Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2018.11.16 péntek, 13:00:06 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: BBM csatornánk: C00379371
Advanced Search  
Oldalak: 1 [2]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Automata váltó  (Megtekintve 9747 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
podani
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



E-mail
« Új hozzászólás #50 Dátum: 2018.08.28 kedd, 14:58:08 »

Cserélt már valaki Ecoboost automatában olajat? Hány liter jön le a váltóból, mennyit vegyek? Ha jól látom "Ford Mercon LV" specifikus olaj jó bele.
Naplózva

Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
maximi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


« Új hozzászólás #51 Dátum: 2018.08.28 kedd, 18:54:34 »

használd egészséggel ugyan azzal az olajjal akkor vigyor3 nyes
Nem tervezem. Sőt már márkaszervízben is hallottam, hogy 100-150 e km után cserélik ők is.
Naplózva
Syrius
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


« Új hozzászólás #52 Dátum: 2018.08.31 péntek, 22:06:51 »

Cserélt már valaki Ecoboost automatában olajat? Hány liter jön le a váltóból, mennyit vegyek? Ha jól látom "Ford Mercon LV" specifikus olaj jó bele.



ezt nézd meg és választ kapsz mindenre   https://www.youtube.com/watch?v=M4WtZUhf7kM
Az olaj amit kinéztél nem powershift dsg váltóba való
« Utoljára szerkesztve: 2018.08.31 péntek, 22:22:12 írta Syrius » Naplózva
podani
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



E-mail
« Új hozzászólás #53 Dátum: 2018.09.18 kedd, 16:11:03 »



ezt nézd meg és választ kapsz mindenre   https://www.youtube.com/watch?v=M4WtZUhf7kM
Az olaj amit kinéztél nem powershift dsg váltóba való

Mert nem is PowerShift van benne Smiley

Ha már váltó: Akinek Ecoboost automatája van: Eddigi autóimnál ha féket nyomva álltam, pár másodperc után megszüntette a hajtást a váltó ("kitette magát üresbe"), de ez az autó nem. Ez normális, vagy kéne vele foglalkozni? Amúgy minden tökéletes a váltóval.
Naplózva

Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
Vectron
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 228



E-mail
« Új hozzászólás #54 Dátum: 2018.09.19 szerda, 06:34:15 »

Mert nem is PowerShift van benne Smiley

Ha már váltó: Akinek Ecoboost automatája van: Eddigi autóimnál ha féket nyomva álltam, pár másodperc után megszüntette a hajtást a váltó ("kitette magát üresbe"), de ez az autó nem. Ez normális, vagy kéne vele foglalkozni? Amúgy minden tökéletes a váltóval.
Ez nem teszi ki magát üresbe.
Ha van Start/Stop és aktiv, + nagyon nyomod a féket a kocsi állo helyzetében akkor leállitja a motort, ha minden ok.(motor hömerseklet, Akku töltöttség, klima höfok is egal)
Én visszateszem N-be ha sokat kell elöreláthatólag várni, kézifék, motor leáll automatikusan.
Ha indulni kell, D-be a váltó, motor indul, azt go.

Most a nyáron 2x kicsit megmelegedett a váltó olaj, lett is teljesitmény korlátozás rögvest. Igaz, meg lett kergetve kicsit a verda. 44e km van most benne.
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
podani
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



E-mail
« Új hozzászólás #55 Dátum: 2018.09.19 szerda, 07:53:48 »

Ez nem teszi ki magát üresbe.
Ha van Start/Stop és aktiv, + nagyon nyomod a féket a kocsi állo helyzetében akkor leállitja a motort, ha minden ok.(motor hömerseklet, Akku töltöttség, klima höfok is egal)
Én visszateszem N-be ha sokat kell elöreláthatólag várni, kézifék, motor leáll automatikusan.
Ha indulni kell, D-be a váltó, motor indul, azt go.

Most a nyáron 2x kicsit megmelegedett a váltó olaj, lett is teljesitmény korlátozás rögvest. Igaz, meg lett kergetve kicsit a verda. 44e km van most benne.

Ahogy látom neked dizel-powershift váltós van. A benzin-hagyományos váltós érdekelne hogy másnál milyen Smiley
Naplózva

Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
leri16
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5



« Új hozzászólás #56 Dátum: 2018.09.19 szerda, 12:52:10 »

Honnan tudom milyen automata váltó van az autómban, sima vagy powershift?
Naplózva

Ford Mondeo mk5 tdci 180ps(pferdestärke)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43128



« Új hozzászólás #57 Dátum: 2018.09.19 szerda, 12:56:38 »

Honnan tudom milyen automata váltó van az autómban, sima vagy powershift?
alvázszám,etis.
privátban írd meg a vázszámot,küldöm a felszereltéget.
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
G_B
Törzstag
***
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 763



« Új hozzászólás #58 Dátum: 2018.09.19 szerda, 13:16:36 »

Honnan tudom milyen automata váltó van az autómban, sima vagy powershift?
úgy tudom, hogy csak a 2.0 ecoboosthoz van sima automata, a tdci-khez PS van
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Orion68
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115



E-mail
« Új hozzászólás #59 Dátum: 2018.11.14 szerda, 17:53:35 »

Csak egy megjegyzés, javítsatok ki, ha tévedek:
Az MK4 PS váltója 6DCT450 az MK5 pedig 6DCT451. A régebbi modellnél a rezonátor (=kettőstömegű lendkerék ~200gramm) egy gyűrű, műanyag betétekkel és rugókkal, szokott egy vájatott vésni a külső burokba, ami excentricitáshoz vezet ami olajfolyásban nyilvánul meg. A javítás a duplakuplung cseréje (ebben a kitben van benne, külön nincs!) bő félmillás mutatvány. A 451-esben ezt másképp oldották meg, az már nem nyírja az oldalfalat. Volt-e valakinek már ilyen váltója valami miatt javítva, láttátok-e szétborítva? Elvégre 4 éve a piacon van.
A 60ekm olajcsere periódust, meg célszerű rövidíteni, akár 30e-re is a nyugalom kedvéért, az alapanyag kb 47e, plusz munkadíj, össz-vissz kevesebb mint 60 Mátyás márkaszervizben. Más márkák melyek ugyancsak PS váltót használnak levitték az ajánlást 40e, illetve 30ekm-re.
Naplózva

2.0 Titanium-S EcoBoost PowerShift SCTI 240PS BA7 >225ekm 2011/12
2.5 V6 2000/05 Turnier (SEC) >488ekm;
2.5 V6 1998/10 (SEA) >313ekm;
Ex. Sierra 2.0 GLX DOHC Turnier 1991
Ex. Sierra 1.6 Ferdehátú 1983
Oldalak: 1 [2]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.063 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.