Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 00:45:06 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: [1]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás  (Megtekintve 37376 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Dátum: 2014.02.27 csütörtök, 15:04:47 »

10% kedvezmény!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
PensaCola
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 242



« Új hozzászólás #1 Dátum: 2014.03.04 kedd, 16:38:45 »

Nagyon impresszív amiket olvasni lehet az EBC termékekről, de az árak..., hát nem ócsó  szomoru1 így még kipróbálni is merész.
Naplózva

MKIV  1.8  TDCi  125 LE  Ghia Executive, 18" 5Y
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #2 Dátum: 2014.03.04 kedd, 17:30:19 »

Nagyon impresszív amiket olvasni lehet az EBC termékekről, de az árak..., hát nem ócsó  szomoru1 így még kipróbálni is merész.

Meg kell kérdezni,pár embert,aki használ ilyen fékeket  integet2 AndyA ha jól tudom,ez EBC-t preferálja régebbóta  Wink
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #3 Dátum: 2014.03.04 kedd, 19:03:18 »

Nagyon impresszív amiket olvasni lehet az EBC termékekről, de az árak..., hát nem ócsó  szomoru1 így még kipróbálni is merész.

Az itt olvasott tapasztalatok alapján tényleg tudja azt, amit mondanak róla, nem csak marketing lufi. És hát a minőséget meg kell fizetni.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #4 Dátum: 2014.03.04 kedd, 19:19:07 »

Az itt olvasott tapasztalatok alapján tényleg tudja azt, amit mondanak róla, nem csak marketing lufi. És hát a minőséget meg kell fizetni.

Na ja. A reptéri betonon a nyári 225-ös készletel olyat fékez, hogy majdnem leteszi a szoknyát elöl. worship worship worship

Átlagosan harmadik próbálkozásra sikerül akkorát nyomni a féken a próbálkozóknak, akiknek fék helyett lassító van csak az autójában, hogy bekattanjon az ABS. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
PensaCola
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 242



« Új hozzászólás #5 Dátum: 2014.03.04 kedd, 19:34:59 »

Na ja. A reptéri betonon a nyári 225-ös készletel olyat fékez, hogy majdnem leteszi a szoknyát elöl. worship worship worship

Átlagosan harmadik próbálkozásra sikerül akkorát nyomni a féken a próbálkozóknak, akiknek fék helyett lassító van csak az autójában, hogy bekattanjon az ABS. Smiley

AndyA
Ez azért jól hangzik.
Az alap fékbetét br 14 eFt elég jó ár. De az első féktárcsa br 52 eFt-ért egy picit húzós, pont a duplája egy Brembonak, ami azért nem az alja kategória. vigyor3
Naplózva

MKIV  1.8  TDCi  125 LE  Ghia Executive, 18" 5Y
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #6 Dátum: 2014.03.04 kedd, 19:48:47 »

Ez azért jól hangzik.
Az alap fékbetét br 14 eFt elég jó ár. De az első féktárcsa br 52 eFt-ért egy picit húzós, pont a duplája egy Brembonak, ami azért nem az alja kategória. vigyor3

Nem muszáj EBC tárcsát venni hozzá.  Wink
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #7 Dátum: 2014.03.04 kedd, 19:56:07 »

Nem muszáj EBC tárcsát venni hozzá.  Wink

Fiszont brembót meg nem szabad. vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8 Dátum: 2014.03.04 kedd, 19:59:49 »

Ez azért jól hangzik.
Az alap fékbetét br 14 eFt elég jó ár. De az első féktárcsa br 52 eFt-ért egy picit húzós, pont a duplája egy Brembonak, ami azért nem az alja kategória. vigyor3

Mk4-be teljesen felesleges ilyet venni! A lexgxarabb betét tárcsa kombóval is sokkal jobb a fékhatása, mint az mk3 bármilyen pinksztáff kombóban!  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #9 Dátum: 2014.03.04 kedd, 20:02:41 »

Fiszont brembót meg nem szabad. vigyor3

Szabad akármilyen tárcsát....csak egyiket-másikat előbb "eszi meg" az EBC betét, mint a mezei betétek. 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #10 Dátum: 2014.03.04 kedd, 20:03:52 »

Na ja. A reptéri betonon a nyári 225-ös készletel olyat fékez, hogy majdnem leteszi a szoknyát

AndyA

Cserélj rugókat meg gátlókat... hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
PensaCola
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 242



« Új hozzászólás #11 Dátum: 2014.03.04 kedd, 20:04:05 »

Fiszont brembót meg nem szabad. vigyor3
Mi a baj a Bremboval??? wow1
Naplózva

MKIV  1.8  TDCi  125 LE  Ghia Executive, 18" 5Y
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #12 Dátum: 2014.03.04 kedd, 20:05:19 »

Mi a baj a Bremboval??? wow1

Sok a hamisított, meg szerintem nagyobb a neve, mint a minősége!

Én valami ate-t vennék, vagy ferodot... Az egész fékrendszer mellesleg ate...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
PensaCola
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 242



« Új hozzászólás #13 Dátum: 2014.03.04 kedd, 20:07:22 »

Sok a hamisított, meg szerintem nagyobb a neve, mint a minősége!

Én valami ate-t vennék, vagy ferodot... Az egész fékrendszer mellesleg ate...
Ezt se baj tudni  vigyor3
Naplózva

MKIV  1.8  TDCi  125 LE  Ghia Executive, 18" 5Y
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #14 Dátum: 2014.03.04 kedd, 20:11:34 »

Sok a hamisított, meg szerintem nagyobb a neve, mint a minősége!

Én valami ate-t vennék, vagy ferodot... Az egész fékrendszer mellesleg ate...
én többet ferodot sosem. aki nem tud kerek tárcsát csinálni, az monnyon le. Brembo tud jót csinálni, de az nem az utcai kategória, és ár. Ate  eljen
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
PensaCola
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 242



« Új hozzászólás #15 Dátum: 2014.03.04 kedd, 20:22:32 »

én többet ferodot sosem. aki nem tud kerek tárcsát csinálni, az monnyon le. Brembo tud jót csinálni, de az nem az utcai kategória, és ár. Ate  eljen
Nem is drága Unixnál 23 eFt, míg az ATE 29 eFT
http://www.unixauto.hu/Unix_CikkekLista_Form.aspx
Naplózva

MKIV  1.8  TDCi  125 LE  Ghia Executive, 18" 5Y
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #16 Dátum: 2014.03.04 kedd, 23:25:06 »

Ez azért jól hangzik.
Az alap fékbetét br 14 eFt elég jó ár. De az első féktárcsa br 52 eFt-ért egy picit húzós, pont a duplája egy Brembonak, ami azért nem az alja kategória. vigyor3

én mondjuk 14be vettem a brembót
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #17 Dátum: 2014.03.06 csütörtök, 11:52:46 »

Az itt olvasott tapasztalatok alapján tényleg tudja azt, amit mondanak róla, nem csak marketing lufi. És hát a minőséget meg kell fizetni.
jó kérdés.
én most egy hónapja cseréltem le a teljes fékszettet (azaz tárcsák és betétek elől-hátul): előre brembo max tárcsák, hátzulra sima brembo, mindenhol EBC green betétek. Nagyjából ugyan az mint a gyári rendszer esetén, annyival más, hogy sztem hangosabbak a fékek. Nem érzem hogy sokkal jobb lenne, se azt hogy rosszabb, kb ugyan olyan. Viszont a gyári szett felébe került csak az egész. Ajánlani tudom, de csodát ne várjatok sztem tőle.

alaphangon a gyári rendszer is sztem baromi jó, úgy áll meg, ahogy kell Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.06 csütörtök, 12:02:40 írta Murmucka » Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #18 Dátum: 2014.03.06 csütörtök, 12:52:51 »

jó kérdés.
én most egy hónapja cseréltem le a teljes fékszettet (azaz tárcsák és betétek elől-hátul): előre brembo max tárcsák, hátzulra sima brembo, mindenhol EBC green betétek. Nagyjából ugyan az mint a gyári rendszer esetén, annyival más, hogy sztem hangosabbak a fékek. Nem érzem hogy sokkal jobb lenne, se azt hogy rosszabb, kb ugyan olyan. Viszont a gyári szett felébe került csak az egész. Ajánlani tudom, de csodát ne várjatok sztem tőle.

alaphangon a gyári rendszer is sztem baromi jó, úgy áll meg, ahogy kell Smiley

Ezzel vitatkoznék... FL előtti autót próbáltam, hát abban csak lassító volt, nem fék.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #19 Dátum: 2014.03.06 csütörtök, 12:55:00 »

Ezzel vitatkoznék... FL előtti autót próbáltam, hát abban csak lassító volt, nem fék.

AndyA

Nekekm fl-es volt, az sem tudott fékezni.  Undecided
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #20 Dátum: 2014.03.06 csütörtök, 12:57:04 »

Ezzel vitatkoznék... FL előtti autót próbáltam, hát abban csak lassító volt, nem fék.

AndyA


Én viszont próbáltam F2 autót is, amiben lassító volt........ az F1-es autóm "horgonyt dob" ahhoz képest.

Szerintem nem lehet általánosítani, konkrét esetek lehetnek. Valami nincs ott rendben ahol gyenge a fék. Gyárilag biztos nem olyan.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #21 Dátum: 2014.03.06 csütörtök, 12:58:10 »


Én viszont próbáltam F2 autót is, amiben lassító volt........ az F1-es autóm "horgonyt dob" ahhoz képest.

Szerintem nem lehet általánosítani, konkrét esetek lehetnek. Valami nincs ott rendben ahol gyenge a fék. Gyárilag biztos nem olyan.

Ezt egyszer már kiveséztük... Benzin-diesel vákum probléma az oka...

Nekem gyárilag 0 kilóméteresen is egy khalap fhos volt.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #22 Dátum: 2014.03.06 csütörtök, 12:59:58 »

Ezzel vitatkoznék... FL előtti autót próbáltam, hát abban csak lassító volt, nem fék.

AndyA

lehet. ellenben nálam a gyári szett is baromi jó. (Fiatról beszélünk Cheesy) Ahhoz képest az EBC nem hoz többet, viszont olcsóbb. Az hogy nálatok a gyári egy kalap kula, hát nincs mit tenni Smiley feel the difference
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #23 Dátum: 2014.03.06 csütörtök, 13:00:38 »

Ezzel vitatkoznék... FL előtti autót próbáltam, hát abban csak lassító volt, nem fék.

AndyA

Murmuckának Fiat Bravoja van....azokban már gyárilag elég jó fék van.
Az tény, hogy a mondeo fékrendszere kicsit hülyén van megcsinálva, de eddig mindig sikerült megállni vele. A legjobb mikor beülök akármilyen off-ba és az első 2-3 fékezésnél "megharapom" a kormányt, mert a mondeohoz szokott a lábam.  vigyor3
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #24 Dátum: 2014.03.06 csütörtök, 13:50:46 »

jó kérdés.
én most egy hónapja cseréltem le a teljes fékszettet (azaz tárcsák és betétek elől-hátul): előre brembo max tárcsák, hátzulra sima brembo, mindenhol EBC green betétek. Nagyjából ugyan az mint a gyári rendszer esetén, annyival más, hogy sztem hangosabbak a fékek. Nem érzem hogy sokkal jobb lenne, se azt hogy rosszabb, kb ugyan olyan. Viszont a gyári szett felébe került csak az egész. Ajánlani tudom, de csodát ne várjatok sztem tőle.

alaphangon a gyári rendszer is sztem baromi jó, úgy áll meg, ahogy kell Smiley

Én a Galaxyban cseréltem kb 2 éve kompletten mindent. Németországból ebay-ről jött a gyártótól. AndyA-hez postázva 27e volt a 4 tárcsa, meg a betétgarnitúra vigyor3
Eddig is xar volt (alulkalibrált a féke), most is az... De kb olyan, mint a gyáriakkal...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #25 Dátum: 2014.03.06 csütörtök, 13:51:16 »

Murmuckának Fiat Bravoja van....azokban már gyárilag elég jó fék van.
Az tény, hogy a mondeo fékrendszere kicsit hülyén van megcsinálva, de eddig mindig sikerült megállni vele. A legjobb mikor beülök akármilyen off-ba és az első 2-3 fékezésnél "megharapom" a kormányt, mert a mondeohoz szokott a lábam.  vigyor3

Az egy dolog ha vmi harap, vagy éppen fogja az autót. nyes
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #26 Dátum: 2014.03.06 csütörtök, 15:27:41 »

Én a Galaxyban cseréltem kb 2 éve kompletten mindent. Németországból ebay-ről jött a gyártótól. AndyA-hez postázva 27e volt a 4 tárcsa, meg a betétgarnitúra vigyor3
Eddig is xar volt (alulkalibrált a féke), most is az... De kb olyan, mint a gyáriakkal...
nekem összesen 80E az anyag. Igaz elől azért brembo max tárcsák, meg ugye EBC green betétek mindenhol. A gyári szettre 170E-et mondott a szerviz, azt most nem kértem  vigyor3
Amúgy nem tudok rosszat mondani, az autót megfogja, az ABS dolgozik rendesen. A lényeg annyi volt a mondanivalómban, hogy nálam ez az EBC betétes dolog kb a gyári szett teljesítményét hozza féláron.
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.06 csütörtök, 15:30:27 írta Murmucka » Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #27 Dátum: 2014.03.06 csütörtök, 20:23:37 »

lehet. ellenben nálam a gyári szett is baromi jó. (Fiatról beszélünk Cheesy) Ahhoz képest az EBC nem hoz többet, viszont olcsóbb. Az hogy nálatok a gyári egy kalap kula, hát nincs mit tenni Smiley feel the difference
nem.itt fiatról nem beszélünk. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #28 Dátum: 2014.03.06 csütörtök, 20:28:37 »

Murmuckának Fiat Bravoja van....azokban már gyárilag elég jó fék van.
Az tény, hogy a mondeo fékrendszere kicsit hülyén van megcsinálva, de eddig mindig sikerült megállni vele. A legjobb mikor beülök akármilyen off-ba és az első 2-3 fékezésnél "megharapom" a kormányt, mert a mondeohoz szokott a lábam.  vigyor3

Sok autónál, főleg a franciáknál túlzóan hülyén hangolják a féket. Azaz kicsi pedálútnál hirtelen nagyot harap, pedig felesleges lenne egyből akkora fékerő.
Viszont ez a harapós érzés meg lehet az elején és egy darabig érezteti, hogy húúúú de jó a fék és amikor tényleg kell a fékerő, akkor meg nincs vagy nem sokkal van több. Mivel megkapod az elején.....

Én azt szeretem, hogy fokozatosan és lehetőség szerint lineárisan legyen adagolható a fék. Szerintem.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #29 Dátum: 2014.03.06 csütörtök, 21:07:33 »

Sok autónál, főleg a franciáknál túlzóan hülyén hangolják a féket. Azaz kicsi pedálútnál hirtelen nagyot harap, pedig felesleges lenne egyből akkora fékerő.
Viszont ez a harapós érzés meg lehet az elején és egy darabig érezteti, hogy húúúú de jó a fék és amikor tényleg kell a fékerő, akkor meg nincs vagy nem sokkal van több. Mivel megkapod az elején.....

Én azt szeretem, hogy fokozatosan és lehetőség szerint lineárisan legyen adagolható a fék. Szerintem.


Na ja....fater Thalia(cskáján) is ilyen harapós, de nem fogós fék van.  vigyor3  Ez is csak megszokás kérdése, mert minden autónál máshogy kell adagolni a féket.  A mondeon kicsit furcsa volt a fék eleinte, de már megszoktam, tudom mikor mennyire kell nyomni egy-egy fékezésnél és mindig sikerült megállni....és 8 év alatt volt azért 1-2 komoly vészfékezés.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #30 Dátum: 2014.03.06 csütörtök, 21:38:32 »

fiatalok egyáltalán vezettetek már fékrásegítés nélküli kocsit? A szervó nélkülit már meg sem merem kérdezni  eplus2
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #31 Dátum: 2014.03.06 csütörtök, 21:50:22 »

Ezt egyszer már kiveséztük... Benzin-diesel vákum probléma az oka...

azért ez nem ennyire egyszerű. benyásban is volt más szhar, és dízelben is jó. nekem pl szhar, errornak meg majdnem kiestem a szélvédőn. ugyanolyan kocsi
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #32 Dátum: 2014.03.06 csütörtök, 21:54:30 »

fiatalok egyáltalán vezettetek már fékrásegítés nélküli kocsit? A szervó nélkülit már meg sem merem kérdezni  eplus2

Én még fiatalnak tartom magam..... vigyor3
Az első saját autóm egy 2101 volt....utána 2107....szóval tudom milyen, ha nincs szervó.  nyes
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #33 Dátum: 2014.03.10 hétfő, 11:22:29 »

fiatalok

 eplus2
Mivan? Te olyan öreg lennél? Wink
Még nálad is sanszos lehetne a kor miatt, hogy kimaradt Wink És mentél már állandóan levegős fékű rásegítős autóval? Na az kihívás, hogy mindig felpumpálni, hogy meglegyen a fékkészenlét(VW T2). A légfékes 6-os ifáról nem is beszélve Wink
Ja, meg 601 volt az első kiválasztottam nyes
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #34 Dátum: 2014.03.10 hétfő, 19:09:11 »

eplus2
Mivan? Te olyan öreg lennél? Wink
Még nálad is sanszos lehetne a kor miatt, hogy kimaradt Wink És mentél már állandóan levegős fékű rásegítős autóval? Na az kihívás, hogy mindig felpumpálni, hogy meglegyen a fékkészenlét(VW T2). A légfékes 6-os ifáról nem is beszélve Wink
Ja, meg 601 volt az első kiválasztottam nyes

lada, trabi(hykomat is) waresz mind megvolt. Avia, ifa szintén.
A wareszom volt amelyik a jó minőségű utánygártott főfékhenger miatt folyton lelevegősödött, fékezés előtt 3at kellett rápumpálni. Addig volt ez amíg egy pudvás bontottat nem szereztem bele  eplus2
Amikor vezetni kezdtem, a dízeles turbó még olyan extra volt, amit butikos matricával legalább a kocsi 3 oldalára kiragasztottak a szerényebb tulajok.  eplus2
A királyság meg a koppány-dob volt
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35 Dátum: 2014.03.10 hétfő, 19:19:28 »

lada, trabi(hykomat is) waresz mind megvolt. Avia, ifa szintén.
A wareszom volt amelyik a jó minőségű utánygártott főfékhenger miatt folyton lelevegősödött, fékezés előtt 3at kellett rápumpálni. Addig volt ez amíg egy pudvás bontottat nem szereztem bele  eplus2
Amikor vezetni kezdtem, a dízeles turbó még olyan extra volt, amit butikos matricával legalább a kocsi 3 oldalára kiragasztottak a szerényebb tulajok.  eplus2
A királyság meg a koppány-dob volt

Én meg még 6V-os Trabival jártam a suliba........ eljen
Full dobfék, No szervó, No fékrásegítés.... 1 azaz egy darab fékkör!  Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.10 hétfő, 19:23:54 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #36 Dátum: 2014.03.10 hétfő, 19:26:44 »

Na ja....fater Thalia(cskáján) is ilyen harapós, de nem fogós fék van.  vigyor3  Ez is csak megszokás kérdése, mert minden autónál máshogy kell adagolni a féket.  A mondeon kicsit furcsa volt a fék eleinte, de már megszoktam, tudom mikor mennyire kell nyomni egy-egy fékezésnél és mindig sikerült megállni....és 8 év alatt volt azért 1-2 komoly vészfékezés.
aki vezetett már 105 v 120-as skodát vizes úton az megtanulta adagolni a féket, vagy valaminek koccant  eplus2
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #37 Dátum: 2014.03.10 hétfő, 19:49:11 »

aki vezetett már 105 v 120-as skodát vizes úton az megtanulta adagolni a féket, vagy valaminek koccant  eplus2

a 4 dobfékes 2T trabi reggel még párás fékekkel szerintem jobb  eplus2
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #38 Dátum: 2014.03.10 hétfő, 19:49:53 »

Én meg még 6V-os Trabival jártam a suliba........ eljen
Full dobfék, No szervó, No fékrásegítés.... 1 azaz egy darab fékkör!  Cheesy

Emléxem, én akkor a méregzöld 2t waresszal nyomultam
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #39 Dátum: 2014.03.10 hétfő, 22:50:42 »

Emléxem, én akkor a méregzöld 2t waresszal nyomultam

Nosztalgiatopic?  nyes
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #40 Dátum: 2014.03.11 kedd, 07:03:15 »

Én meg még 6V-os Trabival jártam a suliba........ eljen
Full dobfék, No szervó, No fékrásegítés.... 1 azaz egy darab fékkör!  Cheesy
te aztán már vén brokk vagy. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #41 Dátum: 2014.03.11 kedd, 09:51:36 »

Én meg még 6V-os Trabival jártam a suliba........ eljen

Én még ma is V6-al járok!
Vagy az nem ugyan az? eplus2 eplus2 eplus2
(az én trabim már szerencsére át volt alakítva V12-re  hehe, vagyis 12V-re vigyor3
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #42 Dátum: 2016.03.17 csütörtök, 21:12:12 »

fiatalok egyáltalán vezettetek már fékrásegítés nélküli kocsit? A szervó nélkülit már meg sem merem kérdezni  eplus2

Mi a különbség a szervó és rásegítés között? Ezek egymás szinonimái.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #43 Dátum: 2016.03.18 péntek, 07:15:12 »

Mi a különbség a szervó és rásegítés között? Ezek egymás szinonimái.
Így igaz. Bár szerintem itt a kormányszervóra gondoltunk.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #44 Dátum: 2016.03.18 péntek, 12:28:50 »

Mi a különbség a szervó és rásegítés között? Ezek egymás szinonimái.

Szövegkörnyezettől függ.

Ha mondjuk fékről beszélsz vagy korányműről egy autóban, akkor nagyjából.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #45 Dátum: 2016.03.18 péntek, 12:31:24 »

Szövegkörnyezettől függ.

Ha mondjuk fékről beszélsz vagy korányműről egy autóban, akkor nagyjából.

AndyA

Te csak óvatosan bánj a környezettel...  nyes

Kicsit megcsúszik és fúrod át...  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #46 Dátum: 2016.03.18 péntek, 13:00:02 »

Te csak óvatosan bánj a környezettel...  nyes

Kicsit megcsúszik és fúrod át...  hehe

Neked mindig a fúráson jár az eszed...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak: [1]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.077 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.