Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 17:10:54 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 496 497 498 499 500 501 502 [503] 504 505 506 507 508 509 510 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 12022798 alkalommal)
0 Felhasználó és 81 vendég van a témában
barbi93x
Vendég
« Új hozzászólás #25100 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 17:38:15 »

Köszi a tippeket! Igen nemrég vettem az autót, előtte egy 2-es Mondeom volt (98-as), ahhoz már úgy-ahogy konyítottam valamit, de ehhez még sajnos nem igazán értek. Az égett szag most először jelentkezett, de mivel mások is voltak velem, meg este volt meg autópályán így nem nagyon keresgéltem az okát, de a vezetékeket, ülésállítást holnap ellenőrzöm és mégegyszer köszönöm a gyors segítséget, remélem nem lesz nagyobb gond.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #25101 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 17:49:05 »

Köszi a tippeket! Igen nemrég vettem az autót, előtte egy 2-es Mondeom volt (98-as), ahhoz már úgy-ahogy konyítottam valamit, de ehhez még sajnos nem igazán értek. Az égett szag most először jelentkezett, de mivel mások is voltak velem, meg este volt meg autópályán így nem nagyon keresgéltem az okát, de a vezetékeket, ülésállítást holnap ellenőrzöm és mégegyszer köszönöm a gyors segítséget, remélem nem lesz nagyobb gond.
az is lehet,hogy hiányzik a hővédő lemez a kipufogóról,és azért érzel égett szagot.....meg kell nézni....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #25102 Dátum: 2015.01.09 péntek, 07:33:02 »

üdv. sajna még mindig nem találtam normális mondeot/smaxot. lehet ,hogy a felszereltségből engednem kell.  nyes

ellenben látok itt olyan dolgokat. a 2.0 tdci 115le/320nm és a 140le/340nm  közt van mechanikai különbség?   a kissebbik teljesítményű mennyire mozgatja a mondit?  20nm nem tudom menniyt változtat, a LE gondolom itt nagyon nem számít sokat.

nem igazodok el rajtuk. úgy olvastam 2010 után érdemes nézelődni a dpf miatt. elég széles a paletta.
lehet nem is futkosok el messzebb autót nézni.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_trend_pdc_ulesfutes-8482666
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/s-max/ford_s-max_2.0_tdci_trend_pdc_felni_navi-8546632

ennyi ami itt van helyben. szerintetek?
keress 2.2-t.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #25103 Dátum: 2015.01.09 péntek, 09:57:48 »

üdv. sajna még mindig nem találtam normális mondeot/smaxot. lehet ,hogy a felszereltségből engednem kell.  nyes

ellenben látok itt olyan dolgokat. a 2.0 tdci 115le/320nm és a 140le/340nm  közt van mechanikai különbség?   a kissebbik teljesítményű mennyire mozgatja a mondit?  20nm nem tudom menniyt változtat, a LE gondolom itt nagyon nem számít sokat.

nem igazodok el rajtuk. úgy olvastam 2010 után érdemes nézelődni a dpf miatt. elég széles a paletta.
lehet nem is futkosok el messzebb autót nézni.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_trend_pdc_ulesfutes-8482666
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/s-max/ford_s-max_2.0_tdci_trend_pdc_felni_navi-8546632

ennyi ami itt van helyben. szerintetek?

Ha jól tudom a Mondeónál 2010-ben kezdték a motornál a frissítést, de lutri hogy melyik az újabb változat, pláne ahogy a hirdetésekben néha feltüntetik a gyártási időt. Amelyik külsőre is Faceliftes, az már tuti módosított DPF tisztítással készült. Az S-Max szép, de nekem gyanúsan olcsó, egy 3,5 éves autó az új árának 40%-ért, vállalható km-el? Itt valami nekem valami nem stimmel. De ha szép állapotban van, és vállalod hogy esetleg a duplája is lehet benne (és az ezzel járó esetleges költségeket), akkor hajrá.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #25104 Dátum: 2015.01.09 péntek, 10:15:55 »

Ha jól tudom a Mondeónál 2010-ben kezdték a motornál a frissítést, de lutri hogy melyik az újabb változat, pláne ahogy a hirdetésekben néha feltüntetik a gyártási időt. Amelyik külsőre is Faceliftes, az már tuti módosított DPF tisztítással készült. Az S-Max szép, de nekem gyanúsan olcsó, egy 3,5 éves autó az új árának 40%-ért, vállalható km-el? Itt valami nekem valami nem stimmel. De ha szép állapotban van, és vállalod hogy esetleg a duplája is lehet benne (és az ezzel járó esetleges költségeket), akkor hajrá.
én is 2,2-est keresnék, de lehet hogy inkább úgy keresnék hogy magyar vétel magyar szervízkönyvvel. tudok most egy leaseplanes eladó mondit, 130e km körül, titanium, 2009-es, 3 milla körül. most pont eladták, de 1-2 héten belül  jön még belőle. (én is így vettem az enyémet, csak belgiumban, és olcsóbban)
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #25105 Dátum: 2015.01.09 péntek, 11:29:42 »

közben összefutottam egy ismerőssel. 3.2ért trend mondi,fekete.navival. 89k az órában,kormány fényes,amúgy szép.fehérváron vette,francia.

a kanizsai mondit megnéztem. 2010 évvégi,német. 115le motorral. kormányon látszanak a redők. nincs lelakva,egy karc sincs rajta. tulajdonképpen elég volna ez is,amjd ha komlóról megjövök megnézem komolyabban. nem tűnt visszatekertnek.ráadásul újszerű téli papucsok. bár a fényképek 14 augusztusiak,azaz tavaly télen hozhatták,és most se adták el. érdekes. így vegyél autót. Cheesy Cheesy bár nem hinném,hogy a 115le/320nm és a 140le/340nm közt volna marha nagy különbség.

Az enyém 140 lovas és módosítottam 163 lovasra, mert hidd el nagy a különbség. Egész más lett az autó. Jobb vezetni.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #25106 Dátum: 2015.01.09 péntek, 11:46:53 »

Az enyém 140 lovas és módosítottam 163 lovasra, mert hidd el nagy a különbség. Egész más lett az autó. Jobb vezetni.

Mekkora így a maximum turbo nyomás?
Én is el fogom majd vinni egy kis hangolásra. Smiley
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #25107 Dátum: 2015.01.09 péntek, 12:23:01 »

sziasztok!

Most tájékozódom a gumik kapcsán, ha veszek egy mk4-et ( 2.0. Tdci. 140PS). A téli és nyári méret egyezően 215/55/R16 vagy télinél a 205/55/16 is megengedett? Csak azért kérdem, mert téliből sokkal kisebb a választék új gumiból a 215-ösből, mint a 205-ösből. Köszönöm!  Wink
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25108 Dátum: 2015.01.09 péntek, 12:27:04 »

sziasztok!

Most tájékozódom a gumik kapcsán, ha veszek egy mk4-et ( 2.0. Tdci. 140PS). A téli és nyári méret egyezően 215/55/R16 vagy télinél a 205/55/16 is megengedett? Csak azért kérdem, mert téliből sokkal kisebb a választék új gumiból a 215-ösből, mint a 205-ösből. Köszönöm!  Wink
+hát   vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #25109 Dátum: 2015.01.09 péntek, 13:51:44 »

sziasztok!

Most tájékozódom a gumik kapcsán, ha veszek egy mk4-et ( 2.0. Tdci. 140PS). A téli és nyári méret egyezően 215/55/R16 vagy télinél a 205/55/16 is megengedett? Csak azért kérdem, mert téliből sokkal kisebb a választék új gumiból a 215-ösből, mint a 205-ösből. Köszönöm!  Wink
felnik és gumi topik  vigyor3

persze hogy jó a 205, még a fogyasztása is jobb lesz. azon túl hogy egy szetten spórolsz kb 40e-t
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #25110 Dátum: 2015.01.09 péntek, 14:19:37 »

Mekkora így a maximum turbo nyomás?
Én is el fogom majd vinni egy kis hangolásra. Smiley

Nemtom, a gyári értékekkel megy.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #25111 Dátum: 2015.01.09 péntek, 14:20:47 »

Nemtom, a gyári értékekkel megy.
2,5bar(1,5+1 a légköri)
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #25112 Dátum: 2015.01.09 péntek, 14:40:16 »

Nemtom, a gyári értékekkel megy.


Értem, akkor ilyenkor a turbo nyomáshoz nem is nyúlnak chip tuningnál? Mer én mértem 2.5 bar volt a max gyári 140lóval.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #25113 Dátum: 2015.01.09 péntek, 14:43:59 »


Értem, akkor ilyenkor a turbo nyomáshoz nem is nyúlnak chip tuningnál? Mer én mértem 2.5 bar volt a max gyári 140lóval.
de.nekem 2,7re lett emelve. Wink
de pl az mk3 nál nem lehetett átírni.Ott csak minden mást....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #25114 Dátum: 2015.01.09 péntek, 14:52:32 »

de.nekem 2,7re lett emelve. Wink
de pl az mk3 nál nem lehetett átírni.Ott csak minden mást....

Értem, na majd a chiptuningos csóka megoldja, de akkor a 2.7 még vállalható? Vagy az csak a 2.2-es motornál?
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #25115 Dátum: 2015.01.09 péntek, 14:53:09 »

Értem, na majd a chiptuningos csóka megoldja, de akkor a 2.7 még vállalható? Vagy az csak a 2.2-es motornál?
ezt a csippes majd tudja. Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #25116 Dátum: 2015.01.09 péntek, 18:34:55 »

üdv. sajna még mindig nem találtam normális mondeot/smaxot. lehet ,hogy a felszereltségből engednem kell.  nyes

ellenben látok itt olyan dolgokat. a 2.0 tdci 115le/320nm és a 140le/340nm  közt van mechanikai különbség?   a kissebbik teljesítményű mennyire mozgatja a mondit?  20nm nem tudom menniyt változtat, a LE gondolom itt nagyon nem számít sokat.

nem igazodok el rajtuk. úgy olvastam 2010 után érdemes nézelődni a dpf miatt. elég széles a paletta.
lehet nem is futkosok el messzebb autót nézni.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_trend_pdc_ulesfutes-8482666
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/s-max/ford_s-max_2.0_tdci_trend_pdc_felni_navi-8546632

ennyi ami itt van helyben. szerintetek?
Szia!

Ezt az S-Max-ot ismerem, nagyon jó ismerősömé.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/s-max/ford_s-max_2.0_tdci_titanium-8578016

Ha van kérdés szívesen válaszolok.
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
Habell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 166



E-mail
« Új hozzászólás #25117 Dátum: 2015.01.11 vasárnap, 16:53:43 »

A gyengébbek kedvéért az az nekem, valaki egy gyorstalpaló keretein belül , írja le nekem, hogyan lehet megkülönböztetni a Trend, a Ghia, a Titanium és egyéb típusokat kívülről vagy felszereltség alapján? Mik a főbb különbségek vagy mik a jellemzőik ha egyáltalán vannak. Nem vagyok kód fejtő ránézésre, hogy az most 40-es vagy 44-es vagy nem tudom még milyen... írtátok a fórumon.
Az MKIV érdekel természetesen 2007-től. Olvastam, hogy az egyik kommentelő mondeó vásárláson tanakodik és ennek kapcsán belekeveredett a titaniumba amit hirdettek, hogy az mégsem az.
Naplózva

MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #25118 Dátum: 2015.01.11 vasárnap, 16:59:53 »

A gyengébbek kedvéért az az nekem, valaki egy gyorstalpaló keretein belül , írja le nekem, hogyan lehet megkülönböztetni a Trend, a Ghia, a Titanium és egyéb típusokat kívülről vagy felszereltség alapján? Mik a főbb különbségek vagy mik a jellemzőik ha egyáltalán vannak. Nem vagyok kód fejtő ránézésre, hogy az most 40-es vagy 44-es vagy nem tudom még milyen... írtátok a fórumon.
Az MKIV érdekel természetesen 2007-től. Olvastam, hogy az egyik kommentelő mondeó vásárláson tanakodik és ennek kapcsán belekeveredett a titaniumba amit hirdettek, hogy az mégsem az.
Olvass vissza kicsit... Vki már leírta a kódokat. 40..44 stb. Amúgy ezek a kivitelekhez tartozó felszereltségek országonként változóak. Legmegbízhatóbb forrás az etis.  
Szerintem meg gondolg át mit akarsz feltétlen az autóba (nekem pl.: télicsomag, tolatóradar...) és ezeket jelöld be a keresésnél.
Elméletileg én ghiát vennék (de már nincs), tit-ből is van 1000féle, viszont a champion tredben is megtalálható minden, amire nekem szükségem van.
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.11 vasárnap, 17:49:17 írta blau4kombi » Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
siki
Vendég
« Új hozzászólás #25119 Dátum: 2015.01.11 vasárnap, 17:43:45 »

A gyengébbek kedvéért az az nekem, valaki egy gyorstalpaló keretein belül , írja le nekem, hogyan lehet megkülönböztetni a Trend, a Ghia, a Titanium és egyéb típusokat kívülről vagy felszereltség alapján? Mik a főbb különbségek vagy mik a jellemzőik ha egyáltalán vannak. Nem vagyok kód fejtő ránézésre, hogy az most 40-es vagy 44-es vagy nem tudom még milyen... írtátok a fórumon.
Az MKIV érdekel természetesen 2007-től. Olvastam, hogy az egyik kommentelő mondeó vásárláson tanakodik és ennek kapcsán belekeveredett a titaniumba amit hirdettek, hogy az mégsem az.

én mikor bele kezdtem a keresésbe szintén nem tudtam eligazodni,de talán egy kis segítség igy kivülnézetből,vagyis fényképről,vagy életben van elötted a gép

Trend:semmi csicsa se oldalt ill.a hűtőmaszkon
Ghia :oldalról az ajtólap és az oldalszélvédő találkozásánál króm csík ill.hűtőmaszk gépháztetőnél króm"csicsás",alsó fele fekete,ill a hátsó ajtón a jel,hogy Ghia

Titanium:oldalszélvédőknél körben króm csík,ill előlről alsó felső hűtőmaszk krómos

Felszereltségeknél meg azt olvasgattam,hogy az a mérvadó,hogy melyik országba szánták eredetileg,mert az se mindegy

én igy keresgéltem fénykép alapján,hogy trend,ghia,vagy titanium,de talán az biztos,hogy a Ghia logo biztosan a hátsó ajtóban kell lennie,de ha nem majd kijavítanak a nálam okosabbak
Naplózva
tru64
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35


E-mail
« Új hozzászólás #25120 Dátum: 2015.01.11 vasárnap, 19:13:27 »

Sziasztok,

1.8 TDCi autónál járó motorral vártam egy helyen. Azt vettem észre hogy az addig meleg levegőt fújó fűtés elkezdett hideget tolni. Gondoltam csak az automata klíma melegít majd hűt egy kicsit. De csak nem akart melegedni, ezért leállítottam a motort (Windows módszer). Újraindítás után sem lett jobb, sőt, amire hazaértem majdnem lefagyott a lábam. Motor leállítása után a hűtőventillátor ezerrel pörgött még 3-4 percig. Érdekes volt ebben a hidegben. Aztán motor újraindítása után sem jött meleg a nyílásokból. Ilyen esetben mi mehetett tönkre?

Tru64
Naplózva

2009 Ford Mondeo 1.8 Tdci 125hp Econetic 18"
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #25121 Dátum: 2015.01.11 vasárnap, 19:15:43 »

Sziasztok,

1.8 TDCi autónál járó motorral vártam egy helyen. Azt vettem észre hogy az addig meleg levegőt fújó fűtés elkezdett hideget tolni. Gondoltam csak az automata klíma melegít majd hűt egy kicsit. De csak nem akart melegedni, ezért leállítottam a motort (Windows módszer). Újraindítás után sem lett jobb, sőt, amire hazaértem majdnem lefagyott a lábam. Motor leállítása után a hűtőventillátor ezerrel pörgött még 3-4 percig. Érdekes volt ebben a hidegben. Aztán motor újraindítása után sem jött meleg a nyílásokból. Ilyen esetben mi mehetett tönkre?

Tru64


A vízhőfok mutató is visszament a fűtés megszűnésével? 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
potyo57
Vendég
« Új hozzászólás #25122 Dátum: 2015.01.11 vasárnap, 19:32:58 »

sziasztok!

Most tájékozódom a gumik kapcsán, ha veszek egy mk4-et ( 2.0. Tdci. 140PS). A téli és nyári méret egyezően 215/55/R16 vagy télinél a 205/55/16 is megengedett? Csak azért kérdem, mert téliből sokkal kisebb a választék új gumiból a 215-ösből, mint a 205-ösből. Köszönöm!  Wink
nekem gyári a nyári 215/50/17 a téli 205/60/16
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #25123 Dátum: 2015.01.11 vasárnap, 19:40:04 »

Sziasztok,

1.8 TDCi autónál járó motorral vártam egy helyen. Azt vettem észre hogy az addig meleg levegőt fújó fűtés elkezdett hideget tolni. Gondoltam csak az automata klíma melegít majd hűt egy kicsit. De csak nem akart melegedni, ezért leállítottam a motort (Windows módszer). Újraindítás után sem lett jobb, sőt, amire hazaértem majdnem lefagyott a lábam. Motor leállítása után a hűtőventillátor ezerrel pörgött még 3-4 percig. Érdekes volt ebben a hidegben. Aztán motor újraindítása után sem jött meleg a nyílásokból. Ilyen esetben mi mehetett tönkre?

Tru64
Szia!

Sztem a klímának lehet vmi baja. Nézettesd meg, hogy mennyi gáz van benne, ill, h nem ereszt-e vhol.
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #25124 Dátum: 2015.01.11 vasárnap, 20:29:17 »

Szia!

Sztem a klímának lehet vmi baja. Nézettesd meg, hogy mennyi gáz van benne, ill, h nem ereszt-e vhol.

Akkor nem csak a hűtés tűnne el?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25125 Dátum: 2015.01.11 vasárnap, 20:31:48 »

Akkor nem csak a hűtés tűnne el?

A hűtéshez ilyen kinti hőmérséklet mellett nem kell még klíma sem.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tru64
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35


E-mail
« Új hozzászólás #25126 Dátum: 2015.01.11 vasárnap, 20:55:10 »

sajnos nem is néztem



A vízhőfok mutató is visszament a fűtés megszűnésével? 
Naplózva

2009 Ford Mondeo 1.8 Tdci 125hp Econetic 18"
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #25127 Dátum: 2015.01.11 vasárnap, 22:06:43 »

Akkor nem csak a hűtés tűnne el?
Passz, lehet!  vigyor3
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #25128 Dátum: 2015.01.11 vasárnap, 22:28:14 »

sajnos nem is néztem



Ha megint előfordul ilyen akkor majd nézd meg.  Lehet hogy rossz termosztát miatt (terhelés nélkül) visszahűlt a víz és ezért eltűnt a fűtés is.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #25129 Dátum: 2015.01.11 vasárnap, 22:48:24 »



Ha megint előfordul ilyen akkor majd nézd meg.  Lehet hogy rossz termosztát miatt (terhelés nélkül) visszahűlt a víz és ezért eltűnt a fűtés is.

De miért ment a hűtőventillátor?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #25130 Dátum: 2015.01.11 vasárnap, 22:49:58 »

De miért ment a hűtőventillátor?

Hát ez az... még benzinesnél is ki lehet hűteni a motort alapjáraton a fűtéssel, hát még a dízelt.
De a propellernek nem kéne pörögnie...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #25131 Dátum: 2015.01.11 vasárnap, 22:59:13 »

Hát ez az... még benzinesnél is ki lehet hűteni a motort alapjáraton a fűtéssel, hát még a dízelt.
De a propellernek nem kéne pörögnie...

Nem folyt el a viz? Esetleg a vizpumpa doglott meg? Ezt nem ismerem de masik tipusnal volt mar olyan hogy levallt a lapat a meghajto tengelyrol es nem keringetett.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25132 Dátum: 2015.01.12 hétfő, 07:15:47 »

Nem folyt el a viz? Esetleg a vizpumpa doglott meg? Ezt nem ismerem de masik tipusnal volt mar olyan hogy levallt a lapat a meghajto tengelyrol es nem keringetett.

Akkor viszont melegedne....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tru64
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35


E-mail
« Új hozzászólás #25133 Dátum: 2015.01.12 hétfő, 12:29:56 »

Sziasztok,

standard-en 90 fokon van a víz. Ma is 2-3 percig ment még a ventillátor a motor leállítása után. Ma leadtam szervízbe, meglátjuk lesz-e idejük ránézni.

Tru64

Nem folyt el a viz? Esetleg a vizpumpa doglott meg? Ezt nem ismerem de masik tipusnal volt mar olyan hogy levallt a lapat a meghajto tengelyrol es nem keringetett.
Naplózva

2009 Ford Mondeo 1.8 Tdci 125hp Econetic 18"
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #25134 Dátum: 2015.01.12 hétfő, 13:43:01 »

amíg van üzemmeleg motor, át kell tenni belső keringtetésre. akkor tudja tartani valameddig a hőt. alapjáraton le fog hűlni, sajnos. nem hiszem hogy gond lenne vele, bár ez a ventillátor +2-3 perc ez érdekes...

Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #25135 Dátum: 2015.01.12 hétfő, 14:42:23 »

De miért ment a hűtőventillátor?

Volt egyszer egy majdnem veterán mercim, abban egyszer a fűtéscsap(?) szállt el. Asszem az volt a történet, hogy nem nyitotta egybe a víztereket, így a fűtés azonnal megállt.
Naplózva
Habell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 166



E-mail
« Új hozzászólás #25136 Dátum: 2015.01.12 hétfő, 14:57:13 »

Olvass vissza kicsit... Vki már leírta a kódokat. 40..44 stb. Amúgy ezek a kivitelekhez tartozó felszereltségek országonként változóak. Legmegbízhatóbb forrás az etis.  
Szerintem meg gondolg át mit akarsz feltétlen az autóba (nekem pl.: télicsomag, tolatóradar...) és ezeket jelöld be a keresésnél.
Elméletileg én ghiát vennék (de már nincs), tit-ből is van 1000féle, viszont a champion tredben is megtalálható minden, amire nekem szükségem van.

Fél év után akkor az etis segítségével minden jel arra mutat, hogy amit nekem Titanium néven mondtak az akkor nem az. Nekem is 40-es sorozat. Amikor vettük az autót akkor fogalmam sem volt, hogy Ghia, Trend, Titanium... azt láttam az autón hogy hirdetve Titaniumként volt, nem kereskedés hanem magán személy hirdette. De ő anno kereskedésből vette... szerintem azért volt Titanium hitben. Felszereltségre én teljesen meg vagyok elégedve mert a használtauton vásárlás előtt körbe néztem árban meg egyebek és ezzel a felszereltséggel nem találtam ilyet. azokban se tempomat, se digit klima, a kormányról semmilyen kapcsoló nem volt stb.. Ebben amit megvettünk ezek mind meg vannak, a fórum alapján akkor ez Trend... olyan felszereltségre mint amit linkelt az egyik fórumozó aki most akar mondeót venni bmw-ről vált, a másik topicba linkelte és az a hirdetés volt Titaniumként miközben az Trend írásotok szerint. Nah nekem is hasonló van így ránézésre annyi különbség, hogy nekem a régi monokrómos navigáció van benne... ( megjegyzem, hogy ebben az MKIV modelben ilyet még nem láttam másnál... az MKIII-ban láttam )
Naplózva

MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #25137 Dátum: 2015.01.12 hétfő, 15:03:13 »

Fél év után akkor az etis segítségével minden jel arra mutat, hogy amit nekem Titanium néven mondtak az akkor nem az. Nekem is 40-es sorozat. Amikor vettük az autót akkor fogalmam sem volt, hogy Ghia, Trend, Titanium... azt láttam az autón hogy hirdetve Titaniumként volt, nem kereskedés hanem magán személy hirdette. De ő anno kereskedésből vette... szerintem azért volt Titanium hitben. Felszereltségre én teljesen meg vagyok elégedve mert a használtauton vásárlás előtt körbe néztem árban meg egyebek és ezzel a felszereltséggel nem találtam ilyet. azokban se tempomat, se digit klima, a kormányról semmilyen kapcsoló nem volt stb.. Ebben amit megvettünk ezek mind meg vannak, a fórum alapján akkor ez Trend... olyan felszereltségre mint amit linkelt az egyik fórumozó aki most akar mondeót venni bmw-ről vált, a másik topicba linkelte és az a hirdetés volt Titaniumként miközben az Trend írásotok szerint. Nah nekem is hasonló van így ránézésre annyi különbség, hogy nekem a régi monokrómos navigáció van benne... ( megjegyzem, hogy ebben az MKIV modelben ilyet még nem láttam másnál... az MKIII-ban láttam )

Amiben nincs digitklíma, az már a legalja, az ambiente...

Egyébként a trend jól felszerelve simán elér egy ghiát, vagy egy titaniumot, de pl. az üléshuzat sosem lesz olyan, és van még pár ilyen dolog...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Habell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 166



E-mail
« Új hozzászólás #25138 Dátum: 2015.01.12 hétfő, 15:29:19 »

Amiben nincs digitklíma, az már a legalja, az ambiente...

Egyébként a trend jól felszerelve simán elér egy ghiát, vagy egy titaniumot, de pl. az üléshuzat sosem lesz olyan, és van még pár ilyen dolog...

Az üléshuzat az utolsó ami engem jelenleg érdekel Cheesy bőr, félbőr, plüss meg ilyen olyan szín, hát nincs a top szempontok között.
Néztem pár képet is kívülről, ezt a króm csíkot oldalt az ablaknál, hogy alul van, vagy körbe van, meg a hűtő rács félig króm, nem króm, teljesen króm, nagyon apró dolgok számomra.
Naplózva

MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
tru64
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35


E-mail
« Új hozzászólás #25139 Dátum: 2015.01.12 hétfő, 15:30:14 »

Azt mondják termosztát probléma, holnapra cserélik. Kösz a segítséget mindenkinek!

Sziasztok,

standard-en 90 fokon van a víz. Ma is 2-3 percig ment még a ventillátor a motor leállítása után. Ma leadtam szervízbe, meglátjuk lesz-e idejük ránézni.

Tru64

Naplózva

2009 Ford Mondeo 1.8 Tdci 125hp Econetic 18"
norbull
Vendég
« Új hozzászólás #25140 Dátum: 2015.01.12 hétfő, 21:48:27 »

A gyengébbek kedvéért az az nekem, valaki egy gyorstalpaló keretein belül , írja le nekem, hogyan lehet megkülönböztetni a Trend, a Ghia, a Titanium és egyéb típusokat kívülről vagy felszereltség alapján? Mik a főbb különbségek vagy mik a jellemzőik ha egyáltalán vannak. Nem vagyok kód fejtő ránézésre, hogy az most 40-es vagy 44-es vagy nem tudom még milyen... írtátok a fórumon.
Az MKIV érdekel természetesen 2007-től. Olvastam, hogy az egyik kommentelő mondeó vásárláson tanakodik és ennek kapcsán belekeveredett a titaniumba amit hirdettek, hogy az mégsem az.

Nemrég vettem egy 2009-es Ghia MK4-et. Szerintem azt nézd mi van benne, és mire van szükséged. Amikor én nézegettem őket, találtam trend-et üllésfűtéssel, behajtható tükörrel, parkradarral, stb. De láttam Ghia-t üllésfűtés, kihangosító, parkradar nélkül. Nem tudom meddig gyártották a Ghia-t, de abban találod a legfelszereltebbet. Szerintem. A trend legtöbbször nagyon alacsony felszereltségű, de lehetnek benne olyan dolgok amik egy ghia-ba nincs benne, attól függ hogyan kérték. Árban amiket én néztem nem nagy volt a külömbség, a felszereltséghez képest. 2.8-2.9 mill.ft. Ez tavaly, azóta nem igen nézegetem őket. Ja és ez 2.0 benzines. Dízelt többet találsz, és olcsóbban. Ez a tavalyi tapasztalatom. Én ilyet kerestem. Nem sokat megyünk, és azt is rövid távokon 80-90%-ban. A fiatalabbakban úgy tudom a titánium x a legfelszereltebb. Bár én félek tőle minél több elektronika van benne annál többe fog kerülni, ha elromlik valami, de ezt egyre inkább nem lehet elkerülni.
Naplózva
norbull
Vendég
« Új hozzászólás #25141 Dátum: 2015.01.12 hétfő, 21:55:21 »

A gyengébbek kedvéért az az nekem, valaki egy gyorstalpaló keretein belül , írja le nekem, hogyan lehet megkülönböztetni a Trend, a Ghia, a Titanium és egyéb típusokat kívülről vagy felszereltség alapján? Mik a főbb különbségek vagy mik a jellemzőik ha egyáltalán vannak. Nem vagyok kód fejtő ránézésre, hogy az most 40-es vagy 44-es vagy nem tudom még milyen... írtátok a fórumon.
Az MKIV érdekel természetesen 2007-től. Olvastam, hogy az egyik kommentelő mondeó vásárláson tanakodik és ennek kapcsán belekeveredett a titaniumba amit hirdettek, hogy az mégsem az.
Ja azt elfelejtettem, hogy a hátsó oldalsó ajtón a kilincs felett ott a ghia felirat. Olyan mint egy címer. ( lehet az is, nem tudom  )
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #25142 Dátum: 2015.01.12 hétfő, 21:56:46 »

Nemrég vettem egy 2009-es Ghia MK4-et. Szerintem azt nézd mi van benne, és mire van szükséged. Amikor én nézegettem őket, találtam trend-et üllésfűtéssel, behajtható tükörrel, parkradarral, stb. De láttam Ghia-t üllésfűtés, kihangosító, parkradar nélkül. Nem tudom meddig gyártották a Ghia-t, de abban találod a legfelszereltebbet. Szerintem. A trend legtöbbször nagyon alacsony felszereltségű, de lehetnek benne olyan dolgok amik egy ghia-ba nincs benne, attól függ hogyan kérték. Árban amiket én néztem nem nagy volt a külömbség, a felszereltséghez képest. 2.8-2.9 mill.ft. Ez tavaly, azóta nem igen nézegetem őket. Ja és ez 2.0 benzines. Dízelt többet találsz, és olcsóbban. Ez a tavalyi tapasztalatom. Én ilyet kerestem. Nem sokat megyünk, és azt is rövid távokon 80-90%-ban. A fiatalabbakban úgy tudom a titánium x a legfelszereltebb. Bár én félek tőle minél több elektronika van benne annál többe fog kerülni, ha elromlik valami, de ezt egyre inkább nem lehet elkerülni.
Na, majd ha meglesz a fl, akkor gyertek el egy talira és majd jól megszakértem mk4-eteket.... Cheesy Cheesy
Bontószökevények!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #25143 Dátum: 2015.01.12 hétfő, 22:00:22 »

Ja azt elfelejtettem, hogy a hátsó oldalsó ajtón a kilincs felett ott a ghia felirat. Olyan mint egy címer. ( lehet az is, nem tudom  )

Benzinessel nem foglalkozunk, keresd Tipcsit! Amúgy meg i love ghia... Sajna 2010-től (vagy mikortól) nem rendelhető a műanyagfabetét...  rinya
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
norbull
Vendég
« Új hozzászólás #25144 Dátum: 2015.01.12 hétfő, 22:00:55 »

Na, majd ha meglesz a fl, akkor gyertek el egy talira és majd jól megszakértem mk4-eteket.... Cheesy Cheesy
Bontószökevények!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

Mi lesz meg? Mi az a fl ?
Naplózva
norbull
Vendég
« Új hozzászólás #25145 Dátum: 2015.01.12 hétfő, 22:14:02 »

Benzinessel nem foglalkozunk, keresd Tipcsit! Amúgy meg i love ghia... Sajna 2010-től (vagy mikortól) nem rendelhető a műanyagfabetét...  rinya

Az ilyen megnyilvánulások miatt már megfordult a fejemben, hogy többet nem lépek be  ide. Amikor regisztráltam, azt gondoltam, itt segítenek egymásnak akik itt vannak. Szerintem ( remélem ) sokan nem azért regisztráltak ide, mert az örökös benzines- dízel harcról akarnak olvasgatni. miért kell lenézni valakit mert nem dízel autót vett? Nekem ez megfelel, és szerintem nem vagyok egyedül. Én is írhatnám, hogy így a dízel, meg úgy a dízel, de nem szeretnék lealacsonyodni idáig. Ennek nincs semmi értelme. Miért nem arra használjátok ezt a helyet, amire szerintem létrehozták  Segítsünk egymásnak ha tudunk, ha nem akkor meg nem kell piszkálni a másikat. Ilyen emberek közé meg nem biztos, hogy van kedvem elmenni egy találkozóra. Ezt nem csak ez az egy hozzászólás miatt írtam le. Már olvastam több ilyet itt, ami miatt megfogalmazódott bennem, de csak most írtam le. Akinek nem inge nem veszi magára.
Nem akartam senkit megbántani, de gondolkozzon el rajta az aki úgy érzi.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #25146 Dátum: 2015.01.12 hétfő, 22:14:37 »

Mi lesz meg? Mi az a fl ?
mk4-FL!
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #25147 Dátum: 2015.01.12 hétfő, 22:19:47 »

Az ilyen megnyilvánulások miatt már megfordult a fejemben, hogy többet nem lépek be  ide. Amikor regisztráltam, azt gondoltam, itt segítenek egymásnak akik itt vannak. Szerintem ( remélem ) sokan nem azért regisztráltak ide, mert az örökös benzines- dízel harcról akarnak olvasgatni. miért kell lenézni valakit mert nem dízel autót vett? Nekem ez megfelel, és szerintem nem vagyok egyedül. Én is írhatnám, hogy így a dízel, meg úgy a dízel, de nem szeretnék lealacsonyodni idáig. Ennek nincs semmi értelme. Miért nem arra használjátok ezt a helyet, amire szerintem létrehozták  Segítsünk egymásnak ha tudunk, ha nem akkor meg nem kell piszkálni a másikat. Ilyen emberek közé meg nem biztos, hogy van kedvem elmenni egy találkozóra. Ezt nem csak ez az egy hozzászólás miatt írtam le. Már olvastam több ilyet itt, ami miatt megfogalmazódott bennem, de csak most írtam le. Akinek nem inge nem veszi magára.
Nem akartam senkit megbántani, de gondolkozzon el rajta az aki úgy érzi.
Bocsi, hogy így a kis érzékeny lelkedbe vágtam... Így, hogy néhány  Cheesy Grin és  hehe kimaradt a hszből. Ha megnéznéd nekem is ghiám van és lenne is, ha még gyártanák, de már nincs. Távol álljon tőlem, hogy bárkit is megbántsak.  integet2
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
norbull
Vendég
« Új hozzászólás #25148 Dátum: 2015.01.12 hétfő, 22:23:01 »

Bocsi, hogy így a kis érzékeny lelkedbe vágtam... Így, hogy néhány  Cheesy Grin és  hehe kimaradt a hszből. Ha megnéznéd nekem is ghiám van és lenne is, ha még gyártanák, de már nincs. Távol álljon tőlem, hogy bárkit is megbántsak.  integet2
Nem tudom ki mit értett félre. Nem a ghia-ra gondoltam, hanem ha elolvasod még egyszer, akkor láthatod, hogy a benzines-dízel dologra céloztam. Nem vagyok érzékeny. Inkább csak nem értem, azt amiről írtam az előbb.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #25149 Dátum: 2015.01.12 hétfő, 22:26:51 »

Nem tudom ki mit értett félre. Nem a ghia-ra gondoltam, hanem ha elolvasod még egyszer, akkor láthatod, hogy a benzines-dízel dologra céloztam. Nem vagyok érzékeny. Inkább csak nem értem, azt amiről írtam az előbb.
Ha ismertnéd Tipcsit ( Cheesy) jót nevettél volna... Amúgy itt a B-D vita örökös, mint anno volt a szovjet-magyar barátság...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Oldalak: 1 ... 496 497 498 499 500 501 502 [503] 504 505 506 507 508 509 510 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.122 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.