Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2020.10.30 péntek, 02:15:30 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 [3]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Automata váltó  (Megtekintve 28232 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
isim
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


E-mail
« Új hozzászólás #100 Dátum: 2019.11.21 csütörtök, 13:34:49 »

Elérkezett az idő, hogy én is csatlakozzak az automataváltós tulajok közzé.
Valakinek van tapasztalata azzal kapcsolatban, ha valami nincs rendbe egy PS váltóval, akkor milyen tünetei lehetnek?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24531



« Új hozzászólás #101 Dátum: 2019.11.21 csütörtök, 14:48:07 »

Elérkezett az idő, hogy én is csatlakozzak az automataváltós tulajok közzé.
Valakinek van tapasztalata azzal kapcsolatban, ha valami nincs rendbe egy PS váltóval, akkor milyen tünetei lehetnek?


Észre fogod venni te azt magadtól is....  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 545



E-mail
« Új hozzászólás #102 Dátum: 2019.11.22 péntek, 06:28:57 »

Elérkezett az idő, hogy én is csatlakozzak az automataváltós tulajok közzé.
Valakinek van tapasztalata azzal kapcsolatban, ha valami nincs rendbe egy PS váltóval, akkor milyen tünetei lehetnek?

Welcome! Smiley

Ujonnan v használtan veszed a Mondeot?
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
isim
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


E-mail
« Új hozzászólás #103 Dátum: 2019.11.22 péntek, 12:37:20 »

Welcome! Smiley

Ujonnan v használtan veszed a Mondeot?

Egyenlőre használtan, azért is kérdeztem, hogy lehet az esetlegesen haldokló váltót felismerni.
Naplózva
isim
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


E-mail
« Új hozzászólás #104 Dátum: 2019.11.22 péntek, 17:04:22 »

A PS váltó sebesség váltásakor érezhető a váltás?
Mondjuk megy az ember 60km/h-val és tövig nyomja a gázt. Visszavált, majd mikor elérte a váltási sebességet, akkor enyhén ránt egyet váltáskor. (tövig nyomott gázpedállal)
Sport fokozatban minimálisan, de nagyobbat ránt.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4761



E-mail
« Új hozzászólás #105 Dátum: 2019.11.22 péntek, 17:34:03 »

A PS váltó sebesség váltásakor érezhető a váltás?
Mondjuk megy az ember 60km/h-val és tövig nyomja a gázt. Visszavált, majd mikor elérte a váltási sebességet, akkor enyhén ránt egyet váltáskor. (tövig nyomott gázpedállal)
Sport fokozatban minimálisan, de nagyobbat ránt.
Én is még csak kezdő automatás vagyok, de nekem nem tűnt fel üzem közben rántás, kivéve két esetet. Reggeli indításnál, D-be rakva érezni egy kis rántást, illetve emelkedőn gázelvétel és megállás esetén tűnt fel egyszer vagy kétszer, hogy van váltó az autóban.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24531



« Új hozzászólás #106 Dátum: 2019.11.22 péntek, 17:49:09 »

A PS váltó sebesség váltásakor érezhető a váltás?
Mondjuk megy az ember 60km/h-val és tövig nyomja a gázt. Visszavált, majd mikor elérte a váltási sebességet, akkor enyhén ránt egyet váltáskor. (tövig nyomott gázpedállal)
Sport fokozatban minimálisan, de nagyobbat ránt.

Csak a CVT váltó esetén nem érezhető a váltás.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
isim
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


E-mail
« Új hozzászólás #107 Dátum: 2019.11.22 péntek, 18:37:48 »

Csak a CVT váltó esetén nem érezhető a váltás.

Köszönöm a gyors válaszokat!  worship
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4761



E-mail
« Új hozzászólás #108 Dátum: 2019.11.23 szombat, 17:44:47 »

Csak a CVT váltó esetén nem érezhető a váltás.
Niylván észrevenni, de úgy értettem, hogy nem ránt egyáltalán. Amúgy annyiban módosítom, hogy padlógáznál, azért ránt egy kicsit.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 545



E-mail
« Új hozzászólás #109 Dátum: 2019.11.25 hétfő, 19:00:26 »

Niylván észrevenni, de úgy értettem, hogy nem ránt egyáltalán. Amúgy annyiban módosítom, hogy padlógáznál, azért ránt egy kicsit.
Amikor újonnan kihoztam a szalonbol, sima D-be is lehetett érezni h ránt a váltásokkor. Irta is a kezelési könyv h ez normális eleinte. Kb 2e km után ezek a váltások elsimultak azota nem venni észre csak a motor fordulatot mutato müszerröl.

S-be kicsit határozottabban vált, de ez a dolga! Wink
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #110 Dátum: 2020.03.03 kedd, 13:36:15 »

Sziasztok,

Ma reggel hoztam el egy kereskedésből az új Mondeom, Kombi 2.0 tdci 2017-es Automata - Powershift váltós autómat.
Mikor kipróbáltam akkor is P-be rakáskor ugrott és reccsent kicsit. Most mikor lecseréltettem a váltóolajat akkor is ugyanezt csinálja de már -R-be rakáskor is.
Kérdésem a következő:

Ez normális dolog lehet, hogy reccsen és ugrik egy két éves 60.000Km-es autó váltáskor? Hiba üzenetet nem ír de az olajcsere szervízben azt mondták, h azonnal vigyem vissza.

Mik a tapasztalatok?

UI: Elvileg van 3 napom mindenféle indok nélkül visszavinni az autót és visszakérni az árát, mégha hiteles is. Ez is igaz?

Válaszokat előre is köszönöm....
 

Nem normalis.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 548


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #111 Dátum: 2020.03.05 csütörtök, 20:16:55 »

Sziasztok,

Ma reggel hoztam el egy kereskedésből az új Mondeom, Kombi 2.0 tdci 2017-es Automata - Powershift váltós autómat.
Mikor kipróbáltam akkor is P-be rakáskor ugrott és reccsent kicsit. Most mikor lecseréltettem a váltóolajat akkor is ugyanezt csinálja de már -R-be rakáskor is.
Kérdésem a következő:

Ez normális dolog lehet, hogy reccsen és ugrik egy két éves 60.000Km-es autó váltáskor? Hiba üzenetet nem ír de az olajcsere szervízben azt mondták, h azonnal vigyem vissza.

Mik a tapasztalatok?

UI: Elvileg van 3 napom mindenféle indok nélkül visszavinni az autót és visszakérni az árát, mégha hiteles is. Ez is igaz?

Válaszokat előre is köszönöm....
 
Nem normális. Az adásvételin feltüntettétek ezt a jelenséget? Azt már nem firtatom, hogy ezt miért vásárlás után és nem előtt kérdezed. Smiley
Naplózva
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #112 Dátum: 2020.04.16 csütörtök, 10:55:26 »

Sziasztok,

Mondeo MK5 185500 Km.

Eddigi problémák:

1 hűtő csere
2 szélvédő csere 2x (1x a műszerfal miatt)
3 bőr üléskárpit elől hátul  csere
4 kormány csere
5 garanciális fényezés a csomagtartónál, rozsdásodás miatt
6 összes kerékenya csere
7 komplett motor csere
8 generátor csere
9 bal jobb tükörlap leesett magáról 2x garanciális, 1x fizetős csere

10 Huh?? Tegnap M0 autopálya felhajtónál sebességet kidobta, motor leáll, szervizlámpa kigyullad. Kocsi (illetve a motor) indítózásra éktelenül rángatózik és nem indul. Második indítózásra pöcc röff, ma reggel szintén leáll, kezdődött előről. 12-re viszem a szervizbe, még 1 hétig garanciális.

Várom a tippeket, most épp mi a szent *** baja lehet  falbav
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46330



« Új hozzászólás #113 Dátum: 2020.04.16 csütörtök, 19:41:00 »

Sziasztok,

Mondeo MK5 185500 Km.

Eddigi problémák:

1 hűtő csere
2 szélvédő csere 2x (1x a műszerfal miatt)
3 bőr üléskárpit elől hátul  csere
4 kormány csere
5 garanciális fényezés a csomagtartónál, rozsdásodás miatt
6 összes kerékenya csere
7 komplett motor csere
8 generátor csere
9 bal jobb tükörlap leesett magáról 2x garanciális, 1x fizetős csere

10 Huh?? Tegnap M0 autopálya felhajtónál sebességet kidobta, motor leáll, szervizlámpa kigyullad. Kocsi (illetve a motor) indítózásra éktelenül rángatózik és nem indul. Második indítózásra pöcc röff, ma reggel szintén leáll, kezdődött előről. 12-re viszem a szervizbe, még 1 hétig garanciális.

Várom a tippeket, most épp mi a szent *** baja lehet  falbav

szerintem a motorral lesz gond...úgyértem nem a váltóval.De hibakódolvasás után kiderül.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 545



E-mail
« Új hozzászólás #114 Dátum: 2020.04.17 péntek, 09:42:40 »

Sziasztok,

Mondeo MK5 185500 Km.

Eddigi problémák:

1 hűtő csere
2 szélvédő csere 2x (1x a műszerfal miatt)
3 bőr üléskárpit elől hátul  csere
4 kormány csere
5 garanciális fényezés a csomagtartónál, rozsdásodás miatt
6 összes kerékenya csere
7 komplett motor csere
8 generátor csere
9 bal jobb tükörlap leesett magáról 2x garanciális, 1x fizetős csere

10 Huh?? Tegnap M0 autopálya felhajtónál sebességet kidobta, motor leáll, szervizlámpa kigyullad. Kocsi (illetve a motor) indítózásra éktelenül rángatózik és nem indul. Második indítózásra pöcc röff, ma reggel szintén leáll, kezdődött előről. 12-re viszem a szervizbe, még 1 hétig garanciális.

Várom a tippeket, most épp mi a szent *** baja lehet  falbav

Pffff.  szomoru1
Mikori gyártás?
Újonnan van nálad?

Ez a műszerfal miatti szélvédő csere mi volt?
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46330



« Új hozzászólás #115 Dátum: 2020.04.17 péntek, 09:53:04 »

Pffff.  szomoru1
Mikori gyártás?
Újonnan van nálad?

Ez a műszerfal miatti szélvédő csere mi volt?
az elsők között vette...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26178


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #116 Dátum: 2020.04.17 péntek, 10:28:14 »

Pffff.  szomoru1
Mikori gyártás?
Újonnan van nálad?

Ez a műszerfal miatti szélvédő csere mi volt?

Behorpad a műszerfal, mindenkinek, és azt úgy tudják javítani, ha kiveszik az egészet, amihez ki kel venni a szélvédőt. Tudomásom szerint nem cserélik ki újra, hanem a régit ragasztják vissza. Én ezért sem csináltatom meg.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 545



E-mail
« Új hozzászólás #117 Dátum: 2020.04.17 péntek, 17:02:39 »

Behorpad a műszerfal, mindenkinek, és azt úgy tudják javítani, ha kiveszik az egészet, amihez ki kel venni a szélvédőt. Tudomásom szerint nem cserélik ki újra, hanem a régit ragasztják vissza. Én ezért sem csináltatom meg.
Értem.
Én nem vettem észre az enyémen ezt a műszerfal behorpadást.
Lehet akkor módosították a technológiát és azért nem horpad.
Mielőtt vettem akkor volt pont vmi módosítás.
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #118 Dátum: 2020.04.21 kedd, 12:44:09 »

Pffff.  szomoru1
Mikori gyártás?
Újonnan van nálad?

Ez a műszerfal miatti szélvédő csere mi volt?

Igen, újonnan vettem. Egy rakat sz a r az egész
Naplózva
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #119 Dátum: 2020.04.21 kedd, 12:45:03 »

szerintem a motorral lesz gond...úgyértem nem a váltóval.De hibakódolvasás után kiderül.

A jelen állás szerint nagynyomású szivattyú és 4 db befecskendező csere. Mindezt motorcsere után. Hát no comment...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46330



« Új hozzászólás #120 Dátum: 2020.04.21 kedd, 12:50:05 »

A jelen állás szerint nagynyomású szivattyú és 4 db befecskendező csere. Mindezt motorcsere után. Hát no comment...
és ez már nem is garis.?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4761



E-mail
« Új hozzászólás #121 Dátum: 2020.04.21 kedd, 13:31:56 »

és ez már nem is garis.?
Azt írta, még egy hétig garis.
Lehet, hogy itt már érdemes lenne ügyvédet fogadni, és valamiféle kártérítést kérni, mert ez túl van egy bizonyos határon.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24531



« Új hozzászólás #122 Dátum: 2020.04.21 kedd, 13:36:21 »

A jelen állás szerint nagynyomású szivattyú és 4 db befecskendező csere. Mindezt motorcsere után. Hát no comment...

A kettőnek nem sok köze van egymáshoz.
A motorcserében nincs benne a tüzelőanyag rendszer.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24531



« Új hozzászólás #123 Dátum: 2020.04.21 kedd, 13:38:21 »

Igen, újonnan vettem. Egy rakat sz a r az egész


A 2-3x magasabb áron vásárolható egyéb márkák sem garantálnak semmit. Ez viszont nem került 2-3x annyiba.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #124 Dátum: 2020.04.21 kedd, 21:26:05 »

A kettőnek nem sok köze van egymáshoz.
A motorcserében nincs benne a tüzelőanyag rendszer.
Lehet, hogy okosabb vagy mint a szervizesek, én ezt nem vonom kétségbe. Mindenesetre nekem a következőt mondták. Motorcserénél a fúvókákat (lehet nem ez a neve) is cserélték, de a nagynyomású szétment, és a "spén" tönkretette a fúvókákat.

Ha neked van jobb tipped, akkor ne tartsd magadban, amíg garis a gép.
Naplózva
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #125 Dátum: 2020.04.21 kedd, 21:32:09 »

Azt írta, még egy hétig garis.
Lehet, hogy itt már érdemes lenne ügyvédet fogadni, és valamiféle kártérítést kérni, mert ez túl van egy bizonyos határon.
Ügyvéd sajnos semmit nem ér. Annyit tehetek csak, hogy egy életre elfelejtem a Fordokat. És a közvetlen ismerőseim közül is mindenki. De ég mindig ott van a probléma, hogy mit vegyek?

Opel Insignia - volt már, még rosszabb
Merci (bármelyik) - túlárazott és korántsem hibátlan
BMW - isten ments
VW - Arteon sajnos fapados és sok a hibája
Audi - brutál szervizköltségek
Japán - nem kell
Koreai - nem kell
Francia - nem kell
Dacia - nem kell
Alfa - sajnos kicsi, de egyébként jó lenne
Fiat - soha

Aston Martin - na ez jó lenne, de nincs rá pénzem

Kihagytam valamit?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24531



« Új hozzászólás #126 Dátum: 2020.04.21 kedd, 21:43:10 »

Lehet, hogy okosabb vagy mint a szervizesek, én ezt nem vonom kétségbe. Mindenesetre nekem a következőt mondták. Motorcserénél a fúvókákat (lehet nem ez a neve) is cserélték, de a nagynyomású szétment, és a "spén" tönkretette a fúvókákat.

Ha neked van jobb tipped, akkor ne tartsd magadban, amíg garis a gép.

Hát ez hiba volt részükről!
A motorcserénél nem szükséges, de nem árt a a befecskendezők cseréje is. De ezzel egyidőben a nagynyomású pumpát be kell vizsgáltatni! Hiszen ha ott kopás van (ahogy nálad is) úgy a befecskendezők cseréje felesleges és értelmetlen volt! Ez simán elb@szta a szerviz, nem a megfelelő technológiával jártak el.

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24531



« Új hozzászólás #127 Dátum: 2020.04.21 kedd, 21:45:53 »

Ügyvéd sajnos semmit nem ér. Annyit tehetek csak, hogy egy életre elfelejtem a Fordokat. És a közvetlen ismerőseim közül is mindenki. De ég mindig ott van a probléma, hogy mit vegyek?

Opel Insignia - volt már, még rosszabb
Merci (bármelyik) - túlárazott és korántsem hibátlan
BMW - isten ments
VW - Arteon sajnos fapados és sok a hibája
Audi - brutál szervizköltségek
Japán - nem kell
Koreai - nem kell
Francia - nem kell
Dacia - nem kell
Alfa - sajnos kicsi, de egyébként jó lenne
Fiat - soha

Aston Martin - na ez jó lenne, de nincs rá pénzem

Kihagytam valamit?



Nem csak a Merci, egyik sem hibátlan!
Alfa jó lenne?  zavart2
Érdekes, hogy az Aston Martin esetében "csak" nincs rá pénzed.   Szerinted annak a szervizköltsége alacsony? Mert az Audi-nál ez a problémád.  vigyor3
Pedig egy i40 kombival nem lőnél mellé.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #128 Dátum: 2020.04.21 kedd, 21:50:42 »


Nem csak a Merci, egyik sem hibátlan!
Alfa jó lenne?  zavart2
Érdekes, hogy az Aston Martin esetében "csak" nincs rá pénzed.   Szerinted annak a szervizköltsége alacsony? Mert az Audi-nál ez a problémád.  vigyor3
Pedig egy i40 kombival nem lőnél mellé.  Cool
Volt Alfám. Semmi baja nem volt, és imádtam. Ha egy Astonra lenne pénzem, nem érdekelne a szervizköltség. Míg az Audira lenne pénzem, ne nem egy full A8-ra Cheesy de szerintem vicc amit egy olajcseréért elkérnek.
Kombit pedig semmiképp nem vennék, mert valahogy sosem tetszett
Naplózva
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #129 Dátum: 2020.04.21 kedd, 21:52:08 »

Hát ez hiba volt részükről!
A motorcserénél nem szükséges, de nem árt a a befecskendezők cseréje is. De ezzel egyidőben a nagynyomású pumpát be kell vizsgáltatni! Hiszen ha ott kopás van (ahogy nálad is) úgy a befecskendezők cseréje felesleges és értelmetlen volt! Ez simán elb@szta a szerviz, nem a megfelelő technológiával jártak el.



Nem igazán értek hozzá, másrészt nem is nagyon ecsetelték, hogy mit és hogyan cseréltek. Egyébként is le akartam cserélni a kocsit, csak a vírushelyzet közbeszólt
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24531



« Új hozzászólás #130 Dátum: 2020.04.21 kedd, 22:07:32 »

Volt Alfám. Semmi baja nem volt, és imádtam. Ha egy Astonra lenne pénzem, nem érdekelne a szervizköltség. Míg az Audira lenne pénzem, ne nem egy full A8-ra Cheesy de szerintem vicc amit egy olajcseréért elkérnek.
Kombit pedig semmiképp nem vennék, mert valahogy sosem tetszett

Annak az alfának...szerencsédre nem volt baja...MÉG!  eplus2

Van sedan i40 is.  Cool

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #131 Dátum: 2020.04.21 kedd, 22:43:57 »

Annak az alfának...szerencsédre nem volt baja...MÉG!  eplus2

Van sedan i40 is.  Cool

[img]https://editorial.pxcrush.net/carsales/general/editorial/2020-hyundai-sonata_6.jpg?width=1024&height=683

És ez miért nincs a magyar képviselet kínálatában?
« Utoljára szerkesztve: 2020.04.21 kedd, 23:08:45 írta alf® » Naplózva
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 548


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #132 Dátum: 2020.04.25 szombat, 07:21:22 »

És ez miért nincs a magyar képviselet kínálatában?
Mert itt nem forgalmazzák már. Kia Optima még van.
Naplózva
GPeti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #133 Dátum: 2020.10.25 vasárnap, 19:51:23 »

Sziasztok!
Lehet, hogy kicsit amatőr a kérdés. MK5 automatában van kettős tömegű lendkerék? Kb. 5-6 ekm óta valaminek jön a hangja a motor felől. Amikor elvittem a szervízbe megmutatni, akkor (nyilván) nem. De most már elég erősen hallom, főleg amikor nincs terhelés alatt. A korábbi mondeom nem automata volt, de úgy emlékszem, hogy amikor ilyen hang jött belőle, akkor kellett kuplungot meg lendkereket cserélni….
Köszi
Peti
Naplózva

---------
MK3 2005 TDCI  -  Eladó
MK5 2015 TDCI
Oldalak: 1 2 [3]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.105 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.