Cím: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás Írta: Scratch - 2014.02.27 csütörtök, 15:04:47 10% kedvezmény!
Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás Írta: PensaCola - 2014.03.04 kedd, 16:38:45 Nagyon impresszív amiket olvasni lehet az EBC termékekről, de az árak..., hát nem ócsó :szomoru1: így még kipróbálni is merész.
Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás Írta: Nika91127 - 2014.03.04 kedd, 17:30:19 Nagyon impresszív amiket olvasni lehet az EBC termékekről, de az árak..., hát nem ócsó :szomoru1: így még kipróbálni is merész. Meg kell kérdezni,pár embert,aki használ ilyen fékeket :integet2: AndyA ha jól tudom,ez EBC-t preferálja régebbóta ;) Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás Írta: Zsolteey - 2014.03.04 kedd, 19:03:18 Nagyon impresszív amiket olvasni lehet az EBC termékekről, de az árak..., hát nem ócsó :szomoru1: így még kipróbálni is merész. Az itt olvasott tapasztalatok alapján tényleg tudja azt, amit mondanak róla, nem csak marketing lufi. És hát a minőséget meg kell fizetni. Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás Írta: AndyA - 2014.03.04 kedd, 19:19:07 Az itt olvasott tapasztalatok alapján tényleg tudja azt, amit mondanak róla, nem csak marketing lufi. És hát a minőséget meg kell fizetni. Na ja. A reptéri betonon a nyári 225-ös készletel olyat fékez, hogy majdnem leteszi a szoknyát elöl. :worship: :worship: :worship: Átlagosan harmadik próbálkozásra sikerül akkorát nyomni a féken a próbálkozóknak, akiknek fék helyett lassító van csak az autójában, hogy bekattanjon az ABS. :) AndyA Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás Írta: PensaCola - 2014.03.04 kedd, 19:34:59 Na ja. A reptéri betonon a nyári 225-ös készletel olyat fékez, hogy majdnem leteszi a szoknyát elöl. :worship: :worship: :worship: Ez azért jól hangzik.Átlagosan harmadik próbálkozásra sikerül akkorát nyomni a féken a próbálkozóknak, akiknek fék helyett lassító van csak az autójában, hogy bekattanjon az ABS. :) AndyA Az alap fékbetét br 14 eFt elég jó ár. De az első féktárcsa br 52 eFt-ért egy picit húzós, pont a duplája egy Brembonak, ami azért nem az alja kategória. :vigyor3: Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás Írta: Zoleex - 2014.03.04 kedd, 19:48:47 Ez azért jól hangzik. Az alap fékbetét br 14 eFt elég jó ár. De az első féktárcsa br 52 eFt-ért egy picit húzós, pont a duplája egy Brembonak, ami azért nem az alja kategória. :vigyor3: Nem muszáj EBC tárcsát venni hozzá. ;) Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás Írta: Mikorka Kálmán - 2014.03.04 kedd, 19:56:07 Nem muszáj EBC tárcsát venni hozzá. ;) Fiszont brembót meg nem szabad. :vigyor3: Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás Írta: Mikorka Kálmán - 2014.03.04 kedd, 19:59:49 Ez azért jól hangzik. Az alap fékbetét br 14 eFt elég jó ár. De az első féktárcsa br 52 eFt-ért egy picit húzós, pont a duplája egy Brembonak, ami azért nem az alja kategória. :vigyor3: Mk4-be teljesen felesleges ilyet venni! A lexgxarabb betét tárcsa kombóval is sokkal jobb a fékhatása, mint az mk3 bármilyen pinksztáff kombóban! :vigyor3: Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás Írta: Zoleex - 2014.03.04 kedd, 20:02:41 Fiszont brembót meg nem szabad. :vigyor3: Szabad akármilyen tárcsát....csak egyiket-másikat előbb "eszi meg" az EBC betét, mint a mezei betétek. Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás Írta: Mikorka Kálmán - 2014.03.04 kedd, 20:03:52 Na ja. A reptéri betonon a nyári 225-ös készletel olyat fékez, hogy majdnem leteszi a szoknyát AndyA Cserélj rugókat meg gátlókat... :hehe: Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás Írta: PensaCola - 2014.03.04 kedd, 20:04:05 Fiszont brembót meg nem szabad. :vigyor3: Mi a baj a Bremboval??? :wow1:Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás Írta: Mikorka Kálmán - 2014.03.04 kedd, 20:05:19 Mi a baj a Bremboval??? :wow1: Sok a hamisított, meg szerintem nagyobb a neve, mint a minősége! Én valami ate-t vennék, vagy ferodot... Az egész fékrendszer mellesleg ate... Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás Írta: PensaCola - 2014.03.04 kedd, 20:07:22 Sok a hamisított, meg szerintem nagyobb a neve, mint a minősége! Ezt se baj tudni :vigyor3:Én valami ate-t vennék, vagy ferodot... Az egész fékrendszer mellesleg ate... Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás Írta: GinJoy - 2014.03.04 kedd, 20:11:34 Sok a hamisított, meg szerintem nagyobb a neve, mint a minősége! én többet ferodot sosem. aki nem tud kerek tárcsát csinálni, az monnyon le. Brembo tud jót csinálni, de az nem az utcai kategória, és ár. Ate :eljen:Én valami ate-t vennék, vagy ferodot... Az egész fékrendszer mellesleg ate... Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás Írta: PensaCola - 2014.03.04 kedd, 20:22:32 én többet ferodot sosem. aki nem tud kerek tárcsát csinálni, az monnyon le. Brembo tud jót csinálni, de az nem az utcai kategória, és ár. Ate :eljen: Nem is drága Unixnál 23 eFt, míg az ATE 29 eFThttp://www.unixauto.hu/Unix_CikkekLista_Form.aspx Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás Írta: vzoli - 2014.03.04 kedd, 23:25:06 Ez azért jól hangzik. Az alap fékbetét br 14 eFt elég jó ár. De az első féktárcsa br 52 eFt-ért egy picit húzós, pont a duplája egy Brembonak, ami azért nem az alja kategória. :vigyor3: én mondjuk 14be vettem a brembót Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás Írta: Murmucka - 2014.03.06 csütörtök, 11:52:46 Az itt olvasott tapasztalatok alapján tényleg tudja azt, amit mondanak róla, nem csak marketing lufi. És hát a minőséget meg kell fizetni. jó kérdés.én most egy hónapja cseréltem le a teljes fékszettet (azaz tárcsák és betétek elől-hátul): előre brembo max tárcsák, hátzulra sima brembo, mindenhol EBC green betétek. Nagyjából ugyan az mint a gyári rendszer esetén, annyival más, hogy sztem hangosabbak a fékek. Nem érzem hogy sokkal jobb lenne, se azt hogy rosszabb, kb ugyan olyan. Viszont a gyári szett felébe került csak az egész. Ajánlani tudom, de csodát ne várjatok sztem tőle. alaphangon a gyári rendszer is sztem baromi jó, úgy áll meg, ahogy kell :) Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás Írta: AndyA - 2014.03.06 csütörtök, 12:52:51 jó kérdés. én most egy hónapja cseréltem le a teljes fékszettet (azaz tárcsák és betétek elől-hátul): előre brembo max tárcsák, hátzulra sima brembo, mindenhol EBC green betétek. Nagyjából ugyan az mint a gyári rendszer esetén, annyival más, hogy sztem hangosabbak a fékek. Nem érzem hogy sokkal jobb lenne, se azt hogy rosszabb, kb ugyan olyan. Viszont a gyári szett felébe került csak az egész. Ajánlani tudom, de csodát ne várjatok sztem tőle. alaphangon a gyári rendszer is sztem baromi jó, úgy áll meg, ahogy kell :) Ezzel vitatkoznék... FL előtti autót próbáltam, hát abban csak lassító volt, nem fék. AndyA Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás Írta: Mikorka Kálmán - 2014.03.06 csütörtök, 12:55:00 Ezzel vitatkoznék... FL előtti autót próbáltam, hát abban csak lassító volt, nem fék. AndyA Nekekm fl-es volt, az sem tudott fékezni. :-\ Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás Írta: Meg Győző - 2014.03.06 csütörtök, 12:57:04 Ezzel vitatkoznék... FL előtti autót próbáltam, hát abban csak lassító volt, nem fék. AndyA Én viszont próbáltam F2 autót is, amiben lassító volt........ az F1-es autóm "horgonyt dob" ahhoz képest. Szerintem nem lehet általánosítani, konkrét esetek lehetnek. Valami nincs ott rendben ahol gyenge a fék. Gyárilag biztos nem olyan. Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás Írta: Mikorka Kálmán - 2014.03.06 csütörtök, 12:58:10 Én viszont próbáltam F2 autót is, amiben lassító volt........ az F1-es autóm "horgonyt dob" ahhoz képest. Szerintem nem lehet általánosítani, konkrét esetek lehetnek. Valami nincs ott rendben ahol gyenge a fék. Gyárilag biztos nem olyan. Ezt egyszer már kiveséztük... Benzin-diesel vákum probléma az oka... Nekem gyárilag 0 kilóméteresen is egy khalap fhos volt. Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás Írta: Murmucka - 2014.03.06 csütörtök, 12:59:58 Ezzel vitatkoznék... FL előtti autót próbáltam, hát abban csak lassító volt, nem fék. AndyA lehet. ellenben nálam a gyári szett is baromi jó. (Fiatról beszélünk :D) Ahhoz képest az EBC nem hoz többet, viszont olcsóbb. Az hogy nálatok a gyári egy kalap kula, hát nincs mit tenni :) feel the difference Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás Írta: Zoleex - 2014.03.06 csütörtök, 13:00:38 Ezzel vitatkoznék... FL előtti autót próbáltam, hát abban csak lassító volt, nem fék. AndyA Murmuckának Fiat Bravoja van....azokban már gyárilag elég jó fék van. Az tény, hogy a mondeo fékrendszere kicsit hülyén van megcsinálva, de eddig mindig sikerült megállni vele. A legjobb mikor beülök akármilyen off-ba és az első 2-3 fékezésnél "megharapom" a kormányt, mert a mondeohoz szokott a lábam. :vigyor3: Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás Írta: Joe - 2014.03.06 csütörtök, 13:50:46 jó kérdés. én most egy hónapja cseréltem le a teljes fékszettet (azaz tárcsák és betétek elől-hátul): előre brembo max tárcsák, hátzulra sima brembo, mindenhol EBC green betétek. Nagyjából ugyan az mint a gyári rendszer esetén, annyival más, hogy sztem hangosabbak a fékek. Nem érzem hogy sokkal jobb lenne, se azt hogy rosszabb, kb ugyan olyan. Viszont a gyári szett felébe került csak az egész. Ajánlani tudom, de csodát ne várjatok sztem tőle. alaphangon a gyári rendszer is sztem baromi jó, úgy áll meg, ahogy kell :) Én a Galaxyban cseréltem kb 2 éve kompletten mindent. Németországból ebay-ről jött a gyártótól. AndyA-hez postázva 27e volt a 4 tárcsa, meg a betétgarnitúra :vigyor3: Eddig is xar volt (alulkalibrált a féke), most is az... De kb olyan, mint a gyáriakkal... Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás Írta: Joe - 2014.03.06 csütörtök, 13:51:16 Murmuckának Fiat Bravoja van....azokban már gyárilag elég jó fék van. Az tény, hogy a mondeo fékrendszere kicsit hülyén van megcsinálva, de eddig mindig sikerült megállni vele. A legjobb mikor beülök akármilyen off-ba és az első 2-3 fékezésnél "megharapom" a kormányt, mert a mondeohoz szokott a lábam. :vigyor3: Az egy dolog ha vmi harap, vagy éppen fogja az autót. :nyes: Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás Írta: Murmucka - 2014.03.06 csütörtök, 15:27:41 Én a Galaxyban cseréltem kb 2 éve kompletten mindent. Németországból ebay-ről jött a gyártótól. AndyA-hez postázva 27e volt a 4 tárcsa, meg a betétgarnitúra :vigyor3: nekem összesen 80E az anyag. Igaz elől azért brembo max tárcsák, meg ugye EBC green betétek mindenhol. A gyári szettre 170E-et mondott a szerviz, azt most nem kértem :vigyor3:Eddig is xar volt (alulkalibrált a féke), most is az... De kb olyan, mint a gyáriakkal... Amúgy nem tudok rosszat mondani, az autót megfogja, az ABS dolgozik rendesen. A lényeg annyi volt a mondanivalómban, hogy nálam ez az EBC betétes dolog kb a gyári szett teljesítményét hozza féláron. Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás Írta: alf® - 2014.03.06 csütörtök, 20:23:37 lehet. ellenben nálam a gyári szett is baromi jó. (Fiatról beszélünk :D) Ahhoz képest az EBC nem hoz többet, viszont olcsóbb. Az hogy nálatok a gyári egy kalap kula, hát nincs mit tenni :) feel the difference nem.itt fiatról nem beszélünk. :nyes:Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás Írta: Meg Győző - 2014.03.06 csütörtök, 20:28:37 Murmuckának Fiat Bravoja van....azokban már gyárilag elég jó fék van. Az tény, hogy a mondeo fékrendszere kicsit hülyén van megcsinálva, de eddig mindig sikerült megállni vele. A legjobb mikor beülök akármilyen off-ba és az első 2-3 fékezésnél "megharapom" a kormányt, mert a mondeohoz szokott a lábam. :vigyor3: Sok autónál, főleg a franciáknál túlzóan hülyén hangolják a féket. Azaz kicsi pedálútnál hirtelen nagyot harap, pedig felesleges lenne egyből akkora fékerő. Viszont ez a harapós érzés meg lehet az elején és egy darabig érezteti, hogy húúúú de jó a fék és amikor tényleg kell a fékerő, akkor meg nincs vagy nem sokkal van több. Mivel megkapod az elején..... Én azt szeretem, hogy fokozatosan és lehetőség szerint lineárisan legyen adagolható a fék. Szerintem. Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás Írta: Zoleex - 2014.03.06 csütörtök, 21:07:33 Sok autónál, főleg a franciáknál túlzóan hülyén hangolják a féket. Azaz kicsi pedálútnál hirtelen nagyot harap, pedig felesleges lenne egyből akkora fékerő. Viszont ez a harapós érzés meg lehet az elején és egy darabig érezteti, hogy húúúú de jó a fék és amikor tényleg kell a fékerő, akkor meg nincs vagy nem sokkal van több. Mivel megkapod az elején..... Én azt szeretem, hogy fokozatosan és lehetőség szerint lineárisan legyen adagolható a fék. Szerintem. Na ja....fater Thalia(cskáján) is ilyen harapós, de nem fogós fék van. :vigyor3: Ez is csak megszokás kérdése, mert minden autónál máshogy kell adagolni a féket. A mondeon kicsit furcsa volt a fék eleinte, de már megszoktam, tudom mikor mennyire kell nyomni egy-egy fékezésnél és mindig sikerült megállni....és 8 év alatt volt azért 1-2 komoly vészfékezés. Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás Írta: vzoli - 2014.03.06 csütörtök, 21:38:32 fiatalok egyáltalán vezettetek már fékrásegítés nélküli kocsit? A szervó nélkülit már meg sem merem kérdezni :eplus2:
Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás Írta: GinJoy - 2014.03.06 csütörtök, 21:50:22 Ezt egyszer már kiveséztük... Benzin-diesel vákum probléma az oka... azért ez nem ennyire egyszerű. benyásban is volt más szhar, és dízelben is jó. nekem pl szhar, errornak meg majdnem kiestem a szélvédőn. ugyanolyan kocsiCím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás Írta: Zoleex - 2014.03.06 csütörtök, 21:54:30 fiatalok egyáltalán vezettetek már fékrásegítés nélküli kocsit? A szervó nélkülit már meg sem merem kérdezni :eplus2: Én még fiatalnak tartom magam..... :vigyor3: Az első saját autóm egy 2101 volt....utána 2107....szóval tudom milyen, ha nincs szervó. :nyes: Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás Írta: Joe - 2014.03.10 hétfő, 11:22:29 fiatalok :eplus2: Mivan? Te olyan öreg lennél? ;) Még nálad is sanszos lehetne a kor miatt, hogy kimaradt ;) És mentél már állandóan levegős fékű rásegítős autóval? Na az kihívás, hogy mindig felpumpálni, hogy meglegyen a fékkészenlét(VW T2). A légfékes 6-os ifáról nem is beszélve ;) Ja, meg 601 volt az első kiválasztottam :nyes: Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás Írta: vzoli - 2014.03.10 hétfő, 19:09:11 :eplus2: Mivan? Te olyan öreg lennél? ;) Még nálad is sanszos lehetne a kor miatt, hogy kimaradt ;) És mentél már állandóan levegős fékű rásegítős autóval? Na az kihívás, hogy mindig felpumpálni, hogy meglegyen a fékkészenlét(VW T2). A légfékes 6-os ifáról nem is beszélve ;) Ja, meg 601 volt az első kiválasztottam :nyes: lada, trabi(hykomat is) waresz mind megvolt. Avia, ifa szintén. A wareszom volt amelyik a jó minőségű utánygártott főfékhenger miatt folyton lelevegősödött, fékezés előtt 3at kellett rápumpálni. Addig volt ez amíg egy pudvás bontottat nem szereztem bele :eplus2: Amikor vezetni kezdtem, a dízeles turbó még olyan extra volt, amit butikos matricával legalább a kocsi 3 oldalára kiragasztottak a szerényebb tulajok. :eplus2: A királyság meg a koppány-dob volt Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás Írta: Meg Győző - 2014.03.10 hétfő, 19:19:28 lada, trabi(hykomat is) waresz mind megvolt. Avia, ifa szintén. A wareszom volt amelyik a jó minőségű utánygártott főfékhenger miatt folyton lelevegősödött, fékezés előtt 3at kellett rápumpálni. Addig volt ez amíg egy pudvás bontottat nem szereztem bele :eplus2: Amikor vezetni kezdtem, a dízeles turbó még olyan extra volt, amit butikos matricával legalább a kocsi 3 oldalára kiragasztottak a szerényebb tulajok. :eplus2: A királyság meg a koppány-dob volt Én meg még 6V-os Trabival jártam a suliba........ :eljen: Full dobfék, No szervó, No fékrásegítés.... 1 azaz egy darab fékkör! :D Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás Írta: madar89 - 2014.03.10 hétfő, 19:26:44 Na ja....fater Thalia(cskáján) is ilyen harapós, de nem fogós fék van. :vigyor3: Ez is csak megszokás kérdése, mert minden autónál máshogy kell adagolni a féket. A mondeon kicsit furcsa volt a fék eleinte, de már megszoktam, tudom mikor mennyire kell nyomni egy-egy fékezésnél és mindig sikerült megállni....és 8 év alatt volt azért 1-2 komoly vészfékezés. aki vezetett már 105 v 120-as skodát vizes úton az megtanulta adagolni a féket, vagy valaminek koccant :eplus2:Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás Írta: vzoli - 2014.03.10 hétfő, 19:49:11 aki vezetett már 105 v 120-as skodát vizes úton az megtanulta adagolni a féket, vagy valaminek koccant :eplus2: a 4 dobfékes 2T trabi reggel még párás fékekkel szerintem jobb :eplus2: Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás Írta: vzoli - 2014.03.10 hétfő, 19:49:53 Én meg még 6V-os Trabival jártam a suliba........ :eljen: Full dobfék, No szervó, No fékrásegítés.... 1 azaz egy darab fékkör! :D Emléxem, én akkor a méregzöld 2t waresszal nyomultam Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás Írta: Zsolteey - 2014.03.10 hétfő, 22:50:42 Emléxem, én akkor a méregzöld 2t waresszal nyomultam Nosztalgiatopic? :nyes: Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás Írta: alf® - 2014.03.11 kedd, 07:03:15 Én meg még 6V-os Trabival jártam a suliba........ :eljen: te aztán már vén brokk vagy. :nyes:Full dobfék, No szervó, No fékrásegítés.... 1 azaz egy darab fékkör! :D Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás Írta: Joe - 2014.03.11 kedd, 09:51:36 Én meg még 6V-os Trabival jártam a suliba........ :eljen: Én még ma is V6-al járok! Vagy az nem ugyan az? :eplus2: :eplus2: :eplus2: (az én trabim már szerencsére át volt alakítva V12-re :hehe:, vagyis 12V-re :vigyor3: Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás Írta: Angel - 2016.03.17 csütörtök, 21:12:12 fiatalok egyáltalán vezettetek már fékrásegítés nélküli kocsit? A szervó nélkülit már meg sem merem kérdezni :eplus2: Mi a különbség a szervó és rásegítés között? Ezek egymás szinonimái. Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás Írta: vzoli - 2016.03.18 péntek, 07:15:12 Mi a különbség a szervó és rásegítés között? Ezek egymás szinonimái. Így igaz. Bár szerintem itt a kormányszervóra gondoltunk.Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás Írta: AndyA - 2016.03.18 péntek, 12:28:50 Mi a különbség a szervó és rásegítés között? Ezek egymás szinonimái. Szövegkörnyezettől függ. Ha mondjuk fékről beszélsz vagy korányműről egy autóban, akkor nagyjából. AndyA Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás Írta: Mikorka Kálmán - 2016.03.18 péntek, 12:31:24 Szövegkörnyezettől függ. Ha mondjuk fékről beszélsz vagy korányműről egy autóban, akkor nagyjából. AndyA Te csak óvatosan bánj a környezettel... :nyes: Kicsit megcsúszik és fúrod át... :hehe: Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás Írta: Angel - 2016.03.18 péntek, 13:00:02 Te csak óvatosan bánj a környezettel... :nyes: Kicsit megcsúszik és fúrod át... :hehe: Neked mindig a fúráson jár az eszed...
Powered by SMF 1.1 |
SMF © 2006, Simple Machines
Magyar fordítás: SMF Magyarország |