Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.24 vasárnap, 22:06:29
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Keres – kínál (csak árral!)
>
EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
Oldalak: [
1
]
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás (Megtekintve 37494 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
«
Dátum:
2014.02.27 csütörtök, 15:04:47 »
10% kedvezmény!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
PensaCola
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 242
Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
«
Új hozzászólás #1 Dátum:
2014.03.04 kedd, 16:38:45 »
Nagyon impresszív amiket olvasni lehet az EBC termékekről, de az árak..., hát nem ócsó
így még kipróbálni is merész.
Naplózva
MKIV 1.8 TDCi 125 LE Ghia Executive, 18" 5Y
Nika91127
Vendég
Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
«
Új hozzászólás #2 Dátum:
2014.03.04 kedd, 17:30:19 »
Idézetet írta: PensaCola - 2014.03.04 kedd, 16:38:45
Nagyon impresszív amiket olvasni lehet az EBC termékekről, de az árak..., hát nem ócsó
így még kipróbálni is merész.
Meg kell kérdezni,pár embert,aki használ ilyen fékeket
AndyA ha jól tudom,ez EBC-t preferálja régebbóta
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
«
Új hozzászólás #3 Dátum:
2014.03.04 kedd, 19:03:18 »
Idézetet írta: PensaCola - 2014.03.04 kedd, 16:38:45
Nagyon impresszív amiket olvasni lehet az EBC termékekről, de az árak..., hát nem ócsó
így még kipróbálni is merész.
Az itt olvasott tapasztalatok alapján tényleg tudja azt, amit mondanak róla, nem csak marketing lufi. És hát a minőséget meg kell fizetni.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
«
Új hozzászólás #4 Dátum:
2014.03.04 kedd, 19:19:07 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2014.03.04 kedd, 19:03:18
Az itt olvasott tapasztalatok alapján tényleg tudja azt, amit mondanak róla, nem csak marketing lufi. És hát a minőséget meg kell fizetni.
Na ja. A reptéri betonon a nyári 225-ös készletel olyat fékez, hogy majdnem leteszi a szoknyát elöl.
Átlagosan harmadik próbálkozásra sikerül akkorát nyomni a féken a próbálkozóknak, akiknek fék helyett lassító van csak az autójában, hogy bekattanjon az ABS.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
PensaCola
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 242
Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
«
Új hozzászólás #5 Dátum:
2014.03.04 kedd, 19:34:59 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.03.04 kedd, 19:19:07
Na ja. A reptéri betonon a nyári 225-ös készletel olyat fékez, hogy majdnem leteszi a szoknyát elöl.
Átlagosan harmadik próbálkozásra sikerül akkorát nyomni a féken a próbálkozóknak, akiknek fék helyett lassító van csak az autójában, hogy bekattanjon az ABS.
AndyA
Ez azért jól hangzik.
Az alap fékbetét br 14 eFt elég jó ár. De az első féktárcsa br 52 eFt-ért egy picit húzós, pont a duplája egy Brembonak, ami azért nem az alja kategória.
Naplózva
MKIV 1.8 TDCi 125 LE Ghia Executive, 18" 5Y
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
«
Új hozzászólás #6 Dátum:
2014.03.04 kedd, 19:48:47 »
Idézetet írta: PensaCola - 2014.03.04 kedd, 19:34:59
Ez azért jól hangzik.
Az alap fékbetét br 14 eFt elég jó ár. De az első féktárcsa br 52 eFt-ért egy picit húzós, pont a duplája egy Brembonak, ami azért nem az alja kategória.
Nem muszáj EBC tárcsát venni hozzá.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
«
Új hozzászólás #7 Dátum:
2014.03.04 kedd, 19:56:07 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.03.04 kedd, 19:48:47
Nem muszáj EBC tárcsát venni hozzá.
Fiszont brembót meg nem szabad.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
«
Új hozzászólás #8 Dátum:
2014.03.04 kedd, 19:59:49 »
Idézetet írta: PensaCola - 2014.03.04 kedd, 19:34:59
Ez azért jól hangzik.
Az alap fékbetét br 14 eFt elég jó ár. De az első féktárcsa br 52 eFt-ért egy picit húzós, pont a duplája egy Brembonak, ami azért nem az alja kategória.
Mk4-be teljesen felesleges ilyet venni! A lexgxarabb betét tárcsa kombóval is sokkal jobb a fékhatása, mint az mk3 bármilyen pinksztáff kombóban!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
«
Új hozzászólás #9 Dátum:
2014.03.04 kedd, 20:02:41 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.03.04 kedd, 19:56:07
Fiszont brembót meg nem szabad.
Szabad akármilyen tárcsát....csak egyiket-másikat előbb "eszi meg" az EBC betét, mint a mezei betétek.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
«
Új hozzászólás #10 Dátum:
2014.03.04 kedd, 20:03:52 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.03.04 kedd, 19:19:07
Na ja. A reptéri betonon a nyári 225-ös készletel olyat fékez, hogy majdnem leteszi a szoknyát
AndyA
Cserélj rugókat meg gátlókat...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
PensaCola
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 242
Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
«
Új hozzászólás #11 Dátum:
2014.03.04 kedd, 20:04:05 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.03.04 kedd, 19:56:07
Fiszont brembót meg nem szabad.
Mi a baj a Bremboval???
Naplózva
MKIV 1.8 TDCi 125 LE Ghia Executive, 18" 5Y
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
«
Új hozzászólás #12 Dátum:
2014.03.04 kedd, 20:05:19 »
Idézetet írta: PensaCola - 2014.03.04 kedd, 20:04:05
Mi a baj a Bremboval???
Sok a hamisított, meg szerintem nagyobb a neve, mint a minősége!
Én valami ate-t vennék, vagy ferodot... Az egész fékrendszer mellesleg ate...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
PensaCola
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 242
Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
«
Új hozzászólás #13 Dátum:
2014.03.04 kedd, 20:07:22 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.03.04 kedd, 20:05:19
Sok a hamisított, meg szerintem nagyobb a neve, mint a minősége!
Én valami ate-t vennék, vagy ferodot... Az egész fékrendszer mellesleg ate...
Ezt se baj tudni
Naplózva
MKIV 1.8 TDCi 125 LE Ghia Executive, 18" 5Y
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
«
Új hozzászólás #14 Dátum:
2014.03.04 kedd, 20:11:34 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.03.04 kedd, 20:05:19
Sok a hamisított, meg szerintem nagyobb a neve, mint a minősége!
Én valami ate-t vennék, vagy ferodot... Az egész fékrendszer mellesleg ate...
én többet ferodot sosem. aki nem tud kerek tárcsát csinálni, az monnyon le. Brembo tud jót csinálni, de az nem az utcai kategória, és ár. Ate
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
PensaCola
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 242
Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
«
Új hozzászólás #15 Dátum:
2014.03.04 kedd, 20:22:32 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.03.04 kedd, 20:11:34
én többet ferodot sosem. aki nem tud kerek tárcsát csinálni, az monnyon le. Brembo tud jót csinálni, de az nem az utcai kategória, és ár. Ate
Nem is drága Unixnál 23 eFt, míg az ATE 29 eFT
http://www.unixauto.hu/Unix_CikkekLista_Form.aspx
Naplózva
MKIV 1.8 TDCi 125 LE Ghia Executive, 18" 5Y
vzoli
Vendég
Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
«
Új hozzászólás #16 Dátum:
2014.03.04 kedd, 23:25:06 »
Idézetet írta: PensaCola - 2014.03.04 kedd, 19:34:59
Ez azért jól hangzik.
Az alap fékbetét br 14 eFt elég jó ár. De az első féktárcsa br 52 eFt-ért egy picit húzós, pont a duplája egy Brembonak, ami azért nem az alja kategória.
én mondjuk 14be vettem a brembót
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5488
E!
Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
«
Új hozzászólás #17 Dátum:
2014.03.06 csütörtök, 11:52:46 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2014.03.04 kedd, 19:03:18
Az itt olvasott tapasztalatok alapján tényleg tudja azt, amit mondanak róla, nem csak marketing lufi. És hát a minőséget meg kell fizetni.
jó kérdés.
én most egy hónapja cseréltem le a teljes fékszettet (azaz tárcsák és betétek elől-hátul): előre brembo max tárcsák, hátzulra sima brembo, mindenhol EBC green betétek. Nagyjából ugyan az mint a gyári rendszer esetén, annyival más, hogy sztem hangosabbak a fékek. Nem érzem hogy sokkal jobb lenne, se azt hogy rosszabb, kb ugyan olyan. Viszont a gyári szett felébe került csak az egész. Ajánlani tudom, de csodát ne várjatok sztem tőle.
alaphangon a gyári rendszer is sztem baromi jó, úgy áll meg, ahogy kell
«
Utoljára szerkesztve: 2014.03.06 csütörtök, 12:02:40 írta Murmucka
»
Naplózva
Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>
http://www.murmucka.hu/bravo.jpg
<<
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
«
Új hozzászólás #18 Dátum:
2014.03.06 csütörtök, 12:52:51 »
Idézetet írta: Murmucka - 2014.03.06 csütörtök, 11:52:46
jó kérdés.
én most egy hónapja cseréltem le a teljes fékszettet (azaz tárcsák és betétek elől-hátul): előre brembo max tárcsák, hátzulra sima brembo, mindenhol EBC green betétek. Nagyjából ugyan az mint a gyári rendszer esetén, annyival más, hogy sztem hangosabbak a fékek. Nem érzem hogy sokkal jobb lenne, se azt hogy rosszabb, kb ugyan olyan. Viszont a gyári szett felébe került csak az egész. Ajánlani tudom, de csodát ne várjatok sztem tőle.
alaphangon a gyári rendszer is sztem baromi jó, úgy áll meg, ahogy kell
Ezzel vitatkoznék... FL előtti autót próbáltam, hát abban csak lassító volt, nem fék.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
«
Új hozzászólás #19 Dátum:
2014.03.06 csütörtök, 12:55:00 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.03.06 csütörtök, 12:52:51
Ezzel vitatkoznék... FL előtti autót próbáltam, hát abban csak lassító volt, nem fék.
AndyA
Nekekm fl-es volt, az sem tudott fékezni.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
«
Új hozzászólás #20 Dátum:
2014.03.06 csütörtök, 12:57:04 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.03.06 csütörtök, 12:52:51
Ezzel vitatkoznék... FL előtti autót próbáltam, hát abban csak lassító volt, nem fék.
AndyA
Én viszont próbáltam F2 autót is, amiben lassító volt........ az F1-es autóm "horgonyt dob" ahhoz képest.
Szerintem nem lehet általánosítani, konkrét esetek lehetnek. Valami nincs ott rendben ahol gyenge a fék. Gyárilag biztos nem olyan.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
«
Új hozzászólás #21 Dátum:
2014.03.06 csütörtök, 12:58:10 »
Idézetet írta: GSR - 2014.03.06 csütörtök, 12:57:04
Én viszont próbáltam F2 autót is, amiben lassító volt........ az F1-es autóm "horgonyt dob" ahhoz képest.
Szerintem nem lehet általánosítani, konkrét esetek lehetnek. Valami nincs ott rendben ahol gyenge a fék. Gyárilag biztos nem olyan.
Ezt egyszer már kiveséztük... Benzin-diesel vákum probléma az oka...
Nekem gyárilag 0 kilóméteresen is egy khalap fhos volt.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Murmucka
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5488
E!
Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
«
Új hozzászólás #22 Dátum:
2014.03.06 csütörtök, 12:59:58 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.03.06 csütörtök, 12:52:51
Ezzel vitatkoznék... FL előtti autót próbáltam, hát abban csak lassító volt, nem fék.
AndyA
lehet. ellenben nálam a gyári szett is baromi jó. (Fiatról beszélünk
) Ahhoz képest az EBC nem hoz többet, viszont olcsóbb. Az hogy nálatok a gyári egy kalap kula, hát nincs mit tenni
feel the difference
Naplózva
Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>
http://www.murmucka.hu/bravo.jpg
<<
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
«
Új hozzászólás #23 Dátum:
2014.03.06 csütörtök, 13:00:38 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.03.06 csütörtök, 12:52:51
Ezzel vitatkoznék... FL előtti autót próbáltam, hát abban csak lassító volt, nem fék.
AndyA
Murmuckának Fiat Bravoja van....azokban már gyárilag elég jó fék van.
Az tény, hogy a mondeo fékrendszere kicsit hülyén van megcsinálva, de eddig mindig sikerült megállni vele. A legjobb mikor beülök akármilyen off-ba és az első 2-3 fékezésnél "megharapom" a kormányt, mert a mondeohoz szokott a lábam.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
«
Új hozzászólás #24 Dátum:
2014.03.06 csütörtök, 13:50:46 »
Idézetet írta: Murmucka - 2014.03.06 csütörtök, 11:52:46
jó kérdés.
én most egy hónapja cseréltem le a teljes fékszettet (azaz tárcsák és betétek elől-hátul): előre brembo max tárcsák, hátzulra sima brembo, mindenhol EBC green betétek. Nagyjából ugyan az mint a gyári rendszer esetén, annyival más, hogy sztem hangosabbak a fékek. Nem érzem hogy sokkal jobb lenne, se azt hogy rosszabb, kb ugyan olyan. Viszont a gyári szett felébe került csak az egész. Ajánlani tudom, de csodát ne várjatok sztem tőle.
alaphangon a gyári rendszer is sztem baromi jó, úgy áll meg, ahogy kell
Én a Galaxyban cseréltem kb 2 éve kompletten mindent. Németországból ebay-ről jött a gyártótól. AndyA-hez postázva 27e volt a 4 tárcsa, meg a betétgarnitúra
Eddig is xar volt (alulkalibrált a féke), most is az... De kb olyan, mint a gyáriakkal...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
«
Új hozzászólás #25 Dátum:
2014.03.06 csütörtök, 13:51:16 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.03.06 csütörtök, 13:00:38
Murmuckának Fiat Bravoja van....azokban már gyárilag elég jó fék van.
Az tény, hogy a mondeo fékrendszere kicsit hülyén van megcsinálva, de eddig mindig sikerült megállni vele. A legjobb mikor beülök akármilyen off-ba és az első 2-3 fékezésnél "megharapom" a kormányt, mert a mondeohoz szokott a lábam.
Az egy dolog ha vmi harap, vagy éppen fogja az autót.
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Murmucka
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5488
E!
Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
«
Új hozzászólás #26 Dátum:
2014.03.06 csütörtök, 15:27:41 »
Idézetet írta: Joe - 2014.03.06 csütörtök, 13:50:46
Én a Galaxyban cseréltem kb 2 éve kompletten mindent. Németországból ebay-ről jött a gyártótól. AndyA-hez postázva 27e volt a 4 tárcsa, meg a betétgarnitúra
Eddig is xar volt (alulkalibrált a féke), most is az... De kb olyan, mint a gyáriakkal...
nekem összesen 80E az anyag. Igaz elől azért brembo max tárcsák, meg ugye EBC green betétek mindenhol. A gyári szettre 170E-et mondott a szerviz, azt most nem kértem
Amúgy nem tudok rosszat mondani, az autót megfogja, az ABS dolgozik rendesen. A lényeg annyi volt a mondanivalómban, hogy nálam ez az EBC betétes dolog kb a gyári szett teljesítményét hozza féláron.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.03.06 csütörtök, 15:30:27 írta Murmucka
»
Naplózva
Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>
http://www.murmucka.hu/bravo.jpg
<<
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
«
Új hozzászólás #27 Dátum:
2014.03.06 csütörtök, 20:23:37 »
Idézetet írta: Murmucka - 2014.03.06 csütörtök, 12:59:58
lehet. ellenben nálam a gyári szett is baromi jó. (Fiatról beszélünk
) Ahhoz képest az EBC nem hoz többet, viszont olcsóbb. Az hogy nálatok a gyári egy kalap kula, hát nincs mit tenni
feel the difference
nem.itt fiatról nem beszélünk.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
«
Új hozzászólás #28 Dátum:
2014.03.06 csütörtök, 20:28:37 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.03.06 csütörtök, 13:00:38
Murmuckának Fiat Bravoja van....azokban már gyárilag elég jó fék van.
Az tény, hogy a mondeo fékrendszere kicsit hülyén van megcsinálva, de eddig mindig sikerült megállni vele. A legjobb mikor beülök akármilyen off-ba és az első 2-3 fékezésnél "megharapom" a kormányt, mert a mondeohoz szokott a lábam.
Sok autónál, főleg a franciáknál túlzóan hülyén hangolják a féket. Azaz kicsi pedálútnál hirtelen nagyot harap, pedig felesleges lenne egyből akkora fékerő.
Viszont ez a harapós érzés meg lehet az elején és egy darabig érezteti, hogy húúúú de jó a fék és amikor tényleg kell a fékerő, akkor meg nincs vagy nem sokkal van több. Mivel megkapod az elején.....
Én azt szeretem, hogy fokozatosan és lehetőség szerint lineárisan legyen adagolható a fék. Szerintem.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
«
Új hozzászólás #29 Dátum:
2014.03.06 csütörtök, 21:07:33 »
Idézetet írta: GSR - 2014.03.06 csütörtök, 20:28:37
Sok autónál, főleg a franciáknál túlzóan hülyén hangolják a féket. Azaz kicsi pedálútnál hirtelen nagyot harap, pedig felesleges lenne egyből akkora fékerő.
Viszont ez a harapós érzés meg lehet az elején és egy darabig érezteti, hogy húúúú de jó a fék és amikor tényleg kell a fékerő, akkor meg nincs vagy nem sokkal van több. Mivel megkapod az elején.....
Én azt szeretem, hogy fokozatosan és lehetőség szerint lineárisan legyen adagolható a fék. Szerintem.
Na ja....fater Thalia(cskáján) is ilyen harapós, de nem fogós fék van.
Ez is csak megszokás kérdése, mert minden autónál máshogy kell adagolni a féket. A mondeon kicsit furcsa volt a fék eleinte, de már megszoktam, tudom mikor mennyire kell nyomni egy-egy fékezésnél és mindig sikerült megállni....és 8 év alatt volt azért 1-2 komoly vészfékezés.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
vzoli
Vendég
Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
«
Új hozzászólás #30 Dátum:
2014.03.06 csütörtök, 21:38:32 »
fiatalok egyáltalán vezettetek már fékrásegítés nélküli kocsit? A szervó nélkülit már meg sem merem kérdezni
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
«
Új hozzászólás #31 Dátum:
2014.03.06 csütörtök, 21:50:22 »
Idézetet írta: الملك الحمار - 2014.03.06 csütörtök, 12:58:10
Ezt egyszer már kiveséztük... Benzin-diesel vákum probléma az oka...
azért ez nem ennyire egyszerű. benyásban is volt más szhar, és dízelben is jó. nekem pl szhar, errornak meg majdnem kiestem a szélvédőn. ugyanolyan kocsi
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
«
Új hozzászólás #32 Dátum:
2014.03.06 csütörtök, 21:54:30 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.03.06 csütörtök, 21:38:32
fiatalok egyáltalán vezettetek már fékrásegítés nélküli kocsit? A szervó nélkülit már meg sem merem kérdezni
Én még fiatalnak tartom magam.....
Az első saját autóm egy 2101 volt....utána 2107....szóval tudom milyen, ha nincs szervó.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
«
Új hozzászólás #33 Dátum:
2014.03.10 hétfő, 11:22:29 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.03.06 csütörtök, 21:38:32
fiatalok
Mivan? Te olyan öreg lennél?
Még nálad is sanszos lehetne a kor miatt, hogy kimaradt
És mentél már állandóan levegős fékű rásegítős autóval? Na az kihívás, hogy mindig felpumpálni, hogy meglegyen a fékkészenlét(VW T2). A légfékes 6-os ifáról nem is beszélve
Ja, meg 601 volt az első kiválasztottam
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
vzoli
Vendég
Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
«
Új hozzászólás #34 Dátum:
2014.03.10 hétfő, 19:09:11 »
Idézetet írta: Joe - 2014.03.10 hétfő, 11:22:29
Mivan? Te olyan öreg lennél?
Még nálad is sanszos lehetne a kor miatt, hogy kimaradt
És mentél már állandóan levegős fékű rásegítős autóval? Na az kihívás, hogy mindig felpumpálni, hogy meglegyen a fékkészenlét(VW T2). A légfékes 6-os ifáról nem is beszélve
Ja, meg 601 volt az első kiválasztottam
lada, trabi(hykomat is) waresz mind megvolt. Avia, ifa szintén.
A wareszom volt amelyik a jó minőségű utánygártott főfékhenger miatt folyton lelevegősödött, fékezés előtt 3at kellett rápumpálni. Addig volt ez amíg egy pudvás bontottat nem szereztem bele
Amikor vezetni kezdtem, a dízeles turbó még olyan extra volt, amit butikos matricával legalább a kocsi 3 oldalára kiragasztottak a szerényebb tulajok.
A királyság meg a koppány-dob volt
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
«
Új hozzászólás #35 Dátum:
2014.03.10 hétfő, 19:19:28 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.03.10 hétfő, 19:09:11
lada, trabi(hykomat is) waresz mind megvolt. Avia, ifa szintén.
A wareszom volt amelyik a jó minőségű utánygártott főfékhenger miatt folyton lelevegősödött, fékezés előtt 3at kellett rápumpálni. Addig volt ez amíg egy pudvás bontottat nem szereztem bele
Amikor vezetni kezdtem, a dízeles turbó még olyan extra volt, amit butikos matricával legalább a kocsi 3 oldalára kiragasztottak a szerényebb tulajok.
A királyság meg a koppány-dob volt
Én meg még 6V-os Trabival jártam a suliba........
Full dobfék, No szervó, No fékrásegítés.... 1 azaz egy darab fékkör!
«
Utoljára szerkesztve: 2014.03.10 hétfő, 19:23:54 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
«
Új hozzászólás #36 Dátum:
2014.03.10 hétfő, 19:26:44 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.03.06 csütörtök, 21:07:33
Na ja....fater Thalia(cskáján) is ilyen harapós, de nem fogós fék van.
Ez is csak megszokás kérdése, mert minden autónál máshogy kell adagolni a féket. A mondeon kicsit furcsa volt a fék eleinte, de már megszoktam, tudom mikor mennyire kell nyomni egy-egy fékezésnél és mindig sikerült megállni....és 8 év alatt volt azért 1-2 komoly vészfékezés.
aki vezetett már 105 v 120-as skodát vizes úton az megtanulta adagolni a féket, vagy valaminek koccant
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
vzoli
Vendég
Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
«
Új hozzászólás #37 Dátum:
2014.03.10 hétfő, 19:49:11 »
Idézetet írta: madar89 - 2014.03.10 hétfő, 19:26:44
aki vezetett már 105 v 120-as skodát vizes úton az megtanulta adagolni a féket, vagy valaminek koccant
a 4 dobfékes 2T trabi reggel még párás fékekkel szerintem jobb
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
«
Új hozzászólás #38 Dátum:
2014.03.10 hétfő, 19:49:53 »
Idézetet írta: GSR - 2014.03.10 hétfő, 19:19:28
Én meg még 6V-os Trabival jártam a suliba........
Full dobfék, No szervó, No fékrásegítés.... 1 azaz egy darab fékkör!
Emléxem, én akkor a méregzöld 2t waresszal nyomultam
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
«
Új hozzászólás #39 Dátum:
2014.03.10 hétfő, 22:50:42 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.03.10 hétfő, 19:49:53
Emléxem, én akkor a méregzöld 2t waresszal nyomultam
Nosztalgiatopic?
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
«
Új hozzászólás #40 Dátum:
2014.03.11 kedd, 07:03:15 »
Idézetet írta: GSR - 2014.03.10 hétfő, 19:19:28
Én meg még 6V-os Trabival jártam a suliba........
Full dobfék, No szervó, No fékrásegítés.... 1 azaz egy darab fékkör!
te aztán már vén brokk vagy.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
«
Új hozzászólás #41 Dátum:
2014.03.11 kedd, 09:51:36 »
Idézetet írta: GSR - 2014.03.10 hétfő, 19:19:28
Én meg még 6V-os Trabival jártam a suliba........
Én még ma is V6-al járok!
Vagy az nem ugyan az?
(az én trabim már szerencsére át volt alakítva V12-re
, vagyis 12V-re
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
«
Új hozzászólás #42 Dátum:
2016.03.17 csütörtök, 21:12:12 »
Idézetet írta: VZoli - 2014.03.06 csütörtök, 21:38:32
fiatalok egyáltalán vezettetek már fékrásegítés nélküli kocsit? A szervó nélkülit már meg sem merem kérdezni
Mi a különbség a szervó és rásegítés között? Ezek egymás szinonimái.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
vzoli
Vendég
Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
«
Új hozzászólás #43 Dátum:
2016.03.18 péntek, 07:15:12 »
Idézetet írta: Angel - 2016.03.17 csütörtök, 21:12:12
Mi a különbség a szervó és rásegítés között? Ezek egymás szinonimái.
Így igaz. Bár szerintem itt a kormányszervóra gondoltunk.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
«
Új hozzászólás #44 Dátum:
2016.03.18 péntek, 12:28:50 »
Idézetet írta: Angel - 2016.03.17 csütörtök, 21:12:12
Mi a különbség a szervó és rásegítés között? Ezek egymás szinonimái.
Szövegkörnyezettől függ.
Ha mondjuk fékről beszélsz vagy korányműről egy autóban, akkor nagyjából.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
«
Új hozzászólás #45 Dátum:
2016.03.18 péntek, 12:31:24 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.03.18 péntek, 12:28:50
Szövegkörnyezettől függ.
Ha mondjuk fékről beszélsz vagy korányműről egy autóban, akkor nagyjából.
AndyA
Te csak óvatosan bánj a környezettel...
Kicsit megcsúszik és fúrod át...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
«
Új hozzászólás #46 Dátum:
2016.03.18 péntek, 13:00:02 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.03.18 péntek, 12:31:24
Te csak óvatosan bánj a környezettel...
Kicsit megcsúszik és fúrod át...
Neked mindig a fúráson jár az eszed...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak: [
1
]
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ