Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 18:01:25 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 ... 17   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCI generátor szabadonfutósítása  (Megtekintve 326689 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #200 Dátum: 2010.07.03 szombat, 22:10:20 »

Sziasztok!

Maradt még az előző szabadonfutó beszerzésből? Esetleg indul mostanában újabb beszerzés?
Nekem is kellene egy db.

Üdv
Kevino
lesz lassan 3. kör. Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #201 Dátum: 2010.07.03 szombat, 23:28:09 »

Hát a helyzet az hogy én is felülről nyomtam össze nem aknából. Egy az egybe megcsináltam ami a wikin lévő méretekkel és nagyon nem lett jó az enyémhez, ezért is kellett módosítanom.

Nekem működött könnyen a gyári szíjlazító, ma én is szabadonfutósítottam eplus2 felülről kaptam ki a generátort, és ment be a másik...gyárilag szabadonfutós(2004-es bontott INA szabadonfutóval) kemény 7-ezerért vettem komplett a generátort. Sajna az enyém már sokat töltött(15,2), ezért keféket  és csúszógyűrűt is cserélek, ja és persze mindegyik csapágyat, gyárilag elöl hátul japán gyártmányú NSK csapágy volt benne, én ugyanilyet fogok beletenni...a kicsi száma 6202DG7 a nagy B17-102DG48...a kicsit kisméretű csapágylehúzóval a nagyot 3 jólirányzott ütéssel vettem ki hehe...azt hittem nehezebb lesz vigyor3, majd kap egy vadi új szabadonfutót és kész a teljes generál, ezután újra gurulhat 220 ezret eplus2
Most az "új" ideiglenes generátorommal 14,4 a töltőfesz  eljen...egyébként kitisztítottam mielőtt beszereltem volna, és meglepett, hogy használthoz képest szinte semmi kopás nincs a csúszógyürükön..ellenben az enyémen már majd 1mm-es kopás(árok) van főleg a belső gyűrűn (ezért cserélem), a szénkefékről meg ne is beszéljünk, azok siralmas állapotban voltak Undecided
Azonkívül, hogy helyreállt a töltőfesz, nem változott semmi, mármint a hangját illetően, mert a Di-k a magasabb alpjárat miatt nem rezonálnak, meg nem csapkolódik a szíj...de azért megnyugtatóbb szabadonfutós generátorral gurulni, biztosan kíméli a főtengely szíjtárcsát, feszítőt szíjat, stb  nyes
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #202 Dátum: 2010.07.03 szombat, 23:32:41 »

Nekem működött könnyen a gyári szíjlazító, ma én is szabadonfutósítottam eplus2 felülről kaptam ki a generátort, és ment be a másik...gyárilag szabadonfutós(2004-es bontott INA szabadonfutóval) kemény 7-ezerért vettem komplett a generátort. Sajna az enyém már sokat töltött(15,2), ezért keféket  és csúszógyűrűt is cserélek, ja és persze mindegyik csapágyat, gyárilag elöl hátul japán gyártmányú NSK csapágy volt benne, én ugyanilyet fogok beletenni...a kicsi száma 6202DG7 a nagy B17-102DG48...a kicsit kisméretű csapágylehúzóval a nagyot 3 jólirányzott ütéssel vettem ki hehe...azt hittem nehezebb lesz vigyor3, majd kap egy vadi új szabadonfutót és kész a teljes generál, ezután újra gurulhat 220 ezret eplus2
Most az "új" ideiglenes generátorommal 14,4 a töltőfesz  eljen...egyébként kitisztítottam mielőtt beszereltem volna, és meglepett, hogy használthoz képest szinte semmi kopás nincs a csúszógyürükön..ellenben az enyémen már majd 1mm-es kopás(árok) van főleg a belső gyűrűn (ezért cserélem), a szénkefékről meg ne is beszéljünk, azok siralmas állapotban voltak Undecided
Azonkívül, hogy helyreállt a töltőfesz, nem változott semmi, mármint a hangját illetően, mert a Di-k a magasabb alpjárat miatt nem rezonálnak, meg nem csapkolódik a szíj...de azért megnyugtatóbb szabadonfutós generátorral gurulni, biztosan kíméli a főtengely szíjtárcsát, feszítőt szíjat, stb  nyes
nekem most pl alapjáraton a tddi rázza a kormányt, amit eddig nem csinált(nem lendkerék, mert kuplung kinyomására is csinálja), viszont nagyobb fordulaton nem csinálja. ez lehet ez a generátor oldali szíj, valamelyik összetevője??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #203 Dátum: 2010.07.03 szombat, 23:38:26 »

nekem most pl alapjáraton a tddi rázza a kormányt, amit eddig nem csinált(nem lendkerék, mert kuplung kinyomására is csinálja), viszont nagyobb fordulaton nem csinálja. ez lehet ez a generátor oldali szíj, valamelyik összetevője??
Az, hogy kinyomod a kuplungot, a lendkerék működését nem befolyásolja....ha rossz ugyanúgy kalimpál kinyomott kuplungnál is, mint nem kinyomottnál
Nem hiszem, hogy köze lenne a kormány rázáshoz a generátor oldali segédberendezésnek
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #204 Dátum: 2010.07.03 szombat, 23:41:31 »

Az, hogy kinyomod a kuplungot, a lendkerék működését nem befolyásolja....ha rossz ugyanúgy kalimpál kinyomott kuplungnál is, mint nem kinyomottnál
Nem hiszem, hogy köze lenne a kormány rázáshoz a generátor oldali segédberendezésnek
viszont a komplett lendkerekes mizéria cserélve lett kb 20ekm-rel ezelőtt, és akkor ha kinyomtam kuplungot, akkor nem rázott....
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #205 Dátum: 2010.07.03 szombat, 23:44:43 »

viszont a komplett lendkerekes mizéria cserélve lett kb 20ekm-rel ezelőtt, és akkor ha kinyomtam kuplungot, akkor nem rázott....
Pedig a lendkerék a motorhoz van rögzítve, és ha nyomod a kuplungot ha nem, ha jár a motor akkor az forog nyes Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #206 Dátum: 2010.07.03 szombat, 23:50:07 »

Pedig a lendkerék a motorhoz van rögzítve, és ha nyomod a kuplungot ha nem, ha jár a motor akkor az forog nyes Wink
akk az kinyomó volt?? vigyor3 most viszont a mondiban masszázsfotelek vannak nyes csak nem tudom, hogy miért
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #207 Dátum: 2010.07.03 szombat, 23:52:18 »

Nekem működött könnyen a gyári szíjlazító, ma én is szabadonfutósítottam eplus2 felülről kaptam ki a generátort, és ment be a másik...
Ma Gygabi mondeoját szabadon futosítottuk az én szíjlazítómat használtuk. Az övénél is és a múltkor az enyémnél is felülről vettem ki a generátort. Az övéhez nem volt valami kényelmes az én szíjlazítom. Az enyémnél viszont csak az én módosítottammal lehetett megcsinálni. Apró kis különbségek az ő és az én blokkom között: más szögben áll szíjfeszítő, nem ugyanaz a motortartó blokk stb stb. Ezért mondom, hogy nincs univerzális szíjfeszítő  Undecided
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #208 Dátum: 2010.07.03 szombat, 23:55:14 »

akk az kinyomó volt?? vigyor3 most viszont a mondiban masszázsfotelek vannak nyes csak nem tudom, hogy miért
Lehet mostanában mentél benzinessel...ahhoz képest mindig érezhető minimális masszázshatás vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #209 Dátum: 2010.07.04 vasárnap, 00:01:15 »

Ma Gygabi mondeoját szabadon futosítottuk az én szíjlazítómat használtuk. Az övénél is és a múltkor az enyémnél is felülről vettem ki a generátort. Az övéhez nem volt valami kényelmes az én szíjlazítom. Az enyémnél viszont csak az én módosítottammal lehetett megcsinálni. Apró kis különbségek az ő és az én blokkom között: más szögben áll szíjfeszítő, nem ugyanaz a motortartó blokk stb stb. Ezért mondom, hogy nincs univerzális szíjfeszítő  Undecided
Aha...
Egyébként Te is írtad, hogy keféket, meg gyűrűt akarsz cserélni, megcsináltad, vagy hagytad, ahogy volt, csak szabadonfutósítottál?
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #210 Dátum: 2010.07.04 vasárnap, 00:02:21 »

Lehet mostanában mentél benzinessel...ahhoz képest mindig érezhető minimális masszázshatás vigyor3
hát utoljára benzinesben kb 3 hete ültem vigyor3 nyes én erre a generátoros körre tippeltem ,hogy emiatt remeg. esetleg ezt tudom valahogy ellenőrizni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #211 Dátum: 2010.07.04 vasárnap, 00:30:58 »

Aha...
Egyébként Te is írtad, hogy keféket, meg gyűrűt akarsz cserélni, megcsináltad, vagy hagytad, ahogy volt, csak szabadonfutósítottál?
Megnéztem hogy milyen állapotban vannak és inkább hagytam. Szerintem még kb 100ekm-et elmegy így csak szabadonfutosítottam.
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #212 Dátum: 2010.07.05 hétfő, 15:00:52 »

Tisztelt Forumtársak! Engem is érdekel a szabadonfutó a generátorra. Irjatok fel a 3. körbe.Minden más átalakitás és módositás már meg van csinálva.Már csak ez hiányzik ahhoz hogy én is csatlakozzam a csendes Mondeók népes táborába. A segitségeteket előre is köszönöm. A beszerzés indulásárol és az anyagiak rendezéséröl priviben várom az értesitést. Tisztelettel László.
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #213 Dátum: 2010.07.05 hétfő, 17:55:35 »

Tisztelt Forumtársak! Engem is érdekel a szabadonfutó a generátorra. Irjatok fel a 3. körbe.Minden más átalakitás és módositás már meg van csinálva.Már csak ez hiányzik ahhoz hogy én is csatlakozzam a csendes Mondeók népes táborába. A segitségeteket előre is köszönöm. A beszerzés indulásárol és az anyagiak rendezéséröl priviben várom az értesitést. Tisztelettel László.
Írj Relhist-nek 1 privit! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #214 Dátum: 2010.07.19 hétfő, 15:37:51 »

Zen5429, Vol3:
Továbbra is 12eFt. Zen5429 generátor szabadonfutó, brazil, OEM tárcsa.

-László 1db
-Papírtea 1db
-Tsory 1db
-Bunyek 1db
-kevino 1db

eddig: 5db
Szabad készlet: 4db

Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
zolka4
Vendég
« Új hozzászólás #215 Dátum: 2010.07.19 hétfő, 15:50:35 »

Bocsánat hogy bele szólok de ha esetleg valakinek nem jut a kinti beszerzésből akkor ezt a tipust tettem én is a sajátomba és 14000,-ért másnapra tudok
 integet2
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #216 Dátum: 2010.07.19 hétfő, 17:32:04 »

Bocsánat hogy bele szólok de ha esetleg valakinek nem jut a kinti beszerzésből akkor ezt a tipust tettem én is a sajátomba és 14000,-ért másnapra tudok
 integet2
eljen
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #217 Dátum: 2010.07.19 hétfő, 20:16:58 »

Zen5429, Vol3:
Továbbra is 12eFt. Zen5429 generátor szabadonfutó, brazil, OEM tárcsa.

-László 1db
-Papírtea 1db
-Tsory 1db
-Bunyek 1db
-kevino 1db

eddig: 5db
Szabad készlet: 4db



Ha élő még ez a szabad készlet, akkor én szeretnék egyet!
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #218 Dátum: 2010.07.19 hétfő, 23:07:43 »

Zen5429, Vol3:
Továbbra is 12eFt. Zen5429 generátor szabadonfutó, brazil, OEM tárcsa.

-László 1db
-Papírtea 1db
-Tsory 1db
-Bunyek 1db
-kevino 1db
-btomi 1db

eddig: 6db
Szabad készlet: 3db
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #219 Dátum: 2010.07.20 kedd, 09:30:07 »

Zen5429, Vol3:
Továbbra is 12eFt. Zen5429 generátor szabadonfutó, brazil, OEM tárcsa.

-László 1db
-Papírtea 1db
-Tsory 1db
-Bunyek 1db
-kevino 1db
-btomi 1db
-TZS 1db

eddig: 7db
Szabad készlet: 2db
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #220 Dátum: 2010.07.20 kedd, 14:49:25 »

Zen5429, Vol3:
Továbbra is 12eFt. Zen5429 generátor szabadonfutó, brazil, OEM tárcsa.

-László 1db
-Papírtea 1db
-Tsory 1db
-Bunyek 1db
-kevino 1db
-btomi 1db
-TZS 1db
-Gyurka
eddig: 8db
Szabad készlet: 1db

Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #221 Dátum: 2010.07.20 kedd, 15:01:59 »

Zen5429, Vol3:
Továbbra is 12eFt. Zen5429 generátor szabadonfutó, brazil, OEM tárcsa.

-László 1db
-Papírtea 1db
-Tsory 1db
-Bunyek 1db
-kevino 1db
-btomi 1db
-TZS 1db
-Gyurka 1db

eddig: 8db
Szabad készlet: 1db

Szerk: Egy kicsit módosítottam, hogy látszódjon rendesen! Üdv. takiatti    worship
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #222 Dátum: 2010.07.20 kedd, 16:46:18 »


Épp tegnap jutottál eszembe, hogy vajon neked kell-e.  Wink  wave
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #223 Dátum: 2010.07.20 kedd, 16:47:12 »

Zen5429, Vol3:
Továbbra is 12eFt. Zen5429 generátor szabadonfutó, brazil, OEM tárcsa.

-László 1db
-Papírtea 1db
-Tsory 1db
-Bunyek 1db
-kevino 1db
-btomi 1db
-TZS 1db
-Gyurka 1db

eddig: 8db
Szabad készlet: 1db

Szerk: Egy kicsit módosítottam, hogy látszódjon rendesen! Üdv. takiatti    worship
Akár jelentkezhettek is érte, mert készleten van a cucc Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #224 Dátum: 2010.07.20 kedd, 20:56:20 »

Sziasztok!
Hétvégén néztem a haverom uj bárdi akciós katalogusát és láttam benne szabadonfutó szereléshez közdarabot azt hiszem ugy 4000-5000Ft körül lehet de nem emlékszem pontosan.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #225 Dátum: 2010.07.20 kedd, 21:20:14 »

Sziasztok!
Hétvégén néztem a haverom uj bárdi akciós katalogusát és láttam benne szabadonfutó szereléshez közdarabot azt hiszem ugy 4000-5000Ft körül lehet de nem emlékszem pontosan.
közdarabot? fejvakaras oda semmilyen közdarab nem kell! Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #226 Dátum: 2010.07.21 szerda, 15:55:59 »

 Tisztelelt Forumtársak! A generátor szabadonfutó cseréjéhez 13 db-os komplett szerszám készlet (Ford Mercédes BMV W stb) 6900 Ft+áfa itt : www.lincos.hu. Az uj szabadonfutó tárcsát csak ezzel a speciális szerszámmal tudjátok majd lavenni. Remélem minnél késöbb kell. Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #227 Dátum: 2010.07.21 szerda, 20:02:22 »

Tisztelelt Forumtársak! A generátor szabadonfutó cseréjéhez 13 db-os komplett szerszám készlet (Ford Mercédes BMV W stb) 6900 Ft+áfa itt : www.lincos.hu. Az uj szabadonfutó tárcsát csak ezzel a speciális szerszámmal tudjátok majd lavenni. Remélem minnél késöbb kell. Tisztelettel László!
worship Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #228 Dátum: 2010.07.23 péntek, 12:13:06 »


Zen5429, Vol3:
Továbbra is 12eFt. Zen5429 generátor szabadonfutó, brazil, OEM tárcsa.

-László 1db
-Papírtea 1db
-Bunyek 1db
-kevino 1db
-btomi 1db
-TZS 1db
-Gyurka 1db

eddig: 7db
Szabad készlet: 2db
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #229 Dátum: 2010.07.23 péntek, 12:28:59 »

Zen5429, Vol3:
Továbbra is 12eFt. Zen5429 generátor szabadonfutó, brazil, OEM tárcsa.

-László 1db
-Papírtea 1db
-Bunyek 1db
-kevino 1db
-btomi 1db
-TZS 1db
-Gyurka 1db

eddig: 7db
Szabad készlet: 2db

Tsory-t kihagytad,vagy megkapta?vagy lemondta?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #230 Dátum: 2010.07.23 péntek, 13:39:06 »

Tsory-t kihagytad,vagy megkapta?vagy lemondta?
papírteával ketten kérnek 1et. Pontosabban Tsory intézi Papírtea tárcsáját, mint kiderült.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #231 Dátum: 2010.07.23 péntek, 15:39:02 »

papírteával ketten kérnek 1et. Pontosabban Tsory intézi Papírtea tárcsáját, mint kiderült.

Ma megkaptam Relhist-től a tárcsát!
Mégegyszer köszönöm!
 worship worship worship
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #232 Dátum: 2010.07.29 csütörtök, 09:58:49 »

Tisztelt Forumtársak! Nagy örömömre ma megkaptam póstán a generátor szabadonfutót.Most üdülni megyünk de utánna azonnal hozzáfogok a cseréhez. A tapasztalataimról később a forumon beszámolok.Külön megköszönöm Relhistnek a beszerzést és a postázást, Alfnak meg az útbaigazitást. Boldog vagyok akkor amikor azt tapasztalom,hogy még nem veszett ki az emberekből a tisztesség és az öszinte segitőkészség.Tisztelettel és köszönettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #233 Dátum: 2010.07.30 péntek, 15:14:09 »

Zen5429, Vol3:
Továbbra is 12eFt. Zen5429 generátor szabadonfutó, brazil, OEM tárcsa.

-László 1db
-Papírtea 1db
-Bunyek 1db
-kevino 1db
-btomi 1db
-TZS 1db
-Gyurka 1db
-V.tamás 1db
-Link468 1db
eddig: 9db
Szabad készlet: 0db

egyelőre annyi ennek a körnek. További igények 4. menetben Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #234 Dátum: 2010.07.31 szombat, 15:12:36 »

Megszabadonfutósítottuk a párom autóját is. Na ez már tök könnyen ment  eplus2
Szép hangja lett ennek is  worship

Ha valakit érdekel eladó egy 40e kilométert futott tök jó állapotú eredeti Ford (szilentek, görgő, csavarok) szíjfeszítő, két új görgővel (bordás, sima SKF gyártmány ezeket is megvettem, de nem cseréltük ki) és ajándékba adok még egy alig használt szíjat is.
Azaz egy komplett szett a főtengely és a kompresszor tárcsa nélkül!
15e Ft.
Üdv, T.
Csak mert volt plusz érdeklődő, beírom, hogy elméletileg tegnap elkelt az egész csomag.
Üdv,  T.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
V.TomTom
Vendég
« Új hozzászólás #235 Dátum: 2010.08.04 szerda, 20:46:45 »

Zen5429, Vol3:
Továbbra is 12eFt. Zen5429 generátor szabadonfutó, brazil, OEM tárcsa.

-László 1db
-Papírtea 1db
-Bunyek 1db
-kevino 1db
-btomi 1db
-TZS 1db
-Gyurka 1db
-V.tamás 1db
-Link468 1db
eddig: 9db
Szabad készlet: 0db

egyelőre annyi ennek a körnek. További igények 4. menetben Smiley

Szia Relhist!

Ha a listán az élő igénylők szerepelnek akkor engem (V.Tamás) törölhetsz, mert már elküldted és be lett építve - nagyon jó lett.
http://kepfeltoltes.hu/100802/DSCF6281_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Köszönöm a gyors segítséget  worship worship worship

Üdv: Tamás  integet2
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #236 Dátum: 2010.08.04 szerda, 22:22:55 »

ma bement enyémbe is,semmi változást nem érzek.... eplus2
Meg***tam ,mert rosszul tették vissza az AC-nyomócsövet és ömlött a gázolaj a kocsiból,persze a ház előtt vettem észre mikor kiszálltam,go vissza vis***akni.....ez van mindenki hibázik néha...a biztositó pöcök elrepült és nem találtuk fél órán át hova a faszba repült a motortérbe,megtaláltuk de persze eltörött és kellett másik......plusszba még fellevegősödött és nem indult,légtelenithettük a rendszert. worship
Szal a tököm televolt a szabadonfutósitással ma... falbav
Nemtudom ki mivel szedi le az anyát,de légkulcsal 2 másodperc,csak egy jótanács.. eljen
« Utoljára szerkesztve: 2010.08.04 szerda, 22:27:59 írta Bunyek » Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #237 Dátum: 2010.08.04 szerda, 22:51:21 »

ma bement enyémbe is,semmi változást nem érzek.... eplus2
Meg***tam ,mert rosszul tették vissza az AC-nyomócsövet és ömlött a gázolaj a kocsiból,persze a ház előtt vettem észre mikor kiszálltam,go vissza vis***akni.....ez van mindenki hibázik néha...a biztositó pöcök elrepült és nem találtuk fél órán át hova a ***ba repült a motortérbe,megtaláltuk de persze eltörött és kellett másik......plusszba még fellevegősödött és nem indult,légtelenithettük a rendszert.
Szal a tököm televolt a szabadonfutósitással ma... falbav
Nemtudom ki mivel szedi le az anyát,de légkulcsal 2 másodperc,csak egy jótanács.. eljen

Nálad azért nem volt változás, mert így sem volt semmi hangja.  Wink Nálam ég és föld, mondjuk a feszítőt is meg a görgőket is cseréltem + egy a gyárinál rövidebb szíjjat is felpattintottam.  vigyor3
Az anyát egy sima 24-es krovával + egy méteres hosszabbításal szedtem le. Nem cicóztam, befogtam a satuba a tárcsát két db 2cm vastag fenyőléc közé. Így még akár fel is használható, nem mint ha fel akarnám...  A szíjat, lazító nélkül tettem fel! Aki csinált ilyet azt tudja miről beszélek.
Még kuplung meg a lendkerék csere van vissza és akkor nekem is olyan halk lesz mint a tiéd. 
Érdekesség, hogy hallani amikor a klíma bekapcsol (nyitot motorháztető esetén a motor mellett állva), eddig ezt sajnos nem hallottam annyira zörgött már a cucc.
Szóval, nagy riszpekt mindenkinek aki részt vett a projektben és rájött a megoldásra!  worship afro1
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
mondeo111
Vendég
« Új hozzászólás #238 Dátum: 2010.08.06 péntek, 10:13:31 »

Én is megcsináltattam nemrég, a feszítő is át lett alakítva+ 1 új görgő és természetesen új szíj. A másik 2 görgő 10 ezerrel ezelőtt lett cserélve. Először tök csöndes volt, de sajnos már néha hallom alapjáraton és elindulásnál azt a "gyönyörű" hangot ismét. gun gun Ráadásul az átalakítás után egy héttel a 10 ezer kilómétert futott vezető görgő rendesen elkezdett ciripelni!! gun Meg tudja valaki mondani hogy az alumínium pogácsánál mennyire kell meghúzni a csavart, mert arra gyanakszom hohy ott lehet a bibi. Vagy csak egyszerűen el vagyok átkozva!!! falbav
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #239 Dátum: 2010.08.06 péntek, 10:24:40 »

Én is megcsináltattam nemrég, a feszítő is át lett alakítva+ 1 új görgő és természetesen új szíj. A másik 2 görgő 10 ezerrel ezelőtt lett cserélve. Először tök csöndes volt, de sajnos már néha hallom alapjáraton és elindulásnál azt a "gyönyörű" hangot ismét. gun gun Ráadásul az átalakítás után egy héttel a 10 ezer kilómétert futott vezető görgő rendesen elkezdett ciripelni!! gun Meg tudja valaki mondani hogy az alumínium pogácsánál mennyire kell meghúzni a csavart, mert arra gyanakszom hohy ott lehet a bibi. Vagy csak egyszerűen el vagyok átkozva!!! falbav
Nem lehet, hogy a főtengely szíjtárcsát hallod?
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #240 Dátum: 2010.08.06 péntek, 11:09:55 »

Én is megcsináltattam nemrég, a feszítő is át lett alakítva+ 1 új görgő és természetesen új szíj. A másik 2 görgő 10 ezerrel ezelőtt lett cserélve. Először tök csöndes volt, de sajnos már néha hallom alapjáraton és elindulásnál azt a "gyönyörű" hangot ismét. gun gun Ráadásul az átalakítás után egy héttel a 10 ezer kilómétert futott vezető görgő rendesen elkezdett ciripelni!! gun Meg tudja valaki mondani hogy az alumínium pogácsánál mennyire kell meghúzni a csavart, mert arra gyanakszom hohy ott lehet a bibi. Vagy csak egyszerűen el vagyok átkozva!!! falbav
Valami nem jó lett ott nálad.Vagy a szilent helyén az alupogi nem lett faxa,vagy a főtengely szíjtárcsa is agyhalott.Én cseréltem az 1 éves görgőimet is újra.5-5 e ft.
Már több mint 10e km-t mentem a szabadonfutóval gond és hang nélkül. Undecided
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #241 Dátum: 2010.08.06 péntek, 19:15:37 »

Sziasztok!

Győrben,0 vagy Győr környéken ki tud nekem segíteni a generátor szabadonfutósításának kivitelezésében, ill. mennyibe kerül ez a mutatvány???

Köszönöm.
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
mondeo111
Vendég
« Új hozzászólás #242 Dátum: 2010.08.06 péntek, 20:44:38 »

A legboszantóbb hogy mindíg márkás alkatrászt szoktam venni, nem a gagyikat és mégis csak ennyit bírnak ki!! gun Márciusban cseréltem ki őket, gondoltam illene nekik bírni még egy darabig!! Az alupogácsa tutinak látszott, egy ügyes esztergályos csinálta meg, szerintem az jó, csak azt nem néztem meg hogy mennyire húzta meg a csavatr. Elég szorosnah tűnt. Azt honnan tudom kiszúrni ha a szíjtárcsa pusztult meg???


Valami nem jó lett ott nálad.Vagy a szilent helyén az alupogi nem lett faxa,vagy a főtengely szíjtárcsa is agyhalott.Én cseréltem az 1 éves görgőimet is újra.5-5 e ft.
Már több mint 10e km-t mentem a szabadonfutóval gond és hang nélkül. Undecided
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #243 Dátum: 2010.08.06 péntek, 21:35:30 »

Sziasztok!

Győrben,0 vagy Győr környéken ki tud nekem segíteni a generátor szabadonfutósításának kivitelezésében, ill. mennyibe kerül ez a mutatvány???

Köszönöm.
Nem szívesen vállalják be a szervizek. Kis szerelési hajlammal egy jó móka ami 2-óra alatt megvan és addig se piszkál az asszony.
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #244 Dátum: 2010.08.06 péntek, 21:36:50 »

A legboszantóbb hogy mindíg márkás alkatrászt szoktam venni, nem a gagyikat és mégis csak ennyit bírnak ki!! gun Márciusban cseréltem ki őket, gondoltam illene nekik bírni még egy darabig!! Az alupogácsa tutinak látszott, egy ügyes esztergályos csinálta meg, szerintem az jó, csak azt nem néztem meg hogy mennyire húzta meg a csavatr. Elég szorosnah tűnt. Azt honnan tudom kiszúrni ha a szíjtárcsa pusztult meg???


Ha a szíjtárcsát nem cserélted még, akkor jó eséllyel azt hallod. Amúgy vedd le a kereket és a kerék mögötti kis takarólemezt. Mögötte van a tárcsa. Pörcintsd be a vasat és jó eséllyel láthatod, hogy kicsit mozog forgás közben és hallhatod, hogy zörög.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #245 Dátum: 2010.08.07 szombat, 10:05:21 »

A legboszantóbb hogy mindíg márkás alkatrászt szoktam venni, nem a gagyikat és mégis csak ennyit bírnak ki!! gun Márciusban cseréltem ki őket, gondoltam illene nekik bírni még egy darabig!! Az alupogácsa tutinak látszott, egy ügyes esztergályos csinálta meg, szerintem az jó, csak azt nem néztem meg hogy mennyire húzta meg a csavatr. Elég szorosnah tűnt. Azt honnan tudom kiszúrni ha a szíjtárcsa pusztult meg???


Ha a szíjtárcsa gagyi akkor a két része külön életet él egymástól.Kalimpál és kolompol.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #246 Dátum: 2010.08.07 szombat, 15:32:00 »

Ha a szíjtárcsa gagyi akkor a két része külön életet él egymástól.Kalimpál és kolompol.

Na igen én is kb 10.000 Km mentem, mindent kicseréltettem csak a nagy tárcsát nem, most megint csörög is rendesen, sőt most 1-2 ben gyorsításkor valami berezonál, nagyon idegesít. Gondolom, csak nem esik le magától???
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #247 Dátum: 2010.08.07 szombat, 15:37:23 »

Leírást merre találok a kivitelezéséről? Köszönöm
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #248 Dátum: 2010.08.07 szombat, 18:13:11 »

Leírást merre találok a kivitelezéséről? Köszönöm
A wikiben! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #249 Dátum: 2010.08.07 szombat, 19:06:23 »

A wikiben! vigyor3

 worship
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
Oldalak: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 ... 17   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.083 másodperc alatt készült el 27 lekéréssel.