Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.03 szerda, 19:13:03 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 476 477 478 479 480 481 482 [483] 484 485 486 487 488 489 490 ... 798   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11298226 alkalommal)
0 Felhasználó és 49 vendég van a témában
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #24100 Dátum: 2014.10.23 csütörtök, 23:59:17 »

Nem torx az, hanem sima hatlapfejű. Talán 8-as. És emlékeim szerint 3db csavar, nem 4.
Vigyázz a szilikon alátétek el ne guruljanak. Jegyezd meg, hogy kb. mennyire vannak meghúzva és visszarakásnál egyenletesen húzd meg őket, különben össze-vissza irányba fog világítani.

Akkor az fl utániakban már más a belső felépítés, ott már torxot használtak. Nem is barna a terelőlemez háza, hanem krómozott az egész! Majd írok, ha kész a tisztítás.
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Sakos
Megszállott
****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #24101 Dátum: 2014.10.24 péntek, 09:57:16 »

Szia!

Készletem nekem is akad, csak min. 100-as szárral kell... más nem fér be...

Semmi komoly, csak a lencse előtt kitakaritom a búrát belülről, ha lesz időm és kedvem.  

Magát a lencsét kell letakarítani, az az igazán piszkos.
Nézd meg ezt a képet. A bal oldalon a tiszta lencse jobb felül egy oldala piszkos, jobb alul mindkét oldala koszos.
https://www.dropbox.com/sc/qpzpfdyo558jwil/AABk_0whfQpwSamIo0arkDnya
« Utoljára szerkesztve: 2014.10.24 péntek, 10:00:59 írta Sakos » Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #24102 Dátum: 2014.10.24 péntek, 11:20:27 »

Magát a lencsét kell letakarítani, az az igazán piszkos.
Nézd meg ezt a képet. A bal oldalon a tiszta lencse jobb felül egy oldala piszkos, jobb alul mindkét oldala koszos.
https://www.dropbox.com/sc/qpzpfdyo558jwil/AABk_0whfQpwSamIo0arkDnya

A lencséim patyolat tiszták, itt a burán vannak belül dzsuvafoltok, azt kell likvidálni. Próbáltam szétmelegíteni, de ocsmányul lehet csak szétszedni, mert olvad a ház is, hamarabb, mint a ragasztó...  gun

...bezzeg a III-as lámpáit de szépen ki lehetett tisztítani, az csak "orbittal" volt ragasztva. 

Nagyon sok 4-es mondim látom, hogy tiszta kula a búra belül, egy gyenge konstrukció nagyon...    szomoru1

Mindenesetre leszigeteltem a házat precízen, ledugóztam a szellőzőket, egyelőre nem párásodik, de nagy hidegben még nem vizsgázott...
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #24103 Dátum: 2014.10.24 péntek, 13:21:25 »

A lencséim patyolat tiszták, itt a burán vannak belül dzsuvafoltok, azt kell likvidálni. Próbáltam szétmelegíteni, de ocsmányul lehet csak szétszedni, mert olvad a ház is, hamarabb, mint a ragasztó...  gun

...bezzeg a III-as lámpáit de szépen ki lehetett tisztítani, az csak "orbittal" volt ragasztva. 

Nagyon sok 4-es mondim látom, hogy tiszta kula a búra belül, egy gyenge konstrukció nagyon...    szomoru1

Mindenesetre leszigeteltem a házat precízen, ledugóztam a szellőzőket, egyelőre nem párásodik, de nagy hidegben még nem vizsgázott...
vízköves az...  vigyor3
Naplózva
Riico
Vendég
« Új hozzászólás #24104 Dátum: 2014.10.24 péntek, 16:56:29 »

Sziasztok. Ma elmentem megnézni az emlitett Galaxy és az autó nagyon szép,és jo állapotu. Igaz egy valami nem tetszett,hogy hidegen ha gázra lépek betorpan,kicsit mintha hörögne,állitólag néha nem megy hidegen egy henger! vagy kihagy! az mitől lehet? az autó 2002 es,autómata 2300ccm benzines. létezik az hogy gyertya,vagy kábel? meg lehet uszni ennyiből,vagy lehet komolyabb gond is? Igazából az volt gyanus,hogy mire odaértem a kocsit beinditották,járatták a motort,és mint gyakorlott ember röktön arra gyanakodtam hogy itt valami nem kóser,.,..ugy is volt, ha bemelegedett szépen vette a fordulatot.

szerintetek? ??!!
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #24105 Dátum: 2014.10.24 péntek, 18:19:17 »

Sziasztok. Ma elmentem megnézni az emlitett Galaxy és az autó nagyon szép,és jo állapotu. Igaz egy valami nem tetszett,hogy hidegen ha gázra lépek betorpan,kicsit mintha hörögne,állitólag néha nem megy hidegen egy henger! vagy kihagy! az mitől lehet? az autó 2002 es,autómata 2300ccm benzines. létezik az hogy gyertya,vagy kábel? meg lehet uszni ennyiből,vagy lehet komolyabb gond is? Igazából az volt gyanus,hogy mire odaértem a kocsit beinditották,járatták a motort,és mint gyakorlott ember röktön arra gyanakodtam hogy itt valami nem kóser,.,..ugy is volt, ha bemelegedett szépen vette a fordulatot.

szerintetek? ??!!
Ha már kétely merült fel benned, nézzél másikat! Minek járatták előre? Nekem is gyanús.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Riico
Vendég
« Új hozzászólás #24106 Dátum: 2014.10.24 péntek, 20:05:23 »

Ha már kétely merült fel benned, nézzél másikat! Minek járatták előre? Nekem is gyanús.
A magyarázat az volt hogy rég nem használták!  De attol eltekintve nagyon jó. ,ég nem tudom mi legyen,igazából tetszik.
Naplózva
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #24107 Dátum: 2014.10.24 péntek, 20:08:25 »

Ha már kétely merült fel benned, nézzél másikat! Minek járatták előre? Nekem is gyanús.
Nekem is gyanús lenne...
Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #24108 Dátum: 2014.10.24 péntek, 20:09:32 »

A magyarázat az volt hogy rég nem használták!  De attol eltekintve nagyon jó. ,ég nem tudom mi legyen,igazából tetszik.
Az oké, de akkor régen nem is nézte meg senki. Magyarul mindenki sz..ik rá, ergó lehet hogy mégsem olyan jó Wink
Szerelővel megnézetném.
Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
Riico
Vendég
« Új hozzászólás #24109 Dátum: 2014.10.24 péntek, 20:25:31 »

Az oké, de akkor régen nem is nézte meg senki. Magyarul mindenki sz..ik rá, ergó lehet hogy mégsem olyan jó Wink
Szerelővel megnézetném.
Sajnos ez kb a 20, autó amit megnéztem,és mindegyik gáz volt. a használt autó vásárlás nagyon gáz!
Naplózva
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #24110 Dátum: 2014.10.24 péntek, 20:31:26 »

Sajnos ez kb a 20, autó amit megnéztem,és mindegyik gáz volt. a használt autó vásárlás nagyon gáz!

Igen az...
Jó szem, szerencse, kitartás, és megfelelően árhoz belőtt igények kellenek.
Ne add fel!
Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #24111 Dátum: 2014.10.24 péntek, 20:39:03 »

Igen az...
Jó szem, szerencse, kitartás, és megfelelően árhoz belőtt igények kellenek.
Ne add fel!
Vagy az igényekhez megfelelő árak elfogadása.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Riico
Vendég
« Új hozzászólás #24112 Dátum: 2014.10.24 péntek, 20:47:46 »

Vagy az igényekhez megfelelő árak elfogadása.
nincsenek nagy igényeim. annyi hogy a lehető leg kevesebb hibát szeretnék hazahozni,abból volt már elég! azt szeretném hogy müködjön minden ami csak van! ne legyen elrohadva,és jó legyen a motor.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #24113 Dátum: 2014.10.24 péntek, 21:40:43 »

Sziasztok. Ma elmentem megnézni az emlitett Galaxy és az autó nagyon szép,és jo állapotu. Igaz egy valami nem tetszett,hogy hidegen ha gázra lépek betorpan,kicsit mintha hörögne,állitólag néha nem megy hidegen egy henger! vagy kihagy! az mitől lehet? az autó 2002 es,autómata 2300ccm benzines. létezik az hogy gyertya,vagy kábel? meg lehet uszni ennyiből,vagy lehet komolyabb gond is? Igazából az volt gyanus,hogy mire odaértem a kocsit beinditották,járatták a motort,és mint gyakorlott ember röktön arra gyanakodtam hogy itt valami nem kóser,.,..ugy is volt, ha bemelegedett szépen vette a fordulatot.

szerintetek? ??!!

Gyertya.
Gyújtókábelek.
"Trafó". (ignition coil pack: icp)

Olvassatok egy hibakódot. Ha vannak benne 301-304-ig, akkor az inkább gyertya, de lehet kábel, esetleg icp is. Ha 300as (generális gyújtáshiba), akkor esélyes a icp is.
100 fontért látok hozzá icp-t  + gyertyál + kábel -> egy százast alkudj le csak a gyújtás rendbetételére.

https://www.google.hu/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=ford%20galaxy%202.3%20coil%20pack

Az automata jó, ha jó. Ha szhar, akkor kb 300E felújítani, de utána örök élet.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Riico
Vendég
« Új hozzászólás #24114 Dátum: 2014.10.25 szombat, 07:19:20 »

Gyertya.
Gyújtókábelek.
"Trafó". (ignition coil pack: icp)

Olvassatok egy hibakódot. Ha vannak benne 301-304-ig, akkor az inkább gyertya, de lehet kábel, esetleg icp is. Ha 300as (generális gyújtáshiba), akkor esélyes a icp is.
100 fontért látok hozzá icp-t  + gyertyál + kábel -> egy százast alkudj le csak a gyújtás rendbetételére.

https://www.google.hu/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=ford%20galaxy%202.3%20coil%20pack

Az automata jó, ha jó. Ha szhar, akkor kb 300E felújítani, de utána örök élet.

Hello. az ICP mit takar? gondolom komplett gyujtás rendszer,de mi van benne a gyertyán,a kábelen,és a trafón kivül? nem igazán értek hozzá.,
Naplózva
Riico
Vendég
« Új hozzászólás #24115 Dátum: 2014.10.25 szombat, 08:03:26 »

Valaki esetleg tudja hol találok gyári adatokat az autórol? pl milyen olaj kell bele,milyen gyertya,stb.köszönöm.
Naplózva
Riico
Vendég
« Új hozzászólás #24116 Dátum: 2014.10.25 szombat, 08:05:47 »

Valaki esetleg tudja hol találok gyári adatokat az autórol? pl milyen olaj kell bele,milyen gyertya,stb.köszönöm.
illetve milyen motor van benne,mert nem ugy nézett ki mint egy ford motor. és létezik hogy Euro 4 es?
Naplózva
solyom63
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


E-mail
« Új hozzászólás #24117 Dátum: 2014.10.25 szombat, 09:36:42 »

Sziasztok
Ki lehet kapcsolni az automata ablaktorlot valahogy? Sima szakaszos jobb lenne.
Elegge idegesito, hogy ossze vissza kalimpal.

Udv!
Naplózva
Ohyeah
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #24118 Dátum: 2014.10.25 szombat, 10:51:14 »

Sziasztok
Ki lehet kapcsolni az automata ablaktorlot valahogy? Sima szakaszos jobb lenne.
Elegge idegesito, hogy ossze vissza kalimpal.

Udv!

Szia!

Itt megtalalsz egy ket fontos infot: https://www.etis.ford.com/ 
Naplózva

2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE

Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #24119 Dátum: 2014.10.25 szombat, 11:00:55 »

Valaki esetleg tudja hol találok gyári adatokat az autórol? pl milyen olaj kell bele,milyen gyertya,stb.köszönöm.
A forgalmiban benne van, hogy milyen a motorod, de
alvázszám alapján itt is kiderül, mi van/volt benne gyárilag:
http://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do;jsessionid=F6F18118912326528D23109A2CE4C6FF.fcvas506
Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
Riico
Vendég
« Új hozzászólás #24120 Dátum: 2014.10.25 szombat, 11:43:12 »

A forgalmiban benne van, hogy milyen a motorod, de
alvázszám alapján itt is kiderül, mi van/volt benne gyárilag:
http://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do;jsessionid=F6F18118912326528D23109A2CE4C6FF.fcvas506

Köszönöm.
Naplózva
solyom63
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


E-mail
« Új hozzászólás #24121 Dátum: 2014.10.25 szombat, 17:56:48 »

Szia!

Itt megtalalsz egy ket fontos infot: https://www.etis.ford.com/ 
Koszi
Naplózva
Riico
Vendég
« Új hozzászólás #24122 Dátum: 2014.10.25 szombat, 18:08:29 »

Koszi
Az autó még nem az enyém,de rajta vagyok. elvileg még pár nap,és hozom haza! Igazából tapogatóznék,hogy ne érjen meglepetés. szeretnék minél több infót gyüjteni erről a tipusrol,. az elött Mondeós voltam. Ezt a tipust nem ismerem.
Naplózva
sorrento
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #24123 Dátum: 2014.10.25 szombat, 19:35:56 »

Üdv!

Talán kijelenthetem, hogy megtaláltam az okát a sűrű regenerálásnak!
Adott volt ugye, hogy kb 150km megtétele után regenerált a drága.
3000km környékén dobta az olajcserét.

11000km megtétele és pár sikertelen szervíz látogatás után, nemes egyszerűséggel átmenetileg lehúztam az EGR csatiját.
Láss csodát, eddig úgy néz ki, ez lesz a megoldás.

Valami árulás van az EGR-nél, ugyanis gép szerint minden hibátlanul működik, de a valóságban az EGR minden fordulatszámon és körülmény között tolja vissza a kipufogógázt.
Ez okozza a túlzott koromtermelést, ez pedig a sűrű regenerációt.

Lehúzott csatival a visszavezető cső mindvégig hideg marad, ami azt jelenti, hogy teljesen zárt állapotban van.
Most megyek vele így pár hétig és figyelem, hogy mi történik.
a kiiktatás után 600km-t mentem vele városban mire regenerálásba kezdett! taps

Ezzel kapcsolatban van valakinek tapasztalata?
Produkált már ilyet valakinek az EGR?

Naplózva
Laci99
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48


« Új hozzászólás #24124 Dátum: 2014.10.25 szombat, 20:01:21 »

Üdv!

Talán kijelenthetem, hogy megtaláltam az okát a sűrű regenerálásnak!
Adott volt ugye, hogy kb 150km megtétele után regenerált a drága.
3000km környékén dobta az olajcserét.

11000km megtétele és pár sikertelen szervíz látogatás után, nemes egyszerűséggel átmenetileg lehúztam az EGR csatiját.
Láss csodát, eddig úgy néz ki, ez lesz a megoldás.

Valami árulás van az EGR-nél, ugyanis gép szerint minden hibátlanul működik, de a valóságban az EGR minden fordulatszámon és körülmény között tolja vissza a kipufogógázt.
Ez okozza a túlzott koromtermelést, ez pedig a sűrű regenerációt.

Lehúzott csatival a visszavezető cső mindvégig hideg marad, ami azt jelenti, hogy teljesen zárt állapotban van.
Most megyek vele így pár hétig és figyelem, hogy mi történik.
a kiiktatás után 600km-t mentem vele városban mire regenerálásba kezdett! taps

Ezzel kapcsolatban van valakinek tapasztalata?
Produkált már ilyet valakinek az EGR?


nekem ugyanezt csinálta amíg le nem dugóztam,de füstölt is.
Naplózva

2016 MK5 Vignale Kombi Tdci 180Le
sorrento
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #24125 Dátum: 2014.10.25 szombat, 20:15:36 »

Nekem is füstölgött!
A ledugózás után viszont nem dobja a check engin-t?
Naplózva
krisztian
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #24126 Dátum: 2014.10.25 szombat, 20:42:15 »

Nekem is füstölgött!
A ledugózás után viszont nem dobja a check engin-t?

Nekem is füstölt de mint a baromállat...!!!  Jobb minőségű üzemanyag megoldotta. Azóta okés. Egr-hez nem nyúltam.
Naplózva

MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
Laci99
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48


« Új hozzászólás #24127 Dátum: 2014.10.25 szombat, 21:58:51 »

Nekem is füstölgött!
A ledugózás után viszont nem dobja a check engin-t?
nem.
Naplózva

2016 MK5 Vignale Kombi Tdci 180Le
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #24128 Dátum: 2014.10.26 vasárnap, 00:05:30 »

Hello. az ICP mit takar? gondolom komplett gyujtás rendszer,de mi van benne a gyertyán,a kábelen,és a trafón kivül? nem igazán értek hozzá.,

Igen, ez a komplett gyújtásrendszer (szíve). Vedd úgy, hogy ez a trafó egybeépítve a gyújtáselosztóval. Wink
https://www.google.hu/search?q=Y5A%2FY5B&oq=Y5A%2FY5B&aqs=chrome..69i57j69i58&sourceid=chrome&es_sm=93&ie=UTF-8#q=ford+Y5A+Y5B
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Riico
Vendég
« Új hozzászólás #24129 Dátum: 2014.10.26 vasárnap, 08:19:01 »

Igen, ez a komplett gyújtásrendszer (szíve). Vedd úgy, hogy ez a trafó egybeépítve a gyújtáselosztóval. Wink
https://www.google.hu/search?q=Y5A%2FY5B&oq=Y5A%2FY5B&aqs=chrome..69i57j69i58&sourceid=chrome&es_sm=93&ie=UTF-8#q=ford+Y5A+Y5B

ez az auto 2002 es evjarat,es pl.a Kovacs Auto honlapjan csak trafot lattam,kabelt,gyertyat..semmi mast! A gyujtaseloszto benne van egy hagyomanyos trafoban is? Mert a 2000 koruli evjaratoknal a trafo aljabol kilog valami hosszukas henger..de ami a 2002 es hez adnak az mezei kocka szerű trafo..7000-25000 ft ig. Amit az autoban lattam az egy kis fél öklömnyi trafo volt.4 hengres..
Naplózva
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #24130 Dátum: 2014.10.26 vasárnap, 10:58:10 »

nos. tavasszal tervezek venni mondeot ha összejön.de elég sokat gondolkodtam. akkor ezek szerint ebben a 2.0 és a 2.2 es moci is DPF es.
mit kell úgy összességében ezekről tudni? láncos mocik,vagy gatyagumisak? milyen szervíz igényük van?

nagyon meg kell gondolnom. félek a dízeltől,és ez lenne az első.

de szerintem maradnék a 2.0 tdci nél,2007-2008 évjáratnál,és 5ajtós karosszériánál. vagy valami normális benzinest,de kezdem sokallni a fogyasztását a benzinesnek.
valakivel lehet erről érdemben tárgyalni akár PÜ ben ? tényleg érdekelne,milyen apróbb idegesítő dolgok jöhetnek elő, mert a mostani kocsim sajna elég sok aprósággal küzdött,és ketdődik előről.

felszereltségekkel sem vagyok tisztában. lehet valahol listát találni 2007-2008 körüliben?
"Gatyagumisak". Legalábbis a 2.0-s biztosan. 200-nál kell cserélni vezérlést, de én a következő olajcserénél ezt is megejtem biztos, ami biztos alapon
Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
Riico
Vendég
« Új hozzászólás #24131 Dátum: 2014.10.26 vasárnap, 15:18:22 »

Ma ujra megnéztem a Galaxyt,és ugye ez egy 2002 évj,2300 ccm benzines. az inditás  a mai hideg reggelen kissé nehezen indult,és mikor beröffent valami állatian nyikorgott. ez kb 3 percig tartott. szoktam ilyesmit hallani utcán is,de nem tudom ez valami csapágy,vagy lapos szij hangja. kis idő mulva elhallgatott...
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #24132 Dátum: 2014.10.26 vasárnap, 16:09:37 »

Ma ujra megnéztem a Galaxyt,és ugye ez egy 2002 évj,2300 ccm benzines. az inditás  a mai hideg reggelen kissé nehezen indult,és mikor beröffent valami állatian nyikorgott. ez kb 3 percig tartott. szoktam ilyesmit hallani utcán is,de nem tudom ez valami csapágy,vagy lapos szij hangja. kis idő mulva elhallgatott...
Gyanítom az ékszíjon kéne feszíteni... Bár benzineseknél nem tudom hogy van... Na, majd Tipcsi ír neked...
PS: amúgy van galaxis topik is...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Riico
Vendég
« Új hozzászólás #24133 Dátum: 2014.10.26 vasárnap, 18:26:24 »

Gyanítom az ékszíjon kéne feszíteni... Bár benzineseknél nem tudom hogy van... Na, majd Tipcsi ír neked...
PS: amúgy van galaxis topik is...
Valaki esetleg nem tudja honnan lehetne letölteni egy kézikönyvet a (( FORD GALAXY 2.3 16V Trend Select-Shift A  )) autóhoz? A kormány tele van gombokkal,és a magnón kivülieket nem vágom! köszi
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #24134 Dátum: 2014.10.26 vasárnap, 18:51:08 »

Valaki esetleg nem tudja honnan lehetne letölteni egy kézikönyvet a (( FORD GALAXY 2.3 16V Trend Select-Shift A  )) autóhoz? A kormány tele van gombokkal,és a magnón kivülieket nem vágom! köszi


A kormányon a tempomat gombjai lesznek.....
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Riico
Vendég
« Új hozzászólás #24135 Dátum: 2014.10.26 vasárnap, 18:57:44 »



A kormányon a tempomat gombjai lesznek.....
igen,én is arra tippeltem,de sem a gyári,sem a hirdetés nem emliti azt hogy volna tempomat benne. és sehol nem találok egy normális használati utasitást,vagy kézikönyvet
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #24136 Dátum: 2014.10.26 vasárnap, 19:01:53 »

igen,én is arra tippeltem,de sem a gyári,sem a hirdetés nem emliti azt hogy volna tempomat benne. és sehol nem találok egy normális használati utasitást,vagy kézikönyvet



Pedig csak az lesz.  vigyor3  Egyszerű...próbáld ki. 

Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Riico
Vendég
« Új hozzászólás #24137 Dátum: 2014.10.26 vasárnap, 19:06:09 »



Pedig csak az lesz.  vigyor3  Egyszerű...próbáld ki. 


a magnót viszi,,de odáig még nem jutottam el. de az lesz
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #24138 Dátum: 2014.10.26 vasárnap, 19:26:55 »

Gyanítom az ékszíjon kéne feszíteni... Bár benzineseknél nem tudom hogy van... Na, majd Tipcsi ír neked...
PS: amúgy van galaxis topik is...

Automata feszítésű az ékszíj.
Bár lehet rossz a feszítő vagy kopott, kemény a szíj.
Cserélni kell és közben ellenőrizni a feszítőt és a vezető görgőt és mindent érdemes, amit a szíj hajt.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Riico
Vendég
« Új hozzászólás #24139 Dátum: 2014.10.26 vasárnap, 19:31:32 »

Automata feszítésű az ékszíj.
Bár lehet rossz a feszítő vagy kopott, kemény a szíj.
Cserélni kell és közben ellenőrizni a feszítőt és a vezető görgőt és mindent érdemes, amit a szíj hajt.
én a generátor csapágyra tippeltem,de a tulaj aki mellesleg autószerelő vállalkozó a szijat mondta. az a jobb,de én ugy sem tudom kicserélni! és ami a szijat illeti,láttam már olyan laposszijat,ami teljesen elvolt öregedve,és repedezve. igy persze lehet az hogy öreg a szij és kemény,,
Naplózva
szuszu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141


E-mail
« Új hozzászólás #24140 Dátum: 2014.10.26 vasárnap, 21:11:04 »

Sziasztok,

ismeri valaki a veszprémi illetőségű Select-Car használt autó kereskedést, volt már ott bárkinek tapasztalata? Elég sok Fordot árulnak, köztük Mondikat is, hátha valaki találkozott már velük. Nos?
Naplózva

MK4 2.0 TDCi FL Tit-X
MK5 Hibrid Vignale
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #24141 Dátum: 2014.10.26 vasárnap, 22:11:32 »

ez az auto 2002 es evjarat,es pl.a Kovacs Auto honlapjan csak trafot lattam,kabelt,gyertyat..semmi mast! A gyujtaseloszto benne van egy hagyomanyos trafoban is? Mert a 2000 koruli evjaratoknal a trafo aljabol kilog valami hosszukas henger..de ami a 2002 es hez adnak az mezei kocka szerű trafo..7000-25000 ft ig. Amit az autoban lattam az egy kis fél öklömnyi trafo volt.4 hengres..

Hosszbordásszíjas sztori lesz ez.
Figyelj:
amit én mindenképpen cserélnék egy ilyen vétel (10-15éves benzines) után:
- gyertyák,
- kábelek a gyertyákhoz,
- ignition coil pack,
- hosszbordásszíj,
- feszítőgörgő,
- vezetőgörgő,
- (generátorfelújítás: ~20-30E),
- szervoolaj ellenőrzés,

A vezérműláncot és a kapcsolódó dolgokat (patronok, stb) opciósan km és indításihangfüggően cserélnék.
Kérdezz vmi Galaxy topikban Wink
Ja,
és telepítsd fel egy fordetist, abból fogsz tudni mindent. Wink

(trafó: 2000ben volt váltás teljesen elektronikus gyújtáselosztásra, ami elvileg jobb, mert nincs mechanikus alkatrész)

Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #24142 Dátum: 2014.10.26 vasárnap, 22:14:50 »

nos. tavasszal tervezek venni mondeot ha összejön.de elég sokat gondolkodtam. akkor ezek szerint ebben a 2.0 és a 2.2 es moci is DPF es.
mit kell úgy összességében ezekről tudni? láncos mocik,vagy gatyagumisak? milyen szervíz igényük van?

nagyon meg kell gondolnom. félek a dízeltől,és ez lenne az első.

de szerintem maradnék a 2.0 tdci nél,2007-2008 évjáratnál,és 5ajtós karosszériánál. vagy valami normális benzinest,de kezdem sokallni a fogyasztását a benzinesnek.
valakivel lehet erről érdemben tárgyalni akár PÜ ben ? tényleg érdekelne,milyen apróbb idegesítő dolgok jöhetnek elő, mert a mostani kocsim sajna elég sok aprósággal küzdött,és ketdődik előről.

felszereltségekkel sem vagyok tisztában. lehet valahol listát találni 2007-2008 körüliben?

vegyes: szíjas is és láncos is.
főtengely-kipuffveztengely: szíj,
kipuffveztengely-szivóveztengely: lánc,
szervizigény?: összefoglalva: 20E-ként kötelező, 60E: goszűrő, 160-200E: vezérlés,
Sztem megbízható dízelek.
küldj egy mailcímet nekem, s átdobok mindent 2007-2008ról. Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #24143 Dátum: 2014.10.26 vasárnap, 22:24:39 »

Valaki esetleg nem tudja honnan lehetne letölteni egy kézikönyvet a (( FORD GALAXY 2.3 16V Trend Select-Shift A  )) autóhoz? A kormány tele van gombokkal,és a magnón kivülieket nem vágom! köszi

Alhambra: http://www.vrstamps.com/stuff/Galaxy/Seat%20Alhambra%20Users%20Manual.pdf
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Titanium-X Zoltan
Vendég
« Új hozzászólás #24144 Dátum: 2014.10.27 hétfő, 16:12:33 »

Holnap esek neki a tükör (kilépőfény) és a rendszámtábla világításának cseréjére.
http://www.aliexpress.com/item/4pcs-T10-5W-High-bright-COB-led-Canbus-Error-Free-Car-clearance-Lights-W5W-194-parking/2003068532.html
Ő lett az új izzó.
A tükörnek a burkolatát kell levenni és úgy cserélni az izzót?
A rendszámtábla világítást, ha jól látom valami vékony csavarhúzóval kell kipattintani a helyéről.
Milyen szerszámokkal essek neki ezeknek a műveleteknek?
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #24145 Dátum: 2014.10.27 hétfő, 16:18:03 »

Holnap esek neki a tükör (kilépőfény) és a rendszámtábla világításának cseréjére.
http://www.aliexpress.com/item/4pcs-T10-5W-High-bright-COB-led-Canbus-Error-Free-Car-clearance-Lights-W5W-194-parking/2003068532.html
Ő lett az új izzó.
A tükörnek a burkolatát kell levenni és úgy cserélni az izzót?
A rendszámtábla világítást, ha jól látom valami vékony csavarhúzóval kell kipattintani a helyéről.
Milyen szerszámokkal essek neki ezeknek a műveleteknek?
Kilépő fény - lámpa csere is lett linkelve már..
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Rtk
Vendég
« Új hozzászólás #24146 Dátum: 2014.10.27 hétfő, 16:20:05 »

Sziasztok!
Ha szeretnék egy mondeot megnézetni márkaszervízben, annak milyen költségei vannak? Kell előre időpontot kérni?
Ez lenne a kiszemelt:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_titanium-x_alcantara_belso.uj_kuplung-8373024

SzJani: Nagyon megköszönném, ha nekem is elküldenéd ezeket e-mailben. (az adataimnál van mail cím)
Naplózva
Titanium-X Zoltan
Vendég
« Új hozzászólás #24147 Dátum: 2014.10.27 hétfő, 16:22:46 »

Sziasztok!
Ha szeretnék egy mondeot megnézetni márkaszervízben, annak milyen költségei vannak? Kell előre időpontot kérni?
Ez lenne a kiszemelt:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_titanium-x_alcantara_belso.uj_kuplung-8373024

SzJani: Nagyon megköszönném, ha nekem is elküldenéd ezeket e-mailben. (az adataimnál van mail cím)

Felhívod a szervizt és kérsz időpontot. 10 ezer az ára. Full állapotfelmérés kapsz érte.
Naplózva
szuszu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141


E-mail
« Új hozzászólás #24148 Dátum: 2014.10.27 hétfő, 18:12:50 »

Sziasztok!
Ha szeretnék egy mondeot megnézetni márkaszervízben, annak milyen költségei vannak? Kell előre időpontot kérni?
Ez lenne a kiszemelt:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_titanium-x_alcantara_belso.uj_kuplung-8373024

SzJani: Nagyon megköszönném, ha nekem is elküldenéd ezeket e-mailben. (az adataimnál van mail cím)

Nem erre a járgányra (pontosabban az eladóra) írták korábban itt a hozzászólók, hogy nem korrekt?
Naplózva

MK4 2.0 TDCi FL Tit-X
MK5 Hibrid Vignale
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #24149 Dátum: 2014.10.27 hétfő, 18:45:28 »

Írtam az eddigi 215E km alatt elhasznált gumijaimról a vonatkozó topikban.

http://mondeo.hu/index.php?topic=15298.msg945308#msg945308
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Oldalak: 1 ... 476 477 478 479 480 481 482 [483] 484 485 486 487 488 489 490 ... 798   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.148 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.