Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 00:13:36 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: [1]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: 4db használt pcs, porlasztócsúcs, tdci 2006.  (Megtekintve 23377 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Dátum: 2011.04.14 csütörtök, 10:30:25 »

Felújításra váró 1 pcs-m és 3 db tökéletes vár új gazdájára, akinek még elketyeg az aktuális, de szeretne készenlétben felújítottat tartani magánál, annak ideális megoldás. Bemérésről van dokumentációm is.
130e km-nél lettek cserélve, még ment vele a verda, de kopogott már az egyik miatt. Full gáznál nem volt tiltás, csak ha megspékeltem komoly emelkedővel. follpakkba vannak csomagolva, nehogy valami kiszáradjon benne Smiley
20e/db áron adom oda vagy 70e/4db
« Utoljára szerkesztve: 2011.12.13 kedd, 10:43:36 írta GiN » Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #1 Dátum: 2011.09.20 kedd, 18:47:32 »

Up
pontosítom:
1db 502z és
3db 504z
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2 Dátum: 2011.09.20 kedd, 21:31:34 »

Up
pontosítom:
1db 502z és
3db 504z

és ez így együtt hogy ment? merthogy az 502-es euro3 az 504-es euro4-es. még jó, hogy néha tiltott...
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.20 kedd, 21:33:20 írta Relhist » Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #3 Dátum: 2011.09.20 kedd, 21:33:45 »

és ez így együtt hogy ment?
elég jól, mert? nem egyforma lenne paraméterezésre?
nincs kéznél vmi tabelle, ahol látszik milyen mondi milyen pcs-vel van szerelve?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #4 Dátum: 2011.09.20 kedd, 21:39:28 »

és ez így együtt hogy ment? merthogy az 502-es euro3 az 504-es euro4-es. még jó, hogy néha tiltott...
akkoriban tiltott, mikor már kopogott a motor.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #5 Dátum: 2011.09.20 kedd, 21:41:44 »

és ez így együtt hogy ment? merthogy az 502-es euro3 az 504-es euro4-es. még jó, hogy néha tiltott...
ha már így szépen teleszemeteltük a hirdetésem, küldhetnél hivatkozást, ahol látni milyen pcs mibe való Wink
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #6 Dátum: 2011.09.20 kedd, 21:52:13 »

ha már így szépen teleszemeteltük a hirdetésem, küldhetnél hivatkozást, ahol látni milyen pcs mibe való Wink
http://www.uniteddiesel.co.uk/diesel_injectors/ford/

az ejdr 502z hogy került bele?
az enyémben EUR3-as vezérléssel EUR4-es porlasztók voltak, nem is ment rendesen. Se egyenletes alapjárat nem volt, se erő, se jó fogyasztás, a végén már alapjárat sem. Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #7 Dátum: 2011.09.20 kedd, 21:53:57 »

és ez így együtt hogy ment? merthogy az 502-es euro3 az 504-es euro4-es. még jó, hogy néha tiltott...
nem beszélve arról, hogy az 502-es a 115le-hez való, az 504-es 130/115-höz, neked meg 125le van, nem?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #8 Dátum: 2011.09.20 kedd, 21:54:15 »

http://www.uniteddiesel.co.uk/diesel_injectors/ford/

az ejdr 502z hogy került bele?
az enyémben EUR3-as vezérléssel EUR4-es porlasztók voltak, nem is ment rendesen. Se egyenletes alapjárat nem volt, se erő, se jó fogyasztás, a végén már alapjárat sem. Smiley
így vettem..
ment is, nem volt vele baj, csak később jött a kopogás, füstölés..
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #9 Dátum: 2011.09.20 kedd, 21:59:22 »

nem beszélve arról, hogy az 502-es a 115le-hez való, az 504-es 130/115-höz, neked meg 125le van, nem?
bár a kukim tudja, már annyira belém beszélted a pánikbetegséget, hogy kezdek arra gyanakodni, hogy a szerelő cserélte ki olyanra a használtjai közt??!!
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #10 Dátum: 2011.09.20 kedd, 22:06:39 »

http://www.uniteddiesel.co.uk/diesel_injectors/ford/

az ejdr 502z hogy került bele?
az enyémben EUR3-as vezérléssel EUR4-es porlasztók voltak, nem is ment rendesen. Se egyenletes alapjárat nem volt, se erő, se jó fogyasztás, a végén már alapjárat sem. Smiley
nézegetem, de a listában az enyémet nem is találom.. valami nem stimmel (itt se)
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #11 Dátum: 2011.09.20 kedd, 22:35:50 »

nézegetem, de a listában az enyémet nem is találom.. valami nem stimmel (itt se)
a 125le-t?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #12 Dátum: 2011.09.20 kedd, 22:42:45 »

nézegetem, de a listában az enyémet nem is találom.. valami nem stimmel (itt se)
4S7Q 9K546 BD alkatrészkódon keresd. A mcat szerint ez való hozzá. Ez az ejdr504Z ford kódja. finis: 1307705
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #13 Dátum: 2011.09.20 kedd, 22:45:31 »

4S7Q 9K546 BD alkatrészkódon keresd. A mcat szerint ez való hozzá. Ez az ejdr504Z ford kódja. finis: 1307705

a 90le, 115le és 125le EURO4-es tdci használja ezt a porlasztót.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #14 Dátum: 2011.09.20 kedd, 23:34:59 »

a 125le-t?
Huh? Erről a verzióról eddig nem is hallottam.  Shocked
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #15 Dátum: 2011.09.20 kedd, 23:41:39 »

Huh? Erről a verzióról eddig nem is hallottam.  Shocked


Pedig van...Nekünk is 125 lóerős verzió van,bár nem tudom miben különbözik a 130astól...
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #16 Dátum: 2011.09.21 szerda, 08:02:18 »

4S7Q 9K546 BD alkatrészkódon keresd. A mcat szerint ez való hozzá. Ez az ejdr504Z ford kódja. finis: 1307705

jól van.. ilyen van benne most  integet2
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #17 Dátum: 2011.09.21 szerda, 13:02:45 »


Pedig van...Nekünk is 125 lóerős verzió van,bár nem tudom miben különbözik a 130astól...
5 lőerőben Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Oldalak: [1]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.048 másodperc alatt készült el 26 lekéréssel.