Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 03:32:41 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 ... 17   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCI generátor szabadonfutósítása  (Megtekintve 326956 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #100 Dátum: 2010.05.29 szombat, 19:57:45 »

Lehet küldeni a söröket.  nyes
poigneemain pias
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #101 Dátum: 2010.05.29 szombat, 21:29:56 »

kuss  ...lebuktam,szétszóródni.... nyes
bár úgy lenne....azóta 5ös béemmel járnék... eplus2 eplus2 eplus2 ugye Ákos? hehe

Vicc nélkül.Nagyon tetszik,hogy ennyi embert érdekel ezt a dolog.Tök jó lenne az angol fórumon is terjeszteni,hogy a magyarok már ezt is megoldották!


Aztán ebay-on küldenénk nekik is szabadonfutót..... taps taps taps taps taps laugh
Azért várjunk egy kicsit. Lehet, hogy azért nem tettek dízelre szabadonfutós tárcsát, mert nem bírta sokáig. smile
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #102 Dátum: 2010.05.29 szombat, 22:01:36 »

Azért várjunk egy kicsit. Lehet, hogy azért nem tettek dízelre szabadonfutós tárcsát, mert nem bírta sokáig. smile
Itt az számít hogy sor4 mind a benya mind a TDCi (az S4 motroknak van az egyik legkulturálatlanabb rángatozó járásképük  Undecided ) Bár elméletileg többet kellene bírnia mert a dizeleknek alacsonyabb a főtengely fordulatszáma. A nagyobb nyomaték itt nem döntő mert az befolyásolja hogy milyen teljesítményt vesz fel klima meg a generátor (ennek a kettőnek az ellenállása a döntő igazából). Klima ugyanaz a generátor más egy kicsit.
Naplózva
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #103 Dátum: 2010.05.29 szombat, 22:31:05 »

Itt az számít hogy sor4 mind a benya mind a TDCi (az S4 motroknak van az egyik legkulturálatlanabb rángatozó járásképük  Undecided ) Bár elméletileg többet kellene bírnia mert a dizeleknek alacsonyabb a főtengely fordulatszáma. A nagyobb nyomaték itt nem döntő mert az befolyásolja hogy milyen teljesítményt vesz fel klima meg a generátor (ennek a kettőnek az ellenállása a döntő igazából). Klima ugyanaz a generátor más egy kicsit.
Biztos igazad van, de lassan úgy néz ki, hogy teleszórják a motorokat mindenféle után állító, rezgéscsökkentő, terheléselosztó csodakütyüvel, aztán ezek hibáit újabb csodakütyükkel kell kompenzálni és így tovább és tovább és.....
Most cseréltem megint főtengely tárcsát. 40 ezret bírt. Folytatásként próbálom a generátor tuningot.
« Utoljára szerkesztve: 2010.05.29 szombat, 22:35:54 írta nagytomi » Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #104 Dátum: 2010.05.30 vasárnap, 00:06:23 »

Biztos igazad van, de lassan úgy néz ki, hogy teleszórják a motorokat mindenféle után állító, rezgéscsökkentő, terheléselosztó csodakütyüvel, aztán ezek hibáit újabb csodakütyükkel kell kompenzálni és így tovább és tovább és.....
Most cseréltem megint főtengely tárcsát. 40 ezret bírt. Folytatásként próbálom a generátor tuningot.
Az enyémen 10eKm-rel ezelőtt volt cserélve a teljes szett. Azóta csak város, és megint csereérett....
A teljes szett cseréje 80eFt+munkadíj, ha számlával csináltatod.
1 teljes szett csere árából 6 db szabadonfutó jön ki. tehát ha a szabadonfutó lesz a leggyengébb láncszem, inkább azt cserélgetem 12eFt/db áron, mint a teljes szettet. Ha a zen tárcsa nem jön be, ki lehet próbálni az INA verziót, a visteon a benzines MK3-ak generátorait ezzel szereli. 
A két generátor szerkezetileg nagyon hasonlít, állítólag a vezérlésük más. BTW nem olvastam olyat még zaccitól sem, hogy gen. szabadonfutót kellett volna cserélnie az szfh fjord mondejo generátorán (lehet neki nem olyan van, de mástól sem jött ilyen infó).
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #105 Dátum: 2010.05.30 vasárnap, 00:39:14 »

A listán szereplőknek írtam püt a részletekkel.
Egy dolog maradt ki: a cucc ára várhatóan továbbra is 12eFt lesz.  integet2
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #106 Dátum: 2010.05.30 vasárnap, 10:03:01 »

Azért várjunk egy kicsit. Lehet, hogy azért nem tettek dízelre szabadonfutós tárcsát, mert nem bírta sokáig. smile
ok. akkor várunk! nyes Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #107 Dátum: 2010.05.30 vasárnap, 13:02:26 »

azért azt mindenki tudja hogy kb 1500-as fordulatig nem megy a generátor és nemis tölt,pont a szabadonfutó miatt?  akksiról megy minden...
egy diesel(főleg városban araszolásnál annyira nem biztos hogy jó buli ezt megcsinálni), autópályásoknak még oké ahol kivan húzatva....

Tyű ez azért kemény volt! falbav falbav falbav
Te!Mérjél már egy töltőfeszt alapjáraton szabadonfutós generátornál!Vagy csak simán kaccsold be a tesztüzemmódot a kijelzőn! 

Aztán meséld el,hogy ezt a kijelentést mire alapoztad! nemtudom szerintem félreértelmezed a cikkben leírtakat.......

Te láttál már,fogtál már a kezedben szabadonfutó szíjtárcsát(esetleg használtál)? fejvakaras
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #108 Dátum: 2010.05.30 vasárnap, 13:16:26 »

azért azt mindenki tudja hogy kb 1500-as fordulatig nem megy a generátor és nemis tölt,pont a szabadonfutó miatt?  akksiról megy minden...
egy diesel(főleg városban araszolásnál annyira nem biztos hogy jó buli ezt megcsinálni), autópályásoknak még oké ahol kivan húzatva....

Azért az furcsállnám, mondjuk a jó fogyira gyúrok és nem pörgetem 1500 fölé a motort, meg még megy a világítás, hifi és a kocsi dögre meríti az akksit, minhogy rátöltene? Na neeee. wow1
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #109 Dátum: 2010.05.30 vasárnap, 13:22:41 »

azért azt mindenki tudja hogy kb 1500-as fordulatig nem megy a generátor és nemis tölt,pont a szabadonfutó miatt?  akksiról megy minden...
egy diesel(főleg városban araszolásnál annyira nem biztos hogy jó buli ezt megcsinálni), autópályásoknak még oké ahol kivan húzatva....

Mégvalami!
A generátor 750es alapjáraton 3000et forog!Ugyanis kb 4xes az áttétele a hajtásláncban!
És  minimum 15A a töltőáram még alapjáraton is,még ha minden fogyasztót le is kapcsolsz.
Ennyit vesz fel a vezérlés.Lefényképezzem? eplus2 dezsavű..... Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #110 Dátum: 2010.05.30 vasárnap, 13:25:35 »

Azért az furcsállnám, mondjuk a jó fogyira gyúrok és nem pörgetem 1500 fölé a motort, meg még megy a világítás, hifi és a kocsi dögre meríti az akksit, minhogy rátöltene? Na neeee. wow1
szegény benyások,már mind lerohadtak volna lemerült akkuval,meg a sok paszulyos,és így DomeSL is.... taps hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #111 Dátum: 2010.05.30 vasárnap, 13:30:31 »

szegény benyások,már mind lerohadtak volna lemerült akkuval,meg a sok paszulyos,és így DomeSL is.... taps hehe

Alapjáraton a töltőfesz 14.4 nálam.
Mikor az átalakítás elkészült ezt mértem meg először.
22 ezer km-t mentem az átalakítás óta.
Higgyétek el, hibátlan minden.
Eddig 45 ezrenként cseréltem a feszítőt meg a szíjtárcsát, csörömpölés és búgás miatt (gyorsításnál).
Most 22 ezer alatt még minden hibátlan.
Már nem sok kell, hogy igazolódjon a dolog működőképessége.
Ha meg a szabadonfutó megy tönkre, hát legyen. Olcsóbb mint egy garnitúra a fenti alkatrészekből.

Az enyém ugyan Passatos, de nem hiszem, hogy nagy a különbség.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #112 Dátum: 2010.05.30 vasárnap, 14:47:22 »

Alapjáraton a töltőfesz 14.4 nálam.
Mikor az átalakítás elkészült ezt mértem meg először.
22 ezer km-t mentem az átalakítás óta.
Higgyétek el, hibátlan minden.
Eddig 45 ezrenként cseréltem a feszítőt meg a szíjtárcsát, csörömpölés és búgás miatt (gyorsításnál).
Most 22 ezer alatt még minden hibátlan.
Már nem sok kell, hogy igazolódjon a dolog működőképessége.
Ha meg a szabadonfutó megy tönkre, hát legyen. Olcsóbb mint egy garnitúra a fenti alkatrészekből.

Az enyém ugyan Passatos, de nem hiszem, hogy nagy a különbség.
gyakorlatilag semmi! eljen Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #113 Dátum: 2010.05.30 vasárnap, 15:07:32 »

amit irtam az valóban egy baromság, ezzel még énis tisztában vagyok.....De nemis ezért irtam be...más volt a célja,ugyhogy törlöm wow1
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #114 Dátum: 2010.05.30 vasárnap, 18:43:33 »

amit irtam az valóban egy baromság, ezzel még énis tisztában vagyok.....De nemis ezért irtam be...más volt a célja,ugyhogy törlöm wow1
mi volt a célja? fejvakaras
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #115 Dátum: 2010.05.30 vasárnap, 22:16:41 »

mi volt a célja? fejvakaras

az tudja aki tisztában van vele.....

De azon agyalok én legyek e az első TDDI-s.....második kör megy még?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #116 Dátum: 2010.05.31 hétfő, 00:33:01 »

az tudja aki tisztában van vele.....

De azon agyalok én legyek e az első TDDI-s.....második kör megy még?
megy, de zoleex megelőzött az első tddi címben.  taps
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #117 Dátum: 2010.05.31 hétfő, 15:19:37 »

megy, de zoleex megelőzött az első tddi címben.  taps

kivan rugva..... eplus2
igy már nemis izgi..... rinya
akkor várok,mert most épp tuning lessz,sok pénzért és nyarlás is lessz....
várok egy 3.dik kört...aszem.
amugy melyik mondié jó rá? 1.8 benzin?
2.4td tranzité nem jó? ahozz talán még a vállat sem kell levenni ahogy néztem....bár nem néztem meg annyira...
Naplózva
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #118 Dátum: 2010.06.01 kedd, 07:28:25 »

Relhist, kihúzhatsz  Wink
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #119 Dátum: 2010.06.01 kedd, 09:11:06 »

kivan rugva..... eplus2
igy már nemis izgi..... rinya
akkor várok,mert most épp tuning lessz,sok pénzért és nyarlás is lessz....
várok egy 3.dik kört...aszem.
amugy melyik mondié jó rá? 1.8 benzin?
2.4td tranzité nem jó? ahozz talán még a vállat sem kell levenni ahogy néztem....bár nem néztem meg annyira...
[/quote1.8   2.0  st200  st220  ezekre készült szabadonfutó

Én lerendeltem a 2.4es tranyó szabadonfutóját 18e ért,de az 7pk-s,a válla nem ér be a csapágyig,és ott sem fér el a váll a generátoron,és ami a legnagyobb baj,hogy nagyobb benne a csapágy tengelymérete és nem fér be a pajzsba.Szóval 3 helyen esztergáltatni kellett volna magát a szíjtárcsát.....elég gány megoldás lett volna...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #120 Dátum: 2010.06.01 kedd, 10:18:13 »

szerveződik a II. kör.

Bali
gygabi
stealt
Trekxc (nekem 3db kell)
kokaikoko
mondeo111 (nekem 2db kell)
GiN
takiatti
Francoe
Szilo + Törőő
Gabe
zetec130
Akos85
Relhist (2db)
Zoleex
etok23
Kamix
Rebb
cseresznye
nagytomi


Összesen: 25db

Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #121 Dátum: 2010.06.01 kedd, 15:52:11 »

Mi a helyzet alkatrész ügyben? Rendelhető?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #122 Dátum: 2010.06.01 kedd, 16:01:00 »

Mi a helyzet alkatrész ügyben? Rendelhető?

diverzifikált rendelés lesz. Lebeszéltem 10DB-ot, pénteken veszem meg, a többi máshonnan, de van/lesz készleten.
Az első 10db vasárnaptól átvehető lesz a terveim szerint, ha sürgős.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #123 Dátum: 2010.06.01 kedd, 19:23:12 »

kivan rugva..... eplus2
igy már nemis izgi..... rinya
akkor várok,mert most épp tuning lessz,sok pénzért és nyarlás is lessz....
várok egy 3.dik kört...aszem.
amugy melyik mondié jó rá? 1.8 benzin?
2.4td tranzité nem jó? ahozz talán még a vállat sem kell levenni ahogy néztem....bár nem néztem meg annyira...
[/quote1.8   2.0  st200  st220  ezekre készült szabadonfutó

Én lerendeltem a 2.4es tranyó szabadonfutóját 18e ért,de az 7pk-s,a válla nem ér be a csapágyig,és ott sem fér el a váll a generátoron,és ami a legnagyobb baj,hogy nagyobb benne a csapágy tengelymérete és nem fér be a pajzsba.Szóval 3 helyen esztergáltatni kellett volna magát a szíjtárcsát.....elég gány megoldás lett volna...

aha...tehát akkor nem...ennyi. szomoru1
1.8 benyás a tuti akkor...
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #124 Dátum: 2010.06.01 kedd, 20:43:37 »

diverzifikált rendelés lesz. Lebeszéltem 10DB-ot, pénteken veszem meg, a többi máshonnan, de van/lesz készleten.
Az első 10db vasárnaptól átvehető lesz a terveim szerint, ha sürgős.
Köszi worship
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
zolka4
Vendég
« Új hozzászólás #125 Dátum: 2010.06.02 szerda, 13:50:48 »

Sziasztok.
Látom nagyon benne vagytok itt a szíj témában.
Csak jelzem ha kell valakinek akkor még pár darab elérhető a szíj készletből ami SKF szíj és 2 gyári görgő+gyári feszítő.32000,-
Főtengely szíjtárcsa pedig 20000,-
Privátban keress mert kevés a netes idő. Sad
vagy a www.fotauto.hu
JÓ BÜTYKÖLÉST!!!!
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #126 Dátum: 2010.06.03 csütörtök, 13:42:57 »

A kollégám felrakatta a szabadonfutót. Előtte és utána is felvette a hangját.
Csendesebb lett és ő sem cseréltetett semmi egyebet csak ezt.
 wave
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
doptee
Vendég
« Új hozzászólás #127 Dátum: 2010.06.04 péntek, 10:05:29 »

Szervusztok,

Van még, ha nincs -> lesz még szabadonfutó csoportos beszerzése? Esetleg tudtok jo szervizt (pest illetve kom-eszt megye es kozeleben) akik nemi penzmag fejeben bele is teszik?

Udv, szep napot
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #128 Dátum: 2010.06.04 péntek, 15:14:51 »

Szervusztok,

Van még, ha nincs -> lesz még szabadonfutó csoportos beszerzése? Esetleg tudtok jo szervizt (pest illetve kom-eszt megye es kozeleben) akik nemi penzmag fejeben bele is teszik?

Udv, szep napot
írd magad a listához
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #129 Dátum: 2010.06.04 péntek, 15:18:07 »

Szekszárd környékéről kért valaki tárcsát? Ma/holnap ott vagyok...
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #130 Dátum: 2010.06.05 szombat, 22:43:38 »

A kollégám felrakatta a szabadonfutót. Előtte és utána is felvette a hangját.
Csendesebb lett és ő sem cseréltetett semmi egyebet csak ezt.
 wave
Ma jártam a Nagy Autóvillamosság nevű szekszárdi autóvillamossági cégnél. A korrekt kiszolgálás mellett a tulajdonos-főnökkel beszélgettem pár szót a segédszíj problémáról.  Ö teljes mértékben alátámasztotta azt, amit már több példa is igazol: kell a szabdonfutó a generátorral. Elmondása szerint több renault tipusnak is ez a baja, azokkal van praszisuk a fix-szabadonfutó cserére.
(a múltkor láttam egy fiat diesel szgk-t, a mondeo tdci-hez hasonló berregést produkált...)

Vittem egy bontott generátort, átnézték, feltették rá a szabadonfutót.  eljen
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #131 Dátum: 2010.06.05 szombat, 22:45:11 »

Ma jártam a Nagy Autóvillamosság nevű szekszárdi autóvillamossági cégnél. A korrekt kiszolgálás mellett a tulajdonos-főnökkel beszélgettem pár szót a segédszíj problémáról.  Ö teljes mértékben alátámasztotta azt, amit már több példa is igazol: kell a szabdonfutó a generátorral. Elmondása szerint több renault tipusnak is ez a baja, azokkal van praszisuk a fix-szabadonfutó cserére.
(a múltkor láttam egy fiat diesel szgk-t, a mondeo tdci-hez hasonló berregést produkált...)

Vittem egy bontott generátort, átnézték, feltették rá a szabadonfutót.  eljen
Jó, és mikor lehet menni a II. körös szabadonfutóért?  vigyor3
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #132 Dátum: 2010.06.07 hétfő, 09:26:51 »

Jó, és mikor lehet menni a II. körös szabadonfutóért?  vigyor3
Péntekig tényleg itt a cucc? Pénteken du szerelnénk.
Ma kaptam meg a görgőket, láncot és feszítőt (32e Ft sztm jó ár). Végül is cserézek mindent az enyémen.
Az enyémből kijövő feszítőt felújítom és az meg megy a pároméba.
Köszi, T.  integet2
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #133 Dátum: 2010.06.07 hétfő, 13:08:10 »

III. kör amennyiben lesz  eplus2 , mert kell még egy az egyik kollégámnak:

Trekxc
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #134 Dátum: 2010.06.07 hétfő, 16:35:52 »

III. kör amennyiben lesz  eplus2 , mert kell még egy az egyik kollégámnak:

Trekxc
még van a második körben is egy kis tartalék....  smile
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #135 Dátum: 2010.06.07 hétfő, 21:01:40 »

Sad(
O na nekem is kell 1 ilyen !!!!!
Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #136 Dátum: 2010.06.08 kedd, 08:11:48 »

még van a második körben is egy kis tartalék....  smile
Akkor küldöm a kollégámnak az elérhetőségét és egyeztessetek, pls.
Köszi, T.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
agostonb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 355


E-mail
« Új hozzászólás #137 Dátum: 2010.06.08 kedd, 10:43:02 »

még van a második körben is egy kis tartalék....  smile
Hali, mivel Alf nem jelentkezik, te nemtod Vletlenül hogy a generátor bronzkeféknek mi a beszerzési helye?
Facelift előtti.
kösz
Naplózva

2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #138 Dátum: 2010.06.09 szerda, 15:11:23 »

Hali, mivel Alf nem jelentkezik, te nemtod Vletlenül hogy a generátor bronzkeféknek mi a beszerzési helye?
Facelift előtti.
kösz
Nem. De szerintem ahonnét a tárcsák jönnek, jöhetne ilyen is.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #139 Dátum: 2010.06.09 szerda, 15:31:27 »

szerveződik a II. kör.

Bali
gygabi
stealt
Trekxc (nekem 3db kell)
kokaikoko
mondeo111 (nekem 2db kell)
GiN
takiatti
Francoe
Szilo + Törőő
Gabe
zetec130
Akos85
Relhist (2db)
Zoleex
etok23
Kamix
Rebb
cseresznye
nagytomi
Szbela
Trekxc (ismét)
Doptee

Összesen: 28db


Jó hír: ma elindulnak angliából a hiányzó tárcsák. Bocs a késésért.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #140 Dátum: 2010.06.09 szerda, 15:50:31 »

Jó hír: ma elindulnak angliából a hiányzó tárcsák. Bocs a késésért.
Anglia... levele   Brazília eljen
 smile

Jut eszembe, ez direkt ilyen passzentos, majd úgyis bekopik idővel? vagy adjak neki egy löketet a csavarlazítóból  Grin
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #141 Dátum: 2010.06.09 szerda, 16:47:53 »

Anglia... levele   Brazília eljen
 smile

Jut eszembe, ez direkt ilyen passzentos, majd úgyis bekopik idővel? vagy adjak neki egy löketet a csavarlazítóból  Grin
jól van az úgy, ahogy van. A generátor 10 000 1/min fordulaton pörgő 3kg-os forgórész perdülete elég lesz a leválasztáshoz, mégha kézzel nehéz is kicsit elforgatni a szabadonfutót. A porvédőt tedd rá mindenképp.  integet2
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #142 Dátum: 2010.06.11 péntek, 07:56:46 »

jól van az úgy, ahogy van. A generátor 10 000 1/min fordulaton pörgő 3kg-os forgórész perdülete elég lesz a leválasztáshoz, mégha kézzel nehéz is kicsit elforgatni a szabadonfutót. A porvédőt tedd rá mindenképp.  integet2
Hétvégén jön a várva várt pillanat. A Sickboy meg lesz gyógyítva. Remélem.
 wave
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #143 Dátum: 2010.06.11 péntek, 11:47:41 »

Jó hír: ma elindulnak angliából a hiányzó tárcsák. Bocs a késésért.
Várható érkezés hétfő. A személyes átvételek hétfő estétől lesznek lehetségesek. Várhatóan. Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #144 Dátum: 2010.06.11 péntek, 15:45:34 »

jól van az úgy, ahogy van. A generátor 10 000 1/min fordulaton pörgő 3kg-os forgórész perdülete elég lesz a leválasztáshoz, mégha kézzel nehéz is kicsit elforgatni a szabadonfutót. A porvédőt tedd rá mindenképp.  integet2
vízvédő..... hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #145 Dátum: 2010.06.11 péntek, 15:48:56 »

Hali, mivel Alf nem jelentkezik, te nemtod Vletlenül hogy a generátor bronzkeféknek mi a beszerzési helye?
Facelift előtti.
kösz
ment neked pü
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #146 Dátum: 2010.06.12 szombat, 13:18:01 »

Ide is beírom: Inmáron szabadonfutós a gépsárkány, a szíj meg se rezzen. Mégegyszer köszi mindenkinek a segítséget, beszerzérst stb... vigyor3
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #147 Dátum: 2010.06.12 szombat, 15:24:21 »

Ide is beírom: Inmáron szabadonfutós a gépsárkány, a szíj meg se rezzen. Mégegyszer köszi mindenkinek a segítséget, beszerzérst stb... vigyor3
eljen vigyor3 wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #148 Dátum: 2010.06.12 szombat, 21:46:51 »

Ide is beírom: Inmáron szabadonfutós a gépsárkány, a szíj meg se rezzen. Mégegyszer köszi mindenkinek a segítséget, beszerzérst stb... vigyor3
Csatlakozom az előttem szólóhoz. Képek a munkáról:


Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #149 Dátum: 2010.06.12 szombat, 21:57:55 »

Az összehasonlító képet azért raktam fel, hogy láthassátok, ugyanazt a terméket vettem meg töredékéért, mint ami gyárilag benne volt. Csak levakarták a ford emblémát. Ruville néven futott a boltban.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 ... 17   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.072 másodperc alatt készült el 27 lekéréssel.