Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 13:48:06 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 421 422 423 424 425 426 427 [428] 429 430 431 432 433 434 435 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 12004662 alkalommal)
0 Felhasználó és 109 vendég van a témában
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #21350 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 21:08:15 »

Hali,
Probalta mar valaki, hogy kulcsnelkuli rendszernel mi tortenik, ha kiszall a vezeto motort nem allitja le es az ajtokat bezarja es elsetal a kulccsal?
Csak egy otlet, de regeneralasnal lenne jo, ha eppen elindul es a parom meg vinne be a sracot a suliba akkor nem kellene leallitania az autot.
Koszonettel, BB
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
bocc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1141



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21351 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 21:40:07 »

Hali,
Probalta mar valaki, hogy kulcsnelkuli rendszernel mi tortenik, ha kiszall a vezeto motort nem allitja le es az ajtokat bezarja es elsetal a kulccsal?
Csak egy otlet, de regeneralasnal lenne jo, ha eppen elindul es a parom meg vinne be a sracot a suliba akkor nem kellene leallitania az autot.
Koszonettel, BB

Semmi sem történik. Kiírja a konzerv, hogy key not detected (kulcs nem található), azon kívül a motor jár ugyanúgy. Én sokszor vagyok így, amikor az asszony a kocsiban marad én meg az övtáskámmal együtt kiszállok (amiben a kulcs van) kajáért vagy pályamatricáért...
Az engem is érdekelne, h mi van ha valaki ilyenkor elmenne a locsival? Ha lezárnám közben megállna vajon neki?? vigyor3
Naplózva

2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #21352 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 21:45:07 »

Semmi sem történik. Kiírja a konzerv, hogy key not detected (kulcs nem található), azon kívül a motor jár ugyanúgy. Én sokszor vagyok így, amikor az asszony a kocsiban marad én meg az övtáskámmal együtt kiszállok (amiben a kulcs van) kajáért vagy pályamatricáért...
Az engem is érdekelne, h mi van ha valaki ilyenkor elmenne a locsival? Ha lezárnám közben megállna vajon neki?? vigyor3

Nem ezt írja ki. (outside-ot ír)
Régebben tárgyaltuk.
http://mondeo.hu/index.php?topic=1595.2050
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #21353 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 21:50:41 »

Semmi sem történik. Kiírja a konzerv, hogy key not detected (kulcs nem található), azon kívül a motor jár ugyanúgy. Én sokszor vagyok így, amikor az asszony a kocsiban marad én meg az övtáskámmal együtt kiszállok (amiben a kulcs van) kajáért vagy pályamatricáért...
Az engem is érdekelne, h mi van ha valaki ilyenkor elmenne a locsival? Ha lezárnám közben megállna vajon neki?? vigyor3
A megane az állítólag leállt egy idő után, mikor vételkörzeten került a kártya. 5let: próbáljuk ki a talin  heureka
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #21354 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 21:54:01 »

A megane az állítólag leállt egy idő után, mikor vételkörzeten került a kártya. 5let: próbáljuk ki a talin  heureka

Akkor tankoljatok fel rendesen  Wink :
http://www.detailingworld.co.uk/forum/archive/index.php/t-280584.html

(az első 2 hsz-ben a válasz)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
bocc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1141



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21355 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 22:00:51 »

Nem ezt írja ki. (outside-ot ír)
Régebben tárgyaltuk.
http://mondeo.hu/index.php?topic=1595.2050

Bocs tényleg, azért nem tudtam, mert nem vagyok már ott mikor kiírja vigyor3
A lényegen nem változtat nyes
Naplózva

2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
bocc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1141



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21356 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 22:02:43 »

A megane az állítólag leállt egy idő után, mikor vételkörzeten került a kártya. 5let: próbáljuk ki a talin  heureka
RAjtam nem múlik vigyor3
Naplózva

2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
bocc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1141



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21357 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 22:11:55 »

A kulcsnélküli rendszer csodái vigyor3 Hogy mekkora buta emberek vannak falbav
És a gyártó a hibás?? hehe
http://totalcar.hu/magazin/bologatokutya/2011/02/08/gyilkolt_a_kulcs_nelkuli_auto/
Naplózva

2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #21358 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 22:16:48 »

Akkor tankoljatok fel rendesen  Wink :
http://www.detailingworld.co.uk/forum/archive/index.php/t-280584.html

(az első 2 hsz-ben a válasz)

Ha leállna, akkor leállna az akkor is, ha bent a kulcs.  laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #21359 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 22:18:46 »

A kulcsnélküli rendszer csodái vigyor3 Hogy mekkora buta emberek vannak falbav
És a gyártó a hibás?? hehe
http://totalcar.hu/magazin/bologatokutya/2011/02/08/gyilkolt_a_kulcs_nelkuli_auto/


Az egész cikk rosszul van megírva.
Nem járó motorral hagyták a garázsban a kocsit, hanem "ready" állapotban. Tehát bizonyára elektromos hajtással álltak be a garázsba és csak P-re rakták a váltót.
Ebben az esetben készenlétben marad az autó. Nem jár a motor!
Viszont az elektromos rendszert figyelő rendszer ON állapotban marad, tehát az akkuk lemerülését megelőzően ha szükséges indítja a benzinmotort.
Valószínű, hogy időnként elindította rövid időre majd megállította. Ez ismétlődhetett.

Az, hogy nekik ez nem tűnt fel.......
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #21360 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 22:20:26 »

RAjtam nem múlik vigyor3
OK, át a tali topikba és megvan még egy programpont.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #21361 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 22:22:33 »

Az egész cikk rosszul van megírva.
Nem járó motorral hagyták a garázsban a kocsit, hanem "ready" állapotban. Tehát bizonyára elektromos hajtással álltak be a garázsba és csak P-re rakták a váltót.
Ebben az esetben készenlétben marad az autó. Nem jár a motor!
Viszont az elektromos rendszert figyelő rendszer ON állapotban marad, tehát az akkuk lemerülését megelőzően ha szükséges indítja a benzinmotort.
Valószínű, hogy időnként elindította rövid időre majd megállította. Ez ismétlődhetett.

Az, hogy nekik ez nem tűnt fel.......

Ott a pont.
Ami házakat tervezek, ott ha a ház azt érzékeli, hogy nincs mozgás egy jó ideje, lemegy standbyba (lekapcsolja a villanyt, wifit, stb), majd beriaszt magától. Ha bent vannak (alszik a család), akkor csak kint.
Autóknál ennek alapnak kellene lenni...
2x figyelmeztet, majd harmadikra leáll.

Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
bocc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1141



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21362 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 22:29:20 »

Az egész cikk rosszul van megírva.
Nem járó motorral hagyták a garázsban a kocsit, hanem "ready" állapotban. Tehát bizonyára elektromos hajtással álltak be a garázsba és csak P-re rakták a váltót.
Ebben az esetben készenlétben marad az autó. Nem jár a motor!
Viszont az elektromos rendszert figyelő rendszer ON állapotban marad, tehát az akkuk lemerülését megelőzően ha szükséges indítja a benzinmotort.
Valószínű, hogy időnként elindította rövid időre majd megállította. Ez ismétlődhetett.

Az, hogy nekik ez nem tűnt fel.......
Gondoltam, hogy a fele igaz csak a cikknek, mint mindig vigyor3
Meg sem lepődöm
Naplózva

2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #21363 Dátum: 2014.04.11 péntek, 08:08:47 »

Sziasztok!

Jövő héten csatlakozom hozzátok egy 2011-es MK4 Mondival, és lenne pár kérdésem:    Grin

- A gyári tolatóradar hol jelzi a távolságot? Szeretnék bele venni, és nem tudom, hogy érdemes-e / lehet-e utólag gyárit beletenni?
- A külső tükrök átalakítása motoros becsukásra mennyire nagy összeg, csinált már valaki ilyet?

Egyelőre ennyi.  Smiley
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #21364 Dátum: 2014.04.11 péntek, 08:40:07 »

Sziasztok!

Jövő héten csatlakozom hozzátok egy 2011-es MK4 Mondival, és lenne pár kérdésem:    Grin

- A gyári tolatóradar hol jelzi a távolságot? Szeretnék bele venni, és nem tudom, hogy érdemes-e / lehet-e utólag gyárit beletenni?
- A külső tükrök átalakítása motoros becsukásra mennyire nagy összeg, csinált már valaki ilyet?

Egyelőre ennyi.  Smiley
A gyári tolatóradar csak csipog... Nem golf ez...
Utolagos barkácsot csináltak már néhányan, kb. 2 hete volt róla szó, bitte visszaolvasni.
Külső tökörről majd másik klubtárs ír, mert csúnya ghia esetén ez gyári...
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.11 péntek, 08:54:16 írta blau4kombi » Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #21365 Dátum: 2014.04.11 péntek, 08:48:27 »

?

mi a rossz feltevés?
"3 éves autóba 150e nél ritkán van több, holnap elmegyek megnézni."
Naplózva
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #21366 Dátum: 2014.04.11 péntek, 09:06:06 »

"3 éves autóba 150e nél ritkán van több, holnap elmegyek megnézni."


ne nézzem meg, vagy gyakran van bennük több?  eplus2
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #21367 Dátum: 2014.04.11 péntek, 09:44:37 »


ne nézzem meg, vagy gyakran van bennük több?  eplus2
nyugodtan nézd meg.  eplus2
alaposan nézz szét papír és információ-ügyileg.  hehe
én is kacérkodok faceliftes belga autóval, de én magam megyek ki érte mint a jelenleginél. a bevált taktikán nem változtatok.  Wink szomszédom is kirepült berlinbe és 3 nappal később egy 318 kabrióval gördült haza.
Naplózva
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #21368 Dátum: 2014.04.11 péntek, 09:57:33 »

nyugodtan nézd meg.  eplus2
alaposan nézz szét papír és információ-ügyileg.  hehe
én is kacérkodok faceliftes belga autóval, de én magam megyek ki érte mint a jelenleginél. a bevált taktikán nem változtatok.  Wink szomszédom is kirepült berlinbe és 3 nappal később egy 318 kabrióval gördült haza.

azon leszek.  Wink
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #21369 Dátum: 2014.04.11 péntek, 10:26:08 »

Sziasztok!

Jövő héten csatlakozom hozzátok egy 2011-es MK4 Mondival, és lenne pár kérdésem:    Grin

- A gyári tolatóradar hol jelzi a távolságot? Szeretnék bele venni, és nem tudom, hogy érdemes-e / lehet-e utólag gyárit beletenni?
- A külső tükrök átalakítása motoros becsukásra mennyire nagy összeg, csinált már valaki ilyet?

Egyelőre ennyi.  Smiley

tükör nagyon macera. Ajtókapcsoló panel csere, kábelezés, motor beépítés, ha a modul tudja, akkor programozás, ha nem akkor modul csere is. Nem emlékszem, hogy minden modul tudja-e. Majd nálam okosabb megírja.
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #21370 Dátum: 2014.04.11 péntek, 10:33:28 »

A gyári tolatóradar csak csipog... Nem golf ez...
Utolagos barkácsot csináltak már néhányan, kb. 2 hete volt róla szó, bitte visszaolvasni.
Külső tökörről majd másik klubtárs ír, mert csúnya ghia esetén ez gyári...

Mercedesemben is jelezte elöl-hátul a távolságot. Jó dolog az. Wink
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #21371 Dátum: 2014.04.11 péntek, 10:37:20 »

Mercedesemben is jelezte elöl-hátul a távolságot. Jó dolog az. Wink

Nekek utólagos Bosch van, jelzi is, de nem nézem, csak hallgatom.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #21372 Dátum: 2014.04.11 péntek, 10:49:48 »

- A külső tükrök átalakítása motoros becsukásra mennyire nagy összeg, csinált már valaki ilyet?
Ott kezdődik, hogy a tükrök cseréje. Bontottban 25e/db. Az ajtóban a kapcsoló panel, vezérlő modul, kábelezés.
Mondjuk egy 100-asból biztos megvan. Ennyit a bolondnak is megér.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #21373 Dátum: 2014.04.11 péntek, 10:57:10 »

Ott kezdődik, hogy a tükrök cseréje. Bontottban 25e/db. Az ajtóban a kapcsoló panel, vezérlő modul, kábelezés.
Mondjuk egy 100-asból biztos megvan. Ennyit a bolondnak is megér.


 vigyor3 Akkor marad így. Régen vágytam rá, de hát használt autónál nincs extra konfigurátor, mindig lesz kompromisszum...
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #21374 Dátum: 2014.04.11 péntek, 11:01:19 »

vigyor3 Akkor marad így. Régen vágytam rá, de hát használt autónál nincs extra konfigurátor, mindig lesz kompromisszum...

meg lehet oldani,c sak nem egyszerű. nekem se bőr nem volt benne, se ülés fűtés/hűtés. Ma már van benne, meg kanyarkövető lámpion is. Nem egyszerű, sok a macera, de megoldható.
Naplózva
umfrider
Vendég
« Új hozzászólás #21375 Dátum: 2014.04.11 péntek, 15:41:10 »

meg lehet oldani,c sak nem egyszerű. nekem se bőr nem volt benne, se ülés fűtés/hűtés. Ma már van benne, meg kanyarkövető lámpion is. Nem egyszerű, sok a macera, de megoldható.

Ülés fűtés/hűtés-t milyet használsz? Vagy gyári utólagosan beletett?
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #21376 Dátum: 2014.04.11 péntek, 16:01:56 »

Ha már itt tartunk, nekem a hátsó ülésbe kellene ülésfűtés. Ilyet vki utólag barkácsolt már be?
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #21377 Dátum: 2014.04.11 péntek, 21:12:47 »

Ha már itt tartunk, nekem a hátsó ülésbe kellene ülésfűtés. Ilyet vki utólag barkácsolt már be?
Mintha igen!
Nekem rémlik, h vkinél olvastam és talán még képekkel illusztrálva is volt.
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #21378 Dátum: 2014.04.11 péntek, 23:21:13 »

Ülés fűtés/hűtés-t milyet használsz? Vagy gyári utólagosan beletett?

gyári. Fogtam és kicseréltem az összes ülést, nomeg a kapcsolókat a megfelelő verzióra. A Vik bekábelezte és felprogramozta. Azóta örülök Smiley
Naplózva
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #21379 Dátum: 2014.04.12 szombat, 14:42:12 »

Szia!

Én másfél hónapja vagyok boldog tuladonosa egy használt 2011-es MK4-nek.

Nekem sincs gyári parkradarom, viszont hamarosan lesz az autóban, mert megérdemli.
A gyári parkradar beszerelését nem igazán vállalnak a szakszervizek. Ha új autóba szeretnéd, akkor az 133eFt. Ha utólag, akkor ennek akár a duplája is lehet, ez az autó felszereltségétől függ. Lehet hogy egyes esetekben még a műszeregységet is ki kell cserélni.

Én most vagyok benne egy utólagos aliexpresszes tolatóradar projektben.
A célom, hogy a gyárival majdnem megegyező legyen a parkradar és annak működése. Annyi lesz a különbség hogy a vizuális megjelenítés nem a convers+ kijelzőn lesz, arra egy külön kijelző fog szolgálni. 8 szenzoros rendszert fogok beépíteni. A gyári megjelölt helyekre lesznek elhelyezve a szenzorok. Az első szenzorok felhelyezésére szükséges ford gyári szenzortartókat (3600HUF/pár a hűtőrácsba szerelhető) már beszereztem. Ebbe 18mm átmérőjű szenzor rakható, amit külön kell rendelni, mert a parkradar készlethez csak 22,5mm szenzorokat adnak. A 18mm átmérőjű szenzorokhoz még be kell szerezni szenzor hosszabbító kábelt (4m), mert csak 2,5m hosszú kábellel szerelik. Az első szenzorok aktiválásához a ford gyári parkradar kapcsolót (3.500HUF) alkalmazom, amihez majd egy bistabil elektronikát illesztek (a kapcsoló csak triggert ad), ami vezérelni fogja a parkradar Host egységét. A hátsó szenzorokat és az első jobb és bal szenzorokat a tolatólámpa bekapcsolása fogja aktiválni.

Dupla mennyiségű szenzort fogok beszerezni, ha meghibásodik az egyik azonnal tudjam cserélni. Illetve még le kell fényeztetni a sarkokon lévő 4 szenzort és a tartalék szenzorokat. 4 darabos szenzor szett 12USD. A gyári szenzor bontóban 6.000HUF.

Ha magam szerelem fényezéssel és a tartalék szenzorokkal együtt kb. 30eHUF-ból meg is van.

Majd, ha elkészült beszámolok az eredményről.

Szép napot
Tibor


    



Sziasztok!

Jövő héten csatlakozom hozzátok egy 2011-es MK4 Mondival, és lenne pár kérdésem:    Grin

- A gyári tolatóradar hol jelzi a távolságot? Szeretnék bele venni, és nem tudom, hogy érdemes-e / lehet-e utólag gyárit beletenni?
- A külső tükrök átalakítása motoros becsukásra mennyire nagy összeg, csinált már valaki ilyet?

Egyelőre ennyi.  Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.12 szombat, 15:06:47 írta Tibor69 » Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #21380 Dátum: 2014.04.12 szombat, 20:36:21 »

Szia!

Én másfél hónapja vagyok boldog tuladonosa egy használt 2011-es MK4-nek.

Nekem sincs gyári parkradarom, viszont hamarosan lesz az autóban, mert megérdemli.
A gyári parkradar beszerelését nem igazán vállalnak a szakszervizek. Ha új autóba szeretnéd, akkor az 133eFt. Ha utólag, akkor ennek akár a duplája is lehet, ez az autó felszereltségétől függ. Lehet hogy egyes esetekben még a műszeregységet is ki kell cserélni.

Én most vagyok benne egy utólagos aliexpresszes tolatóradar projektben.
A célom, hogy a gyárival majdnem megegyező legyen a parkradar és annak működése. Annyi lesz a különbség hogy a vizuális megjelenítés nem a convers+ kijelzőn lesz, arra egy külön kijelző fog szolgálni. 8 szenzoros rendszert fogok beépíteni. A gyári megjelölt helyekre lesznek elhelyezve a szenzorok. Az első szenzorok felhelyezésére szükséges ford gyári szenzortartókat (3600HUF/pár a hűtőrácsba szerelhető) már beszereztem. Ebbe 18mm átmérőjű szenzor rakható, amit külön kell rendelni, mert a parkradar készlethez csak 22,5mm szenzorokat adnak. A 18mm átmérőjű szenzorokhoz még be kell szerezni szenzor hosszabbító kábelt (4m), mert csak 2,5m hosszú kábellel szerelik. Az első szenzorok aktiválásához a ford gyári parkradar kapcsolót (3.500HUF) alkalmazom, amihez majd egy bistabil elektronikát illesztek (a kapcsoló csak triggert ad), ami vezérelni fogja a parkradar Host egységét. A hátsó szenzorokat és az első jobb és bal szenzorokat a tolatólámpa bekapcsolása fogja aktiválni.

Dupla mennyiségű szenzort fogok beszerezni, ha meghibásodik az egyik azonnal tudjam cserélni. Illetve még le kell fényeztetni a sarkokon lévő 4 szenzort és a tartalék szenzorokat. 4 darabos szenzor szett 12USD. A gyári szenzor bontóban 6.000HUF.

Ha magam szerelem fényezéssel és a tartalék szenzorokkal együtt kb. 30eHUF-ból meg is van.

Majd, ha elkészült beszámolok az eredményről.

Szép napot
Tibor


    




Ez igen! Rendesen felkészültél!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #21381 Dátum: 2014.04.12 szombat, 21:04:18 »

Az első szenzorok aktiválásához a ford gyári parkradar kapcsolót (3.500HUF) alkalmazom, amihez majd egy bistabil elektronikát illesztek (a kapcsoló csak triggert ad), ami vezérelni fogja a parkradar Host egységét. A hátsó szenzorokat és az első jobb és bal szenzorokat a tolatólámpa bekapcsolása fogja aktiválni.

A gyári rendszer hátramenetnél vagy a gomb megnyomásakor kapcsol be, és magától kikapcsol, ha az autó bizonyos sebességet elér.
Te is jobban jársz, ha nem kell majd kézzel kikapcsolnod, hanem a tolató jel megszűnése után mondjuk 10-15 másodperccel magától kikapcsol a kütyü. Így előre-hátra manőverezésnél azért működni fog.
Na, magyarul szólva inkább monoflop legyen az mint bistabil.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
CsoGe
Vendég
« Új hozzászólás #21382 Dátum: 2014.04.12 szombat, 21:06:56 »

Sziasztok!
Van egy 2010-es (régi IV-es) Mondeóm. A jobb hátsó lámpabúrám be van repedve és ki kellene cserélni.
Arra gondoltam, hogy ha már cserélek akkor teszek helyette (és a másik 3 helyett) is valami pofásabb csinosabb hátsólámpabúrát.
A neten semmi tuning hátsó lámpát nem találtam.
Elképzelhető, hogy a 4-es Mondeóhoz csak gyári hátsó lámpa létezik? Semmi flancos szép egyedibb?

Egyébként a frissített változat lámpáját nem lehet beletenni?

Előre is köszi a válaszokat!
Üdv.
G.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #21383 Dátum: 2014.04.12 szombat, 21:09:43 »

Sziasztok!
Van egy 2010-es (régi IV-es) Mondeóm. A jobb hátsó lámpabúrám be van repedve és ki kellene cserélni.
Arra gondoltam, hogy ha már cserélek akkor teszek helyette (és a másik 3 helyett) is valami pofásabb csinosabb hátsólámpabúrát.
A neten semmi tuning hátsó lámpát nem találtam.
Elképzelhető, hogy a 4-es Mondeóhoz csak gyári hátsó lámpa létezik? Semmi flancos szép egyedibb?

Egyébként a frissített változat lámpáját nem lehet beletenni?

Előre is köszi a válaszokat!
Üdv.
G.

Igen.
Nem.

 vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
csaba271
Vendég
« Új hozzászólás #21384 Dátum: 2014.04.12 szombat, 21:56:33 »



Köszönöm, meg ha kesön is. Smiley
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #21385 Dátum: 2014.04.12 szombat, 23:01:32 »

Sziasztok!
Van egy 2010-es (régi IV-es) Mondeóm. A jobb hátsó lámpabúrám be van repedve és ki kellene cserélni.
Arra gondoltam, hogy ha már cserélek akkor teszek helyette (és a másik 3 helyett) is valami pofásabb csinosabb hátsólámpabúrát.
A neten semmi tuning hátsó lámpát nem találtam.
Elképzelhető, hogy a 4-es Mondeóhoz csak gyári hátsó lámpa létezik? Semmi flancos szép egyedibb?

Egyébként a frissített változat lámpáját nem lehet beletenni?

Előre is köszi a válaszokat!
Üdv.
G.
Én még nem láttam hátra tuning lámpát csak előre, de azt is keveset!
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #21386 Dátum: 2014.04.12 szombat, 23:33:28 »

Én még nem láttam hátra tuning lámpát csak előre, de azt is keveset!

jaja, én lámpamán vagyok és eléggé sokat keresgéltem. Sajna egyenlőre nagyon kicsi a választék. Előre már van néhány, de hátra zéró és a kombira szerintem soha nem lesz. A fordokra viszonylag későn hoznak ki ilyen tuning dolgokat. A 4 faceliftes hátsó lámpája sajna nem jó. Variáltak néhány helyen (rendszámtábla feletti bajúsz ...). Még nézelődök ez ügyben, de nem akarok pénzt kidobni azért, hogy rájöjjek tényleg nem jó Smiley
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #21387 Dátum: 2014.04.13 vasárnap, 07:58:10 »

Sziasztok!
Van egy 2010-es (régi IV-es) Mondeóm. A jobb hátsó lámpabúrám be van repedve és ki kellene cserélni.
Arra gondoltam, hogy ha már cserélek akkor teszek helyette (és a másik 3 helyett) is valami pofásabb csinosabb hátsólámpabúrát.
A neten semmi tuning hátsó lámpát nem találtam.
Elképzelhető, hogy a 4-es Mondeóhoz csak gyári hátsó lámpa létezik? Semmi flancos szép egyedibb?

Egyébként a frissített változat lámpáját nem lehet beletenni?

Előre is köszi a válaszokat!
Üdv.
G.

Hátsó lámpa esetén 2 utat tudsz járni:
- kínai változat lámpája -> nem biztos, hogy tetszik is neked,
https://www.google.hu/search?q=ford+mondeo+china&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=NydKU8fyKqXoywOx34GYCQ&ved=0CCsQsAQ&biw=1456&bih=892
- sötétítés, újabban én ezzel csinálnám: Plasti Dip Spray Füst Effekt
http://webaruhaz.kulcs-soft.hu/index.php?id=83e30a4aff7a42739ce9fb2ddde6b134&p=kereses&kat=18
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #21388 Dátum: 2014.04.14 hétfő, 07:16:26 »

Sziasztok!

A gyári Sony fejegységgel megjelennek a számcímek / rádió nevek a Convers+ kijelzőn?
Naplózva
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #21389 Dátum: 2014.04.14 hétfő, 09:27:14 »



Sziasztok,


MKIV EGR dugózásáról tudna nekem valaki referálni? Smiley

1.: Hol van pontosan az EGR szelep? (nekem még ez a motor új.. Smiley )
2.: Dugózás hasonlóképp mint MK3 nál?
3.: Hibakód jelentkezik dugózás után?

köszönöm
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #21390 Dátum: 2014.04.14 hétfő, 09:47:54 »

A gyári rendszer hátramenetnél vagy a gomb megnyomásakor kapcsol be, és magától kikapcsol, ha az autó bizonyos sebességet elér.
Te is jobban jársz, ha nem kell majd kézzel kikapcsolnod, hanem a tolató jel megszűnése után mondjuk 10-15 másodperccel magától kikapcsol a kütyü. Így előre-hátra manőverezésnél azért működni fog.
Na, magyarul szólva inkább monoflop legyen az mint bistabil.

Szia!

Nálam is úgy lesz, hogy a tolatólámpa fogja be, illetve kikapcsolni a hátsó szenzorokat illetve a jobb és bal első szenzorokat. A kapcsolót csak akkor fogom használni, ha előremeneti parkolásban közeli megállás szükséges. Általában háttal szoktam beállni a merőleges parkolóhelyekre. Maradik a bistabilnál.   
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #21391 Dátum: 2014.04.14 hétfő, 09:52:31 »

Sziasztok!

A gyári Sony fejegységgel megjelennek a számcímek / rádió nevek a Convers+ kijelzőn?

Az RDS rádió nevét megjeleníti.

Ha radiotext kiolvasására gondolsz? Az MK3-ban lévő Pioneerem az tudja, de sajnos az MK4 gyári Sony (1CD+mp3) nem tudja és így ki se rakja a Convers+-ra.
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.14 hétfő, 09:54:59 írta Tibor69 » Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #21392 Dátum: 2014.04.14 hétfő, 10:09:35 »


Sziasztok,


MKIV EGR dugózásáról tudna nekem valaki referálni? Smiley

1.: Hol van pontosan az EGR szelep? (nekem még ez a motor új.. Smiley )
2.: Dugózás hasonlóképp mint MK3 nál?
3.: Hibakód jelentkezik dugózás után?

köszönöm
Én is most kezdtem ezt a kört. Attól függ, hogy milyen motorod van. Eddig azt sikerült kideríteni, hogy :
1- EGR más helyen van a 140 ill. 163 lovas motoron. 140 motor hátulján, 163 motor elején.
2- Ilyen helyeken lehet válogatni. https://www.google.hu/search?q=egr+valve+mk4+mondeo&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=pJZLU-vlDoPMygOFi4LQCg&ved=0CGsQsAQ&biw=1464&bih=904
3- Hibakódot nem tudom.     
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #21393 Dátum: 2014.04.14 hétfő, 10:49:51 »

Én is most kezdtem ezt a kört. Attól függ, hogy milyen motorod van. Eddig azt sikerült kideríteni, hogy :
1- EGR más helyen van a 140 ill. 163 lovas motoron. 140 motor hátulján, 163 motor elején.
2- Ilyen helyeken lehet válogatni. https://www.google.hu/search?q=egr+valve+mk4+mondeo&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=pJZLU-vlDoPMygOFi4LQCg&ved=0CGsQsAQ&biw=1464&bih=904
3- Hibakódot nem tudom.    

140 LE motorom van.

Én addig nem akarok hozzákezdeni amíg nem tudok mindent erről.

akkor azt hiszem együtt várjuk az info-t azoktól akik ezen már átestek  help

köszönjük!  worship nyes
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #21394 Dátum: 2014.04.14 hétfő, 10:54:45 »

Szia!

Nálam is úgy lesz, hogy a tolatólámpa fogja be, illetve kikapcsolni a hátsó szenzorokat illetve a jobb és bal első szenzorokat. A kapcsolót csak akkor fogom használni, ha előremeneti parkolásban közeli megállás szükséges. Általában háttal szoktam beállni a merőleges parkolóhelyekre. Maradik a bistabilnál.   
A gyári megoldásban a hátramenet bekapcsolja az össze szenzort (helyesen), de ha kiveszed hátramenetből, akkor nem kapcsolja ki (helyesen) a parkradart, mert lehet, hogy előre-hátra próbálsz beállni egy szűk helyre.
Kézzel csak akkor kell a gombhoz nyúlni, ha orral állsz be egy akadály elé.

És látá az Úr, hogy ez így jó.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #21395 Dátum: 2014.04.14 hétfő, 12:21:41 »

A gyári megoldásban a hátramenet bekapcsolja az össze szenzort (helyesen), de ha kiveszed hátramenetből, akkor nem kapcsolja ki (helyesen) a parkradart, mert lehet, hogy előre-hátra próbálsz beállni egy szűk helyre.
Kézzel csak akkor kell a gombhoz nyúlni, ha orral állsz be egy akadály elé.

És látá az Úr, hogy ez így jó.
Ehhez még annyit tennék hozzá, hogy nem egyforma hangon mennek. Most nem tudom pontosan, de azt hiszem az első magasabb hangon jelez, mint a hátsó, vagy fordítva.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #21396 Dátum: 2014.04.14 hétfő, 12:40:48 »

A gyári tolatóradar csak csipog... Nem golf ez...


Láttam olyan videót, hogy a műszerfali kijelzőn mutatja is, melyik oldalon mennyire van közel valami. Akkor az valami plusz extra?
Naplózva
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #21397 Dátum: 2014.04.14 hétfő, 13:11:49 »

A gyári megoldásban a hátramenet bekapcsolja az össze szenzort (helyesen), de ha kiveszed hátramenetből, akkor nem kapcsolja ki (helyesen) a parkradart, mert lehet, hogy előre-hátra próbálsz beállni egy szűk helyre.
Kézzel csak akkor kell a gombhoz nyúlni, ha orral állsz be egy akadály elé.

És látá az Úr, hogy ez így jó.

Jogos a késleltetés. Ha megérkezik a parkradar letesztelem még beszerelés előtt, hogy hogyan működik tolatólámpa vezérlés valójában, mert a leírás szerint az első szenzorokat a féklámpa kapcsolja és utána van 20 sec késleltetése ami után kapcsol ki a radar. Szerintem a tolatólámpa kapcsolónál is ugyan így van. Ha, nincs akkor egy késlettetés relét be kell iktatni a tolatólámpa bemenethez.

A gyári parkradar távolságot is kijelez? 
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #21398 Dátum: 2014.04.14 hétfő, 13:44:13 »

Jogos a késleltetés. Ha megérkezik a parkradar letesztelem még beszerelés előtt, hogy hogyan működik tolatólámpa vezérlés valójában, mert a leírás szerint az első szenzorokat a féklámpa kapcsolja és utána van 20 sec késleltetése ami után kapcsol ki a radar. Szerintem a tolatólámpa kapcsolónál is ugyan így van. Ha, nincs akkor egy késlettetés relét be kell iktatni a tolatólámpa bemenethez.

A gyári parkradar távolságot is kijelez? 
Igen, a csipogás gyakoriságával.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #21399 Dátum: 2014.04.14 hétfő, 14:04:53 »

Igen, a csipogás gyakoriságával.

Vizuális kijelzés nincs a Convers+-on, csak hangjelzés?
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.14 hétfő, 14:22:52 írta Tibor69 » Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
Oldalak: 1 ... 421 422 423 424 425 426 427 [428] 429 430 431 432 433 434 435 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.128 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.