Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 21:53:05 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 745 746 747 748 749 750 751 [752] 753 754 755 756 757 758 759 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11972175 alkalommal)
0 Felhasználó és 95 vendég van a témában
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #37550 Dátum: 2018.11.20 kedd, 11:12:30 »

Jobbulást!
Mézes-pálinkás-fahéjas-hársfatea Wink

A gyömbért kifelejtetted!  smile

Blaunak meg jobbulást!!! A végén még csődbe meg a Fóti....
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #37551 Dátum: 2018.11.20 kedd, 11:13:24 »

A gyömbért kifelejtetted!  smile

Blaunak meg jobbulást!!! A végén még csődbe meg a Fóti....

 eljen eljen Mehet az is bele.
Meg pár gerezd fokhagyma.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #37552 Dátum: 2018.11.20 kedd, 11:14:21 »

A gyömbért kifelejtetted!  smile

Blaunak meg jobbulást!!! A végén még csődbe meg a Fóti....
Köszönöm a jókívánságokat!  worship worship Igyexem megerősödni!
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 367


E-mail
« Új hozzászólás #37553 Dátum: 2018.11.20 kedd, 12:56:46 »

Mézes-pálinkás-fahéjas-hársfatea
A gyömbért kifelejtetted
Meg pár gerezd fokhagyma

Ezekről eszembe jutott Bödőcs egyik mondása:

"Ágyas-meggyes-lóf@sszal nem lehet ganajt rakni" Smiley

Bonca
Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #37554 Dátum: 2018.11.20 kedd, 14:25:03 »

Mézes-pálinkás-fahéjas-hársfatea
A gyömbért kifelejtetted
Meg pár gerezd fokhagyma

Ezekről eszembe jutott Bödőcs egyik mondása:

"Ágyas-meggyes-lóf@sszal nem lehet ganajt rakni" Smiley

Bonca
eljen
Arra ott van jó öreg törköly, és a kalapkúra... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #37555 Dátum: 2018.11.20 kedd, 20:53:26 »

Vezérlés cserére van valaki szakember akit ajánlanátok? Márkaszervízbe nem szívesen viszem az autót, mert eddigi tapasztalatom, hogy az csak lehúzás. Alkatrészeket már beszereztem.
Az ilyet pont érdemes márkaszervizben elvégeztetni a saját alkatrészükkel a garancia miatt. Ha valami félremegy, akkor nincs vita. Egyébként ott egy százas alkatrésszel együtt.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #37556 Dátum: 2018.11.20 kedd, 23:10:40 »

Az ilyet pont érdemes márkaszervizben elvégeztetni a saját alkatrészükkel a garancia miatt. Ha valami félremegy, akkor nincs vita. Egyébként ott egy százas alkatrésszel együtt.

Vezérléscserére én is márkaszervizbe vittem. Pont a gari miatt. Ha bármi probléma adódik, nincs mutogatás.
Ezen kívül évente egyszer jár márkaszervizben, hogy meglegyen a szervizkönyv bejegyzés és az assistance.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #37557 Dátum: 2018.11.22 csütörtök, 12:54:52 »

Haho Smiley

Gyors question: fbos MK4 csoportban most az terjed, h a 140 pacis turbója más, mint a 163 pacis motoré. Ez igaz v urbanlegend bullshit? Köszi Smiley

Nika

Azt nemtom, de ha kettőstömegű szettre keresek akkor a 163 paci 2 literesre más kettőstömegüt dobnak a webshopok mint a 140 pacis 2 literesre.
Nemtom gyarilag is különböztek-e , akinek van picicicája megnézhetné...
Naplózva

Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #37558 Dátum: 2018.11.22 csütörtök, 13:10:18 »

Azt nemtom, de ha kettőstömegű szettre keresek akkor a 163 paci 2 literesre más kettőstömegüt dobnak a webshopok mint a 140 pacis 2 literesre.
Nemtom gyarilag is különböztek-e , akinek van picicicája megnézhetné...

A lendkerék maga ugyanaz. Finis 1827370. Ha mondasz cikkszámot, akkor megpróbálom kideríteni a különbséget a webshopos szettek között.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #37559 Dátum: 2018.11.22 csütörtök, 13:11:17 »

Azt nemtom, de ha kettőstömegű szettre keresek akkor a 163 paci 2 literesre más kettőstömegüt dobnak a webshopok mint a 140 pacis 2 literesre.
Nemtom gyarilag is különböztek-e , akinek van picicicája megnézhetné...

140 Le-s volt facelift elött is, ami nem egyezik a facelift utáni 140/163Le-sel. Lehet ezért a különbség!? Csak találgatok.
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #37560 Dátum: 2018.11.24 szombat, 16:31:34 »

Érdekesség képpen beírom ide a tapasztalatokat, hátha néhány embernek segítség lesz.
Tavaly a hideg beálltával az autó hidegen fordulatszámmal arányosan emelkedő vinnyogó hangot adott, bemelegedés után csendben volt.
Érdekes módon autópályán megint életre kelt a hang, tehát a dolog inkább a motortétben lévő levegő hőmérséletével volt összefüggésben, nem pedig a motoréval.
Kaptam a tippet, hogy szervóolaj csere segíthet, átmostuk a rendszert, belement a friss olaj, csendben is volt azon a télen, egészen mostanáig.  Cheesy (Az akkor kijövő olaj undorító sötétbarna volt  vigyor3)
Ma cseréltük a tartályt is, ismét átmostuk a rendszert, feltöltöttük az új olajjal, megint megjavult. A tavalyi olaj amúgy egész szép állapotban volt.
Vizsgálat céljából szétvágtuk a régi tartályt, és hát elég ronda volt a szűrő. (A törés csak a vágás miatt volt benne.)

Ha valakinek ilyen hangot ad ki az autó, vagy csak nagyon régóta nem volt cserélve az olaj / tartály, akkor szerintem érdemes megtenni.
További jó hétvégét mindenkinek!  wave
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #37561 Dátum: 2018.11.24 szombat, 16:44:54 »

Sziasztok.

Olyan kérdésem volna, hogy az utastérfűtés lamellákat mozgató vákuum összefüggésben áll-e a motortér többi alkatrészét állitó vákuumhoz?
Azért kérdem, mert nekem az egyik lamella folyamatosan ki-be csukodik, mintha eleresztené a vákuumot. Namost ha összefüggésben áll pl a turvó geometriát állitó vákuummal, akkor talán az se tud azonnal nyitni rendesen és ettől torpanhat, illetve a kevés levegő miatt kormolhat a kocsi pályán. Nagy sebességnél (fordulatnál) jól tudom, hogy kisebb a vákuum is? Talán ott már nem elég a geometria gyors állitásához!?
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
toto
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


E-mail
« Új hozzászólás #37562 Dátum: 2018.11.24 szombat, 16:47:49 »

Valaki találkozott már ezzel? Ötlet javaslat?
A turbós ekobúsztból így most lett egy szívó benzin..
Köszi
toto

Code: U0120 - Lost Communication with Starter/ Generator Control Module

Additional Fault Symptom:
 - Bus Off
Naplózva

MK4 fl. Titanium-X(S) 5a. 2.0 EcoBoost (240PS) PowerShift, 2011
ex: MK3 1.8 SCI kombi Ghia Executive, 2004
off: BMW E12 520, 1976
BENIREY
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7



« Új hozzászólás #37563 Dátum: 2018.11.25 vasárnap, 11:49:10 »

Olajcsere figyelmeztetés törlése Mk4
Ha a fedélzeti számítógép jelez egy SERVICE OIL hibaüzenetet, ideje lecserélni a motorolajat és a tartozékait. (motorolaj-szűrő, levegőszűrő) Nem elég azonban, hogy ezeket megtesszük, az autót is tudatni kell erről. Megmutatjuk, hogyan is kell azt.

Csukjuk be az ajtókat
Kapcsoljunk gyújtás II állásba
Nyomjuk be, majd tartsuk benyomva a fék- és gázpedált
15 másodperc elteltével a figyelmeztetés eltűnik
Kategória: Mk4Minden

Csak mert mindig elfelejtem!!
Naplózva

VAPER
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #37564 Dátum: 2018.11.25 vasárnap, 12:37:31 »

Valaki találkozott már ezzel? Ötlet javaslat?
A turbós ekobúsztból így most lett egy szívó benzin..
Köszi
toto

Code: U0120 - Lost Communication with Starter/ Generator Control Module

Additional Fault Symptom:
 - Bus Off
gondolom vészüzem.Más hibakód ezen kívül nem is volt?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
toto
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


E-mail
« Új hozzászólás #37565 Dátum: 2018.11.25 vasárnap, 16:22:47 »

Köszi, jó hogy mondod.
Volt még egy P132B Turbocharger/Supercharger Boost Control 'A' Performance Problem is, de azt sikerült kitörölni


gondolom vészüzem.Más hibakód ezen kívül nem is volt?
Naplózva

MK4 fl. Titanium-X(S) 5a. 2.0 EcoBoost (240PS) PowerShift, 2011
ex: MK3 1.8 SCI kombi Ghia Executive, 2004
off: BMW E12 520, 1976
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #37566 Dátum: 2018.11.25 vasárnap, 17:17:54 »

Tisztelt mindenki!

Mivel eladtam a Mondeomat, ezért az eddigieknél is ritkábban járok majd erre!
Biztos sokan nem tudjátok, de már a Club indulásának elején csatlakoztam.
Sok szép emléket szereztem a talikon, klubos kirándulásokon.
És 2007-ben a klub első MK4-vel voltam az őszi talin.
Nagyon szerettem, szerettük a Mondeot.
Majd cégváltás, cégautó miatt egyre kevesebb időt töltöttem benne.
Végül, 11 év után eladtuk! Könnyes búcsú volt!

Vigyázzatok és gondozzátok a Mondeotokat, mert meghálálja!
 wave wave wave integet2 integet2 integet2 worship worship worship
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #37567 Dátum: 2018.11.25 vasárnap, 18:16:27 »

Tisztelt mindenki!

Mivel eladtam a Mondeomat, ezért az eddigieknél is ritkábban járok majd erre!
Biztos sokan nem tudjátok, de már a Club indulásának elején csatlakoztam.
Sok szép emléket szereztem a talikon, klubos kirándulásokon.
És 2007-ben a klub első MK4-vel voltam az őszi talin.
Nagyon szerettem, szerettük a Mondeot.
Majd cégváltás, cégautó miatt egyre kevesebb időt töltöttem benne.
Végül, 11 év után eladtuk! Könnyes búcsú volt!

Vigyázzatok és gondozzátok a Mondeotokat, mert meghálálja!
 wave wave wave integet2 integet2 integet2 worship worship worship

integet2 sok szerencsét.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #37568 Dátum: 2018.11.27 kedd, 22:26:18 »

A lendkerék maga ugyanaz. Finis 1827370. Ha mondasz cikkszámot, akkor megpróbálom kideríteni a különbséget a webshopos szettek között.

LuK-os cikkszamot tudok

LuK 415 0610 10 ez mindegyik 2.0TDCihez jo
LuK 415 0318 10 a 163 LE-shoz nem irjak ezt , de a többi 2.0-s dizelhez igen
Naplózva

Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #37569 Dátum: 2018.11.27 kedd, 23:52:26 »

LuK-os cikkszamot tudok

LuK 415 0610 10 ez mindegyik 2.0TDCihez jo
LuK 415 0318 10 a 163 LE-shoz nem irjak ezt , de a többi 2.0-s dizelhez igen


Hát konkrét magyarázotot nem tudok.
Amit találtam, hogy a 0610-esnél szerepel az a finis szám, amit akkor dob, ha motor alapján keresem picicicában a hozzá való lendkereket.
A 0318-ra olyan finis számot találtam, amire a picicica olyanokat írt, hogy "cserealkatrész", meg "felújított". Hogy ez a LUK-nál is egy felújított példányt jelentene-e az nem derül ki. Én nem lepődnék meg, ha a két dobozban pontosan ugyanaz a lendkerék lenne.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #37570 Dátum: 2018.11.28 szerda, 16:49:18 »

Megnézegettem ma a vákuumcsöveket a kocsiban. Elég siralmas. Jópárat, pl a turbóra menő cső a pierburgról ugy lehuzható, hogy semmi ellenállása. Ráadásul a szívosorba menő is ilyen. Szinte az összes ilyen csatlakozásnál ki van keményedve és alig marad rajta a csatlakozón. Létezik, hogy ezért szív falsot és emiatt nem nyit a turbó elég gyorsan vagy épp rendesen nagy sebességnél?
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #37571 Dátum: 2018.11.28 szerda, 17:08:08 »

Ma művelt egy érdekeset az autó.
Kormányösszekötő+kormánygömbfej csere volt. Utána átvittem futómű állításra. Beálltam a műhelybe, kérte a srác hogy úgy állítsam le az autót, hogy üresben hagyom. Autó leáll, persze bimmbammol, hogy tegyem P-be.
Srác felrakta a kerekekre a jeladókat, kicsit gurítgatta előre-hátra, majd berakta az utastérbe is a fékpedál rögzítőt). Állítgatta, majd be akartuk indítani.
Váltót vissza P-be, kulcs bent az utastérben, fékpedált ugye nyomja a rögzítő. Indítógomb megnyom, műszerfalon az ikonok kivillannak, de aztán semmi, nem indít az autó. Nem írt ki semmit. Próbálgattuk. Néha bimmbammolt (valszeg a nyitott vezetőajtó miatt), volt, amikor kiírta, hogy "Car operative press stop", de nem minden próbálkozásnál. Bezár-kinyit, próbál, semmi.
Bezártuk kicsit hosszabb időre (néhány perc), kinyitottuk, indítógomb megnyom, ugyanúgy nem indít, "car operative, press stop" üzenet. Majd rányomtam mégegyszer a gombra és indított, mint a kisangyal.

Befejezte a srác a melót, le/kiszedte a cuccokat az autóból, fizettem, azonnal indult elsőre. Azóta ma már párszor indítottam, mindig elsőre tökéletesen indított.
Immo-s vagy key not detected üzenet nem volt.

Valaki tapasztalt már ilyet?

Notit este még rádugom, hátha elmondja, hogy mi feküdte meg a gyomrát.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #37572 Dátum: 2018.11.28 szerda, 17:34:03 »

Megnézegettem ma a vákuumcsöveket a kocsiban. Elég siralmas. Jópárat, pl a turbóra menő cső a pierburgról ugy lehuzható, hogy semmi ellenállása. Ráadásul a szívosorba menő is ilyen. Szinte az összes ilyen csatlakozásnál ki van keményedve és alig marad rajta a csatlakozón. Létezik, hogy ezért szív falsot és emiatt nem nyit a turbó elég gyorsan vagy épp rendesen nagy sebességnél?
persze.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #37573 Dátum: 2018.11.28 szerda, 17:51:28 »

Ma művelt egy érdekeset az autó.
Kormányösszekötő+kormánygömbfej csere volt. Utána átvittem futómű állításra. Beálltam a műhelybe, kérte a srác hogy úgy állítsam le az autót, hogy üresben hagyom. Autó leáll, persze bimmbammol, hogy tegyem P-be.
Srác felrakta a kerekekre a jeladókat, kicsit gurítgatta előre-hátra, majd berakta az utastérbe is a fékpedál rögzítőt). Állítgatta, majd be akartuk indítani.
Váltót vissza P-be, kulcs bent az utastérben, fékpedált ugye nyomja a rögzítő. Indítógomb megnyom, műszerfalon az ikonok kivillannak, de aztán semmi, nem indít az autó. Nem írt ki semmit. Próbálgattuk. Néha bimmbammolt (valszeg a nyitott vezetőajtó miatt), volt, amikor kiírta, hogy "Car operative press stop", de nem minden próbálkozásnál. Bezár-kinyit, próbál, semmi.
Bezártuk kicsit hosszabb időre (néhány perc), kinyitottuk, indítógomb megnyom, ugyanúgy nem indít, "car operative, press stop" üzenet. Majd rányomtam mégegyszer a gombra és indított, mint a kisangyal.

Befejezte a srác a melót, le/kiszedte a cuccokat az autóból, fizettem, azonnal indult elsőre. Azóta ma már párszor indítottam, mindig elsőre tökéletesen indított.
Immo-s vagy key not detected üzenet nem volt.

Valaki tapasztalt már ilyet?

Notit este még rádugom, hátha elmondja, hogy mi feküdte meg a gyomrát.


Ilyet még nem láttam, mióta nálam van az autó:

Kód:
===RFA DTC B1026:71-48===
Code: B1026 - Steering Column Lock

Additional Fault Symptom:
 - Actuator Stuck

Status:
 - Previously Set DTC - Not Present at Time of Request
 - Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC
 - Test not complete

Module: Remote Function Actuator

===END RFA DTC B1026:71-48===

Ilyet egyszer-egyszer bedob, de nem veszek észre semmi változást az autón:

Kód:
===RFA DTC U0402:68-48===
Code: U0402 - Invalid Data Received from TCM

Additional Fault Symptom:
 - Event Information

Status:
 - Previously Set DTC - Not Present at Time of Request
 - Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC
 - Test not complete

Module: Remote Function Actuator

===END RFA DTC U0402:68-48===

Ez még nem volt, de talán a mostani problémához nincs köze:

Kód:
===PCM DTC P0546:17-6C===
Code: P0546 - Exhaust Gas Temperature Sensor Circuit High - Bank 1 Sensor 1

Additional Fault Symptom:
 - Circuit Voltage Above Threshold

Status:
 - DTC Maturing - Intermittent at Time of Request
 - Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC
 - Test not complete

Module: Powertrain Control Module

===END PCM DTC P0546:17-6C===

Törölni engedte őket, tettem egy karikát a ház körül, az alatt nem jöttek vissza.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #37574 Dátum: 2018.11.28 szerda, 18:12:28 »

Ilyet még nem láttam, mióta nálam van az autó:

Kód:
===RFA DTC B1026:71-48===
Code: B1026 - Steering Column Lock

Additional Fault Symptom:
 - Actuator Stuck

Status:
 - Previously Set DTC - Not Present at Time of Request
 - Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC
 - Test not complete

Module: Remote Function Actuator

===END RFA DTC B1026:71-48===

Ilyet egyszer-egyszer bedob, de nem veszek észre semmi változást az autón:

Kód:
===RFA DTC U0402:68-48===
Code: U0402 - Invalid Data Received from TCM

Additional Fault Symptom:
 - Event Information

Status:
 - Previously Set DTC - Not Present at Time of Request
 - Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC
 - Test not complete

Module: Remote Function Actuator

===END RFA DTC U0402:68-48===

Ez még nem volt, de talán a mostani problémához nincs köze:

Kód:
===PCM DTC P0546:17-6C===
Code: P0546 - Exhaust Gas Temperature Sensor Circuit High - Bank 1 Sensor 1

Additional Fault Symptom:
 - Circuit Voltage Above Threshold

Status:
 - DTC Maturing - Intermittent at Time of Request
 - Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC
 - Test not complete

Module: Powertrain Control Module

===END PCM DTC P0546:17-6C===

Törölni engedte őket, tettem egy karikát a ház körül, az alatt nem jöttek vissza.

Lehet butaság, de nem lehetséges, hogy a fék nyomvatartása okozta? Talán nem szereti, ha álló motornál, fék nyomva tesszük P-be, majd egyből inditjuk. Amikor igy teszed P-be, a kocsi csak akkor kapcsol le, lehet kellett neki egy fék felenged, ujra lenyom pillanat!?
Ha gondolod megnézhetem holnap, hogy nálam mit produkál, ha épp ugy csinálom, ahogy leirtad.
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #37575 Dátum: 2018.11.28 szerda, 18:52:55 »

Lehet butaság, de nem lehetséges, hogy a fék nyomvatartása okozta? Talán nem szereti, ha álló motornál, fék nyomva tesszük P-be, majd egyből inditjuk. Amikor igy teszed P-be, a kocsi csak akkor kapcsol le, lehet kellett neki egy fék felenged, ujra lenyom pillanat!?
Ha gondolod megnézhetem holnap, hogy nálam mit produkál, ha épp ugy csinálom, ahogy leirtad.

Elsőre én is ezt mondtam a srácnak, hogy fel kéne engedni a féket, hogy "normálisan" indítsuk. De azt mondta, hogy a futómű állítás azon fázisában nem engedheti el. Illetve, hogy nem volt ebből még sose problémájuk Mondeo-nál (kettővel előttem is pont egy MK4 volt, igaz nem tudom, hogy keyless-e). Nameg ha ez a gond, akkor miért indult el végül mégis?

Erre a B1026 - Steering Column Lock hibára keresve abban az 1-2 találatban írnak ilyeneket, hogy nem indítható az autó. De megoldást, közelebbi infót nem írnak.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #37576 Dátum: 2018.11.28 szerda, 19:20:22 »

Elsőre én is ezt mondtam a srácnak, hogy fel kéne engedni a féket, hogy "normálisan" indítsuk. De azt mondta, hogy a futómű állítás azon fázisában nem engedheti el. Illetve, hogy nem volt ebből még sose problémájuk Mondeo-nál (kettővel előttem is pont egy MK4 volt, igaz nem tudom, hogy keyless-e). Nameg ha ez a gond, akkor miért indult el végül mégis?

Erre a B1026 - Steering Column Lock hibára keresve abban az 1-2 találatban írnak ilyeneket, hogy nem indítható az autó. De megoldást, közelebbi infót nem írnak.

Steering Column Lock a kormányzár tudtommal. Ha az befeszül és nem tudja gyujtásnál oldani, akkor nem indul a kocsi.
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #37577 Dátum: 2018.11.28 szerda, 19:27:40 »

Steering Column Lock a kormányzár tudtommal. Ha az befeszül és nem tudja gyujtásnál oldani, akkor nem indul a kocsi.

Jaja, olyanom volt már. Emlékeim szerint a Conversen ír valamit, ha az a baja.
Nem eszküszök meg rá, de a kormányzár szerintem nem volt aktív. Miután felszerelte az érzékelőket a kerekekre még tekergette a kormányt.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Orion68
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 126



E-mail
« Új hozzászólás #37578 Dátum: 2018.11.29 csütörtök, 09:09:10 »

Ma művelt egy érdekeset az autó.
Kormányösszekötő+kormánygömbfej csere volt. Utána átvittem futómű állításra. Beálltam a műhelybe, kérte a srác hogy úgy állítsam le az autót, hogy üresben hagyom. Autó leáll, persze bimmbammol, hogy tegyem P-be.
Srác felrakta a kerekekre a jeladókat, kicsit gurítgatta előre-hátra, majd berakta az utastérbe is a fékpedál rögzítőt). Állítgatta, majd be akartuk indítani.
Váltót vissza P-be, kulcs bent az utastérben, fékpedált ugye nyomja a rögzítő. Indítógomb megnyom, műszerfalon az ikonok kivillannak, de aztán semmi, nem indít az autó. Nem írt ki semmit. Próbálgattuk. Néha bimmbammolt (valszeg a nyitott vezetőajtó miatt), volt, amikor kiírta, hogy "Car operative press stop", de nem minden próbálkozásnál. Bezár-kinyit, próbál, semmi.
Bezártuk kicsit hosszabb időre (néhány perc), kinyitottuk, indítógomb megnyom, ugyanúgy nem indít, "car operative, press stop" üzenet. Majd rányomtam mégegyszer a gombra és indított, mint a kisangyal.

Befejezte a srác a melót, le/kiszedte a cuccokat az autóból, fizettem, azonnal indult elsőre. Azóta ma már párszor indítottam, mindig elsőre tökéletesen indított.
Immo-s vagy key not detected üzenet nem volt.

Valaki tapasztalt már ilyet?

Notit este még rádugom, hátha elmondja, hogy mi feküdte meg a gyomrát.


Nem lehet, hogy nem érzett súlyt az első ülésen és ezért tiltott? A kormányzár is a súlyra old.
Naplózva

2.0 Titanium-S EcoBoost PowerShift SCTI 240PS BA7 >297ekm 2011/12
2.5 V6 2000/05 Turnier (SEC) >496ekm;
Ex. 2.5 V6 1998/10 (SEA) >319ekm - a motor egy traktorban szolgál: V6 traktor!!!!
Ex. Sierra 2.0 GLX DOHC Turnier 1991
Ex. Sierra 1.6 Ferdehátú 1983
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #37579 Dátum: 2018.11.29 csütörtök, 10:38:00 »

Nem lehet, hogy nem érzett súlyt az első ülésen és ezért tiltott? A kormányzár is a súlyra old.

Bent ültem az autóban a sofőr ülésen. Bár nem teljesen középen ahogy szoktam, mert ott volt a rögzítő vasdarab.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #37580 Dátum: 2018.11.29 csütörtök, 11:01:53 »

A kormányzár is a súlyra old.

Sry, de ez nem így van! Gyújtásra old, semmi köze a súlyhoz...
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #37581 Dátum: 2018.11.29 csütörtök, 11:09:30 »

Bent ültem az autóban a sofőr ülésen. Bár nem teljesen középen ahogy szoktam, mert ott volt a rögzítő vasdarab.

Próbáltam megfejteni az ügyedet, de nem jutottam eredményre!

Most jó és tünetmentes a kocsi?  Huh?
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #37582 Dátum: 2018.11.29 csütörtök, 11:28:16 »

Próbáltam megfejni az ügyedet, de nem jutottam eredményre!

Most jó és tünetmentes a kocsi?  Huh?

 eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #37583 Dátum: 2018.11.29 csütörtök, 15:58:53 »

Próbáltam megfejteni az ügyedet, de nem jutottam eredményre!

Most jó és tünetmentes a kocsi?  Huh?

Azóta hibátlan.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #37584 Dátum: 2018.11.30 péntek, 07:59:04 »

Azóta hibátlan.

Akkor szerintem örüljünk együtt a ióságnak!  eljen eljen Ma nincs forgalom, nyugalom van az emberek szívében, égnek a gyertyák!  Wink Wink
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Toto00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #37585 Dátum: 2018.12.02 vasárnap, 10:36:33 »

GRAF vízpumpáról mik a vélemények? CONTI szíj és görgők mellé vettem.
Naplózva

Mondeo MK4 FL 2012 2.0TDCI 140-->163LE
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #37586 Dátum: 2018.12.02 vasárnap, 12:16:35 »

GRAF vízpumpáról mik a vélemények? CONTI szíj és görgők mellé vettem.

A gyári dobozos biztosan jó, ezzel garantáltan nem kísérleteznék. 700ft spórolást meg végképp nem ér... De te tudod, te döntésed.  smile

Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Toto00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #37587 Dátum: 2018.12.02 vasárnap, 14:13:29 »

A gyári dobozos biztosan jó, ezzel garantáltan nem kísérleteznék. 700ft spórolást meg végképp nem ér... De te tudod, te döntésed.  smile


A gyárit is gyártja valamelyik cég. Lehet h gyengébb a gyári, de lehet h nem. én csak azt kérdeztem, hogy van e valakinek tapasztalata vele.
Nem spórolnék rajta, ha magam veszem, akkor biztos gyárit veszek, de mivel kaptam az egész szettet, így nem akadékoskodok, csak próbálom megtudni, hogy megbízható e ez a gyártó.
« Utoljára szerkesztve: 2018.12.02 vasárnap, 14:36:58 írta Toto00 » Naplózva

Mondeo MK4 FL 2012 2.0TDCI 140-->163LE
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #37588 Dátum: 2018.12.03 hétfő, 09:40:14 »

A gyárit is gyártja valamelyik cég. Lehet h gyengébb a gyári, de lehet h nem. én csak azt kérdeztem, hogy van e valakinek tapasztalata vele.
Nem spórolnék rajta, ha magam veszem, akkor biztos gyárit veszek, de mivel kaptam az egész szettet, így nem akadékoskodok, csak próbálom megtudni, hogy megbízható e ez a gyártó.

Így mindjárt más! Ha kaptad, add el az egészet és vegyél gyárit, hidd el nem bánod meg és egészbiztosan jó lesz!  vigyor3 vigyor3

Tudom, hogy minden gyárnak van beszállítója, de beszédes adat, hogy a visszavett selejt mutatókban a gyári dobozos és azonos gyártó azonos terméke jelentős különbséget tapasztalhatunk (nem az am. javára).

Ha mégis kísérletezel, majd oszd meg kérlek tapasztalataidat a közösséggel!

Köszönjük szépen előre is...  worship worship
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
NAW-751
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #37589 Dátum: 2018.12.03 hétfő, 21:45:13 »

Pont ezt a kombinációt használom 43000 kilométere, tökéletesen működik.

Lovas
Naplózva

Mk4 2011/11 2.0 TDCI kombi  140-163 Le
sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410



E-mail
« Új hozzászólás #37590 Dátum: 2018.12.04 kedd, 07:14:40 »

GRAF vízpumpáról mik a vélemények? CONTI szíj és görgők mellé vettem.

Megkérdezhetem mennyiért vetted a Conti szettet és a pumpát? Nemek is most aktuális a szerviz, és a szerelő adott egy árajánlatot, kíváncsi vagyok, hogy számolt!
Köszi!
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
Toto00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #37591 Dátum: 2018.12.04 kedd, 11:39:09 »

Megkérdezhetem mennyiért vetted a Conti szettet és a pumpát? Nemek is most aktuális a szerviz, és a szerelő adott egy árajánlatot, kíváncsi vagyok, hogy számolt!
Köszi!
Mint említettem, kaptam a szettett, de kb 23e lehetett, de ez az ár 50% kedvezménnyel van (az is igaz, hogy az alkatrészkereskedés nem a legjobb árakkal dolgozik)
Naplózva

Mondeo MK4 FL 2012 2.0TDCI 140-->163LE
Toto00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #37592 Dátum: 2018.12.04 kedd, 11:40:40 »

Pont ezt a kombinációt használom 43000 kilométere, tökéletesen működik.

Lovas
worship taps  eljen köszönöm! pont ilyen választ reméltem!
Naplózva

Mondeo MK4 FL 2012 2.0TDCI 140-->163LE
MrBrown
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 774



E-mail
« Új hozzászólás #37593 Dátum: 2018.12.04 kedd, 20:56:16 »

Sziasztok! A tolatókamerámnak a burkolata megrepedt, cserélni szeretneeém... Fordéknál csak kompletten a kamerát lehet csekély 115e Ft-ért megvenni. Tud valaki esetleg valami más megoldást? Létezik utángyártott ami bemegy a helyére? Gagyi kínait nem szeretnék felcsavarozni....
Naplózva

2011 Titanium S 2.2 200Le White
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #37594 Dátum: 2018.12.05 szerda, 09:24:59 »

Mint említettem, kaptam a szettett, de kb 23e lehetett, de ez az ár 50% kedvezménnyel van (az is igaz, hogy az alkatrészkereskedés nem a legjobb árakkal dolgozik)

23K komplett szettért benne a vízpumpával? Kizártnak tartom...  wow1 wow1
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 367


E-mail
« Új hozzászólás #37595 Dátum: 2018.12.05 szerda, 11:15:14 »

Tegnap az olajcserénél ilyen valamit találtam az alsó burkolaton:


Megérintve szétporladt, és nem fémes volt a tapintása. Inkább olyan, mintha papír lenne. Mi lehet ez?

Bonca
Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #37596 Dátum: 2018.12.05 szerda, 12:57:43 »

Tegnap az olajcserénél ilyen valamit találtam az alsó burkolaton:


Megérintve szétporladt, és nem fémes volt a tapintása. Inkább olyan, mintha papír lenne. Mi lehet ez?

Bonca

Szétrohadt hűtő lamellák? vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #37597 Dátum: 2018.12.05 szerda, 13:30:34 »

Tegnap az olajcserénél ilyen valamit találtam az alsó burkolaton:


Megérintve szétporladt, és nem fémes volt a tapintása. Inkább olyan, mintha papír lenne. Mi lehet ez?

Bonca
a nyest ajándéka... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #37598 Dátum: 2018.12.05 szerda, 17:42:03 »

Tegnap az olajcserénél ilyen valamit találtam az alsó burkolaton:


Megérintve szétporladt, és nem fémes volt a tapintása. Inkább olyan, mintha papír lenne. Mi lehet ez?

Bonca

porlad a hűtőd
« Utoljára szerkesztve: 2018.12.06 csütörtök, 10:25:53 írta alf® » Naplózva

Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #37599 Dátum: 2018.12.06 csütörtök, 08:55:45 »

porlad a hűtőd

Ez is jó meglátás, bár én a kormányrúd csapágyat látom bele!  wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Oldalak: 1 ... 745 746 747 748 749 750 751 [752] 753 754 755 756 757 758 759 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.095 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.