Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 00:08:02 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 281 282 283 284 285 286 287 [288] 289 290 291 292 293 294 295 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5262639 alkalommal)
0 Felhasználó és 21 vendég van a témában
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14350 Dátum: 2011.11.16 szerda, 13:55:14 »

Kommenteket olvastad? Annak a Nika csávónak fogalma sincs a Mondeoról, de azért ossza az észt. 
 Szerinte 3 generáció van a Mondeoból. Az MK2, az csak az MK1 ráncfelvarrott változata, a 3-as a kettes és a 4-es a 3-as. Nóóóóóóóóóóórmális? Minek ugat bele, ha nem ért hozzá? Az ilyenek járatják le a Mondeot.
a kommenteket még nem,de az írásban van egy-két hiba.Viszont általában korrekt nem lehúzós.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14351 Dátum: 2011.11.16 szerda, 14:13:21 »

a kommenteket még nem,de az írásban van egy-két hiba.Viszont általában korrekt nem lehúzós.
lehet így is nézni a dolgot, viszont azt nem értem, hogy miért egy ilyen romot teszteltek...
a jobb oldala az le volt darálva a dísz csíkot is csodásan rakták fel...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Black
Vendég
« Új hozzászólás #14352 Dátum: 2011.11.16 szerda, 14:33:12 »

lehet így is nézni a dolgot, viszont azt nem értem, hogy miért egy ilyen romot teszteltek...
a jobb oldala az le volt darálva a dísz csíkot is csodásan rakták fel...
Ez volt az átlag,  a 3 kilós kategóriában. (gondolom)
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #14353 Dátum: 2011.11.16 szerda, 14:47:30 »

Ez volt az átlag,  a 3 kilós kategóriában. (gondolom)

260.000-ért vettem az autómat ezekkel a felnikkel.. 300-ért ezt egy rom.
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #14354 Dátum: 2011.11.16 szerda, 15:14:40 »

260.000-ért vettem az autómat ezekkel a felnikkel.. 300-ért ezt egy rom.
Ügyes vagy. Én meg 530-ért adtam el a '97-esemet. (14 éves volt) Viszont az enyémnek szinte semmi baja, míg esetleg egy 25-ezres autóra meg másik 250-et rá lehet (kell) költeni, míg olyan lesz mint az enyém. Nem törvényszerű, de azért azt ne állítsuk már, hogy 3 forintért hibátlan, újszerű autókat adnak. Főleg nem nagy kategóriásat. Árulnak 2 kilóért is Mondeot, de nem venném meg, mert engem már nem szórakoztat annyira, hogy minden héten szerelgessek rajta valamit.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #14355 Dátum: 2011.11.16 szerda, 16:02:37 »

Kommenteket olvastad? Annak a Nika csávónak fogalma sincs a Mondeoról, de azért ossza az észt. 
 Szerinte 3 generáció van a Mondeoból. Az MK2, az csak az MK1 ráncfelvarrott változata, a 3-as a kettes és a 4-es a 3-as. Nóóóóóóóóóóórmális? Minek ugat bele, ha nem ért hozzá? Az ilyenek járatják le a Mondeot.

Persze, az Escortból, meg a Focusból is csak 2 fajta van...  taps eplus2
Hát igen, nem feltétlen kellene beleszólnia annak aki nincs otthon a témában... Sad
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #14356 Dátum: 2011.11.16 szerda, 16:11:02 »

Ügyes vagy. Én meg 530-ért adtam el a '97-esemet. (14 éves volt) Viszont az enyémnek szinte semmi baja, míg esetleg egy 25-ezres autóra meg másik 250-et rá lehet (kell) költeni, míg olyan lesz mint az enyém. Nem törvényszerű, de azért azt ne állítsuk már, hogy 3 forintért hibátlan, újszerű autókat adnak. Főleg nem nagy kategóriásat. Árulnak 2 kilóért is Mondeot, de nem venném meg, mert engem már nem szórakoztat annyira, hogy minden héten szerelgessek rajta valamit.
120-ért is ...
a hülyének is megéri Cheesy
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #14357 Dátum: 2011.11.16 szerda, 16:20:53 »

120-ért is ...
a hülyének is megéri Cheesy
...hát még nekünk.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14358 Dátum: 2011.11.16 szerda, 16:24:12 »

Kommenteket olvastad? Annak a Nika csávónak fogalma sincs a Mondeoról, de azért ossza az észt. 
 Szerinte 3 generáció van a Mondeoból. Az MK2, az csak az MK1 ráncfelvarrott változata, a 3-as a kettes és a 4-es a 3-as. Nóóóóóóóóóóórmális? Minek ugat bele, ha nem ért hozzá? Az ilyenek járatják le a Mondeot.

Ácsi-ácsi!

Bizonyos piacokon (Új-Zéland, Ausztrália) tényleg így is van, nincs még MK IV, mert 93-2000-ig tart az MK I, ami techikailag igaz is, az MK II az valójában facelift MK I.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14359 Dátum: 2011.11.16 szerda, 16:45:55 »

260.000-ért vettem az autómat ezekkel a felnikkel.. 300-ért ezt egy rom.
nana...azért neked is kell reszelgetni rajta....
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #14360 Dátum: 2011.11.16 szerda, 17:21:13 »

Kommenteket olvastad? Annak a Nika csávónak fogalma sincs a Mondeoról, de azért ossza az észt. 
 Szerinte 3 generáció van a Mondeoból. Az MK2, az csak az MK1 ráncfelvarrott változata, a 3-as a kettes és a 4-es a 3-as. Nóóóóóóóóóóórmális? Minek ugat bele, ha nem ért hozzá? Az ilyenek járatják le a Mondeot.
nem! ő mondta jól, és a kocsog opelessel vitatkozott, hogy bizony 4 van
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Black
Vendég
« Új hozzászólás #14361 Dátum: 2011.11.16 szerda, 17:43:09 »

nem! ő mondta jól, és a kocsog opelessel vitatkozott, hogy bizony 4 van
Nem jól látod. Az "Opelfan" a Mondeos csávó és a Nika az okostojás. Nézd csak meg jobban!
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #14362 Dátum: 2011.11.16 szerda, 17:44:05 »

Nem jól látod. Az "Opelfan" a Mondeos csávó és a Nika az okostojás. Nézd csak meg jobban!
sztem meg fordítva. A legelső hsz-től olvasd el, és észreveszed melyik-melyik
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #14363 Dátum: 2011.11.16 szerda, 17:46:07 »

sztem meg fordítva. A legelső hsz-től olvasd el, és észreveszed melyik-melyik
11. hsz-től
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #14364 Dátum: 2011.11.16 szerda, 17:54:34 »

Nem jól látod. Az "Opelfan" a Mondeos csávó és a Nika az okostojás. Nézd csak meg jobban!
Nika egy mondeos okostojás
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14365 Dátum: 2011.11.16 szerda, 17:57:40 »

Nika egy mondeos okostojás

Aki történetesen egy Seat Leon-nal jár és a Mondeokhoz annyit ért, hogy dízel a jó belőle.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14366 Dátum: 2011.11.16 szerda, 18:00:21 »

sztem meg fordítva. A legelső hsz-től olvasd el, és észreveszed melyik-melyik
hát ja...az ő szemében minden egyforma xar. action fej...
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #14367 Dátum: 2011.11.16 szerda, 18:01:27 »

a Mondeokhoz annyit ért, hogy dízel a jó belőle.
legalább ezt tudja  nyes
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14368 Dátum: 2011.11.16 szerda, 18:02:10 »

legalább ezt tudja  nyes

Mondom, ehhez a részéhez ért. eplus2
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #14369 Dátum: 2011.11.16 szerda, 18:02:44 »

Aki történetesen egy Seat Leon-nal jár és a Mondeokhoz annyit ért, hogy dízel a jó belőle.
azt is csak azért, mert mondták neki Cheesy
Naplózva
Pocska
Vendég
« Új hozzászólás #14370 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 21:44:24 »

Sziasztok!

A fűtésemmel lenne valami baj! Vízhűtő kitakarítva, új fűtésradiátor és vízpumpa van a kocsiban. Néha olyat produkál, hogy meleg motornál hideget fúj és akkor elindul felfelé a vízhőfok elég gyorsan. kicsit megpörgetem a motort és elkezd meleget nyomni, a vízhőfok meg visszaesik. Utána már fúj meleget, bár alapjáraton csak langyosnak nevezném. Elvileg az egész rendszert átmosták a nyáron, de én valami dugulásra gyanakodnék. Mi a véleményetek? Van benne valami elektronika ami hideg motornál kevesebb hőt enged a radiátorhoz? Ha van még az is meghülyülhetett akkor.

Pocska 
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14371 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 22:10:36 »

Sziasztok!

A fűtésemmel lenne valami baj! Vízhűtő kitakarítva, új fűtésradiátor és vízpumpa van a kocsiban. Néha olyat produkál, hogy meleg motornál hideget fúj és akkor elindul felfelé a vízhőfok elég gyorsan. kicsit megpörgetem a motort és elkezd meleget nyomni, a vízhőfok meg visszaesik. Utána már fúj meleget, bár alapjáraton csak langyosnak nevezném. Elvileg az egész rendszert átmosták a nyáron, de én valami dugulásra gyanakodnék. Mi a véleményetek? Van benne valami elektronika ami hideg motornál kevesebb hőt enged a radiátorhoz? Ha van még az is meghülyülhetett akkor.

Pocska 
termosztát?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #14372 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 22:20:05 »

termosztát?
plusz vízpumpa ...
Naplózva
doktorúr
Vendég
« Új hozzászólás #14373 Dátum: 2011.11.18 péntek, 09:32:53 »

Sziasztok!
Van valakinek valami ötlete, hogy a Tádén hogyan lehet "normális" fűtést csinálni?
A jelenség: Állandóan (majdnem) hideget fúj, a vízhőmérséklet felmegy normálba akkor egy kicsi langyos, majd rögtön leesik a hőfok (szerintem nyit a termosztát) minimálisra, közben meg semmi fűtés. Meg lehet fagyni a Mondiban. Tudom, hogy nem bajnok gyárilag sem a fűtése, de ez akkor is egy sz...ar. A termosztátot 2 hete cseréltem, szerintem azzal nincs gond.
Szerelőm tanácsára vettem rá egy új kiegyenlítő tartály sapkát is, mert a régi szelepe nem volt jó???...ezért túlnyomás volt a rendszerben. Változás azóta sincs, ha letekerem a sapkát, fújja ki a levegőt. Le lett légtelenítve, nincs buborék, nem hengerfejes, ezt megnézettem.
Azt is mondták, hogy a Tádékban ilyen rossz a fűtés akármit csinálok, javasolták, hogy vegyek bele egy szivargyújtóról működő "fűtésutánzatot", az valamit javít a helyzeten. Erről valami tapasztalat?
Az a gáz, hogy hosszú úton is végig fagyoskodtak a gyerekeim, mi lesz minusz 15 fokban? Bunda és forró tea???
Várom az ötleteket, mert nem szeretnék kiábrándulni a Mondiból!
Előre is köszönöm!
Naplózva
lacasa
Vendég
« Új hozzászólás #14374 Dátum: 2011.11.18 péntek, 12:58:40 »

Sziasztok!
Van valakinek valami ötlete, hogy a Tádén hogyan lehet "normális" fűtést csinálni?
A jelenség: Állandóan (majdnem) hideget fúj, a vízhőmérséklet felmegy normálba akkor egy kicsi langyos, majd rögtön leesik a hőfok (szerintem nyit a termosztát) minimálisra, közben meg semmi fűtés. Meg lehet fagyni a Mondiban. Tudom, hogy nem bajnok gyárilag sem a fűtése, de ez akkor is egy sz...ar. A termosztátot 2 hete cseréltem, szerintem azzal nincs gond.
Szerelőm tanácsára vettem rá egy új kiegyenlítő tartály sapkát is, mert a régi szelepe nem volt jó???...ezért túlnyomás volt a rendszerben. Változás azóta sincs, ha letekerem a sapkát, fújja ki a levegőt. Le lett légtelenítve, nincs buborék, nem hengerfejes, ezt megnézettem.
Azt is mondták, hogy a Tádékban ilyen rossz a fűtés akármit csinálok, javasolták, hogy vegyek bele egy szivargyújtóról működő "fűtésutánzatot", az valamit javít a helyzeten. Erről valami tapasztalat?
Az a gáz, hogy hosszú úton is végig fagyoskodtak a gyerekeim, mi lesz minusz 15 fokban? Bunda és forró tea???
Várom az ötleteket, mert nem szeretnék kiábrándulni a Mondiból!
Előre is köszönöm!
Üdv!

A hűtő elé tegyél kartonlapot az valamelyest segít átmenetileg. Az új termosztát se biztos hogy jó ám! A fent leírt viselkedés szerint lomha. Milyen típusú hőmérsékletű amit tettél bele? Én általában a 92°C.-os termosztátot használok az kellő képen melegen tartja az autót.
 integet2

u.i.: Ne felejtsd el,hogy egy helyre elég beírni ugyan azt a dolgot, találunk így is megoldást.
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.18 péntek, 13:01:19 írta Lacasa » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14375 Dátum: 2011.11.18 péntek, 13:21:08 »

Sziasztok!
Van valakinek valami ötlete, hogy a Tádén hogyan lehet "normális" fűtést csinálni?
A jelenség: Állandóan (majdnem) hideget fúj, a vízhőmérséklet felmegy normálba akkor egy kicsi langyos, majd rögtön leesik a hőfok (szerintem nyit a termosztát) minimálisra, közben meg semmi fűtés. Meg lehet fagyni a Mondiban. Tudom, hogy nem bajnok gyárilag sem a fűtése, de ez akkor is egy sz...ar. A termosztátot 2 hete cseréltem, szerintem azzal nincs gond.
Szerelőm tanácsára vettem rá egy új kiegyenlítő tartály sapkát is, mert a régi szelepe nem volt jó???...ezért túlnyomás volt a rendszerben. Változás azóta sincs, ha letekerem a sapkát, fújja ki a levegőt. Le lett légtelenítve, nincs buborék, nem hengerfejes, ezt megnézettem.
Azt is mondták, hogy a Tádékban ilyen rossz a fűtés akármit csinálok, javasolták, hogy vegyek bele egy szivargyújtóról működő "fűtésutánzatot", az valamit javít a helyzeten. Erről valami tapasztalat?
Az a gáz, hogy hosszú úton is végig fagyoskodtak a gyerekeim, mi lesz minusz 15 fokban? Bunda és forró tea???
Várom az ötleteket, mert nem szeretnék kiábrándulni a Mondiból!
Előre is köszönöm!
http://mondeo.hu/index.php?topic=5057.0

igaz ez mk3, de szerintem mk1-2-be is be lehetne építeni.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
maci023
Vendég
« Új hozzászólás #14376 Dátum: 2011.11.18 péntek, 15:17:56 »

Sziasztok!

Olyan kérdésem volna hogy mi lehet annak az oka hogy alacsony fordulaton rángat a kocsi! A lambda szonda a hibás vagy a lég tömeg mérő? Meg olyan kérdésem volna hogy hol tok szerezni a kipufogóhoz rezgés csillapitótt.   
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14377 Dátum: 2011.11.18 péntek, 15:28:50 »

Sziasztok!

Olyan kérdésem volna hogy mi lehet annak az oka hogy alacsony fordulaton rángat a kocsi! A lambda szonda a hibás vagy a lég tömeg mérő? Meg olyan kérdésem volna hogy hol tok szerezni a kipufogóhoz rezgés csillapitótt.   
lehet simán gyújtás probléma is, vákuumcső repedés is...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
maci023
Vendég
« Új hozzászólás #14378 Dátum: 2011.11.18 péntek, 16:20:54 »

Akkor ki kell tesztelnem hogy melyik lehet? Diagnosztikával nem lehet meg tudni?
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #14379 Dátum: 2011.11.18 péntek, 16:27:40 »

Szasztok!

Motorcserével kapcsolatban érdeklődnék, leginkább a papír fele érdekel. Az én gépem 1.8i. Gondolom, ha maradok a köbcentinél, akkor elvileg nem kell regadót meg egyéb okosságot fizetnem. Ha váltanék 2.0i-re, akkor kéne fizetni, jól gondolom? A köbcenti vagy a teljesítmény növekedés miatt?

Ha a teljesítmény növekedés miatt kell fizetnem, akkor 1.8i-re sem fogom könnyen cserélni, ugyanis az enyém az a visszafogott változat: 82kW/112LE, míg az általános 1.8i az 85kW/115LE, ebből lehet sokkal többet találni Sad.

Köszi, Üdv, HegeGabi.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14380 Dátum: 2011.11.18 péntek, 16:38:17 »

Szasztok!

Motorcserével kapcsolatban érdeklődnék, leginkább a papír fele érdekel. Az én gépem 1.8i. Gondolom, ha maradok a köbcentinél, akkor elvileg nem kell regadót meg egyéb okosságot fizetnem. Ha váltanék 2.0i-re, akkor kéne fizetni, jól gondolom? A köbcenti vagy a teljesítmény növekedés miatt?

Ha a teljesítmény növekedés miatt kell fizetnem, akkor 1.8i-re sem fogom könnyen cserélni, ugyanis az enyém az a visszafogott változat: 82kW/112LE, míg az általános 1.8i az 85kW/115LE, ebből lehet sokkal többet találni Sad.

Köszi, Üdv, HegeGabi.
amennyire én tudom, a nagyobb teljesítményű motor beépítése még bonyolultabb...
terveztetés, engedélyeztetés, nkh vizsga.
jobban jársz, ha a jelenlegi motorodat kiveszed, fedett helyen tárolod, beépítesz, amit akarsz és használod.
ha el akarod adni, vagy betolod a bontóba, akkor meg az eredeti motor vissza bele.
a papírozást meg felejtsd el, mert túl sokba lenne....szerintem.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14381 Dátum: 2011.11.18 péntek, 17:12:21 »

Szasztok!

Motorcserével kapcsolatban érdeklődnék, leginkább a papír fele érdekel. Az én gépem 1.8i. Gondolom, ha maradok a köbcentinél, akkor elvileg nem kell regadót meg egyéb okosságot fizetnem. Ha váltanék 2.0i-re, akkor kéne fizetni, jól gondolom? A köbcenti vagy a teljesítmény növekedés miatt?

Ha a teljesítmény növekedés miatt kell fizetnem, akkor 1.8i-re sem fogom könnyen cserélni, ugyanis az enyém az a visszafogott változat: 82kW/112LE, míg az általános 1.8i az 85kW/115LE, ebből lehet sokkal többet találni Sad.

Köszi, Üdv, HegeGabi.
igaza vna astornak.típusazonos motor beépítése egyszerűbb (nekem is az volt),kell a beépítendő motorról valami papír (bontós számla egy whiskey-ért...mert elméletileg csak forgalomból kivont,bontóban leadott autó motorját lehet beépíteni),akkor kell egy  szakszervíz papírja a beépítésről (két whiskey)és a környezetvédelmi felülvizsgálatról (bár ez nem tudom van-e még) Ha ez megvan irány az NKH,ott bemutatsz minden papírt,ha minden jól megy akkor kapsz egy adatlapot.Régen azzal kellett újra zk-t csináltatni és azzal együtt beballagni az okmányirodába.Ezt most nem tudom,hogy megy lévén nincs zk.A forgalmiba beírták a cserét,új motorszámot és annyi.Ha más motort (eltérő motorkódú) akarsz berakni,akkor engedély,rajz meg minden kell hozzá.
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.18 péntek, 17:13:59 írta misi107 » Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #14382 Dátum: 2011.11.18 péntek, 19:20:50 »

Sziasztok!
Azt is mondták, hogy a Tádékban ilyen rossz a fűtés akármit csinálok,
Aki ezt mondta, az hülye
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #14383 Dátum: 2011.11.18 péntek, 19:23:10 »

Üdv!

A hűtő elé tegyél kartonlapot az valamelyest segít átmenetileg.
Így lehet megfőzni a motort
Én általában a 92°C.-os termosztátot használok az kellő képen melegen tartja az autót.
Nem jó ötlet, pont ott kapcsol a ventillátor lassú fokozata. 92 fokos benzinesbe való, dízelbe 88 fokos a jó.
A 88 fokos vízzel sztem semmivel nem lesz gyengébb fűtés sem  Wink
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14384 Dátum: 2011.11.18 péntek, 23:14:56 »

Szasztok!

Motorcserével kapcsolatban érdeklődnék, leginkább a papír fele érdekel. Az én gépem 1.8i. Gondolom, ha maradok a köbcentinél, akkor elvileg nem kell regadót meg egyéb okosságot fizetnem. Ha váltanék 2.0i-re, akkor kéne fizetni, jól gondolom? A köbcenti vagy a teljesítmény növekedés miatt?

Ha a teljesítmény növekedés miatt kell fizetnem, akkor 1.8i-re sem fogom könnyen cserélni, ugyanis az enyém az a visszafogott változat: 82kW/112LE, míg az általános 1.8i az 85kW/115LE, ebből lehet sokkal többet találni Sad.

Köszi, Üdv, HegeGabi.

Felejtsd is el! Nagyobb teljesítményű motorra cserélés hivatalosan csak NKH engedéllyel és ellenőrzéssel lehetséges. Futómű és fék is upgradelésre kell, hogy kerüljön, ha nem ugyan az és a gyártó írásos igazolása is kell a műszaki megfelelőségről.

Ez több hónap és több100e magyar korona.

Ha erősebb autó kell, akkor ez elad és 2.0 megvesz. Sajnos itthon ez a legjobb módja. gun
Naplózva
mogyi5568787
Vendég
« Új hozzászólás #14385 Dátum: 2011.11.19 szombat, 04:27:08 »

Sziasztok.
A segítségeteket szeretném kérni. Az autom mk1 95' 1.6 benzines.
Van egy olyan problémám, hogy most hogy bejöttek a hidegek elkezdett vacakolni a paripa hidegen.
Azt csinálja a kicsike, hogy mikor beindítom akkor szépen felpörög majd szépen lassan elkezdi vissza engedni a fordulatot.
Ami így jó is de mikor beáll olyan kb 1200rpm-re akkor elkezd dadogni bubogni zakatolni majd le is áll.
Indítom ujra pöc röff viszont feketén kormol rövid ideig. Olyan mintha "bezabálna".
Melegbe vagy melegen nem csinálja.
Amit cseréltem rajta. Gyertyakábel gyertya.
van valami tippetek, hogy mi lehet e jelenség oka.
Elolvastam a rossz alapjárat könyvét de ha minden variációt kiprobálok, hogy mi lehet a hibás akkor az sújos 30-50e ft.
A válaszokat és a segítséget előre is köszönöm.
Üdv.mogyi5568787
Naplózva
doktorúr
Vendég
« Új hozzászólás #14386 Dátum: 2011.11.19 szombat, 11:01:30 »

Sziasztok!
A fűtés problémámmal kapcsolatosan kértem segítséget, de egyértelmű választ nem adott senki.
Arra kérnék most választ, hogy a hűtőrendszerben lévő túlnyomást mi a fene okozhatja? Állandóan túlnyomás van benne, pedig már cseréltem kiegyenlítő tartály sapkát, termosztátot, mégsem jó.
Köszönöm
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #14387 Dátum: 2011.11.19 szombat, 11:02:38 »

Sziasztok!
A fűtés problémámmal kapcsolatosan kértem segítséget, de egyértelmű választ nem adott senki.
Arra kérnék most választ, hogy a hűtőrendszerben lévő túlnyomást mi a fene okozhatja? Állandóan túlnyomás van benne, pedig már cseréltem kiegyenlítő tartály sapkát, termosztátot, mégsem jó.
Köszönöm
Mi az, hogy túlnyomás van benne. Annak  kell lennie.
Fűtő radiátorod is el lehet dugulva. Ecetes vízzel áztatni, kifújni, átmosni többször.
Naplózva
doktorúr
Vendég
« Új hozzászólás #14388 Dátum: 2011.11.19 szombat, 11:09:25 »

Mi az, hogy túlnyomás van benne. Annak  kell lennie.
Fűtő radiátorod is el lehet dugulva. Ecetes vízzel áztatni, kifújni, átmosni többször.
Ha lecsavarom már hideg motornál a hűtőkiegyenlítő sapkáját, akkor hatalmas levegőmennyiséget fúj ki a tartályból. Ez természetes? A nagy túlnyomás miatt pedig nyomja ki a hűtőfolyadékot a termosztátnál.
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.19 szombat, 11:11:20 írta doktorúr » Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #14389 Dátum: 2011.11.19 szombat, 11:10:39 »

Ha lecsavarom már hideg motornál a hűtőkiegyenlítő sapkáját, akkor hatalmas levegőmennyiséget fúj ki a tartályból. Ez természetes?
Az nem normális. Valami dugulásod van szerintem.
Naplózva
doktorúr
Vendég
« Új hozzászólás #14390 Dátum: 2011.11.19 szombat, 11:12:28 »

Az nem normális. Valami dugulásod van szerintem.
Köszi, szerintem is. Akkor kezdődik a vadászat.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #14391 Dátum: 2011.11.19 szombat, 12:49:54 »

Felejtsd is el! Nagyobb teljesítményű motorra cserélés hivatalosan csak NKH engedéllyel és ellenőrzéssel lehetséges. Futómű és fék is upgradelésre kell, hogy kerüljön, ha nem ugyan az és a gyártó írásos igazolása is kell a műszaki megfelelőségről.

Ez több hónap és több100e magyar korona.

Ha erősebb autó kell, akkor ez elad és 2.0 megvesz. Sajnos itthon ez a legjobb módja. gun
Ez alapján akkor nálam a sima motorcsere sem játék. Mert itt többen is azt mondjátok, hogyha kehes a motor, akkor csere típusazonosra. De. Az én motorom 1.8i RKB motorkóddal, 82kW/112LE-vel. A legtöbb bontott 1.8i pedig 85kW/115LE, és azt hiszem RKA motorkódú. Ez alapján ha utóbbit akarom belerakni, akkor is teljesítménynövekedés lesz eszközölve, ami pedig ugye szintén sok pénz és utánajárás.
Vagy pedig sok keresgélés után találok egy RKB kódost.

Köszi, Üdv, HegeGabi.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14392 Dátum: 2011.11.19 szombat, 12:55:18 »

Ez alapján akkor nálam a sima motorcsere sem játék. Mert itt többen is azt mondjátok, hogyha kehes a motor, akkor csere típusazonosra. De. Az én motorom 1.8i RKB motorkóddal, 82kW/112LE-vel. A legtöbb bontott 1.8i pedig 85kW/115LE, és azt hiszem RKA motorkódú. Ez alapján ha utóbbit akarom belerakni, akkor is teljesítménynövekedés lesz eszközölve, ami pedig ugye szintén sok pénz és utánajárás.
Vagy pedig sok keresgélés után találok egy RKB kódost.

Köszi, Üdv, HegeGabi.
de most akkor mit is akarsz tulajdonképpen?
miért nem  veszel tudomást a hsz-emről?
ha motort akarsz cserélni, cserélj. ennyi.
a papírozást meg felejtsd el, mert a gatyád rá megy. ha egy 10 millás kocsiról lenne szó, akkor még talán megérné gondolkodni rajta, de egy olyan autónál, aminek nagyobb a bontott alkatrész értéke, mint a piaci, nincs miről beszélni.
a jelenlegi motorodat elteszed gondosan és kész.
az előző mondimban(2.0) én is cseréltem motort, de eszembe sem jutott a lepapírozása. műszakin a kutya sem nézi, sem sehol. kizárólag eredet vizsgán...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #14393 Dátum: 2011.11.19 szombat, 12:58:07 »

astor-nak igaza van ha nem lesz eladva a kocsi a papírokkal nem kel foglalkozni
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14394 Dátum: 2011.11.19 szombat, 13:48:42 »

de most akkor mit is akarsz tulajdonképpen?
miért nem  veszel tudomást a hsz-emről?
ha motort akarsz cserélni, cserélj. ennyi.
a papírozást meg felejtsd el, mert a gatyád rá megy. ha egy 10 millás kocsiról lenne szó, akkor még talán megérné gondolkodni rajta, de egy olyan autónál, aminek nagyobb a bontott alkatrész értéke, mint a piaci, nincs miről beszélni.
a jelenlegi motorodat elteszed gondosan és kész.
az előző mondimban(2.0) én is cseréltem motort, de eszembe sem jutott a lepapírozása. műszakin a kutya sem nézi, sem sehol. kizárólag eredet vizsgán...
RKA-t beletehetsz,nekem is az volt.Azzal nem kekeckedtek (csak egy kicsit,de kimagyaráztam a klímával...) Nekem RKA volt és RKB ment bele.
Naplózva
Pocska
Vendég
« Új hozzászólás #14395 Dátum: 2011.11.19 szombat, 15:07:28 »

plusz vízpumpa ...

Vízpumpa 3 hónapja lett cserélve. Nem hiszem, hogy az a hibás. Termosztát meg már 1 éven belül a 2. van benne. Ha hengerfejes a kocsi lehet gyér a fűtés? Bár mostanában már nem is fűt, ha felpörgetem a motort akkor sem. Olyan mintha nem jutna el a víz a fűtőradiátorhoz. Ritkán fújdogál langyosat, de fogalmam sincs mitől függ most már. Ahogy kedve támad, még csak a vízhőfoktól sem függ. 
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #14396 Dátum: 2011.11.19 szombat, 15:10:20 »

Vízpumpa 3 hónapja lett cserélve. Nem hiszem, hogy az a hibás. Termosztát meg már 1 éven belül a 2. van benne. Ha hengerfejes a kocsi lehet gyér a fűtés? Bár mostanában már nem is fűt, ha felpörgetem a motort akkor sem. Olyan mintha nem jutna el a víz a fűtőradiátorhoz. Ritkán fújdogál langyosat, de fogalmam sincs mitől függ most már. Ahogy kedve támad, még csak a vízhőfoktól sem függ.  
Nekem a Meyle vízpumpa nem bírt ki fél évet és 4000km-t. Amikor kivettem, akkor láttam, hogy nem 0.1 mm-t lógott a csapágya, hanem 1, azaz EGY MILIMÉTERT.
Biztos valami műanyag, vagy fa csapágy volt benne, mert szétszedni nem tudtam, hogy megnézzem
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #14397 Dátum: 2011.11.19 szombat, 15:12:32 »

Vízpumpa 3 hónapja lett cserélve. Nem hiszem, hogy az a hibás. Termosztát meg már 1 éven belül a 2. van benne. Ha hengerfejes a kocsi lehet gyér a fűtés? Bár mostanában már nem is fűt, ha felpörgetem a motort akkor sem. Olyan mintha nem jutna el a víz a fűtőradiátorhoz. Ritkán fújdogál langyosat, de fogalmam sincs mitől függ most már. Ahogy kedve támad, még csak a vízhőfoktól sem függ. 
attól hogy ki lett cserélve, még nem biztos, hogy most is jó ...
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #14398 Dátum: 2011.11.19 szombat, 17:53:40 »

egy frászt...a vezérlő vezérel...
És a vezérlőnek a szonda nem ad jelet,szerintem igen.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #14399 Dátum: 2011.11.19 szombat, 18:15:56 »

Ma megint be néztem a kocsi allá,hát úgy vedtem észre hogy az olajom a teknőnél tünik el,és spricolja a katalizátoromat,most akkor kell 1 új olajteknő pakolás,az árát még nem tudom de majd megnézem,másik;a  lambda szondámnál a bepakolt ellenállást ketétőrve tanáltam gondoltam hogy van valami mert elkezdett nagyokat rángatni ,meg hiába nyomtam a gázt nem akart menni,de kicseréltem,most újra jó.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Oldalak: 1 ... 281 282 283 284 285 286 287 [288] 289 290 291 292 293 294 295 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.09 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.