Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 17:21:17 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 417 418 419 420 421 422 423 [424] 425 426 427 428 429 430 431 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 12008049 alkalommal)
0 Felhasználó és 45 vendég van a témában
Nyemó
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185



E-mail
« Új hozzászólás #21150 Dátum: 2014.04.01 kedd, 21:56:06 »

150 ezernél kifekszik???
Kit hallottál eddig, aki itt is tudná ezt tanúsítani??

Mert én csak olyan embereket ismerek, akik már túl vannak 150-en és még semmi. Nekem 182 ezer van benn óra szerint... eddig semmi! Kopp-kopp!  wave

Már vártalak mikor "gyüvöl"  wow1
Naplózva

2008/06 - 1,8 TDCI Trend - kombi - 125 LE (+chip) , 175.000 km , Fekete metál
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #21151 Dátum: 2014.04.01 kedd, 21:57:11 »

Már vártalak mikor "gyüvöl"  wow1
Sokat csuklottam és felnéztem, h ki emlegeti az 1.8-okat!!  hehe
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #21152 Dátum: 2014.04.01 kedd, 21:57:26 »

150 ezernél kifekszik???
Kit hallottál eddig, aki itt is tudná ezt tanúsítani??

Mert én csak olyan embereket ismerek, akik már túl vannak 150-en és még semmi. Nekem 182 ezer van benn óra szerint... eddig semmi! Kopp-kopp!  wave

Te, sorold már fel amiket hibaként a régiós topikba beírtál...  beka3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Nyemó
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185



E-mail
« Új hozzászólás #21153 Dátum: 2014.04.01 kedd, 21:58:32 »

Sokat csuklottam és felnéztem, h ki emlegeti az 1.8-okat!!  hehe

 gun
Naplózva

2008/06 - 1,8 TDCI Trend - kombi - 125 LE (+chip) , 175.000 km , Fekete metál
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #21154 Dátum: 2014.04.01 kedd, 21:59:28 »

Te, sorold már fel amiket hibaként a régiós topikba beírtál...  beka3
Azok elektronikai gondok voltak Te sz.em.t!!!  vigyor3
Mechanikai hibája még nem volt, csak szharos jeladókkal volt gond. Az meg sztem nem motor típus függő! De értem a "humoros" piszkálódást a Te részedről, ezért csak jót nevettem!  eplus2
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #21155 Dátum: 2014.04.01 kedd, 22:00:38 »

Sőt még szhar 1.8-at is vezetett!!!  eplus2

Sztem jó motor az 1.8TDCi a maga nemében. Nem egy 2.0, meg nem is egy 2.2, de nem is ennyibe kerül.
Sajnos azért piszkálják itt is az 1.8-akat, mert pszichikailag "egynyócazzák" le.
Ettől még a dolgai tények. Van 1-2 hülyesége (vezérlés pl), de sztem jó motor.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #21156 Dátum: 2014.04.01 kedd, 22:01:40 »

Sztem jó motor az 1.8TDCi a maga nemében. Nem egy 2.0, meg nem is egy 2.2, de nem is ennyibe kerül.
Sajnos azért piszkálják itt is az 1.8-akat, mert pszichikailag "egynyócazzák" le.
Ettől méga dolgai tények. Van 1-2 hülyesége (vezérlés pl), de sztem jó motor.


Ja, platós Transitba nekem sem kellene jobb.... eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #21157 Dátum: 2014.04.01 kedd, 22:03:10 »

Sztem jó motor az 1.8TDCi a maga nemében. Nem egy 2.0, meg nem is egy 2.2, de nem is ennyibe kerül.
Sajnos azért piszkálják itt is az 1.8-akat, mert pszichikailag "egynyócazzák" le.
Ettől még a dolgai tények. Van 1-2 hülyesége (vezérlés pl), de sztem jó motor.

eljen
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #21158 Dátum: 2014.04.01 kedd, 22:03:38 »

Ja, platós Transitba nekem sem kellene jobb.... eplus2

Tomib+  vigyor3
Te 3 hengeres, wartburgmotoros, egynullás Fócust akartál a múltkor ajánlani nekem. Az ablakemelő motoromban komolyabb motorfék van, mint abban az 1.0 Ecoboostban...  smile
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #21159 Dátum: 2014.04.01 kedd, 22:05:26 »

Tomib+  vigyor3
Te 3 hengeres, wartburgmotoros, egynullás Fócust akartál a múltkor ajánlani nekem. Az ablakemelő motoromban komolyabb motorfék van, mint abban az 1.0 Ecoboostban...  smile

Asszonynak egy olyan motoros Fiestát nagyon el tudnék képzelni!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #21160 Dátum: 2014.04.01 kedd, 22:06:46 »

(nem azért, hogy piszkáljalak, csak kíváncsi vagyok:)
vezettél már 2.2-est?
Ha igen, Neked mi nem tetszett benne?
A múltkor az anyósom.....
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #21161 Dátum: 2014.04.01 kedd, 22:09:08 »

Asszonynak egy olyan motoros Fiestát nagyon el tudnék képzelni!

A Te asszonyodnak, vagy az enyémnek?  vigyor3
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #21162 Dátum: 2014.04.01 kedd, 22:09:47 »

A Te asszonyodnak, vagy az enyémnek?  vigyor3

Mindkettőnek!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #21163 Dátum: 2014.04.01 kedd, 22:10:13 »

eljen

Városba a legideálisabb TDCi az MK4-ekben.
Jól tudták ezt Fordék 2007ben is már, ezért is nem került DPF az 1.8-akba.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #21164 Dátum: 2014.04.01 kedd, 22:11:53 »

Városba a legideálisabb TDCi az MK4-ekben.
Jól tudták ezt Fordék 2007ben is már, ezért is nem került DPF az 1.8-akba.

Azért nem került bele dpf, mert már akkor tudták, hogy az a Ford orion motor megy a lecsóba, és egy fillért nem akrtak a fejlesztésére költeni.

Ha városi, taxis, sikys autót akartak volna, akkor ment volna bele az 1.4 tdci.  nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #21165 Dátum: 2014.04.01 kedd, 22:13:20 »

Sőt még szhar 1.8-at is vezetett!!!  eplus2

Nem csak hogy vezettem, de volt is 1.8 TDCI-m fókában. 2.2-est valóban nem vezettem még, de nem is kell egyiket sem vezetnem ahhoz, hogy tudjam, hogyan néz ki a motor karakterisztikája. Két kollégám is cserélt 1.8 TDCI mondeoban 130 ill. 150 körül lendkereket. Másik kolléga offos Seat Altea PDTDI-ben is múlt héten cserélt 140.000-nél.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #21166 Dátum: 2014.04.01 kedd, 22:13:40 »

Mindkettőnek!

Kisebb kategóriában csak a következők jöhetnének:
- KA, 1.6 Ecoboost, 180LE,
- Fiesta, 1.6 Ecoboost, 200LE,
- Fusion, 2.0 Ecoboost, 240LE, 4WD,
csak sajnos ilyenek nincsenek...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #21167 Dátum: 2014.04.01 kedd, 22:15:59 »

Kisebb kategóriában csak a következők jöhetnének:
- KA, 1.6 Ecoboost, 180LE,
- Fiesta, 1.6 Ecoboost, 200LE,
- Fusion, 2.0 Ecoboost, 240LE, 4WD,
csak sajnos ilyenek nincsenek...


Megítélésem szerint asszonynak még sok is a mostani focus 1.4 szívóbúszt 75 lóerővel.  laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #21168 Dátum: 2014.04.01 kedd, 22:16:15 »

Nem csak hogy vezettem, de volt is 1.8 TDCI-m fókában. 2.2-est valóban nem vezettem még, de nem is kell egyiket sem vezetnem ahhoz, hogy tudjam, hogyan néz ki a motor karakterisztikája. Két kollégám is cserélt 1.8 TDCI mondeoban 130 ill. 150 körül lendkereket. Másik kolléga offos Seat Altea PDTDI-ben is múlt héten cserélt 140.000-nél.

Egyszer próbálj ki egy 2.2-est. Utána le fogod sz**ni a karakterisztikákat. Wink
A nagytalin majd ülj be alf s-maxába.  eplus2
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #21169 Dátum: 2014.04.01 kedd, 22:16:40 »

Nem csak hogy vezettem, de volt is 1.8 TDCI-m fókában. 2.2-est valóban nem vezettem még, de nem is kell egyiket sem vezetnem ahhoz, hogy tudjam, hogyan néz ki a motor karakterisztikája. Két kollégám is cserélt 1.8 TDCI mondeoban 130 ill. 150 körül lendkereket. Másik kolléga offos Seat Altea PDTDI-ben is múlt héten cserélt 140.000-nél.
Alteában is egynyóc tdci van?  Grin
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #21170 Dátum: 2014.04.01 kedd, 22:17:20 »

Egyszer próbálj ki egy 2.2-est. Utána le fogod sz**ni a karakterisztikákat. Wink
A nagytalin majd ülj be alf s-maxába.  eplus2

Op vagy ar?  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Nyemó
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185



E-mail
« Új hozzászólás #21171 Dátum: 2014.04.01 kedd, 22:18:35 »

Nem csak hogy vezettem, de volt is 1.8 TDCI-m fókában. 2.2-est valóban nem vezettem még, de nem is kell egyiket sem vezetnem ahhoz, hogy tudjam, hogyan néz ki a motor karakterisztikája. Két kollégám is cserélt 1.8 TDCI mondeoban 130 ill. 150 körül lendkereket. Másik kolléga offos Seat Altea PDTDI-ben is múlt héten cserélt 140.000-nél.

És akkor alattad mi gurul? 2.0?
1000 km még és megvan a 150 , semmi jele még a lendkerék , hogy cserélni kellene...
Naplózva

2008/06 - 1,8 TDCI Trend - kombi - 125 LE (+chip) , 175.000 km , Fekete metál
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #21172 Dátum: 2014.04.01 kedd, 22:18:58 »

Nem csak hogy vezettem, de volt is 1.8 TDCI-m fókában. 2.2-est valóban nem vezettem még, de nem is kell egyiket sem vezetnem ahhoz, hogy tudjam, hogyan néz ki a motor karakterisztikája. Két kollégám is cserélt 1.8 TDCI mondeoban 130 ill. 150 körül lendkereket. Másik kolléga offos Seat Altea PDTDI-ben is múlt héten cserélt 140.000-nél.
Sztem a fókát meg az alteát ne keverd a mondeok közé!!!
És azért cseréltek a kollégáid mert kellett vagy azért m a szakkönyv ezt írta elő???
Ha meg 130ezer km alatt szétb.aszták, ahhoz meg csak gratulálni tudok!! Ezzel inkább nem hencegnék!
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #21173 Dátum: 2014.04.01 kedd, 22:29:14 »

Megítélésem szerint asszonynak még sok is a mostani focus 1.4 szívóbúszt 75 lóerővel.  laugh

Én szeretem, amikor az én asszonyom vezet. Olyan kis "ártatlanul" adja elő a dolgokat.
A legjobb, amikor a dömperrel "csak úgy megy". Szoktam nézni a döbbent fejeket.
Van 2 kedvenc történetem ide.
2008 elején keresgéltem autókat.
1. történet.
Megnéztünk egy már új, 170 lovas szorentót (A4WD). Mikor mentünk oda, mondtam neki, hogy figyeljen majd, mert nehéz autó, modern CR, hajlamos alacsony fordulaton lefulladni (kézi váltós volt).
 Egy kb 39 kilós kiscsaj vitt el minket a próbaútra. Először én vezettem, majd cseréltünk. Elinduláskor asszonyka szúrt egy egyest, kezdte felengedni a kuplungot, kezdte érezni a böhömségét az indulásnak, s ekkor ugrott be neki, amint mondtam, erre nyomott egy padlót, majd kb lelépett a kuplungról. Száraz aszfalton bekapcsolt a 4WD...  nyes A 39 kilós kislány szerencséje az volt, hogy be volt kötve, mert ellenkező esetben hátraesett volna hozzám az anyósülésről.
2. történet.
Szagolgattuk a ForTop vezetőjének éppen levetett 1-2 éves 2.2TDCi Tit-X, fekete MK3-ját (KKX-444). Nekem tetszett a próbaút, majd Asszonyka jött. Nem úgy ment, mint az állat, csak hozta a dinamizmusát. Még menet közben kérdezem: jó szted a kocsi? Válasz: Jó, csak vmi elég sűrűn bevillan a műszerfalon...  hehe A kereskedő 1 szót nem mert szólni, csak fogta az ajtót, meg a könyöktámasz szélét... (ESP lámpa volt)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #21174 Dátum: 2014.04.01 kedd, 22:38:56 »

2. történet.
Szagolgattuk a ForTop vezetőjének éppen levetett 1-2 éves 2.2TDCi Tit-X, fekete MK3-ját (KKX-444). Nekem tetszett a próbaút, majd Asszonyka jött. Nem úgy ment, mint az állat, csak hozta a dinamizmusát. Még menet közben kérdezem: jó szted a kocsi? Válasz: Jó, csak vmi elég sűrűn bevillan a műszerfalon...  hehe A kereskedő 1 szót nem mert szólni, csak fogta az ajtót, meg a könyöktámasz szélét... (ESP lámpa volt)
Akkor ez rendben van, nemcsak nálam van így... és még mondják, hogy a nők nem szeretnek/ nem tudnak vezetni. Egy fenét. Csak legyen a popojuk alatt állandóra egy kicsit is erősebb kocsi rögtön előtör belőlük az agresszívatcica.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #21175 Dátum: 2014.04.01 kedd, 22:43:28 »

Akkor ez rendben van, nemcsak nálam van így... és még mondják, hogy a nők nem szeretnek/ nem tudnak vezetni. Egy fenét. Csak legyen a popojuk alatt állandóra egy kicsit is erősebb kocsi rögtön előtör belőlük az agresszívatcica.

Mindig azt mondja, hogy neki nem kell erős kocsi, de amikor vissza szokta adni mondit, mindig mondja: Hát Api, jó kocsi ez a Mondi, na!...
Ja, és egyáltalán nem agresszív. Csak annyira nyomja a gázt, amennyire az első kocsijánál megszokta (Matiz, 0.8  eplus2 )
Ügyesen és türelmesen vezet.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #21176 Dátum: 2014.04.01 kedd, 22:45:02 »

Mindig azt mondja, hogy neki nem kell erős kocsi, de amikor vissza szokta adni mondit, mindig mondja: Hát Api, jó kocsi ez a Mondi, na!...
Ja, és egyáltalán nem agresszív. Csak annyira nyomja a gázt, amennyire az első kocsijánál megszokta (Matiz, 0.8  eplus2 )
Ügyesen és türelmesen vezet.


1 dolgot viszont nem akar elfogadni tőlem, hogy a saját védelmében használja a tempomatot, meg városban ne váltson 3.-nál feljebb. 4.-ben 70-nél szoktam először szólni.  eplus2
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #21177 Dátum: 2014.04.01 kedd, 22:58:33 »

Akkor ez rendben van, nemcsak nálam van így... és még mondják, hogy a nők nem szeretnek/ nem tudnak vezetni. Egy fenét. Csak legyen a popojuk alatt állandóra egy kicsit is erősebb kocsi rögtön előtör belőlük az agresszívatcica.

A nők is ugyanolyan gyökerek tudnak lenni -általuk- kicsit jobb autóban, mint a férfiak. (Nyilván nem senkinek a feleségére írom......)
Csak egy példa:
Kicsit nedvesebb, hidegebb idő volt még. Budakalásznál haladok a szélső sávban nem sokkal a mekis körforgalom előtt.
Budakalász felől jön le egy fekete 1-es bmw, szőke nővel a kormánynál.
Lendületesen átvág a gyorsítóból még két sávot és érkezne a bp-re haladó szélsőbe.......én meg pont ott voltam mellette.
Balra néztem, semmi....elrántom a kormányt.
Majd a békási első lámpánál egymás mellé érünk. Jobb egy ablak le, kérdezem, hogy mi volt a probléma, hogy nem látott?
- Jajj..azt hittem beengedsz -hirtelen bevágás, index nélkül- tudod rosszak a gumik (elég új 1-es bmw) és alig tudok megállni!

Jaaaaa......mondom az mindjárt más! Én kérek elnézést....... falbav
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
developer
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 122



« Új hozzászólás #21178 Dátum: 2014.04.01 kedd, 23:06:17 »

Teljesen off dolog, előre is elnézést, hogy felhozom, de többen vagytok itt, akinek volt/van/használ/használt Focus-t is a családban és pont emiatt kéne egy kis segítség.
Van egy focus 2008.07. havi 1.6 benzin 116ló, zetec s optika, ghia felszereltség, napfénytető minden ami szem szájnak ingere 190ezer km van az autóban, visszaigazoltan.
És a lényeg: én eddig még nem vezettem fókát és az tűnt fel, hogy nehezebben jár a váltókar, ez jellemző dolog a Focusra vagy tök ugyanúgy kéne járni, mint a mondinak? mert nekem a mondinál kb. 2 újjal lehet váltani, nagyon szépen könnyedén jár a váltó, ebbe meg beültem és tök furcsa volt.
Naplózva

2008 MKIV 2.0 TDCI Ghia Turnier
bocc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1141



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21179 Dátum: 2014.04.01 kedd, 23:30:49 »

Azok elektronikai gondok voltak Te sz.em.t!!!  vigyor3
Mechanikai hibája még nem volt, csak szharos jeladókkal volt gond. Az meg sztem nem motor típus függő! De értem a "humoros" piszkálódást a Te részedről, ezért csak jót nevettem!  eplus2
Nem csinálsz nála egy átvilágítást esetleg?? eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #21180 Dátum: 2014.04.01 kedd, 23:31:29 »

Teljesen off dolog, előre is elnézést, hogy felhozom, de többen vagytok itt, akinek volt/van/használ/használt Focus-t is a családban és pont emiatt kéne egy kis segítség.
Van egy focus 2008.07. havi 1.6 benzin 116ló, zetec s optika, ghia felszereltség, napfénytető minden ami szem szájnak ingere 190ezer km van az autóban, visszaigazoltan.
És a lényeg: én eddig még nem vezettem fókát és az tűnt fel, hogy nehezebben jár a váltókar, ez jellemző dolog a Focusra vagy tök ugyanúgy kéne járni, mint a mondinak? mert nekem a mondinál kb. 2 újjal lehet váltani, nagyon szépen könnyedén jár a váltó, ebbe meg beültem és tök furcsa volt.

A fókának eléggé pontos a váltója, bár MK4 manuális mondihoz nem tudom hasonlítani.
Naplózva
bocc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1141



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21181 Dátum: 2014.04.01 kedd, 23:42:40 »

Teljesen off dolog, előre is elnézést, hogy felhozom, de többen vagytok itt, akinek volt/van/használ/használt Focus-t is a családban és pont emiatt kéne egy kis segítség.
Van egy focus 2008.07. havi 1.6 benzin 116ló, zetec s optika, ghia felszereltség, napfénytető minden ami szem szájnak ingere 190ezer km van az autóban, visszaigazoltan.
És a lényeg: én eddig még nem vezettem fókát és az tűnt fel, hogy nehezebben jár a váltókar, ez jellemző dolog a Focusra vagy tök ugyanúgy kéne járni, mint a mondinak? mert nekem a mondinál kb. 2 újjal lehet váltani, nagyon szépen könnyedén jár a váltó, ebbe meg beültem és tök furcsa volt.
2 fókuszom volt, a legutóbbi pont az 1,6 116 lovas. Most van a mondeo. A váltóját tényleg nem lehet összehasonlítani. Nálam is akadt a focusé már 88000 kmnél is. Elég sűrűn előfordult, hogy nem tudtam hátramenetbe kapcsolni csak ha kicsit felengedtem a kuplungot vagy tettem 1-be, gurultam előre és utána hátramenetbe. Sztem szokd meg úgy ahogy van, ez focus betegség, amúgy nehezebben is járt.
Naplózva

2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #21182 Dátum: 2014.04.02 szerda, 06:07:21 »

Nem csak hogy vezettem, de volt is 1.8 TDCI-m fókában. 2.2-est valóban nem vezettem még, de nem is kell egyiket sem vezetnem ahhoz, hogy tudjam, hogyan néz ki a motor karakterisztikája. Két kollégám is cserélt 1.8 TDCI mondeoban 130 ill. 150 körül lendkereket. Másik kolléga offos Seat Altea PDTDI-ben is múlt héten cserélt 140.000-nél.
180e km nél járok,kb 200+le-vel.....nincs lendkerék problémám. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #21183 Dátum: 2014.04.02 szerda, 08:21:01 »

Alteában is egynyóc tdci van?  Grin

Ugye ezt most nem komolyan kérdezed?  Abban pumpe düse van, nem közös nyomócsöves, hanem hengerenként oldják meg a befecskendezést, a PD elemekkel, innen az elnevezés. Viszont ennél is szét van szabdalva a befecskendezés, ugyan úgy cibálja a motort, és persze minden hozzá csatlakozó elemet. Csupán példaként szolgált. Mellesleg nemrég volt a totalcaron, hogy a mai *** nagynyomású dizel motorok közül a 2.0 HDI a legkevésbé szarabb.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #21184 Dátum: 2014.04.02 szerda, 08:27:58 »

180e km nél járok,kb 200+le-vel.....nincs lendkerék problémám. Wink

Helyesen így szólna:

"180e km nél járok,kb 200+le-vel és egy sámlival....." 

 eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #21185 Dátum: 2014.04.02 szerda, 08:28:33 »

Ugye ezt most nem komolyan kérdezed?  Abban pumpe düse van, nem közös nyomócsöves, hanem hengerenként oldják meg a befecskendezést, a PD elemekkel, innen az elnevezés. Viszont ennél is szét van szabdalva a befecskendezés, ugyan úgy cibálja a motort, és persze minden hozzá csatlakozó elemet. Csupán példaként szolgált. Mellesleg nemrég volt a totalcaron, hogy a mai *** nagynyomású dizel motorok közül a 2.0 HDI a legkevésbé szarabb.

Csak vicc vót... Talán ennyit még felfogtam a dízlikből...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #21186 Dátum: 2014.04.02 szerda, 08:35:20 »

Csak vicc vót... Talán ennyit még felfogtam a dízlikből...

Elnézést, még új vagyok itt, nem tudom, kinek mi a kvalitása. Én inkább elméletben vagyok erősebb, autógépész mérnök vagyok, de mivel termelésirányítói munkakörben dolgozom, így gyakorlatban csak minimálisan szerelek. Pl. a vezérműszíj cserének nem állnék neki, de a többit meg tudom oldani a 140.000 km-es szervizből.
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #21187 Dátum: 2014.04.02 szerda, 09:20:06 »

Az 1.8-al nem az az első számú baj, hogy nem húz, stb., hanem az, hogy nem olyan egyenletes a nyomaték elosztása, mint a 2.0-nak, hirtelen épül fel a töltőnyomás, többször kell váltani, nagyobb terhelést kap a kettős tömegű lendkerék, és a kuplung is. A rugók kinyúlnak, a csillapítóanyag kikopik közülük és mindez hajlamos tönkrevágni az indítómotort is.
hát ekkora épületes baromságot is régen olvastam...  uglystupid2

nekem is hetente kell javítani az indítómotort, havonta cserélek kuplungot, és kéthavonta komplett motorblokkot.

komolyan, vegyél egy suzukit. kérlek.  falbav de azzal is vigyázz mert 10 év alatt  lehet rajta rozsda...
Naplózva
eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #21188 Dátum: 2014.04.02 szerda, 10:33:32 »

A nicked elnézve Neked ilyesmiben kellene gondolkodni Wink
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.5t_titanium-x-7562181
Ez tényleg Tit-X !
S a már soha gyártásba nem kerülő Thunder Grey színben. Téli-nyári gumival sztem.
Benzines, jól alkudható.


tesóm barátja keres kb 2,5 millóért MK4 es kombi mondeo -t , tud valaki ilyen eladó autót ?

( én megmaradok az ST nél Smiley
Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #21189 Dátum: 2014.04.02 szerda, 10:47:27 »

...Ha meg 130ezer km alatt szétb.aszták, ahhoz meg csak gratulálni tudok!! Ezzel inkább nem hencegnék!

Nekem pedig olyan 50-es kollégám volt, aki 105-nél cserélte, pedig tudom, hogy nem a száguldozós eszement, ráadásul 30km alatt nem is járt az autóval.

A saját véleményem az, hogy már csak a nagy számok törvénye alapján is gyárt jobb és kevésbé jó terméket a ford is. Azért, mert nekem ilyen autóm van, nem szeretnék elfogult lenni.
Naplózva
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #21190 Dátum: 2014.04.02 szerda, 11:01:19 »

hát ekkora épületes baromságot is régen olvastam...  uglystupid2

nekem is hetente kell javítani az indítómotort, havonta cserélek kuplungot, és kéthavonta komplett motorblokkot.

komolyan, vegyél egy suzukit. kérlek.  falbav de azzal is vigyázz mert 10 év alatt  lehet rajta rozsda...


Sajnálom, hogy szövegértelmezési problémáid vannak, ráadásul már autót sem keresek, de semmi baj, nem egy malomban őrlünk.  eplus2
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #21191 Dátum: 2014.04.02 szerda, 12:13:35 »


Sajnálom, hogy szövegértelmezési problémáid vannak, ráadásul már autót sem keresek, de semmi baj, nem egy malomban őrlünk.  eplus2
csak kérnélek hogy ne írj olyan autóról ami nem volt a kezed alatt. a fóka nem mondeo. értem hogy hasonlít, de nem az. nagyon kellemesen eltalálták az áttételezését a váltónak, kategóriákkal jobb mint a korábbi dízeleim és benzineseim/cégautóim. kb hasonló bejegyzést írtál mint aki már eleve eltemette a meg sem vett autót. nem kéne. főleg nekünk érzékeny akik elégedetten használjuk a paripánkat.
thanks. Roll Eyes
Naplózva
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #21192 Dátum: 2014.04.02 szerda, 12:48:33 »

csak kérnélek hogy ne írj olyan autóról ami nem volt a kezed alatt. a fóka nem mondeo. értem hogy hasonlít, de nem az. nagyon kellemesen eltalálták az áttételezését a váltónak, kategóriákkal jobb mint a korábbi dízeleim és benzineseim/cégautóim. kb hasonló bejegyzést írtál mint aki már eleve eltemette a meg sem vett autót. nem kéne. főleg nekünk érzékeny akik elégedetten használjuk a paripánkat.
thanks. Roll Eyes

Mondeo padlóvázra épített s-maxom van, 2.0 TDCI, de sebaj. A fókát múlt időben írtam, csak volt! Mondom én, hogy nem egy malomban őrlünk!  vigyor3
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #21193 Dátum: 2014.04.02 szerda, 13:11:35 »

Helyesen így szólna:

"180e km nél járok,kb 200+le-vel és egy sámlival....." 

 eplus2
szhemét.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #21194 Dátum: 2014.04.02 szerda, 16:15:40 »

tesóm barátja keres kb 2,5 millóért MK4 es kombi mondeo -t , tud valaki ilyen eladó autót ?

( én megmaradok az ST nél Smiley


Ennyiért nem tudok.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #21195 Dátum: 2014.04.02 szerda, 16:21:35 »

A fókás dologhoz annyit hozzátennék, hogy van nekünk 2007-óta egy 1.6 (zetec motoros) focus sedan cuccunk (2002-es évjárat). Óra szerint már 205eKm felett van. Elvileg Erste cégautó volt és nagyon jó állapotban vettük meg. Egy-két kopó alkatrészt kellett cserélni és az asszony a lökhárítókra rakott csak egy-két csíkot. Az autó hibamentesen teszi a dolgát, nem rozsdáll és a legszebb, hogy mindenki nagyon szereti. Idén gondoltam, hogy lecserélnénk valami frissre, de nagy az ellenállás és teljesen megértem az asszonyt. Az autó ugyebár most már 12 éves. Szép állapotban van, a belseje szerintem kortalan. A gyerekek napi dolgainak intézéséhez szerintem teljsen jó. Nem hiszem, hogy bármire cserélném.

A mondi helyett, viszont egy Charger-t vagy egy C 300 CRD -t azért el tudnék viselni Smiley  vigyor3
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #21196 Dátum: 2014.04.02 szerda, 17:08:37 »



A mondi helyett, viszont egy Charger-t vagy egy C 300 CRD -t azért el tudnék viselni Smiley  vigyor3
C 300 CRD alatt a Lanciát érted te is... ugye... egy ideje... eplus2  Wink
Naplózva
umfrider
Vendég
« Új hozzászólás #21197 Dátum: 2014.04.02 szerda, 17:19:00 »

C 300 CRD alatt a Lanciát érted te is... ugye... egy ideje... eplus2  Wink

Az új 300 C szerintem nem sikeredett olyan jól. Kiköpött Thema, persze elfogadnám. Az pedig felháborító, hogy a Lancia nyomja  rinya

Az igazi a Hemi 4WD  beka3
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #21198 Dátum: 2014.04.02 szerda, 17:27:21 »

C 300 CRD alatt a Lanciát érted te is... ugye... egy ideje... eplus2  Wink

én még a c 300 CRD-t venném meg. Ezt:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/chrysler/300_c/chrysler_300_c_touring_3.0_crd_automata-6782453

Gondolkodok rajta egy ideje. Csak meg kellene hirdetni a mondit, viszont az asszony azt mondja, hogy mivel az autó tök tuti, semmi gond, ráadásul egy valag extrát raktunk bele, ezért ne adjam el. De mit tegyek, ha ez a V6 cucc kellene  falbav
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #21199 Dátum: 2014.04.02 szerda, 17:45:09 »

én még a c 300 CRD-t venném meg. Ezt:
...De mit tegyek, ha ez a V6 cucc kellene  falbav

Keress egy v8-ast.  nyes
Naplózva
Oldalak: 1 ... 417 418 419 420 421 422 423 [424] 425 426 427 428 429 430 431 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.127 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.