Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.28 vasárnap, 22:36:17 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 761 762 763 764 765 766 767 [768] 769 770 771 772 773 774 775 ... 798   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 10830627 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
fitti2
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #38350 Dátum: 2019.09.27 péntek, 20:35:26 »

Le kell venni  az első vészhárítót, ezért a kocsi elejétől érdemes nekiállni.  wave

Le kell venni a lökhárítót,máshogy nem lehet kivenni?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38351 Dátum: 2019.09.27 péntek, 21:44:25 »

Le kell venni a lökhárítót,máshogy nem lehet kivenni?

Nem értem a visszakérdezést, azt írtam, nem? De.  vigyor3

Amúgy amíg nem látod mi a baj, addig ne döntsd el, hogy el van repedve a tartály. Lehet valamelyik cső, tömítés....stb.

Itt van:


« Utoljára szerkesztve: 2019.09.28 szombat, 09:31:00 írta Domi » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
fitti2
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #38352 Dátum: 2019.09.27 péntek, 22:16:14 »

Nem értem a visszakérdezést, azt írtam, nem? De.  vigyor3

Amúgy amíg nem látod mi a baj, addig ne döntsd el, hogy el van repedve a tartály. Lehet valamelyik cső, tömítés....stb.

Itt van:


[img]https://i.imgur.com/HJyWnqx.jpg

Köszönöm!
« Utoljára szerkesztve: 2019.09.27 péntek, 22:30:31 írta alf® » Naplózva
niro3
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #38353 Dátum: 2019.10.04 péntek, 12:19:08 »

Sziasztok! Szeretnék segítséget kérni! Van egy problémám az autómmal. Autópályán, mikor gyorsítok kb 100km/h sebességnél megtorpan a kocsi. Kigyullad a kipörgésgátló visszajelző és a váltót is leredukálja a komputer. Kimegyek egy parkolóba leállítom, kicsit várok. Indulok tovább és mintha semmi sem történt volna.  Hibának azt adja ki, hogy üzemanyag szivárgás. De már 3 szerelőnél volt a kocsi és nem találnak szivárgást. Azt mondják rejtett hiba.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38354 Dátum: 2019.10.04 péntek, 13:00:29 »

Sziasztok! Szeretnék segítséget kérni! Van egy problémám az autómmal. Autópályán, mikor gyorsítok kb 100km/h sebességnél megtorpan a kocsi. Kigyullad a kipörgésgátló visszajelző és a váltót is leredukálja a komputer. Kimegyek egy parkolóba leállítom, kicsit várok. Indulok tovább és mintha semmi sem történt volna.  Hibának azt adja ki, hogy üzemanyag szivárgás. De már 3 szerelőnél volt a kocsi és nem találnak szivárgást. Azt mondják rejtett hiba.

Nyilván nem szivárgás lehet, nem kell szó szerint venni a magyar fordítást.
A hibakódot írd be, többet segít elindulni....
« Utoljára szerkesztve: 2019.10.04 péntek, 18:59:21 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #38355 Dátum: 2019.10.04 péntek, 16:23:06 »

Sziasztok! Szeretnék segítséget kérni! Van egy problémám az autómmal. Autópályán, mikor gyorsítok kb 100km/h sebességnél megtorpan a kocsi. Kigyullad a kipörgésgátló visszajelző és a váltót is leredukálja a komputer. Kimegyek egy parkolóba leállítom, kicsit várok. Indulok tovább és mintha semmi sem történt volna.  Hibának azt adja ki, hogy üzemanyag szivárgás. De már 3 szerelőnél volt a kocsi és nem találnak szivárgást. Azt mondják rejtett hiba.
szia.Dízel?Akkor talán levegősödés.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
niro3
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #38356 Dátum: 2019.10.04 péntek, 18:24:20 »

Nyilván nem szivárgás lehet, nem kell szó szerint venni a magyar fordítás.
A hibakódot írd be, többet segít elindulni....

Szerintem megtették a szakik. De tolmácsolom! Köszi!
Naplózva
niro3
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #38357 Dátum: 2019.10.04 péntek, 18:28:25 »

szia.Dízel?Akkor talán levegősödés.

Igen dizel. Gondoltunk rá. Próbáljuk megtalálni hol kerülhet levegő a rendszerbe.
Remélem meg lesz.
köszi a választ!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38358 Dátum: 2019.10.04 péntek, 19:06:18 »

Igen dizel. Gondoltunk rá. Próbáljuk megtalálni hol kerülhet levegő a rendszerbe.
Remélem meg lesz.
köszi a választ!

Nem levegősödés lesz, az inkább indításkor okoz problémát.
Írd be a hibakódot, ha megtudod.

Látatlanban EGR vagy töltőnyomás szabályozásban tartomány/teljesítmény hiba, esetleg tüzelőanyag szabályozásban.

Esetleg a fordulatszámot figyeld meg a hiba megjelenésekor, ne a sebességet.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Doby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 449



E-mail
« Új hozzászólás #38359 Dátum: 2019.10.08 kedd, 12:00:21 »

Sziasztok,

MK3-am lemezfelnije akkor gond nélkül felmegy az MK4-re ugye? Veszek rá új téli gumikat a megfelelő mérettel (215 / 55 R16)
Illetve gondolom ugyan az a téma mint az MK3-nál, hogy a lemezfelnihez másik fajta csavar kell? Abból kell vennem mert az MK3 csavarjai ramatyul néznek ki (plusz nem is tudom az jó lenne-e hozzá? )

Köszi
Doby
Naplózva

MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy

Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #38360 Dátum: 2019.10.09 szerda, 09:29:40 »

Sziasztok,

MK3-am lemezfelnije akkor gond nélkül felmegy az MK4-re ugye? Veszek rá új téli gumikat a megfelelő mérettel (215 / 55 R16)
Illetve gondolom ugyan az a téma mint az MK3-nál, hogy a lemezfelnihez másik fajta csavar kell? Abból kell vennem mert az MK3 csavarjai ramatyul néznek ki (plusz nem is tudom az jó lenne-e hozzá? )

Köszi
Doby

Felmegy és vegyél csavart hozzá!  wave wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Bigzotya
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 597


MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury


WWW E-mail
« Új hozzászólás #38361 Dátum: 2019.10.12 szombat, 09:09:58 »

integet2 Szia mindenkinek .......Lenne egy kérdésem Mk4 Tdcin alváz ahol kezdődik az alagút és van egy keresztmerevítő azt hogy nevezik? Nekem ....gondolom a kondenzvíztől vagy mitől áll a víz a jobb oldali taposó lemez és a műanyag közt alul .....Ami fura 30 fokban .....Nos ezt a lemezt a víz megölte ....Én úgy látom csavaros tehát cserélhető. De a neten nem találok róla semmit
Na mivel nem jött válasz én megoldottam a kereszttartót a bölcsőnél.
Mert ahogy az enyém kinézett az szerintem széria hiba. Én egyben vettem le a berohadt csavarok miatt,úgy hogy a bölcsőt alátámasztottam és lekezeltem.
« Utoljára szerkesztve: 2019.10.12 szombat, 09:15:38 írta Bigzotya » Naplózva

Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38362 Dátum: 2019.10.12 szombat, 09:21:15 »

Na mivel nem jött válasz én megoldottam a kereszttartót a bölcsőnél.
Mert ahogy az enyém kinézett az szerintem széria hiba. Én egyben vettem le a berohadt csavarok miatt,úgy hogy a bölcsőt alátámasztottam és lekezeltem.
[img]https://i.imgur.com/6LUaHmg]

A korrózió nem széria hiba, külső hatás következménye....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Balcsix
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35


E-mail
« Új hozzászólás #38363 Dátum: 2019.10.13 vasárnap, 01:32:05 »

Sziasztok!

Autó vásárlás előtt állunk, és úgy döntöttünk, hogy újra Fordot választunk 2 Focus és 1 Mondeo után (amiből 1 Focus, és 1 Mondeo még mindig megvan). Főként Mk4-es kombi Mondeokat nézegetünk, abból is a Titanium felszereltségűeket. Az lenne a kérdésem, hogy melyek a legmegbízhatóbb/legbeváltabb motorok benzin illetve dízel terén?
Kell valamelyik motortól különösen félni? Illetve vásárlásnál mit/miket kell ellenőrizni az autón, ilyen korban már előjönnek ismert gyakori hibák ezeknél amit nem árt szemrevételezni (gondolom például rozsdának még nem nagyon kéne lenni egy ennyi idős autón)?

Előre is köszönöm!
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #38364 Dátum: 2019.10.13 vasárnap, 13:42:54 »

Sziasztok!

Autó vásárlás előtt állunk, és úgy döntöttünk, hogy újra Fordot választunk 2 Focus és 1 Mondeo után (amiből 1 Focus, és 1 Mondeo még mindig megvan). Főként Mk4-es kombi Mondeokat nézegetünk, abból is a Titanium felszereltségűeket. Az lenne a kérdésem, hogy melyek a legmegbízhatóbb/legbeváltabb motorok benzin illetve dízel terén?
Kell valamelyik motortól különösen félni? Illetve vásárlásnál mit/miket kell ellenőrizni az autón, ilyen korban már előjönnek ismert gyakori hibák ezeknél amit nem árt szemrevételezni (gondolom például rozsdának még nem nagyon kéne lenni egy ennyi idős autón)?

Előre is köszönöm!
A 2.0 és 2.2 TDCi jó. Az 1.8 felejtős. Nekem 2.2 volt. Nem csak a motor az egész autó nagyon megbízhatóan teljesített. Alig kelett rá költeni. Viszont a 2.2 nem túl takarékos, cserébe megy mint a disznó. Nagyon jó az MK4.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #38365 Dátum: 2019.10.13 vasárnap, 13:47:20 »

A korrózió nem széria hiba, külső hatás következménye....
Most mondhatnám azt, hogy a a korrózió nem szériahiba, de a hiányos korrózióvédelem annál inkább.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38366 Dátum: 2019.10.13 vasárnap, 14:25:14 »

Most mondhatnám azt, hogy a a korrózió nem szériahiba, de a hiányos korrózióvédelem annál inkább.

Nem tudni milyen előírás vonatkozik futómű alkatrész korrózió védelmére, de gyanítom semmilyen.
Ha megsérült, ugyanúgy elkezdődik alatta a korrózió. Annál lehet jobb az is, ha nincs és leszárad - hat.

A Hyundai/Kia vonja be a bölcsőt/lengőkarokat kőfelverődés védővel.
Persze mindenhol nem lehet, szóval ami nem alu, ott elkezdődik a korrózió.

Ez szerintem nem széria hiba.

Ha esetleg pl. ajtó alja idő előtti korróziója jön elő, az lehet jellemző korrózió hiba. De még az sem széria hiba.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bigzotya
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 597


MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury


WWW E-mail
« Új hozzászólás #38367 Dátum: 2019.10.13 vasárnap, 17:21:47 »


Ez szerintem nem széria hiba.

Lehet nem az és véletlenül állt meg a víz az anyós ülés taposónál a műanyag és a lemez közt a filcben. Lehet !!! De éppen ezért kérdeztem a kondenzvíz hol távozik. Ha pedig nem az akkor széria mert a kerekek viszik a filchez és onnét terjed.
Tévedések elkerülésére a Bal oldalon a fehér az lámpa!
Naplózva

netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #38368 Dátum: 2019.10.13 vasárnap, 20:48:12 »

Ki mivel rögzítette a köszöbön lévő gumi vacakot? gyárilag pár műanyag bolha próbálja tartani,azokat cseréltem de nem tűnik tartósnak.Kell oda egyátalán az a gumi?
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Balcsix
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35


E-mail
« Új hozzászólás #38369 Dátum: 2019.10.14 hétfő, 10:33:07 »

A 2.0 és 2.2 TDCi jó. Az 1.8 felejtős. Nekem 2.2 volt. Nem csak a motor az egész autó nagyon megbízhatóan teljesített. Alig kelett rá költeni. Viszont a 2.2 nem túl takarékos, cserébe megy mint a disznó. Nagyon jó az MK4.

Köszönöm a segítséget! Akkor a 2.0 illetve a 2.2 változatokat nézegetem.

Jelenleg is egy 2006-os MK3-mas 2.0 TDCi Mondeónk van 270.000 kilométerrel az órában. 6-7 éve van nálunk az autó, de a rossz híresztelések ellenére motor részről még teljesen probléma mentes, csak már öregszik, de hát ez minden autónál természetes. Smiley
Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #38370 Dátum: 2019.10.14 hétfő, 10:42:49 »

Köszönöm a segítséget! Akkor a 2.0 illetve a 2.2 változatokat nézegetem.

Jelenleg is egy 2006-os MK3-mas 2.0 TDCi Mondeónk van 270.000 kilométerrel az órában. 6-7 éve van nálunk az autó, de a rossz híresztelések ellenére motor részről még teljesen probléma mentes, csak már öregszik, de hát ez minden autónál természetes. Smiley
Nekünk 2.0 TDCI van 140 lóerővel, az is elég jól megy, nem volt vele probléma a nálunk töltött lassan 4 év alatt.
306.000 km-rel vettük, jelenleg 345.000 km van benne, a kötelezőkön kívül kuplungszett csere volt rajta nyár elején (Gyári teljesítménnyel nem volt probléma, de a Predi 170 lóerős chip után pár hónappal csúszni kezdett a kuplung, így cseréltettem, eléggé a végét járta már, azóta tökéletes).
Fogyasztása nálam 6-9 liter között tempótól, illetve körülményektől függően. Ha kifogsz egy olyan példányt, ami megkapta a kötelezőket, akkor sokáig jó lesz.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Balcsix
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35


E-mail
« Új hozzászólás #38371 Dátum: 2019.10.14 hétfő, 21:51:23 »

Nekünk 2.0 TDCI van 140 lóerővel, az is elég jól megy, nem volt vele probléma a nálunk töltött lassan 4 év alatt.
306.000 km-rel vettük, jelenleg 345.000 km van benne, a kötelezőkön kívül kuplungszett csere volt rajta nyár elején (Gyári teljesítménnyel nem volt probléma, de a Predi 170 lóerős chip után pár hónappal csúszni kezdett a kuplung, így cseréltettem, eléggé a végét járta már, azóta tökéletes).
Fogyasztása nálam 6-9 liter között tempótól, illetve körülményektől függően. Ha kifogsz egy olyan példányt, ami megkapta a kötelezőket, akkor sokáig jó lesz.

Rendben, köszönöm!

Mindenképpen vezetett szervizkönyveset szeretnék, de hát elég nehéz találni olyat ami minden szempontból tökéletes, az amúgy se túl nagy kínálatból.
Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #38372 Dátum: 2019.10.15 kedd, 10:01:31 »

Rendben, köszönöm!

Mindenképpen vezetett szervizkönyveset szeretnék, de hát elég nehéz találni olyat ami minden szempontból tökéletes, az amúgy se túl nagy kínálatból.
Olyan valószínűleg nem sok lesz ebben a korban, amelynek végig van vezetve. Én például úgy vettem meg 306.000 km-rel, hogy 100.000-ig volt vezetve csak, és én csak magamnak vezetem egy excelben.
Fórumon, facebook csoportban érdemes körülnézni, hátha találsz gondos tulajtól egy megfelelőt. Asszem van is egy eladó kombi itt a fórumon.  wave
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #38373 Dátum: 2019.10.15 kedd, 10:08:29 »

Rendben, köszönöm!

Mindenképpen vezetett szervizkönyveset szeretnék, de hát elég nehéz találni olyat ami minden szempontból tökéletes, az amúgy se túl nagy kínálatból.
fb-on van egy MK4 klub, oda szoktak feltenni eladó autókat. A szervizkönyv az olyan, hogy olyat adnak neked, amilyet szeretnél. Ha szépen kéred, még km-t is választhatsz, hogy mennyi legyen benne.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #38374 Dátum: 2019.10.15 kedd, 10:20:18 »

fb-on van egy MK4 klub, oda szoktak feltenni eladó autókat. A szervizkönyv az olyan, hogy olyat adnak neked, amilyet szeretnél. Ha szépen kéred, még km-t is választhatsz, hogy mennyi legyen benne.
Én a 2008-as Mondimat adtam el végig vezetett szervizkönyvvel. Jópár éve váltottak elektronikus szervizkönyvre, tehát meglehetősen hiteles.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #38375 Dátum: 2019.10.15 kedd, 10:32:07 »

Én a 2008-as Mondimat adtam el végig vezetett szervizkönyvvel. Jópár éve váltottak elektronikus szervizkönyvre, tehát meglehetősen hiteles.
Nyilván kivételek mindig vannak. Meg hihetetlen állapotban levő autók, lásd apám kb. 5 éve eladott, akkor 16 éves, 119e km-es, első tulajos, végig szervizkönyves Passat-ja. De ez azért elég kis %-a a használtautó piacnak. Lehet ezekre vadászni, ha az embernek nagyon sok ideje, türelme, és kitartása van. Aztán vagy beesik egy, vagy nem.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #38376 Dátum: 2019.10.15 kedd, 11:52:28 »

Én a 2008-as Mondimat adtam el végig vezetett szervizkönyvvel. Jópár éve váltottak elektronikus szervizkönyvre, tehát meglehetősen hiteles.

2014 óta nekem nem pecsételtek, csak egy elektronikus szervíznaplót kaptam papíron kinyomtatva, a többi ment az autó elektronikus adatlapjára. Nem tudom ezt mennyire lehet manipulálni, biztos lehet.
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #38377 Dátum: 2019.10.15 kedd, 12:32:18 »

2014 óta nekem nem pecsételtek, csak egy elektronikus szervíznaplót kaptam papíron kinyomtatva, a többi ment az autó elektronikus adatlapjára. Nem tudom ezt mennyire lehet manipulálni, biztos lehet.
Utólag csak központilag tudnak belenyúlni. Minkét autónál volt egy-egy elmaradt szerviz bejegyzés, amit így kellett pótoltatni.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
szabb47
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


E-mail
« Új hozzászólás #38378 Dátum: 2019.10.15 kedd, 18:33:10 »

Sziasztok
Autóvásárlás elött állok, véleményetekre lennék kíváncsi. Munkatársam lassan megválna egy 2011-es 2.0 163le titanium mondótól (TXBA). Második tulajdonos, közel 200.00km van a kocsiban, eddig féket, generátort, vezérlést cserélt. Ford szalonba vitte, elméletileg ott lekérdezhetőek a dolgok.
Mivel sose volt dieselem, nem vagyok otthon a témában, már olvasgatom a fórumot. Munkába járásra (napi 2x24km), hétvégente kirándulásra használnám (100-300km). Munkatársam hasonló távokon használta.
Vásárlás elött elvinném szervizbe átnézetni, mire kell odafigyelni, kérdezzek külön rá valamire? 
200.000km után előfordulhat valami gyakoribb típus hiba?
Ahogy olvasgatom a fórumot, látom, vannak megoldások különböző hibákra, de autós boltoknál nézve elég drága tud lenni egy komolyabb hiba (üzemanyagellátás, turbó, DPF)
Előre is köszönöm válaszotokat.
Üdv
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #38379 Dátum: 2019.10.15 kedd, 18:50:12 »

Sziasztok
Autóvásárlás elött állok, véleményetekre lennék kíváncsi. Munkatársam lassan megválna egy 2011-es 2.0 163le titanium mondótól (TXBA). Második tulajdonos, közel 200.00km van a kocsiban, eddig féket, generátort, vezérlést cserélt. Ford szalonba vitte, elméletileg ott lekérdezhetőek a dolgok.
Mivel sose volt dieselem, nem vagyok otthon a témában, már olvasgatom a fórumot. Munkába járásra (napi 2x24km), hétvégente kirándulásra használnám (100-300km). Munkatársam hasonló távokon használta.
Vásárlás elött elvinném szervizbe átnézetni, mire kell odafigyelni, kérdezzek külön rá valamire? 
200.000km után előfordulhat valami gyakoribb típus hiba?
Ahogy olvasgatom a fórumot, látom, vannak megoldások különböző hibákra, de autós boltoknál nézve elég drága tud lenni egy komolyabb hiba (üzemanyagellátás, turbó, DPF)
Előre is köszönöm válaszotokat.
Üdv


Nézesd át egy szervizben, ha nem hoznak ki komolyabb problémát, vedd meg.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #38380 Dátum: 2019.10.15 kedd, 19:11:20 »

Nézesd át egy szervizben, ha nem hoznak ki komolyabb problémát, vedd meg.
Ennyi. Egy komolyabb hiba minden márkánál drága.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #38381 Dátum: 2019.10.17 csütörtök, 10:37:35 »

Na mivel nem jött válasz én megoldottam a kereszttartót a bölcsőnél.
Mert ahogy az enyém kinézett az szerintem széria hiba. Én egyben vettem le a berohadt csavarok miatt,úgy hogy a bölcsőt alátámasztottam és lekezeltem.
[img]https://i.imgur.com/6LUaHqS.png

Úúúh, miez, mazda?  wow1 wow1
« Utoljára szerkesztve: 2019.10.17 csütörtök, 15:48:01 írta alf® » Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #38382 Dátum: 2019.10.19 szombat, 06:20:09 »

Sziasztok!
Egyszer valaki linkelt ide olyan autós mobil tartót, ami márka sőt fejegység specifikus megoldást adott, úgy hogy nem kellet megfúrni a műszerfalat, és nem a cd résbe dugható típusra gondolok.
Én akkor elmentettem, hogy ha eljön az ideje, ne kelljen keresni.
Az ideje eljött, de egy kedvencek takarítás magával vitte a linket.
Tud valaki, akár AZ a valaki segíteni, hogy mi lehetett ez?
Nem volt olcsó, az rémlik, talán 10-15e Ft. És mintha két fő darabból állt volna,egy ami az autóhoz igazodik, a másik meg telefonhoz.
Köszönöm
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #38383 Dátum: 2019.10.19 szombat, 08:18:58 »

Sziasztok!
Egyszer valaki linkelt ide olyan autós mobil tartót, ami márka sőt fejegység specifikus megoldást adott, úgy hogy nem kellet megfúrni a műszerfalat, és nem a cd résbe dugható típusra gondolok.
Én akkor elmentettem, hogy ha eljön az ideje, ne kelljen keresni.
Az ideje eljött, de egy kedvencek takarítás magával vitte a linket.
Tud valaki, akár AZ a valaki segíteni, hogy mi lehetett ez?
Nem volt olcsó, az rémlik, talán 10-15e Ft. És mintha két fő darabból állt volna,egy ami az autóhoz igazodik, a másik meg telefonhoz.
Köszönöm

Nekem Dension van. Az, hogy draga volt, az stimmt. Meg az is, hogy nem kell furkalni hozza. Kis muanyag ontapados vackot kell felragasztani, arra megy ra egy minden iranyba allithato csuklo, arra meg a telefontarto resze.
Szelessegre kell figyelni, az en telefonom is csak ugy fer bele, hogy az oldalso szivacsokat kiszedtem.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #38384 Dátum: 2019.10.19 szombat, 08:54:39 »

Sziasztok!
Egyszer valaki linkelt ide olyan autós mobil tartót, ami márka sőt fejegység specifikus megoldást adott, úgy hogy nem kellet megfúrni a műszerfalat, és nem a cd résbe dugható típusra gondolok.
Én akkor elmentettem, hogy ha eljön az ideje, ne kelljen keresni.
Az ideje eljött, de egy kedvencek takarítás magával vitte a linket.
Tud valaki, akár AZ a valaki segíteni, hogy mi lehetett ez?
Nem volt olcsó, az rémlik, talán 10-15e Ft. És mintha két fő darabból állt volna,egy ami az autóhoz igazodik, a másik meg telefonhoz.
Köszönöm
Szerintem ezt linkelték, ami kimondottan Mondeohoz van:
https://www.brodit.hu/webshop&text_8=Bal&from_9=2008&to_9=2008&filtered=filtered
Én mondjuk mindkét kocsiban kis mágnesest használok, annál egyszerűbbet, univerzálisabbat még nem találtam.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #38385 Dátum: 2019.10.19 szombat, 10:04:39 »

Szerintem ezt linkelték, ami kimondottan Mondeohoz van:
https://www.brodit.hu/webshop&text_8=Bal&from_9=2008&to_9=2008&filtered=filtered
Én mondjuk mindkét kocsiban kis mágnesest használok, annál egyszerűbbet, univerzálisabbat még nem találtam.
Nekem a legerősebb gyári Samsung autós töltővel töltve is merül a telefonom, ha elég világos van kint, és megy a navi (ilyenkor ugye navi, kijelző, GPS, mobilnet, stb). Ha ehhez még egy nyári meleg is hozzájön, akkor általában a töltést is letiltja, mert túlforrósodik a telefon (ez sorozatban a harmadik, ami ezt csinálja (S7-S8-S9), szóval nem ennek a konkrét darabnak a hibája). Ha most még kiteszem a telót a műszerfalra, vagy a szélvédőre, akkor nyáron még pluszban a direkt napfény is éri, hát akkor végképp nem töltene semmit.
Kíváncsi vagyok, mikor kezdik el intenzívebben fejleszteni az akksi oldalát a telóknak. De ez mondjuk nem MK4 kérdés már, hanem telós  nezze
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #38386 Dátum: 2019.10.19 szombat, 10:25:11 »

Nekem a legerősebb gyári Samsung autós töltővel töltve is merül a telefonom, ha elég világos van kint, és megy a navi (ilyenkor ugye navi, kijelző, GPS, mobilnet, stb). Ha ehhez még egy nyári meleg is hozzájön, akkor általában a töltést is letiltja, mert túlforrósodik a telefon (ez sorozatban a harmadik, ami ezt csinálja (S7-S8-S9), szóval nem ennek a konkrét darabnak a hibája). Ha most még kiteszem a telót a műszerfalra, vagy a szélvédőre, akkor nyáron még pluszban a direkt napfény is éri, hát akkor végképp nem töltene semmit.
Kíváncsi vagyok, mikor kezdik el intenzívebben fejleszteni az akksi oldalát a telóknak. De ez mondjuk nem MK4 kérdés már, hanem telós  nezze
Érdekes, nekem az s6, meg most az s9+ is tölt mindig, pedig Montenegróból ~ 14 órát jöttünk, és vegig Waze, Spotify ment telóról.
Egy ilyet kötöttem be, és normális kábellel töltöm.
https://www.ebay.com/itm/DC-DC-12V-to-5V-Mini-Micro-A-type-Single-USB-Converter-Step-Down-Power-Module/311874039387?hash=item489d242e5b:m:m_xfq0K1r_7qo3oSSarOxMQ
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
darazsa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


« Új hozzászólás #38387 Dátum: 2019.10.19 szombat, 17:03:29 »

Sziasztok.
2.0 TDCI 2007-es
Az alábbi hibába futottam bele ma.
Olvastam ki a hibatárolót hátha van benne hiba.
Volt a PCM modulban P2263.
Kiszedtem a MAP szenzort megtisztítottam ahogy minden 1-1,5 évente szoktam. Visszaraktam és alapjáraton nem írja be a hibát. Leállítottam a motort újra kiolvastam és a hiba visszajött. Tesztelgettem és azt vettem észre, hogy mindig motor leállításnál írja be.
Kérdésem az, hogy mi lehet a gond, kell-e foglalkoznom vele? Hibát nem okoz az autó ugyanúgy megy mint mindig.
Nem füstöl. Nincs gond. Igazából nem értem miért írja be mindig.
Válaszokat előre is köszönöm.
Naplózva

Múlt 2007 2.0 TDCI Titanium.
Jelen 2013 2.0 TDCI Titanium S Powershift.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #38388 Dátum: 2019.10.19 szombat, 18:51:15 »

Sziasztok.
2.0 TDCI 2007-es
Az alábbi hibába futottam bele ma.
Olvastam ki a hibatárolót hátha van benne hiba.
Volt a PCM modulban P2263.
Kiszedtem a MAP szenzort megtisztítottam ahogy minden 1-1,5 évente szoktam. Visszaraktam és alapjáraton nem írja be a hibát. Leállítottam a motort újra kiolvastam és a hiba visszajött. Tesztelgettem és azt vettem észre, hogy mindig motor leállításnál írja be.
Kérdésem az, hogy mi lehet a gond, kell-e foglalkoznom vele? Hibát nem okoz az autó ugyanúgy megy mint mindig.
Nem füstöl. Nincs gond. Igazából nem értem miért írja be mindig.
Válaszokat előre is köszönöm.
P2263 Turbo / Super Charge Boost System Performance

lelazult bilincs vagy lukas csőrendszer,ill tömítettlen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
darazsa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


« Új hozzászólás #38389 Dátum: 2019.10.19 szombat, 19:03:55 »

P2263 Turbo / Super Charge Boost System Performance

lelazult bilincs vagy lukas csőrendszer,ill tömítettlen.
Szuper köszi. Akkor végig ellenőrzöm a renszert.
Már azt hittem a turbóval lesz gond.
Naplózva

Múlt 2007 2.0 TDCI Titanium.
Jelen 2013 2.0 TDCI Titanium S Powershift.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38390 Dátum: 2019.10.19 szombat, 19:25:17 »

P2263 Turbo / Super Charge Boost System Performance

lelazult bilincs vagy lukas csőrendszer,ill tömítettlen.



..... töltőnyomás szabályzó szelep, geometria pozíció szenzor, geometria szorulás, turbó. Turbófeltöltő adaptációs hiba.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
darazsa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


« Új hozzászólás #38391 Dátum: 2019.10.19 szombat, 19:58:35 »

[/img]


..... töltőnyomás szabályzó szelep, geometria pozíció szenzor, geometria szorulás, turbó. Turbófeltöltő adaptációs hiba.

Ez már rosszabbul hangzik, de nincs teljesítmény csökkenés se füst. Vagy nem feltétlenül van ilyen gond?
A forscan ezt írja:
https://i.imgur.com/iNXLlyw.png
« Utoljára szerkesztve: 2019.10.19 szombat, 20:01:35 írta darazsa » Naplózva

Múlt 2007 2.0 TDCI Titanium.
Jelen 2013 2.0 TDCI Titanium S Powershift.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38392 Dátum: 2019.10.19 szombat, 20:30:50 »

[/img]
Ez már rosszabbul hangzik, de nincs teljesítmény csökkenés se füst. Vagy nem feltétlenül van ilyen gond?
A forscan ezt írja:
https://i.imgur.com/iNXLlyw.png


....még.

Én első körben egy turbófeltöltő adaptációt csinálnék. Aztán kiderül elegendő volt-e.
Következő lépésként a nyomásszabályzó szelep jön.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


« Új hozzászólás #38393 Dátum: 2019.10.20 vasárnap, 18:20:19 »

Nekem a legerősebb gyári Samsung autós töltővel töltve is merül a telefonom, ha elég világos van kint, és megy a navi (ilyenkor ugye navi, kijelző, GPS, mobilnet, stb). Ha ehhez még egy nyári meleg is hozzájön, akkor általában a töltést is letiltja, mert túlforrósodik a telefon (ez sorozatban a harmadik, ami ezt csinálja (S7-S8-S9), szóval nem ennek a konkrét darabnak a hibája). Ha most még kiteszem a telót a műszerfalra, vagy a szélvédőre, akkor nyáron még pluszban a direkt napfény is éri, hát akkor végképp nem töltene semmit.
Kíváncsi vagyok, mikor kezdik el intenzívebben fejleszteni az akksi oldalát a telóknak. De ez mondjuk nem MK4 kérdés már, hanem telós  nezze
Nekem a szellőzőbe illeszthető tartóm van és nyáron a klíma hűti a telefont (Xiaomi), így nem melegszik és tudom tölteni. Klíma nélkül nagyon-nagyon lassan szokta tölteni.

Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #38394 Dátum: 2019.10.20 vasárnap, 19:32:25 »

Ma megvettük a kiszemelt MkIV-et.
Érdekes érzés az Mk3 után, suhanós, nagy hadihajó. vigyor3
Kérdésem lenne, megnéztem mi van hátul a csomagtér alatt. Nem sokat találtam.
Mélynyomó.Tölcsér.Vonószem. Meg 2 fakk. Ezekben mi volt?
Mit érdemes venni/vinni, pótkerék helyett?

Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #38395 Dátum: 2019.10.20 vasárnap, 20:06:35 »


Mit érdemes venni/vinni, pótkerék helyett?


pótkereket  integet2
Én 1x már nagyon ráb@sztam arra, hogy nem volt gyárolag pótkerék a kocsiban  falbav
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #38396 Dátum: 2019.10.20 vasárnap, 20:20:23 »

Ma megvettük a kiszemelt MkIV-et.
Érdekes érzés az Mk3 után, suhanós, nagy hadihajó. vigyor3
Kérdésem lenne, megnéztem mi van hátul a csomagtér alatt. Nem sokat találtam.
Mélynyomó.Tölcsér.Vonószem. Meg 2 fakk. Ezekben mi volt?
Mit érdemes venni/vinni, pótkerék helyett?



Pótkereket Cheesy
Én már kaptam úgy defektet, hogy egy raklap trutyit is fújhattam volna, az se tömített volna semmit. Nekem is mélynyomó van, mankókerék meg a csomagtartóban...
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #38397 Dátum: 2019.10.20 vasárnap, 21:11:22 »

Pótkereket Cheesy
Én már kaptam úgy defektet, hogy egy raklap trutyit is fújhattam volna, az se tömített volna semmit. Nekem is mélynyomó van, mankókerék meg a csomagtartóban...
Zsír. Mint a gázos (LPG) korszakomban, de utáltam.  falbav
Most, hogybele gondolok, még emelő, meg kerékkulcs sincs, vagy ha nincs pótkerék, minek emelő?
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #38398 Dátum: 2019.10.20 vasárnap, 21:21:04 »

Zsír. Mint a gázos (LPG) korszakomban, de utáltam.  falbav
Most, hogybele gondolok, még emelő, meg kerékkulcs sincs, vagy ha nincs pótkerék, minek emelő?
nyilván.
Úgy 18éve nem volt defektem,ami semmit nem jelent, kivéve, hogy sosem volt pótkerekem,és ha igen, azt sem cipeltem magammal sosem,és a pincében öregedett meg úgy, hogy akár egyetlen cm-t megtett volna aszfalton kocsi alatt.
Mindenkinek van defektes sztorija, nekem is volt lassan leengedős,de az első kúton felfújtam,és az első gumis megcsinálta.
Ezek a gumik már nem mennek szét egy defektnél. Ha odaütöd annyira akkor már megette a fene
2008óta egyik autóm sem volt gyárilag póttal szerelve.Egy percet sem gondolkodtam, hogy vegyek.
Voltak defektjavító készleteim, amiket annak rendje és módjaszerint a kukába dobtam,mert sose használtam őket.
Aztán hozzáteszem, ha nagy grimbuszba kerülnék, van autója apámnak,és a asszonynak is.Végső megoldásnak ez is jó.Sose kellett kihasználni.
Bejártuk eu-t éveken keresztül pót nélkül.Mondjuk hollandia necces volt,de utánfutóval mentünk,és abban épp volt méretpontos pót-ha kellett volna.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #38399 Dátum: 2019.10.20 vasárnap, 21:26:43 »

nyilván.
Úgy 18éve nem volt defektem,ami semmit nem jelent, kivéve, hogy sosem volt pótkerekem,és ha igen, azt sem cipeltem magammal sosem,és a pincében öregedett meg úgy, hogy akár egyetlen cm-t megtett volna aszfalton kocsi alatt.
Mindenkinek van defektes sztorija, nekem is volt lassan leengedős,de az első kúton felfújtam,és az első gumis megcsinálta.
Ezek a gumik már nem mennek szét egy defektnél. Ha odaütöd annyira akkor már megette a fene
2008óta egyik autóm sem volt gyárilag póttal szerelve.Egy percet sem gondolkodtam, hogy vegyek.
Voltak defektjavító készleteim, amiket annak rendje és módjaszerint a kukába dobtam,mert sose használtam őket.
Aztán hozzáteszem, ha nagy grimbuszba kerülnék, van autója apámnak,és a asszonynak is.Végső megoldásnak ez is jó.Sose kellett kihasználni.
Bejártuk eu-t éveken keresztül pót nélkül.Mondjuk hollandia necces volt,de utánfutóval mentünk,és abban épp volt méretpontos pót-ha kellett volna.
2000 óta van autóm, 1 komolyabb defektem volt, amikor is a padka széle kivágta a gumi oldalát(júzer error), Apán hozta utánam a pótkereket, mert éppen nem volt bent, ez pont a gázos Mk2vel volt. De se előtte se utána nem volt pótkerekes story, de mindig volt nálam.
Monnyik itt bp-en belül megoldom, de egy vidék vagy külföldre már egy vinnék legalább egy mankót.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Oldalak: 1 ... 761 762 763 764 765 766 767 [768] 769 770 771 772 773 774 775 ... 798   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.072 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.