Hozzávalók:
- csillag csavarhúzó
- 10-es csillag-villáskulcs (csőkulcs)
- lapos csavarhúzó (kicsi)
1. Szereljük ki a lámpatestet az autóból.
2. Akasszuk ki a lámpa gumi tömítéseit (ne felejtsük el).
3. Távolítsuk el a külső búrát hőlégfúvó segítségével. Körbe egyformán átmelegítve kb. 2-5 perc és óvatosan széthúzva a tömítés elenged. A lámpaburát tisztítsuk meg a ráragadt tömítőanyagtól.
4. A hátsó csatlakozónál van két pici „U”alakú fém tüske (piros színű), amit csavarhúzóval kipattintva a csati kihúzható a hátsó takarófedélből.
5. Hátsó takarófedél eltávolítása.
6. A fényszóró állító motort kettő darab csavar fogja, majd a csatlakozóját is szét kell húzni. (
Foncsortartó 1 később.)
7. A helyzetjelző takaróját oldalról benyomva a tüskét (piros színnel jelölve) pattintsuk ki.
8. Foncsor körüli búra eltávolítása.
Csavar 1 és 2 kihajtása után a rögzítő stiftre vigyázva kihúzzuk. Ne érintsük meg a fényes felületet!
9. Belső foncsor eltávolítása,
foncsortartó 1, 2, 3 kicsavarása. A 2-es és 3-mas csavart teljesen hajtsuk ki, hogy kivehető legyen a foncsor a műanyaggal együtt.
10. Az indextartó csavar kihajtása után a foncsort a vezetékekkel együtt kiemeljük.
11. Kész a teljes mechanikai szétszedés. (Az égőket nem kell kivenni.)
12. Szedjük ki a keret körüli tömítést. „Csodatakony” SikaLastomer-710-zel nyomjuk körbe a hornyot, amit előzőleg kitisztítottunk a minél jobb zárhatóság érdekében.
13. Összeszerelés fordított sorrendben történik (hibás, sérült, festett alkatrészek cseréje után). A külső búra összenyomása előtt a hornyot egy kicsit körbemelegítettem hőlégfúvóval a minél tökéletesebb, légmentes zárás miatt.
Remélem tudtam segíteni.
Üdv: vagyokabajnok
Képek: