Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 00:17:12 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 64 65 66 67 68 69 70 [71] 72 73 74 75 76 77 78 ... 366   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autó Hi-Fi  (Megtekintve 5212455 alkalommal)
0 Felhasználó és 42 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #3500 Dátum: 2006.04.15 szombat, 08:42:00 »

A gyári hagszórón lévő csati "bisztosító körme" felöli a+.Szerintem a fehér a+,de nem lessz rá írva a magnónál sem.
Csík nem volt rajta? Szokott lenni.
Ha van rajta "csík" az a pozitív? Nem figyeltem...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3501 Dátum: 2006.04.15 szombat, 14:35:00 »

Sziasztok!
1999-es évjáratú Mondeohoz kerseke cd tárat. Valakinek van valami ötlete hogy hol kapok ?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3502 Dátum: 2006.04.15 szombat, 14:37:00 »

Ha valaki tud ilyet akkor léci dobjon egy e-mailt ide: stetic-x@freemail.hu
 
Előre is köszönöm.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3503 Dátum: 2006.04.15 szombat, 16:08:00 »

Nem tud vki Pécsen egy hifi boltot, ami vasárnap is nyitva van?? Átalakító keret kellene hátulra 165mm-es hangszóróhoz...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3504 Dátum: 2006.04.16 vasárnap, 12:12:00 »

Ugyan már privátban elment, de azért ide is: tudtommal a legalsó barna szál az, ami gyárilag az elektromos antennát indítja, de funkcióban ez is nagyszerű...
Szia Joe!
 
Stimmel. Igaz, hogy piros de a legalsó kábel az tényleg. A biztonság kedvéért kilámpáztam.Rákötöttem és MŰXIK!  
Köszke a segítséget.
 
Üdv,
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3505 Dátum: 2006.04.16 vasárnap, 18:26:00 »

Zombie!
 
A dietz kondi újonnan most csak 9900Ft elektronikával!Tuning és stereoban láttam.Én tutti veszek,kell neked is?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3506 Dátum: 2006.04.16 vasárnap, 20:02:00 »

Korábban leírtam,hogy a Macaudió digitális mélyláda erősítő része megadta megát,így vettem hozzá egy külső resítőt.
Blaupunkt erősítőval így nézett ki:
 
 
 
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3507 Dátum: 2006.04.16 vasárnap, 20:04:00 »

Sajana kiderült,hogy ennek az erősítőnek azért vannak "határai".Bizonyos hangerő fölött elkezdett pufogni,eltünt a szép mély,stb...
 
Visszavittem a Corába,ahol a pénzt visszaadták,és utánna megvettem ezt:
 
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3508 Dátum: 2006.04.16 vasárnap, 20:06:00 »

Érdekes,hogy sokkal kisebb,mint a Blau,viszont a teljesítménye nagyobb.1 év gari helyett 2,ami ugyancsak előny.És sokkal szebben szól,megszünt a puffogás,a gyári rendszert szépen kiegésziti.
 
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3509 Dátum: 2006.04.16 vasárnap, 20:13:00 »

Érdekes,hogy sokkal kisebb,mint a Blau,viszont a teljesítménye nagyobb.1 év gari helyett 2,ami ugyancsak előny.És sokkal szebben szól,megszünt a puffogás,a gyári rendszert szépen kiegésziti.
 

A blaupunkt komolyabb márka, mint macaudio, nem?
Kapott az erősítő elég delejt?
 
viszont a teljesítménye nagyobb
Ráírni sok mindent lehet...
 
Persze én nem értek hozzá, csak úgy mondom, mondom...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3510 Dátum: 2006.04.16 vasárnap, 21:54:00 »

A blaupunkt komolyabb márka, mint macaudio, nem?
Kapott az erősítő elég delejt?
 
viszont a teljesítménye nagyobb
Ráírni sok mindent lehet...
 
Persze én nem értek hozzá, csak úgy mondom, mondom...
Minden ugyanúgy volt bekötve.
A blau 340 watt, a Macaudió 500 watt hídba kötve.De teljesen mindegy mi van ráírva, a lényeg,hogy a tujaldonosának mi tetszik!:)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3511 Dátum: 2006.04.16 vasárnap, 23:59:00 »

Minden ugyanúgy volt bekötve.
A blau 340 watt, a Macaudió 500 watt hídba kötve.De teljesen mindegy mi van ráírva, a lényeg,hogy a tujaldonosának mi tetszik!:)
Azért vagyok szleptikus a ráírt dolgokkal kapcsolatban, mert egy 500W-os erősítő olyan hangerőt produkálna, hogy lefúná a frizuránkat.
Persze, valszeg a ráírt teljesítmény a felvett, és nem leadott. Mi annakidején méricskéltünk egy kicsikét. 100W zenei egy szobában oltári hangos, szine semmi mást nem hallasz.
 
12v-ból kevesebb, mint 10W-os erősítőt lehet csinálni, ha hídba kötöd, akkor 20W. Sok erősítőre ráírják, 45w... az összes csatorna, együtt, talán.
Ahhoz, hogy ezt a 10w-ot átlépd, fel kell transzformálni a feszkót. De még így is 43 ampert húz 500W-nál. A generátor asszem 750W-os... Szóval teljes hangerőn, lámpákkal simán lemerítené az akksit, még járó motornál is...
 
Egyébként meg valóban mind1, mi van ráírva: döngessen, oszt jól van.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3512 Dátum: 2006.04.17 hétfő, 16:41:00 »

Nem tud vki Pécsen egy hifi boltot, ami vasárnap is nyitva van?? Átalakító keret kellene hátulra 165mm-es hangszóróhoz...
Hát nemtom ki van nyitva Pécsen a hétvégén, de van egy hifis, riasztós haverom, kérdezz rá. Szécsi Tamásnak hívják 20/961-7617
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3513 Dátum: 2006.04.17 hétfő, 22:30:00 »

Azért vagyok szleptikus a ráírt dolgokkal kapcsolatban, mert egy 500W-os erősítő olyan hangerőt produkálna, hogy lefúná a frizuránkat.
Persze, valszeg a ráírt teljesítmény a felvett, és nem leadott. Mi annakidején méricskéltünk egy kicsikét. 100W zenei egy szobában oltári hangos, szine semmi mást nem hallasz.
 
12v-ból kevesebb, mint 10W-os erősítőt lehet csinálni, ha hídba kötöd, akkor 20W. Sok erősítőre ráírják, 45w... az összes csatorna, együtt, talán.
Ahhoz, hogy ezt a 10w-ot átlépd, fel kell transzformálni a feszkót. De még így is 43 ampert húz 500W-nál. A generátor asszem 750W-os... Szóval teljes hangerőn, lámpákkal simán lemerítené az akksit, még járó motornál is...
 
Egyébként meg valóban mind1, mi van ráírva: döngessen, oszt jól van.
Te kis szkeptikus!
 
Ez az erősítő, amit vettem full MOS-FET technólógia,ami az erősítő dobozán is rajta van.Ez azt jelenti,hogy a "régi" tranzisztoroshoz képest szinte veszteség nélkül dolgozik, mert az átmeneti ellenállása a FET típusától függően 9-18 milliohm között van, ami elhanyagolható a "sima" tranzisztorhoz képest.
A másik előny pedig az,hogy nincs a FET-en feszültségesés,ezért alig melegszik,és kisebb feszültségről is jobban teljesít a "régihez" képest.
Amúgy ezek az erősítők 2x35 volt-ról mennek,amit a benne lévő tranzverter(egyenfeszültség átalakító) állít elő a 12volt-ról.
Autóban ez nem kevés,főleg ha csak a mélyet adja.  
Az 500Watt csak egy "viszonyszám" ami az autó 5 köbméteréhez van kitalálva,ennek kb. kétharmadát veszi fel,ami impulzusütemben történik,ezért csak 1000 Watt körül kell az akkumulátor vagy a generátor miatt aggódni, de ekkor kell kondit venni és kész.Álló motornál a magnó is lemeríti az akkut 10-15óra alatt, kapacitástól függően.
 
Szóval ez jobban dönget,oszt jól van.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3514 Dátum: 2006.04.17 hétfő, 22:32:00 »

Hát nemtom ki van nyitva Pécsen a hétvégén, de van egy hifis, riasztós haverom, kérdezz rá. Szécsi Tamásnak hívják 20/961-7617
TZS, köszi de már Pesten vagyok A számot mentettem
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3515 Dátum: 2006.04.18 kedd, 16:25:00 »

Szegény mennyi levelet fog hirtelen kapni. Smiley
:-)))))))))))))))))))))))
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3516 Dátum: 2006.04.18 kedd, 16:26:00 »

Szia Joe!
 
Stimmel. Igaz, hogy piros de a legalsó kábel az tényleg. A biztonság kedvéért kilámpáztam.Rákötöttem és MŰXIK!  
Köszke a segítséget.
 
Üdv,
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #3517 Dátum: 2006.04.18 kedd, 21:12:00 »

Ha van rajta "csík" az a pozitív? Nem figyeltem...
A csík "ajtónként" azonos színű ha van,ha nincs akkor a jobb hátsó ajtóval kezdted.
A színjelölés kiadástól függően eltérő lehet,de mindíg a fehér a+ és szűrke vagy barna a-.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3518 Dátum: 2006.04.18 kedd, 22:51:00 »

Te kis szkeptikus!
 
Ez az erősítő, amit vettem full MOS-FET technólógia,ami az erősítő dobozán is rajta van.Ez azt jelenti,hogy a "régi" tranzisztoroshoz képest szinte veszteség nélkül dolgozik, mert az átmeneti ellenállása a FET típusától függően 9-18 milliohm között van, ami elhanyagolható a "sima" tranzisztorhoz képest.
A másik előny pedig az,hogy nincs a FET-en feszültségesés,ezért alig melegszik,és kisebb feszültségről is jobban teljesít a "régihez" képest.
Amúgy ezek az erősítők 2x35 volt-ról mennek,amit a benne lévő tranzverter(egyenfeszültség átalakító) állít elő a 12volt-ról.
Autóban ez nem kevés,főleg ha csak a mélyet adja.  
Az 500Watt csak egy "viszonyszám" ami az autó 5 köbméteréhez van kitalálva,ennek kb. kétharmadát veszi fel,ami impulzusütemben történik,ezért csak 1000 Watt körül kell az akkumulátor vagy a generátor miatt aggódni, de ekkor kell kondit venni és kész.Álló motornál a magnó is lemeríti az akkut 10-15óra alatt, kapacitástól függően.
 
Szóval ez jobban dönget,oszt jól van.
Igen, ismerem a technológiát, a fet=field effect transistor (térvezérlésű) rövidítése? Annakidején, amikor még erősítőket építgettünk... úgy emlékszem. Most meg megveheted a kész erősítőt, amennyibe az alkatrészek kerülnek.
 
A lenti számítás tökéletes, elméleti alkatrészekkel történt, még jobb, mint a mosfet. Veszteséget nem vettem bele.
70V (2x35) már elég az elméleti 500W-hoz.
 
Más. Írod, hogy 1000W-nál kondit kell venni. Ha az erősítő többet fogyaszt, mint amit a generátor elő tud állítani, hiába veszel nagyobb kondit, nagyobb akksit, az erősítő győz... persze ez azt feltételené, max lóerőn döngeted folyamatosan (egyébkén így megsüketülsz).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3519 Dátum: 2006.04.19 szerda, 23:25:00 »

Igen, ismerem a technológiát, a fet=field effect transistor (térvezérlésű) rövidítése? Annakidején, amikor még erősítőket építgettünk... úgy emlékszem. Most meg megveheted a kész erősítőt, amennyibe az alkatrészek kerülnek.
 
A lenti számítás tökéletes, elméleti alkatrészekkel történt, még jobb, mint a mosfet. Veszteséget nem vettem bele.
70V (2x35) már elég az elméleti 500W-hoz.
 
Más. Írod, hogy 1000W-nál kondit kell venni. Ha az erősítő többet fogyaszt, mint amit a generátor elő tud állítani, hiába veszel nagyobb kondit, nagyobb akksit, az erősítő győz... persze ez azt feltételené, max lóerőn döngeted folyamatosan (egyébkén így megsüketülsz).
Szerintem a FET-es erősítő építés most is költséges,hát még "annakidején".Te mennyit építettél? Nekem a QUAD 405 három,majd a két "tekercses" volt az "ász"! Tunningolva 2x68V 200W 4ohmmon!A diskóban is megállta a helyét.Tranverteres táppal autóba is bekerült,csak az volt a gond,hogy ventillátor nélkül nem bírta a táp.
Más.A "nagyok" szerint minden 1000W-hoz 1Farad kondi kell,hogy védje az autó elektromos hálózatát az impulzusutemű nagy áramfelvételtől.A kábel is fontos,de5méter10mm2-es 1000W-ra tökéletes,avastagabb felesleges.Egyébként mindíg van megoldás,pl.nagyobb aksi,vagy "spirálcellás",vagy ebből kettő a csomagtartóba ,ha még ez sem elég akkor éjszakánként akkutöltés!  
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3520 Dátum: 2006.04.20 csütörtök, 12:15:00 »

Ha hifitek, ha nem ezt beépítették az autóba : MTX Jackhammer
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3521 Dátum: 2006.04.20 csütörtök, 12:24:00 »

Ha hifitek, ha nem ezt beépítették az autóba : MTX Jackhammer
Azannya, ezzel már az autót is lehetne hajtani, nem kéne motor. :
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #3522 Dátum: 2006.04.20 csütörtök, 12:39:00 »

Ha hifitek, ha nem ezt beépítették az autóba : MTX Jackhammer
Na ez jó
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3523 Dátum: 2006.04.20 csütörtök, 12:44:00 »

Szerintem a FET-es erősítő építés most is költséges,hát még "annakidején".Te mennyit építettél? Nekem a QUAD 405 három,majd a két "tekercses" volt az "ász"! Tunningolva 2x68V 200W 4ohmmon!A diskóban is megállta a helyét.Tranverteres táppal autóba is bekerült,csak az volt a gond,hogy ventillátor nélkül nem bírta a táp.
Más.A "nagyok" szerint minden 1000W-hoz 1Farad kondi kell,hogy védje az autó elektromos hálózatát az impulzusutemű nagy áramfelvételtől.A kábel is fontos,de5méter10mm2-es 1000W-ra tökéletes,avastagabb felesleges.Egyébként mindíg van megoldás,pl.nagyobb aksi,vagy "spirálcellás",vagy ebből kettő a csomagtartóba ,ha még ez sem elég akkor éjszakánként akkutöltés!  
A quad 405... az egyik ismerősöm megcsinálta a hídba kötött változatot... Valami irdatlan nagy hanfalat hajtott vele... a kolesszobában próbáltuk meg, a metallicával. Az egyik számban van egy repülős rész... átjöttek a szomszédból, hol szállt le a röpcsi... szó szerint lobogott a hajunk.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3524 Dátum: 2006.04.20 csütörtök, 12:46:00 »

Ha hifitek, ha nem ezt beépítették az autóba : MTX Jackhammer
ez nagyon durva!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3525 Dátum: 2006.04.22 szombat, 23:14:00 »

MKI-be szeretnék kicsit okosabb hangszórókat a gyári helyére. Milyen való bele?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3526 Dátum: 2006.04.22 szombat, 23:16:00 »

A quad 405... az egyik ismerősöm megcsinálta a hídba kötött változatot... Valami irdatlan nagy hanfalat hajtott vele... a kolesszobában próbáltuk meg, a metallicával. Az egyik számban van egy repülős rész... átjöttek a szomszédból, hol szállt le a röpcsi... szó szerint lobogott a hajunk.
Jó, hogy nem a One-t hallgattátok, azt hitték volna terroristák lepték el a kolit.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3527 Dátum: 2006.04.23 vasárnap, 00:20:00 »

MKI-be szeretnék kicsit okosabb hangszórókat a gyári helyére. Milyen való bele?
57.2-es 12x18cm-es közepes ovál való bele.Hat felfogató fül van rajta.Az "ár-érték" szerint jó választás a HERTZ,PYLE,MAC MOBIL.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3528 Dátum: 2006.04.23 vasárnap, 00:28:00 »

57.2-es 12x18cm-es közepes ovál való bele.Hat felfogató fül van rajta.Az "ár-érték" szerint jó választás a HERTZ,PYLE,MAC MOBIL.
Köszönöm! PYLE-on gondolkozok nagyon, korrekt az ára.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3529 Dátum: 2006.04.23 vasárnap, 00:37:00 »

Köszönöm! PYLE-on gondolkozok nagyon, korrekt az ára.
Mégcsak az,de jól is szól!Szereltem már be a kékszínű háromutasat.Titán magasa van!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3530 Dátum: 2006.04.23 vasárnap, 14:02:00 »

57.2-es 12x18cm-es közepes ovál való bele.Hat felfogató fül van rajta.Az "ár-érték" szerint jó választás a HERTZ,PYLE,MAC MOBIL.
Szia Jánosmester!
 
És az MKIII első ajtajához mi a méret? Gondolkozom a cserén.
 
Köszi,
 
Üdv,
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3531 Dátum: 2006.04.23 vasárnap, 14:08:00 »

Szia Jánosmester!
 
És az MKIII első ajtajához mi a méret? Gondolkozom a cserén.
 
Köszi,
 
Üdv,
Szia Szendre!
A mondeókban egyforma méretű hangszórók vannak.
Neked is ezeket javaslom!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3532 Dátum: 2006.04.23 vasárnap, 14:19:00 »

Szia Szendre!
A mondeókban egyforma méretű hangszórók vannak.
Neked is ezeket javaslom!
Köszi!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3533 Dátum: 2006.04.23 vasárnap, 15:13:00 »

Turbórudi, nekem pyle-ok vannak a mondiban és aláírom szépen szólnak. CSak annyi velük a baj hogy némely furat helye nem egyezik, így beszereléskor meg kell furni az ajtót. Hanxóróméret az stimmt. Ilyesmi csak 3 utas nem 4
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3534 Dátum: 2006.04.23 vasárnap, 15:28:00 »

Ha hifitek, ha nem ezt beépítették az autóba : MTX Jackhammer
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3535 Dátum: 2006.04.23 vasárnap, 16:00:00 »


Ágica vaccap? Miért nézel ?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3536 Dátum: 2006.04.23 vasárnap, 16:05:00 »

Turbórudi, nekem pyle-ok vannak a mondiban és aláírom szépen szólnak. CSak annyi velük a baj hogy némely furat helye nem egyezik, így beszereléskor meg kell furni az ajtót. Hanxóróméret az stimmt. Ilyesmi csak 3 utas nem 4
Ott fogom venni ahol a CD-t, majd ők be is operálják. Asszem pont 1 ilyet nézegetek én is.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3537 Dátum: 2006.04.23 vasárnap, 23:42:00 »

Ágica vaccap? Miért nézel ?
Mert hihetetlen amit látok és döbbenten bámulom. Nem semmi.....
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3538 Dátum: 2006.04.24 hétfő, 09:54:00 »

Mert hihetetlen amit látok és döbbenten bámulom. Nem semmi.....
szerintem neked is kell bele ilyen, hehe. Vagy már most még ilyenebbek vannak benne??? Mert akkor
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3539 Dátum: 2006.04.24 hétfő, 10:16:00 »

Turbórudi, nekem pyle-ok vannak a mondiban és aláírom szépen szólnak. CSak annyi velük a baj hogy némely furat helye nem egyezik, így beszereléskor meg kell furni az ajtót. Hanxóróméret az stimmt. Ilyesmi csak 3 utas nem 4
Nekem is pyle volt az MKI-ben. Szépen szólt.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3540 Dátum: 2006.04.24 hétfő, 22:27:00 »

Jánosmester! Zsoel mondta, hogy téged keresselek! Nos, zörög vmi a műszerfalomban! Kanyarban gurul is! mi lehet szerinted? üdv. Zsolti
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3541 Dátum: 2006.04.25 kedd, 00:11:00 »

Jánosmester! Zsoel mondta, hogy téged keresselek! Nos, zörög vmi a műszerfalomban! Kanyarban gurul is! mi lehet szerinted? üdv. Zsolti
Szerintem a levegőcsatornába van valami "gurulós".Nekem az egyik autómban nyaklánc gyöngy volt, az is így csinált.A szélső levegőbeömlőt pattinsd ki,és porszívózd ki.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3542 Dátum: 2006.04.25 kedd, 19:02:00 »

Jánosmester! SZtem rájöttem mi zöröghet(talán)! vannak a levegőbefúvóim, és a két középsőből a jobb oldali nem működik! hiába próbálom kinyitni nem nyit ki, és nem jön onnan a levegő. Nem lehet , hogy onnan esett ki valami??
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3543 Dátum: 2006.04.25 kedd, 19:16:00 »

Jánosmester! SZtem rájöttem mi zöröghet(talán)! vannak a levegőbefúvóim, és a két középsőből a jobb oldali nem működik! hiába próbálom kinyitni nem nyit ki, és nem jön onnan a levegő. Nem lehet , hogy onnan esett ki valami??
Milyen autód van pontosan?
 
Az MKIII-nál ki lehet pattintani a középső légbefúvókat.
Valószinűleg más tipusnál is.
 
Kiszedésnél vigyázni,ne sérüljön a műszerfal.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3544 Dátum: 2006.04.25 kedd, 19:17:00 »

2001es TDDi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3545 Dátum: 2006.04.25 kedd, 19:39:00 »

2001es TDDi
Nekem is olyan volt.Jánosmester 1,5 éven keresztül szerelgette,szeretgette!-:)
Szóval,keni vágja.Majd mindgyárt átszólok neki,hogy jöjjön a géphez,mert itt is várják!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3546 Dátum: 2006.04.25 kedd, 19:40:00 »

2001es TDDi
Még dolgozgat,nincs a gépnél!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3547 Dátum: 2006.04.25 kedd, 19:55:00 »

Köszi Zsoel, nem olyan sürgős, hadd dolgozzon csak! Eddig bírtam a zörgést, bírom még tovább is! Bár ha ülnek mellettem  elég ciki, hogy egy ilyen tuti gépben zörög valami a műszerfalban:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3548 Dátum: 2006.04.25 kedd, 22:32:00 »

Sziasztok!
 
Kinek az autójában van PC?
A képeknél láttam (utolsó) és érdekelne néhány paraméter.
 
Köszi
Zsolt
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3549 Dátum: 2006.04.25 kedd, 23:13:00 »

Sziasztok!
 
Kinek az autójában van PC?
A képeknél láttam (utolsó) és érdekelne néhány paraméter.
 
Köszi
Zsolt
Mekkorajómá! Windoz a gépben! Bár én nem bíznám rá a vezérlést, wehehehehe Egyébként  én ezt "low-cost" módra fogom megoldani: 12VDC notebook táp, plusz a jó öreg 500Mhz-es 12"lapitopi. Természetesen nekem is ilyen CarPC-re fáj a fogam, de a múltkor néztem 250~500 pénz egy ilyen. Szal egyenlőre marad ez
Naplózva
Oldalak: 1 ... 64 65 66 67 68 69 70 [71] 72 73 74 75 76 77 78 ... 366   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.083 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.