Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2022.09.27 kedd, 04:36:55 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: [1]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 / Miért gyári legyen a gázolajszűrő?!  (Megtekintve 8790 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47971



« Dátum: 2011.02.08 kedd, 19:13:50 »

FIGYELEM: Ebben a gépkocsiban a tüzelőanyag-rendszert úgy tervezték, hogy megakadályozzák a tüzelőanyag-tartály kiürülését. Amikor a tüzelőanyag-tartály eléri az előre beállított határértéket, miután az alacsony tüzelőanyagszintet jelző figyelmeztető lámpa már felgyulladt, a motor vezérlés a motor egyenetlen járását okozza, ezzel jelezve a nagyon alacsony tüzelőanyagszintet. A tüzelőanyag-rendszer ekkor történő feltöltésének elmulasztása, ha a tüzelőanyag-rendszert hagyják kiürülni, a tüzelőanyag-befecskendezés részegységeinek károsodását okozza.

A common rail tüzelőanyag-rendszerben található tüzelőanyagszűrő-betétet úgy tervezték, hogy a tüzelőanyag-ellátás során sokkal kisebb részecskéket is ki tud szűrni mint a hagyományos tüzelőanyagszűrők.A legnagyobb szemcse méret 2mikron.

A tüzelőanyag szivattyú felé áramló tüzelőanyag-ellátás rendkívüli gyors felmelegedése miatt, a tüzelőanyag-szűrő egy hőmérséklet-érzékeny visszafolyó-tüzelőanyag megkerülőszeleppel van felszerelve.

50°C alatti hőmérsékleteken a megkerülőszelep teljesen nyitva van és a visszafolyt tüzelőanyag nagy része a tüzelőanyag-szűrőn keresztül kering vissza a tüzelőanyag-szivattyúhoz.

Amikor a tüzelőanyag-szűrőben a tüzelőanyag hőmérséklete 50°C fölötti hőmérsékletet ér el, a visszafolyó-tüzelőanyag megkerülőszelep bezár és a visszafolyt tüzelőanyag visszaszállításra kerül a tüzelőanyag-tartályba.

Nem megengedett, hogy a visszafolyó tüzelőanyag 50°C fölött továbbra is a tüzelőanyag-szűrőn keresztül keringjen, mivel a tüzelőanyag ilyen nagy nyomásra történő sűrítésekor keletkező hőmérséklet, a tüzelőanyag túlmelegedését okozná. Amikor a tüzelőanyag visszafolyik a tüzelőanyag-tartályba, a tüzelőanyag-vezeték, mely az alváz mentén továbbítja a tüzelőanyagot, eléggé lehűti a tüzelőanyagot ahhoz, hogy megelőzze a túlmelegedést.

« Utoljára szerkesztve: 2011.03.20 vasárnap, 13:26:40 írta HZsolt92 » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: [1]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.046 másodperc alatt készült el 27 lekéréssel.