Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.10 hétfő, 23:04:46
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
MK4 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
773
774
775
776
777
778
779
[
780
]
781
782
783
784
785
786
787
...
798
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK4 Általános kérdések (Megtekintve 11098223 alkalommal)
Mikorka Kálmán
és 20 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 26667
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38950 Dátum:
2020.01.21 kedd, 20:51:34 »
Idézetet írta: Kikita - 2020.01.21 kedd, 18:46:30
Remélem te is ilyen válaszokat kapsz majd a kérdéseidre ,az élet bármely területén.
Igazad van. Lenne, ha nem egy halom hülye kérdést tennél fel.
Szerinted ilyen hidegben a beszívott levegőnek hany fokosnak kellene lennie?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
vzoli
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38951 Dátum:
2020.01.21 kedd, 21:00:49 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2020.01.21 kedd, 20:51:34
Igazad van. Lenne, ha nem egy halom hülye kérdést tennél fel.
Szerinted ilyen hidegben a beszívott levegőnek hany fokosnak kellene lennie?
Ha mondjuk egy 25+ éves autórol lenne szó, ahol mint a ladánál a légbevezetőt át lehetett fordítani úgy hogy a kipufogócsonk felől szívjon levegőt, ne is beszéljünk pl az escort-ról, amelyiknek egy vákumvezérelt szelep a levegő hőmérséklete alapján ezt magától is megtette, akkor nem jó a 0fokos beszívott levegő.
Ezeknél a mai lomoknál a tervezők pont le is sz@rják hogy így többet fogyaszt és nehezebben melegedik be a motor
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48466
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38952 Dátum:
2020.01.21 kedd, 21:01:51 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2020.01.21 kedd, 20:51:34
Igazad van. Lenne, ha nem egy halom hülye kérdést tennél fel.
Szerinted ilyen hidegben a beszívott levegőnek hany fokosnak kellene lennie?
nálunk legalább 5fokos lehetett a beszívott levegő,így a 0 fok itt hibás érték
lenne
...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38953 Dátum:
2020.01.21 kedd, 21:06:46 »
Idézetet írta: VZoli - 2020.01.21 kedd, 21:00:49
Ha mondjuk egy 25+ éves autórol lenne szó, ahol mint a ladánál a légbevezetőt át lehetett fordítani úgy hogy a kipufogócsonk felől szívjon levegőt, ne is beszéljünk pl az escort-ról, amelyiknek egy vákumvezérelt szelep a levegő hőmérséklete alapján ezt magától is megtette, akkor nem jó a 0fokos beszívott levegő.
Ezeknél a mai lomoknál a tervezők pont le is sz@rják hogy így többet fogyaszt és nehezebben melegedik be a motor
Ezeknél a mai motoroknál a sűrített töltőlevegő úgyis felmelegedik....
Az utolsó mondat nem igaz.
Sokkal pontosabb a keverékképzés, pont nem fogyaszt többet....hiszen ki tudja számolni a vezérlő, hogy mekkora légárammal a hány fokos levegő mennyi légtömeget jelent. Tehát pont, hogy nem szarják le!
Ez nincs ráhatással a motor bemelegedésre.
Végezetül ahogy kezd melegedni a motor, úgy emelkedik a beszívott levegő hőmérséklete is.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
vzoli
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38954 Dátum:
2020.01.21 kedd, 21:15:40 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.01.21 kedd, 21:06:46
Ezeknél a mai motoroknál a sűrített töltőlevegő úgyis felmelegedik....
Az utolsó mondat nem igaz.
Sokkal pontosabb a keverékképzés, pont nem fogyaszt többet....hiszen ki tudja számolni a vezérlő, hogy mekkora légárammal a hány fokos levegő mennyi légtömeget jelent. Tehát pont, hogy nem szarják le!
Ez nincs ráhatással a motor bemelegedésre.
Végezetül ahogy kezd melegedni a motor, úgy emelkedik a beszívott levegő hőmérséklete is.
Mindent meg lehet magyarázni. De attól még nem lesz igaz. A wcdeszkára is szerelhetünk propellert meg kormánylapokat, a repülésvezérlő majd kikorigál mindent, működik is, repül is, csak nem ideális, a probléma ettől még meg van oldva, csak lehetne rendesen is csinálni...
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38955 Dátum:
2020.01.21 kedd, 21:22:31 »
Idézetet írta: VZoli - 2020.01.21 kedd, 21:15:40
Mindent meg lehet magyarázni. De attól még nem lesz igaz. A wcdeszkára is szerelhetünk propellert meg kormánylapokat, a repülésvezérlő majd kikorigál mindent, működik is, repül is, csak nem ideális, a probléma ettől még meg van oldva, csak lehetne rendesen is csinálni...
Megint kevered a megmagyarázni és elmagyarázni szavak jelentését. Amit te írtál az helytelen.
Mivel butaságokat írtál, gondoltam elmagyarázom mi miért van.
A példa meg egyszerűen még nagyobb baromság és nagyon szhar.
ui: A hideg levegő egyébként nagyobb tömegű, sűrűbb és emiatt több oxigént is tartalmaz. Töltőlevegő hűtő vajon miért van?
Hidegben jobban mennek a szívó motoros autók, ott érezni inkább.
A mérés pedig a korábban leírt dolgok miatt szükséges, mert nem karburátoros autókról van szó.
«
Utoljára szerkesztve: 2020.01.21 kedd, 21:27:18 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
vzoli
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38956 Dátum:
2020.01.21 kedd, 21:41:37 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.01.21 kedd, 21:22:31
Megint kevered a megmagyarázni és elmagyarázni szavak jelentését. Amit te írtál az helytelen.
Mivel butaságokat írtál, gondoltam elmagyarázom mi miért van.
A példa meg egyszerűen még nagyobb baromság és nagyon szhar.
ui: A hideg levegő egyébként nagyobb tömegű, sűrűbb és emiatt több oxigént is tartalmaz.
Hidegben jobban mennek a szívó motoros autók, ott érezni inkább.
A mérés pedig a korábban leírt dolgok miatt szükséges, mert nem karburátoros autókról van szó.
A példa jó, csak nem akarod megérteni. Attól, hogy majd a computer megoldja, csak annyit vonhatunk le tanulság ként, hogy ezt a megvalósított és a működés szempontjából nem épp ideális megoldást kezelni tudja. Gyártás szempontjából szoftveres úton megoldani olcsóbb mint 1méter csövet meg még jópár egyéb alkatrészt beszerelni pluszban.
Bármit meg lehet magyarázni, hogy jobb pedig nem.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38957 Dátum:
2020.01.21 kedd, 21:47:53 »
Idézetet írta: VZoli - 2020.01.21 kedd, 21:41:37
A példa jó, csak nem akarod megérteni. Attól, hogy majd a computer megoldja, csak annyit vonhatunk le tanulság ként, hogy ezt a megvalósított és a működés szempontjából nem épp ideális megoldást kezelni tudja. Gyártás szempontjából szoftveres úton megoldani olcsóbb mint 1méter csövet meg még jópár egyéb alkatrészt beszerelni pluszban.
Bármit meg lehet magyarázni, hogy jobb pedig nem.
Szerintem te nem értesz valamit.....fordulj meg az autópályán, mindenki a másik irányba megy!
Zoli, legalább neked ne kelljen már mindent részletesen elmagyarázni.... nem cukrász vagy!
A motorvezérlő nem azért van, hogy majd megoldja. Egyszerűen tudni "akarja" kell, hogy mennyi levegő jut a motorba. Ez pedig az injektoros (benzin, gázolaj) motorok esetében elengedhetetlen!
Mivel itt mesterségesen állítják elő a tüzelőanyag/levegő keverékét. Nem pedig majd lesz valahogy....ahol a valahogy alakította ki a keveredés minőségét.
Ez már történelem.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
vzoli
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38958 Dátum:
2020.01.21 kedd, 21:56:02 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.01.21 kedd, 21:47:53
Szerintem te nem értesz valamit.....fordulj meg az autópályán, mindenki a másik irányba megy!
Zoli, legalább neked ne kelljen már mindent részletesen elmagyarázni.... nem cukrász vagy!
A motorvezérlő nem azért van, hogy majd megoldja. Egyszerűen tudni "akarja" kell, hogy mennyi levegő jut a motorba. Ez pedig az injektoros (benzin, gázolaj) motorok esetében elengedhetetlen!
Mivel itt mesterségesen állítják elő a tüzelőanyag/levegő keverékét. Nem pedig majd lesz valahogy....ahol a valahogy alakította ki a keveredés minőségét.
Ez már történelem.....
Tibi, fáradt vagyok veled vitatkozni. Tudom, hogy a motorvezérlő megmér, beállít ideálissá tesz. Ez nem is vita tárgya. Annyit mondtam csak, hogy ha 0fokban bemelegedés közben ha előmelegített levegővel dolgozhatna, az a működés szempontjából nyilvánvalóan hasznosabb volna. Ha ezt nem vagy hajlandó elismerni, akkor én befejeztem, igazad van, legyőztél.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 26667
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38959 Dátum:
2020.01.21 kedd, 22:00:46 »
És a cooler nem a töltő levegőt hűti.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38960 Dátum:
2020.01.21 kedd, 22:04:52 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2020.01.21 kedd, 22:00:46
És a cooler nem a töltő levegőt hűti.
Hanem mit?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38961 Dátum:
2020.01.21 kedd, 22:23:02 »
Idézetet írta: VZoli - 2020.01.21 kedd, 21:56:02
Tibi, fáradt vagyok veled vitatkozni. Tudom, hogy a motorvezérlő megmér, beállít ideálissá tesz. Ez nem is vita tárgya. Annyit mondtam csak, hogy ha 0fokban bemelegedés közben ha előmelegített levegővel dolgozhatna, az a működés szempontjából nyilvánvalóan hasznosabb volna. Ha ezt nem vagy hajlandó elismerni, akkor én befejeztem, igazad van, legyőztél.
Nem vitatkozni akartam, eleve és semmit nem kell.
Ez van, amikor inkább vagdalózol és hisztizel, majd megsértődsz és elszaladsz.
Nem arról van szó (csak szerinted), hogy ki kit győz le.... ez gyerekes nézet.
Nem győzöm leírni, hogy ha 0 °C a beszívott levegő hőmérséklete, attól még a motorba nem ilyen hőmérsékletű levegő jut! Innentől értelmetlen az általad "előmelegített levegővel dolgozna hasznosabban a motor" elmélkedés.
Nem a beáramló levegő hőmérséklete melegíti fel a motort, tehát a működés szempontjából nem kell a levegőt felmelegíteni....inkább egy idő után hűteni kell a henger optimális feltöltése érdekében.
Amikor még a motoron kívül történt (benzin motor) a keverékképzés, ott azért akarták melegíteni a beáramló levegőt, hogy jobban keveredjen benne a tüzelőanyag és ne csapódjon ki. De itt ezzel fel is áldoztak levegőt, ami bejuthatna.
Ahogy írtam, ez történelem.... Már nagyon régóta semmi nincs a véletlenre bízva.
Ahonnan pedig indultunk.....dízel motor, ott még régen sem volt ilyen ötlet.
Ezzel is úgy jár(t)unk, mint az ABS-el.
Még ki is kerestem neked valamit.
"Optimális fajlagos fogyasztás levegőben dús keverékhez tartozik (λ=1,05-1,10). Ennek két legfőbb oka, hogy itt a munkaközeg fajlagos hőkapacitása növekszik, így kisebb a lánghőmérséklet, és a falnak leadott hő, továbbá az inhomogenitások miatt ennél a keveréknél a legjobb tüzelőanyag kihasználtsága (elégése)."
«
Utoljára szerkesztve: 2020.01.21 kedd, 23:33:08 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4942
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38962 Dátum:
2020.01.22 szerda, 07:20:05 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.01.21 kedd, 21:47:53
Szerintem te nem értesz valamit.....fordulj meg az autópályán, mindenki a másik irányba megy!
Zoli, legalább neked ne kelljen már mindent részletesen elmagyarázni.... nem cukrász vagy!
A motorvezérlő nem azért van, hogy majd megoldja. Egyszerűen tudni "akarja" kell, hogy mennyi levegő jut a motorba. Ez pedig az injektoros (benzin, gázolaj) motorok esetében elengedhetetlen!
Mivel itt mesterségesen állítják elő a tüzelőanyag/levegő keverékét. Nem pedig majd lesz valahogy....ahol a valahogy alakította ki a keveredés minőségét.
Ez már történelem.....
Csak egy kis adalék. Az első autóm injektoros volt. A szívócsőben volt vákuumos vezérlésű csappantyú a beszívás iranyára.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38963 Dátum:
2020.01.22 szerda, 07:41:34 »
Idézetet írta: Sakos - 2020.01.22 szerda, 07:20:05
Csak egy kis adalék. Az első autóm injektoros volt. A szívócsőben volt vákuumos vezérlésű csappantyú a beszívás iranyára.
Nem azt mondom, hogy nincs ilyen és nem lehet.
Légszűrő házban volt az, nem?
Sok VW konszern motorokon (és másokon) 15-20 éve is volt/van. De azok nem turbós motorok voltak, más stratégiával másképp gondolva.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Kikita
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38964 Dátum:
2020.01.22 szerda, 08:50:43 »
Rossz lambdaszonda miatt rángathat? Köszi.
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38965 Dátum:
2020.01.22 szerda, 08:57:24 »
Idézetet írta: Kikita - 2020.01.22 szerda, 08:50:43
Rossz lambdaszonda miatt rángathat? Köszi.
Tibi, kitartást!
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38966 Dátum:
2020.01.22 szerda, 09:08:13 »
Idézetet írta: Domi - 2020.01.22 szerda, 08:57:24
Tibi, kitartást!
Írtam, feladtam.
Inkább nem válaszolok, mert már nehezemre esne kultúráltan, toleránsan. (tudom, mindig
)
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38967 Dátum:
2020.01.22 szerda, 09:12:32 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.01.22 szerda, 09:08:13
Írtam, feladtam.
Inkább nem válaszolok, mert már nehezemre esne kultúráltan, toleránsan. (tudom, mindig
)
Nah, megint leregelt valaki (miattad)
(Most már leírhatod, hogy rángat-e vagy sem
)
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38968 Dátum:
2020.01.22 szerda, 09:13:19 »
Most nézem, hogy Kikita-lán kilépett?
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38969 Dátum:
2020.01.22 szerda, 09:20:41 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2020.01.22 szerda, 09:12:32
Nah, megint leregelt valaki (miattad)
(Most már leírhatod, hogy rángat-e vagy sem
)
Miattam biztos nem!
Én már nem írtam a 0 fokos levegőre sem. Azt a többiek követték el, csoportosan!
Egyre kevésbé tudom tolerálni azokat, akiknek az INGYEN segítségnyújtás nem elég. Egyszerűen nem hagyják, hogy segítsenek nekik.
Ahogy többször írom /írtam már. A hibák javítására nincs varázsige!
El kell vinni (megfelelő) szervizbe, oszt' jóvan!
«
Utoljára szerkesztve: 2020.01.22 szerda, 09:26:04 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38970 Dátum:
2020.01.22 szerda, 09:21:41 »
Idézetet írta: Domi - 2020.01.22 szerda, 09:13:19
Most nézem, hogy Kikita-lán kilépett?
... és a te írásod után!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4942
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38971 Dátum:
2020.01.22 szerda, 09:25:03 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.01.22 szerda, 07:41:34
Nem azt mondom, hogy nincs ilyen és nem lehet.
Légszűrő házban volt az, nem?
Sok VW konszern motorokon (és másokon) 15-20 éve is volt/van. De azok nem turbós motorok voltak, más stratégiával másképp gondolva.
Nem a szűrőház előtt, a beszívó csövön.
https://www.youtube.com/watch?v=plQhDmMRCX4
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38972 Dátum:
2020.01.22 szerda, 09:28:14 »
Idézetet írta: Sakos - 2020.01.22 szerda, 09:25:03
Nem a szűrőház előtt, a beszívó csövön.
https://www.youtube.com/watch?v=plQhDmMRCX4
De azon nem volt még EGR.
A videóban szereplő csodás Opel esetében, bizony a levegőszűrőház bemeneti csövén (egyszerűbben, légszűrőházban) van az irányváltó".
«
Utoljára szerkesztve: 2020.01.22 szerda, 09:34:24 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48466
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38973 Dátum:
2020.01.22 szerda, 09:47:23 »
Idézetet írta: Domi - 2020.01.22 szerda, 09:13:19
Most nézem, hogy Kikita-lán kilépett?
kukás....izé, kugás volt úgy is...nem?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38974 Dátum:
2020.01.22 szerda, 09:50:26 »
Idézetet írta: alf® - 2020.01.22 szerda, 09:47:23
kukás....izé, kugás volt úgy is...nem?
Igen. De ahogy olvastam, az a Kuga már kuka
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48466
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38975 Dátum:
2020.01.22 szerda, 09:52:21 »
Idézetet írta: Domi - 2020.01.22 szerda, 09:50:26
Igen. De ahogy olvastam, az a Kuga már kuka
Tibi olyan, mint 1jó házörző....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
vzoli
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38976 Dátum:
2020.01.22 szerda, 11:00:07 »
Idézetet írta: alf® - 2020.01.22 szerda, 09:52:21
Tibi olyan, mint 1jó házörző....
Mindenkit megugat?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48466
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38977 Dátum:
2020.01.22 szerda, 11:27:31 »
Idézetet írta: VZoli - 2020.01.22 szerda, 11:00:07
Mindenkit megugat?
mindenkibe belemar...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38978 Dátum:
2020.01.22 szerda, 11:45:26 »
Idézetet írta: alf® - 2020.01.22 szerda, 11:27:31
mindenkibe belemar...
Lehet nem követted az eseményeket, de próbáltam segíteni. Pü-ben is, már az elején.
Szerintem még így is türelmes voltam.
Inkább nem írtam semmit az utolsókra, pedig tudtam volna mit.
Elengedtem inkább. Felismertem, hogy hiába.
Aztán a többiek kinyírták. Ennyi.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4942
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38979 Dátum:
2020.01.22 szerda, 17:21:20 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.01.22 szerda, 09:28:14
De azon nem volt még EGR.
A videóban szereplő csodás Opel esetében, bizony a levegőszűrőház bemeneti csövén (egyszerűbben, légszűrőházban) van az irányváltó".
Igen. De minek, ha a motorvezérlő tud kalkulálni a levegő hőmérséklettel?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38980 Dátum:
2020.01.22 szerda, 17:25:42 »
Idézetet írta: Sakos - 2020.01.22 szerda, 17:21:20
Igen. De minek, ha a motorvezérlő tud kalkulálni a levegő hőmérséklettel?
Ez ennél komplexebb. Nem "de minek"....
A példaként felhozott C14NZ egy központi injektoros (a közös szívócsonk gyűjtő végénél), ahol nagy -nagyobb, mint egy hengerenkénti injektornál- mennyiségű befecskendezés történik egy ponton.
A hideg alu injektorház falára kicsapódó benzint kívánták így csökkenteni a kissé melegebb levegő bevezetésével, feláldozva azt, hogy így "ritkább" a levegő és nem is volt itt még mérve a beszívott levegő hőmérséklete.
Pusztán csak a MAP jeléből következtettek (a mérés pontosabb) a hengerekbe bejutott levegő mennyiségére.
Persze, sok ilyen volt, de akkor más normák és hatékonyság/teljesítmény igények voltak porondon. Azt gondolták, hogy ez így a legjobb (vagy muszáj is volt).
«
Utoljára szerkesztve: 2020.01.22 szerda, 19:33:37 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 26667
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38981 Dátum:
2020.01.22 szerda, 17:44:28 »
Sziasztok!
Rángathat az autó?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
rejtettlampas
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 41
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38982 Dátum:
2020.01.22 szerda, 17:56:24 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2020.01.22 szerda, 17:44:28
Sziasztok!
Rángathat az autó?
Rángathat, de mitől?
Naplózva
Mondeo Mk4 Trend 2.0 tdci (5 door)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48466
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38983 Dátum:
2020.01.22 szerda, 17:59:11 »
Idézetet írta: rejtettlampas - 2020.01.22 szerda, 17:56:24
Rángathat, de mitől?
A fényszórómagasságállítótól!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38984 Dátum:
2020.01.22 szerda, 18:33:48 »
Idézetet írta: alf® - 2020.01.22 szerda, 17:59:11
A fényszórómagasságállítótól!
Melyiktől, a működő vagy a nem működő-től?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
vzoli
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38985 Dátum:
2020.01.22 szerda, 18:59:23 »
Szerintem kapcsoljatok a babylon csatornára, aztán rángassátok meg a kedvenceteket, mert komolyak a gondok veletek
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38986 Dátum:
2020.01.22 szerda, 19:12:09 »
Idézetet írta: VZoli - 2020.01.22 szerda, 18:59:23
Szerintem kapcsoljatok a babylon csatornára, aztán rángassátok meg a kedvenceteket, mert komolyak a gondok veletek
Ezek szerint nálad ez szokott segíteni.....
Én kihagyom.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
vzoli
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38987 Dátum:
2020.01.22 szerda, 19:19:14 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.01.22 szerda, 19:12:09
Én kihagyom.
Vesszük észre.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38988 Dátum:
2020.01.22 szerda, 19:36:49 »
Idézetet írta: VZoli - 2020.01.22 szerda, 19:19:14
Vesszük észre.
Hogyan
veszed
már mások nevében is beszélsz, veszitek észre?
Látsz?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Gyurka 81
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38989 Dátum:
2020.01.22 szerda, 19:42:06 »
Nem tudom mennyire általános a téma,de tankolásnál nem tudom kiakasztani a töltőpisztolyt,mert folyton leáll a tankolás.Csak nagyon lassan szinte csorgatva tudok tankolni.Valakinél fordult elő hasonló probléma?El lehet dugulva valahol a tank szellőzője?Kín beletölteni 40-50litert!
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38990 Dátum:
2020.01.22 szerda, 20:02:38 »
Idézetet írta: Gyurka 81 - 2020.01.22 szerda, 19:42:06
Nem tudom mennyire általános a téma,de tankolásnál nem tudom kiakasztani a töltőpisztolyt,mert folyton leáll a tankolás.Csak nagyon lassan szinte csorgatva tudok tankolni.Valakinél fordult elő hasonló probléma?El lehet dugulva valahol a tank szellőzője?Kín beletölteni 40-50litert!
Igen, sokaknál. Ilyenkor valószinüleg a pisztolyban a súlyszelep van leragadva, vagy a pisztolyakasztó kopott el. Extrém esetben a súlyszelep légzőcsatornája tömődött el. Jelezni kell a pénztárosnak, hogy ez a gond. Melyik kúton van ez?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38991 Dátum:
2020.01.22 szerda, 20:03:09 »
Idézetet írta: Gyurka 81 - 2020.01.22 szerda, 19:42:06
Nem tudom mennyire általános a téma,de tankolásnál nem tudom kiakasztani a töltőpisztolyt,mert folyton leáll a tankolás.Csak nagyon lassan szinte csorgatva tudok tankolni.Valakinél fordult elő hasonló probléma?El lehet dugulva valahol a tank szellőzője?Kín beletölteni 40-50litert!
Tele van a tank.
Lassan csorgatva meg ki tud folyni a töltőpisztoly mellett.
Más kútnál/kútfejnél is?
Tanksapka nélküli a töltőnyílás?
Teljesen betolod a töltőpisztolyt?
Előfordulhat a levegő visszavezetés problémája.... meg kell bontani, szétszedni, ellenőrizni a tank és a töltőnyílás közötti szakaszt.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48466
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38992 Dátum:
2020.01.22 szerda, 20:25:06 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.01.22 szerda, 20:03:09
Tele van a tank.
Lassan csorgatva meg ki tud folyni a töltőpisztoly mellett.
Más kútnál/kútfejnél is?
Tanksapka nélküli a töltőnyílás?
Teljesen betolod a töltőpisztolyt?
Azt a Tomi fogja megkérdezni, hogy "biztosan jó lukba tolod a pisztolyt"?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Gyurka 81
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38993 Dátum:
2020.01.22 szerda, 21:20:43 »
Budapestem egy mol kútnál tankoltam,negyedig volt a tank a műszer szerint. 14liter után lekattant,utána csak lassan lehetett tankolni.Ma Békésen akartam egy omv kúton tankolni,kb félig volt a tank és kb 10 liter után lekattant a pisztoly.Próbáltam mozgatni a tankba,félig kihúzva is próbáltam,de ugyan az volt a helyzet.Csak nagyon lassan tudtam teletankolni.
Csak az a kis ajtó van a tanknál,nincs külön sapka rajta!Ellenben jöttem mentem az autóval,és itthon megállva benzinszagot éreztem a hátuljánál.
Naplózva
GKovacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 476
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38994 Dátum:
2020.01.23 csütörtök, 12:56:47 »
Ugye a keréknyomás szenzorok helyzetét, ha megcserélik az első és a hátsó kerekeket, akkor egy pár km után megtanulja az autó?
Naplózva
MK4 2.2 TDCI Titanium S
darazsa
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38995 Dátum:
2020.01.24 péntek, 09:35:18 »
Sziasztok.
A ford etis-ből már nem lehet lekérdezni, hogy milyen felszereltséggel adták ki egy autót? Csak annyit tudtam meg, hogy milyen motor milyen szín. Régebben mutatta, hogy mi volt a felszereltsége.
Nem tudjátok, hogy honnan lehetne lekérdezni/megtudni?
Köszi.
Naplózva
Múlt 2007 2.0 TDCI Titanium.
Jelen 2013 2.0 TDCI Titanium S Powershift.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38996 Dátum:
2020.01.24 péntek, 09:39:41 »
Idézetet írta: darazsa - 2020.01.24 péntek, 09:35:18
Sziasztok.
A ford etis-ből már nem lehet lekérdezni, hogy milyen felszereltséggel adták ki egy autót? Csak annyit tudtam meg, hogy milyen motor milyen szín. Régebben mutatta, hogy mi volt a felszereltsége.
Nem tudjátok, hogy honnan lehetne lekérdezni/megtudni?
Köszi.
De, rendelkezni kell jogosultsággal vagy ismerni kell olyat, akinek van.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
darazsa
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38997 Dátum:
2020.01.24 péntek, 09:52:30 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.01.24 péntek, 09:39:41
De, rendelkezni kell jogosultsággal vagy ismerni kell olyat, akinek van.
Értem. Ez régen ment jogosultság nélkül is. Ahogy látom én nem is tudok mint magánszemély regisztrálni.
Naplózva
Múlt 2007 2.0 TDCI Titanium.
Jelen 2013 2.0 TDCI Titanium S Powershift.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38998 Dátum:
2020.01.24 péntek, 10:53:26 »
Írd be ide az alvázszámot.
Meg lesz a felszereltség lista, de pü-ben kérd ne itt. Thx
Naplózva
Imádom a dízeleket!
darazsa
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38999 Dátum:
2020.01.24 péntek, 11:12:21 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.01.24 péntek, 10:53:26
Írd be ide az alvázszámot.
Meg lesz a felszereltség lista, de pü-ben kérd ne itt. Thx
Akkor kérhetnék Pü-ben egy felszereltség listát a megadott alvázszámhoz? WF0EXXGBBEDB26806
Előre is köszönöm.
Naplózva
Múlt 2007 2.0 TDCI Titanium.
Jelen 2013 2.0 TDCI Titanium S Powershift.
Oldalak:
1
...
773
774
775
776
777
778
779
[
780
]
781
782
783
784
785
786
787
...
798
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ