Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.01 hétfő, 10:52:53 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 430 431 432 433 434 435 436 [437] 438 439 440 441 442 443 444 ... 798   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11280812 alkalommal)
0 Felhasználó és 78 vendég van a témában
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #21800 Dátum: 2014.05.03 szombat, 12:07:53 »

Kevered a MKIII-al ott tényleg egy elbaxás az EGR föleg a 2,2-eseknél mert nem tudnak öntisztulni, a IV-esnél már tanultak belőle és öntisztuló az EGR.
eljen
Ezt én is így tudom!
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
zsuga27
Vendég
« Új hozzászólás #21801 Dátum: 2014.05.03 szombat, 19:24:04 »

A kormányt nyilván nem kell kicserélni, csak olyan gombpaneleket beépíteni, amelyekben benne vannak a tempomat gombjai is. No meg persze a kormányon belül is van egy rövid kábelkorbács. Az is cserés.
Köszönöm a választ.
Szerinted érdemes a bontott gombokkal próbálkozni, vagy a gyári a tuti?
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #21802 Dátum: 2014.05.03 szombat, 20:00:50 »

Köszönöm a választ.
Szerinted érdemes a bontott gombokkal próbálkozni, vagy a gyári a tuti?
A gomboknak a legnagyobb baja az lehet, hogy lekopik a festék. Ez pedig úgyis látszik. Szóval nyugodtan rárepülhetsz a bontott gombokra. Sőt! úgyis csak a rádió gombjai fényesek, azokat át is tudod rakni a régiből. A tempomat fekete, az meg szerintem nem tud megkopni.
Csak szerezz kábelt is hozzá!
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #21803 Dátum: 2014.05.03 szombat, 20:06:40 »

A gomboknak a legnagyobb baja az lehet, hogy lekopik a festék. Ez pedig úgyis látszik. Szóval nyugodtan rárepülhetsz a bontott gombokra. Sőt! úgyis csak a rádió gombjai fényesek, azokat át is tudod rakni a régiből. A tempomat fekete, az meg szerintem nem tud megkopni.
Csak szerezz kábelt is hozzá!

http://www.meyerpower.de/Gesagt_getan_smax.html#Tempomat

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #21804 Dátum: 2014.05.04 vasárnap, 09:58:00 »

Hasznos oldal!
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
zsuga27
Vendég
« Új hozzászólás #21805 Dátum: 2014.05.04 vasárnap, 09:59:57 »


Köszönöm a linket, nagyon hasznos infót kaptam!!!
 worship
Naplózva
Gábor09
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11



E-mail
« Új hozzászólás #21806 Dátum: 2014.05.04 vasárnap, 14:37:53 »

Sziasztok!   integet2

Nem rég tettem szert egy 1.8-as (125 le) csodára és ezzel a szekérrel szeretném erősíteni a mondeosok táborát. Tudni kell, hogy ez az első dízel autóm, és még hosszabb utakat nem jártam be vele de már tervben van.
De ha nem probléma lenne pár kérdésem a biztonság kedvéért. Smiley
Valaki találkozott-e olyan problémával, amire eleinte érdemes oda figyelni? Ajánlott olajként két fajtát olvastam a sima 5W -30-ast és a részecskeszűrőset, ehez a típushoz melyik lenne a célszerűbb? Illetve ha a kulcsba lemerül az elem akkor kell tanítani? De persze minden tapasztalatra és véleményre kíváncsi vagyok és meg is hallgatok.
Válaszotokat előre is köszönöm.  worship

További szép napot mindenkinek.  smile
Naplózva

Ford Mondeo .. 1.8 TDCI Trend 2010
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #21807 Dátum: 2014.05.04 vasárnap, 14:48:30 »

Sziasztok!   integet2

Nem rég tettem szert egy 1.8-as (125 le) csodára és ezzel a szekérrel szeretném erősíteni a mondeosok táborát. Tudni kell, hogy ez az első dízel autóm, és még hosszabb utakat nem jártam be vele de már tervben van.
De ha nem probléma lenne pár kérdésem a biztonság kedvéért. Smiley
Valaki találkozott-e olyan problémával, amire eleinte érdemes oda figyelni? Ajánlott olajként két fajtát olvastam a sima 5W -30-ast és a részecskeszűrőset, ehez a típushoz melyik lenne a célszerűbb? Illetve ha a kulcsba lemerül az elem akkor kell tanítani? De persze minden tapasztalatra és véleményre kíváncsi vagyok és meg is hallgatok.
Válaszotokat előre is köszönöm.  worship

További szép napot mindenkinek.  smile
Szia! Üdv a klubban. Sok balesetmentes kilométert kívánok az új autóval. Olajból a részecskeszűrös az annyit jelent, hogy magasabb minőségi fokozatú az olaj. C3 de a mostani ford olajok már a C5 is tudjak.Az olaj hátulján rajta van. a lényeg, hogy 5W-30 legyen.  wave
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #21808 Dátum: 2014.05.04 vasárnap, 15:25:51 »

Sziasztok!   integet2

Nem rég tettem szert egy 1.8-as (125 le) csodára és ezzel a szekérrel szeretném erősíteni a mondeosok táborát. Tudni kell, hogy ez az első dízel autóm, és még hosszabb utakat nem jártam be vele de már tervben van.
De ha nem probléma lenne pár kérdésem a biztonság kedvéért. Smiley
Valaki találkozott-e olyan problémával, amire eleinte érdemes oda figyelni? Ajánlott olajként két fajtát olvastam a sima 5W -30-ast és a részecskeszűrőset, ehez a típushoz melyik lenne a célszerűbb? Illetve ha a kulcsba lemerül az elem akkor kell tanítani? De persze minden tapasztalatra és véleményre kíváncsi vagyok és meg is hallgatok.
Válaszotokat előre is köszönöm.  worship

További szép napot mindenkinek.  smile

Szia!

Üdv a club-ban és főként az 1.8-éban!!!  vigyor3

Nekem már merült le az elem a kulcsomban, de utána nem kellett tanítani, csak elem-csere és minden ok volt.
Motorolajban Neked nem kell részecskeszűrőst venned, mert nincs DPF az autóban hál égnek!  Wink Az 5W30-as pedig tökéletes.

Különösebb dolgokra nem kell figyelned, remélhetőleg nem lesz a kocsival gond, de ha mégis azt meg megelőzni nem tudod. Nagy típus hibáról nem tudnék beszélni.

Mennyi km van a kocsiban? És mikori évjárat?

Talán elektronikai gondok azok ami előjöhetnek, de ezt is autója válogatja. Ha már 100ezer km feletti a kocsid (de ha nem akkor is), akkor a vezérműszíjat nem ártana lecserélned, biztos, ami biztos. Meg a kötelező olaj és szűrőcseréket ejtsd meg aztán ennyi. A többi már olyan dolog, h ha csere érett lesz vmi azt úgy is észreveszed!

Sok szerencsét vele!  wave
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Gábor09
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11



E-mail
« Új hozzászólás #21809 Dátum: 2014.05.04 vasárnap, 17:00:29 »

Szia!

Üdv a club-ban és főként az 1.8-éban!!!  vigyor3

Nekem már merült le az elem a kulcsomban, de utána nem kellett tanítani, csak elem-csere és minden ok volt.
Motorolajban Neked nem kell részecskeszűrőst venned, mert nincs DPF az autóban hál égnek!  Wink Az 5W30-as pedig tökéletes.

Különösebb dolgokra nem kell figyelned, remélhetőleg nem lesz a kocsival gond, de ha mégis azt meg megelőzni nem tudod. Nagy típus hibáról nem tudnék beszélni.

Mennyi km van a kocsiban? És mikori évjárat?

Talán elektronikai gondok azok ami előjöhetnek, de ezt is autója válogatja. Ha már 100ezer km feletti a kocsid (de ha nem akkor is), akkor a vezérműszíjat nem ártana lecserélned, biztos, ami biztos. Meg a kötelező olaj és szűrőcseréket ejtsd meg aztán ennyi. A többi már olyan dolog, h ha csere érett lesz vmi azt úgy is észreveszed!

Sok szerencsét vele!  wave

Akkor marad a sima 5W - 30-as olaj. smile
2010-es, és 130ezer km van benne vezetett könyvel. Akkor mindenképp megejtem a vezérműszíj és az olaj, olajszűrő cserét.
Köszönöm szépen az eddigi tanácsokat. worship
Naplózva

Ford Mondeo .. 1.8 TDCI Trend 2010
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #21810 Dátum: 2014.05.04 vasárnap, 21:31:23 »

Akkor marad a sima 5W - 30-as olaj. smile
2010-es, és 130ezer km van benne vezetett könyvel. Akkor mindenképp megejtem a vezérműszíj és az olaj, olajszűrő cserét.
Köszönöm szépen az eddigi tanácsokat. worship
Szívesen!  Wink

2010-es, akkor talán azzal nem lesz sok elektronikai meg jeladós gondod. Azon már sztem a korábbi hibákat kijavították. Az enyém 2007-es, még az első széria, és hát sajnos a jeladók szharakodnak benne rendesen.
Most hétvégén meg ráadásul még a generátorom is megadta magát. Nem tölti menet közben az aksimat. Remélem nem komplett csere lesz belőle! falbav
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
umfrider
Vendég
« Új hozzászólás #21811 Dátum: 2014.05.04 vasárnap, 21:42:52 »

Szívesen!  Wink

2010-es, akkor talán azzal nem lesz sok elektronikai meg jeladós gondod. Azon már sztem a korábbi hibákat kijavították. Az enyém 2007-es, még az első széria, és hát sajnos a jeladók szharakodnak benne rendesen.
Most hétvégén meg ráadásul még a generátorom is megadta magát. Nem tölti menet közben az aksimat. Remélem nem komplett csere lesz belőle! falbav

Nem reménykedem, de ha mégis, akkor van egy eladóm! Bocs  help
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #21812 Dátum: 2014.05.04 vasárnap, 22:15:05 »

Nem reménykedem, de ha mégis, akkor van egy eladóm! Bocs  help
Észben tartom, köszi!  Wink
De remélem nincs nagy gond. Valszeg a szénkefék koszosodtak be megint a gázolaj miatt, ami ráfolyt a generátorra, ugyanis néhány hónapja még az üzemanyag-visszaeresztő csövem eresztett és a generátorra folyt. Mikor megcsináltuk sajnos a kísérleti úton kapott egy nagyobb adag gázolajat is, sztem az sem tetszett neki. Talán jövő héten mihamarabb kapok időpontot!
Akkor nem is használtad a generátort, amit árulsz??
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
developer
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 122



« Új hozzászólás #21813 Dátum: 2014.05.04 vasárnap, 23:11:59 »

Nem tud valaki kontaktot Ford Strauss-hoz(Szombathely)? le kéne kérdeznem egy autó szerviztörténetét. Nem tudom mennyire fognak lerázni, ha csak úgy felhívom öket. Annó az Auto-Fort nem akarta a saját autóm korábbi szervizeit megmondani mikor személyesen mentem be kezemben a forgalmimmal, mondván az csak az előző tulajra tartozik.
Naplózva

2008 MKIV 2.0 TDCI Ghia Turnier
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #21814 Dátum: 2014.05.05 hétfő, 09:33:25 »

ha olyan mint a sima mk4 akkor minitalin kiveszem neked, nem egy élmény, de van mesterfogás...
először úgy kell kibilleneteni a helyéből a hűtő felé, hogy a kerékjárat felé a vége kibillenjen és utána lehet kilökni.

nem nagyon lehet ezt itt leírni.  szomoru1

Sikerült a mozdulatot elkapnom, és így a lámpákat ki tudtam billenteni a helyéről. Wink

Viszont a bal oldali szenzor helyének belülről való kijelölését csak az első lökhárító eltávolításával tudom elvégezni.

Hogyan lehet az első lökhárítót szakszerűen eltávolítani MK4 faceliften?

Az alsó motorvédő lemezt el tudom távolítani + a fényszórókat ki tudom venni (már). A lámpa mögött a kerékdob-sárvédő-lökhárító találkozásánál látok 2db hatlapfejű csavart, hogyan lehet hozzájuk férni?
És hogyan tovább....

  
« Utoljára szerkesztve: 2014.05.05 hétfő, 14:25:28 írta Tibor69 » Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #21815 Dátum: 2014.05.05 hétfő, 11:10:46 »

Sikerült a mozdulatot elkapnom, és így a lámpákat ki tudtam billenteni a helyéről. Wink

taps

jól van, a többiben a többiek segíthetnek vigyor3
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #21816 Dátum: 2014.05.05 hétfő, 21:19:15 »

Nem tud valaki kontaktot Ford Strauss-hoz(Szombathely)? le kéne kérdeznem egy autó szerviztörténetét. Nem tudom mennyire fognak lerázni, ha csak úgy felhívom öket. Annó az Auto-Fort nem akarta a saját autóm korábbi szervizeit megmondani mikor személyesen mentem be kezemben a forgalmimmal, mondván az csak az előző tulajra tartozik.
Ha rá ér holnapig ,beszélek a szombathelyi kollégámmal oda jár szervizbe, vagy Ragasits kolléga ö a helyi erő.
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
developer
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 122



« Új hozzászólás #21817 Dátum: 2014.05.05 hétfő, 22:20:51 »

Ha rá ér holnapig ,beszélek a szombathelyi kollégámmal oda jár szervizbe, vagy Ragasits kolléga ö a helyi erő.
Persze ráér holnapig, köszönöm előre is! worship
Naplózva

2008 MKIV 2.0 TDCI Ghia Turnier
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #21818 Dátum: 2014.05.06 kedd, 21:01:14 »

Persze ráér holnapig, köszönöm előre is! worship
Megy pü.
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21819 Dátum: 2014.05.06 kedd, 22:05:20 »

Sikerült a mozdulatot elkapnom, és így a lámpákat ki tudtam billenteni a helyéről. Wink

Viszont a bal oldali szenzor helyének belülről való kijelölését csak az első lökhárító eltávolításával tudom elvégezni.

Hogyan lehet az első lökhárítót szakszerűen eltávolítani MK4 faceliften?

Az alsó motorvédő lemezt el tudom távolítani + a fényszórókat ki tudom venni (már). A lámpa mögött a kerékdob-sárvédő-lökhárító találkozásánál látok 2db hatlapfejű csavart, hogyan lehet hozzájuk férni?
És hogyan tovább....

  
szívás. . A 4 hatlapfejű fogja ami 1 műanyag tartóba megy. A műanyagban réz persely van, amibe acél csavar megy. Ez a 2 faxán össze gyógyul, és forog a műanyagban.. Rettentő nagy találmány..  Locsold meg csavarlazítóval őket. Emeld meg, kerékjáratból lesznek hatlapfejűek, 8 as krova. Azokat ki. Dobbetét félre, és utána a 2-2 hatlapfejű amit láttál, 10 es kulcs kell rá. + alul lesz pár patent és csavar.   

Ha megforognak, akkor csak úgy tudod leszedni h szétbarmolod, vagy letéped a lökhárítót.  Próbáld meg, ha nem jönnek ki a csavarok akkor rendelj 2 tartót, és ha megvan, akkor állj neki.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #21820 Dátum: 2014.05.07 szerda, 14:03:06 »

szívás. . A 4 hatlapfejű fogja ami 1 műanyag tartóba megy. A műanyagban réz persely van, amibe acél csavar megy. Ez a 2 faxán össze gyógyul, és forog a műanyagban.. Rettentő nagy találmány..  Locsold meg csavarlazítóval őket. Emeld meg, kerékjáratból lesznek hatlapfejűek, 8 as krova. Azokat ki. Dobbetét félre, és utána a 2-2 hatlapfejű amit láttál, 10 es kulcs kell rá. + alul lesz pár patent és csavar.   

Ha megforognak, akkor csak úgy tudod leszedni h szétbarmolod, vagy letéped a lökhárítót.  Próbáld meg, ha nem jönnek ki a csavarok akkor rendelj 2 tartót, és ha megvan, akkor állj neki.

Köszi az infót.  worship

Jövő hét végén talán lesz 3-4 órám a művelet elvégzésére. Abban bízok, hogy még nem gyógyultak be nagyon a csavarok, mivel még csak 2,5 éves az autó és sérülésmentes. 
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #21821 Dátum: 2014.05.07 szerda, 14:36:10 »

Köszi az infót.  worship

Jövő hét végén talán lesz 3-4 órám a művelet elvégzésére. Abban bízok, hogy még nem gyógyultak be nagyon a csavarok, mivel még csak 2,5 éves az autó és sérülésmentes. 
sajnos az semmit se jelent, ez elég ritka *** konstrukció, lehet már az újakat is tépni kell ha megadja magát...
Naplózva
sziloka
Vendég
« Új hozzászólás #21822 Dátum: 2014.05.07 szerda, 19:38:37 »

Szerviz jelzést csak szervizbe lehet kitűnő vagy van másik megoldás is?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #21823 Dátum: 2014.05.07 szerda, 19:39:15 »

Szerviz jelzést csak szervizbe lehet kitűnő vagy van másik megoldás is?

Olvass vissza, mert van.  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
sziloka
Vendég
« Új hozzászólás #21824 Dátum: 2014.05.07 szerda, 20:44:10 »

Több száz oldalban mire megtalálálom
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #21825 Dátum: 2014.05.07 szerda, 20:44:43 »

Szerviz jelzést csak szervizbe lehet kitűnő vagy van másik megoldás is?
fék és gáz egyszerre nyomod a gyujtás alatt.amíg eltűnik..... Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #21826 Dátum: 2014.05.07 szerda, 20:45:51 »

fék és gáz egyszerre nyomod a gyujtás alatt.amíg eltűnik..... Wink

ajtók csukva, kb 20 mp
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
sziloka
Vendég
« Új hozzászólás #21827 Dátum: 2014.05.07 szerda, 20:58:43 »

ajtók csukva, kb 20 mp
Köszi
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #21828 Dátum: 2014.05.08 csütörtök, 09:29:19 »

keresem a Version infókat a fórumban, de nem találom. Valamikor be lett postolva, hogy melyik versio (pl Series 70) melyik változat. Már 20 perce keresem, de nem találom és a kereső sem adott használható eredményt. Postoljátok be megint, akinek megvan. Lehet, hogy valami hasznos oldalra ki kellene rakni.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #21829 Dátum: 2014.05.08 csütörtök, 09:30:45 »

keresem a Version infókat a fórumban, de nem találom. Valamikor be lett postolva, hogy melyik versio (pl Series 70) melyik változat. Már 20 perce keresem, de nem találom és a kereső sem adott használható eredményt. Postoljátok be megint, akinek megvan. Lehet, hogy valami hasznos oldalra ki kellene rakni.

talán Zoleex írta be nem is olyan régen.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #21830 Dátum: 2014.05.08 csütörtök, 09:32:29 »

talán Zoleex írta be nem is olyan régen.
12 oldalt olvastam vissza és több topic-ot is. Köszi a támpontot, keresem

Így találtam egy ilyet:

Valahogy így van:
20-Ambiente
40-Trend
50-Ghia
56 - Ghia-X
60 - Tit
66 - Tit-X

Ugyan ez vonatkozik a focus-okra is (MK4) ?
ha igen, akkor a Series 70 az micsoda?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #21831 Dátum: 2014.05.08 csütörtök, 09:34:49 »

12 oldalt olvastam vissza és több topic-ot is. Köszi a támpontot, keresem

Így találtam egy ilyet:

Valahogy így van:
20-Ambiente
40-Trend
50-Ghia
56 - Ghia-X
60 - Tit
66 - Tit-X

Ugyan ez vonatkozik a focus-okra is (MK4) ?
ha igen, akkor a Series 70 az micsoda?


Titanium S talán...
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #21832 Dátum: 2014.05.08 csütörtök, 09:35:29 »

Titanium S talán...

tempomat nélkül?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #21833 Dátum: 2014.05.08 csütörtök, 09:38:40 »

tempomat nélkül?

Nem tudom....focus fórumon kérdezz rá.
Az biztos, hogy MK2 focusnál mindegy milyen fullos felszereltség volt, ha a 3 küllős kormányt kérted akkor abba nem lehetett tempomatot rakni. (persze utólag megoldották máshogy)
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #21834 Dátum: 2014.05.08 csütörtök, 09:40:20 »

tempomat nélkül?

Focus esetén ezt találtam:

Series 70 is Zetec in UK, may be called other names in other countries.

In ETIS Series (no.) refers to trim level ie series 70 = Zetec, series 40 = Titanium.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #21835 Dátum: 2014.05.08 csütörtök, 10:03:40 »

Focus esetén ezt találtam:

Series 70 is Zetec in UK, may be called other names in other countries.

In ETIS Series (no.) refers to trim level ie series 70 = Zetec, series 40 = Titanium.


Érdekes, mert ezt írják az autóról:
Make: Ford
Build Date 02.09.2011
Vehicle Line Focus 2011-
Body Style 4 Door Estate
Version Series 70
Engine 1.6L Duratec Ti-VCT (123PS) - Sigma
Transmission 5 Speed Manual Transaxle - B5/IB5
Drive LHD FWD
Axle Ratio 3.82
Emission Stage V Emissions
Air Conditioning Dual Zone Auto Temp Control A/C
Territory (+)"HU"
Paint Panther Black (Metallic)
Interior Fabric Rack/Gecko / Charcoal Black (H-C)
Check digit: B
Model year: 2011
Plant code: Germany
Sequential number: T05305
Naplózva
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #21836 Dátum: 2014.05.08 csütörtök, 11:51:07 »

Sziasztok,


A kilépőfény izzót (tükör) hogy tudom cserélni? Alul pattintós a plexi vagy máshonnan bontódik?
 worship
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #21837 Dátum: 2014.05.08 csütörtök, 11:57:25 »

Sziasztok,


A kilépőfény izzót (tükör) hogy tudom cserélni? Alul pattintós a plexi vagy máshonnan bontódik?
 worship

így: http://www.youtube.com/watch?v=-d7w2rmvzag
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #21838 Dátum: 2014.05.08 csütörtök, 12:30:53 »


köszönöm!
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #21839 Dátum: 2014.05.08 csütörtök, 12:37:01 »

Sziasztok,


A kilépőfény izzót (tükör) hogy tudom cserélni? Alul pattintós a plexi vagy máshonnan bontódik?
 worship

A kilépőfényt akkor kell felkapcsolni, amikor valaki megszünteti a munkaviszonyát a munkahelyén?  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
umfrider
Vendég
« Új hozzászólás #21840 Dátum: 2014.05.08 csütörtök, 13:32:02 »

Valaki tett már be utólagos xenont? Konkrétan arra vagyok kiváncsi, hogy hogyan van megoldva közvetlen az ízzóhoz vezetett kábelelezés. ( ugyanis nem hátköznapi az ízzó beszorítási mód a mondeonál )
Továbbá, a trafó el lett rejtve szintén a testben?
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #21841 Dátum: 2014.05.08 csütörtök, 13:44:23 »

Valaki tett már be utólagos xenont? Konkrétan arra vagyok kiváncsi, hogy hogyan van megoldva közvetlen az ízzóhoz vezetett kábelelezés. ( ugyanis nem hátköznapi az ízzó beszorítási mód a mondeonál )
Továbbá, a trafó el lett rejtve szintén a testben?

Én mkIII-ba raktam be gyárit. De nem éri meg, szívás. Meg kell oldanod a lámpamosást, és nem is az a nagy szívás, hanem az automata magasságállítás. Na azt egyszerűen nem oldod meg.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
umfrider
Vendég
« Új hozzászólás #21842 Dátum: 2014.05.08 csütörtök, 13:56:09 »

Én mkIII-ba raktam be gyárit. De nem éri meg, szívás. Meg kell oldanod a lámpamosást, és nem is az a nagy szívás, hanem az automata magasságállítás. Na azt egyszerűen nem oldod meg.

Persze, ezt tudom. Ezzel nem is foglalkoznék. Ezért vennék mondjuk 4800 K-est, vagy max 6000 K. Volvomba szereltem bele anno, de ott volt mosóm. Magasság állítással nem volt probléma. Ha viszont van mosód, nem szúrja ki a rendőr, hogy utólagos. Max ha megkéri, h kapcsold ki- és be, vagy KPM-re kerül a sor. Egy MKIV-be meg nem túl valószínű, hogy belekötnek, max ha nagyon akarnak.

Azért kérdem kifejezetten, mert nem lenne probléma a beépítéssel, ha hagyományos lenne a lámpa belseje.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #21843 Dátum: 2014.05.08 csütörtök, 14:09:03 »

köszönöm!
Azért csak vigyázz, mert egy rossz oldali kormányos autó a pld. Nekem már sikerült...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #21844 Dátum: 2014.05.08 csütörtök, 14:18:43 »

Persze, ezt tudom. Ezzel nem is foglalkoznék. Ezért vennék mondjuk 4800 K-est, vagy max 6000 K. Volvomba szereltem bele anno, de ott volt mosóm. Magasság állítással nem volt probléma. Ha viszont van mosód, nem szúrja ki a rendőr, hogy utólagos. Max ha megkéri, h kapcsold ki- és be, vagy KPM-re kerül a sor. Egy MKIV-be meg nem túl valószínű, hogy belekötnek, max ha nagyon akarnak.

Azért kérdem kifejezetten, mert nem lenne probléma a beépítéssel, ha hagyományos lenne a lámpa belseje.

Már bocs, de mért is ne szúrná ki? Nincs vetítő lencséd... Teljesen más egy xenon és egy normál halogén lámpa. Ha szembe jön veled a rendőr, már messziről kiszúrja hogy utólagos. A vetített képed a közelében se lesz a normálisnak... Vakít mint a fene, nem fogod tudni normálisan beállítani. Az ilyeneket refivel szoktam büntetni. Aztán jól egymásnak megyünk, mert egyikünk se lát.  smile
Amúgy vizsgán se szeretik...
Ha nagyobb fényerőt szeretnél inkább rakj bele egy normális izzót. Szerintem elég jó fénye van a lámpának.
« Utoljára szerkesztve: 2014.05.08 csütörtök, 15:30:00 írta titta » Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #21845 Dátum: 2014.05.08 csütörtök, 17:01:14 »

Azért csak vigyázz, mert egy rossz oldali kormányos autó a pld. Nekem már sikerült...



? hogy érted? A tükörnél nem csak aszférikus különbség van az angol és az EU között MKIV nél is?
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #21846 Dátum: 2014.05.08 csütörtök, 18:03:40 »


? hogy érted? A tükörnél nem csak aszférikus különbség van az angol és az EU között MKIV nél is?

Húúúú b+, lemaradt a  Cheesy, Te meg félreértetted. Bocsi wave
1. amúgy azért van "normál" autóknál a gázpedál mögött a pollenszűrő, mert egy angol mérnök tervezte oda...
2. de a másik oldal sem jobb, mert ott a biztitábla van...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
MrBrown
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 774



E-mail
« Új hozzászólás #21847 Dátum: 2014.05.08 csütörtök, 21:05:06 »

Ülés billegés végre a mai nappal megoldódott.... A lehető legdrágább verziót választottam, mert már nagyon idegesített. Mindkét sín cserélve lett az ülés alatt (12.000/db) + egy műanyag biszbasz esztergálása még 1.500,-.
Tapasztalat: az ülést a sínekhez rögzítő 4db csavart elegendő nagyobb vállúra cserélni. ( a müanyag ill. Alu perselyeket kikapirgálni a lyukból - amik valójában a problémát okozzák) sajnos az ülés komplett kiszerelése nem megúszható.
Naplózva

2011 Titanium S 2.2 200Le White
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #21848 Dátum: 2014.05.08 csütörtök, 21:09:35 »

Ülés billegés végre a mai nappal megoldódott.... A lehető legdrágább verziót választottam, mert már nagyon idegesített. Mindkét sín cserélve lett az ülés alatt (12.000/db) + egy műanyag biszbasz esztergálása még 1.500,-.
Tapasztalat: az ülést a sínekhez rögzítő 4db csavart elegendő nagyobb vállúra cserélni. ( a müanyag ill. Alu perselyeket kikapirgálni a lyukból - amik valójában a problémát okozzák) sajnos az ülés komplett kiszerelése nem megúszható.
Nem olvastál vissza, 2 db réz alátét beszerelésével orvosolható lett volna a probléma...
Mind1: lényeg, hogy jó!
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #21849 Dátum: 2014.05.08 csütörtök, 21:20:12 »

Húúúú b+, lemaradt a  Cheesy, Te meg félreértetted. Bocsi wave
1. amúgy azért van "normál" autóknál a gázpedál mögött a pollenszűrő, mert egy angol mérnök tervezte oda...
2. de a másik oldal sem jobb, mert ott a biztitábla van...

Az imént cseréltem ki ledre. (mindenhol az autóban)  Szinte teljesen másképp kell mint a videon, de sikerült.

Üdv,
 nyes
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
Oldalak: 1 ... 430 431 432 433 434 435 436 [437] 438 439 440 441 442 443 444 ... 798   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.116 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.