Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:35:09 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 112 113 114 115 116 117 118 [119] 120 121 122 123 124 125 126 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5252714 alkalommal)
0 Felhasználó és 14 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #5900 Dátum: 2007.05.14 hétfő, 14:55:00 »

Hellóbelló!!
 
Ha magas a hűtővíz hőmérséklet, melyik hőm.jeladót kell cserélni a 2 közül??
Köszi!
Ha magas a hűtővíz hőmérséklet akkor a jeladók jók, a termosztátot kell cserélned - olcsóbb is mint a gomba
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5901 Dátum: 2007.05.14 hétfő, 14:56:00 »

Ha magas a hűtővíz hőmérséklet akkor a jeladók jók, a termosztátot kell cserélned - olcsóbb is mint a gomba
Tempomattal mi a helyzet? Az enyém még mindig az elején. Nincs időm, és nem igen lesz sajna mostanság...Sad
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #5902 Dátum: 2007.05.14 hétfő, 15:18:00 »

Szia TÁDÉ! Köszi a segítséged Smiley
Siker?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5903 Dátum: 2007.05.14 hétfő, 15:48:00 »

Tempomattal mi a helyzet? Az enyém még mindig az elején. Nincs időm, és nem igen lesz sajna mostanság...Sad
Szombaton Hovononál kimértem a kábeleket minden fain ugyanazok a jelek. Áttettük Hovono motorját azzal se megy. Csináltam egy fain testcsatit a motorhoz nem segített. Ma ha lesz időm lecserélem a tempomatmoci csatiját - vágtam egyet szerencsére. Nézz be a mocidba, hogy minden érintkező lába azonosan áll ki vagy van ami bentebb kintebb van?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5904 Dátum: 2007.05.14 hétfő, 15:53:00 »

Hellóbelló!!
 
Ha magas a hűtővíz hőmérséklet, melyik hőm.jeladót kell cserélni a 2 közül??
Köszi!
és egy velem történt eset alapján: akkor is lehet rossz a termosztát, ha ránézésre jó! nem kell berohadnia, akadnia, beragadnia, hogy rossz legyen!
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5905 Dátum: 2007.05.14 hétfő, 15:59:00 »

Szombaton Hovononál kimértem a kábeleket minden fain ugyanazok a jelek. Áttettük Hovono motorját azzal se megy. Csináltam egy fain testcsatit a motorhoz nem segített. Ma ha lesz időm lecserélem a tempomatmoci csatiját - vágtam egyet szerencsére. Nézz be a mocidba, hogy minden érintkező lába azonosan áll ki vagy van ami bentebb kintebb van?
2,4,6,7,9 beljebb van! Pöcök ekkor felvelé volt, ahova a csati bepattan!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #5906 Dátum: 2007.05.14 hétfő, 16:01:00 »

2,4,6,7,9 beljebb van! Pöcök ekkor felvelé volt, ahova a csati bepattan!
Köszi -  még erre gondoltam hátha benyomódtak, de ezek szerint ilyen.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5907 Dátum: 2007.05.14 hétfő, 19:57:00 »

Vezérműszíjat hány ezer kilométernél szükséges cserélni? Benzinesnél.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5908 Dátum: 2007.05.14 hétfő, 19:59:00 »

Központosítási gond lehet. Ki kellett volna cserélni a szerkezetet is meg a kinyomócsapágyat. A szerkezet biztos hozzákopott a régi tárcsához és most nem találja a helyét. Esetleg nem gyári tárcsa került be a gyári szerkezet alá. Újra szét kellesz szedni a gépezetet - szerintem.
Ma megnézte egy szerelő, azt mondta, a kuplungtól jön a zaj.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5909 Dátum: 2007.05.14 hétfő, 20:05:00 »

Hangot igen, de rezgést csak ha már nagyon kopott.  Elméletileg a váltóból nem folyik ki az olaj ha leveszik. Az oldalán van egy nagyobbacska csavar, ha azt kiveszed és bedugod az ujjad el kell érned a szintet. Ha a szint a csavar pereméig ér az lenne a jó.
Megnézték a váltóolajszintet is, magasabban volt a szint, mint a lyuk, mert amikor kicsavarta a csavart, elkezdett kifolyni az olaj. De hogy lehet magasabban, ha azon a lyukon kell betölteni az olajat, azt nem értem.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5910 Dátum: 2007.05.14 hétfő, 20:40:00 »

Megnézték a váltóolajszintet is, magasabban volt a szint, mint a lyuk, mert amikor kicsavarta a csavart, elkezdett kifolyni az olaj. De hogy lehet magasabban, ha azon a lyukon kell betölteni az olajat, azt nem értem.
Lehet a váltó tetején is betölteni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5911 Dátum: 2007.05.14 hétfő, 20:41:00 »

Vezérműszíjat hány ezer kilométernél szükséges cserélni? Benzinesnél.
90 ezer km-ert szoktam javasolni
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5912 Dátum: 2007.05.14 hétfő, 20:57:00 »

90 ezer km-ert szoktam javasolni
Tuti? Nem sok? Most járok 50ezernél és azt hittem, most kell nem soká, de akkor így örülök, mondjuk lehet 70ezernél cserélek.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5913 Dátum: 2007.05.14 hétfő, 21:01:00 »

Tuti? Nem sok? Most járok 50ezernél és azt hittem, most kell nem soká, de akkor így örülök, mondjuk lehet 70ezernél cserélek.
A gyár 120e-et ajánl a 90e biztonságos - feltéve ha gyári szett van benne gyári görgőkkel, Utángyártott 40e nél ajánlott.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5914 Dátum: 2007.05.15 kedd, 10:22:00 »

Sziasztok! Első kerékcsapágyaknak mennyit kellene bírnia? Elvittem a Mondeot hátsó fékbetétek és munkahengerek cseréjére, azt javasolta a szerelő, hogy a jobb első kerékcsapágyat is cseréljük ki, mert nagyon kivan. Épp 20,000 km-re ezelőtt cserélték ugyanezt a csapágyat, ennél azért többre számítottam. Mondjuk nem a mostani szerelő csinálta, hanem a budafoki úton egy gányolós társaság, szóval azokból kinézem, hogy bontott cuccot pakoltak bele új áron (annak idején még nem voltam ilyen okos).
Naplózva
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #5915 Dátum: 2007.05.15 kedd, 10:41:00 »

Sziasztok!
 
Már egy jó ideje tapasztalom, hogy gázadáskor, illetve elvételkor bemozdul a váltókar, meg fémesen nyikkan is egyet az autó. A helyi cromaxos eladó egyből mutatott a polcon egy cuccot, mondja, hogy "ez" a motortartó bak szokta magát megadni, az csinálja ezt a jelenséget. + ehhez jön még a kipuff koppanás szintén a motortérből. állítólag ez is összefügg a motortartó bakkal, elkopik a tűzkarika. És hogy együtt érdemes cserélni.
Mit tudtok erről?
Autodidakta módon nekem szemre azon kettő tartóbak, amit sasolva láttam, külsőre teljesen épnek tűnik.
Ha műhelyben megrángatva mondjuk az egyik tényleg cserés, akkor pl ajánlatos mindet cserélni egyszerre? + hozzá a tűzkarikát, gondolom. Ezen cserék időigénye mennyi lehet? Az óradíjak miatt. Merthogy nekem se tudásom, se szerszámom, se aknám.
Naplózva

MKI 2.0i
Vendég
« Új hozzászólás #5916 Dátum: 2007.05.15 kedd, 10:47:00 »

Sziasztok!
 
Már egy jó ideje tapasztalom, hogy gázadáskor, illetve elvételkor bemozdul a váltókar, meg fémesen nyikkan is egyet az autó. A helyi cromaxos eladó egyből mutatott a polcon egy cuccot, mondja, hogy "ez" a motortartó bak szokta magát megadni, az csinálja ezt a jelenséget. + ehhez jön még a kipuff koppanás szintén a motortérből. állítólag ez is összefügg a motortartó bakkal, elkopik a tűzkarika. És hogy együtt érdemes cserélni.
Mit tudtok erről?
Autodidakta módon nekem szemre azon kettő tartóbak, amit sasolva láttam, külsőre teljesen épnek tűnik.
Ha műhelyben megrángatva mondjuk az egyik tényleg cserés, akkor pl ajánlatos mindet cserélni egyszerre? + hozzá a tűzkarikát, gondolom. Ezen cserék időigénye mennyi lehet? Az óradíjak miatt. Merthogy nekem se tudásom, se szerszámom, se aknám.
A motortartó bak szokott tönkremenni - nem olcsó darabok. Külsőre épnek tünnek de a bele ki lehet akár szakadva is részben vagy egészben. Nem olyan ördögi cserélni az elsőt még otthon is megoldhatod , ha alátámasztod a motort egy emelővel. A csavarjai trükkösek nem lentről kell kitekerni!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5917 Dátum: 2007.05.15 kedd, 10:48:00 »

Sziasztok!
 
Már egy jó ideje tapasztalom, hogy gázadáskor, illetve elvételkor bemozdul a váltókar, meg fémesen nyikkan is egyet az autó. A helyi cromaxos eladó egyből mutatott a polcon egy cuccot, mondja, hogy "ez" a motortartó bak szokta magát megadni, az csinálja ezt a jelenséget. + ehhez jön még a kipuff koppanás szintén a motortérből. állítólag ez is összefügg a motortartó bakkal, elkopik a tűzkarika. És hogy együtt érdemes cserélni.
Mit tudtok erről?
Autodidakta módon nekem szemre azon kettő tartóbak, amit sasolva láttam, külsőre teljesen épnek tűnik.
Ha műhelyben megrángatva mondjuk az egyik tényleg cserés, akkor pl ajánlatos mindet cserélni egyszerre? + hozzá a tűzkarikát, gondolom. Ezen cserék időigénye mennyi lehet? Az óradíjak miatt. Merthogy nekem se tudásom, se szerszámom, se aknám.
A jelenségről nekem is a motortartó bak jutott eszembe. Igen okozhatja ezt a jelenséget, az idő múlásával egyszerűen elérett az anyaga, azaz felkeméynedett (valószínűleg)! Cseréjéhez fogalmam sincs mennyi idő kell, de a tűzkarika csere az kb. 5 perc!
 
Üdv: Cody
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5918 Dátum: 2007.05.15 kedd, 10:58:00 »

Sziasztok!
 
Már egy jó ideje tapasztalom, hogy gázadáskor, illetve elvételkor bemozdul a váltókar, meg fémesen nyikkan is egyet az autó. A helyi cromaxos eladó egyből mutatott a polcon egy cuccot, mondja, hogy "ez" a motortartó bak szokta magát megadni, az csinálja ezt a jelenséget. + ehhez jön még a kipuff koppanás szintén a motortérből. állítólag ez is összefügg a motortartó bakkal, elkopik a tűzkarika. És hogy együtt érdemes cserélni.
Mit tudtok erről?
Autodidakta módon nekem szemre azon kettő tartóbak, amit sasolva láttam, külsőre teljesen épnek tűnik.
Ha műhelyben megrángatva mondjuk az egyik tényleg cserés, akkor pl ajánlatos mindet cserélni egyszerre? + hozzá a tűzkarikát, gondolom. Ezen cserék időigénye mennyi lehet? Az óradíjak miatt. Merthogy nekem se tudásom, se szerszámom, se aknám.
Ilyen nekem is volt, nagyon zavart, sokat olvastam utána, mitől lehet. Olvasmányaimban előjött ez a motortartó bak is, végül szerencsére csak a tűzkarikát kellett cserélni, ami úgy emlékszem, egy filléres dolog (pár 100 ft az alkatrész) és szerintem nagyon meg sem kell bontani hozzá a járgányt. Én biztos a tűzkarika cseréjével kezdeném, hátha már az megoldja a problémát. Ha meg nem, akkor sem buksz rajta sokat, ráadásul lesz egy tök új tűzkarikád.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5919 Dátum: 2007.05.15 kedd, 13:25:00 »

Sziasztok! Első kerékcsapágyaknak mennyit kellene bírnia? Elvittem a Mondeot hátsó fékbetétek és munkahengerek cseréjére, azt javasolta a szerelő, hogy a jobb első kerékcsapágyat is cseréljük ki, mert nagyon kivan. Épp 20,000 km-re ezelőtt cserélték ugyanezt a csapágyat, ennél azért többre számítottam. Mondjuk nem a mostani szerelő csinálta, hanem a budafoki úton egy gányolós társaság, szóval azokból kinézem, hogy bontott cuccot pakoltak bele új áron (annak idején még nem voltam ilyen okos).
Minek alapján mondta, hogy kivan a csapágy? Lötyög? Nálam csak 5-10 ezer km-t bírtak ki eddig, már négyszer cseréltem, négy különböző szerelőnél, szerintem mindig új csapágy ment bele. De a negyedik szerelő szerint azon múlik a siker, hogy van beszerelve, mert ha ütögetve rakják a helyére, megsérül, és akkor kevés km-t bír ki.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5920 Dátum: 2007.05.15 kedd, 13:35:00 »

Minek alapján mondta, hogy kivan a csapágy? Lötyög? Nálam csak 5-10 ezer km-t bírtak ki eddig, már négyszer cseréltem, négy különböző szerelőnél, szerintem mindig új csapágy ment bele. De a negyedik szerelő szerint azon múlik a siker, hogy van beszerelve, mert ha ütögetve rakják a helyére, megsérül, és akkor kevés km-t bír ki.
nem értem
a szerelőm azt mondta a munkáira, hogy azok újabb 200.000km-t ki fognak bírni (az órában 100.000 van...)
 
de 5-20ekm?
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5921 Dátum: 2007.05.15 kedd, 13:38:00 »

nem értem
a szerelőm azt mondta a munkáira, hogy azok újabb 200.000km-t ki fognak bírni (az órában 100.000 van...)
 
de 5-20ekm?
Az olajcseréjére is ezt ígérte?
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Vendég
« Új hozzászólás #5922 Dátum: 2007.05.15 kedd, 13:45:00 »

Minek alapján mondta, hogy kivan a csapágy? Lötyög? Nálam csak 5-10 ezer km-t bírtak ki eddig, már négyszer cseréltem, négy különböző szerelőnél, szerintem mindig új csapágy ment bele. De a negyedik szerelő szerint azon múlik a siker, hogy van beszerelve, mert ha ütögetve rakják a helyére, megsérül, és akkor kevés km-t bír ki.
Nálam kb 160ezernél lett cserélve a két első csapágy gyárira és 200e -nél a két hátsó. Nem volt mindkettő rossz csak a bal, de szeretem a szimmetriát és egy munkadíjből megvolt. Szakemberem cserélte itt a faluban. Hidraulikus préssel lett ki és beszerelve is no kalapács. Azóta elmentem az elsőkkel 140e-et a hátsokkal majdnem 100at.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5923 Dátum: 2007.05.15 kedd, 13:45:00 »

Az olajcseréjére is ezt ígérte?
futóműgenerál, meg kuplungcsere, merthogy olasz szettet csak akkor rakjunk bele, ha eladásra lesz a kocsi...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5924 Dátum: 2007.05.15 kedd, 13:50:00 »

Nálam kb 160ezernél lett cserélve a két első csapágy gyárira és 200e -nél a két hátsó. Nem volt mindkettő rossz csak a bal, de szeretem a szimmetriát és egy munkadíjből megvolt. Szakemberem cserélte itt a faluban. Hidraulikus préssel lett ki és beszerelve is no kalapács. Azóta elmentem az elsőkkel 140e-et a hátsokkal majdnem 100at.
Azt hittem te javítod az autódat, mert nagyon vágod a témát.
Naplózva
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5925 Dátum: 2007.05.15 kedd, 14:34:00 »

Rakok fel képet a motorcsere után az autóról:motor
Már csak arra kellene rájönni,hogy:-az a kék vezeték a hűtő felett mi a bánat;-a duda miért nem szól,amikor semmi baja,áramot kap-lemértem a csatlakozón a feszültséget
misi107, hol tudtál venni olyan kék könyököt a folytószelepre? Én sehol nem találok...
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #5926 Dátum: 2007.05.15 kedd, 15:18:00 »

Fiúk/lányok!
 
Hiba-e, ha végállásba kitekert kormánynál szemlélve a motorteret, egyértelműen szembetűnik, hogy a két torony tetején lévő gumipogácsa nem fekszik föl a toronyházra? Szépen szögben elállnak a "vízszinteshez" képest. Egyenesített kormánynál minden passzentosan fekszik, de eltekerve nekem olyan, mintha a kerékfelfüggesztő rudazat vagy mi nem függőlegesen állna. A gumipogácsa és a toronyház közötti rés kb 1-1,5mm. És oly módon, hogy pl jobbra kitekert kormánynál szemből nézve a jobb oldali "szemből" mutatja a rést, a bal oldali meg tükörként "hátolról".
 
Egyik offos ismerősöm szerint ilyen helyzet nem lehet üzemszerűen, másik szerint off opeleknél lát ilyet, de pug-nál, bömösnél totál nem.
Naplózva

MKI 2.0i
Vendég
« Új hozzászólás #5927 Dátum: 2007.05.15 kedd, 15:28:00 »

Fiúk/lányok!
 
Hiba-e, ha végállásba kitekert kormánynál szemlélve a motorteret, egyértelműen szembetűnik, hogy a két torony tetején lévő gumipogácsa nem fekszik föl a toronyházra? Szépen szögben elállnak a "vízszinteshez" képest. Egyenesített kormánynál minden passzentosan fekszik, de eltekerve nekem olyan, mintha a kerékfelfüggesztő rudazat vagy mi nem függőlegesen állna. A gumipogácsa és a toronyház közötti rés kb 1-1,5mm. És oly módon, hogy pl jobbra kitekert kormánynál szemből nézve a jobb oldali "szemből" mutatja a rést, a bal oldali meg tükörként "hátolról".
 
Egyik offos ismerősöm szerint ilyen helyzet nem lehet üzemszerűen, másik szerint off opeleknél lát ilyet, de pug-nál, bömösnél totál nem.
Azok úgy üzemszerű allapotok ahogy írod
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5928 Dátum: 2007.05.15 kedd, 15:57:00 »

misi107, hol tudtál venni olyan kék könyököt a folytószelepre? Én sehol nem találok...
Szia!presko-tuning.hu!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5929 Dátum: 2007.05.15 kedd, 16:19:00 »

misi107, hol tudtál venni olyan kék könyököt a folytószelepre? Én sehol nem találok...
engem is érdekelne, de bmilyen színben, hagyományos szűrővel
 
odáig már eljutottam, hogy a pill.szelep külső átmérője 68mm
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5930 Dátum: 2007.05.15 kedd, 19:36:00 »

engem is érdekelne, de bmilyen színben, hagyományos szűrővel
 
odáig már eljutottam, hogy a pill.szelep külső átmérője 68mm
Akkor Neked is 67.5-es kell.Ingyen regisztrálni kell magad,utána tudsz vásárolni.Előtte azért írj egy mélt Nekik,hogy pontosan mekkora kell.Igaz,nekem első nekifutásra 77.5-est küldtek,de bérmentve cserélték kisebbre.Megbízhatónak ismertem meg Őket,gyakorlatilag minden Tőlük van.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5931 Dátum: 2007.05.15 kedd, 21:08:00 »

Sziasztok! Tudna valaki segíteni abban, hogy mi lehet a teendő, ha magas az alapjárat. Nem változik, hanem egyértelműen magas. Indításnál kb. 2000/min, ha mindent bekapcsolok, ablakfűtés klíma világítás akkor lemegy kb. 1500-ra, ha megállok és üresbe v. parkolóba teszem a váltót, újra 2000, ha adok egy kis gázt akkor feljebb megy és úgy marad. Már fél vakra olvastam magam a fórumon ill az ajánlott oldalakon, de ott mindenhol az alacsony ill a változó alapjárat a gond. Megköszönnék egy jó tanácsot. Bocs, ha off, v. túl hosszú. (95. MK1. 2.0 benzin aut.)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5932 Dátum: 2007.05.15 kedd, 21:14:00 »

Sziasztok! Tudna valaki segíteni abban, hogy mi lehet a teendő, ha magas az alapjárat. Nem változik, hanem egyértelműen magas. Indításnál kb. 2000/min, ha mindent bekapcsolok, ablakfűtés klíma világítás akkor lemegy kb. 1500-ra, ha megállok és üresbe v. parkolóba teszem a váltót, újra 2000, ha adok egy kis gázt akkor feljebb megy és úgy marad. Már fél vakra olvastam magam a fórumon ill az ajánlott oldalakon, de ott mindenhol az alacsony ill a változó alapjárat a gond. Megköszönnék egy jó tanácsot. Bocs, ha off, v. túl hosszú. (95. MK1. 2.0 benzin aut.)
Az alapjáratot egy léptetőmotor állítja a szivotorok alsó részére van csavarozva kábel is megy rá. Két csavar - a tömítésre vigyázz - ellenében le tudod szerelni. Aknából hosszú szárú kulcs segítségével. Azt kéne kipucolnod első körben karburátor tisztítóval STP GUNK. A szennyeződést a szívóoldalon lerakódott kénes kosz okozza pillangószelepet alul felül és környékét alaposan takarítsd ki.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5933 Dátum: 2007.05.15 kedd, 22:46:00 »

Az alapjáratot egy léptetőmotor állítja a szivotorok alsó részére van csavarozva kábel is megy rá. Két csavar - a tömítésre vigyázz - ellenében le tudod szerelni. Aknából hosszú szárú kulcs segítségével. Azt kéne kipucolnod első körben karburátor tisztítóval STP GUNK. A szennyeződést a szívóoldalon lerakódott kénes kosz okozza pillangószelepet alul felül és környékét alaposan takarítsd ki.
Köszönöm, holnap de nekilátok! Remélem sikerül.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5934 Dátum: 2007.05.16 szerda, 09:09:00 »

Akkor Neked is 67.5-es kell.Ingyen regisztrálni kell magad,utána tudsz vásárolni.Előtte azért írj egy mélt Nekik,hogy pontosan mekkora kell.Igaz,nekem első nekifutásra 77.5-est küldtek,de bérmentve cserélték kisebbre.Megbízhatónak ismertem meg Őket,gyakorlatilag minden Tőlük van.
köszi! a 68mm csak mérőszalaggal lett mérve, tehát 67.5
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5935 Dátum: 2007.05.16 szerda, 12:17:00 »

Ma elkezdtem megnézni ezt az impulzus-rendszert.Misi,tényleg nincs a kipufnál doboz.Viszont a balszélsőbe ment egy cső a pill.szelepről de a másik cső volt ledugózva.Viszont a középső vacakból csak az egyik re volt cső rádugva,a másikra nem.Ilyenkor mi van?
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5936 Dátum: 2007.05.18 péntek, 19:04:00 »

Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy a kormány szervó-olaj szintjét járó motor mellett, vagy hideg, álló autóval kell nézni.
 
THNX
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Vendég
« Új hozzászólás #5937 Dátum: 2007.05.18 péntek, 20:21:00 »

Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy a kormány szervó-olaj szintjét járó motor mellett, vagy hideg, álló autóval kell nézni.
 
THNX
Ellenőrizni álló motornál kell. Ha leengedted az olajat belőle feltölteni a lehető leglassabban kell. Utána motort beindítani, kormányt tekergetni, szintet kiegészíteni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5938 Dátum: 2007.05.18 péntek, 20:23:00 »

Ma elkezdtem megnézni ezt az impulzus-rendszert.Misi,tényleg nincs a kipufnál doboz.Viszont a balszélsőbe ment egy cső a pill.szelepről de a másik cső volt ledugózva.Viszont a középső vacakból csak az egyik re volt cső rádugva,a másikra nem.Ilyenkor mi van?
EGR le van dugozva? Ha nincs dugozd le és nem lesz probléma a dobozokkal. Az ecu csak a meglétüket ellenörzi a működésüket szerencsére nem.
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5939 Dátum: 2007.05.18 péntek, 20:38:00 »

Ellenőrizni álló motornál kell. Ha leengedted az olajat belőle feltölteni a lehető leglassabban kell. Utána motort beindítani, kormányt tekergetni, szintet kiegészíteni.
Köszi! Nem engedtem le,eccerűen 2 cm-el a MIN szint alatt van álló motornál. Beindítva MIN szintet eléri. De majd töltök rá. Mégeccer kösz
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Vendég
« Új hozzászólás #5940 Dátum: 2007.05.18 péntek, 20:45:00 »

Köszi! Nem engedtem le,eccerűen 2 cm-el a MIN szint alatt van álló motornál. Beindítva MIN szintet eléri. De majd töltök rá. Mégeccer kösz
A tartálynál nézd meg a csöveket, ha nincs bilincs tegyél rá. Csak ki kell emelni a tartályt nincs rögzítve csavarral.
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5941 Dátum: 2007.05.18 péntek, 20:55:00 »

A tartálynál nézd meg a csöveket, ha nincs bilincs tegyél rá. Csak ki kell emelni a tartályt nincs rögzítve csavarral.
Thnx, 1000 Thnx. Itt a tavasz, lehet autót piszkálni kertben Cheesy
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Vendég
« Új hozzászólás #5942 Dátum: 2007.05.18 péntek, 22:27:00 »

EGR le van dugozva? Ha nincs dugozd le és nem lesz probléma a dobozokkal. Az ecu csak a meglétüket ellenörzi a működésüket szerencsére nem.
Hogyan?Mármint a dugózást?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5943 Dátum: 2007.05.18 péntek, 22:33:00 »

Hogyan?Mármint a dugózást?
Az EGR tömítés alá egy pont akkora fém lemezt kell készíteni 2 lyukkal a 3 helyett. A középső nagy lyuk nem kell.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5944 Dátum: 2007.05.19 szombat, 00:01:00 »

Az EGR tömítés alá egy pont akkora fém lemezt kell készíteni 2 lyukkal a 3 helyett. A középső nagy lyuk nem kell.
Majd próbálkozok...
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5945 Dátum: 2007.05.19 szombat, 15:38:00 »

Ez tulajdonképpen az éLmények folytatása:
 
Visszaraktuk a régi AC-met, és azóta ugye műxik minden rendesen, viszont a mutató felvette a benzin mozgását a tankban. Ha síma terepen megyek, akkor visszatér a normális állásba, de pl: ha fékezek, akkor leapad a mennyiség a műszer szerint, majd ismét vissza...
 
Mit kell tenni, amit elmulasztottunk?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #5946 Dátum: 2007.05.19 szombat, 15:41:00 »

Üdv! Lenne egy pár első ablaküvegem MKI-es Mondeo-ba. A vízlehúzó megkarcolta ezért kicseréltem. Ha valakit érdekel biztosan megegyezünk. A semminél, vagy törödt, repedtnél azért jobb. Sztrakota Róbert 06705150957
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5947 Dátum: 2007.05.19 szombat, 16:08:00 »

Ez tulajdonképpen az éLmények folytatása:
 
Visszaraktuk a régi AC-met, és azóta ugye műxik minden rendesen, viszont a mutató felvette a benzin mozgását a tankban. Ha síma terepen megyek, akkor visszatér a normális állásba, de pl: ha fékezek, akkor leapad a mennyiség a műszer szerint, majd ismét vissza...
 
Mit kell tenni, amit elmulasztottunk?
Joe,ez engem kísértetiesen emlékeztet arra a dudás dologra...minden szép,minden jo(e) és mégis...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5948 Dátum: 2007.05.19 szombat, 22:06:00 »

Ez tulajdonképpen az éLmények folytatása:
 
Visszaraktuk a régi AC-met, és azóta ugye műxik minden rendesen, viszont a mutató felvette a benzin mozgását a tankban. Ha síma terepen megyek, akkor visszatér a normális állásba, de pl: ha fékezek, akkor leapad a mennyiség a műszer szerint, majd ismét vissza...
 
Mit kell tenni, amit elmulasztottunk?
Valami test probléma lesz ott, nyomj a csatiba meg az ac rögzítésre némi WD40 et.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5949 Dátum: 2007.05.20 vasárnap, 22:18:00 »

Üdv! Lenne egy pár első ablaküvegem MKI-es Mondeo-ba. A vízlehúzó megkarcolta ezért kicseréltem. Ha valakit érdekel biztosan megegyezünk. A semminél, vagy törödt, repedtnél azért jobb. Sztrakota Róbert 06705150957
Hol van rajta a karcolás és mekkora? Színezett üveg?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 112 113 114 115 116 117 118 [119] 120 121 122 123 124 125 126 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.065 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.