Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.25 csütörtök, 19:52:46 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 4749779 alkalommal)
0 Felhasználó és 19 vendég van a témában
Vendég
« Dátum: 2003.02.03 hétfő, 13:20:00 »

Sziasztok!
 
94-es TD Mondeom van. Eddig még nem volt Ford-om, és úgy tűnik a motorhoz képest nagy a kerékzaj, főként hátulról. Azt szeretném megkérdezni tőletek, hogy mi okozhat nagy kerékzajt, illetve hogy egyáltalán rendellenes-e a Mondeonál. 5-ajtós Mondeom van.
« Utoljára szerkesztve: 2010.07.20 kedd, 13:00:47 írta Scratch » Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1 Dátum: 2003.02.03 hétfő, 19:48:00 »

Én gumiszerelő vagyok,és tapasztalatból tudom hogy nagy valoszínűséggel a gumi okozza. Simogasd körbe a gumit leginkább a két szélén és ha hullámos akkor meg van a hiba. Persze lehet a csapágy is. Emeld fel az autót és pörgesd meg a kerekeket ,hogy hallod e a zajt vagy rángasd meg készifég nélkül hogy kotyog e.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2 Dátum: 2003.02.04 kedd, 11:38:00 »

Köszönöm, hogy hozzászóltál. Át fogom nézni a gumikat és a kerékcsapágyakat.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3 Dátum: 2003.02.04 kedd, 13:15:00 »

Petif,
 
A kerékcsapágynak meglehetősen erös zúgó hangja van. Kb. olyan mintha még egy motor lenne az autóban. Szerintem a gumizúgással, ami szintén egy potenciális zajforrás nem összetéveszthetö. Valóban az a legjobb ha felemelitek az autót és mgpörgetitek a kerekét. Akkor minden kiderül.
 
AJ)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4 Dátum: 2003.02.12 szerda, 16:26:00 »

Sziasztok!
 
Bár amit én írok az túlmegy a kerékzajon, de ide tudom leginkább besorolni. Egy hete vettem egy 95-ös 1.8i Mondeot, és riszált az autó eleje valamint húzott balra. Mivel tudom, hogy balesetes volt, így nagyon tartottam tőle, hogy amiatt és esetleg nem javítható. Tegnap elvittem centíroztatni, valamint futóművet állíttatni, de egy jobb első kerák csere lett belőle, mert az abroncs volt rossz./szálszakadás/
Viszont átvizsgálták és kiderült, hogy mindkét oldalon cserélni kell a következőket:
 
trapézszilentblokk első, hátsó, alsó
trapézgömbfej alsó
 
valamint bal külső gumiharang.
Minderre futóműbeállításostól 45000 Ft mondtak. Nem tudom reális e az ár, de gyanítom igen. Jah és közben kiderült, hogy féktárcsák és betétek is kész vannak Sad
 
Miért nem tudom elküldeni saját nickkel? Pedig bejelentkezem..
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5 Dátum: 2003.02.13 csütörtök, 10:49:00 »

Sakál_,
 
ha regisztrált nevet használasz a böngésződbe/tűzfaladon engedélyezned kell a cooike -k használatát, csak így működik.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #6 Dátum: 2003.05.29 csütörtök, 18:10:00 »

Kozolte veled az elado, hogy ennyi baja van?
 
Alairtad ezeket a hibakat?
 
Ha nem menj vissza es verd ki beloluk! Hasznalt autora is van garancia.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7 Dátum: 2003.05.29 csütörtök, 18:11:00 »

Persze felteve, hogy nem maganszemelytol vetted, mert az mar problemasabb...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8 Dátum: 2003.06.03 kedd, 19:16:00 »

juhe en vagyok az elso uraim mindenki irjon ide valamit
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9 Dátum: 2003.06.03 kedd, 21:12:00 »

2.0 kombi,automata
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10 Dátum: 2003.06.03 kedd, 21:45:00 »

2.0 kombi,automata
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11 Dátum: 2003.06.03 kedd, 23:09:00 »

2.0 kombi,automata
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12 Dátum: 2003.06.04 szerda, 11:24:00 »

Ez itt a Zegyes szekció? Belépek 1.8 kombi M5. Tényleg, a kettes mondi kombi ali nagyobb csak? Pedig nem úgy látszik.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #13 Dátum: 2003.06.04 szerda, 11:33:00 »

2.0, 4 ajtó, automata.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #14 Dátum: 2003.06.04 szerda, 11:38:00 »

1.8 ghia, lépcsős, kézi, szürkészöld és az enyém!
Naplózva
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15 Dátum: 2003.06.04 szerda, 16:04:00 »

1.8 ghia, 4 ajtós, kézi, bordómetál!  Ja és hamarosan frissülnek a képek róla!
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #16 Dátum: 2003.06.04 szerda, 16:39:00 »

Nekem már csak volt. 1.8TD, CLX, 5 ajtós, kézi, fehér.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #17 Dátum: 2003.06.05 csütörtök, 03:09:00 »

1.8 GLX 4 ajtós,kézi, Jawa kék
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #18 Dátum: 2003.06.05 csütörtök, 08:26:00 »

1.8 GLX kombi, manuális, Ízisz kék
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #19 Dátum: 2003.06.05 csütörtök, 09:49:00 »

Scratch után szabadon:
1.8 TD CLX sötétlila kombi
(egyszer, ha lemosom lefényképezem Smiley )
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #20 Dátum: 2003.06.05 csütörtök, 10:00:00 »

2.0 SI 5 ajtós, '93 fekete, kézi váltó
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #21 Dátum: 2003.06.05 csütörtök, 13:56:00 »

2.0 16V Ghia 4 ajtós,'93 fekete, kézi váltós Smiley
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #22 Dátum: 2003.06.05 csütörtök, 14:31:00 »

1.8 16V GLX, '94 vmilyen kék és nekem is vannak friss képek!
Ja és ezt miért is csináljuk?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #23 Dátum: 2003.06.05 csütörtök, 18:01:00 »

1.8 16V GLX, '94 vmilyen kék és nekem is vannak friss képek!
Ja és ezt miért is csináljuk?
Akartam is mar kerdezni, hogy nem-e egyszerubb megnezni a tagok oldalan, hogy kinek milyen verda jutott osztalyreszul...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #24 Dátum: 2003.06.05 csütörtök, 19:21:00 »

1,6 16V GLX '96 tompakék 5 ajtós kézi váltó!
Smiley
Még nincs kép róla de ha meglesz a szép és csodálatos első lökhárító akkor meg kérdezem hogy hogyan kell felrakni képet és akkor fenn lesz!!!
 
Üdv:
 
u.i.: ahogy elnézem eddig az enyém a "legkisebb" már mint a motor!!
Smiley)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #25 Dátum: 2003.06.06 péntek, 00:33:00 »

2.0literes kombi GLX Winner '94évj.szép fehér.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #26 Dátum: 2003.06.06 péntek, 00:35:00 »

kézi váltos,a nagy fehér bálna:))))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #27 Dátum: 2003.06.06 péntek, 22:26:00 »

2.0 16V Ghia, kombi '98.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #28 Dátum: 2003.06.06 péntek, 22:27:00 »

Bocsi elnéztem a címet, mert a mienk II.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #29 Dátum: 2003.06.07 szombat, 09:42:00 »

kézi váltos,a nagy fehér bálna:))))
Moby Dick? ::
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #30 Dátum: 2003.06.07 szombat, 09:53:00 »

Hogy kinek mi van, az valóban lekövethető a tagok oldaláról. Sztem inkább arra kéne rárepülni, hogy ki mit módosított a gyári kivitelen, és mik a tapasztnyalatai ezzel kapcsolatban.  
Kezdeném:  
eredetileg 1,6 CLX volt a Drága, a gyári extrái: el.abl. elöl, man. tetőablak, metálfény.
Azóta utólag belekerült:
-jófajta HiFi
-Ghia-hűtőmaszk
-légkondi
-belső kilincsvilágítás
-króm kipuff-vég
-bőr sebváltógomb ( gyári )
 
Tervezett projectek: elektromossá tenni a tetőablakot, bebőröztetni a kormányt, könyöklős boxot szerezni középre, esetleg trip-computer
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #31 Dátum: 2003.06.07 szombat, 09:54:00 »

Hogy kinek mi van, az valóban lekövethető a tagok oldaláról. Sztem inkább arra kéne rárepülni, hogy ki mit módosított a gyári kivitelen, és mik a tapasztnyalatai ezzel kapcsolatban.  
Kezdeném:  
eredetileg 1,6 CLX volt a Drága, a gyári extrái: el.abl. elöl, man. tetőablak, metálfény.
Azóta utólag belekerült:
-jófajta HiFi
-Ghia-hűtőmaszk
-légkondi
-belső kilincsvilágítás
-króm kipuff-vég
-bőr sebváltógomb ( gyári )
 
Tervezett projectek: elektromossá tenni a tetőablakot, bebőröztetni a kormányt, könyöklős boxot szerezni középre, esetleg trip-computer
Bár van egy olyan érzésem, hogy Szabyk listája hosszabb lesz.... Smiley)))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #32 Dátum: 2003.06.07 szombat, 10:17:00 »

Moby Dick? ::
az,az, de tegnap jo kedvem volt és lemostam a drágát"megfürdetem a fehér bálnát"és utána fel poliroztam a fényezést polir pasztával nagyon szép lett azt kérdezte az asszony,hogy átfestettem a kocsit?mert olyan fényes lett.a napba bele birok nézni de az autora nem, olyan csili-vili:))))  
 
 
van is izomláz a also karombam.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #33 Dátum: 2003.06.07 szombat, 10:19:00 »

karombam=karomban
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #34 Dátum: 2003.06.07 szombat, 23:12:00 »

Moby Dick? ::
MIKIATI!!!
 
Mennyiért és hol hogyan tudtál bele rakatni utólag klímát!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #35 Dátum: 2003.06.08 vasárnap, 09:14:00 »

MIKIATI!!!
 
Mennyiért és hol hogyan tudtál bele rakatni utólag klímát!!
Először bontott klímát nézegettem, de felejtő lett hamar, mert a klíma nélkülieknek más a tűzfala ( ennek az okát sose fogom megérteni... ). Így gyárit utólag nem lehet beépíteni... Olyan utángyártottat kellett tehát szerezni, amit direkt erre az elrendezésre alakítottak ki. A Skorpió Kft.-nél ( XIII. Véső u. ? Tel:320-21-00 ) kell megrendelni, ő az importőr, így nála a "legolcsóbb" ( beszereléssel együtt 334E HUF... ). Lehet kérni gyári kapcsolóval is, az még plusz 30E. Az összes többi klímaszerelő is tőlük rendeli, így azoknál egy jó kilóval drágább. A cucc Alex gyártmányú, 3 év v. 60E km. garanciát adnak rá. A beszerelést a Skorpió Kft. szerződéses szervíze végzi. A motortérben kulturáltan elhelyezték a dolgokat, de a műszerfalat nagyon kókány módon bontották le, a patenteket letörték, kb. öt csavart elfelejtettek visszarakni, a vezetékkötegek sem voltak a helyükön, csak úgy visszaokádva, elfelejtették a kesztyűtartó-világítást visszakötni, stb. stb., szóval ha utólagos klímára adod a fejed, MINDENKÉPP te szedd szét elötte otthon a műszerfalat, amennyire csak tudod, mert ők nem fognak finomkodni... Nekem is új középkonzol-borítást kellett venni, plusz új lámpakapcsoló-borítást
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #36 Dátum: 2003.06.08 vasárnap, 14:41:00 »

Mivel 3 darabra repedt a szélvédőm, ezért kénytelen voltam kicseréltetni. 33eHUF-ért mindent megcsináltak(ablak,ragasztó,munkadíj).
Egyébként hagyományos zöld nem fűthető üveg volt az árban.
Ez csak olyan tájékoztató jellegű információ, de a Mondeo I-hez kapcsolódik.
 
MIKIATI:
Nem sokkaltad egy kicsit a klímáért ezt a halom pízt? Ennyiért már érdemesebb klímásra cserélni a gépsárkányt, nem?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #37 Dátum: 2003.06.08 vasárnap, 17:46:00 »

Mivel 3 darabra repedt a szélvédőm, ezért kénytelen voltam kicseréltetni. 33eHUF-ért mindent megcsináltak(ablak,ragasztó,munkadíj).
Egyébként hagyományos zöld nem fűthető üveg volt az árban.
Ez csak olyan tájékoztató jellegű információ, de a Mondeo I-hez kapcsolódik.
 
MIKIATI:
Nem sokkaltad egy kicsit a klímáért ezt a halom pízt? Ennyiért már érdemesebb klímásra cserélni a gépsárkányt, nem?
citromheja,
 
valóban nem volt kevés ez a lóvé, végülis az ÁFÁt vissza tudtam játszani, így 270E lett a vége. Először klímásra akartam cserélni én is. De aztán nem. Végülis azért nem sokalltam ezt az összeget, mert a használtpiacon ebben az árkategóriában nem sok olyan egyes Mondy mozgott akkoriban, ami garantáltan 100E km.-t futott, plusz hazai forgalomba helyezésű, plusz biztosan lekövethető előéletű, plusz végig hivatalos szakszervízben szervizelt, plusz nem volt agyontörve. Az enyém az összes felsorolt paraméternek megfelel ( csak mára már 120E km. lett benne ), de amiket nézegettem ( sokat ), azoknál mindegyiknél valami hibádzott. Így vagy le kellett volna adni az igényeimből állag és esztétika terén, vagy beruházni az utólagos klímára. A végére valszeg majdnem ugyanúgy jöttem volna ki, mert az én kocsim árára eleve egy kicsit rá kellett volna dobni, plusz az "új" klímásra még tuti költeni kellett volna, hogy gond nélkül működjön, és renbe legyen rakva ( ha más nem, akkor azonnali vezérműszíj+görgő-csere ).
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #38 Dátum: 2003.06.11 szerda, 13:46:00 »

MIKIATI
Ezt a tűzfal dolgot nem értem. Nem lenne egyszerűbb a nem klímás kocsiból egyszerűen csak kihagyni a  klímát minthogy egy másik fajta tűzfalat tegyenek be ? Vagy ez olyan Fordos dolog, mert ismerős Daewoojánál ezt az egész klímás mókát pikk-pakk megcsinálták.  
 
Nem lehet valahogy olcsóbb klímát belerakni, mert ennyi pénzt sajnálok beleölni. Viszont rohadok a melegtől. :-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #39 Dátum: 2003.06.11 szerda, 23:44:00 »

MIKIATI
Ezt a tűzfal dolgot nem értem. Nem lenne egyszerűbb a nem klímás kocsiból egyszerűen csak kihagyni a  klímát minthogy egy másik fajta tűzfalat tegyenek be ? Vagy ez olyan Fordos dolog, mert ismerős Daewoojánál ezt az egész klímás mókát pikk-pakk megcsinálták.  
 
Nem lehet valahogy olcsóbb klímát belerakni, mert ennyi pénzt sajnálok beleölni. Viszont rohadok a melegtől. :-)
Pedig más a tűzfala, ez is olyan Fordos dolog. Mint említettem, én is gyári bontottban gondolkodtam, azt kilóért adták volna, meg is környékeztem pár márkaszervízt, hogy építsék már be, és mind egybehangzóan ezt mondták. Alátámasztja, hogy a klíma nélküliben még belsőkeringtetés sincs gyárilag...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #40 Dátum: 2003.06.14 szombat, 18:56:00 »

Pedig más a tűzfala, ez is olyan Fordos dolog. Mint említettem, én is gyári bontottban gondolkodtam, azt kilóért adták volna, meg is környékeztem pár márkaszervízt, hogy építsék már be, és mind egybehangzóan ezt mondták. Alátámasztja, hogy a klíma nélküliben még belsőkeringtetés sincs gyárilag...
A tűzfallal akkor nem problémáztak, mikor a nem gyárit rakták be? Attól, mert nem gyárit építenek be, attól nem lesz más vagy több az autó...
Én sem értem. Lehet csak nem akartak foglalkozni veled a márkakereskedőék? A klímásokat is megkérdezted, hogy be tennék-e neked, ha hozol magaddal gyári klímát?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #41 Dátum: 2003.06.16 hétfő, 17:03:00 »

A tűzfallal akkor nem problémáztak, mikor a nem gyárit rakták be? Attól, mert nem gyárit építenek be, attól nem lesz más vagy több az autó...
Én sem értem. Lehet csak nem akartak foglalkozni veled a márkakereskedőék? A klímásokat is megkérdezted, hogy be tennék-e neked, ha hozol magaddal gyári klímát?
Amikor nem a gyárit rakták be, azért nem problémáztak a tűzfallal, mert ez az utángyártott cucc a klíma nélküli tűzfalhoz lett tervezve. A márkaszervízben megnézték a gépben, és azt mondták, hogy az alkatrészek közt a klíma nélküli tűzfalnak a cikkszáma is más...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #42 Dátum: 2003.06.17 kedd, 16:28:00 »

Sziasztok, tudom nem ez a legjobb hely de szeretnék én is egy Mondeót. Kb. 1.8 16V, klíma 2air stb. az elképzelésem, leszetk oly kedvesek hogy aki tud ilyet megdob egy maillel. Előre is kösszi: G.
 
Ja és ebből a fajtából a kombi kb. mennyit eszik??
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #43 Dátum: 2003.06.19 csütörtök, 09:43:00 »

Sziasztok, tudom nem ez a legjobb hely de szeretnék én is egy Mondeót. Kb. 1.8 16V, klíma 2air stb. az elképzelésem, leszetk oly kedvesek hogy aki tud ilyet megdob egy maillel. Előre is kösszi: G.
 
Ja és ebből a fajtából a kombi kb. mennyit eszik??
Szerintem 9l-rel ki lehet jönni télen nyáron. Nyáron ugye klímával. Ghia-t keress ha lehet, mert abban több az extra, de nem sokkal drágább.
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #44 Dátum: 2003.06.19 csütörtök, 11:08:00 »

Sziasztok, tudom nem ez a legjobb hely de szeretnék én is egy Mondeót. Kb. 1.8 16V, klíma 2air stb. az elképzelésem, leszetk oly kedvesek hogy aki tud ilyet megdob egy maillel. Előre is kösszi: G.
 
Ja és ebből a fajtából a kombi kb. mennyit eszik??
Gömbi
 
Láb függvényében 9-10, ha kombi és/vagy automata akkor kb 1 litert számolj hozzá.
Remélem AndrewJ nem kövez meg.... Smiley
 
Üdv:
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #45 Dátum: 2003.06.25 szerda, 15:38:00 »

Apróság: amikor világítást kapcsolok, nem kéne -este- a belső időmérő-órának is fényben fürödnie? Így minek van? Cseréljek izzót? Az nincs.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #46 Dátum: 2003.06.25 szerda, 16:17:00 »

Pedig van ott izzó!
Húzd ki az órát a helyéről és meglátod az izzót.
Csak egy csavarhúzó kell a művelethez....
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #47 Dátum: 2003.06.25 szerda, 16:29:00 »

Kérdés:
Az üzemanyag jelző kis ikon is világít vajon ? Mert nálam nem adott még életjelet. Illetve van valami hangjelzés, szinjelzés ha eléri a minimum szintet ? Múltkor a lágymányosi hídon dekkoltam fél órát mire a kollégám benzint hozott a kútról :-))))
 
Ez a lágymányosi híd lassan a kocsi tesztpályája lesz, mindíg ott robbanok le..
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #48 Dátum: 2003.06.26 csütörtök, 01:53:00 »

Kérdés:
Az üzemanyag jelző kis ikon is világít vajon ? Mert nálam nem adott még életjelet. Illetve van valami hangjelzés, szinjelzés ha eléri a minimum szintet ? Múltkor a lágymányosi hídon dekkoltam fél órát mire a kollégám benzint hozott a kútról :-))))
 
Ez a lágymányosi híd lassan a kocsi tesztpályája lesz, mindíg ott robbanok le..
Hi Neked! Asszem az 1-es Mondibol azt elspórolták a germánok :-(  Nemigen találkoztam fény vagy hangjelzéssel, mikor erősen szomjazott a kicsike. A könyvben sem találtam üza.visszajelzőre utaló jeleket. Sem ikont, sem semmit. Sasolnyi kő erőssen! (Szerintem)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #49 Dátum: 2003.06.26 csütörtök, 06:02:00 »

Kérdés:
Az üzemanyag jelző kis ikon is világít vajon ? Mert nálam nem adott még életjelet. Illetve van valami hangjelzés, szinjelzés ha eléri a minimum szintet ? Múltkor a lágymányosi hídon dekkoltam fél órát mire a kollégám benzint hozott a kútról :-))))
 
Ez a lágymányosi híd lassan a kocsi tesztpályája lesz, mindíg ott robbanok le..
Hát az egyes nem nagyon ad jeleket, ha fogy a nafta... Sad Az enyémben sincs semmi figyelmeztetés.  
Egyszerű: ha a mutató az 1/4-es szint alá megy, akkor már nem árt tankolni, mert kb. 5 lityi van benne. A szintmérő sajna nem igazán pontos, nálam kb. 120 km után mozdul meg egyáltalán, és ugye akkor már 10-12l hiányzik a tankból...
Naplózva
Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.053 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.