót lehetett látni pl. hibajavítások)
ott is 2011.10.20-i a gyártási időpont, az üzembehelyezés meg 2011.12. hó.
Most már For-Top-nál állapotfelmérésen is voltam és jónak találtatott, így le is fogalóztam, most már csak azon kell aggódjak, hogy nem "ÁFA trükköznek"-e, mivel én leszek az első magyaro-i tulaj (francia LeaePlan-es volt az autó és egy magyar importör cégtől veszem meg, és most intézik a regisztrációt, rendszámtáblát stb.)
Kérdés:
kérhetik rajtam (mint 1. moi tulajon) számon a NAV-ék a ÁFA-t, vagy ha már jóhiszeműen a nevemen van, akkor azt már csak az importör cégen ?  
Majd beszámolok, ha valami gáz van
  

Ha nem Te veszed meg kint és hozod be (ill. az adásvételi szerződésen Te és az importőr cég szerepel csak), akkor nem. MAximum, ha áfa csalás ténye merül fel a cégnél, akitől vetted a kocsit, akkor egy nyilatkozattételre hívhatnak fel, h miként vetted tőlük, mennyiért, stb... De Téged ezért sem vesznek elő.
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.05 szerda, 17:57:22 írta doszi_zeg » Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48468



« Új hozzászólás #20764 Dátum: 2014.03.05 szerda, 19:19:49 »

Miért ?
Még a ETIS-ben is lehet hamis info Huh?

inkább téves.... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bopi
Vendég
« Új hozzászólás #20765 Dátum: 2014.03.05 szerda, 20:17:02 »

Sziasztok.
Hangszórókat szeretnék cserélni ,3-as mondeóban az ajtókban ovális volt.Viszont a 4-esben ha jól látom sima kerek.Ha valaki tudna segíteni hogy pontosan milyen és hány ceti átmérőjű akkor azt megköszönném.Nincs kedvem ezért leszedni az ajtóborítást.
köszi
Naplózva
krisztian
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #20766 Dátum: 2014.03.06 csütörtök, 09:17:16 »

Sziasztok.
Hangszórókat szeretnék cserélni ,3-as mondeóban az ajtókban ovális volt.Viszont a 4-esben ha jól látom sima kerek.Ha valaki tudna segíteni hogy pontosan milyen és hány ceti átmérőjű akkor azt megköszönném.Nincs kedvem ezért leszedni az ajtóborítást.
köszi
Nem tudom, de sztem az átlag 16cm-est kapta meg.
Naplózva

MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
Ohyeah
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #20767 Dátum: 2014.03.06 csütörtök, 09:40:54 »

Sziasztok.
Hangszórókat szeretnék cserélni ,3-as mondeóban az ajtókban ovális volt.Viszont a 4-esben ha jól látom sima kerek.Ha valaki tudna segíteni hogy pontosan milyen és hány ceti átmérőjű akkor azt megköszönném.Nincs kedvem ezért leszedni az ajtóborítást.
köszi

165 mm
Naplózva

2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE

Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #20768 Dátum: 2014.03.06 csütörtök, 11:51:13 »

Köszi Smiley
Igen azt tettem, én is még a Focusom idejéből ismerem, hogy van ez a Ford Etis rendszer (csak régebben, 2011 körül még több infót lehetett látni pl. hibajavítások)
ott is 2011.10.20-i a gyártási időpont, az üzembehelyezés meg 2011.12. hó.
Most már For-Top-nál állapotfelmérésen is voltam és jónak találtatott, így le is fogalóztam, most már csak azon kell aggódjak, hogy nem "ÁFA trükköznek"-e, mivel én leszek az első magyaro-i tulaj (francia LeaePlan-es volt az autó és egy magyar importör cégtől veszem meg, és most intézik a regisztrációt, rendszámtáblát stb.)
Kérdés:
kérhetik rajtam (mint 1. moi tulajon) számon a NAV-ék a ÁFA-t, vagy ha már jóhiszeműen a nevemen van, akkor azt már csak az importör cégen ? 
Majd beszámolok, ha valami gáz van
   

a kinti számlán ha rajta van az áfa, akkor nem lehet kettős adóztatás áfa szempontból sem. Jó szigorúan megkérdezik hogy áfásan vetted e, te erősen bólogatsz hogy igen, számla átad és kész. HA nem tudod igazolni, vagy a számlán nincs feltüntetve áfa analitika, akkor lehet hogy megszhopatnak.../vagy neked kell igazolni kinti adóhatóság által vagy javított számlával hogy fizettél Fát.

Naplózva
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #20769 Dátum: 2014.03.06 csütörtök, 12:00:38 »

Kedves Fórumtársak!

Hogyan lehet leszerelni az első és hátsó vészhárítót a faceliftes mondeonál? Neten keresgéltem videókat a leszerelésről, de nem találtam egyet sem. Vagy létezik robbantott ábrás útmutató, van esetleg valakinek?

Parkradar szenzor szereléshez lenne szükségem a "mozdulatokra"


Szép Napot!
Tibor 
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #20770 Dátum: 2014.03.06 csütörtök, 12:48:51 »

Kedves Fórumtársak!

Hogyan lehet leszerelni az első és hátsó vészhárítót a faceliftes mondeonál? Neten keresgéltem videókat a leszerelésről, de nem találtam egyet sem. Vagy létezik robbantott ábrás útmutató, van esetleg valakinek?

Parkradar szenzor szereléshez lenne szükségem a "mozdulatokra"


Szép Napot!
Tibor 

Parkradarhoz nem kell leszedni...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #20771 Dátum: 2014.03.06 csütörtök, 14:43:17 »

Parkradarhoz nem kell leszedni...

De én le szeretném szedni, mert ahhoz hogy pontosan gyári helyre tudjam fúrni a lyukakat, ahhoz a vészhárító belső oldalán lévő szenzor jelöléseket meg kell találnom, és a fúrás középpontját belülröl átfurva megjelölni a lyukfúró számára.

Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
sziloka
Vendég
« Új hozzászólás #20772 Dátum: 2014.03.06 csütörtök, 15:42:18 »

Hogy tudom kicserelni a kodlampa izzot? Mk4 kombi
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #20773 Dátum: 2014.03.06 csütörtök, 16:26:43 »

De én le szeretném szedni, mert ahhoz hogy pontosan gyári helyre tudjam fúrni a lyukakat, ahhoz a vészhárító belső oldalán lévő szenzor jelöléseket meg kell találnom, és a fúrás középpontját belülröl átfurva megjelölni a lyukfúró számára.



Nem tudom mennyire jó ötlet leszedni, nekem márkaszarvízben, átadás előtt szereltek be négy szenzorost, és egyrészt egy kis helyen sérült a fényezés a műanyagon, másrészt szerintem vagy nem pont jól rakták vissza vagy már gyárilag is kicsit csálé. Ha ennyire gyárit szeretnél, lehet egyszerűbb lenne venni bontott lököst szenzorral, vezérléssel. Bár a gyári is ha jól tudom csak csipog, jelzést nem ad hogy hol van az akadály. Mindenesetre ne egyedül állj neki a leszedésnek, elég nagyok azok a műanyagok...
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #20774 Dátum: 2014.03.06 csütörtök, 17:22:28 »

Bár a gyári is ha jól tudom csak csipog, jelzést nem ad hogy hol van az akadály.
Ez így van, sőt a holtterét is megmutatom, ha legközelebb találkozunk... falbav
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #20775 Dátum: 2014.03.06 csütörtök, 18:48:51 »

Az utóbbi időben arra lettem figyelmes ( kb. 4-5 alkalommal, 1 hónapon belül), hogy az autót miután beindítom, a motor jár vagy fél és egy perc közötti időintervallumot, majd mintha leakarna állni az autó, hirtelen visszaesik a teljesítmény. De mindig az utolsó pillanatban mikor már leállna, újra erőre kap és jár tovább normálisan a motor. Az egyik esetben már hátramenetbe tettem az autót és ráléptem a gázpedálra, és pont akkor akart megint leállni a motor, majd jól megnyomtam a gázpedált és láttam hogy hátul egy nagy kék füst pamacs jött ki a kipufogóból.
Ma mondjuk szintén ezt történt délután, de hiába léptem a pedálra most nem nyomott füst pamacsot.
Illetve az utóbbi kb 2.5 hónapban erősebben érzem sokszor az autótérben a kipufogógáz szagát is. Nem mindig, de vannak reggelek, amikor igen.

Nah most az egyik tippem az lenne, h fals levegőt szív be a kocsi időnként, de honnan és miért nem tudom....
A másik tippem, hogy a kocsi nem égeti ki magából rendesen ezt a  kipuf.gáz, korom egyveleget, vagy az EGR szelepek koszosodhattak be....

Hozzáteszem én sokat használom városba, ami napi 6-7 km tehet talán ki és csak kb. 2 hetente egyszer megyek ki vele városból, akkor is max 30-100 km közötti távra.
Szoktam a városban és azon kívül is kihúzatni, h égjen ki aminek ki kell.
Bár érdekes mód az egyik ilyen hibája akkor jött elő, mikor előző nap lementem Pécsre (kb. 400 km oda-vissza) és többször is jól meghúztam a kocsit, mikor egy-két előzésnél ez indokolt volt!  vigyor3

Nah most szerintetek mi lehet a gondja???

Köszi!  worship
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #20776 Dátum: 2014.03.06 csütörtök, 18:59:52 »

Az utóbbi időben arra lettem figyelmes ( kb. 4-5 alkalommal, 1 hónapon belül), hogy az autót miután beindítom, a motor jár vagy fél és egy perc közötti időintervallumot, majd mintha leakarna állni az autó, hirtelen visszaesik a teljesítmény. De mindig az utolsó pillanatban mikor már leállna, újra erőre kap és jár tovább normálisan a motor. Az egyik esetben már hátramenetbe tettem az autót és ráléptem a gázpedálra, és pont akkor akart megint leállni a motor, majd jól megnyomtam a gázpedált és láttam hogy hátul egy nagy kék füst pamacs jött ki a kipufogóból.
Ma mondjuk szintén ezt történt délután, de hiába léptem a pedálra most nem nyomott füst pamacsot.
Illetve az utóbbi kb 2.5 hónapban erősebben érzem sokszor az autótérben a kipufogógáz szagát is. Nem mindig, de vannak reggelek, amikor igen.

Nah most az egyik tippem az lenne, h fals levegőt szív be a kocsi időnként, de honnan és miért nem tudom....
A másik tippem, hogy a kocsi nem égeti ki magából rendesen ezt a  kipuf.gáz, korom egyveleget, vagy az EGR szelepek koszosodhattak be....

Hozzáteszem én sokat használom városba, ami napi 6-7 km tehet talán ki és csak kb. 2 hetente egyszer megyek ki vele városból, akkor is max 30-100 km közötti távra.
Szoktam a városban és azon kívül is kihúzatni, h égjen ki aminek ki kell.
Bár érdekes mód az egyik ilyen hibája akkor jött elő, mikor előző nap lementem Pécsre (kb. 400 km oda-vissza) és többször is jól meghúztam a kocsit, mikor egy-két előzésnél ez indokolt volt!  vigyor3

Nah most szerintetek mi lehet a gondja???

Köszi!  worship

mint az asszony golfja. hibakód?
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #20777 Dátum: 2014.03.06 csütörtök, 19:01:02 »

mint az asszony golfja. hibakód?
Azt még nem tudtam kiolvasni, mert nincs diagom, de elvileg már megrendelve!  vigyor3
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #20778 Dátum: 2014.03.06 csütörtök, 19:05:53 »

mint az asszony golfja. hibakód?
1.8 tdci... ezt tudom miért....Óvo bácsi! én csak visszaütöttem...  Cheesy
PS: izzítógyetyák hogy vannak?
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #20779 Dátum: 2014.03.06 csütörtök, 19:27:04 »

1.8 tdci... ezt tudom miért....Óvo bácsi! én csak visszaütöttem...  Cheesy
PS: izzítógyetyák hogy vannak?
Holnap nézzük meg Cs12 kollégával.  Wink
Ez is egy járható megoldás lehet....
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #20780 Dátum: 2014.03.06 csütörtök, 19:50:51 »

Az utóbbi időben arra lettem figyelmes ( kb. 4-5 alkalommal, 1 hónapon belül), hogy az autót miután beindítom, a motor jár vagy fél és egy perc közötti időintervallumot, majd mintha leakarna állni az autó, hirtelen visszaesik a teljesítmény. De mindig az utolsó pillanatban mikor már leállna, újra erőre kap és jár tovább normálisan a motor. Az egyik esetben már hátramenetbe tettem az autót és ráléptem a gázpedálra, és pont akkor akart megint leállni a motor, majd jól megnyomtam a gázpedált és láttam hogy hátul egy nagy kék füst pamacs jött ki a kipufogóból.
Ma mondjuk szintén ezt történt délután, de hiába léptem a pedálra most nem nyomott füst pamacsot.
Illetve az utóbbi kb 2.5 hónapban erősebben érzem sokszor az autótérben a kipufogógáz szagát is. Nem mindig, de vannak reggelek, amikor igen.

Nah most az egyik tippem az lenne, h fals levegőt szív be a kocsi időnként, de honnan és miért nem tudom....
A másik tippem, hogy a kocsi nem égeti ki magából rendesen ezt a  kipuf.gáz, korom egyveleget, vagy az EGR szelepek koszosodhattak be....

Hozzáteszem én sokat használom városba, ami napi 6-7 km tehet talán ki és csak kb. 2 hetente egyszer megyek ki vele városból, akkor is max 30-100 km közötti távra.
Szoktam a városban és azon kívül is kihúzatni, h égjen ki aminek ki kell.
Bár érdekes mód az egyik ilyen hibája akkor jött elő, mikor előző nap lementem Pécsre (kb. 400 km oda-vissza) és többször is jól meghúztam a kocsit, mikor egy-két előzésnél ez indokolt volt!  vigyor3

Nah most szerintetek mi lehet a gondja???

Köszi!  worship


Neked hány EGR-ed van? Vagy ez is egynyóc sajátosság?  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #20781 Dátum: 2014.03.06 csütörtök, 20:04:46 »

Neked hány EGR-ed van? Vagy ez is egynyóc sajátosság?  eplus2
Jó van nah... véletlen írtam többesszámban!  eplus2
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #20782 Dátum: 2014.03.06 csütörtök, 20:10:14 »

Jó van nah... véletlen írtam többesszámban!  eplus2

Viedózd le és töltsd fel. Mármint ezt a jelenséget...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
PensaCola
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 242



« Új hozzászólás #20783 Dátum: 2014.03.06 csütörtök, 20:20:16 »

Ma meglett a bluetooth-os ELM327-es cuccli, faxán működik és nincs semmi tárolt hibám, YEAH  taps
Naplózva

MKIV  1.8  TDCi  125 LE  Ghia Executive, 18" 5Y
Nyemó
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185



E-mail
« Új hozzászólás #20784 Dátum: 2014.03.06 csütörtök, 20:49:32 »

Ma meglett a bluetooth-os ELM327-es cuccli, faxán működik és nincs semmi tárolt hibám, YEAH  taps

Azt megtudod adni hogy honnan rendelted és mibe fájt?

Köszi előre is!

Más:

Low washer fluid level hibaüzenet a kijelzőn , ma jelent meg ,de az istenért sem akar eltűnni pedig a tartály már csordultig van ablakmosóval...

Ötletek esetleg? Valami csatlakozási problémára gondoltam első körben. Múlt héten lett cserélve a komplett tartály lehet nem rendesen lett összedugva.
Naplózva

2008/06 - 1,8 TDCI Trend - kombi - 125 LE (+chip) , 175.000 km , Fekete metál
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #20785 Dátum: 2014.03.06 csütörtök, 21:38:29 »

Viedózd le és töltsd fel. Mármint ezt a jelenséget...
ÉS most minden indulást videózzak, csak h vmikor rajt kapjam???  vigyor3
Próbálkozom majd!  Wink
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #20786 Dátum: 2014.03.06 csütörtök, 21:39:55 »

Azt megtudod adni hogy honnan rendelted és mibe fájt?

Köszi előre is!

Más:

Low washer fluid level hibaüzenet a kijelzőn , ma jelent meg ,de az istenért sem akar eltűnni pedig a tartály már csordultig van ablakmosóval...

Ötletek esetleg? Valami csatlakozási problémára gondoltam első körben. Múlt héten lett cserélve a komplett tartály lehet nem rendesen lett összedugva.
Az látod esélyes. Biztos vmi érintkezési baja van.
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
PensaCola
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 242



« Új hozzászólás #20787 Dátum: 2014.03.07 péntek, 11:36:43 »

Azt megtudod adni hogy honnan rendelted és mibe fájt?

Köszi előre is!

Más:

Low washer fluid level hibaüzenet a kijelzőn , ma jelent meg ,de az istenért sem akar eltűnni pedig a tartály már csordultig van ablakmosóval...

Ötletek esetleg? Valami csatlakozási problémára gondoltam első körben. Múlt héten lett cserélve a komplett tartály lehet nem rendesen lett összedugva.
Vaterán vettem 4.500 pénzért NetDigi nevű eladótól, de árul amúgy is ilyen termékeket, csak úgy drágább (ezt a részét nem is értem), http://netdigi.hu/spl/359938/BLUETOOTH-DIAGNOSZTIKA
Naplózva

MKIV  1.8  TDCi  125 LE  Ghia Executive, 18" 5Y
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #20788 Dátum: 2014.03.07 péntek, 17:09:40 »

mint az asszony golfja. hibakód?
Peti ma megnézte a gyertyákat, 4-ből 3 halott.  falbav
Akkor lehetett ez a gond?
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
laikus
Vendég
« Új hozzászólás #20789 Dátum: 2014.03.07 péntek, 17:50:14 »

a kinti számlán ha rajta van az áfa, akkor nem lehet kettős adóztatás áfa szempontból sem. Jó szigorúan megkérdezik hogy áfásan vetted e, te erősen bólogatsz hogy igen, számla átad és kész. HA nem tudod igazolni, vagy a számlán nincs feltüntetve áfa analitika, akkor lehet hogy megszhopatnak.../vagy neked kell igazolni kinti adóhatóság által vagy javított számlával hogy fizettél Fát.


Van egy zavaró tényező:
Most látom a honosítási papírját a francia Mondeónak, és ott azt írja a Közl.hatóság (NKH), hogy a motor szám: "TXBA"
meg azt is a "Záradékok" mezőben, hogy "Motorazonosítót nem tartalmaz, megállapított motorkódja: TXBA"
Uganakkor a "Gyártmány" rovatnál mégis írják a következőket:
Járműtípus (D.2): BA7
Járműtípus-variáns: 1E5C
Járműtípus-verzio:  FBPQ

A francia forgalmijában (a D.2 mezőnél) pedig valóban ez áll: BA7TXBA1E5CFBPQ
Most akkor nem értem, hogy mit nem tudtak megállapítani a motorszámon ?  conf
Hol tudom megnézni az autón élőben ezt a motorszámot ?
  
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48468



« Új hozzászólás #20790 Dátum: 2014.03.07 péntek, 18:08:43 »

Peti ma megnézte a gyertyákat, 4-ből 3 halott.  falbav
Akkor lehetett ez a gond?
persze.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48468



« Új hozzászólás #20791 Dátum: 2014.03.07 péntek, 18:10:38 »

Van egy zavaró tényező:
Most látom a honosítási papírját a francia Mondeónak, és ott azt írja a Közl.hatóság (NKH), hogy a motor szám: "TXBA"
meg azt is a "Záradékok" mezőben, hogy "Motorazonosítót nem tartalmaz, megállapított motorkódja: TXBA"
Uganakkor a "Gyártmány" rovatnál mégis írják a következőket:
Járműtípus (D.2): BA7
Járműtípus-variáns: 1E5C
Járműtípus-verzio:  FBPQ

A francia forgalmijában (a D.2 mezőnél) pedig valóban ez áll: BA7TXBA1E5CFBPQ
Most akkor nem értem, hogy mit nem tudtak megállapítani a motorszámon ?  conf
Hol tudom megnézni az autón élőben ezt a motorszámot ?
  
minden esetben a blokkon van elölről vagy oldalról....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
pepe74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59



E-mail
« Új hozzászólás #20792 Dátum: 2014.03.07 péntek, 20:21:28 »

Helló Mondeós guruk!  Hamár mindenki kérdezősködik,tél elején indittás után hideg motornál valami nyikorgó hang jön ki a motorháztető alól hogy nyik-nyik-nyik gondolom mi lehet és ha már be melekszik a motor akkor el halgat SZERINTETEK?
Naplózva

2008 MK4 1.8 TDCi Ghia X fekete metál 20 COLL-os Y Borbet alufelni (korábbi Fordok Sierra 1.8b,Sierra2.0b,Scorpio 2.5tdi)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #20793 Dátum: 2014.03.07 péntek, 20:24:17 »

Helló Mondeós guruk!  Hamár mindenki kérdezősködik,tél elején indittás után hideg motornál valami nyikorgó hang jön ki a motorháztető alól hogy nyik-nyik-nyik gondolom mi lehet és ha már be melekszik a motor akkor el halgat SZERINTETEK?

Valami madár lehet...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
pepe74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59



E-mail
« Új hozzászólás #20794 Dátum: 2014.03.07 péntek, 20:28:48 »

az mifelénk azt mondja hogy csirip-csirip tehát a madár ki zárva!
Naplózva

2008 MK4 1.8 TDCi Ghia X fekete metál 20 COLL-os Y Borbet alufelni (korábbi Fordok Sierra 1.8b,Sierra2.0b,Scorpio 2.5tdi)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48468



« Új hozzászólás #20795 Dátum: 2014.03.07 péntek, 20:33:28 »

az mifelénk azt mondja hogy csirip-csirip tehát a madár ki zárva!
föttögés? nyes

https://www.youtube.com/watch?v=rR3FMO_Qjqk
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
pepe74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59



E-mail
« Új hozzászólás #20796 Dátum: 2014.03.07 péntek, 20:47:59 »

Hááát akkor föccög utána meg 1-es 2-es 3-as 4-es 5-ös 6-os R tehát be teszem Rakétába akkor meg mindig szétthullik a sebszekrény!
Naplózva

2008 MK4 1.8 TDCi Ghia X fekete metál 20 COLL-os Y Borbet alufelni (korábbi Fordok Sierra 1.8b,Sierra2.0b,Scorpio 2.5tdi)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #20797 Dátum: 2014.03.07 péntek, 21:57:05 »

Írhatnánk, hogy ez egynyóc, de nem tesszük... Ékszíj feszesség? Szerelő látta már?
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
pepe74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59



E-mail
« Új hozzászólás #20798 Dátum: 2014.03.07 péntek, 22:02:17 »

Még nem de meleg motornál miért nem csinálja? én a vizpumpára gondoltam (kenés)szerintem nagybaj nem lessz még nem volt senkinek ilyen?
Naplózva

2008 MK4 1.8 TDCi Ghia X fekete metál 20 COLL-os Y Borbet alufelni (korábbi Fordok Sierra 1.8b,Sierra2.0b,Scorpio 2.5tdi)
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #20799 Dátum: 2014.03.07 péntek, 22:06:48 »

Helló Mondeós guruk!  Hamár mindenki kérdezősködik,tél elején indittás után hideg motornál valami nyikorgó hang jön ki a motorháztető alól hogy nyik-nyik-nyik gondolom mi lehet és ha már be melekszik a motor akkor el halgat SZERINTETEK?
Hát télen nekem is volt pár hang, h pont ez nem tudom, de azóta sincs semmi.
Most is hallod v már nem aktuális??
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Oldalak: 1 ... 409 410 411 412 413 414 415 [416] 417 418 419 420 421 422 423 ... 798   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.115 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.