Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.01 hétfő, 11:31:26 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 429 430 431 432 433 434 435 [436] 437 438 439 440 441 442 443 ... 798   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11281164 alkalommal)
0 Felhasználó és 88 vendég van a témában
PensaCola
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 242



« Új hozzászólás #21750 Dátum: 2014.04.29 kedd, 17:39:22 »

Hétvégén olajcsere közben arra lettem figyelmes, hogy a klíma kompresszor alatt és picit rajta is világos barnás olaj volt.
Nem tom mi lehet ez. Motor olaj kizárva, mert ekkor még a használt volt bent, az pedig korom fekete.
Klíma olajra gyanakszom, de akkor valószínű a klíma lyukas valahol ami folyatja. Gyanús, hogy maga a kompresszor tömítettsége adta fel a szolgálatot.  rinya
Kipróbáltam egyből a klímát és már nem fújja azt a vad hideg levegőt, úgyhogy már gáz senicsen benne szerintem.

Szerintetek jól következtetek?
Létezik olyan MK4-hez, hogy klíma kompreszor javító szett?
Naplózva

MKIV  1.8  TDCi  125 LE  Ghia Executive, 18" 5Y
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #21751 Dátum: 2014.04.29 kedd, 18:08:24 »

Tegnap megjavult magától az ablak akadás, ezt szeretem.  vigyor3

Felmerült bennem egy gondolat, van megoldás a (kombi) csomagtérajtó automatizálására? Valaki csinált már itt ilyet?
Ezt is már tárgyaltuk vagy egy fél éve. Mikor kijött az új Kuga szenzoros csomitér ajtóval, akkor beszéltünk róla...
Szvsz: nincs hely a motornak utólagos beépítésre...., meg az ajtó sem olyan...
Szóval ezt egyenlőre bebuktuk...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #21752 Dátum: 2014.04.29 kedd, 18:32:09 »

Ezt is már tárgyaltuk vagy egy fél éve. Mikor kijött az új Kuga szenzoros csomitér ajtóval, akkor beszéltünk róla...
Szvsz: nincs hely a motornak utólagos beépítésre...., meg az ajtó sem olyan...
Szóval ezt egyenlőre bebuktuk...

Ez nagy kár, a lecsukás nem is lenne annyira fontos, de a felnyitás jó lenne...
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #21753 Dátum: 2014.04.29 kedd, 19:10:13 »

Hétvégén olajcsere közben arra lettem figyelmes, hogy a klíma kompresszor alatt és picit rajta is világos barnás olaj volt.
Nem tom mi lehet ez. Motor olaj kizárva, mert ekkor még a használt volt bent, az pedig korom fekete.
Klíma olajra gyanakszom, de akkor valószínű a klíma lyukas valahol ami folyatja. Gyanús, hogy maga a kompresszor tömítettsége adta fel a szolgálatot.  rinya
Kipróbáltam egyből a klímát és már nem fújja azt a vad hideg levegőt, úgyhogy már gáz senicsen benne szerintem.

Szerintetek jól következtetek?
Létezik olyan MK4-hez, hogy klíma kompreszor javító szett?

A kompresszor olaja, áttetsző és színtelen. Ha volt már festve a gáz, akkor meg UV (sárgás-zöld) színű.

Mindenképp látogass meg egy klímást, ha úgy érzed csökkent a teljesítménye a klímának.
Olyan nincs, hogy klíma kompresszor javító szett.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #21754 Dátum: 2014.04.29 kedd, 19:27:42 »

Ez nagy kár, a lecsukás nem is lenne annyira fontos, de a felnyitás jó lenne...

Mk3-nál az angolok megcsinálták....
http://www.youtube.com/watch?v=JxXWuf_TPJs
http://www.talkford.com/topic/190261-automatic-tailgate-opening/page-6
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
umfrider
Vendég
« Új hozzászólás #21755 Dátum: 2014.04.29 kedd, 21:12:00 »


Csak akkor ez nem motoros.
Naplózva
umfrider
Vendég
« Új hozzászólás #21756 Dátum: 2014.04.29 kedd, 21:19:17 »

MK3-as van 2007-es gyártású? Vagy csak forgalomba helyezésű?

Vitázom Aliexpresszen egy eladóval, mondtam neki, hogy 2007-es MKIV-es mondeo, mivel kérdeztem
a kompatibilitást, de mégsem jó a termék, mert MK3-hoz való.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #21757 Dátum: 2014.04.29 kedd, 21:21:34 »

MK3-as van 2007-es gyártású? Vagy csak forgalomba helyezésű?

Vitázom Aliexpresszen egy eladóval, mondtam neki, hogy 2007-es MKIV-es mondeo, mivel kérdeztem
a kompatibilitást, de mégsem jó a termék, mert MK3-hoz való.

Van 2007-es.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #21758 Dátum: 2014.04.29 kedd, 21:22:52 »

Csak akkor ez nem motoros.

Nem....
Ez párszáz forintos rugóval van megoldva....a motoros az "kicsit" drágább lenne.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
umfrider
Vendég
« Új hozzászólás #21759 Dátum: 2014.04.29 kedd, 21:27:09 »

Nem....
Ez párszáz forintos rugóval van megoldva....a motoros az "kicsit" drágább lenne.

De praktikus megoldás! Vagy valakinek kell a motoros? Szerintem ez bőven célnak megfelel.
Naplózva
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #21760 Dátum: 2014.04.29 kedd, 21:47:18 »

De praktikus megoldás! Vagy valakinek kell a motoros? Szerintem ez bőven célnak megfelel.

Én bőven beérném ilyennel, ha tudnék valahol megfelelő rugót venni...  vigyor3
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #21761 Dátum: 2014.04.29 kedd, 22:00:31 »

A kompresszor olaja, áttetsző és színtelen. Ha volt már festve a gáz, akkor meg UV (sárgás-zöld) színű.

Mindenképp látogass meg egy klímást, ha úgy érzed csökkent a teljesítménye a klímának.
Olyan nincs, hogy klíma kompresszor javító szett.

alapvetően nem tudom mk3-nál mi a helyzet, de az én mk4-em hűtése sose volt világbajnok. pedig nálam évente revízió van, mégse túl fényes. ötlet?
off autónál mi lehet a gond ha a klíma nem párátlanít? golf 5 pdtdi
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #21762 Dátum: 2014.04.29 kedd, 22:06:10 »

alapvetően nem tudom mk3-nál mi a helyzet, de az én mk4-em hűtése sose volt világbajnok. pedig nálam évente revízió van, mégse túl fényes. ötlet?
off autónál mi lehet a gond ha a klíma nem párátlanít? golf 5 pdtdi

Nekem -1°C-ot fúj az mk3.
Már nem emlékszem a 4-esre, de majd ha jön megnézem.

Pollenszűrő és/vagy levegőkeringetés nem áll át kintire és csak belsőn van. Lapát mozgató motor hiba vagy letörik a kar...stb. Működését ellenőrizni kell
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #21763 Dátum: 2014.04.29 kedd, 22:22:49 »

Nem....
Ez párszáz forintos rugóval van megoldva....a motoros az "kicsit" drágább lenne.

nekem is jó lenne, még meg is rendelném onnan, csak a rugó ellen darab nem tudom honnan van.
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #21764 Dátum: 2014.04.29 kedd, 22:52:17 »

alapvetően nem tudom mk3-nál mi a helyzet, de az én mk4-em hűtése sose volt világbajnok. pedig nálam évente revízió van, mégse túl fényes. ötlet?
off autónál mi lehet a gond ha a klíma nem párátlanít? golf 5 pdtdi

Esetleg meg nezzetek meg a csovet amin elfolyik a kicsapott para. Anyam autojanal az volt eldugulva igy mindig parasodott.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #21765 Dátum: 2014.04.29 kedd, 22:55:27 »

Esetleg meg nezzetek meg a csovet amin elfolyik a kicsapott para. Anyam autojanal az volt eldugulva igy mindig parasodott.
de akkor az visszafolyna valahova, nem?
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #21766 Dátum: 2014.04.29 kedd, 23:01:08 »

de akkor az visszafolyna valahova, nem?

Van egy resz ami gyujti a kicsapodo parat, ebbol vezet ki a cso. Ha meg nincs nagyon tele es meg annyira nincs meleg hogy folyamatosan klimazz, talan nem telik olyan gyorsan. De tenyleg probaljatok ki a belso keringetes allitast is lehet az vacakol, az is okozhat ilyet. Bar akkor nem csak klima hasznalat eseten parasodna szerintem.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #21767 Dátum: 2014.04.29 kedd, 23:03:18 »

Van egy resz ami gyujti a kicsapodo parat, ebbol vezet ki a cso. Ha meg nincs nagyon tele es meg annyira nincs meleg hogy folyamatosan klimazz, talan nem telik olyan gyorsan. De tenyleg probaljatok ki a belso keringetes allitast is lehet az vacakol, az is okozhat ilyet. Bar akkor nem csak klima hasznalat eseten parasodna szerintem.

Nézd csak.......

"ha a klíma nem párátlanít"  Cool

Nem párásodik!
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #21768 Dátum: 2014.04.29 kedd, 23:07:44 »

Nézd csak.......

"ha a klíma nem párátlanít"  Cool

Nem párásodik!

Ok, lehet mar aludnom kellene, sok volt a mai nap. Feluletesen olvasok.  worship
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #21769 Dátum: 2014.04.30 szerda, 09:53:39 »

nekem is jó lenne, még meg is rendelném onnan, csak a rugó ellen darab nem tudom honnan van.

Ez még egyszerűbbnek, és szebbnek tűnik, csak én nem vagyok az a barkács típus.
Ha viszont valaki ezt megoldja, jó lenne egy rövid leírás lépésről lépésre...  Grin

Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #21770 Dátum: 2014.04.30 szerda, 10:07:24 »

Nekem -1°C-ot fúj az mk3.
Már nem emlékszem a 4-esre, de majd ha jön megnézem.

Pollenszűrő és/vagy levegőkeringetés nem áll át kintire és csak belsőn van. Lapát mozgató motor hiba vagy letörik a kar...stb. Működését ellenőrizni kell


Cseréld le a hőmérődet! A levegőcsövek összefagynának és egy hosszabb út alatt kőkeményen fagydugók alakulnának ki, ha igaz lenne!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #21771 Dátum: 2014.04.30 szerda, 10:08:15 »

Van egy resz ami gyujti a kicsapodo parat, ebbol vezet ki a cso. Ha meg nincs nagyon tele es meg annyira nincs meleg hogy folyamatosan klimazz, talan nem telik olyan gyorsan. De tenyleg probaljatok ki a belso keringetes allitast is lehet az vacakol, az is okozhat ilyet. Bar akkor nem csak klima hasznalat eseten parasodna szerintem.

Itt nem gyűjti semmi, szépen csöpög rá a kipuffra...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #21772 Dátum: 2014.04.30 szerda, 10:11:37 »

Ez még egyszerűbbnek, és szebbnek tűnik, csak én nem vagyok az a barkács típus.
Ha viszont valaki ezt megoldja, jó lenne egy rövid leírás lépésről lépésre...  Grin



Kell egy megfelelő méretű és erősségű rugó meg zsugorcső a rögzítéshez.
Tessék: http://www.talkford.com/page/fordwiki/_/mondeo/mondeo-mk3/automatic-boot-opening-mondeo-mk3-r27
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #21773 Dátum: 2014.04.30 szerda, 10:15:39 »

Ez még egyszerűbbnek, és szebbnek tűnik, csak én nem vagyok az a barkács típus.
Ha viszont valaki ezt megoldja, jó lenne egy rövid leírás lépésről lépésre...  Grin

Krisztián linkelte nemrég: http://www.schaefer-metallverarbeitung.com/heckklappen%C3%B6ffner/
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.30 szerda, 10:17:34 írta Sakos » Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #21774 Dátum: 2014.04.30 szerda, 11:50:37 »


96 Euro.... wow1
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #21775 Dátum: 2014.04.30 szerda, 14:15:14 »

Kell egy megfelelő méretű és erősségű rugó meg zsugorcső a rögzítéshez.
Tessék: http://www.talkford.com/page/fordwiki/_/mondeo/mondeo-mk3/automatic-boot-opening-mondeo-mk3-r27

Pont a méret és az erősség hiányzik a leírásból
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #21776 Dátum: 2014.04.30 szerda, 14:56:56 »

96 Euro.... wow1
A hülyének is megéri.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
fater45
Vendég
« Új hozzászólás #21777 Dátum: 2014.04.30 szerda, 19:22:12 »

Sziasztok!

Egy olyan problémám lenne, hogy melegszik a szervó olaj. Nagyon csúnya hangja van, de maga a kormányzás jó.
Jó lenne tudni mi lehet a baja, mivel az olaj nemrég lett cserélve (fél éve).

Válaszotokat előre is köszi!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #21778 Dátum: 2014.04.30 szerda, 19:32:48 »

Sziasztok!

Egy olyan problémám lenne, hogy melegszik a szervó olaj. Nagyon csúnya hangja van, de maga a kormányzás jó.
Jó lenne tudni mi lehet a baja, mivel az olaj nemrég lett cserélve (fél éve).

Válaszotokat előre is köszi!

Az természetes dolog, hogy melegszik a szervó olaj.  Az olajnak csúnya a hangja? Inkább a szivattyúnak.....
Egyébként hogyan veszed észre, hogy melegszik és hogyan állapítod meg?


Naplózva

Imádom a dízeleket!    
fater45
Vendég
« Új hozzászólás #21779 Dátum: 2014.04.30 szerda, 19:48:44 »

Az természetes dolog, hogy melegszik a szervó olaj.  Az olajnak csúnya a hangja? Inkább a szivattyúnak.....
Egyébként hogyan veszed észre, hogy melegszik és hogyan állapítod meg?




Természetesen a szivattyúnak van borzasztó hangja, és égett olaj szag van amikor megállok, megfogod a csövet és tűz forró.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #21780 Dátum: 2014.04.30 szerda, 19:58:11 »

Természetesen a szivattyúnak van borzasztó hangja, és égett olaj szag van amikor megállok, megfogod a csövet és tűz forró.
Az autód adatait írd be az aláírásodba. Legalább tudjuk milyen autóval kapcsolatban kérdezel.

Az égett olajszag biztosan a szervó olajtól van?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
fater45
Vendég
« Új hozzászólás #21781 Dátum: 2014.04.30 szerda, 20:10:30 »

Az autód adatait írd be az aláírásodba. Legalább tudjuk milyen autóval kapcsolatban kérdezel.

Az égett olajszag biztosan a szervó olajtól van?

Az adatok most már kint vannak. Szerintem igen, brutál forró az egész szervó.

Kanyarodáskor nagyon hangos, de csak félórás használat után.

A szivattyú 3 éve lett cserélve, lehet hogy megint az a baja?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #21782 Dátum: 2014.04.30 szerda, 20:14:54 »

Az adatok most már kint vannak. Szerintem igen, brutál forró az egész szervó.

Kanyarodáskor nagyon hangos, de csak félórás használat után.

A szivattyú 3 éve lett cserélve, lehet hogy megint az a baja?

Oh....egy benzines kolléga.  vigyor3
Habosodik az olaj?
Nem szivárog valahol?
Tartályból nem fogy?

Nem feltétlen a szivattyú a hiba, de simán elképzelhető megint. Nem kizárható, lehet valami a szivattyúban tönkrement.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
fater45
Vendég
« Új hozzászólás #21783 Dátum: 2014.04.30 szerda, 20:32:08 »

Oh....egy benzines kolléga.  vigyor3
Habosodik az olaj?
Nem szivárog valahol?
Tartályból nem fogy?

Nem feltétlen a szivattyú a hiba, de simán elképzelhető megint. Nem kizárható, lehet valami a szivattyúban tönkrement.

Hát szevasz! Smiley

Köszi a segítséget, de nem habosodik, se nem szivárog, se nem fogy.

Ha tényleg az lesz, akkor elég szomorú leszek... de azért holnap szétszedem és megnézem.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #21784 Dátum: 2014.04.30 szerda, 20:39:32 »

Hát szevasz! Smiley

Köszi a segítséget, de nem habosodik, se nem szivárog, se nem fogy.

Ha tényleg az lesz, akkor elég szomorú leszek... de azért holnap szétszedem és megnézem.

Először vedd le a szíjat és forgasd meg kézzel.
Aztán érdemes lenne bemelegíteni addig, amikor már zajos és akkor is megforgatni kézzel, szíj nélkül.
Lehet ki is derül, hogy szorosabb-e, azaz megszorulhat valami belül a melegtől.

Első körben én ezt nézném meg, mielőtt szétszedném.
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.30 szerda, 20:43:07 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
fater45
Vendég
« Új hozzászólás #21785 Dátum: 2014.04.30 szerda, 20:45:12 »

Először vedd le a szíjat és forgasd meg kézzel.
Aztán érdemes lenne bemelegíteni addig, amikor már zajos és akkor megforgatni kézzel, szíj nélkül.
Lehet ki is derül, hogy szorosabb-e, azaz megszorulhat valami belül a melegtől.

Első körben én ezt nézném meg, mielőtt szétszedném.
Köszi megfogadom a tanácsod és így fogom csinálni,még egyszer köszi.
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #21786 Dátum: 2014.04.30 szerda, 22:04:12 »

Köszi megfogadom a tanácsod és így fogom csinálni,még egyszer köszi.
létezik hogy olyan kék mint az enyém?  vigyor3
csak nem szegeden vagy? ott láttam egyszer ilyen kéket, meg 2 hete pesten, de azt valami nőci vezette. hehe
Naplózva
fater45
Vendég
« Új hozzászólás #21787 Dátum: 2014.05.01 csütörtök, 08:12:04 »

létezik hogy olyan kék mint az enyém?  vigyor3
csak nem szegeden vagy? ott láttam egyszer ilyen kéket, meg 2 hete pesten, de azt valami nőci vezette. hehe

Szia, nemtudom az enyém hivatalos neve Blue Ambition,Én Százhalombattán vagyok nekem nagyon be jön
Naplózva
umfrider
Vendég
« Új hozzászólás #21788 Dátum: 2014.05.01 csütörtök, 12:20:57 »

Szükségem volna egy első beltéri lámpa testre. Valakinek van esetleg elfekvőben? Kicsit talán megérett a cserére.
A bura nem olyan fontos. Mikor kivettem lecsapta a biztit, ( beltéri lámpák, ablakok ). Ki is cseréltem, semmi probléma.
A hátsó beltéri lámpa működött is kb 30 percig ( ajtó nyitás, csukásra elalszik ), viszont eztán meggágyult és hiába csukom be az ajtót, zárom be
az autót nem alszik el Istennek se... Esetleg ötlet?
Naplózva
Elysium
Vendég
« Új hozzászólás #21789 Dátum: 2014.05.01 csütörtök, 13:31:26 »

Látom nem lesz verekedés az első lökhárító toldatért Smiley  eplus2 rinya rinya
Naplózva
kisherczeg
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #21790 Dátum: 2014.05.02 péntek, 00:12:53 »

Üdvözlök mindenkit!
Most kapcsolódtam a csoporthoz, szinte teljesen kezdőként(ezért ne ítélkezzetek felettem). Mindig volt autó alattam, de én még Ladával kezdtem,
elfogyasztottam belőle néhány darabot, majd jöttek a Toyoták, amit még mindig 2000 előtt gyártottak. Tehát a mostani 2,2 dízel  Ford  Mondeo combi (titanium) nekem jelenleg a csúcs. Ezért sokaknak a kérdéseim egyszerűnek tűnnek majd, de így megértitek a dolgot. Ezen kívül ez a fórum jelenleg nekem a legnagyobb segítség, mivel kint élek Németországba (itt is vettem az autót 1 hónapja) és nem akarok a szervizbe rohangálni az összes apró hülyeségemmel.
Az autóról: 87.000km van benne, szervizelt, 2009.12. havi kiadás.
Kérdésem: Szerviz azt mondta, hogy lecseréltek olajat, szűrőket, stb.. mindent amit kellett, és így  20.000 km-ig nem kell semmit tennem. Na ez szerintem nem igaz, én szeretném lecserélni legalább a motorolajat 8-10 ezrenként. Ha itthon ezt megteszem le kell- e valamit nulláznom, beállítanom az autón, vagy nyugodtan mint más kocsin. Leenged, szűröcsre, feltölt, és gurul tovább. Gyári Ford olajat vettem, az 5 liternek elégnek kell lennie.
Minden megállás után kis időre, és beindítás előtt, a motortérből, a motorból valami elektronika kezd el dolgozni. Ez ugye teljesen normális?
Köszönöm válaszaitokat.
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #21791 Dátum: 2014.05.02 péntek, 06:05:03 »

Üdvözlök mindenkit!
Most kapcsolódtam a csoporthoz, szinte teljesen kezdőként(ezért ne ítélkezzetek felettem). Mindig volt autó alattam, de én még Ladával kezdtem,
elfogyasztottam belőle néhány darabot, majd jöttek a Toyoták, amit még mindig 2000 előtt gyártottak. Tehát a mostani 2,2 dízel  Ford  Mondeo combi (titanium) nekem jelenleg a csúcs. Ezért sokaknak a kérdéseim egyszerűnek tűnnek majd, de így megértitek a dolgot. Ezen kívül ez a fórum jelenleg nekem a legnagyobb segítség, mivel kint élek Németországba (itt is vettem az autót 1 hónapja) és nem akarok a szervizbe rohangálni az összes apró hülyeségemmel.
Az autóról: 87.000km van benne, szervizelt, 2009.12. havi kiadás.
Kérdésem: Szerviz azt mondta, hogy lecseréltek olajat, szűrőket, stb.. mindent amit kellett, és így  20.000 km-ig nem kell semmit tennem. Na ez szerintem nem igaz, én szeretném lecserélni legalább a motorolajat 8-10 ezrenként. Ha itthon ezt megteszem le kell- e valamit nulláznom, beállítanom az autón, vagy nyugodtan mint más kocsin. Leenged, szűröcsre, feltölt, és gurul tovább. Gyári Ford olajat vettem, az 5 liternek elégnek kell lennie.
Minden megállás után kis időre, és beindítás előtt, a motortérből, a motorból valami elektronika kezd el dolgozni. Ez ugye teljesen normális?
Köszönöm válaszaitokat.

Szia!

Üdv a mondeo tulajdonosok között!  wave

Ha jól értem, akkor szervizkönyves a paripa és tudtál azzal a szervizzel beszélni, amelyikhez hordták az autót? (Azért kérdem, mert egy 4,5éves autó esetében ritka az, hogy csak 87ekm legyen benne.)
Az olajcsere (kötelező szerviz?) valóban annyi, mint amit írsz. Olaj leenged, szűrő cserél, feltölt és gurul tovább. Ugyanakkor, ha ennyire akkurátusan igyekszel vigyázni a paripára, akkor én a légszűrőt is cserélném. Ha visszaolvasol, akkor szerintem beszéltek már róla a hozzáértők.
Az olaj mennyiségének nézz utána, nekem az 5 liter kevésnek tűnik!
A leállítás után dolgozó elektronikáról majd a hozzáértők írnak!

Sok sikert és jó egészséget a paripához!
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #21792 Dátum: 2014.05.02 péntek, 07:48:34 »

Üdvözlök mindenkit!
Most kapcsolódtam a csoporthoz, szinte teljesen kezdőként(ezért ne ítélkezzetek felettem). Mindig volt autó alattam, de én még Ladával kezdtem,
elfogyasztottam belőle néhány darabot, majd jöttek a Toyoták, amit még mindig 2000 előtt gyártottak. Tehát a mostani 2,2 dízel  Ford  Mondeo combi (titanium) nekem jelenleg a csúcs. Ezért sokaknak a kérdéseim egyszerűnek tűnnek majd, de így megértitek a dolgot. Ezen kívül ez a fórum jelenleg nekem a legnagyobb segítség, mivel kint élek Németországba (itt is vettem az autót 1 hónapja) és nem akarok a szervizbe rohangálni az összes apró hülyeségemmel.
Az autóról: 87.000km van benne, szervizelt, 2009.12. havi kiadás.
Kérdésem: Szerviz azt mondta, hogy lecseréltek olajat, szűrőket, stb.. mindent amit kellett, és így  20.000 km-ig nem kell semmit tennem. Na ez szerintem nem igaz, én szeretném lecserélni legalább a motorolajat 8-10 ezrenként. Ha itthon ezt megteszem le kell- e valamit nulláznom, beállítanom az autón, vagy nyugodtan mint más kocsin. Leenged, szűröcsre, feltölt, és gurul tovább. Gyári Ford olajat vettem, az 5 liternek elégnek kell lennie.
Minden megállás után kis időre, és beindítás előtt, a motortérből, a motorból valami elektronika kezd el dolgozni. Ez ugye teljesen normális?
Köszönöm válaszaitokat.

1. Reméljük 87e van benne. Bár szerintem elég hihetetlen, így érdemes lenne vezszíjat cserélni..
2. Érdemes a dpf miatt 10e ként cserélni az olajat. 2.2-be talán éppen elég az 5 liter, 2.0-ba nem, oda 5,5 kell.
3. 40, de akár 20 e-ként go szűrőt cserélni
4. Kattogás az egr tisztogatja magát. Normális
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #21793 Dátum: 2014.05.02 péntek, 10:18:35 »

Üdvözlök mindenkit!
Most kapcsolódtam a csoporthoz, szinte teljesen kezdőként(ezért ne ítélkezzetek felettem). Mindig volt autó alattam, de én még Ladával kezdtem,
elfogyasztottam belőle néhány darabot, majd jöttek a Toyoták, amit még mindig 2000 előtt gyártottak. Tehát a mostani 2,2 dízel  Ford  Mondeo combi (titanium) nekem jelenleg a csúcs. Ezért sokaknak a kérdéseim egyszerűnek tűnnek majd, de így megértitek a dolgot. Ezen kívül ez a fórum jelenleg nekem a legnagyobb segítség, mivel kint élek Németországba (itt is vettem az autót 1 hónapja) és nem akarok a szervizbe rohangálni az összes apró hülyeségemmel.
Az autóról: 87.000km van benne, szervizelt, 2009.12. havi kiadás.
Kérdésem: Szerviz azt mondta, hogy lecseréltek olajat, szűrőket, stb.. mindent amit kellett, és így  20.000 km-ig nem kell semmit tennem. Na ez szerintem nem igaz, én szeretném lecserélni legalább a motorolajat 8-10 ezrenként. Ha itthon ezt megteszem le kell- e valamit nulláznom, beállítanom az autón, vagy nyugodtan mint más kocsin. Leenged, szűröcsre, feltölt, és gurul tovább. Gyári Ford olajat vettem, az 5 liternek elégnek kell lennie.
Minden megállás után kis időre, és beindítás előtt, a motortérből, a motorból valami elektronika kezd el dolgozni. Ez ugye teljesen normális?
Köszönöm válaszaitokat.
Használd egészséggel, de kezd azzal hogy veszel még egy liter olajat mert a 2,2-esekbe 6 liter kell.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #21794 Dátum: 2014.05.02 péntek, 10:28:02 »

1. Reméljük 87e van benne. Bár szerintem elég hihetetlen, így érdemes lenne vezszíjat cserélni..
2. Érdemes a dpf miatt 10e ként cserélni az olajat. 2.2-be talán éppen elég az 5 liter, 2.0-ba nem, oda 5,5 kell.
3. 40, de akár 20 e-ként go szűrőt cserélni
4. Kattogás az egr tisztogatja magát. Normális


4. Szerintem a szívótéri levegőszabályzó (elektromos fojtószelep mozgató) ellenőrzi, kalibrálja magát, nem az EGR.
    Azt nem is hallanád és ugye nem is tudja tisztítani magát.

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kisherczeg
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #21795 Dátum: 2014.05.02 péntek, 19:11:47 »

Sziasztok.
Köszönöm a gyors válaszokat.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #21796 Dátum: 2014.05.03 szombat, 10:16:48 »

4. Szerintem a szívótéri levegőszabályzó (elektromos fojtószelep mozgató) ellenőrzi, kalibrálja magát, nem az EGR.
    Azt nem is hallanád és ugye nem is tudja tisztítani magát.


Kevered a MKIII-al ott tényleg egy elbaxás az EGR föleg a 2,2-eseknél mert nem tudnak öntisztulni, a IV-esnél már tanultak belőle és öntisztuló az EGR.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #21797 Dátum: 2014.05.03 szombat, 11:22:34 »

Kevered a MKIII-al ott tényleg egy elbaxás az EGR föleg a 2,2-eseknél mert nem tudnak öntisztulni, a IV-esnél már tanultak belőle és öntisztuló az EGR.

Nem keverem.
Öntisztuló EGR? 
Ez jó.....  Cheesy
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
zsuga27
Vendég
« Új hozzászólás #21798 Dátum: 2014.05.03 szombat, 11:35:37 »

Sziasztok!
2009.02.-es Mondeoba szeretnék utólag Tempomatot beszereltetni. A szervíz kormánnyal együtt akarja a műveletet elvégezi, a neten csak tempomatgombokat akarnak adni. Mivel laikus vagyok a témában, így örömmel venném ha valaki(k) ellátna hasznos tanácsokkal...
Előre is köszönöm!
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #21799 Dátum: 2014.05.03 szombat, 11:50:04 »

Sziasztok!
2009.02.-es Mondeoba szeretnék utólag Tempomatot beszereltetni. A szervíz kormánnyal együtt akarja a műveletet elvégezi, a neten csak tempomatgombokat akarnak adni. Mivel laikus vagyok a témában, így örömmel venném ha valaki(k) ellátna hasznos tanácsokkal...
Előre is köszönöm!
A kormányt nyilván nem kell kicserélni, csak olyan gombpaneleket beépíteni, amelyekben benne vannak a tempomat gombjai is. No meg persze a kormányon belül is van egy rövid kábelkorbács. Az is cserés.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Oldalak: 1 ... 429 430 431 432 433 434 435 [436] 437 438 439 440 441 442 443 ... 798   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.122 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.