Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.20 csütörtök, 13:41:26 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 118 119 120 121 122 123 124 [125] 126 127 128 129 130 131 132 ... 798   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11182142 alkalommal)
0 Felhasználó és 35 vendég van a témában
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #6200 Dátum: 2011.01.25 kedd, 12:51:18 »

Nekem telitank után kb. 200 km-en át van olyan mintha kalapácssal ütögetnék. Mikor állok be a garázsba akkor szoktam hallani nagyon...

Hát igen, ezt csinálja nekem is.
De ez más hang: majdnem üres tankkal is van vmi rugópattanássszerű hang...
Pénteken oldják majd meg, kíváncsi leszek.
(Asszonykának a múltkor az offba beesett felülről a JE féktárcsa és a védőemeze közé 1 kb 2mm-es murvadarab, olyan hangja lett, mint ha volna már a kocsiban vagy 370E km. alig bírtam a kis genyát kipiszkálni, olyan helyen volt. Vszínűleg a kerék dobta fel, s esett pont oda vissza...)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #6201 Dátum: 2011.01.25 kedd, 14:38:55 »

Urak!

Szerintetek mi lehet a probléma akkor, ha menet közben, nagyobb berugózáskor az autó jobb-hátulja felől olyan "koppanó", vagy "kluttyanó" hang hallatszik.
Találkoztatok már ilyennel?
Én most vittem be a szervizbe az autót ezzel a hanggal, ma reggel már minden nagyobb hupplira kkluttyant az autó hátulja.
A szervízben mentek egy kört, kluttyant, rátették rázópadra, nézegették, semmi. Visszamentem, nézem én is semmi.
Jó, visszaadták "biztos vmi kavics volt vhol".
Elindulok, az első balos lámpánál nagy svungnál kluttyan. Vissza szervíz, szervizessel megint kör, kb 20km alatt kluttyant 2x.
?
Mi a 'zistennyila lesz ez?  Undecided
Rugótányér, vagy mi a qa?  wow1
Egyáltalán mit lehet kezdeni ezzel a résszel, ott nincs már se zsírzási, se semmi lehetőség...

Lenne egy tippem.
Hasonló hang sz.patott MKIII-nál engem is.
Már majdnem a sírba vitt, amikor átvittem a kocsit Jani komámhoz.
Mentünk egy kört, kuttyogást hepe-hupánál hallom. Jani hol a hátsó ülésen, hol a csomagtartóban! Smiley
És ott nagynehezen meg lett a zaj forrása.
A hátsó fék bowdenje kijött a gyári tartófülből. Ez rögzítette a kasztni aljához. Huppanónál odacsapódott a kocsi aljához, az meg vitte a zajt, mint ha kötelező lenne.
Bowden rögzít, és láss csodát, probléma megszűnt. Rögzítéshez kábelkötegelő lett alkalmazva.

Nézz alá a kocsinak, talán találsz te is valami "lógó" bowdent vagy bármit, ami huppanónál hozzáérhet a kocsi aljához.
Remélem neked is csak ennyi bajod lesz.
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6202 Dátum: 2011.01.25 kedd, 14:58:48 »

Hát igen, ezt csinálja nekem is.
De ez más hang: majdnem üres tankkal is van vmi rugópattanássszerű hang...
Pénteken oldják majd meg, kíváncsi leszek.
(Asszonykának a múltkor az offba beesett felülről a JE féktárcsa és a védőemeze közé 1 kb 2mm-es murvadarab, olyan hangja lett, mint ha volna már a kocsiban vagy 370E km. alig bírtam a kis genyát kipiszkálni, olyan helyen volt. Vszínűleg a kerék dobta fel, s esett pont oda vissza...)


Ha már mk3.Akkor nekem az volt, hogy hátsó fékbetét cserét követően azokat a rögzítő biz-*** lemezeket nagyon megbuzergálták, aminek köszönhetően nem feszült be úgy: Ettől mozgott a fékbetét, és szörnyű hangja volt.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #6203 Dátum: 2011.01.26 szerda, 08:20:58 »

Ha már mk3.Akkor nekem az volt, hogy hátsó fékbetét cserét követően azokat a rögzítő biz-*** lemezeket nagyon megbuzergálták, aminek köszönhetően nem feszült be úgy: Ettől mozgott a fékbetét, és szörnyű hangja volt.

Tegnap alámásztam.
Nem látok lógni semmit. Viszont bemásztam a csomitartóba, s végre bepótoltam az örömöm fizikális kifejezését is annak kapcsán, hogy anno Mondit megvettem, s hogy milyen jó autó. Elkezdtem ugrálni, mint az állat, jött is 1x a hang. Abszolút rugópattanásszerű kongó hang.
ha finomam kopogtattam alul az alkatrészeket, akkor is a rugó hangja hasonlított a legjobban, bár van ott vmi stabilizátor rúd is keresztben, az is gyanús nekem még...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #6204 Dátum: 2011.01.26 szerda, 08:21:39 »

Cikk a használtautók vétele kapcsán:
http://www.vezess.hu/magazin/oraporgetes_atvernek_hasznalt_autoval/28705/
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #6205 Dátum: 2011.01.26 szerda, 10:16:32 »

Tegnap alámásztam.
Galaxy-t kell venni  wave

Tényleg ezek mit jelentenek:

Sportos hangolású felfüggesztéssel
Front Spring Load Class-I
Rear Spring Load Class-M

Ez ültetés is vagy csak keményebb futómű?

Lejtmeneti szabályzással
Kiegészítő levegőfűtéssel (van valami elektromos rásegítés a befújt levegőnél?)
Köszi, T.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #6206 Dátum: 2011.01.26 szerda, 10:19:49 »

Hát igen, de hiába írnak sokan sokfélét valóban igaz, hogy az emberek a kevesebb kilométer felé mennek el. Bebeszélik maguknak vagy nem is tudom....pedig sztm mindenki tudja, még a laikus madár is, aki minden autóját használtautó kereskedőtől vette, hogy átvágják, de bíznak benne, hogy most ő az a szerencsés aki kifogta a tutit, a 6 éves 80e kilcsit futott dízel bömöst szomoru1
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
abascc
Vendég
« Új hozzászólás #6207 Dátum: 2011.01.26 szerda, 10:38:39 »

Sziasztok!

Lehet, hogy volt már róla szó, előre is bocsi, csak nem találtam. MK4-et nézegetek, most van egy MK3 TDCI (130 Le)-s kombi autóm. Nézegetem az autókat. Látom, hogy inkább magyar autókat preferáltok, kintről behozott bizonytalan futásteljesítménnyel szemben. Találtam 2 db 2 év körülit 100ekm körül.( nem kevés, de legalább valósnak tűnik.) Az egyik 2 literes, a másik 1,8 literes TDCI. Véleményeteket szeretném kérni, hogy a kettő között menetteljesítményben, fogyasztásban mekkora különbség lehet? A két motor között csak hengerűrtartalom különbség van, vagy esetleg más is?

Előre is köszi a válaszokat!

Üdv  
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6208 Dátum: 2011.01.26 szerda, 10:43:54 »

Sziasztok!

Lehet, hogy volt már róla szó, előre is bocsi, csak nem találtam. MK4-et nézegetek, most van egy MK3 TDCI (130 Le)-s kombi autóm. Nézegetem az autókat. Látom, hogy inkább magyar autókat preferáltok, kintről behozott bizonytalan futásteljesítménnyel szemben. Találtam 2 db 2 év körülit 100ekm körül.( nem kevés, de legalább valósnak tűnik.) Az egyik 2 literes, a másik 1,8 literes TDCI. Véleményeteket szeretném kérni, hogy a kettő között menetteljesítményben, fogyasztásban mekkora különbség lehet? A két motor között csak hengerűrtartalom különbség van, vagy esetleg más is?

Előre is köszi a válaszokat!

Üdv  

2.0 tdci és nem olyan sok a 100e km. Én most 90e-nél tartok és motorikusan semmi gondom. Még egy olajpára folt sincs.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #6209 Dátum: 2011.01.26 szerda, 11:09:05 »

Galaxy-t kell venni  wave

Tényleg ezek mit jelentenek:

Sportos hangolású felfüggesztéssel
Front Spring Load Class-I
Rear Spring Load Class-M

Ez ültetés is vagy csak keményebb futómű?

Lejtmeneti szabályzással
Kiegészítő levegőfűtéssel (van valami elektromos rásegítés a befújt levegőnél?)
Köszi, T.


Azon vagyok.  vigyor3
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #6210 Dátum: 2011.01.26 szerda, 11:12:00 »

Sziasztok!

Lehet, hogy volt már róla szó, előre is bocsi, csak nem találtam. MK4-et nézegetek, most van egy MK3 TDCI (130 Le)-s kombi autóm. Nézegetem az autókat. Látom, hogy inkább magyar autókat preferáltok, kintről behozott bizonytalan futásteljesítménnyel szemben. Találtam 2 db 2 év körülit 100ekm körül.( nem kevés, de legalább valósnak tűnik.) Az egyik 2 literes, a másik 1,8 literes TDCI. Véleményeteket szeretném kérni, hogy a kettő között menetteljesítményben, fogyasztásban mekkora különbség lehet? A két motor között csak hengerűrtartalom különbség van, vagy esetleg más is?

Előre is köszi a válaszokat!

Üdv  
Vegyél 2,2-est Smiley Van egy jó eladó és lehet alkudni most piszkosul, mivel kopog a hátulja  eplus2
Na de a viccet félretéve teljesítményben sokkal jobb a 2.0-ás és fogyasztásban meg ugyan az a kettő azaz inkább a nagyobb motoros, amit a Tomi is írt!
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #6211 Dátum: 2011.01.26 szerda, 11:13:36 »

Azon vagyok.  vigyor3
Na de mi az, hogy lejtmeneti szabályozás egy galaxy-nál ami rádásul kézi váltós? Azt hittem csak terepjárókban van ilyen vagy kamu a dolog?
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
zzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 279



« Új hozzászólás #6212 Dátum: 2011.01.26 szerda, 11:42:34 »

... A két motor között csak hengerűrtartalom különbség van, vagy esetleg más is?

szia!
arra figyelj, hogy az adott motorról, elsősorban az azt használóktól fogadj el véleményt! circling
én a sokak által lenézett 1,8/125le motort használom teljes megelégedettséggel. thumbup
nálam családi autóként működik, a motor nyomatéka meggyőző! eljen
ha pedig a zöldlámpás gyorsulási versenyekben akarsz nyerő lenni akkor ne ezt válaszd, de arra még a 2,0-es is kevés lesz!
persze sok szempont lehet a vásárlásnál, az enyémben pl. nincs dpf. (ez lehet neked hátrányt jelent, én meg örülök neki, nem vagyunk egyformák)
nálam a használt autó állapota a döntő, (az ellenőrizhető előélet, futástelj.) inkább kötök kompromisszumot felszereltség vagy még akár  teljesítmény tekintetében is! Wink
van akinél a kw, a hosszú extralista, vagy épp a bőrülés a döntő.
Naplózva

Fekete bálna
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #6213 Dátum: 2011.01.26 szerda, 11:47:44 »

szia!
arra figyelj, hogy az adott motorról, elsősorban az azt használóktól fogadj el véleményt! circling
én a sokak által lenézett 1,8/125le motort használom teljes megelégedettséggel. thumbup
nálam családi autóként működik, a motor nyomatéka meggyőző! eljen
ha pedig a zöldlámpás gyorsulási versenyekben akarsz nyerő lenni akkor ne ezt válaszd, de arra még a 2,0-es is kevés lesz!
persze sok szempont lehet a vásárlásnál, az enyémben pl. nincs dpf. (ez lehet neked hátrányt jelent, én meg örülök neki, nem vagyunk egyformák)
nálam a használt autó állapota a döntő, (az ellenőrizhető előélet, futástelj.) inkább kötök kompromisszumot felszereltség vagy még akár  teljesítmény tekintetében is! Wink
van akinél a kw, a hosszú extralista, vagy épp a bőrülés a döntő.
wave Jogos!
Részecskeszűrőt meg azonnal tessék venni!!  angel
Mellesleg én is olyan galaxy-t akarok venni amiben nincs DPF eljen.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6214 Dátum: 2011.01.26 szerda, 12:29:36 »

wave Jogos!
Részecskeszűrőt meg azonnal tessék venni!!  angel
Mellesleg én is olyan galaxy-t akarok venni amiben nincs DPF eljen.

Olyat ne vegyél, mert akkor az már öreg...  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #6215 Dátum: 2011.01.26 szerda, 12:35:34 »

Vegyél 2,2-est Smiley Van egy jó eladó és lehet alkudni most piszkosul, mivel kopog a hátulja  eplus2
...

de már csak péntekig...  Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #6216 Dátum: 2011.01.26 szerda, 12:45:12 »

Olyat ne vegyél, mert akkor az már öreg...  eplus2
2007-es. Így is 2 évvel fiatalabb, mint ami jelenleg van  Wink
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #6217 Dátum: 2011.01.26 szerda, 12:47:02 »

Na de mi az, hogy lejtmeneti szabályozás egy galaxy-nál ami rádásul kézi váltós? Azt hittem csak terepjárókban van ilyen vagy kamu a dolog?

sztem rosszul van fordítva:
hegymeneti elindulássegéd lesz az...
emelkedőn, kuplung-féknél, fog a fék még egy ideig a fékről lelépés után, illetve automatikusan oldódik kuplung engedésre.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #6218 Dátum: 2011.01.26 szerda, 12:47:57 »

2007-es. Így is 2 évvel fiatalabb, mint ami jelenleg van  Wink

Te is Galaxyt keresel, ha jól értem?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #6219 Dátum: 2011.01.26 szerda, 12:48:28 »

de már csak péntekig...  Wink
Na kíváncsi leszek a megoldásra  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #6220 Dátum: 2011.01.26 szerda, 13:00:43 »

Te is Galaxyt keresel, ha jól értem?

Én már megtaláltam csak össze kell jönnie a dolgoknak Smiley
Ő a kiszemelt: WF0MXXGBWM7K32865
Márciusban kiderül minden  wave
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #6221 Dátum: 2011.01.26 szerda, 13:09:03 »

Én már megtaláltam csak össze kell jönnie a dolgoknak Smiley
Ő a kiszemelt: WF0MXXGBWM7K32865
Márciusban kiderül minden  wave

Hirdetése van?  Wink
Mit lehet még tudni róla?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #6222 Dátum: 2011.01.26 szerda, 13:11:31 »

sztem rosszul van fordítva:
hegymeneti elindulássegéd lesz az...
emelkedőn, kuplung-féknél, fog a fék még egy ideig a fékről lelépés után, illetve automatikusan oldódik kuplung engedésre.

Sztm valami ilyesmi lehet.
Az valóban van benne, mert azt kipróbáltam. Nincs is benne kézifékkar. Pedig a mechanikus megoldásban jobban bízom, de ugye a fordnak az sem sikerült minden esetben tökéletesen  szomoru1
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #6223 Dátum: 2011.01.26 szerda, 13:17:31 »

Hirdetése van?  Wink
Mit lehet még tudni róla?

105e km van benne most, van hozzá még téligumi, spéci "hólánc" rendszer (felpattintható egy tárcsára) hirdetése nem lesz, mert cégen belül lehet csak megvenni. Ezért sem biztos, hogy sikerül, de nagyon igyekszem.
Ára márciusban derül ki, de olyan 2,5-re tippelek max.
Első oldali ablaka volt kitörve és azt cserézték (gps-t benne hagyta a főnököm) egyébként sérülésmenetes, de nem karcmentes, mint a Tiéd és sokat ment autópályán Bp-Bécs, Bp-Pozsony főleg. Garázsban állt.

Amennyiben sikerül és nem jön be akkor eladom Neked  wave Persze jó drágán  eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2011.01.26 szerda, 13:19:33 írta Trekxc » Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
zzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 279



« Új hozzászólás #6224 Dátum: 2011.01.26 szerda, 13:27:43 »

105e km van benne most...

na, ilyet kell megcsípni!  cheesy1
Naplózva

Fekete bálna
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6225 Dátum: 2011.01.26 szerda, 13:32:57 »

Sztm valami ilyesmi lehet.
Az valóban van benne, mert azt kipróbáltam. Nincs is benne kézifékkar. Pedig a mechanikus megoldásban jobban bízom, de ugye a fordnak az sem sikerült minden esetben tökéletesen  szomoru1

Ilyen van nekünk az s-maxban. Arra jó, hogy ilyen szitukban lefulladok vele... vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #6226 Dátum: 2011.01.26 szerda, 14:03:35 »

Sztm valami ilyesmi lehet.
Az valóban van benne, mert azt kipróbáltam. Nincs is benne kézifékkar. Pedig a mechanikus megoldásban jobban bízom, de ugye a fordnak az sem sikerült minden esetben tökéletesen  szomoru1

A nem mechanikus kézifék és az elindulás segéd között nincs összefüggés.
hagyományos kézifékkel is van segéd (az ugyanis az első fékeket is fogja sztem)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #6227 Dátum: 2011.01.26 szerda, 14:05:09 »

Ilyen van nekünk az s-maxban. Arra jó, hogy ilyen szitukban lefulladok vele... vigyor3

Egy pillanatra ha behúzod a kéziféket, akkor elenged.  Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
abascc
Vendég
« Új hozzászólás #6228 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 00:05:57 »

Köszönöm a véleményeket worship
Az 1,8-as mondi tényleg mo-i, a kereskedő sms-ben elküldte az alvázszámát. Utánakérdeztem, 2010 ápr.-ban volt benne 132000 km. (most 72000km mondtak). Amúgy tényleg Magyarországon vásárolt, flottás autó volt, 3 év v. 150000km garanciával vásárolták. Gondolom a flottakezelő leadta, amikor 150ekm-t elérték vele. Ezek szerint még a kereskedő sem nagyon tudhatja, hogy tekert az óra. Azért megnézem személyesen is az autót.

A hátsó kopogással kapcsolatban:

Nekünk is volt hasonló mk3-ban. "kutyacsontot" mondták a bűnösnek. (stabilizátorhoz csatlakozó kis összekötők)
Off omegában is van hasonló elöl, ui kopogó hang jön, ha elfárad.

Üdv

ui: mk4 diesel kombi mondeo érdekel, ha tudtok jót köszi!!! Addig is keresek.
 
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #6229 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 09:04:08 »

Köszönöm a véleményeket worship
Az 1,8-as mondi tényleg mo-i, a kereskedő sms-ben elküldte az alvázszámát. Utánakérdeztem, 2010 ápr.-ban volt benne 132000 km. (most 72000km mondtak). Amúgy tényleg Magyarországon vásárolt, flottás autó volt, 3 év v. 150000km garanciával vásárolták. Gondolom a flottakezelő leadta, amikor 150ekm-t elérték vele. Ezek szerint még a kereskedő sem nagyon tudhatja, hogy tekert az óra. Azért megnézem személyesen is az autót.

A hátsó kopogással kapcsolatban:

Nekünk is volt hasonló mk3-ban. "kutyacsontot" mondták a bűnösnek. (stabilizátorhoz csatlakozó kis összekötők)
Off omegában is van hasonló elöl, ui kopogó hang jön, ha elfárad.

Üdv

ui: mk4 diesel kombi mondeo érdekel, ha tudtok jót köszi!!! Addig is keresek.
 

Érdemes a totalcar-on a népítéleteket elolvasni, nem csak Mondeo, hanem S-max, Galaxy témákban is.
onnan is sok infó összeszedhető az 1.8, 2.0, 2.2 TDCi motorokról.
Bár az 1.8 egy régi konstrukció, én másokról jókat hallottam róla, akik oylat akartak eredetileg is venni. A "kis" motorokat azok szokták köpködni, akik 3.2 TDCi motoros Fiestával szeretnének járni, de a cég csak 1.8 tádét ad...

Kutyacsont: nézegettem, meg kopogtattam azt is. Az én fülemnek még az is hasonló hangot adott ki. Szóval simán lehet az is a bűnös. Igazából a hely meghatározás tudja zaj témában talán legjobban megszivatni az embert: lásd az előző példámat, ahol 1500-ös fordulat környékén rezonancia jött az A oszlop tövéből, és amikor szétborítottam az autót, akkor derült ki, hogy a teljesen máshol lévő motortérzár egység volt a bűnös...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #6230 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 09:06:34 »

... Ezek szerint még a kereskedő sem nagyon tudhatja, hogy tekert az óra.
...
 

háááááát. Sztem ezt a mondatot ha külön elolvassuk, akkor...  Wink
A kereskedő nem szokott hülye lenni, legfeljebb jól teszi a hülyét...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6231 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 10:39:09 »

http://www.ford.de/cs/BlobServer?blobtable=MungoBlobs&blobcol=urldata&blobheadervalue1=attachment%3Bfilename%3D%22Ford_Mondeo_Zubehoer.pdf%22&blobheadervalue2=abinary%3Bcharset%3DUTF-8&blobheadername1=Content-Disposition&blobheadername2=MDT-Type&blobheader=application%2Fpdf&blobwhere=1214384209463&blobkey=id

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #6232 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 10:54:37 »

sztem rosszul van fordítva:
hegymeneti elindulássegéd lesz az...
emelkedőn, kuplung-féknél, fog a fék még egy ideig a fékről lelépés után, illetve automatikusan oldódik kuplung engedésre.

Megnéztem angolul is az etis-ben:  With Hill Descent Control
Nincs rosszul fordítva....
Na de mi a túrót csinálhat, ha valóban van benne?
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6233 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 11:13:07 »

Megnéztem angolul is az etis-ben:  With Hill Descent Control
Nincs rosszul fordítva....
Na de mi a túrót csinálhat, ha valóban van benne?

ez a visszagurulás gátló lesz. Megnéztem a galaxy katalógust, és ezen kívül nincs erre utaló extra.

De mit szharoztok ilyen kis autókkal? Galaxy pff...

Nekem a következő egy 13 személyes Transit 3.2 tdci lesz (470nm-el)  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #6234 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 12:11:59 »

ez a visszagurulás gátló lesz. Megnéztem a galaxy katalógust, és ezen kívül nincs erre utaló extra.

De mit szharoztok ilyen kis autókkal? Galaxy pff...

Nekem a következő egy 13 személyes Transit 3.2 tdci lesz (470nm-el)  eplus2

JamesBond optikát lehet kérni azokhoz?
(vagy Individual csomagot?)
 vigyor3
Egyébként van ez a kék-fehér csíkos sport Transit, nekem tényleg tetszik...  nyes
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #6235 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 12:13:34 »

Megnéztem angolul is az etis-ben:  With Hill Descent Control
Nincs rosszul fordítva....
Na de mi a túrót csinálhat, ha valóban van benne?

Hát sztem ez olyasmi lesz, mint hogy az összes Ford katalógus (világ szinten!) Bi-Xenon fényszórónak hívja a Mondeo-ban lévő xenon fényszórót.
Holott k-ra nem az...
S szisztematikusan mindenhol... Egy vki leírja rosszul, s utána fordítják rosszul a többiek...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6236 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 12:14:14 »

JamesBond optikát lehet kérni azokhoz?
(vagy Individual csomagot?)
 vigyor3
Egyébként van ez a kék-fehér csíkos sport Transit, nekem tényleg tetszik...  nyes

Ami még Neked tetszene, hogy a 3.2 tdci-t csak hátsókerék meghajtással lehet rendelni...  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #6237 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 12:35:47 »

Ami még Neked tetszene, hogy a 3.2 tdci-t csak hátsókerék meghajtással lehet rendelni...  vigyor3

tényleg!

és akkor menne a

   

 
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #6238 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 12:58:44 »


bővebb UK katalógus:

http://www.ford.co.uk/cs/BlobServer?blobtable=MungoBlobs&blobcol=urldata&blobheadervalue1=attachment%3Bfilename%3D%22Mondeo+eBrochure.pdf%22&blobheadervalue2=abinary%3Bcharset%3DUTF-8&blobheadername1=Content-Disposition&blobheadername2=MDT-Type&blobheader=application%2Fpdf&blobwhere=1214384897518&blobkey=id

Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6239 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 13:09:38 »


Amit Én küldtem az csak a kiegészítő katalógus...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #6240 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 13:34:24 »

Amit Én küldtem az csak a kiegészítő katalógus...

Ja, tényleg. Csak átszkrolloztam eddig, majd otthon elolvasom.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #6241 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 15:23:59 »

Jani!
A ledes izzókat hol vetted a kocsihoz és wieviel kostet das?
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #6242 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 21:09:09 »

Jani!
A ledes izzókat hol vetted a kocsihoz és wieviel kostet das?

www.xenon.hu
bal oldalon árlista
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #6243 Dátum: 2011.01.28 péntek, 08:28:42 »

Jani!
A ledes izzókat hol vetted a kocsihoz és wieviel kostet das?

Viszont ez a típus:
http://kep.tar.hu/szjani78/50623091/37142831#2
nekem tönkre ment: letörtek a lábak a panelről, először csak vibrált, utána megdöglött teljesen.
Nehezen szétszedhető és összerakható, mert ragasztott.
Szóval nekem most a tükörbe visszakerültek a hagyományos sárga üvegizzók.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6244 Dátum: 2011.01.28 péntek, 08:56:48 »

Viszont ez a típus:
http://kep.tar.hu/szjani78/50623091/37142831#2
nekem tönkre ment: letörtek a lábak a panelről, először csak vibrált, utána megdöglött teljesen.
Nehezen szétszedhető és összerakható, mert ragasztott.
Szóval nekem most a tükörbe visszakerültek a hagyományos sárga üvegizzók.


Nekem azóta is működnek. Pedig ugyanilyen...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #6245 Dátum: 2011.01.28 péntek, 09:38:29 »

A benti világítást szeretném cserélni, azz gondolom nem annyira macera szétkapni, vagy tévedek?
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #6246 Dátum: 2011.01.28 péntek, 09:47:15 »

A benti világítást szeretném cserélni, azz gondolom nem annyira macera szétkapni, vagy tévedek?

Nem.
A búrát kell leszedni:
2 kézzel, 2x4 ujjal (hüvelyk + 2-4) a lámpa első és hátsó vonalában, teljes szélességében fogni és erősen húzni először a hüvelykujjakat (a lámpa hátsó része (nem a szélvédő felőli) jöjjön ki), s utána már menni fog.
Maga a lámpatest is hasonló technikával jön ki.
Itt vannak képek, láthatod a füleket, egyebeket:
http://kep.tar.hu/szjani78/50627649?o=0#2

Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #6247 Dátum: 2011.01.28 péntek, 21:13:33 »

Kluttyanás:
Megnézték ma is, kutakodtak, de nem találtak semmit.
Egyébként érdekes, hogy mikor alámásztam, innen-onnan szedegettem ki kis zúzottkő kavicsokat. Aztán még másnap kluttyant egyet, de azóta semmi...  fejvakaras
Fene sem tudja, hogy mi ez...
Remélem nem fogom már többet hallani.

Viszont kicserélték a váltószoknyámat, mert a 3. előtt lejött róla a bőr.
Most már szép az is. Smiley
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6248 Dátum: 2011.01.28 péntek, 21:19:19 »


Viszont kicserélték a váltószoknyámat, mert a 3. előtt lejött róla a bőr.
Most már szép az is. Smiley

akkor az csak műbőr Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #6249 Dátum: 2011.01.29 szombat, 22:12:42 »

Kiidegel,hogy kulcsnélküli az indítás, viszont a nyitáshoz mindig ki kell keresgélnem a "kulcsot" a kabátból, vagy táskából vagy éppen ahol ledobtam.  Mondjátok, hogy mekkora egy sznob paraszt vagyok Smiley, de akkor is idegesít, nem lehet ezt a rendszert módosítani arra,hogy az ajtón legyen gomb és ne kelljen a kulcsot használnom a nyitáshoz? Nagyon bele kéne nyúlni a kocsi agyába?

Aztán még egy dolog felmerült!
Beindítom a kocsit, utána odaadom a kulcsot egy álldogáló személynek és elindulok a kocsival, mikor veszi észre, hogy haver, nincs kulcs észlelve, és megállok!
Vagy nem csinál ilyet?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 118 119 120 121 122 123 124 [125] 126 127 128 129 130 131 132 ... 798   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.155 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.