Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.09.20 péntek, 00:53:02 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 606 607 608 609 610 611 612 [613] 614 615 616 617 618 619 620 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11665463 alkalommal)
0 Felhasználó és 93 vendég van a témában
Benyus1988
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #30600 Dátum: 2016.03.10 csütörtök, 14:20:33 »

Elég régóta függesztem itt a fórumon is a keresést, és a többire a válasz szintén sikertelen próbálkozás. Most jutott eszembe hogy nincs más alapon be 3D scanneltetem az elemet és gyártatok egy másikat mellé. Nemtudok jobbat.

Bontósok itt a fórumon (megfelelő topic), aztán Fóti bontó, Vecsési bontó, cromax, bárdi, unix...?
Naplózva

2011 2.0 Ecoboost Titanium S Powershift 203PS
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23826


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #30601 Dátum: 2016.03.10 csütörtök, 14:21:16 »

Régebben néztem de nincs. Enélkül vettem a verdát, de sose gondoltam volna hogy fél év alatt se tudok szerezni másikat.

nem nézni kell, hanem bemenni és ford programból cikkszám alapján rendelnek neked, ha rendelhető
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Benyus1988
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #30602 Dátum: 2016.03.10 csütörtök, 14:28:03 »

Tudom mert 40%-os törzsvásárló vagyok Bárdinál. Mindent tudtak hozni nekem eddig kivéve ezt. Olyan ez az elem mintha nem is lenne Cheesy

nem nézni kell, hanem bemenni és ford programból cikkszám alapján rendelnek neked, ha rendelhető
Naplózva

2011 2.0 Ecoboost Titanium S Powershift 203PS
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #30603 Dátum: 2016.03.10 csütörtök, 14:33:49 »

Tudom mert 40%-os törzsvásárló vagyok Bárdinál. Mindent tudtak hozni nekem eddig kivéve ezt. Olyan ez az elem mintha nem is lenne Cheesy


szerintem bontó

Nekem pl a cromax már másfél hete próbál a sedán-ba csomagtérfedél telót hozni, csak a bárdinál meg drága.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Benyus1988
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #30604 Dátum: 2016.03.10 csütörtök, 14:34:47 »

Debrecenben ahol voltam sehol semmi. Pesten lehet más a helyzet. De azért köszönöm mindenkitől

szerintem bontó

Nekem pl a cromax már másfél hete próbál a sedán-ba csomagtérfedél telót hozni, csak a bárdinál meg drága.
Naplózva

2011 2.0 Ecoboost Titanium S Powershift 203PS
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #30605 Dátum: 2016.03.10 csütörtök, 15:53:01 »

Sziasztok,


Az "A" oszlop műanyag belső burkolata hogy a p.ba jön le?  vigyor3

 worship worship

Finoman alányúlsz, és kihúzod. Sima fém patent tartja a helyén. Csak emlékeim szerint bontani kell alatta is, mert mintha bemenne valami alá az alsó része. Nekem akkor lett szétszedve, amikor a mikrofont vezettük a gyári helyre a kihangosítóhoz.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #30606 Dátum: 2016.03.10 csütörtök, 16:24:26 »

Finoman alányúlsz, és kihúzod. Sima fém patent tartja a helyén. Csak emlékeim szerint bontani kell alatta is, mert mintha bemenne valami alá az alsó része. Nekem akkor lett szétszedve, amikor a mikrofont vezettük a gyári helyre a kihangosítóhoz.

kérdés, hogy melyik oldalon "pattan ki". alul, vagy felül. Jó lenne nem eltörni bármelyik pöcköt  szomoru1

köszönöm a választ!

Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #30607 Dátum: 2016.03.10 csütörtök, 17:03:47 »

Debrecenben ahol voltam sehol semmi. Pesten lehet más a helyzet. De azért köszönöm mindenkitől


- Bemész bármelyik Ford szervízbe, alvázszámmal leültök a gép elé, rámutatsz és megrendelik
- Bontóban lövésük nem lesz, hogy mi ez, csak személyes menetelt ajánlok! Telefonban csak elhárítás megy mindig sajna!

 wave wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23826


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #30608 Dátum: 2016.03.10 csütörtök, 18:14:57 »

Tudom mert 40%-os törzsvásárló vagyok Bárdinál. Mindent tudtak hozni nekem eddig kivéve ezt. Olyan ez az elem mintha nem is lenne Cheesy

bárdinál nincs ilyen. cromaxnál tuti van
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23826


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #30609 Dátum: 2016.03.10 csütörtök, 18:15:35 »

Debrecenben ahol voltam sehol semmi. Pesten lehet más a helyzet. De azért köszönöm mindenkitől

mikepércsi út végén a bontóban kint áll 2db mk4 Roll Eyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #30610 Dátum: 2016.03.10 csütörtök, 18:19:33 »

mikepércsi út végén a bontóban kint áll 2db mk4 Roll Eyes
Már le is adtad a vasat?  hehe
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #30611 Dátum: 2016.03.10 csütörtök, 18:20:56 »

kérdés, hogy melyik oldalon "pattan ki". alul, vagy felül. Jó lenne nem eltörni bármelyik pöcköt  szomoru1

köszönöm a választ!


Felső végénél húzd az ív közepénél, sugárirányban kifelé. Az alsó végénél van egy fül, ami a műszerfal párna alá nyúlik. A patentok műanyagok, szeretnek az A oszlop rögzítési pontjaiban maradni, de ez nem okoz gondot. Összerakásnál figyelni kell a kábelekre, ha nincsenek a helyükön, nem pattan vissza a burkolat.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23826


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #30612 Dátum: 2016.03.10 csütörtök, 18:23:31 »

Már le is adtad a vasat?  hehe
közel állok hozzá nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #30613 Dátum: 2016.03.10 csütörtök, 18:37:47 »

közel állok hozzá nyes
az mk3 után érthető...
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23826


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #30614 Dátum: 2016.03.10 csütörtök, 19:36:49 »

az mk3 után érthető...
mire gondolsz? vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #30615 Dátum: 2016.03.10 csütörtök, 20:36:19 »

mire gondolsz? vigyor3

Konkrétan a dugásra, de ez hogyan jön ide?  Wink
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #30616 Dátum: 2016.03.10 csütörtök, 21:04:07 »

bárdinál nincs ilyen. cromaxnál tuti van

a cromax két hét alatt nem tudta meghozni a csomagtér telókat. Szóval megrendeltem a bárditól és már ma ott van, de csak holnap hozom el.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #30617 Dátum: 2016.03.10 csütörtök, 21:47:17 »

mire gondolsz? vigyor3
az mk3 átgondoltabb, kezesebb konstrukció volt _szerintem_ . De lehet, hogy túlzottan megszoktam az mk3 hibáit és ragaszkodom hozzá, így az mk4 f@szságai jobban zavarnak. Cheesy  Smiley  Roll Eyes
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23826


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #30618 Dátum: 2016.03.10 csütörtök, 22:08:10 »

a cromax két hét alatt nem tudta meghozni a csomagtér telókat. Szóval megrendeltem a bárditól és már ma ott van, de csak holnap hozom el.
a 2 alkatrész nem egy kategória. bárdinál utángyártott cuccok vannak, ebből a műanyagből meg csak gyári létezik
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23826


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #30619 Dátum: 2016.03.10 csütörtök, 22:11:19 »

az mk3 átgondoltabb, kezesebb konstrukció volt _szerintem_ . De lehet, hogy túlzottan megszoktam az mk3 hibáit és ragaszkodom hozzá, így az mk4 f@szságai jobban zavarnak. Cheesy  Smiley  Roll Eyes
mk3-ba én már kicsit beleuntam...de igazából sose szivatott meg vigyor3

de az mk4 is csak ideiglenes megoldás lesz azt hiszem...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #30620 Dátum: 2016.03.10 csütörtök, 22:12:39 »

az mk3 átgondoltabb, kezesebb konstrukció volt _szerintem_ . De lehet, hogy túlzottan megszoktam az mk3 hibáit és ragaszkodom hozzá, így az mk4 f@szságai jobban zavarnak. Cheesy  Smiley  Roll Eyes
Sőt az mk2 meg még jobban szerelhető. De sajnos nem jó irányban meg a fejlődés.
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #30621 Dátum: 2016.03.10 csütörtök, 22:30:37 »

a 2 alkatrész nem egy kategória. bárdinál utángyártott cuccok vannak, ebből a műanyagből meg csak gyári létezik

cromaxnál három fajta van, de egyiket sem tudják hozni, szóval igazából mindegy
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23826


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #30622 Dátum: 2016.03.10 csütörtök, 22:52:25 »

Sőt az mk2 meg még jobban szerelhető. De sajnos nem jó irányban meg a fejlődés.
mk4 is abszolút szerelhető. csak tudni kell mit csinálsz
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23826


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #30623 Dátum: 2016.03.10 csütörtök, 22:53:19 »

cromaxnál három fajta van, de egyiket sem tudják hozni, szóval igazából mindegy
akkor ott beszállító gond lesz. én dobbetét rögzítő bolhát rendeltem volna 10darabot, 7et tudott összeszedni 2 nap alatt vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #30624 Dátum: 2016.03.10 csütörtök, 23:30:04 »

akkor ott beszállító gond lesz. én dobbetét rögzítő bolhát rendeltem volna 10darabot, 7et tudott összeszedni 2 nap alatt vigyor3

azt most már a patentosnál veszek. Van a 16-ban egy cég, aki csak autópatentokkal és rögzítőelemekkel foglalkozik Cheesy
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #30625 Dátum: 2016.03.11 péntek, 06:40:07 »

Ez az autó írdésmond jövőre 10 éves lesz. Sem navi, se tempomat. Ilyen autó "I"-ben 2-3 éves korukra mennek 158ekm-et.  Tehát: ha 1,5Mben elhozod, akkor is riziko. 1,3M OK. Marad pénz javításra.   
Biztos csak ilyen kormány volt a puff után.
Naplózva
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #30626 Dátum: 2016.03.11 péntek, 08:59:32 »

Felső végénél húzd az ív közepénél, sugárirányban kifelé. Az alsó végénél van egy fül, ami a műszerfal párna alá nyúlik. A patentok műanyagok, szeretnek az A oszlop rögzítési pontjaiban maradni, de ez nem okoz gondot. Összerakásnál figyelni kell a kábelekre, ha nincsenek a helyükön, nem pattan vissza a burkolat.

köszönöm
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #30627 Dátum: 2016.03.11 péntek, 09:57:04 »

Sziasztok,


Az "A" oszlop műanyag belső burkolata hogy a p.ba jön le?  vigyor3

 worship worship

Segítség képpen egy robbantott rajz:


2 műanyag patent tartja a burkolatot.
« Utoljára szerkesztve: 2016.03.11 péntek, 10:07:26 írta Tibor69 » Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #30628 Dátum: 2016.03.11 péntek, 11:43:21 »

Segítség képpen egy robbantott rajz:
[img width=426 height=600]http://kepfeltoltes.hu/160311/G016313908_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

2 műanyag patent tartja a burkolatot.


 worship worship
« Utoljára szerkesztve: 2016.03.11 péntek, 11:58:01 írta alf » Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23826


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #30629 Dátum: 2016.03.12 szombat, 14:27:28 »

fékfolyadéktartályra  csati honnan megy? szerencsére lehúzták, most nincs rajta és nem is találom ott a környékén vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
optikal
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93



« Új hozzászólás #30630 Dátum: 2016.03.13 vasárnap, 13:45:54 »

Srácok lehet buta kérdés de a Westfalia A50-X vonóhorogban lehet zárat cserélni? Mert nincs hozzá kulcs és az nélkül nem lehet felrakni Embarrassed
« Utoljára szerkesztve: 2016.03.13 vasárnap, 14:01:36 írta optikal » Naplózva

2009 2.0TDCI 140LE Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48500



« Új hozzászólás #30631 Dátum: 2016.03.13 vasárnap, 14:00:55 »

Srácok lehet buta kérdés de a Wesfalia A50-X vonóhorogban lehet zárat cserélni? Mert nincs hozzá kulcs és az nélkül nem lehet felrakni Embarrassed
egy jó kulcsos szerintem készít hozzá neked pénzért. Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
optikal
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93



« Új hozzászólás #30632 Dátum: 2016.03.13 vasárnap, 14:07:58 »

egy jó kulcsos szerintem készít hozzá neked pénzért. Roll Eyes

Kulcs nélkül is lehet? Ezt még nem hallottam de majd holnap megpróbálok csináltatni.Köszi!
Naplózva

2009 2.0TDCI 140LE Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48500



« Új hozzászólás #30633 Dátum: 2016.03.13 vasárnap, 17:02:09 »

Kulcs nélkül is lehet? Ezt még nem hallottam de majd holnap megpróbálok csináltatni.Köszi!
ajtózárhoz simán készít,vagy gyujtáskapcsolóhoz.utánakell járni, hogy ezzel mit tudnak kezdeni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szabogaby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



E-mail
« Új hozzászólás #30634 Dátum: 2016.03.13 vasárnap, 18:20:41 »

Megint nézegettünk egy kicsit. A következőkről vélemények ?  :
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_1.6_tdci_econetic_szervizkonyvnagynavi.led-9612316
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_trend_powershift-9816728
Naplózva

1996 1.8 TD MKI.
2003 2.0 TDCi Ghia 115 LE MKIII.
Jelenleg 2008 2.0 TDCi Titanium Kombi MKIV.
Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #30635 Dátum: 2016.03.13 vasárnap, 19:30:59 »


1.6os dízelt octavia-ban vezettem eddig, sztem 110 fölött semmit nem tudott, addig mondjuk viszonylag jól ment. Egy mondeonál nem tudom mit tudhat. Amúgy ilyen áron már magyarországi is van nem behozott.
Ezt nem nézted? Magyar is meg napfénytetős... Igaz ha a héten elviszik az autóm, akkor én megyek érte Smiley
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_titanium_magyarorszagi.elso_tulajdonos-9930014
Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23826


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #30636 Dátum: 2016.03.13 vasárnap, 19:51:26 »

fékfolyadéktartályra  csati honnan megy? szerencsére lehúzták, most nincs rajta és nem is találom ott a környékén vigyor3
ennyire azért ne tolongjatok vigyor3 valaki lesse már meg nekem, kiüti a szemem a kézifékvisszajelző így falbav
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #30637 Dátum: 2016.03.13 vasárnap, 20:59:08 »

ennyire azért ne tolongjatok vigyor3 valaki lesse már meg nekem, kiüti a szemem a kézifékvisszajelző így falbav
A motortéri köteg a tűzfalon megy végig, középtájon. Abba van betéve. Ki kellene venni az akksit+tálcát, ott lesz alatta.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23826


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #30638 Dátum: 2016.03.13 vasárnap, 21:15:36 »

A motortéri köteg a tűzfalon megy végig, középtájon. Abba van betéve. Ki kellene venni az akksit+tálcát, ott lesz alatta.
köszi, megnézem hnap worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mike81
Vendég
« Új hozzászólás #30639 Dátum: 2016.03.14 hétfő, 16:02:22 »

1.6os dízelt octavia-ban vezettem eddig, sztem 110 fölött semmit nem tudott, addig mondjuk viszonylag jól ment. Egy mondeonál nem tudom mit tudhat. Amúgy ilyen áron már magyarországi is van nem behozott.
Ezt nem nézted? Magyar is meg napfénytetős... Igaz ha a héten elviszik az autóm, akkor én megyek érte Smiley
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_titanium_magyarorszagi.elso_tulajdonos-9930014

Ezt én is pont most néztem. Elég jól néz ki. Amúgy az 1.6-os blok is ugyan olyan költséges javítás szempontjából mint az 1.8-as?
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #30640 Dátum: 2016.03.14 hétfő, 20:18:15 »

Ezt én is pont most néztem. Elég jól néz ki. Amúgy az 1.6-os blok is ugyan olyan költséges javítás szempontjából mint az 1.8-as?

Mire gondolsz? Az 1.8-as sem költségesebb mint más motor. Tudok mondani költséges javítású motort, de azt nem szerelték eu fordba Cheesy
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
szabogaby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



E-mail
« Új hozzászólás #30641 Dátum: 2016.03.14 hétfő, 20:53:56 »

Mire gondolsz? Az 1.8-as sem költségesebb mint más motor. Tudok mondani költséges javítású motort, de azt nem szerelték eu fordba Cheesy
Ezekre a "költségekre" én is kíváncsi vagyok. Versenyezni nem akarok vele, a volt MK3-asom is 115 LE- s volt, annyira nem hiszem, hogy gáz lenne. Megnéztem a szervízanyagok árát (szűrő, olaj)  semmi extrát nem látok benne. Azt mondjátok az MK IV-nek nincsenek gyerekbetegségei.... Akkor mi a költséges (mármint más autóhoz képest ?
Naplózva

1996 1.8 TD MKI.
2003 2.0 TDCi Ghia 115 LE MKIII.
Jelenleg 2008 2.0 TDCi Titanium Kombi MKIV.
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #30642 Dátum: 2016.03.14 hétfő, 21:31:54 »

Ezekre a "költségekre" én is kíváncsi vagyok. Versenyezni nem akarok vele, a volt MK3-asom is 115 LE- s volt, annyira nem hiszem, hogy gáz lenne. Megnéztem a szervízanyagok árát (szűrő, olaj)  semmi extrát nem látok benne. Azt mondjátok az MK IV-nek nincsenek gyerekbetegségei.... Akkor mi a költséges (mármint más autóhoz képest ?


Ezt én is várom kíváncsian. Az Mk4 2.0 tdci-vel nem volt gondom. Az 1.8 még csak két hete van meg, de vannak néhányan már akik csillió KM-t toltak bele és nincs gond. Szóval egyenlőre nem látom mi is az.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23826


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #30643 Dátum: 2016.03.14 hétfő, 21:52:30 »

Ezekre a "költségekre" én is kíváncsi vagyok. Versenyezni nem akarok vele, a volt MK3-asom is 115 LE- s volt, annyira nem hiszem, hogy gáz lenne. Megnéztem a szervízanyagok árát (szűrő, olaj)  semmi extrát nem látok benne. Azt mondjátok az MK IV-nek nincsenek gyerekbetegségei.... Akkor mi a költséges (mármint más autóhoz képest ?

még a 2.0 140le-val se kell versenyezgetni vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mike81
Vendég
« Új hozzászólás #30644 Dátum: 2016.03.14 hétfő, 22:51:08 »

Mire gondolsz? Az 1.8-as sem költségesebb mint más motor. Tudok mondani költséges javítású motort, de azt nem szerelték eu fordba Cheesy

Arra gondoltam, hogy az 1.8-asnak más a vezérlése mint a 2.0 . Az 1.8-as  vezérlése kombinált olajban futó szíjas ha jól emlékszem a kifejezésekre. Most  nem tudom hogy ez minden 1.8-ra igaz vagy csak bizonyos típusok kiváltsága ez. Na meg én azt sem tudom hogy az 1.6 econetic is ilyen felépítésű e. De ezknek a javítása állítólag drágább. A  másik amit mesélt a szerelő akihez a mostani verdát is hordom, hogy az 1.8-as motor jobban megterheli a kettőstömegűt mint a 2.0 vagy 2.2 .  Ő azt tanácsolta hogy ha ilyen autót akarok venni akkor 2.0 legyen ne 1.8 . De nem osztani akarom itt az észt.
« Utoljára szerkesztve: 2016.03.14 hétfő, 22:55:16 írta Mike81 » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23826


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #30645 Dátum: 2016.03.14 hétfő, 22:53:09 »

Arra gondoltam, hogy az 1.8-asnak más a vezérlése mint a 2.0 . Az 1.8-as  vezérlése kombinált olajban futó szíjas ha jól emlékszem a kifejezésekre. Most  nem tudom hogy ez minden 1.8-ra igaz vagy csak bizonyos típusok kiváltsága ez. Na meg én azt sem tudom hogy az 1.6 econetic is ilyen felépítésű e. De ezknek a javítása állítólag drágább. A  másik amit mesélt a szerelő akihez a mostani verdát is hordom, hogy az 1.8-as motor jobban megterheli a kettőstömegűt mint a 2.0 vagy 2.2 . 
oké, tuti szakértő vigyor3 nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #30646 Dátum: 2016.03.14 hétfő, 23:17:20 »

Arra gondoltam, hogy az 1.8-asnak más a vezérlése mint a 2.0 . Az 1.8-as  vezérlése kombinált olajban futó szíjas ha jól emlékszem a kifejezésekre. Most  nem tudom hogy ez minden 1.8-ra igaz vagy csak bizonyos típusok kiváltsága ez. Na meg én azt sem tudom hogy az 1.6 econetic is ilyen felépítésű e. De ezknek a javítása állítólag drágább. A  másik amit mesélt a szerelő akihez a mostani verdát is hordom, hogy az 1.8-as motor jobban megterheli a kettőstömegűt mint a 2.0 vagy 2.2 .  Ő azt tanácsolta hogy ha ilyen autót akarok venni akkor 2.0 legyen ne 1.8 . De nem osztani akarom itt az észt.

A vezérlés csere minden autónál drága. Az, hogy pontosan mennyi sok mindentől függ. Az, hogy most valami 100eHuf-ba, vagy 110eHuf-ba fog kerülni, az tök mindegy. Az egyiknél lehet, hogy a szíj, meg a csere, meg ez+az drágább, a másiknál meg vízpumpát is cserélni kell.

Amúgy nem az 1.8, 2.0 vagy a 2.2 terheli jobban a kettős tömegűt, hanem a hirtelen váltás. Amúgy mind a kettőnél 150eKm-től várható a kettőstömegű cseréje.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Adam86
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99


« Új hozzászólás #30647 Dátum: 2016.03.15 kedd, 08:42:33 »

Bevittem a kocsit márkaszervizbe, kb. 200-300 ezres javítás lenne (tükör csere, vezérlés, fékbetétek, olaj). Erre azt mondják, hogy csak x ezer forinttért adnak rá árajánlatot (5000?) és az mindenképpen kell. Normális? Úgyis otthagytam volna a kocsit, csak szerettem volna tudni, hogy 200 lesz vagy 300, nem mindegy.

Én így kalkuláltam:
Tükör csere fényezéssel 40
Vezérlés 130
Fékbetétek 40
Olaj 30
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26668


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #30648 Dátum: 2016.03.15 kedd, 09:35:53 »

Bevittem a kocsit márkaszervizbe, kb. 200-300 ezres javítás lenne (tükör csere, vezérlés, fékbetétek, olaj). Erre azt mondják, hogy csak x ezer forinttért adnak rá árajánlatot (5000?) és az mindenképpen kell. Normális? Úgyis otthagytam volna a kocsit, csak szerettem volna tudni, hogy 200 lesz vagy 300, nem mindegy.

Én így kalkuláltam:
Tükör csere fényezéssel 40
Vezérlés 130
Fékbetétek 40
Olaj 30


Melyik szakszervíz ilyen üzletileg érzékeny?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #30649 Dátum: 2016.03.15 kedd, 09:56:37 »

Bevittem a kocsit márkaszervizbe, kb. 200-300 ezres javítás lenne (tükör csere, vezérlés, fékbetétek, olaj). Erre azt mondják, hogy csak x ezer forinttért adnak rá árajánlatot (5000?) és az mindenképpen kell. Normális? Úgyis otthagytam volna a kocsit, csak szerettem volna tudni, hogy 200 lesz vagy 300, nem mindegy.

Én így kalkuláltam:
Tükör csere fényezéssel 40
Vezérlés 130
Fékbetétek 40
Olaj 30

Lehet máshová vinném, de csak a kedvességük miatt. eplus2
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Oldalak: 1 ... 606 607 608 609 610 611 612 [613] 614 615 616 617 618 619 620 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.096 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.