Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2019.01.22 kedd, 09:37:47 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 [5]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Hybrid motorok  (Megtekintve 9049 alkalommal)
Scratch és 1 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43544



« Új hozzászólás #200 Dátum: 2019.01.15 kedd, 17:00:44 »


Kezdek mérges lenni a villanyautóra.Ebben a hónapban már 3x fordult elő, hogy melóba menet jön velem szembe a sötétben egy autó. Ma reggel rávillogtam,ledudáltam, és elébe álltam. Kiszállok,odamegyek a csókához (talán pici BMW volt),és kérdem, miért nem kapcsolsz lámpát baxod? Nem látni a sötétben,csak dereng, hogy jön valaki a kanyarban.Erre aszonygya a csóka:
Nincs elég villany a gépben,és éppen azt spórolja, hogy hazajusson keréken...   wow1 wow1 wow1

Hány ilyen lesz még az utakon,az utak mentén, ha ezek elszaporodnak? Mert nem feltétlenül a gazdán múlik, ha halódik az akku,és már nem bír korrekt mennyiségeket menni vele.Persze lehet a gazdi is balfék,de ez sokkal rosszabb,mint amikor kifogy a nyál a verdából,mert abba visz az ember egy marékkal,és megy tovább.De ez a villanyos,hova teszi az elektronokat? A zsebébe?
Erre mondom, hogy a hibridnek nagyobb a létjogosultsága-még,akát HEV akár PHEV. Roll Eyes
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6110


E-mail
« Új hozzászólás #201 Dátum: 2019.01.15 kedd, 21:06:51 »

Nem látni a sötétben,csak dereng, hogy jön valaki a kanyarban.Erre aszonygya a csóka:
Nincs elég villany a gépben,és éppen azt spórolja, hogy hazajusson keréken...   wow1 wow1 wow1
...
Erre mondom: https://www.youtube.com/watch?v=UWFTZUKc5PQ
Ez lesz az e-himnusz!  Cheesy Cheesy Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon. Megsírattam, de a Klubban maradt
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24739


20/314-4073


E-mail
« Új hozzászólás #202 Dátum: 2019.01.16 szerda, 14:19:52 »

Ez nem teljesen így van ha jól emlékszem a kisebb akkupakkosba is a nagyot szerelik, így éri meg nekik, és csak szoftveresen van korlátozva. Amikor természeti csapások vannak, fel is szokták oldani a korlátozást, hogy tudjanak menekülni vele az emberek. Az iPhone értékesítése meg pont hogy visszaesett, nincs már rá akkora kereslet, épp a napokban volt róla cikk hogy korlátozzák a termelést, mert nem viszik...
Akkor a Tesla is olyan, mint az MK4 140 Vs. 163 LE? Smiley
Konkrét infóm nincs, de szerintem nem ugyanaz az akkupakk meg mindenbe. Eleinte 40kW-os volt a Tesla, aztán 60, 70, 75, 85, 90, 100. Szerintem ezt nem mind ugyanabból hozták ki, aztán persze lehet.
Az Apple visszaesést meg nem olvastam. De az alma hírek amúgy se nagyon mozgatnak meg. Próbáltam, de nem az én világom az iPhone.

Itt van bőven Tesla infó: https://en.wikipedia.org/wiki/Tesla_Model_S
« Utoljára szerkesztve: 2019.01.16 szerda, 14:23:28 írta Domi » Naplózva

MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE fekete Turnier, Ghia-Executive
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3387


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #203 Dátum: 2019.01.16 szerda, 15:50:26 »

Kezdek mérges lenni a villanyautóra.Ebben a hónapban már 3x fordult elő, hogy melóba menet jön velem szembe a sötétben egy autó. Ma reggel rávillogtam,ledudáltam, és elébe álltam. Kiszállok,odamegyek a csókához (talán pici BMW volt),és kérdem, miért nem kapcsolsz lámpát baxod? Nem látni a sötétben,csak dereng, hogy jön valaki a kanyarban.Erre aszonygya a csóka:
Nincs elég villany a gépben,és éppen azt spórolja, hogy hazajusson keréken...   wow1 wow1 wow1

Hány ilyen lesz még az utakon,az utak mentén, ha ezek elszaporodnak? Mert nem feltétlenül a gazdán múlik, ha halódik az akku,és már nem bír korrekt mennyiségeket menni vele.Persze lehet a gazdi is balfék,de ez sokkal rosszabb,mint amikor kifogy a nyál a verdából,mert abba visz az ember egy marékkal,és megy tovább.De ez a villanyos,hova teszi az elektronokat? A zsebébe?
Erre mondom, hogy a hibridnek nagyobb a létjogosultsága-még,akát HEV akár PHEV. Roll Eyes


Nagyon igaz! Én nem vágom a témát, de a villany ótózás ennél kicsit több felelőssége jár.
Rengeteg autót láttam klíma nélkül 4 lehúzott ablakkal...(elég feltünő)
Máskülönben /nem ismerve a biztonsági köröket/ de az állandó alul töltöttségből gondok lesznek.
Lényeg a lényeg..még nem az igazi, kell még pár év  Wink
Naplózva

MK3 2002  2.0TDCI 130LE GHIA 5speed 5tür.....csak a Ford,sorrendben : 3 Capri III ,3Mk3 Mondeo
audioshop.hu    DD Audio Best Of Subwoofer,  szinte minden ami autóhifi!
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24739


20/314-4073


E-mail
« Új hozzászólás #204 Dátum: 2019.01.16 szerda, 16:17:51 »

Kezdek mérges lenni a villanyautóra.Ebben a hónapban már 3x fordult elő, hogy melóba menet jön velem szembe a sötétben egy autó. Ma reggel rávillogtam,ledudáltam, és elébe álltam. Kiszállok,odamegyek a csókához (talán pici BMW volt),és kérdem, miért nem kapcsolsz lámpát baxod? Nem látni a sötétben,csak dereng, hogy jön valaki a kanyarban.Erre aszonygya a csóka:
Nincs elég villany a gépben,és éppen azt spórolja, hogy hazajusson keréken...   wow1 wow1 wow1

Hány ilyen lesz még az utakon,az utak mentén, ha ezek elszaporodnak? Mert nem feltétlenül a gazdán múlik, ha halódik az akku,és már nem bír korrekt mennyiségeket menni vele.Persze lehet a gazdi is balfék,de ez sokkal rosszabb,mint amikor kifogy a nyál a verdából,mert abba visz az ember egy marékkal,és megy tovább.De ez a villanyos,hova teszi az elektronokat? A zsebébe?
Erre mondom, hogy a hibridnek nagyobb a létjogosultsága-még,akát HEV akár PHEV. Roll Eyes

A kicsit hidegebb, napokban egy körbe full bepárásodott üveges Leaf jött nekem majdnem. Ott kiszállt az ürge, és nem győzött elnézést kérni, de hogy alig lát ki a párától, és az utolsó pillanatban vett észre. Mondom miért nem fűti le a párát a p*csába? Erre mondta, hogy az túl sok áramot vesz ki az akksikból. Jah, mondom így akkor értem.  falbav
Naplózva

MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE fekete Turnier, Ghia-Executive
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43544



« Új hozzászólás #205 Dátum: 2019.01.19 szombat, 12:47:37 »

 Undecided news:

" A hibrid kombi egyébként 403 literes csomagteret kínál, amely 1508 literre bővíthető a hátsó üléssor ledöntésével."
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 36376


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #206 Dátum: 2019.01.19 szombat, 16:13:41 »

Undecided news:

" A hibrid kombi egyébként 403 literes csomagteret kínál, amely 1508 literre bővíthető a hátsó üléssor ledöntésével."

Ez már nem rossz!  eljen Kár, hogy 2-3 év mire pár évesen jó áron lesz. Sad

Én még mindig nagyon gondolkozok, hogy elmegyek megnézni a lent belinkelt hybridet. Próbálom magam meggyőzni, hogy 90%-ba egyedül megyek, akkor elég a csomagtért, ha meg kell több, tetőboxozok, ez nekem évente 2-3 alkalom max.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43544



« Új hozzászólás #207 Dátum: 2019.01.19 szombat, 16:23:58 »

Ez már nem rossz!  eljen Kár, hogy 2-3 év mire pár évesen jó áron lesz. Sad

Én még mindig nagyon gondolkozok, hogy elmegyek megnézni a lent belinkelt hybridet. Próbálom magam meggyőzni, hogy 90%-ba egyedül megyek, akkor elég a csomagtért, ha meg kell több, tetőboxozok, ez nekem évente 2-3 alkalom max.
egyedül utazva van létjogosultsága,de nekem 5felnőttel kell számolnom,még akkor is, ha nagyobb utazás évente 4-5alkalomról lenne szó. Hétvégente viszont kivan használva maxira a főszezonban.
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 36376


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #208 Dátum: 2019.01.19 szombat, 16:29:34 »

egyedül utazva van létjogosultsága,de nekem 5felnőttel kell számolnom,még akkor is, ha nagyobb utazás évente 4-5alkalomról lenne szó. Hétvégente viszont kivan használva maxira a főszezonban.

Igen, a másik viszont az ár, egy idén 4 éves autóért 5,8M... 6,5-ért kapok teljesen új 1.5 EcoBoost-ot. Ok, hogy 11 felett van az új Hybrid ára, de mégis más érzés az új.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43544



« Új hozzászólás #209 Dátum: 2019.01.19 szombat, 18:23:11 »

Igen, a másik viszont az ár, egy idén 4 éves autóért 5,8M... 6,5-ért kapok teljesen új 1.5 EcoBoost-ot. Ok, hogy 11 felett van az új Hybrid ára, de mégis más érzés az új.

Nem tudom mikor nézted ezt az árat, de ennyiért már nem kapsz 5öst mondeot: https://www.fordsolymar.hu/docman/szemelyautok/szemelyauto-arlistak/75-mondeo-arlista/file


sajnos így van.Nagyon magasra tette az árat a ford a hibriddel.Vicces, hogy kb ugyan azt a hajtásláncot használja a Honda is,és olcsóbb 1,5-2m-val.És annak a csomagtartója 500liter.Nyilván nem ugyan az a forma-kaszni,de (nekem) szempont a csomagtartó méret.


Mondeo hibrid 2018as modell, mert a 19es fl, már ennél drágábban érkezik
Titanium Hybrid (HEV)
2.0l HEV (187LE) Euro6.2
10 795 000 Ft


CRV 2019-es hibrid:
i-MMD HYBRID 2WD (Elsőkerék hajtás) 2.0 i-MMD Hybrid Comfort 107/145 135/184 e-CVT automata RON 95 benzin 5,3 120 EURO 6          9 599 000
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 36376


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #210 Dátum: 2019.01.19 szombat, 18:43:11 »

Nem tudom mikor nézted ezt az árat, de ennyiért már nem kapsz 5öst mondeot: https://www.fordsolymar.hu/docman/szemelyautok/szemelyauto-arlistak/75-mondeo-arlista/file


sajnos így van.Nagyon magasra tette az árat a ford a hibriddel.Vicces, hogy kb ugyan azt a hajtásláncot használja a Honda is,és olcsóbb 1,5-2m-val.És annak a csomagtartója 500liter.Nyilván nem ugyan az a forma-kaszni,de (nekem) szempont a csomagtartó méret.


Mondeo hibrid 2018as modell, mert a 19es fl, már ennél drágábban érkezik
Titanium Hybrid (HEV)
2.0l HEV (187LE) Euro6.2
10 795 000 Ft


CRV 2019-es hibrid:
i-MMD HYBRID 2WD (Elsőkerék hajtás) 2.0 i-MMD Hybrid Comfort 107/145 135/184 e-CVT automata RON 95 benzin 5,3 120 EURO 6          9 599 000


Hahu-n nézd meg a Ford kereskedők autóit, 6,5-7M körül vannak új, 0km-es készletes autók. A hivatlos árlista náluk egy kiindulási alap, e-mail-es ajánlat kérésben is már jóval kedvezőbb árakat küldtek (Ford Credit-el).
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
podani
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 111



E-mail
« Új hozzászólás #211 Dátum: 2019.01.20 vasárnap, 08:51:50 »

Kezdek mérges lenni a villanyautóra.Ebben a hónapban már 3x fordult elő, hogy melóba menet jön velem szembe a sötétben egy autó. Ma reggel rávillogtam,ledudáltam, és elébe álltam. Kiszállok,odamegyek a csókához (talán pici BMW volt),és kérdem, miért nem kapcsolsz lámpát baxod? Nem látni a sötétben,csak dereng, hogy jön valaki a kanyarban.Erre aszonygya a csóka:
Nincs elég villany a gépben,és éppen azt spórolja, hogy hazajusson keréken...   wow1 wow1 wow1

Hány ilyen lesz még az utakon,az utak mentén, ha ezek elszaporodnak? Mert nem feltétlenül a gazdán múlik, ha halódik az akku,és már nem bír korrekt mennyiségeket menni vele.Persze lehet a gazdi is balfék,de ez sokkal rosszabb,mint amikor kifogy a nyál a verdából,mert abba visz az ember egy marékkal,és megy tovább.De ez a villanyos,hova teszi az elektronokat? A zsebébe?
Erre mondom, hogy a hibridnek nagyobb a létjogosultsága-még,akát HEV akár PHEV. Roll Eyes


Ez addig tart amíg nem lesz valamelyik fejlesztésből sorozatgyártás érett termék, onnantól aztán nagyot fordul minden, pl.

https://www.pocket-lint.com/gadgets/news/130380-future-batteries-coming-soon-charge-in-seconds-last-months-and-power-over-the-air

"Aluminium-air battery gives 1,100 mile drive on a charge
A car has managed to drive 1,100 miles on a single battery charge. The secret to this super range is a type of battery technology called aluminium-air that uses oxygen from the air to fill its cathode. This makes it far lighter than liquid filled lithium-ion batteries to give car a far greater range."

Ahogy sikerül megoldani hogy gazdaságosan lehessen nagy mennyiségű energiát tárolni, gyors feltöltéssel, mehet az össze robbanómotor a levesbe Wink
Naplózva

Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43544



« Új hozzászólás #212 Dátum: 2019.01.20 vasárnap, 09:51:26 »

... mehet az össze robbanómotor a levesbe Wink
Az a baj, hogy ez a story az, amit majd csak az unokáink fognak látni... Tongue
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6110


E-mail
« Új hozzászólás #213 Dátum: 2019.01.20 vasárnap, 15:47:14 »

Az a baj, hogy ez a story az, amit majd csak az unokáink fognak látni... Tongue
SEM! Hiába ismerjük az Einsteini fizikát (E=m*c2), a szupravezetést, jelenlegi életünk (nem a labor kísérletek), azért még erőssen a Newtoni szerint müködik.
 
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon. Megsírattam, de a Klubban maradt
podani
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 111



E-mail
« Új hozzászólás #214 Dátum: 2019.01.20 vasárnap, 21:40:30 »

SEM! Hiába ismerjük az Einsteini fizikát (E=m*c2), a szupravezetést, jelenlegi életünk (nem a labor kísérletek), azért még erőssen a Newtoni szerint müködik.
 

Ne legyünk ilyen szűklátókörűek, így max a Commodore 256-nál tartanánk Smiley Tuti hogy sok olyan fejlesztés zajlik a háttérben, amiről még nem is tudunk. Én bízok benne hogy lesz áttörés ebben, még a mi generációnkban.
Naplózva

Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43544



« Új hozzászólás #215 Dátum: Tegnap - 07:10:32 »

Ne legyünk ilyen szűklátókörűek, így max a Commodore 256-nál tartanánk Smiley Tuti hogy sok olyan fejlesztés zajlik a háttérben, amiről még nem is tudunk. Én bízok benne hogy lesz áttörés ebben, még a mi generációnkban.
a hírekben majd olvashatunk róla.De épp úgy kapjuk majd, mint a telefon akkukat.Kezdetben a 300mah is csúcs volt,tíz év múlva már 5000mah szerelnek néhány készülékbe, de a piac- a gyártó érdekei nem azt diktálja, hogy ez a fejlődés 2év alatt menjen végbe.
Ez nem szkeptikusság, csak mindenki tudja, hogy a varázsütésre nem lesz áttörő változás a szériába gyártottaknál.
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
Vectron
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 263



E-mail
« Új hozzászólás #216 Dátum: Tegnap - 11:16:51 »

a hírekben majd olvashatunk róla.De épp úgy kapjuk majd, mint a telefon akkukat.Kezdetben a 300mah is csúcs volt,tíz év múlva már 5000mah szerelnek néhány készülékbe, de a piac- a gyártó érdekei nem azt diktálja, hogy ez a fejlődés 2év alatt menjen végbe.
Ez nem szkeptikusság, csak mindenki tudja, hogy a varázsütésre nem lesz áttörő változás a szériába gyártottaknál.
Olvastam egy tanulmányt, mely szerint az elektromos autok felhasználási maximuma alapját egy, az uthálózatba fekvö indukcio elvén müködö folyamatosan tölthetö elöre lefektetett hálozat jelenthetné.
Ebben az esetben nem kellene az akku töltöttséget figyelni, hisz az energia a haladás közben érkezne.
(Láttam hasonlot katonáéknál Németbe, de az a katonai bázison valo közlekedésre szolgált, targoncák, hordozo jármüvek max 20 km/h sebesség)
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43544



« Új hozzászólás #217 Dátum: Tegnap - 11:22:17 »

Olvastam egy tanulmányt, mely szerint az elektromos autok felhasználási maximuma alapját egy, az uthálózatba fekvö indukcio elvén müködö folyamatosan tölthetö elöre lefektetett hálozat jelenthetné.
Ebben az esetben nem kellene az akku töltöttséget figyelni, hisz az energia a haladás közben érkezne.
(Láttam hasonlot katonáéknál Németbe, de az a katonai bázison valo közlekedésre szolgált, targoncák, hordozo jármüvek max 20 km/h sebesség)

ez egy szép álom...a világon az öszes utat újra kellene építeni... Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy
De segond, a StarTrekben ezt is megoldják... nyes
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
Ferqo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1976


« Új hozzászólás #218 Dátum: Tegnap - 11:27:33 »

Olvastam egy tanulmányt, mely szerint az elektromos autok felhasználási maximuma alapját egy, az uthálózatba fekvö indukcio elvén müködö folyamatosan tölthetö elöre lefektetett hálozat jelenthetné.
Ebben az esetben nem kellene az akku töltöttséget figyelni, hisz az energia a haladás közben érkezne.
(Láttam hasonlot katonáéknál Németbe, de az a katonai bázison valo közlekedésre szolgált, targoncák, hordozo jármüvek max 20 km/h sebesség)

innen már csak egy lépés lenne a mágnesvasút elve
Naplózva

MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Vectron
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 263



E-mail
« Új hozzászólás #219 Dátum: Tegnap - 11:32:01 »

ez egy szép álom...a világon az öszes utat újra kellene építeni... Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy
De segond, a StarTrekben ezt is megoldják... nyes
Nem feltétlen. Elegendö csak a gyorsforgalmi utak, autópályán.(tanulmány szerint igy akár a sebesség szabályzásba is bele tudnak szolni, hogy a megengedettet senki ne léphesse túl)
A többi utakon meg a saját akksija kapacitását használja, a kiépitesi költsegek miatt.
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Vectron
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 263



E-mail
« Új hozzászólás #220 Dátum: Tegnap - 11:52:19 »

innen már csak egy lépés lenne a mágnesvasút elve
Annyi, h a magnetrail kötöttpályán halad.

De ha belegondolsz a nikkel aksik alkatrész árai az egekbe szöktek, és egyre drágábbak. Kérdés h ezt meddig tudja ugy lenyelni a piac, h az a végfelhasználókat se tántorítsa el a vásárlástól. Az ollo pedig egyre jobban nyílik.
Ennek ellentételezésére született egy tanulmány, hogyan lehetne mégis továbblépni.
Sztem van benne rácio,föleg h már használják ezt az elvet.
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Vectron
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 263



E-mail
« Új hozzászólás #221 Dátum: Tegnap - 12:05:30 »

S lön:

http://hvg.hu/cegauto/20190121_nagy_puttonyos_hibrid_bearaztak_a_legujabb_ford_mondeot
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43544



« Új hozzászólás #222 Dátum: Tegnap - 13:19:43 »

Nem feltétlen. Elegendö csak a gyorsforgalmi utak, autópályán.(tanulmány szerint igy akár a sebesség szabályzásba is bele tudnak szolni, hogy a megengedettet senki ne léphesse túl)
A többi utakon meg a saját akksija kapacitását használja, a kiépitesi költsegek miatt.
hurrá.
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43544



« Új hozzászólás #223 Dátum: Tegnap - 13:23:06 »

wow1

"Mondeo kombi német alapára 41 000 euró (13 millió forint). "
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
Vectron
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 263



E-mail
« Új hozzászólás #224 Dátum: Tegnap - 15:50:18 »

wow1

"Mondeo kombi német alapára 41 000 euró (13 millió forint). "
Ez az ottani flotta cégeknek megéri, akik meg egy évesen használtan tölük is viszik el, nekik is.
Újonnan meg saját vásárlóknak nem hiszem hogy sokaknak vonzo...
Ahogy én is megkaptam mikor vettem a Mondeo-t, h ennyi fájdalomdijért már bajor v Ingolstadt i prémiumot is kaptam volna. Jahhh, 2-3 évesen, sok km+nagyszerviz elött.
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Oldalak: 1 2 3 4 [5]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.104 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.