Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.06 szombat, 06:17:55 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 469 470 471 472 473 474 475 [476] 477 478 479 480 481 482 483 ... 798   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11315221 alkalommal)
0 Felhasználó és 58 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #23750 Dátum: 2014.10.01 szerda, 11:20:40 »

Detto !!!
Jövőhéten viszem a szalonba, egy két más javítást is eszközölnek  falbav falbav falbav falbav és azt is megjavíttatom . Majd írok, h mi lehetett az oka.

Nem kell állítgatni, és nem megy tönkre.  nyes Ha összesen kétszer állítottam minden autómon, akkor sokat mondok...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
krisztian
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #23751 Dátum: 2014.10.01 szerda, 11:34:10 »

Nem kell állítgatni, és nem megy tönkre.  nyes Ha összesen kétszer állítottam minden autómon, akkor sokat mondok...

Sajnos csak 1xer próbáltam meg. úgy is maradt... Az előzőn én sem állítgattam csak vagy 2-3x.
Naplózva

MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #23752 Dátum: 2014.10.01 szerda, 12:11:55 »

Nem kell állítgatni, és nem megy tönkre.  nyes Ha összesen kétszer állítottam minden autómon, akkor sokat mondok...
Persze! Ha nem mész az ótoval, nem is regenerál soha!  beka3 (gyk: nem kell piszkálni az egr-t)
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #23753 Dátum: 2014.10.01 szerda, 12:17:56 »

Persze! Ha nem mész az ótoval, nem is regenerál soha!  beka3 (gyk: nem kell piszkálni az egr-t)

Dehogynem! Sőt mér a ráncokat is eltünteti!  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #23754 Dátum: 2014.10.01 szerda, 12:20:23 »

Persze! Ha nem mész az ótoval, nem is regenerál soha!  beka3 (gyk: nem kell piszkálni az egr-t)

Én megyek az autóvaé és mégsem regenerál... hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #23755 Dátum: 2014.10.01 szerda, 12:22:38 »

Én megyek az autóvaé és mégsem regenerál... hehe


Persze, mert veled van a stressz, hogy nehogy beszharjon a turbó....befecskendező, nagynyomású....stb.
Menj el wellnessezni....majd az regenerál!  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #23756 Dátum: 2014.10.01 szerda, 12:25:10 »

Én megyek az autóvaé és mégsem regenerál... hehe

én is megyek vele rendesen és még sem regenerál.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #23757 Dátum: 2014.10.01 szerda, 12:27:02 »


Persze, mert veled van a stressz, hogy nehogy beszharjon a turbó....befecskendező, nagynyomású....stb.
Menj el wellnessezni....majd az regenerál!  hehe

 nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #23758 Dátum: 2014.10.01 szerda, 12:27:41 »

én is megyek vele rendesen és még sem regenerál.

Akkor neked sincs dpfed...  laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #23759 Dátum: 2014.10.01 szerda, 12:45:23 »

Akkor neked sincs dpfed...  laugh

az etis szerint van
Naplózva
Steven
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


E-mail
« Új hozzászólás #23760 Dátum: 2014.10.01 szerda, 16:18:27 »

kábelekkel és kapcsolókkal... vigyor3

Köszönöm szépen a segítségedet nagyon hasznos volt!
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2.0TDCi
Steven
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


E-mail
« Új hozzászólás #23761 Dátum: 2014.10.01 szerda, 16:18:55 »

szakértelemmel, ügyességgel, türelemmel.  eplus2
Köszi Neked is.
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2.0TDCi
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #23762 Dátum: 2014.10.01 szerda, 16:30:24 »

Köszi Neked is.
robbantott ábra kell neked az egész autó elejéről, és onnan tudunk majd segíteni. biztos hogy te akarod megcsinálni otthon?

van egy exfordos szerelőm aki komplette beépíti neked és semmit nem kell macerálnod vele. kicsit lehetnél bőbeszédűbb.  Wink Wink

Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #23763 Dátum: 2014.10.01 szerda, 16:37:33 »

Sziasztok.Azt szeretném kérdezni,hogy utolag lehet e ülésfűtést beépíteni?

na akkor engedd meg, hogy próbáljak válaszolni, mert én megléptem ezt. Az autóban sima ülések voltak, textil kárpittal.
1. vettem hűthető/fűthető (fél)bőr üléseket
2. megvettem a középkonzol kapcsolóját és a pohártartő körüli műanyagot
3. vettem hozzávaló ajtókárpitot és a fekete és az antracit vagy mi a bánat színűből csináltam egy új kárpitot
4. régi ülések ki, új ülések be
5. elmentem Vik mesterhez, aki bekábelezte és felprogramozta.

Aztán folyamatosan örültem Smiley
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #23764 Dátum: 2014.10.01 szerda, 16:55:47 »

na akkor engedd meg, hogy próbáljak válaszolni, mert én megléptem ezt. Az autóban sima ülések voltak, textil kárpittal.
1. vettem hűthető/fűthető (fél)bőr üléseket
2. megvettem a középkonzol kapcsolóját és a pohártartő körüli műanyagot
3. vettem hozzávaló ajtókárpitot és a fekete és az antracit vagy mi a bánat színűből csináltam egy új kárpitot
4. régi ülések ki, új ülések be
5. elmentem Vik mesterhez, aki bekábelezte és felprogramozta.

Aztán folyamatosan örültem Smiley
jó, és írd le hogy mindez mennyibe állt meg.

egy ülés oldalára szerelt kapcsolóval (lsd. Toyota avensis ülésfűtésgomb) kb 50-60e a móka ha nem gyárit akarsz.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #23765 Dátum: 2014.10.01 szerda, 16:59:16 »

jó, és írd le hogy mindez mennyibe állt meg.

egy ülés oldalára szerelt kapcsolóval (lsd. Toyota avensis ülésfűtésgomb) kb 50-60e a móka ha nem gyárit akarsz.

Hát az 50-60e az a móka, akkor inkább ezt választom. Az anyag, két első ülés, a hátsó ülések, az ajtókárpit, a kapcsolók, a konzol műanyag és a kábelköteg megált 120eHuf-bó. Szóval a nem gyári, akármilyen megoldás 50-60-ért, így már soknak tűnik.
Naplózva
Steven
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


E-mail
« Új hozzászólás #23766 Dátum: 2014.10.01 szerda, 19:33:51 »

robbantott ábra kell neked az egész autó elejéről, és onnan tudunk majd segíteni. biztos hogy te akarod megcsinálni otthon?

van egy exfordos szerelőm aki komplette beépíti neked és semmit nem kell macerálnod vele. kicsit lehetnél bőbeszédűbb.  Wink Wink


Gyakorlatilag megvan a ket ulesre a negy carbon paplan kapcsolo a kozep konzolhoz, es a kabelek relevel biztositekkal. A bekotest tapasztalt szerelovel szeretnem vegeztetni.
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2.0TDCi
solyom63
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


E-mail
« Új hozzászólás #23767 Dátum: 2014.10.01 szerda, 19:39:18 »

Sziasztok!

A hűtőventilátor túl gyakran bekapcsol pedig a hűtő hideg, nem kering benne a víz. megnézték és a vezérlőelektronika 91 foknál kapcsolja be, de akkor még nem nyit a termosztát. Ez így nem jó, nem nyit a termosztát? túl alacsony a kapcsolási hőmérséklet?

Hasonló tapasztalat, vagy ötlet.

2.0 tdci automata

előre is köszönöm
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #23768 Dátum: 2014.10.01 szerda, 19:41:25 »

Sziasztok!

A hűtőventilátor túl gyakran bekapcsol pedig a hűtő hideg, nem kering benne a víz. megnézték és a vezérlőelektronika 91 foknál kapcsolja be, de akkor még nem nyit a termosztát. Ez így nem jó, nem nyit a termosztát? túl alacsony a kapcsolási hőmérséklet?

Hasonló tapasztalat, vagy ötlet.

2.0 tdci automata

előre is köszönöm

DPF-es az autód?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
solyom63
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


E-mail
« Új hozzászólás #23769 Dátum: 2014.10.01 szerda, 19:59:28 »

DPF-es az autód?
Bocsi a tudatlanságomért, de az mi?

Az a részecskeszűrő?
Euro 5-ös , gondolom DPF-es
« Utoljára szerkesztve: 2014.10.01 szerda, 20:37:20 írta solyom63 » Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #23770 Dátum: 2014.10.01 szerda, 21:45:58 »

Gyakorlatilag megvan a ket ulesre a negy carbon paplan kapcsolo a kozep konzolhoz, es a kabelek relevel biztositekkal. A bekotest tapasztalt szerelovel szeretnem vegeztetni.

akkor:
Balla László: 06309995584
vik: 203845188

vagy Gsr, de ő már tök homár itt a srácokkal.  eplus2
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #23771 Dátum: 2014.10.01 szerda, 21:50:44 »

Sziasztok,

Az lenne a kérdésem hogy a Aux.heater az mit jelent mit csinál és hogyan?

Köszi a segitségeteket
Kiegeszito futes: gyari olajkalyha legalabbis ami nekem van. Elore programozhato a het minden napjan 2 idopontra. Felfuti az utasteret es a hutovizet.
Vagy menet kozben inditas utan rasegit es gyorsabban bemelegiti az autot. Vagy mindkettot is be tudod allitani egyszerre.

Van teljesen elektromos is azaz nem olajkalyhas. Ez itt a svedeknel nagyon nepszeru.

Es van egy olyan is ami csak a befujt levegot melegiti a hajszarito elven.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #23772 Dátum: 2014.10.01 szerda, 21:57:48 »

...
Van teljesen elektromos is azaz nem olajkalyhas. Ez itt a svedeknel nagyon nepszeru.
...

Ehhez kell valami külső betáplálási pont?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #23773 Dátum: 2014.10.01 szerda, 21:58:39 »

Kiegeszito futes: gyari olajkalyha legalabbis ami nekem van. Elore programozhato a het minden napjan 2 idopontra. Felfuti az utasteret es a hutovizet.
Vagy menet kozben inditas utan rasegit es gyorsabban bemelegiti az autot. Vagy mindkettot is be tudod allitani egyszerre.

Van teljesen elektromos is azaz nem olajkalyhas. Ez itt a svedeknel nagyon nepszeru.

Es van egy olyan is ami csak a befujt levegot melegiti a hajszarito elven.

Az utolsó tudtommal mindegyik dízliben van 2008-tól...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Steven
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


E-mail
« Új hozzászólás #23774 Dátum: 2014.10.02 csütörtök, 05:12:56 »

akkor:
Balla László: 06309995584
vik: 203845188

vagy Gsr, de ő már tök homár itt a srácokkal.  eplus2

Köszi eljen
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2.0TDCi
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #23775 Dátum: 2014.10.02 csütörtök, 10:08:43 »

Az utolsó tudtommal mindegyik dízliben van 2008-tól...

Ő másról beszél. A programozható állófűtésnek van északon elektromos verziója, mert az áram olcsó, az üzemanyag meg megdermedhet. A dízelekben valóban van kieg. fűtés, de az már az MKIII-mamban is van, pedig az 2001-es. Igaz akkor tudtommal nem volt széria tartozék.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #23776 Dátum: 2014.10.02 csütörtök, 10:14:29 »

Az utolsó tudtommal mindegyik dízliben van 2008-tól...

Szerintem nincs, mert nekem nincs olyanom.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #23777 Dátum: 2014.10.02 csütörtök, 10:20:53 »

Szerintem nincs, mert nekem nincs olyanom.

Már azt is eladtad?  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #23778 Dátum: 2014.10.02 csütörtök, 10:21:33 »

Már azt is eladtad?  hehe

 nyes
Naplózva
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #23779 Dátum: 2014.10.02 csütörtök, 10:37:09 »

Bocsi a tudatlanságomért, de az mi?

Az a részecskeszűrő?
Euro 5-ös , gondolom DPF-es
Az.
És neked is szerencséd van, mert a DPF előtti befecskendezős, "olajhígulásmentes" változat Smiley
Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #23780 Dátum: 2014.10.02 csütörtök, 10:59:27 »

Az.
És neked is szerencséd van, mert a DPF előtti befecskendezős, "olajhígulásmentes" változat Smiley

azt honnan lehet megtudni?
Naplózva
solyom63
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


E-mail
« Új hozzászólás #23781 Dátum: 2014.10.02 csütörtök, 11:04:20 »

Az.
És neked is szerencséd van, mert a DPF előtti befecskendezős, "olajhígulásmentes" változat Smiley
Koszi, de ennek mi koze a ventilatorhoz?
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #23782 Dátum: 2014.10.02 csütörtök, 11:09:43 »

Koszi, de ennek mi koze a ventilatorhoz?

Semmi. Kérdeztél valamit, arra válaszolt. És nem olvasott vissza az eredeti problémáddal kapcsolatban. A szürke idézet azért van, hogy lásd mire válaszoltak.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #23783 Dátum: 2014.10.02 csütörtök, 11:15:21 »

Semmi. Kérdeztél valamit, arra válaszolt. És nem olvasott vissza az eredeti problémáddal kapcsolatban. A szürke idézet azért van, hogy lásd mire válaszoltak.


De lehet.....

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #23784 Dátum: 2014.10.02 csütörtök, 11:31:39 »


De lehet.....



Ez majdnem olyan mint a volna... 
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #23785 Dátum: 2014.10.02 csütörtök, 11:33:00 »

Ez majdnem olyan mint a volna... 

De nem az!
Nem feltétlen kell elhinni.......  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #23786 Dátum: 2014.10.02 csütörtök, 16:39:02 »

Ehhez kell valami külső betáplálási pont?
Sztm igen es sok auto elso lokosen van a csatlakozasi pont az elektromos vezetekhez.
Igaz meg MK4en nem lattam csak MK3on.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #23787 Dátum: 2014.10.02 csütörtök, 21:14:31 »

azt honnan lehet megtudni?
Euro 5-ös motortól van. Az enyém is ilyen már
Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #23788 Dátum: 2014.10.02 csütörtök, 21:15:39 »

Koszi, de ennek mi koze a ventilatorhoz?
Semmi. Csak kérdezted, hogy mi a DPF és hogy neked van-e Smiley
Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #23789 Dátum: 2014.10.02 csütörtök, 21:34:45 »

Euro 5-ös motortól van. Az enyém is ilyen már

nekem még euro 4 és DPF
Naplózva
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #23790 Dátum: 2014.10.02 csütörtök, 21:35:39 »

nekem még euro 4 és DPF
Akkor az olajhígulós fajta még.
Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
Plebi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68



E-mail
« Új hozzászólás #23791 Dátum: 2014.10.03 péntek, 13:02:46 »

Sziasztok!

MK IV. 2.0 TDCI 2007 év végi Mondeo vásárlásán gondolkodom.

A cégnél ahol dolgozok, az egyik főnök kocsija. Sok benne a km, de nagyon kedvező az ára.

308e km van benne, rendszeresen szervizelt kocsi. Automata váltós, nagynavis, németből lett 3 évesen véve 100e km-el, azóta került bele ez a mennyiség. 300e-res nagyszerviz elvégezve, 200e nél volt a váltó olaj cserélve. Nem füstöl, szépen vált, jól fogyaszt. Füstölés gondja igaz volt, de kiderült, hogy a turbócső volt elrepedve, de azóta rendben. Téli nyári, gyakorlatilag új gumi, alufelnin.

Ennyi km-es autója van valakinek, van már ennyivel tapasztalatotok?

Az ára amiről még nem esett szó. 1 millió Ft lenne. Ennyiért hibával is megérné, de azért kérdem érdemes-e beleugrani?

A vételár, átírás mellett azért képeztem kb 400e Ft tartalékot, mert kitudja.

Köszönöm!

ETIS adatok:

Előzetes jellemzők
Gyártás dátuma:     24.08.2007
Gépkocsi típus:     Mondeo 2007-
Karosszéria kialakítás:     5 ajtós limuzin
Változat:     60 sorozat
Motor:     Duratorq 2.0L TDCI (130PS)
Váltó:     6-sebességes automata AWF21
Hajtás:     LHD FWD
Emisszió:     IV. fokozat+ DPF kibocsátások
Légkondicionáló:     Kétzónás aut. szab. klímával
Terület:     (+)"D"
Fényezés:     Kristály Ezüst (met)
Belső anyag:     New York / Ebony

Kisebb jellemzők
 Hegymeneti elind. segítség nélkül
 Szabványos csomagtérfedéllel
 (-) Version Packages
 Genkben készült
 Biztonsági Zár Cs. nélkül
 Marketing, 1. szint
 Elect.stab.szabályozással
 Gumiabroncs javitó készlet nélkül
 Teljes-zárással
 Elektronikus hátsó ablakokkal
 Kék színű üvegek - teljes
 Kék színű szélvédő
 fűtött szélvédővel
 Konzolba épített hamutartóval
 Hűtött kesztyűtartóval
 Egyszínű műszerfallal
 Textil lábszonyegek elöl
 Textil lábszonyeg hátul
 Napellenzők nélkül
 Rakodópolc nélkül
 Raktérpadló szőnyeggel
 Less Rear Screen Sun Blinds
 Tetőcsomagtartó nélkül
 elektromos működtet.visszap.tükör
 Dupla El./Fűt./Hajt./lámpás Tükör
 Sízsák nélkül
 Utas kézi deréktámasszal
 Vezető fűtött ülés -Vált.hőm.
 Fűtött utasüléssel -Vált.hőm.
 Hátsó Fűtött Ülés Nélkül
 Integrált gyermekülés nélkül
 Vezetőü. 2 irányú elektr.állĺtóval
 Utasülés 2 irányú kézi állĺtóval
 Színre fújt külső ajtókilincs
 Bor sebességváltó gomb
 Motoros reteszzár Elekt. Kienged-el
 Távirányító egys - 2 behajt kulcs
 Kulcsnélküli zárműköd rendsz nélkül
 Automata szélvédőtörlővel
 Fűtött mosó fúvókával
 Fényszóró mosóval
 napfénytető nélkül
 Air Curtain Restrnt LH
 Jobb old függönylégzsák
 Vezetőoldali térdlégzsák
 Oldallégzsákkal - vezetőoldali
 Oldallégzsákkal - utasoldali
 Utas Légzsák Kiiktató Nélkül
 Pótkerék – 22,5 X 7,5
 Standard hátsó lengéscsillapĺtókkal
 6.5 X 16" könnyűfém f. - D st.
 215/55 R16 93H Tyres
 Korlátozott felhaszn.mini pótkerék
 Nem záródó csap anyák
 IV. fokozat+ DPF kibocsátások
 Standard felfüggesztéssel
 Első rugó terhelésosztály Q
 Hátsó rugó terhelésosztály H
 Fék vészhelyzeti segítséggel
 sport elso ülés
 Hátsó szell.vel/B-oszlop
 Levegőminőség érzékelő nélkül
 70 literes tartállyal
 Borrel bevont kormánykerék
 Fűtött kormánykerék nélkül
 Sebességszabályozás nélkül
 Kiegészĺtő fűtés nélkül
 Hagyományos műszerek - 3.szint
 Lopásgátló riasztó nélkül
 Hátsó parkolási segítséggel
 Első parkolássegéllyel
 Normál teljesítményu akkumulátor
 A/V emelővel
 Csak BT/VC telefon Interfész
 Háromsávos antennával
 ICE-Nav magas CD+AM/FM Rádió
 Ice Feature Pack 8
 Antenna nélkül
 8 felsőosztályú radio hangszóró
 Telefonelőkészítés C - Német
 Hangvezérléses modul - német
 Halogén fényszóróval
 Nappal mükőd. lámpák nélkül
 Első ködlámpákkal
 Lábtérvilágítással
 Belső térképvilágítással
 2. sor olvasolámpával
 Automata fényszóró be/ki-vel
« Utoljára szerkesztve: 2014.10.03 péntek, 13:04:58 írta Plebi » Naplózva

2007 Mondeo MKIV Titanium TDCI 96KW 130LE
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #23792 Dátum: 2014.10.03 péntek, 13:14:31 »

Sziasztok!

MK IV. 2.0 TDCI 2007 év végi Mondeo vásárlásán gondolkodom.

A cégnél ahol dolgozok, az egyik főnök kocsija. Sok benne a km, de nagyon kedvező az ára.

308e km van benne, rendszeresen szervizelt kocsi. Automata váltós, nagynavis, németből lett 3 évesen véve 100e km-el, azóta került bele ez a mennyiség. 300e-res nagyszerviz elvégezve, 200e nél volt a váltó olaj cserélve. Nem füstöl, szépen vált, jól fogyaszt. Füstölés gondja igaz volt, de kiderült, hogy a turbócső volt elrepedve, de azóta rendben. Téli nyári, gyakorlatilag új gumi, alufelnin.

Ennyi km-es autója van valakinek, van már ennyivel tapasztalatotok?

Az ára amiről még nem esett szó. 1 millió Ft lenne. Ennyiért hibával is megérné, de azért kérdem érdemes-e beleugrani?

A vételár, átírás mellett azért képeztem kb 400e Ft tartalékot, mert kitudja.

Köszönöm!

ETIS adatok:

Előzetes jellemzők
Gyártás dátuma:     24.08.2007
Gépkocsi típus:     Mondeo 2007-
Karosszéria kialakítás:     5 ajtós limuzin
Változat:     60 sorozat
Motor:     Duratorq 2.0L TDCI (130PS)
Váltó:     6-sebességes automata AWF21
Hajtás:     LHD FWD
Emisszió:     IV. fokozat+ DPF kibocsátások
Légkondicionáló:     Kétzónás aut. szab. klímával
Terület:     (+)"D"
Fényezés:     Kristály Ezüst (met)


Biztos vagy benne, hogy Németországból vették? Egyébként 3 évesen néemtországból nem kapsz 100e km-el dízel autót...

Ennyit megér, a dpf 200e körül van, az valószínű beadja a kulcsot. A többi szerintem még bírni fogja...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #23793 Dátum: 2014.10.03 péntek, 13:16:58 »

Sziasztok!

MK IV. 2.0 TDCI 2007 év végi Mondeo vásárlásán gondolkodom.

A cégnél ahol dolgozok, az egyik főnök kocsija. Sok benne a km, de nagyon kedvező az ára.

308e km van benne, rendszeresen szervizelt kocsi. Automata váltós, nagynavis, németből lett 3 évesen véve 100e km-el, azóta került bele ez a mennyiség. 300e-res nagyszerviz elvégezve, 200e nél volt a váltó olaj cserélve. Nem füstöl, szépen vált, jól fogyaszt. Füstölés gondja igaz volt, de kiderült, hogy a turbócső volt elrepedve, de azóta rendben. Téli nyári, gyakorlatilag új gumi, alufelnin.

Ennyi km-es autója van valakinek, van már ennyivel tapasztalatotok?

Az ára amiről még nem esett szó. 1 millió Ft lenne. Ennyiért hibával is megérné, de azért kérdem érdemes-e beleugrani?

A vételár, átírás mellett azért képeztem kb 400e Ft tartalékot, mert kitudja.

Köszönöm!


Ez ha jól látom egy Titanium felszereltségű és tovább extrázott autó. Szerintem ennyit bőven megér, a kérdés az az hogy mennyit mész egy évben. Mert a futásteljesítmény miatt szerintem hamarosan várható a nagynyomású rendszer elhasználódása. A másik kérdés, hogy a kettőstömegű volt-e már cserélve. Az is elviheti a tartalékot. De ennyiért inkább idősebb MKIII-ast lehet venni, ki tudja milyen előélettel. Ha bevállalod hogy lehet vele gond, és van is rá időd, pénzed, akkor jó vétel, mivel az élete nagy részét ismered.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #23794 Dátum: 2014.10.03 péntek, 13:18:27 »

A másik kérdés, hogy a kettőstömegű volt-e már cserélve.

autómata váltós... nezze
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Plebi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68



E-mail
« Új hozzászólás #23795 Dátum: 2014.10.03 péntek, 19:19:33 »

Biztos vagy benne, hogy Németországból vették? Egyébként 3 évesen néemtországból nem kapsz 100e km-el dízel autót...

Ennyit megér, a dpf 200e körül van, az valószínű beadja a kulcsot. A többi szerintem még bírni fogja...

Megérdeklődtem főnöktől. 2010 nyarán vette, igaz nem Németben, hanem Szegeden egy kereskedőtől, de végig vezetett német szervizkönyves, leinformált futású, 90e km-el. Szokásos kliséket nem írom, de orvos volt az öreg. Smiley Olcsón jutott hozzá 4,1 millió-ért, de a NAV utána kereste mert a kedves eladó elcsalta az áfát. Nekünk ez nem jelentett semmi plusz költséget. Év végére került bele a plusz 10e km. Azóta nálunk vezetetten került bele az a 208e km. DPF-et eddig egyszer kellett szervizben manuálisan regeneráltatni, aztán a turbócső miatt volt erősebb kormolás, de most minden okés. Szarvassal már találkozott a járgány, de ott is minden cserélve lett, azonnal gyárira, cascoval. Szélvédő egyszer ment ki, most kap megint újat, fűtöttet, mivel a sok apró kavicstól szembe napnál csillogó "szemcsés"

Ha esetleg a kereskedő vissza tekert egy 100-at, és nem 90 ezerrel vették németből, akkor ez egy nagyon jó futáseljesítményű kocsi 400e-el.
« Utoljára szerkesztve: 2014.10.03 péntek, 19:24:35 írta Plebi » Naplózva

2007 Mondeo MKIV Titanium TDCI 96KW 130LE
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #23796 Dátum: 2014.10.03 péntek, 19:52:57 »

Megérdeklődtem főnöktől. 2010 nyarán vette, igaz nem Németben, hanem Szegeden egy kereskedőtől, de végig vezetett német szervizkönyves, leinformált futású, 90e km-el. Szokásos kliséket nem írom, de orvos volt az öreg. Smiley Olcsón jutott hozzá 4,1 millió-ért, de a NAV utána kereste mert a kedves eladó elcsalta az áfát. Nekünk ez nem jelentett semmi plusz költséget. Év végére került bele a plusz 10e km. Azóta nálunk vezetetten került bele az a 208e km. DPF-et eddig egyszer kellett szervizben manuálisan regeneráltatni, aztán a turbócső miatt volt erősebb kormolás, de most minden okés. Szarvassal már találkozott a járgány, de ott is minden cserélve lett, azonnal gyárira, cascoval. Szélvédő egyszer ment ki, most kap megint újat, fűtöttet, mivel a sok apró kavicstól szembe napnál csillogó "szemcsés"

Ha esetleg a kereskedő vissza tekert egy 100-at, és nem 90 ezerrel vették németből, akkor ez egy nagyon jó futáseljesítményű kocsi 400e-el.

1M-ért akkor is megéri, ha bontásra veszed...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Plebi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68



E-mail
« Új hozzászólás #23797 Dátum: 2014.10.03 péntek, 20:04:30 »

1M-ért akkor is megéri, ha bontásra veszed...

Köszönöm mindenkinek!

titta: Annak ellenére, hogy diesel, nem tervezek vele túl sokat menni. Nem nekem kell már az árkülönbséget kigazdálkodni, évente kb 15e-t mennék vele. Eddig már mentem vele kb 3000 km-t kiküldetésre és megszerettem. Egy kicsit már meguntam 12 évnyi lada samarázást, van egy jó lehetőség, ki kellene használni. Tudom más kategória fenntartásban, de valamit valamiért.
Naplózva

2007 Mondeo MKIV Titanium TDCI 96KW 130LE
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #23798 Dátum: 2014.10.03 péntek, 21:00:19 »

Köszönöm mindenkinek!

titta: Annak ellenére, hogy diesel, nem tervezek vele túl sokat menni. Nem nekem kell már az árkülönbséget kigazdálkodni, évente kb 15e-t mennék vele. Eddig már mentem vele kb 3000 km-t kiküldetésre és megszerettem. Egy kicsit már meguntam 12 évnyi lada samarázást, van egy jó lehetőség, ki kellene használni. Tudom más kategória fenntartásban, de valamit valamiért.
Ha megszereted vágjál bele (neked se legyen jobb/rosszabb, mint nekünk...) Ezt most kivételesen az autóra értettem, ha értetted  hehe Cheesy Grin nyes Wink laugh
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #23799 Dátum: 2014.10.03 péntek, 21:08:14 »

Megérdeklődtem főnöktől. 2010 nyarán vette, igaz nem Németben, hanem Szegeden egy kereskedőtől, de végig vezetett német szervizkönyves, leinformált futású, 90e km-el. Szokásos kliséket nem írom, de orvos volt az öreg. Smiley Olcsón jutott hozzá 4,1 millió-ért, de a NAV utána kereste mert a kedves eladó elcsalta az áfát. Nekünk ez nem jelentett semmi plusz költséget. Év végére került bele a plusz 10e km. Azóta nálunk vezetetten került bele az a 208e km. DPF-et eddig egyszer kellett szervizben manuálisan regeneráltatni, aztán a turbócső miatt volt erősebb kormolás, de most minden okés. Szarvassal már találkozott a járgány, de ott is minden cserélve lett, azonnal gyárira, cascoval. Szélvédő egyszer ment ki, most kap megint újat, fűtöttet, mivel a sok apró kavicstól szembe napnál csillogó "szemcsés"

Ha esetleg a kereskedő vissza tekert egy 100-at, és nem 90 ezerrel vették németből, akkor ez egy nagyon jó futáseljesítményű kocsi 400e-el.


Egy ekkora futásteljesítményű autónál szerintem már inkább állapotot veszel és nem km-t. Szerintem vidd el egy független átvizsgálásra és ott kiderül sok minden. Kérdés persze, hogy mennyire volt leinformálva a vas, ebben látok némi kérdőjelet. De ha azóta futott 200-at nálatok, akkor már szerintem teljesen 8. Tudhatod mit veszel, bár az is igaz, hogy ennyi km-nél már túl van élete delén a paripa.

Szerintem egy 3 éves autó esetében inkább a 150-190ekm a reális a németeknél.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 469 470 471 472 473 474 475 [476] 477 478 479 480 481 482 483 ... 798   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.111 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.