Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 15:55:43 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: [1]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 / Fényszóró szétszerelése  (Megtekintve 17298 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Dátum: 2015.12.18 péntek, 19:23:26 »

Szerző: Vagyokabajnok

Hozzávalók:
  • csillag csavarhúzó
  • 10-es csillag-villáskulcs (csőkulcs)
  • lapos csavarhúzó (kicsi)

1. Szereljük ki a lámpatestet az autóból.
2. Akasszuk ki a lámpa gumi tömítéseit (ne felejtsük el).
3. Távolítsuk el a külső búrát hőlégfúvó segítségével. Körbe egyformán átmelegítve kb. 2-5 perc és óvatosan széthúzva a tömítés elenged. A lámpaburát tisztítsuk meg a ráragadt tömítőanyagtól.
4. A hátsó csatlakozónál van két pici „U”alakú fém tüske (piros színű), amit csavarhúzóval kipattintva a csati kihúzható a hátsó takarófedélből.
5. Hátsó takarófedél eltávolítása.
6. A fényszóró állító motort kettő darab csavar fogja, majd a csatlakozóját is szét kell húzni. (Foncsortartó 1 később.)
7. A helyzetjelző takaróját oldalról benyomva a tüskét (piros színnel jelölve) pattintsuk ki.
8. Foncsor körüli búra eltávolítása. Csavar 1 és 2 kihajtása után a rögzítő stiftre vigyázva kihúzzuk. Ne érintsük meg a fényes felületet!
9. Belső foncsor eltávolítása, foncsortartó 1, 2, 3 kicsavarása. A 2-es és 3-mas csavart teljesen hajtsuk ki, hogy kivehető legyen a foncsor a műanyaggal együtt.
10. Az indextartó csavar kihajtása után a foncsort a vezetékekkel együtt kiemeljük.
11. Kész a teljes mechanikai szétszedés. (Az égőket nem kell kivenni.)
12. Szedjük ki a keret körüli tömítést. „Csodatakony” SikaLastomer-710-zel nyomjuk körbe a hornyot, amit előzőleg kitisztítottunk a minél jobb zárhatóság érdekében.
13. Összeszerelés fordított sorrendben történik (hibás, sérült, festett alkatrészek cseréje után). A külső búra összenyomása előtt a hornyot egy kicsit körbemelegítettem hőlégfúvóval a minél tökéletesebb, légmentes zárás miatt.                                 

Remélem tudtam segíteni.

Üdv: vagyokabajnok

Képek:



























« Utoljára szerkesztve: 2017.01.03 kedd, 12:01:44 írta AndyA » Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Oldalak: [1]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.051 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.