Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2021.09.18 szombat, 03:21:04 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 [4]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Automata váltó  (Megtekintve 42003 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
gtor
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


E-mail
« Új hozzászólás #150 Dátum: 2021.02.02 kedd, 21:30:22 »

üdv mindenkinek! Szeretném meg kérdezni hogy véleményetek szerint mennyit lehet autózni egy powershift-es váltóval.A jelenlegit szeretném cserélni egy Mondeo v .re 2016 évjáratra.  A jelenlegi Passat  DSG-6 már 320 ezret futott hiba nélkul.Vajon a PS váltó tud ennyit?
Naplózva
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 586


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #151 Dátum: 2021.02.03 szerda, 15:55:16 »

üdv mindenkinek! Szeretném meg kérdezni hogy véleményetek szerint mennyit lehet autózni egy powershift-es váltóval.A jelenlegit szeretném cserélni egy Mondeo v .re 2016 évjáratra.  A jelenlegi Passat  DSG-6 már 320 ezret futott hiba nélkul.Vajon a PS váltó tud ennyit?
30 ezrenként olajcsere és nem kizárt. Egyébként erre a futásra nem vennék PS-t (mondom úgy, hogy nekem is az van).
Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1240



E-mail
« Új hozzászólás #152 Dátum: 2021.02.04 csütörtök, 07:06:02 »

üdv mindenkinek! Szeretném meg kérdezni hogy véleményetek szerint mennyit lehet autózni egy powershift-es váltóval.A jelenlegit szeretném cserélni egy Mondeo v .re 2016 évjáratra.  A jelenlegi Passat  DSG-6 már 320 ezret futott hiba nélkul.Vajon a PS váltó tud ennyit?
Szia!
Nekem az van a céges mk4 ben. 2010-es 2.0 TDCI Powershift. Jelenleg 405.000km, tudtommal a váltóhoz nem nyúltak még, csak lendkerék csere volt. Egyesben finoman indulok vele, mert nagy gázra bizonytalan picit, illetve 2-est, 3-ast van hogy keményebben váltja el, a többi váltás nagyon finom. Váltós megvizsgálta, azt mondta egyelőre ne nyúljunk hozzá, szerinte ez bőven jó még, és kisebb futásteljesítménynél is csinál ilyet ez a váltó, elmondása alapján ez a futás kivételes, nagyjából fele ennyinél indulnak vele a gondok. Gondolom az időben cserélt olaj segít rajta.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
gtor
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


E-mail
« Új hozzászólás #153 Dátum: 2021.02.04 csütörtök, 20:53:07 »

30 ezrenként olajcsere és nem kizárt. Egyébként erre a futásra nem vennék PS-t (mondom úgy, hogy nekem is az van).
          Véleményed szerint melyik autómataváltó birja javítás nélkúl a legtovább?
Naplózva
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 586


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #154 Dátum: 2021.02.09 kedd, 13:29:43 »

          Véleményed szerint melyik autómataváltó birja javítás nélkúl a legtovább?
Amiben a leggyakrabban cserélnek olajat. Wink
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4826



E-mail
« Új hozzászólás #155 Dátum: 2021.05.05 szerda, 07:43:12 »

Sziasztok,

Tudtok valakit ajánlani, aki tapasztalt PS váltóban és egy próbaút vagy konzultáció alapján meg tudja mondani, hogy fennáll-e rendellenesség?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3301



« Új hozzászólás #156 Dátum: 2021.05.05 szerda, 08:32:55 »

Sziasztok,

Tudtok valakit ajánlani, aki tapasztalt PS váltóban és egy próbaút vagy konzultáció alapján meg tudja mondani, hogy fennáll-e rendellenesség?


http://valtoszerviz.eu/kapcsolat/

Ők elég profik és van tapasztalatuk PS-el.
Naplózva

2002/11  MK3 2.0 (145LE) Ghia
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37372



WWW E-mail
« Új hozzászólás #157 Dátum: 2021.07.05 hétfő, 21:43:17 »

ford sorozatban felülbírálja a beszállítók előírásait, pl olaj, stb. hogy konkrétat mondjak egy 508as 2.0hdi euro6 140-150ekm a vezérlés csere, ford szerint 200

A 2.0 tdci és 2.0 hdi nem ugyanaz a motor. Ha jól tudom, a fej is más, és a tdci-be szerintem nem kell ad-blue
Azt nem tudom, kell-e bele eolys. A pözsóban kipufogóütembe fecskendez üzemanyagot. A tdci-ben nincs ötödik inyektor, a dpf előtt?
Mert a pözsónál, a puma motornál van.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26399


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #158 Dátum: 2021.07.05 hétfő, 21:54:41 »

A 2.0 tdci és 2.0 hdi nem ugyanaz a motor. Ha jól tudom, a fej is más, és a tdci-be szerintem nem kell ad-blue
Azt nem tudom, kell-e bele eolys. A pözsóban kipufogóütembe fecskendez üzemanyagot. A tdci-ben nincs ötödik inyektor, a dpf előtt?
Mert a pözsónál, a puma motornál van.

Szerintem még a hengerfej is ugyanaz, csak a befecskendezés más. Az euro 6.1. már adblue-s, és mindegyikben van befecskendezés a dpf-nél.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37372



WWW E-mail
« Új hozzászólás #159 Dátum: 2021.07.05 hétfő, 22:01:08 »

Szerintem még a hengerfej is ugyanaz, csak a befecskendezés más. Az euro 6.1. már adblue-s, és mindegyikben van befecskendezés a dpf-nél.

Üzemanyag befecskendezésről beszélek. Az nincs a pugban.
Mit értünk más befecskendezés alatt?
Szerintem meg más a fej...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23627


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #160 Dátum: 2021.07.05 hétfő, 22:57:16 »

Szerintem még a hengerfej is ugyanaz, csak a befecskendezés más. Az euro 6.1. már adblue-s, és mindegyikben van befecskendezés a dpf-nél.
dpf rendszer, motorvezérlés más minden más azonos
Naplózva

2008/05/07 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA

múlt:
2001 TDDI 4DOOR és 2003 TDCI 5DOOR
2002/11/05 2.0 TDDI TURNIER JEWEL GREEN GHIA+
2007/07/09 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23627


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #161 Dátum: 2021.07.05 hétfő, 22:58:32 »

A 2.0 tdci és 2.0 hdi nem ugyanaz a motor. Ha jól tudom, a fej is más, és a tdci-be szerintem nem kell ad-blue
Azt nem tudom, kell-e bele eolys. A pözsóban kipufogóütembe fecskendez üzemanyagot. A tdci-ben nincs ötödik inyektor, a dpf előtt?
Mert a pözsónál, a puma motornál van.
és miben más? vigyor3 semmiben. váltót, motorvezérlőt, dpf rendszert nem vették más minden más dw10
Naplózva

2008/05/07 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA

múlt:
2001 TDDI 4DOOR és 2003 TDCI 5DOOR
2002/11/05 2.0 TDDI TURNIER JEWEL GREEN GHIA+
2007/07/09 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23627


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #162 Dátum: 2021.07.05 hétfő, 23:01:47 »

A 2.0 tdci és 2.0 hdi nem ugyanaz a motor. Ha jól tudom, a fej is más, és a tdci-be szerintem nem kell ad-blue
Azt nem tudom, kell-e bele eolys. A pözsóban kipufogóütembe fecskendez üzemanyagot. A tdci-ben nincs ötödik inyektor, a dpf előtt?
Mert a pözsónál, a puma motornál van.
de gondolom sok 2.0 hdi euro4/5/6 motort láttál már szétszedve vigyor3 most is van kettő egymás mellett szétborítva, motorkódnélkül nem mondod meg melyik melyikből hulott ki.

2.2 pumát ne keverd bele, azt meg 1az1 ben a fordtól veszik.

az 1.4/1.5/1.6 dolgot már meg se merem említeni hehe
Naplózva

2008/05/07 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA

múlt:
2001 TDDI 4DOOR és 2003 TDCI 5DOOR
2002/11/05 2.0 TDDI TURNIER JEWEL GREEN GHIA+
2007/07/09 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23627


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #163 Dátum: 2021.07.05 hétfő, 23:04:10 »

Szerintem még a hengerfej is ugyanaz, csak a befecskendezés más. Az euro 6.1. már adblue-s, és mindegyikben van befecskendezés a dpf-nél.
a 6.1 már pont ford saját motor olajban futó szíjjal meg egyéb nyalánkságokkal nyes
Naplózva

2008/05/07 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA

múlt:
2001 TDDI 4DOOR és 2003 TDCI 5DOOR
2002/11/05 2.0 TDDI TURNIER JEWEL GREEN GHIA+
2007/07/09 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37372



WWW E-mail
« Új hozzászólás #164 Dátum: 2021.07.06 kedd, 00:28:28 »

de gondolom sok 2.0 hdi euro4/5/6 motort láttál már szétszedve vigyor3 most is van kettő egymás mellett szétborítva, motorkódnélkül nem mondod meg melyik melyikből hulott ki.

2.2 pumát ne keverd bele, azt meg 1az1 ben a fordtól veszik.

az 1.4/1.5/1.6 dolgot már meg se merem említeni hehe

Igen, jól gondolod, elég sokat láttam. Hetente 2-3. A pözsónál dolgoztam...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23627


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #165 Dátum: 2021.07.06 kedd, 00:55:30 »

Igen, jól gondolod, elég sokat láttam. Hetente 2-3. A pözsónál dolgoztam...

akkor sorolhatod bátran miben különböznek(hengerfej)
« Utoljára szerkesztve: 2021.07.06 kedd, 00:57:47 írta HZsolt92 » Naplózva

2008/05/07 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA

múlt:
2001 TDDI 4DOOR és 2003 TDCI 5DOOR
2002/11/05 2.0 TDDI TURNIER JEWEL GREEN GHIA+
2007/07/09 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37372



WWW E-mail
« Új hozzászólás #166 Dátum: 2021.07.06 kedd, 10:32:49 »

akkor sorolhatod bátran miben különböznek(hengerfej)

Voltam a gyárban is, 3x vagy 4x.

Inkább kiszállok.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3301



« Új hozzászólás #167 Dátum: 2021.09.09 csütörtök, 17:47:58 »

Sziasztok,

van tapasztalata valakinek, hogy csak a gyári olaj jó-e a PS váltóba, vagy lehet más is ha megvan a specifikáció? Ha igen, milyen márkát ajánlanátok?
Naplózva

2002/11  MK3 2.0 (145LE) Ghia
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3301



« Új hozzászólás #168 Dátum: 2021.09.13 hétfő, 11:12:34 »

Sziasztok,

van tapasztalata valakinek, hogy csak a gyári olaj jó-e a PS váltóba, vagy lehet más is ha megvan a specifikáció? Ha igen, milyen márkát ajánlanátok?

Erre senki?

Febi olaj jó lehet?
Naplózva

2002/11  MK3 2.0 (145LE) Ghia
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1240



E-mail
« Új hozzászólás #169 Dátum: 2021.09.14 kedd, 08:39:35 »

Erre senki?

Febi olaj jó lehet?
Nekem az van benne, tudja a specifikációt.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3301



« Új hozzászólás #170 Dátum: 2021.09.14 kedd, 13:03:55 »

Nekem az van benne, tudja a specifikációt.

Azt láttam hogy tudja a szabványt, de olvastam olyanról, hogy nem gyári olajat használva nem lett az igazi. Azért is kérdeztem hogy van-e itt valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban.

Megkérdezhetem hogy hol cserélték?
« Utoljára szerkesztve: 2021.09.14 kedd, 13:05:33 írta Zolibácsi » Naplózva

2002/11  MK3 2.0 (145LE) Ghia
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1240



E-mail
« Új hozzászólás #171 Dátum: 2021.09.14 kedd, 13:11:08 »

Azt láttam hogy tudja a szabványt, de olvastam olyanról, hogy nem gyári olajat használva nem lett az igazi. Azért is kérdeztem hogy van-e itt valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban.

Megkérdezhetem hogy hol cserélték?
Egy szerelő ismerősöm cserélte a 15.kerben. Előtte is jól működött, utána is.  vigyor3
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Oldalak: 1 2 3 [4]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.111 másodperc alatt készült el 26 lekéréssel.